PDA

View Full Version : μπροστινο φτερο...ΚΡΑΚ!



zefos1100xx
22/01/2011, 21:21
...πριν λιγο καιρο καναμε κατι δουλειες με τον φιλο μου τον νικο στο γκαραζ , και καθως κοιταζαμε το μηχανακι ενος αλλου φιλου του δημητρη (oπου φιλοξενηθηκε μαζι μας για λιγες μερες τις γιορτες) , παρατηρησαμε οτι το μπροστινο του φτερο ειναι σπασμενο απο μετακινηση της μηχανης με κλειδωμενη την ροδα...

πως ξερω οτι ειναι αυτη η αιτια?..απλο!

..αν κανει καποιος καποιος το λαθος και ξεκινησει με κλειδαρια δισκοφρενου η ροδα γυρναει και η κλειδαρια παει και κοπαναει πισω απο το καλαμι ακριβως στην δαγκανα...ΜΠΑΜ!

...αν η μηχανη μετακινηθει προς τα πισω (πχ να ξεπαρκαρει) και ειναι κλειδωμενη με λουκετακι δισκοφρενου , η ροδα θα γυρισει προς τα πισω και το λουκετο θα στοπαρει πανω στο μπροστινο φτερο...ΚΡΑΚ!

Αυτο βεβαια ισχυει (κυριως) για τις μοτοσυκλετες εφοδιασμενες με usd μπροστινο συστημα , οπου το φτερο ξεκιναει χαμηλα λογω εδρασης στην βαση η οποια ειναι κοντα στον αξονα της ροδας...


...τελος παντων , στεναχωρεθηκαμε για το σπασμενο φτερο του δημητρη , και συνεχισαμε την δουλεια μας....

Δεν περασε ενα δεκαλεπτο που ριξαμε μια ματια στα πλαστικα του FZ1 του νικου ...και τι να δουμε?

Σπασμενο φτερο και αυτο το κακομοιρο ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ και μαλιστα απο την ιδια μερια...τσ τσ τσ!...

(και τα δυο τα μηχανακια ειναι αγορασμενα προσφατα και οι ζημιες αυτες προερχοταν απο τον προηγουμενο ιδοκτητη και στις δυο περιπτωσεις!)

...δεν χρειαζοταν να ''ψηλαφισω'' το μηχανακι μου...ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΦΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΟΚ!...(ουφ!).....ρε τους κακομοιρους!

Ολα αυτα βεβαια μεχρι προχτες βραδυ που πηγα να βγαλω το R1 απο το γκαραζ για να παω βολτα....

...η πλακα ειναι πως δεν ξεχασα την κλειδαρια , την θυμηθηκα , αλλα ο μ@λακας ημουν απολυτα σιγουρος οτι την ειχα βγαλει απο το δισκοφρενο....τραβαω την μηχανη πισω και....ΚΡΑΚ! ΦΤΟΥ ΡΕ Π@ΥΣΤΗ!!..ΠΑΕΙ ΤΟ ΦΤΕΡΟ!

η δεξια του μερια εκει που κοντραρε το λουκετο ....αποδημησε εις κυριον...

Απαρηγορητος εβγαλα το φτερο για να δω τι θα κανω.....


221927

zefos1100xx
22/01/2011, 21:23
...βεβαια αντιθετα με τους αλλους δυο φιλους εγω........



....ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!! :smokin: :smokin: :D


221928

zefos1100xx
22/01/2011, 21:24
..η συνεχεια αυριο για να κορυφωθει η αγωνια.....

(..βασικα ξερω οτι χ3στηκατε , αλλα τωρα νυσταζω....πηγε 4 το πρωι!) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

nihristo
22/01/2011, 22:03
πήγε αλλά εγώ που διαβάζω πρέπει να περιμένω...Πάω να κάνω ένα καφέ. Μην το αργήσεις:rolleyes:

Gandalf dr685sm
23/01/2011, 03:27
Θερμοκολητικό πιστόλι.. και είναι σαν καινούριο. Εκτός και αν μπείς στην διαδικασία τριψίματος-αερογράφου για να είναι πραγματικά σαν καινούριο.

zefos1100xx
23/01/2011, 05:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
... το μπροστινο του φτερο ειναι σπασμενο .....

.....Σπασμενο φτερο και αυτο το κακομοιρο ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ και μαλιστα απο την ιδια μερια...τσ τσ τσ!... ....



Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
...βεβαια αντιθετα με τους αλλους δυο φιλους εγω........

....ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!! :smokin: :smokin: :D

περα απο την επισκευη , επρεπε να επινοησω εναν τροπο ωστε αν ξανασπασει η χτυπηθει να μην αποκολληθει το κομματι και χαθει.....

για να δουμε τωρα και την συνεχεια!

zefos1100xx
23/01/2011, 07:18
...μετα που συνηλθα απο το ξενερωμα , αφαιρεσα τα λαστιχακια και τους μεταλλικους αποστατες απο το φτερο στα 6 σημεια που βιδωνει στην βαση του.


221949

zefos1100xx
23/01/2011, 07:19
καθαρισα το φτερο μεσα-εξω-παντου ..

(προσοχη με το μπλε οινοπνευμα-αν πεσει σε φρεσκο χρωμα η βερνικι τα ξεσκισε!)


221950

zefos1100xx
23/01/2011, 07:20
τριψιμο με χοντρο γυαλοχαρτο η επιφανεια εσωτερικα αλλα και στην επιφανεια των ρωγμων για να αγριεψει και να κολλησουν καλυτερα τα υλικα συγκολλησης που θα χρησιμοποιησω...το ιδιο τριψιμο βεβαια και στο μικρο κομματι για τον ιδιο λογο.


221951

zefos1100xx
23/01/2011, 07:21
αναμεταξυ πλαστικατζηδων/βαφεων οι γνωμες για το μεσο συγκολλησης των πλαστικων διιστανται.....

προσωπικα εδω και χρονια για τετοιες κολλησεις χρησιμοποιω πολυεστερικο στοκο -(οχι ρυτινη-στοκο!)- ......ενα υλικο που εχει πολεμιους και υπερμαχους για την εφαρμογη του...

τωρα πειτε οτι θελετε , δεν αλλαζω γνωμη που να μου φερετε κολλα απο την NASA!
...εχω κανει κατα καιρους κατι απιστευτες κολλησεις και ''γεμισματα'' με πολυεστερικο στοκο (βλ virago - μεχρι και ενα σκαλοπατι για παλετοφορα και κλαρκ!)

Φυσικα μετα η επιπλεον ενιχυση με πολυεστερικη ρυτινη/σκληρυντη και υαλοφυλλο ειναι πολυ πιθανη (οπως και εδω) , αλλα μεταξυ αλλων προτιμω τον πολυεστερικο στοκο γιατι:

α) την ταχυτητα του (ειδικα για την αρχικη ''συγκρατηση'' στο σωστο σημειο , ωστε να συνεχιστουν οι εργασιες μετεπειτα με ομαλοτερο τροπο-δηλ οσο πιο σωστα ''κατσει'' , τοσο λιγοτερο τριψιμο και ''κατεβασμα'' των επιφανειων για να ''ερθουν'' και τοσο πιο ''εργοστασιακο αποτελεσμα χωρις ''νερα'' στην επιφανεια) ο πολυεστερικος σκοκος γεμιζει την ρωγμη στο σημειο που εσπασε χωρις κινδυνο για περαιτερω ''κρακ''...

β) την εξαιρετικη του ικανοτητα να βαφεται/τριβεται/στοκαρεται

γ) την μεγαλη δυναμη εφελκυσης του...(αντιθετα με πολλους που κανουν την ''αρχικη'' σταθεροποιηση των τμηματων με Logo και λοιπες μ@λακιες...μετα βλεπουν μια ψιλη ρωγμη εκει που ηταν το σπασιμο οσο και αν το στοκαρανε και αναρωτιουνται ''γιατι??''-αφου εχουν βαψει...)

το μονο αρνητικο που βρισκω ειναι πανω στο ιδιο το ''α'' πλεονεκτημα , δηλαδη στην ταχυτητα του.......μολις συσταθουν φορεας και ρυτινη ο χρονος που πρεπει να γινει η συγκοληση και να αφεθει για στεγνωμα ειναι μικρος (σε πολλες περιπτωσεις και αναλογα την αναλογια μιξης 30 seconds-!-) , κατι που απαιτει εμπειρια και γρηγορες κινησεις....αν ''κατσει'' λαθος παμε ξανα-σπασιμο/ξανα-τριψιμο/ξανα-κολλημα!

Αλλο ενα σημειο που θελει προσοχη ειναι η ποσοτητα του στοκου αναμεσα στα κομματια...αν ειναι λιγο δεν θα κολλησει καλα , αν ειναι πολυ τα κομματια θα συγκολληθουν με παραπανω ''αποσταση'' και θα ειναι ''παρατερα'' και οχι εκει που θα επρεπε να ειναι...ενα χιλιοστο λαθος αρκει!....γιαυτο θελει τριψιμο και πανω στις ρωγμες.


221952

zefos1100xx
23/01/2011, 07:22
απλωμα ο στοκος στην μια η και στις δυο επιφανειες με μικρη σπατουλα....


221953

zefos1100xx
23/01/2011, 07:24
συγκολληση των τμηματων μεταξυ τους....


221954

zefos1100xx
23/01/2011, 07:24
και ενα μικρο τιπ:

με μια κοφτερη φαλτσετα απομακρυνουμε τον στοκο που περισσεψε εξω απο το σημειο συγκολλησης πολυ προσεκτικα....


...ο λογος που αφαιρουμε τον στοκο ακομα ''φρεσκο'' ειναι ο εξης: αν στεγνωσει θα χρειαστει τριψιμο για να φυγει και μαλιστα με χοντρο γυαλοχαρτο.....αν απλα ΔΕΝ ειναι εκει , θα εχουμε λιγοτερα τριψιματα μετεπειτα/λιγοτερα ''κατεβασματα'' , και κατα συνεπεια λιγοτερο στοκο για το τελικο φινιρισμα = λιγοτερο κοπο.... και συναμα καλυτερο αποτελεσμα!


221955

zefos1100xx
23/01/2011, 07:26
παμε τωρα στην εξτρα ενισχυση......πολυεστερας με ρυτινη και σκληρυντη (ο κλασσικος!)


221957

zefos1100xx
23/01/2011, 07:30
Πρεπει να στερεωσουμε το εξαρτημα μας σωστα η να εχουμε εναν φιλο να μας το κραταει...εγω ειχα παλι τον χρηστο!

Ο λογος που πρεπει να εχουμε την επιφανεια που θα μπει η ρυτινη οσο πιο οριζοντια γινεται , ειναι γιατι ειναι σε υγρη μορφη (αρχικα) και κανει σταξιματα....αν περασουν σε σημεια που δεν θελουμε οι ''τρεξιματιες'' και στεγνωσουν αφαιρουνται παλι με τριψιμο....αν παλι τις εντοπισουμε εγκαιρα μπορουμε να τις καθαρισμουμε ευκολα με ΜΠΛΕ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ (καρατσεκαρισμενο)

...οπως και μπορουμε να πλυνουμε τα χερια μας και το πινελο με μπλε οινοπνευμα..(ξανακαρατσεκαρισμενο!)....και επειδη πολλοι βλαστημανε να αφαιρεσουν τον πολυεστερα απο τα χερια τους...μια δοκιμη θα πεισει τον καθενα!

καλυτερο απο το γνωστο ασετον σε ολα , εκτος ισως απο τον καθαρισμο του πινελου.


221958

zefos1100xx
23/01/2011, 07:31
απλωνουμε με πινελο την ρυτινη στην επιφανεια που θελουμε....(αν παρατηρησετε αυτη στην φωτο ΔΕΝ ειναι σπασμενη ~!?~ )


221959

zefos1100xx
23/01/2011, 07:33
οπως βλεπετε εκανα μια ενισχυση και στα δυο ''ποδια'' του φτερου!

βεβαια η ενισχυση με πολυεστερα δεν θα αποτρεψει ενα ''κρακ'' σε μελλοντικο χτυπημα , αλλα ευελπιστω οτι θα συγκρατησει το κομματι στην θεση του , ωστε να το βρω και να το ξανακολλησω...(ειπαμε: ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!~ΧΑΧΑΧΑ!)
.....και φυσικα χωρις κομματι δεν εχουμε κολληση!

(στην περιπτωση μου θα ενισχυθει ακομα καλυτερα σε συνδυασμο με αλλη μια πατεντα που θα σας δειξω στην πορεια!)


221960

zefos1100xx
23/01/2011, 07:34
...αφηνουμε την πολυεστερικη ρυτινη να στεγνωσει τουλαχιστον 6 ωρες!
Οπως βλεπετε και το timestamp στην φωτο η συνεχεια ειναι μια μερα μετα.....

ΤΙΠ: Μην προσπαθησετε να κανετε την συσταση ρυτινης/σκληρυντη ''γρηγορη''.....σε extreme περιπτωσεις ΠΑΙΡΝΕΙ ΦΩΤΙΑ!


Στην φωτο το φτερο ειναι πλεον κολλημενο και στεγνο!


221961

zefos1100xx
23/01/2011, 07:34
κοψιμο οσο πιο προσεκτικα μπορουμε τις τριχες απο το υαλοφυλλο με ψαλιδι και μετα τριψιμο ακομα πιο προσεκτικα στις ακρες


221962

zefos1100xx
23/01/2011, 07:35
μετα τριψιμο στα ακρα του πολυεστερα αλλα κυριως στην κολληση για να ''φερουμε'' την επιφανεια

αν οι επιφανειες μας ειναι σχετικα επιπεδες , αντι να τριψουμε με το χερι , μπορουμε να προτιμησουμε την χρηση μικρου τακου (απο ξυλο , φελιζολ , φελο-αναλογα την σκληροτητα που επιθυμουμε) ωστε να ακολουθησει το ''κατεβασμα'' μας την επιφανεια στην οποια δουλευουμε καλυτερα.


221963

zefos1100xx
23/01/2011, 07:37
το εσωτερικο του φτερου στο υψος που κολληθηκε και ενισχυθηκε δεν ειναι ορατο καθως ειναι το καλαμι απο μεσα για να επιδιωξουμε καλυτερο φινιρισμα (εσωτερικα παντα) , αλλα αν θελουμε μπορουμε να το βαψουμε με μαυρο ματ χρωμα ωστε να γινει παντελως αορατο.

..ουτε στην φωτο δεν φαινεται...


221964

zefos1100xx
23/01/2011, 07:37
χμμμμμμ......

......μπορει να μην φανηκε απο τις φωτο μεχρι στιγμης , αλλα επειδη το μηχανακι μου εχει βγει ενα σωρο βολτες , το μπροστινο φτερο ειχε πολλα μικρα-μικρα σπασιματακια στο βερνικι (μερικα ειχαν φτασει και στο χρωμα μαλιστα)

...αυτο ωφειλεται σε πετραδακια που ετρωγε απο την ιδια την ροδα η απο αλλες μηχανες στον δρομο.....


μιας και εφτασα ως εδω ειναι πλεον επιβεβλημενο να επιδιορθωθει και τουτο!

τριψιμο και στοκαρισμα λοιπον:


''βουτυροστοκος'' για τα μεγαλυτερα σπασιματα....
...τα πιο μικρα σπασιματακια στοκαριστηκαν εξ'αρχης με ''nitrosoft''!

...στην φωτο οι στοκοι και η τελικη μονωση!


221965

zefos1100xx
23/01/2011, 07:38
τελικα σταδια: σουλφασερ , τριψιμο , χρωμα και βερνικι!

Επελεξα τον τριτο χρωματικο ''τονο'' που εχω δωσει εδω και καιρο στην μοτοσυκλετα μου , αλλα αν καποιος ακολουθησει αυτη τη μεθοδο , εννοειται οτι μπορει να το βαψει οπως θελει.....


221966

zefos1100xx
23/01/2011, 07:39
ο φτερο ξεμονωθηκε και εκει ηταν το σημειο που εκανα αλλο ενα μικρο ''κολπακι''....

Ετριψα με 2000αρο νερου ΟΛΗ την βαμμενη επιφανεια (παλια & καινουργια)....


221967

zefos1100xx
23/01/2011, 07:40
....την καθαρισα καλα και την βερνικωσα ολοκληρη!

ο λογος που βερνικωσα ΚΑΙ την ηδη βερνικωμενη επιφανεια στο ασημι μεταλλικο της μανας του ηταν για να ενισχυσω το βερνικι.....

..και παλι μπορει να κανει σημαδακια απο πετρες , αλλα αν ειναι το βερνικι λιιιιιγο πιο χοντρο το καθιστα πιο ευκολο στο μελλον να επιδιορθωθει με γυαλοχαρτα και αλοιφες ΧΩΡΙΣ ΒΑΦΗ!

(αυτο δεν ειναι απολυτο , αλλα μιλαμε συμφωνα με τον νομο των πιθανοτητων)


221968

zefos1100xx
23/01/2011, 07:41
...και μια τελευταια ''πατεντουλα'' για ενισχυση...(αυτη που αναφερω πρωτυτερα σε συνδυασμο με τον πολυεστερα που θα δωσει καποια εξτρα αντοχη!)

..πηγα χτες και αγορασα εκεινα τα καρτελακια με τα αναγλυφα σηματακια της ΥΑΜΑΗΑ!


221969

zefos1100xx
23/01/2011, 07:41
Τα τοποθετησα οσο πιο κοντα στο ''επιφοβο'' σημειο του φτερου γινεται και απο τις δυο μεριες....

Αυτα τα βαζουμε ΜΕΤΑ το βερνικι και ΟΧΙ ΠΡΙΝ , αλλα και ΜΕΤΑ το τελικο τριψιμο του βερνικιου και ΠΡΙΝ τις αλοιφες!

..ΔΕΝ ΒΕΡΝΙΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΝΕ (οπως και τιποτα δηλαδη) πανω στην αλοιφη.

...μην δοκιμασετε να τα βερνικωσετε σαν κοινα αυτοκολλητα , την εχω ''πατησει'' παλιοτερα......θα σπασει το βερνικι μετα απο δυο μερες....trust me!


221970

zefos1100xx
23/01/2011, 07:42
τα αυτοκολλητακια αυτα ειναι αρκετα χοντρα , ανθεκτικα και ελαστικα ωστε να μπορουν να ενισχυσουν το σημειο (σιγουρα καλυτερα απο το αν ελειπαν εντελως) , και αν χτυπηθουν τα ξεκολλαμε και τα αντικαθιστουμε...(3€ η καρτελα με 4 τεμαχια!)

η πιθανη αντικατασταση τους ειναι ενας επιπροσθετος λογος για την εναποθετηση τους ΠΑΝΩ απο το βερνικι και οχι απο μεσα που προανεφερα).


221971

zefos1100xx
23/01/2011, 07:43
..χτες δεν βιδωσα το φτερο καθοτι φρεσκοβαμμενο , ουτε εβγαλα φυσικα την μηχανη , αλλα το εβαλα πανω ''ακουμπιστα'' για να δω το τελικο μου αποτελεσμα......


221972

zefos1100xx
23/01/2011, 07:44
και ο χρωματικος συνδυασμος με το χρυσο μεταλλικο ως εχει αυτη τη στιγμη...


221973

airpanos
23/01/2011, 08:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
και ο χρωματικος συνδυασμος με το χρυσο μεταλλικο ως εχει αυτη τη στιγμη


...


:beer: :beer: :beer: :beer:

John Steed
23/01/2011, 08:58
Ζέφο, είσαι αστέρι! Πολύ καλή δουλειά, όπως πάντα!

Δίνεις πολλές ιδέες σε όλους εμάς τους άσχετους!


:beer: :beer: :beer:

zefos1100xx
23/01/2011, 10:29
...ευχαριστω παιδια!




Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
Δίνεις πολλές ιδέες ...


.....και παιρνω ακομα περισσοτερες!
:beer: :beer: :beer:

zefos1100xx
25/01/2011, 14:05
...και εδω το φτερακι βιδωμενο πανω κανονικα....ολα good!


222237

THEOD
31/01/2011, 12:25
Στο fz1 έχω σπάσει 2 φτερά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, στο ίδιο ακριβώς σημείο... :bawl:

Άλλαξα φτερό την 1η φορά, άλλαξα την 2η...εεεεε τώρα δεν την ξαναπατάω...Έσπασα μόνος μου το ίδιο κομμάτι και στο άλλο και τώρα δείχνουν σαν εργοστασιακό σχέδιο... :rotflmao:

zefos1100xx
31/01/2011, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Στο fz1 έχω σπάσει 2 φτερά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, στο ίδιο ακριβώς σημείο... :bawl:

Άλλαξα φτερό την 1η φορά, άλλαξα την 2η...εεεεε τώρα δεν την ξαναπατάω...Έσπασα μόνος μου το ίδιο κομμάτι και στο άλλο και τώρα δείχνουν σαν εργοστασιακό σχέδιο... :rotflmao:

.....και φοραμε το ιδιο φτερο ε?

...ειναι και αυτο μια λυση........:rotflmao: