PDA

View Full Version : Αγορά πρώτης μηχανής



apo_ro
24/01/2011, 16:48
Θα ήθελα τις απόψεις και τις συμβουλές σας για την αγορα μηχανής. Κατ' αρχάς είμαι φοιτητής, σε λίγους μήνες θα γίνω 21, οπότε και θα βγάλω το δίπλωμα για απεριόριστα, πράγμα που σημαίνει πως έχω λίγο καιρό μπροστά μου για να κάνω την πιο σωστή επιλογή. Ζω στη Θεσσαλονίκη, αν σημαίνει κάτι αυτό, για τις αποστάσεις που θα διανύω. Θα την χρησιμοποιώ καθημερινά για αστικές διαδρομές και κάθε ένα-δυο μήνες θα ταξιδεύω μια απόσταση περίπου 200 χλμ. Τα χρήματα που θα μπορέσω να διαθέσω δυστυχώς είναι ελάχιστα. Υπολογίζω περίπου 3500 με 4500 ευρώ. Επίσης πολυ σημαντικό νομίζω πως είναι το γεγονός πως θα είναι η πρώτη μου μηχανή καθώς το μόνο που είχα ως τώρα ήταν ενα gilera runner όταν ήμουν μαθητής. Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι για Ducati Monster μάλλον αρκετών χρόνων βάσει χρημάτων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

sniper
24/01/2011, 16:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από apo_ro
Θα ήθελα τις απόψεις και τις συμβουλές σας για την αγορα μηχανής. Κατ' αρχάς είμαι φοιτητής, σε λίγους μήνες θα γίνω 21, οπότε και θα βγάλω το δίπλωμα για απεριόριστα, πράγμα που σημαίνει πως έχω λίγο καιρό μπροστά μου για να κάνω την πιο σωστή επιλογή. Ζω στη Θεσσαλονίκη, αν σημαίνει κάτι αυτό, για τις αποστάσεις που θα διανύω. Θα την χρησιμοποιώ καθημερινά για αστικές διαδρομές και κάθε ένα-δυο μήνες θα ταξιδεύω μια απόσταση περίπου 200 χλμ. Τα χρήματα που θα μπορέσω να διαθέσω δυστυχώς είναι ελάχιστα. Υπολογίζω περίπου 3500 με 4500 ευρώ. Επίσης πολυ σημαντικό νομίζω πως είναι το γεγονός πως θα είναι η πρώτη μου μηχανή καθώς το μόνο που είχα ως τώρα ήταν ενα gilera runner όταν ήμουν μαθητής. Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι για Ducati Monster μάλλον αρκετών χρόνων βάσει χρημάτων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

Πάρε ένα 250ράκι για αρχή και θα σου μείνουν και λεφτά για εξοπλισμό αν δεν έχεις....

nobody
24/01/2011, 16:53
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=85621

:wave2:

apo_ro