PDA

View Full Version : Off Idle carb tunning



lamoun
24/01/2011, 17:17
Αγοράκια ζουμπουρλούδικα μια βοήθεια. :D

Το χρέπι μου (GS500) έχει την εξής ενοχλητική συμπεριφορά:
Στο άνοιγμα (από κλειστό) και κλείσιμο (από οπουδήποτε) του γκαζιού παρουσιάζει ένα... λόξιγκα.

Εν κινήσει π.χ. ανοίγοντας το γκάζι (όχι για να επιταχύνεις αλλά ελάχιστα, έστω για να κρατήσεις σταθερή ταχύτητα) νιώθεις μια κλοτσιά. (Την περίπτωση τζόγου στο σύστημα μετάδοσης την αναλύσαμε σε προηγούμενο επεισόδιο)
--Για όσους ξέρουν είναι κάτι αντίστοιχο με το γνωστό πρόβλημα καθυστέρησης έγχυσης :blush: στα injection.--

Στο ρελαντί με νεκρά, ανοίγοντας αργά το γκάζι οι στροφές ανεβαίνουν μέχρι τις 1800 περίπου, και μετά με απειροελάχιστη κίνηση ανεβαίνουν στις 3000. Κλείνοντάς το πάλι ελάχιστα, καθυστερούν λίγο να πέσουν. Αντίστοιχο σαν να έχεις πολύ φτωχή την βίδα μείγματος.

Για να καταλάβω τί ακριβώς παίζει, έπρεπε να ξέρω ακριβώς σε τί άνοιγμα τις πεταλούδας άρχιζε το πρόβλημα. Μέτρησα λοιπόν αντίσταση του TPS στα αντίστοιχα ανοίγματα, και έχουμε τις εξής φωτό...

Σταθερό ίσως και λίγο ψηλό ρελαντί (αρκετά εμφανισμένη η τρύπα του bypass)


222168

lamoun
24/01/2011, 17:20
Μέχρι και εδώ οι στροφές ανεβαίνουν καλά.
Εμφάνιση της δεύτερης bypass.


222169

lamoun
24/01/2011, 17:21
Και εδώ οι στροφές αυξάνονται...


222170

lamoun
24/01/2011, 17:22
Και ένα time lapse :lol:

Σκατά βγήκε! :sad:


222167

lamoun
24/01/2011, 17:30
Έχω δοκιμάσει διάφορα μέχρι στιγμής (χαλάρωμα της βίδας μείγματος, μεγαλύτερο ζιγκλέρ ρελαντί, πολύ μεγαλύτερο ζιγκλέρ ρελαντί, αντίστοιχο του drilling της πεταλούδας με στόχο λιγότερη εμφάνιση της idle bypass στο ρελαντί.. επιτυχώς στο θέμα εμφάνισης, αλλά ανεπιτυχώς στην επίλυση του αρχικού προβλήματος).

Αυτό που δεν έχω κάνει ακόμα είναι να αυξήσω λίγο το μέγεθος της πρώτης bypass αλλά πριν μπλέξω σε τέτοιες ιστορίες θέλω να ξέρω αν το πρόβλημα είναι γνωστό και υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος επίλυσης.


Όποιος κάτσει το διαβάσει όλο, και το καταλάβει έτσι όπως το έχω γράψει, έχει μπύρες! :lol:

:beer: :beer: :beer:

nihristo
24/01/2011, 18:50
μπορώ να πώ ότι το διάβασα όλο και το κατάλαβα!
Λύση δεν έχω.

















Πότε εξαργυρώνουμε;

Allst@rf
24/01/2011, 21:25
θα την πω την μαλακία μου αλλά πότε δε ξέρεις...

Μπόσικα στο γκάζι έχεις κοιτάξει μήπως και έχεις;

μήπως τυχόν και θέλεις ένα ρεγουλαρισμα στη ντίζα του γκαζιού...

Λέω εγώ τώρα...:D

lamoun
24/01/2011, 23:27
Όχι ρε σύ, αφού πρώτα ανεβαίνουν λίγο οι στροφές και μετά εμφανίζεται το πρόβλημα.

Παρ'όλα αυτά ήταν το πρώτο που δοκίμασα. :D

nihristo, εδώ είσαι.. :beer: :beer: :beer:

:rotflmao:

OldMan
25/01/2011, 14:15
Φτιάξε το TPS σου Βρόντακα και άσε ήσυχο το καρμπυρατέρ ... :smokin:

stefanos
25/01/2011, 14:23
Αν το μηχανάκι κρατάει ρελαντί δεν έχεις κανένα λόγο να πειράξεις τίποτα εκεί.

lamoun
25/01/2011, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Φτιάξε το TPS σου Βρόντακα και άσε ήσυχο το καρμπυρατέρ ... :smokin:

Το κάναμε και αυτό μάστορα! (και βάση manual αλλά και βάση του παρακάτω)
Καμία διαφορά.

Αυτό το κάνανε σε κάτι FZ1 πρώτης γενιάς (μαζί με άνοιγμα 2 bypass)*. Στο δικό μου (ενώ το TPS δουλεύει σωστά) είναι σαν να μην αλλάζει καθόλου την ανάφλεξη. (Σημειωτέων έχει σύστημα περιορισμού του ύψους του slide και παίζει μόνο αυτό να ελέγχει το TPS στο χρέπι μου)

Στέφανε ρελαντί κρατάει, αλλά αυτό το πράγμα είναι εκνευριστικό. Ειδικά σε χαλαρά δικάβαλα και στη στροφή, όταν ανοίγεις το γκάζι πλαγιασμένος.


*Ρυθμίζανε τις στροφές στις 3800 και πειράζοντας το TPS τις φέρνανε στο maximum (~4500), δίνοντας έτσι πιο νωρίς προπορεία. Σε εμένα δεν άλλαζε τίποτα, αλλά το δοκίμασα με νεκρά, ίσως η Suzi να αποκόπτει το TPS εκεί.

reinmeister
25/01/2011, 14:55
βαζεις μπρος και το αφηνεις ρελαντι...λυνεις βιδες του tps και στριβεις μεχρι να ανεβουν οι στροφες του ρελαντι σου...ξανασφιγγεις στο μαξιμουμ αυτης της ανοδου...

αν δεν συνελθει ουτε ετσι ,το αντικαθιστας με καινουριο η απλως το πετας στα σκουπιδια...μια χαρα θα δουλευει και χωρις αυτο...

lamoun
25/01/2011, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
βαζεις μπρος και το αφηνεις ρελαντι...λυνεις βιδες του tps και στριβεις μεχρι να ανεβουν οι στροφες του ρελαντι σου...ξανασφιγγεις στο μαξιμουμ αυτης της ανοδου...

αν δεν συνελθει ουτε ετσι ,το αντικαθιστας με καινουριο η απλως το πετας στα σκουπιδια...μια χαρα θα δουλευει και χωρις αυτο...

Αντώνη αυτό το δοκίμασα, αλλά το TPS αν και δουλέυει σωστά (μετρημένο) δεν αλλάζει τις στροφές καθόλου.

reinmeister
25/01/2011, 16:18
δοκιμασες να κανεις το ιδιο με το tps στο χερι αλλα συνδεδεμενο με την πλεξουδα και το μηχανακι εν λειτουργια?

το οτι παιρνει ρευμα κι εχει σωστες ενδειξεις,το μονο που σημαινει ειναι οτι δουλευει ,ως ποτενσιομτερο που ειναι,αλλα δεν σημαινει απαραιτητα οτι και η ηλεκτρονικη σου εξακολουθει να "διαβαζει" το σημα του και να αλλαζει την προπορεια της αναφλεξης...

lamoun
25/01/2011, 16:33
Ναι, το TPS συνδεδεμένο στη πλεξούδα, και στο χέρι να το πειράζω.
Συγχρόνως μέτρηση της τάσης για να τσεκάρω, άν/που θα αλλάξει η λειτουργία του κινητήρα.

Αυτό που θυμάμαι τώρα και με παραξενεύει είναι ότι ενώ σαν ποντεσιόμετρο δούλευε σωστά οι τάση του ΝΟΜΙΖΩ έφτανε μέχρι τα 2V και όχι τα 5. Θα τσεκάρω λίγο την πλεξούδα, μην έχουμε τίποτα άλλο.

Παρόλα αυτά, με αυτή την μεταβολή της τάσης, οι στροφές δε το κουνούσαν ρούπι!

reinmeister
25/01/2011, 19:54
κατι μου λεει πως το tps σου ειναι για τα σκουπιδια...:D

papaki100
26/01/2011, 08:24
Ηλεκτρονικά και μόνο στο λέω πως ένα ποντεσιόμετρο πρέπει να μετρηθεί και υπό φορτίο. Κι επειδή τα περισσότερα πάσχουν στο σημείο του ρελαντί (γιατί εκεί μένει σταματημένο τις πιο πολλές ώρες) πιο πολύ ακούγεται για βλάβη.
Επίσης μία τάση που έχει 65% μείωση από 5 σε 2v σίγουρα υπάρχει φορτίο που προσπαθεί να τη βραχυκυκλώσει. Άρα τσέκαρε και πλεξούδα για διαρροή (αλλά πιο πιθανό είναι το tps σου)

lamoun
26/01/2011, 15:05
Λοιπόν, άκυρο αυτό που έλεγα για τα 2V. Η τάση του TPS ανεβαίνει καλά και δίνει τις αναμενόμενες τιμές, οπότε απο εκεί όλα καλά. Συνεχίζει όμως να μην επηρεάζει τις στροφές του ρελαντί!

Αντώνη παίζει να είναι απενεργοποιημένη η λούπα του TPS όταν έχεις νεκρά? Σε άλλα suzuki που έχεις δει παρατήρησες κάτι τέτοιο? (ξέχασα να το ελέγξω, και τώρα έχω τα carbs πάλι εκτός)

Ευχαριστώ παίδες!