View Full Version : Αξιοπιστία Bmw (την πέσαν οι JapanBoyz & αντεπιτέθηκαν οι EuroPeans)
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
Θα πέρνατε ενα bmw gs 800 του 08 με abs κάτω απο 30.000 χμ??
Σκεφτομαι να αλλάξω το fazer που έχω με ενα τέτοιο, Το οποίο είναι dream bike και το γλυκοκοιτάω πολλά χρόνια και μου αρέσει παρόλα τα αρνητικά σχόλια που βλέπω, Ολα αυτά όμως περί πηνιων και κολλημάτων μου κάνουν εντύπωση αυτές τις μέρες που την ψάχνω την δουλειά και εξηγούμε δεν μπορώ να τα λάβω υπόψην ρε γμτ τόσο ευκολα .. ή δεν θελω.. άραγε??? Πόσα gs εχουν πουληθεί και πόσα απο αυτά κόλλησαν ή εκαψαν πηνία ?? Δηλαδή ο κάτοχος δεν παίζει να έκανε καμια λαλακία? Η στο service? Η να υπήρξε καποια αστοχία υλικού?? Επίσης πόσες περιπτώσεις τετοιον βλαβών υπάρχουν αναλογικά πάντα έτσι και πόσοι άραγε έχουν απροβλημάτιστα χιλιόμετρα?? και για να το πάω ενα βήμα παρακάτω.. εντάξει και το fz6 s2 που έχω, το μοτερ ειναι ασπαστο αλλα τι να το κάνεις? Ειναι κουφιο στα χαμηλά και δεν εχει ροπή παρα μόνο δύναμη, τα πλαστικά ειναι για τον πεο, , ο σχεδιασμός ειναι πανασχημος , μεταπωλητική αξία δεν εχει καθολου , πας με 200 και τρίζουν οι καθρέφτες, μπροστινό σύστημα χάλια και εννοώ για να πατήσει το μηχανακι αξιοπρεπώς πρεπει να σκάσεις 1500 ευρώ για ανάρτηση άλλα κατα τα άλλα είναι japan.. ντάξει καλα τα japan για κανένα παπί για delivery. Εχουν περάσει απο τα χέρια μου 3 μηχανες και 2 παπιά εκτός τα σκοοτεράκια , τα παπια ήταν japan πάντα και το αστρα το έχω ακόμη και το εχω στη δουλειά για το ντελίβερι σκυλί.. το κρύπτον μου το κλεψαν, σκυλί του πολέμου.. απο τις μηχανες το fz6 που τα είπαμε ποιο πάνω και ενα ktm 640 sm το οποιο και γιαυτά τα μοτερ ακουστηκαν πολλά κακά ομως η αλλήθεια ήταν οτι ήθελε ευλαβική συντήριση ακόμα και στην αλλαγή λαδιών το μηχανακι είχε συγκεκριμένες οδηγίες π.χ επρεπε να το εχεις ευθία, να βαλεις καποια ml στο υποπλέσιο και να κάνεις εξαέρωση , αν ο μάστορας που το συντηρούσε ήταν τσομπάνης τότε θα χτυπούσε ρουλεμάν στροφάλου και θα εμπενα εδώ μεσα και θα ελεγα τα κτμ βαρανε ρουλεμαν στροφάλου άρα η αλλήθια είναι πάντα κάπου στην μέση.
RaGe_Raptor
24/02/2016, 18:19
Θα πέρνατε ενα bmw gs 800 του 08 με abs κάτω απο 30.000 χμ??
Σκεφτομαι να αλλάξω το fazer που έχω με ενα τέτοιο, Το οποίο είναι dream bike και το γλυκοκοιτάω πολλά χρόνια και μου αρέσει παρόλα τα αρνητικά σχόλια που βλέπω, Ολα αυτά όμως περί πηνιων και κολλημάτων μου κάνουν εντύπωση αυτές τις μέρες που την ψάχνω την δουλειά και εξηγούμε δεν μπορώ να τα λάβω υπόψην ρε γμτ τόσο ευκολα .. ή δεν θελω.. άραγε??? Πόσα gs εχουν πουληθεί και πόσα απο αυτά κόλλησαν ή εκαψαν πηνία ?? Δηλαδή ο κάτοχος δεν παίζει να έκανε καμια λαλακία? Η στο service? Η να υπήρξε καποια αστοχία υλικού?? Επίσης πόσες περιπτώσεις τετοιον βλαβών υπάρχουν αναλογικά πάντα έτσι και πόσοι άραγε έχουν απροβλημάτιστα χιλιόμετρα?? και για να το πάω ενα βήμα παρακάτω.. εντάξει και το fz6 s2 που έχω, το μοτερ ειναι ασπαστο αλλα τι να το κάνεις? Ειναι κουφιο στα χαμηλά και δεν εχει ροπή παρα μόνο δύναμη, τα πλαστικά ειναι για τον πεο, , ο σχεδιασμός ειναι πανασχημος , μεταπωλητική αξία δεν εχει καθολου , πας με 200 και τρίζουν οι καθρέφτες, μπροστινό σύστημα χάλια και εννοώ για να πατήσει το μηχανακι αξιοπρεπώς πρεπει να σκάσεις 1500 ευρώ για ανάρτηση άλλα κατα τα άλλα είναι japan.. ντάξει καλα τα japan για κανένα παπί για delivery. Εχουν περάσει απο τα χέρια μου 3 μηχανες και 2 παπιά εκτός τα σκοοτεράκια , τα παπια ήταν japan πάντα και το αστρα το έχω ακόμη και το εχω στη δουλειά για το ντελίβερι σκυλί.. το κρύπτον μου το κλεψαν, σκυλί του πολέμου.. απο τις μηχανες το fz6 που τα είπαμε ποιο πάνω και ενα ktm 640 sm το οποιο και γιαυτά τα μοτερ ακουστηκαν πολλά κακά ομως η αλλήθεια ήταν οτι ήθελε ευλαβική συντήριση ακόμα και στην αλλαγή λαδιών το μηχανακι είχε συγκεκριμένες οδηγίες π.χ επρεπε να το εχεις ευθία, να βαλεις καποια ml στο υποπλέσιο και να κάνεις εξαέρωση , αν ο μάστορας που το συντηρούσε ήταν τσομπάνης τότε θα χτυπούσε ρουλεμάν στροφάλου και θα εμπενα εδώ μεσα και θα ελεγα τα κτμ βαρανε ρουλεμαν στροφάλου άρα η αλλήθια είναι πάντα κάπου στην μέση.
μ'αρέσει πάντως που έβγαλες συμπέρασμα για όλα τα Τζαπάν.... :tooth:
Νόμιζω οτι το fz6 τουλάχιστον θεωρείτο πολύ τίμιος Ιάπωνας όπως και τα vstorm της παρέας που καβαλουσα για 100άδες χιλιόμετρα σε βόλτες τί να πώ άλλο εκτός απο ΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ! και τα bmw να είναι τενεκέδες άλλα τουλαχιστον σου προσφέρουν και μια αίσθηση διαφορετική, εκατσα και διάβασα όλο το thread και ειλικρινά τώρα φταίει το μηχανάκι αν πάει ο άλλος και παρει το 1200 με διαφορικό και το βγάζει μεσα στη πόλη σταμάτα ξεκίνα ή πάει εντουράδα με αυτό ε τότες κάνει λάθος χρήση ή είναι άσχετος! τέλος! Απο εκεί και πέρα μηχάνημα είναι και τα μηχανήματα χαλάνε και μακάρι να μου βγάλει το μοτέρι χιλιόμετρα και ας αλλάξω και μια φλάντζα ή μια περιέλιξη, το μηχανάκι πρεπει να σου προσφέρει συγκινήσεις φίλε μου, όταν πήρα το KTM πρωτη φορά και το καβάλησα με magura, υδραυλικους συμπλεκτες , στεφανια πλαίσια . ομορφιά , ψηφιακα κοντερια, αναρτησεις wp και ohlins απο την μάνα του και για την εποχή του το 2004 έμεινα μ@λακας το ζύγισμα που είχε το μηχανάκι ήταν απερίγραπτο και δεν ήταν και κανενα ktm της προκοπής ενα ktm sm 640 ήταν.. Βεβαια θα μπορούσε να πεί κάποιος οταν έφαγα μια τουμπίτσα και έσπασε ή μανέτα του υδραυλικου συμπλέκτη και δεν μπορούσα να ξεκινήσω.. ΠΟΟΟ ΜΑΛΑΚΙΑ τα ευρωπαικά είδες????? μονο japan!! :D
μ'αρέσει πάντως που έβγαλες συμπέρασμα για όλα τα Τζαπάν....
Ενω όλοι αυτοί που κράζουν τα ευρωπαικά εχουν οδηγίσει οι περισσότεροι έστω και 50 μέτρα ενα ευρωπαικό μπουρδέλο..
devil's animal
24/02/2016, 18:43
ε, ρε κατι Μπαγκοσμιοι που υπαρχουν και θελουν 1500€ μπροστινο για να πατησει καλα το μηχανακι και να στριψουν...:a014:
επισης το οτι τριζουν οι καθρεφτες στα 200 παραγματικα ειναι αποριας αξιο...και νομιζα οτι ηταν μπετο...δεν θα ξαναπαρω japan ποτε ξανα...:a35:
Συγνωμη Devils animal άλλα οι καθρέφτες για εμένα συμπεριλαμβάνοντε στην παθητική ασφάλεια του οχήματος αν απο το τρέμουλο δεν μπορώ να καταλάβω αν εχω απο πίσω μου καποιο οχημα και με κρίνεις γιαυτό μου το σχόλιο τότε προφανώς για εσένα οι καθρέφτες είναι διακοσμητικοι πρόβλημα σου.. Οσο αφορά το πρώτο σχόλιο σου οχι δεν είμαι παγκόσμιος στρίφτης άλλα θελω να νιώθω την ρόδα και το τιμόνι στο δρόμο και οχι οτι θα μου φύγει καμιά ρόδα Sorry αλλα ετσι αισθάνομαι .. τι να συζητήσουμε τώρα για το μπροστινό συστημα του vstorm & του fz6? Ούτε καν αδερφέ..
Εν τέλη αν ειναι να αγοράσω ενα μηχανακι καινουργιο 8000 και να του αλλάξω αναρτήσεις, φρένα, να του βαλω commanter για τα χαμηλά , να ταιριάξω κανενα κουστούμι για να μην ξερνάω όπωτε το βλέπω να του αλλάξω καθρέφτες , ζελατίνες, ρουλεμάν κάθε τόσο , kill switch , να βάλω εξατμιση πραγματική οχι αυτό το καζανάκι που εχει και πόσα άλλα μπιχλιμπιδια ε χέστο καλύτερα να αλλαζω φλάντζες στο bmw.. Tώρα θα μου πείς ε γιατί το πήρες το μπουρδέλο ρε φιλε ?? , Να μωρέ ακουγα κάτι απόψεις για τα japan Πόσο γ@μαν και πόσο δυνατά είναι , προφανώς όμως δεν ήξερα την διαφορά ροπής και δύναμης τότε.. και με την super γαματη μεταπώληση που εχει το μηχανάκι κοστίζει 3000 πένα αυτή την στιγμή που μιλάμε γιατί κυρίως τα μηχανακια καταλήγουν στον εμπορα για προκαταβολή..
stefanos
24/02/2016, 19:24
ε, ρε κατι Μπαγκοσμιοι που υπαρχουν και θελουν 1500€ μπροστινο για να πατησει καλα το μηχανακι και να στριψουν...:a014:
επισης το οτι τριζουν οι καθρεφτες στα 200 παραγματικα ειναι αποριας αξιο...και νομιζα οτι ηταν μπετο...δεν θα ξαναπαρω japan ποτε ξανα...:a35:
To 800 έχει μπροστινό 1500€:confused:
Συγνωμη Devils animal άλλα οι καθρέφτες για εμένα συμπεριλαμβάνοντε στην παθητική ασφάλεια του οχήματος αν απο το τρέμουλο δεν μπορώ να καταλάβω αν εχω απο πίσω μου καποιο οχημα και με κρίνεις γιαυτό μου το σχόλιο τότε προφανώς για εσένα οι καθρέφτες είναι διακοσμητικοι πρόβλημα σου.. Οσο αφορά το πρώτο σχόλιο σου οχι δεν είμαι παγκόσμιος στρίφτης άλλα θελω να νιώθω την ρόδα και το τιμόνι στο δρόμο και οχι οτι θα μου φύγει καμιά ρόδα Sorry αλλα ετσι αισθάνομαι .. τι να συζητήσουμε τώρα για το μπροστινό συστημα του vstorm & του fz6? Ούτε καν αδερφέ..
Εν τέλη αν ειναι να αγοράσω ενα μηχανακι καινουργιο 8000 και να του αλλάξω αναρτήσεις, φρένα, να του βαλω commanter για τα χαμηλά , να ταιριάξω κανενα κουστούμι για να μην ξερνάω όπωτε το βλέπω να του αλλάξω καθρέφτες , ζελατίνες, ρουλεμάν κάθε τόσο , kill switch , να βάλω εξατμιση πραγματική οχι αυτό το καζανάκι που εχει και πόσα άλλα μπιχλιμπιδια ε χέστο καλύτερα να αλλαζω φλάντζες στο bmw.. Tώρα θα μου πείς ε γιατί το πήρες το μπουρδέλο ρε φιλε ?? , Να μωρέ ακουγα κάτι απόψεις για τα japan Πόσο γ@μαν και πόσο δυνατά είναι , προφανώς όμως δεν ήξερα την διαφορά ροπής και δύναμης τότε.. και με την super γαματη μεταπώληση που εχει το μηχανάκι κοστίζει 3000 πένα αυτή την στιγμή που μιλάμε γιατί κυρίως τα μηχανακια καταλήγουν στον εμπορα για προκαταβολή..
Πάρε DUCATI!!!
devil's animal
24/02/2016, 19:43
Συγνωμη Devils animal άλλα οι καθρέφτες για εμένα συμπεριλαμβάνοντε στην παθητική ασφάλεια του οχήματος αν απο το τρέμουλο δεν μπορώ να καταλάβω αν εχω απο πίσω μου καποιο οχημα και με κρίνεις γιαυτό μου το σχόλιο τότε προφανώς για εσένα οι καθρέφτες είναι διακοσμητικοι πρόβλημα σου.. Οσο αφορά το πρώτο σχόλιο σου οχι δεν είμαι παγκόσμιος στρίφτης άλλα θελω να νιώθω την ρόδα και το τιμόνι στο δρόμο και οχι οτι θα μου φύγει καμιά ρόδα Sorry αλλα ετσι αισθάνομαι .. τι να συζητήσουμε τώρα για το μπροστινό συστημα του vstorm & του fz6? Ούτε καν αδερφέ..
Εν τέλη αν ειναι να αγοράσω ενα μηχανακι καινουργιο 8000 και να του αλλάξω αναρτήσεις, φρένα, να του βαλω commanter για τα χαμηλά , να ταιριάξω κανενα κουστούμι για να μην ξερνάω όπωτε το βλέπω να του αλλάξω καθρέφτες , ζελατίνες, ρουλεμάν κάθε τόσο , kill switch , να βάλω εξατμιση πραγματική οχι αυτό το καζανάκι που εχει και πόσα άλλα μπιχλιμπιδια ε χέστο καλύτερα να αλλαζω φλάντζες στο bmw.. Tώρα θα μου πείς ε γιατί το πήρες το μπουρδέλο ρε φιλε ?? , Να μωρέ ακουγα κάτι απόψεις για τα japan Πόσο γ@μαν και πόσο δυνατά είναι , προφανώς όμως δεν ήξερα την διαφορά ροπής και δύναμης τότε.. και με την super γαματη μεταπώληση που εχει το μηχανάκι κοστίζει 3000 πένα αυτή την στιγμή που μιλάμε γιατί κυρίως τα μηχανακια καταλήγουν στον εμπορα για προκαταβολή..
προφανως εχεις τεραστια εμπειρια στο κεφαλαιο "μοτοσυκλετα" και δεν μπορω εγω ενας νεοπας να συζητησω μαζι σου...
καλους δρομους...
:lol:
ενα πολυ μικρο σχολιο πριν σε αφησω:
αν θελεις να μιλησουμε για μεταπωληση, οι πρωτοι που θα κλαψουν αν αποφασισουν να δωσουν το μηχανακι τους αυτη την στιγμη ειναι και αυτοι που εχουν δωσει τα περισσοτερα για να το αποκτησουν... και συνηθως περισσοτερα κανουν τα ευρωπαϊκα..βλ. ducati, bmw, κλπ...
και η ροπη του bmw εναντι του δικου σου εγκειται στους κυλινδρους και στον παραπανω κυβισμο...
γιατι αν νομιζεις οτι θα πηγαινεις χαλαρουιτα με 200 με το bmw, πλανασαι πλανην οικτραν...αλλα απ'την αλλη δεν θα τριζουν και οι καθρεφτες...μια χαρα θα εισαι...
salut...
:wave2:
Δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω οτιδήποτε εκτός απο μηχανάκια της σειράς αρκεί να μου αρέσει και πλεον ξερω τι μου αρέσει.. Μηχανακια που τα φέρνουν με τις καραβιές που έγραψε καποιος απο εδω μέσαδεν μου κάνουν απλά οχι δεν εχω κατι με τα ιαπωνικά απλά δεν θα ξαναπάρω ιάπωνα , όποιος θέλει να αγοράσει μηχανακι και να γεράσει με αυτό ναι πρέπει να πάρει Γιαπωνεζικο, εγώ θελω να πάρω ακόμα κανα δυό , επίσης Το ότι δεν μπορούν ολοι να αγοράσουν ενα ευρωπαικό λόγο κόστους το καταλαβαίνω ουτε εγώ μπορουσα να το πάρω οταν βγήκε τότε γιαυτο ειχα αγοράσει το fazer τότε και το σκυλομετάνιωσα και δεν την ξαναπατάω έτσι.
devil's animal
24/02/2016, 19:45
To 800 έχει μπροστινό 1500€:confused:
με το marketing που εχουν οι γερμανοι, μη σου πω οτι κανει κανενα πεντοχιλιαρο...:look:
gior-gos
24/02/2016, 19:47
Εν τέλη αν ειναι να αγοράσω ενα μηχανακι καινουργιο 8000 και να του αλλάξω αναρτήσεις, φρένα, να του βαλω commanter για τα χαμηλά , να ταιριάξω κανενα κουστούμι για να μην ξερνάω όπωτε το βλέπω να του αλλάξω καθρέφτες , ζελατίνες, ρουλεμάν κάθε τόσο , kill switch , να βάλω εξατμιση πραγματική οχι αυτό το καζανάκι που εχει και πόσα άλλα μπιχλιμπιδια ε χέστο καλύτερα να αλλαζω φλάντζες στο bmw..
Αφου δεν εισαι διατεθειμενος να τα χωσεις σε τζαπαν
αφου εισαι διατεθειμενος να τα χωσεις σε περιπτωση βλαβης του ευρωπαικου
παρε αυτο που σ αρεσει :).
και τι σημαίνει αυτό , οτι δεν μπορούμε να συζητάμε? Η μήπως θίχτηκαν οι Γιαπωνέζοι? :beer:
ενα πολυ μικρο σχολιο πριν σε αφησω:
αν θελεις να μιλησουμε για μεταπωληση, οι πρωτοι που θα κλαψουν αν αποφασισουν να δωσουν το μηχανακι τους αυτη την στιγμη ειναι και αυτοι που εχουν δωσει τα περισσοτερα για να το αποκτησουν... και συνηθως περισσοτερα κανουν τα ευρωπαϊκα..βλ. ducati, bmw, κλπ...
Α μπα σοβαρά ε κοιτα να δείς και εγώ νόμιζα οτι γίνεται το αντίθετο, δεν θα διαφωνίσω όμως σαν γνήσιος Ελληνάρας που είσαι , μην σου πώ οτι φταίει και η bmw για την οικονομική κρίση που μας σβαρνίζει.. :lol:
και η ροπη του bmw εναντι του δικου σου εγκειται στους κυλινδρους και στον παραπανω κυβισμο...
Ναι ενώ το καινουργιο Αφρικα ασπουμε σπέρνει.. σου φευγουν τα μαλλιά! :smokin:
γιατι αν νομιζεις οτι θα πηγαινεις χαλαρουιτα με 200 με το bmw, πλανασαι πλανην οικτραν...αλλα απ'την αλλη δεν θα τριζουν και οι καθρεφτες...μια χαρα θα εισαι...
αν ήθελα να πηγαίνω σαν τον ινδιάνο αδερφέ εχω το κατάλληλο μοτόρι! japan motor universal!
salut και απο μένα...
:wave2:
Pan (dvs)
24/02/2016, 20:00
Δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω οτιδήποτε εκτός απο μηχανάκια της σειράς αρκεί να μου αρέσει και πλεον ξερω τι μου αρέσει.. Μηχανακια που τα φέρνουν με τις καραβιές που έγραψε καποιος απο εδω μέσαδεν μου κάνουν απλά οχι δεν εχω κατι με τα ιαπωνικά απλά δεν θα ξαναπάρω ιάπωνα , όποιος θέλει να αγοράσει μηχανακι και να γεράσει με αυτό ναι πρέπει να πάρει Γιαπωνεζικο, εγώ θελω να πάρω ακόμα κανα δυό , επίσης Το ότι δεν μπορούν ολοι να αγοράσουν ενα ευρωπαικό λόγο κόστους το καταλαβαίνω ουτε εγώ μπορουσα να το πάρω οταν βγήκε τότε γιαυτο ειχα αγοράσει το fazer τότε και το σκυλομετάνιωσα και δεν την ξαναπατάω έτσι.
Παλικαρι μου τον Γιαπωνεζο δεν τον αγοραζουμε λογω κοστους,τον αγοραζουμε γιατι ειναι μαγκας,κανει καλη δουλεια και σεβεται πολυ περισσοτερο τον πελατη του απ οτι ο Ευρωπαιος.Επισης τα αγοραζουμε γιατι θελουμε μια αξιοπιστη μελαχροινη στα ταξιδια μας και οχι μια βιτσιοζα ξανθια που συνηθως στα μισα του ταξιδιου θα παει με τον μαστορα.
Οσο για τις καραβιες για κανε μια βολτα και το ξανασυζηταμε.Τα gs ειναι πλεον περισσοτερα απο τα παπακια,5000 χιλιαρικα τα δινουνε ρεεεεεε και δεν τα παιρνει κανεις.
stefanos
24/02/2016, 20:01
Η δικαίωση του tdm:lol:
που τα δίνουν ρε φίλαράκι με 5000 τα κολο μπορδ#λα να πάω να πάρω μιας που ψάχνω? Επίσης για τι γιαπωνέζο μιλάς και φυσικά πόσο % έχασε απο την αρχική του τιμή ο Ιαπων? Γιατί εγώ στο car βλέπω απο 6500 να ξεκινάνε του 08 τα gs800 :rolleyes:
devil's animal
24/02/2016, 20:03
ενα πολυ μικρο σχολιο πριν σε αφησω:
αν θελεις να μιλησουμε για μεταπωληση, οι πρωτοι που θα κλαψουν αν αποφασισουν να δωσουν το μηχανακι τους αυτη την στιγμη ειναι και αυτοι που εχουν δωσει τα περισσοτερα για να το αποκτησουν... και συνηθως περισσοτερα κανουν τα ευρωπαϊκα..βλ. ducati, bmw, κλπ...
Α μπα σοβαρά ε κοιτα να δείς και εγώ νόμιζα οτι γίνεται το αντίθετο, δεν θα διαφωνίσω όμως σαν γνήσιος Ελληνάρας που είσαι , μην σου πώ οτι φταίει και η bmw για την οικονομική κρίση που μας σβαρνίζει.. :lol:
και η ροπη του bmw εναντι του δικου σου εγκειται στους κυλινδρους και στον παραπανω κυβισμο...
Ναι ενώ το καινουργιο Αφρικα ασπουμε σπέρνει.. σου φευγουν τα μαλλιά! :smokin:
γιατι αν νομιζεις οτι θα πηγαινεις χαλαρουιτα με 200 με το bmw, πλανασαι πλανην οικτραν...αλλα απ'την αλλη δεν θα τριζουν και οι καθρεφτες...μια χαρα θα εισαι...
αν ήθελα να πηγαίνω σαν τον ινδιάνο αδερφέ εχω το κατάλληλο μοτόρι! japan motor universal!
salut και απο μένα...
:wave2:
πραγματικα αδυνατω να μιλησω με τοσο σχετικο ανθρωπο στο θεμα μοτοσυκλετα...υστερω και αποσυρομαι...
:wave2:
Pan (dvs)
24/02/2016, 20:05
που τα δίνουν ρε φίλος με 5000 να πάω να πάρω μιας που ψάχνω, και επίσεις για τι γιαπωνέζο μιλάς?
5000 ειπα ? Συγνωμη λαθος.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7548621/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7495317/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7478648/
4400 και συζητησιμη...
stefanos
24/02/2016, 20:07
Οσο για τις καραβιες για κανε μια βολτα και το ξανασυζηταμε.Τα gs ειναι πλεον περισσοτερα απο τα παπακια,5000 χιλιαρικα τα δινουνε ρεεεεεε και δεν τα παιρνει κανεις.
Πέραν πλάκας πήρε ένας φίλος ένα παλιότερο 1200 και πολύ προσεγμένο σε αυτή την τιμή πρίν δυο χρόνια.
Έσκασε ένα χιλιάρικο για δίσκο πλατό και διαφορικό προληπτικά, και μιά χαρά κάνει την δουλειά του κάθε μέρα και κάτι κοντινά τα ΣΚ.
εντάξει όταν ξυπνήσεις και καταλάβεις για τι μηχανάκι μιλάμε τόση ώρα πάτα το κουδούνι..
Pan (dvs)
24/02/2016, 20:09
Πέραν πλάκας πήρε ένας φίλος ένα παλιότερο 1200 και πολύ προσεγμένο σε αυτή την τιμή πρίν δυο χρόνια.
Έσκασε ένα χιλιάρικο για δίσκο πλατό και διαφορικό προληπτικά, και μιά χαρά κάνει την δουλειά του κάθε μέρα και κάτι κοντινά τα ΣΚ.
Στεφανε ητανε απο τους τυχερους και το ξερεις.
Η συγκεκριμενη μηχανη δεν χαλαει ΜΟΝΟ αν εισαι συνεχεια στο δρομο και κοβεις χιλιομετρα.Η τουλαχιστον σε τρεχει λιγοτερο.
alexzafeir
24/02/2016, 20:10
Μετα απο 15 χρονια τζαπαν πηρα bmw με boxer μοτερ.... το οποιο απολαμβάνω εδω και 2 χρονια
εχω ενα να πω και νομιζω ειναι και η μεγαλυτερη διαφορα τους στην οδήγηση ....
τα τζαπαν ειναι σαν να γ@@@ς μια μ@@@@ρα την βλεπεις ειναι θεα ομορφη με ωραια σιλουετα, αλλα μετα απο λιγο βαριεσαι να την γ@@@ς δεν σου κανει αυτο το κατι....
το Boxer ειναι μια γυναικα οχι πολυ ομορφη οχι με τελειο σωμα ΑΛΛΑ αν βρεθεις μαζι της ....κανεις μονο ερωτα , την γουσταρεις να..... και ας ειναι λιγο μπαζο ....
πραγματικα αδυνατω να μιλησω με τοσο σχετικο ανθρωπο στο θεμα μοτοσυκλετα...υστερω και αποσυρομαι...
παλικάρι μου δεν το παίζω σχετικός , εσύ το παίζεις ειδήμων ακου και μερικές άλλες απόψεις απο ανθρωπους που είχαν ΚΑΙ Ευρωπαικό μηχανάκι γιατί εκεί θα καταλήξεις μια μέρα. :)
Μετα απο 15 χρονια τζαπαν πηρα bmw με boxer μοτερ.... το οποιο απολαμβάνω εδω και 2 χρονια
εχω ενα να πω και νομιζω ειναι και η μεγαλυτερη διαφορα τους στην οδήγηση ....
τα τζαπαν ειναι σαν να γ@@@ς μια μ@@@@ρα την βλεπεις ειναι θεα ομορφη με ωραια σιλουετα, αλλα μετα απο λιγο βαριεσαι να την γ@@@ς δεν σου κανει αυτο το κατι....
το Boxer ειναι μια γυναικα οχι πολυ ομορφη οχι με τελειο σωμα ΑΛΛΑ αν βρεθεις μαζι της ....κανεις μονο ερωτα , την γουσταρεις να..... και ας ειναι λιγο μπαζο ....
ακριβώς αυτό το διατύπωσες τέλεια! Οδήγισα για λιγο ενα 1200 του 13 και η αισθηση ηταν τρομερή πραγματικά , το οτι δεν εχουν πολλοι τα φράγκα να το αγοράσουν ουτε και εγώ δεν το βγάζει σαβούρα προσωπικά δεν εχω ξανα οδηγίσει κατι ανάλογο! Τρομερή ροπή και μου φάνηκε σωστά ζυγισμενο το περίμενα ποιο μαουνα!
Μανολης67
24/02/2016, 20:20
ο σχεδιασμός ειναι πανασχημος , μεταπωλητική αξία δεν εχει καθολου , πας με 200 και τρίζουν οι καθρέφτες
Μια χαρά είσαι, στα Τenere δεν έβλεπες τίποτα ακόμη και σταματημένος στα φανάρια,
και εμένα με αρέσει το Gs 800, πάω τόσο κότα (και λόγω ηλικίας) που δεν πιστευω να βγάλει τίποτα..αλλά το πηνίο? αν ειναι να χτυπήσει πηνίο, θα χτυπήσει και στο πάρκινκ....
Ένας φίλος παρέπεμψε σε Φορουμ BMWακηδων.............αμα μπείς εκεί και διαβάσεις οτι είναι φυσιολογικό να τρέχουν παραφλού όταν δουλεύεις βεντιλατερ..το ξανασκέφτεσαι λιγάκι.:(
Υπάρχουν καλές και κακές υλοποιήσεις εκατέρωθεν.
Μακακίες έχουν κάνει και οι δύο,όπως και οι δύο έχουν κατασκευάσει διαμάντια!!!
Αυτά από μένα που έχω δύο Ευρωπαικές μοτοσυκλέτες,έτσι από σύμπτωση και θα γούσταρα και μία τρίτη japan...είδομεν
Μπες στο advrider.com και διάβασε ότι θέλεις για όποιο μηχανάκι θέλεις. Εδώ δυστυχώς δεν...
SHOOTER045
24/02/2016, 20:31
Μιλάμε γι αυτό
353084
Έτσι?
Το είχα για κάτι μήνες.
Και το έχω ξαναπει.
Το μηχανάκι ΚΤΜιζει.
Έχει αρκετό γκάζι και ροπές.
Το μπροστινό είναι υπέρ του δέοντος καλό.
Τα φρένα υπέρ αρκετά .
Με μια ζελατίνα θα είσαι άρχοντας.
Με θερμαινόμενα οεμ.
Με abs που απενεργοποιείται .
Αλλά μην περιμένεις να ταξιδέυεις με 200αρες.
Προβλήματα δεν μου έβγαλε.
Ουτε πηνία ουτε κάτι άλλο.
Τα σερβίς δεν ξέρω γιατί δεν πλήρωνα εγώ,και αν και τα κάναμε στην αντιπροσωπεία, δεν ξέρω απο τιμές.
Σορυ
ωωω με αυτή την καραμέλα τόσα χρόνια πια, δεν βαρεθήκατε??
Ο καθένας καβαλάει αυτό
α) που τον κ@υλώνει
β)αυτό που αντέχει η τσέπη του
γ) αυτό που μπορεί να κουλαντρίσει.
Αν μπορείς να τα συνδυάσεις και τα 3 μαζί είσαι άρχοντας αν πάλι δεν μπορείς πας σε ότι μπορείς. Αυτό που καβαλάς μπορεί για σένα να είναι η καλύτερη μοτο στον κόσμο αλλά δεν είναι απαραίτητο ν' αρέσει σε όλους. Τα περι αξιοπιστίας τα ακούω πάρα πολλά χρόνια κι ενίοτε τα γράφω στα νεφρά μου και συνεχίζω να κάνω την κ@υλα μου με ότι έχω και ότι γουστάρω. Το '88 είχα DR250 4ο χέρι. Αυτό μπορούσα να πάρω αυτό πήρα. Έβγαλα όλα τα γούστα μου πάνω του ασχέτως αν δεν μπορούσα να προσπεράσω πουλμαν που πήγαινε λίγο σβέλτα στην εθνική. Φίλος είχε το ΧΤ το 400 και πηγαίναμε βόλτες μαζί. Πάντα ήμουν λιγότερος σε γκάζι αλλά αυτό δεν με σταμάτησε πουθενά. Μέχρι Αυστρία έφτασα με το ταπεινό 250. Μόνος παρέα με ένα walkman και καμιά εικοσαριά κασέτες όταν όλοι οι ειδικοί μου έλεγαν "πάρε και μια σακούλα ηλεκτρονικές ν' αλλάζεις στον δρόμο". Πήγα, πέρασα άψογα 14 ημέρες που κάθισα, επέστρεψα και ηλεκτρονική δεν έκαψα.
Βλάβες βγάζουν όλα, κάποια είναι περισσότερο ευπαθή από άλλα, αλλά τι να σημαίνει αυτό άραγε?? Αν ένα μηχανάκι σου κάνει κλικ όσο κακό ιστορικό και να έχει πάλι κλικ θα σου κάνει. Κάποιες μοτο είναι υπερτιμημένες σε αυτό δεν διαφωνεί κανείς αλλά η κ@υλα κοστίζει και πολλές φορές κοστίζει ακριβά και στην μοτο όπως και οπουδήποτε αλλού.
lonerider
24/02/2016, 20:46
Όχι εγώ δεν θα επαιρνα ένα bmw gs 800.....Εσύ να πάρεις. ...
akis_trevor
24/02/2016, 21:27
Μπαινεις να ρωτησεις για τραμπα φεηζερ και τζιες.
Θαβεις το φεηζερ οτι ειναι φορ δε πουτς και εκθειαζεις το μπεμβε οτι μαμει!!!
Αφου την εχεις παρει την αποφαση σου τι ταλαιπωρεις κι εμας και τον εαυτο σου;;;
stefanos
24/02/2016, 21:57
ωωω με αυτή την καραμέλα τόσα χρόνια πια, δεν βαρεθήκατε??
Ο καθένας καβαλάει αυτό
α) που τον κ@υλώνει
β)αυτό που αντέχει η τσέπη του
γ) αυτό που μπορεί να κουλαντρίσει.
Δηλαδή το "παίρνω αυτό που μου χρειάζεται" δεν παίζει?
Επειδή δηλαδή μπορώ να πάρω ένα 1000αρι ,που όλο και κάτι θα με κ@υλώσει :lol: και που όλο και κάπως θα το φέρω βόλτα,
πρέπει να το πάρω?
Δεν υπάρχει η απλή λογική "κρίμα το μηχανάκι να το λιώσω στο σπίτι-δουλειά και ένα καφέ το Σάββατο"?:confused:
RaGe_Raptor
24/02/2016, 21:59
"Αδερφέ" έχεις εμπεριστατωμένη άποψη και αναλυτική σκέψη. Ρισπέκτ λέμε.
το bmw ειναι καλο.....αλλα ταξιδι μεχρι 160-170 θα κανεις και πολλα λεω.
τι ακριβως ειναι αυτο το θρεντ?
fazer vs f800?
4cyl vs 2cyl?
sport vs onoff?
yam vs bmw?
japan vs europ?
santa clauss vs peter pan?
I-want-a-moto
24/02/2016, 22:20
Εγώ νομίζω πως τρολαρει ο φίλος.Βγάζει με το έτσι σκάρτα όλα τα ιαπωνικά και εξυμνεί ένα μηχανάκι που ΔΕΝ έχει στα χεριά του θάβοντας το ιαπωνικό που χει.Αντί να τονίζει τα προβλήματα της συγκεκριμενης μηχανής τα γενικεύει και κατηγορεί όλα τα ιαπωνικά. Βάζει δίπλα και το BMW και λίγο KTM για μέτρο για να μας δείξει πόσο ανώτερα είναι τα ευρωπαϊκά. Διαβάστε τις απαντήσεις του και δείτε πόσο επαναλαμβανονται,θα καταλάβετε πως προσπαθεί να βάλει φωτιά... Έτσι αρχίζουν τα flame war απλώς το φόρουμ αποτελείται από σοβαρά άτομα και η φωτιά δεν παίρνει!!!
1. ντάξει καλα τα japan για κανένα παπί για delivery
2. Νόμιζω οτι το fz6 τουλάχιστον θεωρείτο πολύ τίμιος Ιάπωνας όπως και τα vstorm της παρέας που καβαλουσα για 100άδες χιλιόμετρα σε βόλτες τί να πώ άλλο εκτός απο ΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ
3. Να μωρέ ακουγα κάτι απόψεις για τα japan Πόσο γ@μαν και πόσο δυνατά είναι , προφανώς όμως δεν ήξερα την διαφορά ροπής και δύναμης τότε..
4. Μηχανακια που τα φέρνουν με τις καραβιές που έγραψε καποιος απο εδω μέσαδεν μου κάνουν απλά οχι δεν εχω κατι με τα ιαπωνικά απλά δεν θα ξαναπάρω ιάπωνα , όποιος θέλει να αγοράσει μηχανακι και να γεράσει με αυτό ναι πρέπει να πάρει Γιαπωνεζικο
Αυτά απέχουν πολύ από το εκφράζω τη γνώμη μου!!!
lonerider
24/02/2016, 22:23
"Αδερφέ" έχεις εμπεριστατωμένη άποψη και αναλυτική σκέψη. Ρισπέκτ λέμε.
Αδερφέ ξέρεις γιατί φτάσαμε ως χώρα εδώ που φτάσαμε? Γιατί όλοι έχουν εμπεριστατωμενη άποψη και αναλυτική σκέψη. ...
Billis21
24/02/2016, 22:26
Χαχαχα. Φιλε ακου... Εχω οδηγησει και τα δυο και συγκρινεις την π... Με την βουρτσα. Και βουρτσα να ξερεις ειναι το φειζερ. Δεν εχουν σχεση τα δυο μηχανακια... Το gs κανει μονο αν σ αρεσει να τ αφηνεις εξω απο την καφετερια, να φορτωνεις κανενα μωρο και μπαγκαζια... Τετοια πραγματα. Σε γκαζι δεν εχουν καμια επαφη. Σε στριψιμο εγω ευχαριστηθηκα πολυ περισσοτερο το φειζερ απο την μαουνα και φρενα δεν μπορω να πω οτι τα δοκιμασα αλλα τα τετραπιστονα του φειζερ ειναι απο τα καλυτερα της κατηγοριας.
Τωρα εσυ μας λες οτι οι καθρευτες επηρεαζουν την ΠΑΘΗΤΙΚΗ σου ασφαλεια... Παθητικηηηηη??? Τι ειναι? Αεροσακος? Ζελατινα που σπαει για να μν σε χτυπησει? Ισως να ηθελες να πεις ενεργητικη. Παντως για την χρηση που μπορει να κανει καποιος με τις γνωσεις σου ειναι οτι πρεπει τo gs.
ενταξει!παρε να δοκιμασεις...
την αλλη πλευρα!
αφου εισαι τοσο σιγουρος..
καλοριζικο!
η πλακα ειναι οτι μιλας λες και την εχεις στη κατοχη σου:lol:
τοσο μαυρα χαλια το FAZER Φαντασου σε 2-3 χρονια τι θα λες
για την μπεμπα!:)
Το 800 το έχουν 4 φίλοι μου, και οι 4 τα βάζουν χώμα και δεν εχουν πάθει τίποτα σοβαρό απ' όσο ξέρω. Οι ζάντες στραβώνουν εύκολα.
Ο ενας μάλιστα έτρεχε και σε αγώνες τύπου trail ride και πήγαινε υπερτάπα. Οι αλλοι εκαναν πολύ χώμα αλλά και ταξίδια εκτός συνόρων.
Ετσι και αλλιώς τα 160 στο μεγάλο ταξίδι είναι πολλά. Τα ον/οφ τα χαίρεσαι στους επαρχιακούς και εκεί το 800 είναι καταπληκτικό. Απ όσο γνωρίζω για χρήση σε μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια θέλει κάποιες αναβαθμίσεις σε σέλα - ζελατίνα - αναρτήσεις (αν εχει γράψει χιλιόμετρα).
Εγώ πάντος δεν θα το αγόραζα μεταχειρισμένο, αν δεν γνώριζα πράγματα και καταστάσεις για το ιστορικό της συγκεκριμένης μηχανής και ιδιοκτήτη. Αυτό όμως το κάνω για κάφε μεταχειρισμένο μοτοσακό που αγοράζω. Και παρόλα αυτά την εχω πατήσει ουκ ολίγες φορές.
Ισως να το αγόραζα από μαγαζί με πολύ λίγα χιλιόμετρα και μετά από σοβαρό έλεγχο σε συνεργείο που να ξέρει αυτά τα μηχανάκια. Το θέμα είναι ότι κρατάνε πολύ υψηλή τιμή μεταπώλησης τα πιο φρέσκα και σε αυτή τη περίπτωση είναι καλύτερο να το πάρεις καινούργιο αφού η "ακατονόμαστη" για πολλούς, βαυαρική εταιρία εχει πολύ καλό χρηματοδοτικό.
Μην βιαστείς λοιπόν, ψάξε καλύτερα τα μεταχειρισμένα και οπωσδήποτε να το πας σε κάποιο "ακατονόμαστο" συνεργείο.
Νομίζω ότι και οι δύο μεριές έχετε πιάσει τα άκρα και τα παρουσιάζετε όλα σαν άσπρο και μαύρο.
Επίσης δεν υπάρχει καμία βάση για συζήτηση γιατί το θρεντ έχει απ' την αρχή μπει σε λάθος μονοπάτι.
Τα παραπάνω είναι ο τέλειος συνδυασμός για να μη γραφτεί τίποτα σωστό, τίποτε εντός θέματος και να μη γράψει κανένας μια σοβαρή άποψη (με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως πάντα).
Αν βρισκόμασταν όλοι γύρω απο ένα τραπέζι έτσι θα τα λέγαμε?
Εγώ στα παραπάνω δεν βρίσκω κανένα νόημα και δεν έχω κανενα ενδιαφέρον να συμμετάσχω σοβαρά σε μια τέτοια συζήτηση. Δε θα είχε κανένα νόημα ακομα και αν ήταν στις αντιπαραθέσεις.
Το ίδιο κάνουν πολλοί οι οποίοι έχουν να προσφέρουν περισσότερα από μένα.
Δηλαδή το "παίρνω αυτό που μου χρειάζεται" δεν παίζει?
Επειδή δηλαδή μπορώ να πάρω ένα 1000αρι ,που όλο και κάτι θα με κ@υλώσει :lol: και που όλο και κάπως θα το φέρω βόλτα,
πρέπει να το πάρω?
Δεν υπάρχει η απλή λογική "κρίμα το μηχανάκι να το λιώσω στο σπίτι-δουλειά και ένα καφέ το Σάββατο"?:confused:
Ναι είναι μια παράμετρος κι αυτή, θα την συμπληρώσω αύριο από το πισι
RaGe_Raptor
24/02/2016, 23:22
Δηλαδή το "παίρνω αυτό που μου χρειάζεται" δεν παίζει?
Επειδή δηλαδή μπορώ να πάρω ένα 1000αρι ,που όλο και κάτι θα με κ@υλώσει :lol: και που όλο και κάπως θα το φέρω βόλτα,
πρέπει να το πάρω?
Δεν υπάρχει η απλή λογική "κρίμα το μηχανάκι να το λιώσω στο σπίτι-δουλειά και ένα καφέ το Σάββατο"?:confused:
Ναι είναι μια παράμετρος κι αυτή, θα την συμπληρώσω αύριο από το πισι
είναι θέμα οπτικής. σε λογικά πλαίσια βέβαια κι αν δεν επηρεάζονται άλλοι τομείς της ζωής μου,αν το αντέχω δηλαδή οικονομικά. Για μένα μοτοσυκλέτα είναι η υπερβολή.Γι'αυτό καβαλάω για να νιώσω απόκοσμη δύναμη να μου φανεί ότι κάνω κάτι το εξωπραγματικό.
taisteal
25/02/2016, 02:15
Δεν υπάρχει η απλή λογική "κρίμα το μηχανάκι να το λιώσω στο σπίτι-δουλειά και ένα καφέ το Σάββατο"?:confused:
Και οι πωλητες συντηρητων μπαταριας τι θα κανουν,κλεφτες θα γινουν;;
Τι διαβαζω ρε πστμ
353094
παλικάρι μου δεν το παίζω σχετικός , εσύ το παίζεις ειδήμων ακου και μερικές άλλες απόψεις απο ανθρωπους που είχαν ΚΑΙ Ευρωπαικό μηχανάκι γιατί εκεί θα καταλήξεις μια μέρα. :)
ακριβώς αυτό το διατύπωσες τέλεια! Οδήγισα για λιγο ενα 1200 του 13 και η αισθηση ηταν τρομερή πραγματικά , το οτι δεν εχουν πολλοι τα φράγκα να το αγοράσουν ουτε και εγώ δεν το βγάζει σαβούρα προσωπικά δεν εχω ξανα οδηγίσει κατι ανάλογο! Τρομερή ροπή και μου φάνηκε σωστά ζυγισμενο το περίμενα ποιο μαουνα!
ωπα φιλος, εδω εισαι..........
οταν τα οδηγεις για λιγο επειδη τα πληρωνει αλλος ειναι αλλη κλαση
αμα θελεις μηχανη δικια σου για παντα ομως το τσουξιμο γινεται συνηθεια:wave2:
Ναι πεισθηκα οτι αν η τζι ες δεν ειχε σηματακι προπελα παλι αυτοι που κοβουν φλεβες στο ονομα της θα την ξαναπαιρναν..αν η τζι ες με την περιφημη τεχνολογια του 1929 και τις απειρες ανακλησεις ειχε σημα μπενελι, σιγα να μην ηταν στσ αζητητα..
Οποτε λαθος συζητατε για μηχανολογικα θεματα, συζητειστε για νεοπλουτιστικη βλαχογκλαμουρια και νεποτικη ψυχολογια γου ελληναρα..εδω οι πολιτες του Σοιμπλε εχουν βαλει γκολ στο μαρκετινγκ απο τα αποδυτηρια, ολα τσ αλλα ειναι μη ουσιας...
Adulescens_1
25/02/2016, 08:50
Το συγκεκριμενο παιδι ψαχνει απο το 11 να αλλαξει το fazer με adv 990 ή gs τυχαια το παρατηρησα. Ποιο ειναι το πορισμα? Δεν αλλαζει το fazer ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ. Το οτι κραζει τ μηχανακι του εδω και 5 χρονια και εντελει δεν το αλλαζει, μου λεει πολλα
stefanos
25/02/2016, 10:19
Τι διαβαζω ρε πστμ
Πράγματι είναι άξιο απορίας.:)
Μανολης67
25/02/2016, 10:38
Η BMW ειναι η μοναδική Ευρωπαϊκή μοτοβιομηχανία που απόμεινε απο την πάλαι ποτε ένδοξη και διδάξα Ευρώπη, (αντε και η Gagiva ).
πρέπει να κρατήσει τον πήχη ψηλά πάση θυσία,
(μην μου ποστάρεται τώρα υπάρχει Guzzi, aprilia κτλ......του 0,1% πωλήσεων.....
Η BMW ειναι η μοναδική Ευρωπαϊκή μοτοβιομηχανία που απόμεινε απο την πάλαι ποτε ένδοξη και διδάξα Ευρώπη, (αντε και η Gagiva ).
πρέπει να κρατήσει τον πήχη ψηλά πάση θυσία,
(μην μου ποστάρεται τώρα υπάρχει Guzzi, aprilia κτλ......του 0,1% πωλήσεων.....
Piaggio Group :wave2:
Μανολης67
25/02/2016, 10:53
Ζεύκας
Piaggio Group
Βγάζει μοτοσυκλέτες? (οχι σκουτερ) και τι ποσοστό?
Και δεν γνωρίζω αν ειναι αυτόνομη η πηγε στην Gagiva.
RaGe_Raptor
25/02/2016, 10:55
Η BMW ειναι η μοναδική Ευρωπαϊκή μοτοβιομηχανία που απόμεινε απο την πάλαι ποτε ένδοξη και διδάξα Ευρώπη, (αντε και η Gagiva ).
πρέπει να κρατήσει τον πήχη ψηλά πάση θυσία,
(μην μου ποστάρεται τώρα υπάρχει Guzzi, aprilia κτλ......του 0,1% πωλήσεων.....
Σε πληροφορώ πως η Ευρώπη έχει πάρει τα ηνία και πάλι εδώ και μερικά χρόνια.... Τεχνολογικά είναι πολύ μπροστά στην παρούσα φάση. Η βιομηχανία της είναι αυτή που έκανε το επόμενο βήμα στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας και τώρα σιγά-σιγά οι Ιάπωνες ξυπνάνε από το λήθαργο
Ζεύκας
Piaggio Group
Βγάζει μοτοσυκλέτες? (οχι σκουτερ) και τι ποσοστό?
Και δεν γνωρίζω αν ειναι αυτόνομη η πηγε στην Gagiva.
Να μιλήσουμε μια καλή.
ΤΟ 90% ΤΩΝ ΔΙΚΥΚΛΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΚΙΑ ΕΩΣ 125cc.
Η Χόντα και οι λοιπές γιαπωνέζικες φίρμες κάνουν τις πωλήσεις τους από τα παπιοσκουτεράκια.
Οι μηχανές μεγάλου κυβισμού είναι λιγοστές.
Όσοι έχουμε μηχανές μεγάλου κυβισμού είμαστε η μειοψηφία των αναβατών.
Στις μηχανές άνω των 125cc οι διαφορές μεγεθών μεταξύ ασιατικών κατασκευαστών και ευρωπαίων είναι κατά πολύ μικρότερες.
Συμφωνούμε στα άνωθεν;
Μανολης67
25/02/2016, 11:04
Σε πληροφορώ πως η Ευρώπη έχει πάρει τα ηνία και πάλι εδώ και μερικά χρόνια.... Τεχνολογικά είναι πολύ μπροστά στην παρούσα φάση. Η βιομηχανία της είναι αυτή που έκανε το επόμενο βήμα στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας και τώρα σιγά-σιγά οι Ιάπωνες ξυπνάνε από το λήθαργο
Δεν αντιλέγω,,,αν διαβάσεις προσεκτικά το ποστ δεν το αμφισβητώ αυτό, γράφω οτι είναι η μοναδική που έμεινε, δεν κριτίκαρα την τεχνογνωσία της.
Δυστυχώς όμως δεν εχει καμιά σημασία να παράγεις καλά προιοντα, αν ειναι να τα κρατάς στης αποθήκες σου.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε ενα ντοκυμανταίρ,, σύγκριναν τα πρωτα aplle με ΙΒΜ
τα aplle κορυφή της τεχνολογίας, τα ΙBM αδειο ...κουτί!
Τα ΙΒΜ πρωτα σε πωλήσεις...
RaGe_Raptor
25/02/2016, 11:07
Δεν αντιλέγω,,,αν διαβάσεις προσεκτικά το ποστ δεν το αμφισβητώ αυτό, γράφω οτι είναι η μοναδική που έμεινε, δεν κριτίκαρα την τεχνογνωσία της.
Δυστυχώς όμως δεν εχει καμιά σημασία να παράγεις καλά προιοντα, αν ειναι να τα κρατάς στης αποθήκες σου.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε ενα ντοκυμανταίρ,, σύγκριναν τα πρωτα aplle με ΙΒΜ
τα aplle κορυφή της τεχνολογίας, τα ΙBM αδειο ...κουτί!
Τα ΙΒΜ πρωτα σε πωλήσεις...
Ναι αλλά ,όπως σου λέει και π Ζεύκας, μη συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. ;)
Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε ενα ντοκυμανταίρ,, σύγκριναν τα πρωτα aplle με ΙΒΜ
τα aplle κορυφή της τεχνολογίας, τα ΙBM αδειο ...κουτί!
Τα ΙΒΜ πρωτα σε πωλήσεις...
Δεν είναι ιδιαίτερα περίεργο αυτό αν τα apple είχαν 8πλάσια τιμή. Το ίδιο ισχύει και στις μοτοσυκλέτες. Αν προσφέρεις ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις στην 3πλάσια τιμή, δε θα λάβεις και πολλή αγάπη.
LogOutGoRide
25/02/2016, 11:49
Δηλαδή κυκλοφορούν σε ίδιο αριθμό τα gsxr με τα rsv για παράδειγμα;
Μήπως δεν κατάλαβα καλά;
Ή στο εξωτερικό υπάρχουν άλλα δεδομένα;
Συμφωνώ για τα κάτω των 125cc.
Δηλαδή κυκλοφορούν σε ίδιο αριθμό τα gsxr με τα rsv για παράδειγμα;
Μήπως δεν κατάλαβα καλά;
Όντως δεν κατάλαβες καλά.
Κανείς δεν είπε ότι στις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού οι ευρωπαίοι κάνουν τις ίδιες πωλήσεις με τους γιαπωνέζους.
Σε κάποιες κατηγορίες κάνει περισσότερες ο ένας στις άλλες ο άλλος. Σε γενικές γραμμές οι γιαπωνέζοι.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω (δεν αναφέρομαι σε σένα) είναι γιατί οι άνθρωποι κόπτονται για τις πωλήσεις της εταιρείας
που συμπαθούν (honda, vw, apple, barcelona etc). Είναι μέτοχοι; Υπάλληλοι; Γιατί τόσο σθένος προς υπερασπισήν των;
Αυτό που δεν καταλαβαίνω (δεν αναφέρομαι σε σένα) είναι γιατί οι άνθρωποι κόπτονται για τις πωλήσεις της εταιρείας
που συμπαθούν (honda, vw, apple, barcelona etc). Είναι μέτοχοι; Υπάλληλοι; Γιατί τόσο σθένος προς υπερασπισήν των;
Γιατί (αυτο)επιβεβαιώνονται για την επιλογή/συμπάθεια τους. Όπως και να το κάνεις είναι επιχείρημα (ρηχό; ) να λες ότι η τάδε εταιρεία/μοντέλο έχει εμπορική επιτυχία.
Όντως δεν κατάλαβες καλά.
Κανείς δεν είπε ότι στις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού οι ευρωπαίοι κάνουν τις ίδιες πωλήσεις με τους γιαπωνέζους.
Σε κάποιες κατηγορίες κάνει περισσότερες ο ένας στις άλλες ο άλλος. Σε γενικές γραμμές οι γιαπωνέζοι.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω (δεν αναφέρομαι σε σένα) είναι γιατί οι άνθρωποι κόπτονται για τις πωλήσεις της εταιρείας
που συμπαθούν (honda, vw, apple, barcelona etc). Είναι μέτοχοι; Υπάλληλοι; Γιατί τόσο σθένος προς υπερασπισήν των;
Γιατί (αυτο)επιβεβαιώνονται για την επιλογή/συμπάθεια τους. Όπως και να το κάνεις είναι επιχείρημα (ρηχό; ) να λες ότι η τάδε εταιρεία/μοντέλο έχει εμπορική επιτυχία.
Οπαδιλίκι.....(πόσο το σιχαίνομαι και ήταν ένας από τους λόγους αν και φανατικός ΑΕΚτζής, που έχω να πατήσω το πόδι μου σε γήπεδο 30 χρόνια τώρα.....)
Παρακαλώ, συνεχίστε :wave2:
LogOutGoRide
25/02/2016, 12:29
Κάποιο δίκιο υπάρχει. Λάθος ή σωστό, νομίζω είναι φυσιολογικό να υπερασπίζεσαι την επιλογή που έκανες, βάση της εικόνας του εργοστασίου που επέλεξες.
Πέρα από τα πειράγματα όμως που κάνουμε καθημερινά, πολλές φορές με λάθος τρόπο είναι η αλήθεια και μιλώντας με ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε, είναι μέσα στο παιχνίδι η σύγκριση. Εμένα μου αρέσουν το 95% των μοτοσυκλετών που κυκλοφορούν. Αλήθεια χωρίς ίχνος ειρωνίας. Πως είναι δυνατόν να βλέπω το μηχανάκι του Ζεύκα και να λέω πως δεν είναι καλό ή είναι άσχημο; Απλά φέρνω σαν παράδειγμα τον Ζεύκα και συγγνώμη αν παίρνω το θάρρος. Μπορεί όμως να τον πειράξω που είναι Aprilia, του έχω πει όμως ότι είναι πανέμορφο. Του το έχω πει βασικά, στην μια φορά που τον συνάντησα. Το ίδιο και αλλά μέλη, όπως του trooper κλπ κλπ. Δεν ξέρω αν χαλάει και στην τελική μου είναι αδιάφορο.
Υπάρχουν όμορφα μηχανάκια παντού και μακάρι να μπορούσα να έχω όλα.
Το συγκεκριμενο παιδι ψαχνει απο το 11 να αλλαξει το fazer με adv 990 ή gs τυχαια το παρατηρησα. Ποιο ειναι το πορισμα? Δεν αλλαζει το fazer ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ. Το οτι κραζει τ μηχανακι του εδω και 5 χρονια και εντελει δεν το αλλαζει, μου λεει πολλα Τι σου λέει ρε φιλαράκι δηλαδής, σε 2-3 μέρες υπολογίζω να το εχω το gs οποτε κοντός ψαλμός αλληλούια.. για πες τώρα μου και εμένα τι κατάλαβες?,... Απλά προσπαθώ να πουλήσω το μηχανακι αλλα θα καταλήξει στον μαντρά απο οτι βλέπω για 3.000 ευρώ, για τόσο γαμάτη μεταπώληση μιλάμε.. Τι λες δηλαδή να μου αρέσει να κράζω το μηχανάκι που πουλάω, μην ξεχνάς το αγόρασα καινούργιο δηλαδή πίστευα οτι θα με κάλυπτε άλλα δεν.. ? Είπαμε υπαρχουν ανθρωποι που τους αρέσουν οι ανωμαλίες ακόμα και να θελουν να αγοράσουν bmw :lol: αλλα δεν είμαι και τόσο παρανοικός χαλάρωσε!, ούτε είμαι κατάσκοπος τον γερμανών απλά μιλάω αντικειμενικά σύμφωνα με αυτό που πιστευω δεν θα με χαλούσε κάτι αναλογο σε Γιαπωνέζικο άλλα δεν έχει και μην μου πεις το xtz τώρα.. Επίσης πρέπει να αφήσω το μπουρδέλο μου σε μάντρα για προκαταβολή άρα δεν εχω πρόσβαση σε όλα τα μοντέλα της αγοράς αν είχε καλύτερη μεταπώληση ισως θα μπορούσα, είδη οπως βλέπεις απο το 11 προσπαθώ να πουλησω fz6 s2 πέννα και δεν μπορώ και μου λεει ο αλλος οτι εχει καλύτερη μεταπώληση απο τα Ευρωπαικά , άντε αφήστε με στο πόνο μου ρε ... :D
τι μοντελο ειναι και ποσο το δινεις φιλε μου χλμ κτλ?
amyroukai
25/02/2016, 15:26
Για να καταλάβω.
Ένα μηχανάκι που στοίχιζε 7000 περίπου, "σκοτώνεται" 3000 δηλαδή λίγο λιγότερο από τα μισά.
Οι BMW που μπήκαν πιο πριν στοίχιζαν 20000 και πωλούνται 4000. Δηλαδή το 1/5.
Τα βεστρώμ από 7000 πωλούνται 3500 δηλαδή επίσης στα μισά...
Η αριθμητική και η ρητορική περί τιμών δείχνουν διαφορετικά πράγματα. Λέω τώρα μιά άποψη, πιθανώς και λανθασμένη.
φιλε μου το μηχανακι είναι πένα. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7660079/
Για να καταλάβω.
Ένα μηχανάκι που στοίχιζε 7000 περίπου, "σκοτώνεται" 3000 δηλαδή λίγο λιγότερο από τα μισά.
Οι BMW που μπήκαν πιο πριν στοίχιζαν 20000 και πωλούνται 4000. Δηλαδή το 1/5.
Τα βεστρώμ από 7000 πωλούνται 3500 δηλαδή επίσης στα μισά...
Η αριθμητική και η ρητορική περί τιμών δείχνουν διαφορετικά πράγματα. Λέω τώρα μιά άποψη, πιθανώς και λανθασμένη.
Μιλάω για συγκεκριμένο μοντέλο , επίσης το fz6 στοιχιζε 8.000 ευρώ το απλό. και το gs 13.000.. καπου εκεί τέλος πάντων , πώς γίνεται στο car απο ιδιωτη τα gs του 08 να παιζουν στα 6 500 με 7000 ευρώ μέσο όρο και εγώ να μην μπορώ να πουλήσω ενα γαμάτο γιαπωνεζικο μηχανακι σκυλί του πολεμου με 17000χμ value for money με αρκετά εξτρα απο το 2011 στην τιμη τον 4200? και πουλάω τώρα 3500! και θα το δώσω στον μαντρά για 3 χήνες γιατί βαρέθηκα να προσπαθώ να το πουλήσω και δεν το δίνω επιδή ειναι για το πεο το μηχανακι, μια χαρά την κάνει την δουλειά του αν το θες για all around άλλα την κάβλα μου δεν την βγάζει.. πως το λένε!αρα το δινω για να αλλάξω κατηγορία και δεν και δεν μπορώ να το σπρώξω.. την ίδια ώρα που ολη η αγορά είναι τίγκα στα gs γιατί ολοι πανε απο το 800 στο 1200 τυχαίο?
akis_trevor
25/02/2016, 16:07
Η μεταπωληση δεν ειναι θεμα καταγωγης της μαρκας.
Το στρωμ πουλιεται πολυ ακριβα και πουλιεται σε μια μερα αν δεν ζητας οτι σου λειπει.
Το χτζ που λες οτι δεν κανει,το χεις καβαλησει και δεν σαρεσε ας πουμε;;;
Παντως μην νομιζεις οτι θα καβαλησεις το επομενο μηχανακι και θα ειναι το υπερτατο μηχανακι του κοσμου.(οποιο και αν ειναι) θα το απομυθοποιησεις αργα η γρηγορα και προσεξε μην πεσεις στην παγιδα και αλλαζεις μηχανακια για πλακα.
Υγ τομηχανακι σου το ειχα και ειναι ενα πολυ καλο μηχανακι για την κατηγορια του.
TONYBANDIT
25/02/2016, 16:15
Να πω και εγω 2 κουβεντες σαν κατοχος fazer επι 5 χρονια .φιλε μου το fazer το πηρα τον 11ο του 2003 και το εδωσα τον 5ο του 2008 με 80000 χμ σε κατασταση αψογη.πηγα 2 φορες ευρωπη διπλος τριβαλιτσο κλπ τα μειον του ειναι η προστασια καθως και η ελλειψη ροπης που σε αναγκαζει να χορευεις με τον λεβιε.κατα τα αλλα σκυλι.εχω οδηγησει σχεδον ολα τα gs 1100,1150 και 1200 ξεχωρα απο αξιοπιστια που δεν με ενοιαζε καθοτι ηταν φιλων μου μιλαμε για μηχανακια ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ σε ενα μονο πραγμα .ΤΑΞΙΔΙ. στα υπολοιπα απο μετρια μεχρι αδιαφορα.στην πολη καλοκαιρι δεν παιζει,και αν μιλαμε για ταξιδι μεχρι 160 το πολυ.τα μονα γουστα που θα σου βγαλει το bmw ειναι το αισθημα κατοχης της.Αν εισαι προθυμος να το πληρωσεις αυτο go for it.τα ktm απο την αλλη ειναι αλλη ιστορια.Πολεμικα οπλα.
Mα δεν λέω επ-ουδενή οτι το μηχανακι δεν είναι καλό.. Επίσης ζητάω συγκεκριμένα πράγματα απο το μηχανακι μου όπως θελω να ταξιδευω με 170 180 , να μπαινοβγαινουν τα μπαγάζια ευκολα συγκεκριμένα θελω τις τουρατεκ και να μπορω να μπώ στο χώμα για να ανακαλύψω τα βουνά της ροδόπης - μονοπατια κτλ, με ενδιαφερει να είναι όμορφο εμένα μαρέσει , έχει πολλά αξεσουάρ ναι είναι ακριβά οκ.. ναι μπορεί να χαλάνε οκ άλλα είναι το μόνο 2κυλινδρο σε σειρά ελαφρύ με πολύ καλή κατανάλωση ευελικτο και ροπάτο με καλής ποιοτητας υλικά και με ενδιαφέρον θεση οδηγησης εμένα με καλύπτει και απορώ γιατίο το κράζουν το μηχανάκι ? οχι γιατί ειναι bmw προπελα κτλ αλλα αντικειμενικά ας πουμε τι περισσότερο εχει το tiger 800 xc ασπουμε που είναι καθαρά αντιγραφή αλλα δεν το βρίζει κανένας :lol:?
MG-KTiNoS
25/02/2016, 16:37
Γιατί (αυτο)επιβεβαιώνονται για την επιλογή/συμπάθεια τους. Όπως και να το κάνεις είναι επιχείρημα (ρηχό; ) να λες ότι η τάδε εταιρεία/μοντέλο έχει εμπορική επιτυχία.
:nono:
δηλαδή το xc 800 με το υποπλέσιο γαμάει.. να φας μια τουμπα να πας καλίμπρα.. άλλα δεν ακούω κανεναν να το κράζει , μόνο σαν μέτρο σύγκρισης με το bmw + οτι είναι αντιγραφή του gs που εχει και μια ιστορία απο το gs 80 τον προκάτοχο του..
Mα δεν λέω επ-ουδενή οτι το μηχανακι δεν είναι καλό.. Επίσης ζητάω συγκεκριμένα πράγματα απο το μηχανακι μου όπως θελω να ταξιδευω με 170 180 , να μπαινοβγαινουν τα μπαγάζια ευκολα συγκεκριμένα θελω τις τουρατεκ και να μπορω να μπώ στο χώμα για να ανακαλύψω τα βουνά της ροδόπης - μονοπατια κτλ, με ενδιαφερει να είναι όμορφο εμένα μαρέσει , έχει πολλά αξεσουάρ ναι είναι ακριβά οκ.. ναι μπορεί να χαλάνε οκ άλλα είναι το μόνο 2κυλινδρο σε σειρά ελαφρύ με πολύ καλή κατανάλωση ευελικτο και ροπάτο με καλής ποιοτητας υλικά και με ενδιαφέρον θεση οδηγησης εμένα με καλύπτει και απορώ γιατίο το κράζουν το μηχανάκι ? οχι γιατί ειναι bmw προπελα κτλ αλλα αντικειμενικά ας πουμε τι περισσότερο εχει το tiger 800 xc ασπουμε που είναι καθαρά αντιγραφή αλλα δεν το βρίζει κανένας :lol:?
Να πω και εγω 2 κουβεντες σαν κατοχος fazer επι 5 χρονια .φιλε μου το fazer το πηρα τον 11ο του 2003 και το εδωσα τον 5ο του 2008 με 80000 χμ σε κατασταση αψογη.πηγα 2 φορες ευρωπη διπλος τριβαλιτσο κλπ τα μειον του ειναι η προστασια καθως και η ελλειψη ροπης που σε αναγκαζει να χορευεις με τον λεβιε.κατα τα αλλα σκυλι.εχω οδηγησει σχεδον ολα τα gs 1100,1150 και 1200 ξεχωρα απο αξιοπιστια που δεν με ενοιαζε καθοτι ηταν φιλων μου μιλαμε για μηχανακια ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ σε ενα μονο πραγμα .ΤΑΞΙΔΙ. στα υπολοιπα απο μετρια μεχρι αδιαφορα.στην πολη καλοκαιρι δεν παιζει,και αν μιλαμε για ταξιδι μεχρι 160 το πολυ.τα μονα γουστα που θα σου βγαλει το bmw ειναι το αισθημα κατοχης της.Αν εισαι προθυμος να το πληρωσεις αυτο go for it.τα ktm απο την αλλη ειναι αλλη ιστορια.Πολεμικα οπλα.
Μην συγκρίνετε το 800 με το 1200 παρ' όλο που έχουν και τα δύο μπροστά το GS. Είναι τελείως διαφορετικά μηχανάκια και σαν φιλοσοφία κατασκευή και σαν τερέν δράσης παρ΄όλο που το μάρκετιν της BMW τα πλασάρει ως μικρό και μεγάλο αδερφάκι.
Τελείως άλλα μηχανάκια.
akis_trevor
25/02/2016, 16:43
Το σουπερ τενερε γιατι δεν σου κανει δεν μου ειπες...
αν πουλήσω το fazer σε χέρι θα εχω αρκετές επιλογές, αυτή την στιγμή δεν μπορώ να παω σε super tenere για πολλούς λόγους, αν και νομίζω οτι δεν μπορώ να πλησιασω σε τιμή το 1200 , αντιθετα το 660 δεν με καλύπτει αν μιλάμε για μονοκυλινδρο.
lonerider
25/02/2016, 16:58
Mα δεν λέω επ-ουδενή οτι το μηχανακι δεν είναι καλό.. Επίσης ζητάω συγκεκριμένα πράγματα απο το μηχανακι μου όπως θελω να ταξιδευω με 170 180 ,με όυριο ανεμο..:D
akis_trevor
25/02/2016, 16:58
αν πουλήσω το fazer σε χέρι θα εχω αρκετές επιλογές, αυτή την στιγμή δεν μπορώ να παω σε super tenere για πολλούς λόγους, αν και νομίζω οτι δεν μπορώ να πλησιασω σε τιμή το 1200 , αντιθετα το 660 δεν με καλύπτει αν μιλάμε για μονοκυλινδρο.
Ναι,αυτους τους λογους σε ρωταω,ποιοι ειναι.
Δεν φευγει το fazer φίλε μου, και έτσι οπως είναι η κατάσταση εκεί έξω ούτε πρόκειτε, τώρα αν ειναι για 300 ευρώ να κατέβω Αθήνα και να φάω 200 σε βενζινες και κουραση άστο δεν παίζει.. και επίσης δεν εχω τον χρόνο να κατεβω Αθηνα να ψάχνω για μηχανάκι άρα δεν έχω καποια καλύτερη εναλλακτική τώρα που το σκέφτομαι απο το να παω σε μια αντιπροσωπία να αφήσω το fz6 για σφάξιμο και να παρω ενα ψιλοσοβαρό μηχανακι που με καλύπτει και μου αρέσει και ειμαι διατεθημενος αν βγαλει και 1-2 βλάδες να τις φτιάξω και να το χαρώ μιας και πιστευω οτι είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί σε αυτη την κατηγορία και απο το να πάρω κανα τριμπουρδελο πάλι και να κοιτάω να το δώκο ή να το κοιτάω και να βγάζω σπυριά δεν παίζει.. ,ούτε πρόκειτε να κάνω την μαλακία ξανά να αγοράσω καινουργιο.
Adulescens_1
25/02/2016, 21:41
Χαχαχα χαβαλε κανω ρε. Κοιτα η αληθεια ειναι οτι το χεις κουρασει το θεμα. Χαμηλωσε λιγο την τιμη και δωστο σε καναν ιδιωτη να ξερεις ομως δεν θα δεις διαφορα. αποψη μου ειναι οτι ουτε με το gs 800 θα καβαλας τα βουνα κ τα λαγκαδια ανετος...
Η BMW ειναι η μοναδική Ευρωπαϊκή μοτοβιομηχανία που απόμεινε απο την πάλαι ποτε ένδοξη και διδάξα Ευρώπη, (αντε και η Gagiva ).
πρέπει να κρατήσει τον πήχη ψηλά πάση θυσία,
(μην μου ποστάρεται τώρα υπάρχει Guzzi, aprilia κτλ......του 0,1% πωλήσεων.....
Κρίμα που δεν υπάρχει πλέον η cagiva
el-Gatto
25/02/2016, 22:32
... Επίσης πρέπει να αφήσω το μπουρδέλο μου σε μάντρα για προκαταβολή άρα δεν εχω πρόσβαση σε όλα τα μοντέλα της αγοράς αν είχε καλύτερη μεταπώληση ισως θα μπορούσα, είδη οπως βλέπεις απο το 11 προσπαθώ να πουλησω fz6 s2 πέννα και δεν μπορώ και μου λεει ο αλλος οτι εχει καλύτερη μεταπώληση απο τα Ευρωπαικά , άντε αφήστε με στο πόνο μου ρε ... :D
Ο λόγος που δεν φεύγει ευκολα το μηχανάκι σου δεν έχει να κάνει με την αντιεμπορικότητά του.
Ο μοναδικός λόγος ,είναι ο τόπος διαμονής σου ,ο οποίος σε αποκόπτει απο το 95% των υποψήφιων αγοραστών.
Αν θες τη γνώμη μου ,αφού είσαι διατεθιμένος να το δώσεις στον μαντρά για 3Κ ,δώστο σε ιδιώτη σε αυτά τα λ7 κ πάρτα στο χέρι.
Με αυτόν τον τρόπο ,θα έχεις πολύ περισσότερες επιλογές στην αγορά σου ,κα θα μπορείς να παζαρέψεις μείωση τιμής με τα λ7 στο χέρι ,κ να κερδίσεις απο κεί το 500άρικο που χαρίζεις στον μαντρά.
Το F800GS είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα ,για αυτά που αναφέρεις οτι την θελεις ,κ θα την ευχαριστηθείς.
Το ΚΤΜ990ADV ,είναι καλύτερο παντού απο άποψη χρήσης ,αλλά έχει αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση και χρειάζεται πιό συχνή ,απαιτητική και απο γνώστες συντήρηση.
Nice guys.. κάτι τετοιο θα κάνω
Κατανοησες μαλλον οτι το κτμ990 ειναι για σενα μονοδρομος..ψαξε μονο για καποιο σοβαρο μαστορα που να μπορει να στο συντηρει σωστα και ας ειναι λιγο μακρια σου και ας πληρωνεις περισσοτερο βενζινη αρκει πραγματικα να παρεις αυτο που σε εμπνεει...δεν μοορεις να τα εχεις ολα δικα σου..
παρε κανενα γιαπονεζικο να μην τραβας τα μαλια σου οπως και μεις. :)
AUFGEBRACHT
16/08/2022, 20:02
παρε κανενα γιαπονεζικο να μην τραβας τα μαλια σου οπως και μεις. :)
Μετά από 6,5 χρόνια πρέπει να κυκλοφορεί εν χρω κεκαρμένος...
doctoras
16/08/2022, 22:29
Τέλειο! διάβασα ξανά τις 5/6 πρώτες σελίδες
Ωραία χρόνια..! νασαι καλά που το ξέθαψες
Έχει και πινακίδα με τη χρεωση εργατοώρας της αντιπροσωπείας πάνω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.