Σύνδεση

View Full Version : Εκκιινηση μετα απο δυο χρονια ακινησιας



ioannou_b
25/01/2011, 16:55
Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος για να το βαλουμε μπροστα μετα απο δυο χρονια ακινησιας; Εξηγουμαι οτι με ενδιαφερει να μην γινει ζημια στα ελατηρια του πιστονιου (εαν δεν εχει γινει ηδη). Μηπως βγαλσιμο των μπουζι και ριχνοντας λιγο λαδι στους κυλινδρους και επειτα γυρισμα του μοτερ με το χερι;

DrBig
25/01/2011, 17:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος για να το βαλουμε μπροστα μετα απο δυο χρονια ακινησιας; Εξηγουμαι οτι με ενδιαφερει να μην γινει ζημια στα ελατηρια του πιστονιου (εαν δεν εχει γινει ηδη). Μηπως βγαλσιμο των μπουζι και ριχνοντας λιγο λαδι στους κυλινδρους και επειτα γυρισμα του μοτερ με το χερι;


Μετα απο 6 χρονια ακινησιας ανοιξα το καπακι των εκκεντροφορων στο dr750 και αυτοι ηταν καλολαδωμενοι και σα καινουργιοι. Ελατηρια πιστονιου δεν κοιταξα, αλλα δεν βρισκω το λογο γιατι να συνεβαινε κατι διαφορετικο.

dmf
25/01/2011, 17:22
Δεν ειναι πολλα 2 χρονια.
Τα κουτα μοντελα που πωλουνται απο τα καταστηματα και ειναι παραγωγης 2007 τα αναβει κανεις για να μην σκουριασουν; :p

ioannou_b
25/01/2011, 17:57
Τα κουτα εχουν λαδι στον κυλινδρο εξου και το ελαχιστο ντουμανακι απο την εξατμιση οταν τα βαζουν μπροστα πρωτη φορα. Μακαρι παντως να μην παρω τα ελατηρια στο χερι.

jimmis5
25/01/2011, 20:18
Αδειασε τα παλια λαδια,αλλαξε τα υγρα στο ψυγειο αν ειναι υδροψυκτο σιγουρα βγαλε τα καρμπυλατερ γιατι τα λεκανακια καυσιμου και τα ζιγλερ θα εχουν γινει κωλος απο την βενζινα,βαλε νεα βενζινα στο τεποζιτο αφου αδειασεις την παλια, τελος βγαλε τα μπουζι και λαδωσε τους κυλινδρους δωσε μια 2 μιζες απλα να κινηθουν τα πιστονια στον κυλινδρο και μετα βαλε μπροστα.καλη επιτυχια:beer: :wave2:

motori2009
25/01/2011, 20:39
για να ισχοριση παντου βαλε καλιτερα λιγο πετρελεο..

ioannou_b
25/01/2011, 21:22
οκ ευχαριστω

THEOD
25/01/2011, 21:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος για να το βαλουμε μπροστα μετα απο δυο χρονια ακινησιας; Εξηγουμαι οτι με ενδιαφερει να μην γινει ζημια στα ελατηρια του πιστονιου (εαν δεν εχει γινει ηδη). Μηπως βγαλσιμο των μπουζι και ριχνοντας λιγο λαδι στους κυλινδρους και επειτα γυρισμα του μοτερ με το χερι;

Βάλτο μπρος όπως είναι...Δεν θα πάθει τίποτα...Αφού το βάλεις μπρος πήγαινε με αυτό χωρίς σκισίματα στο συνεργείο σου και κάντου μια αλλαγή λαδιών-φίλτρου λαδιών - και είσαι άρχοντας...

ioannou_b
25/01/2011, 21:59
αρ γιου σιουρ;

nobody
25/01/2011, 22:02
αλλλαξε και υγρα φρενων και μπουζι καλου κακου...

GiannisBlessed
25/01/2011, 22:06
απλα βαλτο μπροστα...
και θεε και κυριε!!μην βαλεις πετρελαιο!!:uplate:

THEOD
25/01/2011, 22:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
αρ γιου σιουρ;

Αη εμ... :D

dynagrego
26/01/2011, 00:00
oπως ειπες βγαλε τα μπουζι και γυρνα με το χερι.
Απο την αισθηση μπορεις να καταλαβεις πολλα.
Εγω παντως μετα απο 2 χρονια ακινησιας σε GSXR1100 93,πηρα τα ελατηρια στο χερι αν και ηταν κουκουλωμενο σε κλειστο γκαραζ.
Κι ολα αυτα διοτι βαρεθηκα να βγαλω τα μπουζι και να ριξω μια κουταλια λαδι σε καθε κυλινδρο πριν την αποθηκευση.

ioannou_b
26/01/2011, 01:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από dynagrego
oπως ειπες βγαλε τα μπουζι και γυρνα με το χερι.
Απο την αισθηση μπορεις να καταλαβεις πολλα.
Εγω παντως μετα απο 2 χρονια ακινησιας σε GSXR1100 93,πηρα τα ελατηρια στο χερι αν και ηταν κουκουλωμενο σε κλειστο γκαραζ.
Κι ολα αυτα διοτι βαρεθηκα να βγαλω τα μπουζι και να ριξω μια κουταλια λαδι σε καθε κυλινδρο πριν την αποθηκευση.

τωρα με φοβιζεις:cry:

οκ το κανω πιο συγκεκριμενο. μοντελο: Africa Twin, χιλιμετρα 8300, μοντελο 2003

sapila racing
26/01/2011, 09:19
Να σε δω να βγάζεις τα μπουζί τώρα... λίγο μπέρδεμα στο Africa. :p

Καλό θα ήταν να ρίξεις λίγο λάδι απο τις μπουζότρυπες, αλλά και μαλλον θα τα βρείς λίγο δύσκολα στον εμπρός κύλινδρο αφού θα πρέπει να βγεί το ψυγείο.

reinmeister
26/01/2011, 10:41
το προβλημα που παρουσιαζεται ,καποιες φορες στα ,για καιρο,ακινητοποιημενα μοτερ ειναι στα χιτωνια...

η υγρασια που υπαρχει στο μοτερ δημιουργει σκουρια στα ελατηρια,οποτε μολις ξανακινειται το εμβολο κανει ζημια-γραντζουνιες στα χιτωνια...

γι αυτο τον λογο καλο ειναι τουλαχιστον μια φορα τον μηνα να γυρναμε εστω και ελαχιστα το μοτερ ετσι ωστε τα κινουμενα μερη του να μην βρισκονται συνεχεια στο ιδιο σημειο...

αλλο προβλημα που παρουσιαζεται ειναι στα ελατηρια των βαλβιδων...αν μενει ακινητο στο ιδιο σημειο ,τα μονιμα συμπιεσμενα ελατηρια των ανοιχτων βαλβιδων,χανουν μερος της ισχυος τους...

αυτα ειναι τα βασικα...

chr1s_86
26/01/2011, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από motori2009
για να ισχοριση παντου βαλε καλιτερα λιγο πετρελεο..


:eyepop: Που να το βάλει το πετρέλαιο;

ioannou_b
31/01/2011, 22:44
Τελικα πηρα μπροστα "τσκμακι"!!:D :D