PDA

View Full Version : Θερμοκρασία κινητήρα CBF-600



vagXT
01/02/2011, 12:42
Χαιρετώ την παρέα!

Κάτοχος εδώ και ένα μήνα περίπου ενός CBF 600S του 2006 (καρμπυρατέρ) με μόλις 4000km!

Επειδή είναι η πρώτη μηχανή μου έχω με δείκτη θερμοκρασίας και είδα κάτι που με παραξένεψε ήθελα την γνώμη όσων έχουν τη μηχανή.

Έπειτα απο κάποιες βόλτες σε ανοιχτά κομμάτια ο δείκτης της θερμοκρασίας ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα και δεν έφτανε ούτε με το ζόρι στη μέση.

Όταν έτυχε και έπεσα σε έντονη κίνηση και σταμάτα ξεκίνα κλπ κάποια στιγμή η θερμοκρασία ανέβηκε στον δείκτη πάνω απο την μέση και πήγε μέχρι το 1/3 περίπου της διαδρομής απο τον δείκτη στη μέση ως τα κόκκινα και μετά μπήκε το βεντιλατέρ και την κατέβασε. Αυτό επαναλήφθηκε μερικές φορές.

Είναι φυσιολογικό? Επειδή σε αυτοκίνητα όσα έχω δει τουλάχιστον και στο σκούτερ που έχω η θερμοκρασία πάει τοι πολύ μέχρι τη μέση!

η μηχανή έχει φρέσκα λάδια, κανονικά ο δείκτης παραφλού και λειτουργεί γενικά άριστα

:beer:

gianhs8
01/02/2011, 21:17
απο τα λιγα που ξερω ειναι απολυτα λογικο μεσα στην πολυ να ανεβαζει θερμοκρασια

Arxagelos
01/02/2011, 22:28
δεν ξέρω απο τα ρημάδια τα honda αλλά μάλλον θερμοστάτης, αν εχει... :look:

vagXT
01/02/2011, 22:39
Καμιά 50αριά+ άτομα εδω μέσα έχουν ίδια μηχανή..:look:

Κανείς δεν το είδε το θεματάκι να πει μια γνώμη?..:wave2:

menos
01/02/2011, 23:19
Ως πρώην ιδιοκτήτης CBF 600 έχω να πώ αυτό....
Μια χαρά μου ακούγονται όλα!
Εφόσον δουλεέυει το βεντιλατέρ σου στην πόλη, δεν έχεις τίποτα απολύτως να ανησυχείς!
Αντιθέτως μάλιστα, η μηχανή σου φέρεται άψογα. :wave2:

Arxagelos
01/02/2011, 23:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από vagXT

Έπειτα απο κάποιες βόλτες σε ανοιχτά κομμάτια ο δείκτης της θερμοκρασίας ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα και δεν έφτανε ούτε με το ζόρι στη μέση.


εμένα αυτό που με ανησυχεί, οτι λέει πέφτει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, κανονικά η θερμοκρασία σε ανοιχτό δρόμο θα πρέπει να είναι σταθερή και λογικά στο κέντρο.
VagXT περίμενε να πάρεις απο κανένα μηχανικό άποψη, πληροφοριακά το ίδιο πάθαινα στο αμάξι πχ σε κατηφόρες που δεν ζορίζονταν το μοτερ έπεφτε η θερμοκρασία κάτω απο τα φυσιολογικά 90ο. Έφταιγε ο θερμοστάτης που έμενε ανοιχτός και δεν έκλεινε το κύκλωμα.

Drake21
02/02/2011, 02:14
μια χαρα ειναι το μηχανακι σου ειναι απολυτα φυσιολογικο,το δικο μου για 62000χλμ που το ειχα ετσι εκανε...
παρομοια αυξηση της θερμοκρασιας θα δεις αν πηγαινεις και ταπα για πολυ ωρα(200+) οπως επισης και σε στρυφτερα ορεινα κομματια κατω των 80χλμ ανα ωρα...

πολλα καλα χιλιομετρα!!!

Drake21
02/02/2011, 02:15
οσο για το ποσο χαμηλα παει ειναι λιγο πανω απο τη πρωτη γραμμουλα στο φυσιολογικο ταξιδι...

binzis
02/02/2011, 05:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από vagXT
Καμιά 50αριά+ άτομα εδω μέσα έχουν ίδια μηχανή..:look:

Κανείς δεν το είδε το θεματάκι να πει μια γνώμη?..:wave2:

Μην ανυσηχείς, είναι φυσιολογικό.:wave2:

vagXT
02/02/2011, 09:24
Αυτά είναι..:beer:

Εντάξει, μια χαρά λειτουργεί το μοτέρ, απλά είχα μια αμφιβολία για τον δείκτη που πάει και λίγο πάνω απο την μέση αλλά αφού το κάνει σε όλους σας προφανώς έτσι είναι το σωστό!Εξάλλου το βεντιλατέρ ανάβει κανονικά οπότε δεν ανησύχησα κιόλας.

Ανυπομονώ να γράψω πολλά χιλιόμετρα με το θηρίο. Μετά απο θητεία σε μονοκύλινδρα και 2κύλινδρα είναι το πρώτο Straight 4 που παίρνω και έχω ενθουσιαστεί.

Μπορεί να μην είναι κάτι φοβερό το CBF απο αναρτήσεις-φρένα-άλογα κλπ αλλά σου δίνει αυτή την αίσθηση πως είναι σκύλος και τόσο ομαλό στη λειτουργία του και εύκολο για ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα.

Καλά χιλιόμετρα να χουμε παίδες..:beer:

reinmeister
02/02/2011, 09:28
ειναι οντως πολυ καλο και τιμιο μηχανακι το cbf...θα το κατευχαριστηθεις...μην σε απασχολει το οτι οι αναρτησεις ειναι τοσο ενδοτικες...αυτο ειναι που θα σε σωσει οταν λαλακιστεις...

καλες βολτες...:beer:

vagXT
02/02/2011, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Arxagelos
εμένα αυτό που με ανησυχεί, οτι λέει πέφτει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, κανονικά η θερμοκρασία σε ανοιχτό δρόμο θα πρέπει να είναι σταθερή και λογικά στο κέντρο.
VagXT περίμενε να πάρεις απο κανένα μηχανικό άποψη, πληροφοριακά το ίδιο πάθαινα στο αμάξι πχ σε κατηφόρες που δεν ζορίζονταν το μοτερ έπεφτε η θερμοκρασία κάτω απο τα φυσιολογικά 90ο. Έφταιγε ο θερμοστάτης που έμενε ανοιχτός και δεν έκλεινε το κύκλωμα.

Μπα όχι εντάξει φιλαράκι μου, δεν παίζει τέτοιο σενάριο. Είχα πάθει κι εγώ το ίδιο σε ένα Corolla που έχω και έμενε μόνιμα αναμμένος ο κυκλοφορητής του ψυγείου και η θερμοκρασία δεν ξεκόλλαγε με τίποτα απο την πρώτη γραμμή!!

Σκέψου οτι ανέβαινα φορτωμένος το αρτεμίσιο και δεν ανέβαινε θερμοκρασία με τίποτα.. :eyepop:

Στο CBF εντάξει, δεν ανεβαίνει ΄΄εύκολα΄΄ αμα είσαι σε ανοιχτά κομμάτια και με κρύο καιρό αλλά τελικά ανεβαίνει και στη μέση και λίγο παραπάνω απ ότι φαίνεται στη πολύ κίνηση.

:beer:

bulmont
02/02/2011, 09:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από vagXT

Μετά απο θητεία σε μονοκύλινδρα και 2κύλινδρα είναι το πρώτο Straight 4 που παίρνω και έχω ενθουσιαστεί. STREET λέγεται φίλε. Μην παρεξηγηθουν τα γραφόμενά σου. Εκτος και αν όντως ειναι το πρωτο straight που καβαλάς οπότε...........
:lol: :lol: :lol: :lol:

vagXT
02/02/2011, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από bulmont
STREET λέγεται φίλε. Μην παρεξηγηθουν τα γραφόμενά σου. Εκτος και αν όντως ειναι το πρωτο straight που καβαλάς οπότε...........
:lol: :lol: :lol: :lol:

Όχι ρε μη τρελαίνεσαι..:D

Μια χαρά αντρίκια μηχανή είναι και ο αναβάτης το ίδιο..:p

Απλά χρησιμοποιώ την έκφραση Straight 4 όπως το λένε απο παλιά (ίσως περισσότερο αυτοκινητάδικη έκφραση) για 4κύλινδρο σε σειρά..:wave2:

http://wikicars.org/en/Straight-4

chr1s_86
02/02/2011, 19:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από bulmont
STREET λέγεται φίλε. Μην παρεξηγηθουν τα γραφόμενά σου. Εκτος και αν όντως ειναι το πρωτο straight που καβαλάς οπότε...........
:lol: :lol: :lol: :lol:

Inline 4 θέλει να πει...

:beer:

Gauss
04/02/2011, 05:48
Πάντως κι εγώ που έχω το τελευταίο CBF (2010), κάπως έτσι μου συμπεριφέρεται. Εκτός πόλης καθόλου θερμοκρασία, και μόλις κινηθώ στην πόλη καλοκαίρι (οκ, δε μιλάω για 10-15 λεπτά), αρχίζει το βεβιλατέρ. Άρα όλα καλά "συνάδελφε"! :beer: