Σύνδεση

View Full Version : Restore χρωματος



zefos1100xx
02/02/2011, 03:13
Βαζω ενα συντομο ποστ πανω στο θεμα της επαναφορας χρωματος.


Στην συγκεκριμενη περιπτωση εφτιαξα ενα μπροστινο φτερο απο zxr400 και η εργασια αφορα την πληρη αποκατασταση του χωρις βαφη.

Μιλαμε για μια μοτοσυκλετα μοντ '90 , η οποια περασε την τελευταια 5ετια (τουλαχιστον) παρατημενη εξω σε μαντρες και αυλες χωρις να ειναι προστατευμενη εστω απο μια κουκουλα μοτοσυκλετας...

το φτερο οπως διαπιστωσα κατα την επεξεργασια , ηταν ξαναβαμενο στο παρελθον , η δουλεια σε γενικες γραμμες δεν ηταν κακη αν εξαιρεσει κανεις 2 ''γερες τρεξιματιες'' στο βερνικι , οι οποιες αφαιρεθηκαν ευκολα και απλα απορησα γιατι δεν ειχαν αφαιρεθει στο παρελθον οταν το μηχανακι ζουσε και βασιλευε , και βασικα.......κυκλοφορουσε! (!?)

το ποστ δεν ειναι ιδιαιτερα αναλυτικο στις φωτο οσον αφορα την επεξεργασια του φτερου γιατι απο καποιο σημειο και μετα τα χερια μου εγιναν χαλια και δεν μπορουσα να τραβαω με το κινητο μου.

ευχαριστως να σας λυσω οποιεσδηποτε αποριες εντος του thread.

Το φτερο στην αρχικη του κατασταση.Δεξια πλευρα:


222776

zefos1100xx
02/02/2011, 03:15
Στην αριστερη πλευρα τα πραγματα γινονται ακομα χειροτερα!......και ομως εκρινα οτι μπορουσε να αποκατασταθει το χρωμα.......δειτε την συνεχεια!


222777

zefos1100xx
02/02/2011, 03:16
μετα απο πλυσιμο με σκετο νερο , η κατασταση ηταν τετοια ωστε ξεκινησα κατευθειαν με γυαλοχαρτα και σαπουνονερο.....

ξεκινησα με 1200 και πηγα σε 1500 , 2000 , 2500....παντα με μπολικο σαπουνονερο.


222778

zefos1100xx
02/02/2011, 03:17
Αφου ''κατεβασα'' την επιφανεια οσο ηθελα ωστε να την επαναφερω , η ''αγριαδα'' που εδωσαν τα γυαλοχαρτα ηταν οτι καλυτερο για μερικες τοπικες επιδιορθωσεις στο χρωμα....
Καποια σημεια που ηταν χτυπημενα και καποιες βαθιες γρατζουνιες ηξερα προκαταβολικα οτι δεν προκειται να ''ερχοντουσαν'' με κανενα γυαλοχαρτο και με καμια αλοιφη στην πορεια....

Γεμισμα λοιπον αυτων των σημειων τοπικα με χρωμα πανω με μια μπατονετα.


222779

zefos1100xx
02/02/2011, 03:17
δεν εχω φωτο απο το επομενο σταδιο (αυτο των αλοιφων) , αναφορικα σας λεω οτι εγιναν 2 περασματα με χοντρη αλοιφη , στο ενδιαμεσο αυτων ξαναπερασα καποια σημεια με γυαλοχαρτα , και στο τελος ενα περασμα με αλοιφη χρωματος και αλλο ενα τελευταιο περασμα με υγρο κερι.....

η ουσια δεν βρισκεται αποκλειστικα στην διαδικασια , αλλα και στο αποτελεσμα....

...το οποιο αποτελεσμα βλεπετε στην φωτο!


222780

zefos1100xx
02/02/2011, 03:18
..δεν ξερω , αλλα οσα παλια & ταλαιπωρημενα εξαρτηματα και αν εχω επαναφερει σε καλη -χρηστικη- κατασταση , καθε φορα το αποτελεσμα με εντυπωσιαζει και εμενα τον ιδιο.....

η φραση ''αξιζε τον κοπο'' , ειναι η μεγαλυτερη ευχαριστηση οταν βλεπεις απο που ξεκινησες και που εφτασες...


222781

binzis
02/02/2011, 05:25
Πολύ εντυπωσιακό...μπράβο.
:beer: :beer: :beer:

vaska
02/02/2011, 05:33
Πραγματικά εντυπωσιακό το αποτέλεσμα.

Μπράβο σου.

:wave2: :wave2:

lspiros
02/02/2011, 07:59
πολυ καλο αποτελεσμα και με μικρο χρηματικο κοστος.μπραβο:beer: :wave2:

faraway
02/02/2011, 08:07
Φίλε zefos1100xx αν σου είναι εύκολο ,
πόσταρε και τις αλοιφές που χρησιμοποιείς ,
τι χρησιμότητα τους ,
τις τιμές τους
και από που μπορούμε να τις προμηθευτούμε !!:wave2:

zefos1100xx
02/02/2011, 11:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
Φίλε zefos1100xx αν σου είναι εύκολο ,
πόσταρε και τις αλοιφές που χρησιμοποιείς ,
τι χρησιμότητα τους ,
τις τιμές τους
και από που μπορούμε να τις προμηθευτούμε !!:wave2:


υπαρχουν παμπολλα διαφορετικα προιοντα με τα οποια θα εχεις αποτελεσμα.
Οι τιμες που κυμαινονται ειναι περιπου 6 εως 20€.

επισης δεν προτεινω την χρηση αλοιφαδορου για μοτοσυκλετα , καθως με το χερι μπορει να ειναι πολυ πιο χρονοβορα η διαδικασια , ομως εχεις το αβανταζ της λεπτομερειας , αλλα κυριως την δυνατοτητα να αποφυγεις οποιοδηποτε λαθος (που στην περιπτωση της χοντρης αλοιφης συνεπαγεται με ζημια στο χρωμα).

''χοντρες'' αλοιφες εννοουμε αυτες με αρκετο κοκκο , ο οποιος δινει την δυνατοτητα ''κατεβασματος'' του βερνικιου (η του βερνικοχρωματος) σε ''ομοιομορφο'' επιπεδο.
...αναλογα την μαρκα και την εφαρμογη η κοκκομετρια διαφερει οπως και η συσταση του ''φορεα'' (παστας) , οποτε για να μην μπερδευεσαι με εξειδικευμενα (επαγγελματικα) προιοντα , το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις μια του εμποριου.

Θα βρεις αρκετα καλα προιοντα σε χρωματοπωλεια , χρωματα αυτοκινητου , βενζιναδικα , καταστηματα με αξεσουαρ μοτοσυκλετας αλλα προσωπικα μια απο τις μεγαλυτερες ποικιλιες που ειδα ηταν στα praktiker.

Σε ενα προιον του εμποριου πιθανοτατα να μην βρεις στην συσκευασια ιδιαιτερες επεξηγησεις που θα σε βοηθουσαν να διαλεξεις μια αλοιφη ακριβως για αυτο που θελεις να κανεις , αλλα ισως και να σε μπερδευαν χειροτερα!
...ουτε οι εμπορικες ονομασιες καθε εταιρειας θα σε βοηθησουν τυπου: ''super motherfucker alifi'' , ''ta kano ola lampiko'' κλπ κλπ....(!)
Ψαξε καλυτερα για καποια επεξηγηση στο ταμπελακι ''για restoring χρωματων'' , ''επιδιορθωτικη αλοιφη'' , ''σκληρη αλοιφη για γρατζουνιες'' , γενικοτερα για κατι σε αυτο το στυλ.

Σε καθε περιπτωση το προιον αυτο θα ειναι σε μορφη πηχτης παστας σε κουτι ή σε σωληναριο (κυριως σε σωληναριο) και οχι υπο την μορφη ρευστου γαλακτωματος σε μπουκαλι.




Σχετικα με την ψιλη αλοιφη τα πραγματα ειναι πολυ πιο ευκολα και ισχυουν σχεδον τα αντιθετα με τα χαρακτηριστικα των χοντρων αλοιφων....δηλαδη μιλαμε για προιοντα με μεγαλυτερη ρευστοτητα , πολλες φορες σε πλαστικο μπουκαλι υπο την μορφη γαλακτωματος , αλλα στην περιπτωση κεριων σε πλαστικα κουτακια.

Τα γνωρισματα που αποζητουμε σε αυτην την περιπτωση ειναι να αναγραφεται η ''γυαλαδα'' , και η αντιστατικη ικανοτητα του προιοντος.

Μπορεις οσον αφορα την ψιλη ''γυαλιστικη'' αλοιφη να επιλεξεις αναμεσα σε διαφορες συστασεις οπως κερι , τεφλον , σιλικονουχες η και διαφορα αλλα σκευασματα , αλλα και σε συνδυασμους ολων των παραπανω.

Μερικες συσκευασιες εσωκλειουν ενα στρογγυλο σφουγγαρακι , αλλα θα προτεινα την επαλοιψη με βαμβακερο πανακι και κυκλικες κινησεις (για ολες τις αλοιφες) και τελος με ενα μεγαλο καθαρο βαμβακερο πανι την αφαιρεση της αλοιφης ωστε να βλεπεις το αποτελεσμα.

Μεγαλο ρολο ειδικα στην σκληρη αλοιφη παιζει η πιεση την οποια ασκεις κατα τις κυκλικες (παντα) κινησεις , αλλα αν δεν υπαρχει η καταλληλη πειρα θα προτεινα αυτη να μην ειναι μεγαλη , οπως επισης και να μην υπαρχει βιασυνη.

.....βιαστικες κινησεις και μεγαλη πιεση με το χερι στο πανακι κατα τα περασματα , το πιθανοτερο ειναι να κανουν ζημια. (ειδικα αν η αλοιφη ειναι εξαιρετικα δυνατη μην νομιζεις οτι ειναι ιδιαιτερα δυσκολο).

...μπορεις να πιεσεις επιλεκτικα στα σημεια που εχουν την μεγαλυτερη ταλαιπωρια , ενω στα υπολοιπα να κανεις λιγοτερα και πιο ''ελαφρα'' περασματα.

Σημεια που δεν εχουν υποστει καθολου ταλαιπωρια καλο ειναι να ΜΗΝ τα περασεις καν με σκληρη αλοιφη , αλλα να προχωρησεις κατευθειαν με την γυαλιστικη.

faraway
02/02/2011, 11:57
Ευχαριστώ !! :a18:

motori2009
02/02/2011, 14:22
αυτο το θεμα κ ενα αλλο που ειχε φτιαξει παλι το παιδι (και γενικα τετοια tip που χρειαζονται) δεν τα μεταφερετε στα τεχνικα αρθρα ωστε να τα εχουμε μαζεμενα για να μην τα ψαχνουμε?? :confused: :confused:

byron
02/02/2011, 14:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από motori2009
αυτο το θεμα κ ενα αλλο που ειχε φτιαξει παλι το παιδι (και γενικα τετοια tip που χρειαζονται) δεν τα μεταφερετε στα τεχνικα αρθρα ωστε να τα εχουμε μαζεμενα για να μην τα ψαχνουμε?? :confused: :confused:

+1

zefos πολύ εντυπωσιακό. :a18:

zefos1100xx
02/02/2011, 19:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από motori2009
αυτο το θεμα κ ενα αλλο που ειχε φτιαξει παλι το παιδι (και γενικα τετοια tip που χρειαζονται) δεν τα μεταφερετε στα τεχνικα αρθρα ωστε να τα εχουμε μαζεμενα για να μην τα ψαχνουμε?? :confused: :confused:

ανοιγω τις κατηγοριες και αναρτω ενα ποστ κατα προσεγγιση , δηλαδη αν ταιριαζει στην θεματολογια της ενοτητας , αν υπαρχουν αλλα ποστ στο ιδιο κλιμα κλπ....
Πιθανως να μην το τσεκαρα αρκετα καλα , αν οντως πρεπει να μετακινηθει να εχω τον νου μου στο εξης να τα βαζω στην σωστη κατηγορια.

thanx

motori2009
02/02/2011, 20:46
τετοια χρησιμα ποστ πρεπει να τα εχουμε σε μια κατηγορια επειδη ειναι παρα πολυ χρησιμα..

georgio
02/02/2011, 20:55
Πολύ ωραίος! Ευχαριστούμε! :beer:

ego_o_idios
02/02/2011, 21:17
ke otam meta apo kero ke plisimata figoun i alifes ke ta keria.....
:wacko:

http://kavala.olx.gr/poutana-iid-20853296

to ftero....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

stavrouliasp
02/02/2011, 22:05
Χίλια μπράβο!

jpag
02/02/2011, 22:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
ke otam meta apo kero ke plisimata figoun i alifes ke ta keria.....
:wacko:

http://kavala.olx.gr/poutana-iid-20853296

to ftero....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
να μην περνας απο ΚΑβαλα και θα σου μεινει το χρωμα

zefos1100xx
03/02/2011, 03:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
ke otam meta apo kero ke plisimata figoun i alifes ke ta keria.....
:wacko:

http://kavala.olx.gr/poutana-iid-20853296

to ftero....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

παρα την πηχτη λευκη ουσια που σε μαστιγωνει διαρκως , θα απαντησω στο ερωτημα σου για την περιπτωση που δημιουργηθηκαν αποριες και σε αλλους σχετικα με την διαρκεια μιας αλοιφης.

Σε μια μοτοσυκλετα (& αυτοκινητο) , πολλες αλοιφες αναφερουν οτι 2 φορες τον χρονο αρκουν για να προστατευσουν....ανα 6μηνο δηλαδη.

Το προφανες ειναι οτι δεν υπαρχει αλοιφη να εχει την δυνατοτητα να μεινει σε μια επιφανεια για τοσο διαστημα.

Το ευεργετημα της αλοιφης δεν ειναι το ''φιλμ'' που αφηνει ως αυτο καθεαυτο , αλλα η κατεργασια που κανει στην επιφανεια η οποια οσο πιο λεια ειναι δεν επιτρεπει σε μικροσωματιδια να επικαθονται σε τυχον εκδορες και να κατακρατουν ακομα περισσοτερα σωματιδια αλλα και υγρασια ωστε να την φθειρουν...(σε μια πολυ ''ψαγμενη'' και μακρινη version ακομα και η διαθλαση του φωτος βλαπτει στο -διαφανο- βερνικι)---μακρινη ειπαμε ε?--:lol:

Το ευεργετημα δηλαδη ειναι το αποτελεσμα που επιτευχθει στην επιφανεια την ιδια!.....και το θεμα με την συχνοτητα των περασματων με αλοιφη ειναι για να διατηρειται παντα ετσι...

Φυγει δεν φυγει το προστατευτικο ''φιλμακι'' (που τα περισσοτερα προιοντα αφηνουν) δεν μας καιγεται καρφιτσα να το πω και ετσι!

Οσον αφορα την συχνοτητα τωρα (κατα την γνωμη μου) ανα 6μηνο ειναι λιγο , αλλα πολυ καλυτερο απο το καθολου...

Αν καποιος εχει την ορεξη να το κανει ανα 3μηνο ειναι ακομα καλυτερα...2μηνο ακομα καλυτερα κοκ.....

Εγω θα προτεινα 1-2 φορες τον μηνα , αναλογα την χρηση , τα χιλιομετρα και τις συνθηκες παντα.
Οταν λεω συνθηκες εννοω τον τοπο διαμονης & τυπος/κατασταση/χρονολογια μοτοσυκλετας και οποιονδηποτε αλλο παραγοντα θα μπορουσε να επηρεασει το χρωμα.(φυλαξη σε γκαραζ/εξω στον δρομο...)
Για παραδειγμα μοτοσυκλετες σε νησια και παραθαλασσια μερη εχουν αυξημενες αναγκες για περιποιηση σε ολα τα σημεια οπως και στο χρωμα τους....αν τωρα μια μοτοσυκλετα ειναι καινουργια δεν εχει τις ιδιες αναγκες με μια αλλη 20ετιας.....

Για να μην περεξηγηθουν τα γραφωμενα μου , ΔΕΝ μιλαω για συνεχη περασματα με χοντρες & ψιλες αλοιφες .......μια τετοια διαδικασια περα απο κουραστικη , δεν ειναι απλα ανωφελη αλλα αντιθετα ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΗ!
Αν περναμε συνεχεια με χοντρη αλοιφη την επιφανεια ενος ρεζερβουαρ καποια στιγμη θα φτασουμε στο.......μεταλλο!

Μετα το αρχικο μας ''restoring'' στο χρωμα -[ εφοσον χρειαζεται ]- ,αφου γινει με επιτυχια , ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΣΕ ''ΦΑΣΗ'' ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ! (sorry για τα κεφαλαια , αλλα ειναι σημαντικο!)
Δηλαδη τα επομενα περασματα ανα μηνα/2μηνο/3μηνο κλπ θα ειναι με μια ψιλη (μαλακή αν θελετε αλοιφη) για να διατηρειται η βαμενη επιφανεια σε καλη κατασταση.
..και φυσικα κατα πολυ λιγοτερο κουραστικα και χρονοβορα.

lspiros
03/02/2011, 06:44
απλα συμπληρωνοντας τα πολυ σωστα που εγραψε ο zefos να πω τα εξης.

οι αφαιρετικες αλοιφες εχουν δεικτη απο πισω cut και gloss.δηλαδη ποσο υποβιβαζουν το βερνικι και ποσο γυαλιζουν.για παραδειγμα η πιο ψιλη αλοιφη(φινιρισματος)εχει 0 cut και 100 gloss.το αντιστροφο συμβαινει με τις χοντρες.
συνηθως η διαδικασια χωριζεται σε τρια μερη:χοντρη-μεσαια-φινιρισμα.το καλυτερο αποτελεσμα επιτυγχανεται οταν σε ενα σημειο τοπικα με το τριψιμο κυκλικα ανεβει η θερμοκρασια παραπανω απο οτι στο υπολοιπο κοματι.αυτη η αυξηση μαλακωνει τοπικα το βερνικι και το κατεβαζει ευκολοτερα και πιο στρωτα.
καλο ειναι να αποφευγοντε αλοιφες με βαση σιλικονουχα,γιατι σε ενδεχομενη βαφη δημιουργει προβληματα.(λαδιλες στο βερνικι-κρατηρες).για καλο και για κακο πριν τη βαφη περναμε παντα ενα προιον αντισιλικονης.(προετοιμασια βαφης).
για τη συχνοτητα θα συμφωνησω με αυτην του εξαμηνου.σε πιο συχνη βαση καλυτερα να αποφευγοντε οι αλοιφες και να γινεται χρηση μονο κεριου.



:wave2:

zefos1100xx
03/02/2011, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
απλα συμπληρωνοντας τα πολυ σωστα που εγραψε ο zefos να πω τα εξης.

οι αφαιρετικες αλοιφες εχουν δεικτη απο πισω cut και gloss.δηλαδη ποσο υποβιβαζουν το βερνικι και ποσο γυαλιζουν.για παραδειγμα η πιο ψιλη αλοιφη(φινιρισματος)εχει 0 cut και 100 gloss.το αντιστροφο συμβαινει με τις χοντρες.
συνηθως η διαδικασια χωριζεται σε τρια μερη:χοντρη-μεσαια-φινιρισμα.το καλυτερο αποτελεσμα επιτυγχανεται οταν σε ενα σημειο τοπικα με το τριψιμο κυκλικα ανεβει η θερμοκρασια παραπανω απο οτι στο υπολοιπο κοματι.αυτη η αυξηση μαλακωνει τοπικα το βερνικι και το κατεβαζει ευκολοτερα και πιο στρωτα.
καλο ειναι να αποφευγοντε αλοιφες με βαση σιλικονουχα,γιατι σε ενδεχομενη βαφη δημιουργει προβληματα.(λαδιλες στο βερνικι-κρατηρες).για καλο και για κακο πριν τη βαφη περναμε παντα ενα προιον αντισιλικονης.(προετοιμασια βαφης).
για τη συχνοτητα θα συμφωνησω με αυτην του εξαμηνου.σε πιο συχνη βαση καλυτερα να αποφευγοντε οι αλοιφες και να γινεται χρηση μονο κεριου.



:wave2:


ο φιλος ispiros το πηγε ακομα πιο ''τεχνικα'' , αλλα εδω που φτασαμε και πολυ καλα εκανε......:beer:

Θα ηθελα να προσθεσω (παλι-!-) κατι απο μεριας μου.
Στην περιπτωση που εχουμε μια επιφανεια που χρειαζεται αποκατασταση (και οχι μονο γυαλισμα) , προσωπικα δεν ξεκιναω κατευθειαν με μια αρκετα σκληρη αλοιφη , αλλα με μια ''μεσαια'' ....αν δεν δω αποτελεσμα τοτε θα παω σε μια σκληροτερη.
Καλο ειναι δηλαδη να μην ξεκιναμε με το πιο δυνατο μας ''οπλο'' , αλλα με κατι πιο Light και να πορευτουμε αναλογα του αποτελεσματος.

επισης μπορουμε εμεις να κανουμε καποιες προσμιξεις (αν αυτες επιτρεπονται) οπως με τα προιοντα σειρας ''G'' της farecla (G3/G6/G7/G10 κλπ).
Βεβαια η προσμιξη της ''χοντρης G3 με την (κατα πολυ μαλακοτερη G10) , δεν θα μας μειωσει την κοκκομετρια των σωματιδιων της G3 , απλα θα προστεθουν οι κοκκοι της G10 και οι χοντροι κοκκοι θα ειναι αραιοτεροι......ουσιαστικα θα επιτυχουμε ενα πιο ''ενδιαμεσο'' αποτελεσμα προσθετωντας επιπλεον ''φορεα''...
Αυτα πρεπει να γινονται εφοσον υπαρχει καποια εμπειρια και επειδη βλεπω οτι συμμετεχουν στο ποστ και ατομα που ειναι γνωστες πανω στο θεμα.

.....γενικα δεν φανταζεστε ποσοι στελνουν πλαστικα για βαψιμο τα οποια θα μπορουσαν να ειχαν αποκατασταθει.....(!):uplate: :eyepop:

Φιλε ispiro ουσιαστικα λεμε το ιδιο.....η φαση συντηρησης πρεπει να γινεται με μια γυαλιστικη (και μονο) αλοιφη η κερι , εγω εχω φτασει στο σημειο μετα απο βολτα αρκετων χιλιομετρων ακομα και μετα απο βροχη να κανω ενα περασματακι με πανι και να μην μενει ουτε μυγακι στα πλαστικα μου...
....ακομα και το σπρευ αλυσιδας απο την ζαντα μου αφαιρειται πανευκολα!

zefos1100xx
03/02/2011, 14:01
επισης εχω φωτογραφιες (που δεν ειχα πριν):D απο το σταδιο της χοντρης αλοιφης.

....δεν προκειται για το ιδιο κομματι , αλλα για τον λασπωτηρα του eliminator μου....η κατασταση του δεν εχει τα ιδια χαλια με το φτερο του zxr , αλλα αντιμετωπισα παλι μια παλια ''τρεξιματια'' στο βερνικι την οποια επιδιορθωσα με γυαλοχαρτα και αλοιφες.


εδω το φτερο ως ειχε:


222887

zefos1100xx
03/02/2011, 14:03
ξεκινωντας τα γυαλοχαρτα με σαπουνονερο , εντοπισα το τρεγμενο βερνικι..

(ρε γ@μτ...ποιος τα εβαψε?...δεν τα ειδε να τα φτιαξει???):confused:


222888

zefos1100xx
03/02/2011, 14:05
πηγα σε πιο χοντρο γυαλοχαρτο και ''κατεβασα'' το δακρυ που ειχε σχηματιστει....(υποθετω ολοι εχουμε δει τετοια καποια στιγμη)

...τρεξιματια out!:sun:


222889

zefos1100xx
03/02/2011, 14:06
...καπως ετσι ειναι η επιφανεια μας μετα τα γυαλοχαρτα....

...η μαλλον...ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ!:lol:


222890

zefos1100xx
03/02/2011, 14:09
Επειδη καποιοι φιλοι ζητησατε να δειτε με ποιες αλοιφες ακριβως γινετε η δουλεια , ιδου:

''safe cut'' της αμερικανικης turtle wax.......8€ απο βενζιναδικο αν θυμαμαι καλα.....αρκετα καλη και παμφτηνη!


222891

zefos1100xx
03/02/2011, 14:11
απλωμα με κυκλικες κινησεις και παντα με το χερι! (προσωπικα ΔΕΝ χρησιμοποιω τον αλοιφαδορο σε πλαστικα μοτοσυκλετας σχεδον ποτε).


222892

zefos1100xx
03/02/2011, 14:14
καθαριζουμε την χοντρη αλοιφη με ενα μεγαλο βαμβακερο πανι και παμε στην ψιλη(γυαλιστικη)...στην προκειμενη δεν χρειάστηκαν ''ενδιαμεσα'' σταδια....

simoniz ''colour car wax'' , χρωμοαλοιφη για μαυρο 15€ απο προιοντα αυτοκινητου (παλι αν θυμαμαι καλα).


222893

zefos1100xx
03/02/2011, 14:15
...ετοιμος!


222894