Σύνδεση

View Full Version : Ducati Corse vs Honda HRC ξεκατίνιασμα !!!



Σελίδες : 1 [2]

byron
10/02/2011, 08:27
Ως άνωθεν...


Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η ενσταση μου δεν ειναι στον εντυπωσιασμο που πηγαζει απο την υπαρξη 180 εργοστασιακων ιππων, αλλα απο τον αντιστοιχο που πηγαζει απο την οδηγηση τους...

για να βγαλει ενα gsxr 1000 κ7-8-9, 180 ροδα,χρειαζεται ενα σετ εκκεντροφορους , μια φλαντζα κι ενα παπαρακι για ρυθμιση...κοστος ανταλλακτικων απο 800-1500 ,αναλογως σετ απ (reprofile η yosh)...

α...και εχει την στοκ αξιοπιστια...

H.A.Balafoutre
10/02/2011, 08:37
Παιδιά, αυτό με το V5 μην το πολυ συζητάτε...διότι με το που σας έκανε την κασκαρίκα η Yamaha με τον Ρόσσι την 2η χρονιά με το σε σειρά ταπεινό...τα V5 έκαναν φτερά στο φτερό....

Αλλάξανε κανονισμοί, κύλινδροι το σύμπαν άλλαξε...κι από τα V4 ακόμη χαρά στα μπούτια της δεν είδε η χονδα...ένα V4 κέρδισε και αυτό ήταν Ducati, από εκεί και πέρα, στο αποκορύφωμα της τεχνολογίας τα MOTOGP τα τελευταία 3 χρόνια, σε σειρά τετρακύλινδρος σαρώνει. Μπορεί και το 2011. Οπότε ας αφήσουμε το V5 στην άκρη διότι δεν έκανε για τίποτα αφού οι ίδιοι το εξαφάνισαν πάλι...τόσο μάρκετινγκ, τόση τεχνολογία και τσουουουπ εξαφανιζόλ...:bawl:

sapila racing
10/02/2011, 08:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Οπότε ας αφήσουμε το V5 στην άκρη διότι δεν έκανε για τίποτα αφού οι ίδιοι το εξαφάνισαν πάλι...τόσο μάρκετινγκ, τόση τεχνολογία και τσουουουπ εξαφανιζόλ...:bawl:

Το V5 ηταν το καλύτερο MotoGp 990 μακράν.
Το οτι κερδισε ο Rossi με το Υamapa απλά λεει πολλά για τον Rossi. :wave2:

Αν ειχε κάτσει με την Honda, θα τα είχε κερδίσει όλα, αιντε τωρα με το μπουρδέλο το Yamaha που βρόνταγε συνεχεια και χάσαμε το πρωτάθλημα. :lol:

H.A.Balafoutre
10/02/2011, 08:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το V5 ηταν το καλύτερο MotoGp 990 μακράν.
Το οτι κερδισε ο Rossi με το Υamapa απλά λεει πολλά για τον Rossi. :wave2:

Αυτό που λες είναι πέρα για πέρα λάθος και το αποδεικνύει η ίδια η ιστορία. Δηλαδή το V5 κέρδιζε με τον Ρόσσι, και με το που έφυγε μάπα η χοδνα και τα ψεύτικα μοτέρ της...κι όχι τόσο την πρώτη χρονιά που τους έκανε γιο-γιο, αλλά την δεύτερη που ξύπνησαν....ντεμέκ...

Δηλαδή κι η χονδα με τον ρόσσι κέρδιζε...για βάλτα κάτω....

reinmeister
10/02/2011, 08:44
με γυρνατε ρπμ στο δημοτικο...με κανετε και γραφω για πραγματα απλουστατα...

το 1000αρι ντουκατι ειχε την χειροτερη καμπυλη αποδοσης απ ολα...απεδιδε μονο στο ανω οριο στροφων γι αυτο και ο καπι παλευε με τα σιδερα ολη την ωρα...

στις εξοδους ηταν χαλι μαυρο και μονο σε ισαδια και ανοιχτα κομματια καταφερνε κατι...γραμμικοτητα 0 ολογραφως μηδεν...

καθεστε και κοιτατε τελικες λες και ειστε παιδακια...

για τα 800 θα το πω για τελευταια φορα...

το γυρισμα συνεφερε φοβερα την ντουκατι συγκριτικα με τα 1000 ,για τους εξης λογους...

μικροτερο μοτερ,αρα μικροτερο ντεσμο αρα μικροτερη αδρανεια κινουμενων μερων...

δυνατοτητα χρησης πολυ αγριων εκκεντροφορων λογω ντεσμο,χωρις τις απωλεις των ελατηριοφορων,κατι που τα εκανε να χανουν σε αποδοση μεσαιες,αλλα τα βοηθουσε φοβερα ψηλα...(αυτο ισχυει και στο 1000)...

το παραπανω συνδυαζομενο με την μειωση χωρητικοτητας καυσιμου εκανε την διαφορα στα αλογα...οι ιαπωνες ηθελαν περισσοτερο καυσιμο λογω καταναλωσης εργου απο το ελατηριοφορο συστημα κινησης βαλβιδων για να βγαλουν την ιδια αποδοση...

καμια σχεση με τεχνολογικη υπεροχη λοιπον...κωλοφαρδια ηταν...και φυσικα η χοντα ηταν αυτη που την πατησε πιο πολυ μια κι αυτη ηθελε μειωση κυβισμου...αλλα υπολογιζε χωρις την μειωση καυσιμου...

τεχνολογικη υπεροχη ξερετε τι ειναι? οτι απο περυσι τα χοντα, οχι μονο εφτασαν τα ντουκατι σε αποδοση,αλλα τα περνανε με φλασακια και κορνες...καταφεραν δηλαδη και ξεπερασαν το handicap της καταναλωσης και με τα ιδια δεδομενα τα εκαναν δυνατοτερα και παραλληλα γραμμικα...

η ντουκατι τι εκανε?τιποτα...προσπαθωντας να ακολουθησει εκανε το μηχανακι ακομη πιο δυσκολο οδηγικα απ οτι ηταν και αν δεν ειχε τον στονερ θα ταν οπου ειναι με ολους τους υπολοιπους αναβατες...στον πατο δηλαδη...

μπουρδελα λοιπον...

αν θελετε μιλαμε και για την υπεροχη του χωροδικτυωματος της ντουκατι,το οποιο,γιατι αραγε, δεν υπαρχει στα gp...

συνεχιστε να δινετε συγχαρητηρια μεταξυ σας ρε...εχει γαμω τα γελια...



:lol: :lol: :lol: :smokin:

edit...k7-8-9 βυρωνα λεω...οχι κ5...ελεος...

byron
10/02/2011, 08:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το V5 ηταν το καλύτερο MotoGp 990 μακράν.
Το οτι κερδισε ο Rossi με το Υamapa απλά λεει πολλά για τον Rossi. :wave2:

Αν ειχε κάτσει με την Honda, θα τα είχε κερδίσει όλα, αιντε τωρα με το μπουρδέλο το Yamaha που βρόνταγε συνεχεια και χάσαμε το πρωτάθλημα. :lol:

Αν δεν τον είχε διώξει εννοείς....
Σοφά θεώρησε οτι το καλύτερο μηχανάκι μπορεί να κερδίζει με τον καθένα. Ετσι πήρε τον Max* και μαζί τα @@ της για τα επόμενα χρόνια :lol:




*Sorry max, μπορεί να κέρδισες με τα aprilia αλλά ήσουν μεγάλος τρόμπας. :alien:

H.A.Balafoutre
10/02/2011, 08:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
με γυρνατε ρπμ στο δημοτικο...με κανετε και γραφω για πραγματα απλουστατα...

το 1000αρι ντουκατι ειχε την χειροτερη καμπυλη αποδοσης απ ολα...απεδιδε μονο στο ανω οριο στροφων γι αυτο και ο καπι παλευε με τα σιδερα ολη την ωρα...

στις εξοδους ηταν χαλι μαυρο και μονο σε ισαδια και ανοιχτα κομματια καταφερνε κατι...γραμμικοτητα 0 ολογραφως μηδεν...

καθεστε και κοιτατε τελικες λες και ειστε παιδακια...

για τα 800 θα το πω για τελευταια φορα...

το γυρισμα συνεφερε φοβερα την ντουκατι συγκριτικα με τα 1000 ,για τους εξης λογους...

μικροτερο μοτερ,αρα μικροτερο ντεσμο αρα μικροτερη αδρανεια κινουμενων μερων...

δυνατοτητα χρησης πολυ αγριων εκκεντροφορων λογω ντεσμο,χωρις τις απωλεις των ελατηριοφορων,κατι που τα εκανε να χανουν σε αποδοση μεσαιες,αλλα τα βοηθουσε φοβερα ψηλα...(αυτο ισχυει και στο 1000)...

το παραπανω συνδυαζομενο με την μειωση χωρητικοτητας καυσιμου εκανε την διαφορα στα αλογα...οι ιαπωνες ηθελαν περισσοτερο καυσιμο λογω καταναλωσης εργου απο το ελατηριοφορο συστημα κινησης βαλβιδων για να βγαλουν την ιδια αποδοση...

καμια σχεση με τεχνολογικη υπεροχη λοιπον...κωλοφαρδια ηταν...και φυσικα η χοντα ηταν αυτη που την πατησε πιο πολυ μια κι αυτη ηθελε μειωση κυβισμου...αλλα υπολογιζε χωρις την μειωση καυσιμου...

τεχνολογικη υπεροχη ξερετε τι ειναι? οτι απο περυσι τα χοντα, οχι μονο εφτασαν τα ντουκατι σε αποδοση,αλλα τα περνανε με φλασακια και κορνες...καταφεραν δηλαδη και ξεπερασαν το handicap της καταναλωσης και με τα ιδια δεδομενα τα εκαναν δυνατοτερα και παραλληλα γραμμικα...

η ντουκατι τι εκανε?τιποτα...προσπαθωντας να ακολουθησει εκανε το μηχανακι ακομη πιο δυσκολο οδηγικα απ οτι ηταν και αν δεν ειχε τον στονερ θα ταν οπου ειναι με ολους τους υπολοιπους αναβατες...στον πατο δηλαδη...

μπουρδελα λοιπον...

αν θελετε μιλαμε και για την υπεροχη του χωροδικτυωματος της ντουκατι,το οποιο,γιατι αραγε, δεν υπαρχει στα gp...

συνεχιστε να δινετε συγχαρητηρια μεταξυ σας ρε...εχει γαμω τα γελια...



:lol: :lol: :lol: :smokin:

Ε ναί ρε συ...πως την πάτησε η χονδα....αυτό λέω...τόση τεχνολογία και την πάτησαν από 50εταίας μαντεμένια...την πρώτη χρονιά, τις επόμενες η Yamaha με το ταπεινό Ι4...φούλ πατέντα...τις ψάχνω και δεν τις βρίσκω...:lol:

byron
10/02/2011, 08:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

μπουρδελα λοιπον...

αν θελετε μιλαμε και για την υπεροχη του χωροδικτυωματος της ντουκατι,το οποιο,γιατι αραγε, δεν υπαρχει στα gp...

συνεχιστε να δινετε συγχαρητηρια μεταξυ σας ρε...εχει γαμω τα γελια...


τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω γιατί αυτοαναιρείσαι σε κάθε σελίδα και δεν έχει νόημα πλέον.

Πάρε και φωτό του GP-07 που πήρε ο Stoner το πρωτάθλημα το 2007, και πες μας τι πλαίσιο φοράγε. :wave2:


223261

reinmeister
10/02/2011, 08:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Ε ναί ρε συ...πως την πάτησε η χονδα....αυτό λέω...τόση τεχνολογία και την πάτησαν από 50εταίας μαντεμένια...την πρώτη χρονιά, τις επόμενες η Yamaha με το ταπεινό Ι4...φούλ πατέντα...τις ψάχνω και δεν τις βρίσκω...:lol:

:lol: :lol: :lol:

τουλαχιστον αρης και βυρωνας γραφουν με λογικα επιχειρηματα...προσπαθησε το...θα βοηθησει...:lol:

reinmeister
10/02/2011, 09:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω γιατί αυτοαναιρείσαι σε κάθε σελίδα και δεν έχει νόημα πλέον.

Πάρε και φωτό του GP-07 που πήρε ο Stoner το πρωτάθλημα το 2007, και πες μας τι πλαίσιο φοράγε. :wave2:


εγω αυτοαναιρουμαι...:rotflmao: :rotflmao: :bawl: :bawl:

οκ φιλε...οπως σε βολευει...

μα αυτο λεω για το πλαισιο...παει ...στον βωμο της ανευρεσης της ανεκαθεν χαμενης προσφυσης...

Cpt. Haddock
10/02/2011, 09:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
[...]μα αυτο λεω για το πλαισιο....

Δε νομιζω οτι λες αυτο... :look:

H.A.Balafoutre
10/02/2011, 09:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
:lol: :lol: :lol:

τουλαχιστον αρης και βυρωνας γραφουν με λογικα επιχειρηματα...προσπαθησε το...θα βοηθησει...:lol:

Ε λοιπόν, ποιο λογικό επιχείρημα το ότι χωρίς αναβάτη και τρελό χρήμα, χονδα δεν υπάρχει τεχνολογικο-αγωνιστικά...δηλαδή ότι ισχύει και για τους άλλους κατασκευαστές δεν μπορώ να βρώ. Όλα τα άλλα τα ακούω μάρκετινγκ. Απλά. Είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής? Είναι. Είναι μαγνήτης χρημάτων για τους αναβάτες? Είναι. Έχει το μισό γκρίντ δικά της μηχανάκια...ε θα πέρνει και πρωταθλήματα. Την τεχνολογία δεν τη βλέπω εκ του αποτελέσματος.

sapila racing
10/02/2011, 09:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Ε λοιπόν, ποιο λογικό επιχείρημα το ότι χωρίς αναβάτη και τρελό χρήμα, χονδα δεν υπάρχει τεχνολογικο-αγωνιστικά...δηλαδή ότι και για τους άλλους κατασκευαστές δεν μπορώ να βρώ. Όλα τα άλλα τα ακούω μάρκετινγκ. Απλά. Είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής? Είναι. Είναι μαγνήτης χρημάτων για τους αναβάτες? Είναι. Έχει το μισό γκρίντ δικά της μηχανάκια...ε θα πέρνει και πρωταθλήματα. Την τεχνολογία δεν τη βλέπω εκ του αποτελέσματος.

To μισό grid είναι Honda ? Αλλο πρωτάθλημα έβλεπα εγω? :confused:

Και να ξέρεις, χώρίς Rossi η Υamaha οχι πρωτάθλημα δεν θα έβλεπε, αλλά ούτε βάθρο σε αγώνα καλά καλά.

H.A.Balafoutre
10/02/2011, 09:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
To μισό grid είναι Honda ? Αλλο πρωτάθλημα έβλεπα εγω? :confused:

Και να ξέρεις, χώρίς Rossi η Υamaha οχι πρωτάθλημα δεν θα έβλεπε, αλλά ούτε βάθρο σε αγώνα καλά καλά.

Στα WSBK & WSS ίσως όχι τόσο έντονα, αλλά σίγουρα στα MotoGP.

Κι όσο για τον Ρόσσι και την Yamaha, όσο είδε η υπερχονδα πρωτάθλημα μετά την φυγή του....αλλά εκεί είναι το νόημα, όταν κάποιος αποφασίσει να παει κόντρα στα στερεότυπα, όπως έκανε και η Ducati, κερδίζει.

Διότι κοινητοποιεί ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο, να κάνουν σωστά τη δουλειά τους κι όχι να μένουν παρατηρητές μπροστά στα φράγκα και στο παρασκήνιο.

sapila racing
10/02/2011, 09:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Στα WSBK & WSS ίσως όχι τόσο έντονα, αλλά σίγουρα στα MotoGP.

Κι όσο για τον Ρόσσι και την Yamaha, όσο είδε η υπερχονδα πρωτάθλημα μετά την φυγή του....αλλά εκεί είναι το νόημα, όταν κάποιος αποφασίσει να παει κόντρα στα στερεότυπα, όπως έκανε και η Ducati, κερδίζει.

Διότι κοινητοποιεί ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο, να κάνουν σωστά τη δουλειά τους κι όχι να μένουν παρατηρητές μπροστά στα φράγκα και στο παρασκήνιο.

sorry αλλά δυσκολεύομαι να σε παρακολουθήσω.

Πατα μια το reset και κράτα το πατημένο!!

H.A.Balafoutre
10/02/2011, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
sorry αλλά δυσκολεύομαι να σε παρακολουθήσω.

Πατα μια το reset και κράτα το πατημένο!!

Ρε παλικαρε, κάνε το κομμάτι σου εσύ κι άσε τα πατημένα reset...

imitrelos
10/02/2011, 10:27
Δύσκολα απο έξω να κρίνουμε ο v5 έχει τρελές δυνατότητες αλλά και θέματα όπως η κατανάλωση και το βάρος , για τήν καμπύλη του εξορισμού είναι πιο γραμμική μήν ξεχνάμε γιατί πήγαν σε αυτή τήν λύση

η duc το 07 είχε πολύ δυνατό μηχανάκι στο grid (πρακτικά κανένας μας δέν ξέρει πόσα βγάζουν αυτα τα μηχανάκια )
Το ότι ήταν δύστροπο ήταν μήν ξεχνάμε ότι μιλάμε χωρίς βοηθήματα
(όχι στο σημερινό βαθμο ) και άλλης τεχνολογίας λάστιχα .

σήμερα η duc στα motogp δέν έχει χωροδικτύωμα αλλά carbon πλαισιο άρα και άλλοι παράμετροι (μεγαλήτερη ακαμψία υλικου ,ανοχές , βάρος ) αλλά όχι ότι το χωροδικτύωμα είναι κακο σάν πλαίσιο

sapila racing
10/02/2011, 11:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Ρε παλικαρε, κάνε το κομμάτι σου εσύ κι άσε τα πατημένα reset...

Το κομμάτι μου?
Σου λέω οτι πραγματικά δεν βγάζεις νόημα.

Εγραψες οτι το μισό grid είναι Honda, και απάντησα οτι μαλλον αλλο πρωτάθλημα παρακολουθούσα εγω.

Απαντάς το παρακάτω:
'Στα WSBK & WSS ίσως όχι τόσο έντονα, αλλά σίγουρα στα MotoGP.

Κι όσο για τον Ρόσσι και την Yamaha, όσο είδε η υπερχονδα πρωτάθλημα μετά την φυγή του....αλλά εκεί είναι το νόημα, όταν κάποιος αποφασίσει να παει κόντρα στα στερεότυπα, όπως έκανε και η Ducati, κερδίζει.

Διότι κοινητοποιεί ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο, να κάνουν σωστά τη δουλειά τους κι όχι να μένουν παρατηρητές μπροστά στα φράγκα και στο παρασκήνιο.'


Ας πάρουμε την Μαλαισία πχ.
Υπήρξαν μικρές διαφοροποιήσεις οσον αφορά τους οδηγούς κατα τη διάρκεια του πρωταθλήματος λόγω τραυματσμών κλπ αλλά ειναι σωστό δείγμα, αφού οι μοτοσυκλέτες δεν άλλαξαν σε πληθος.

1. Valentino Rossi (Yamaha)
2. Andrea Dovizioso (Honda)
3. Jorge Lorenzo (Yamaha)
4. Ben Spies (Yamaha)
5. Alvaro Bautista (Suzuki)
6. Nicky Hayden (Ducati)
7. Hiroshi Aoyama (Honda)
8. Marco Simoncelli (Honda)
9. Marco Melandri (Honda)
10. Randy de Puniet (Honda)
11. Hector Barbera (Ducati)
12. Mika Kallio (Ducati)
DNF Colin Edwards (Yamaha)
DNF Aleix Esparago (Ducati)
DNF Loris Capriossi (Suzuki)
DNF Casey Stoner (Ducati)

Εχουμε :
5 Honda
5 Ducati
4 Yamaha
2 Suzuki

Κι εσυ επιμένεις οτι το μισό grid είναι Honda.

:confused:

Πως να συνεννοηθούμε ετσι?
Οσο για την Ducati νομίζω οτι εχεις δίκιο στο οτι όντως εχει βάλει τους ανθρώπους να τρεχουν και να κανουν σωστά τη δουλειά τους με πολύ λιγότερο budget.
Σίγουρα βοηθάει η αλληλεγγύη μεταξύ Ιταλών και η εθνική υπερηφάνεια για το προιον τους και την αγωνιστική ομάδα, και καλά κάνει. Πεφτει το τηλ στην Ferrari πχ και τσουπ τα ηλεκτρονικά και τα carbon κλπ.
Δεν εχει να κανει με τι λεφτά παιρνει ο καθένας εκει μέσα, ολοι θέλουν να κερδίσουν.

motomaniac
28/04/2012, 17:55
μιλανε ολοι μιλαν και τα γιαμαπα..

dmf
28/04/2012, 23:30
Ρίχνεις λάδι στη φωτιά εσύ!
Όσο για την Ντουκάτι, κάτσε να βγάλει κανά quattro τώρα να σε πέσει το σαγόνι :p

motomaniac
29/04/2012, 02:28
το σαγωνι με πεφτει οποτε ακουω αυτο http://www.youtube.com/watch?v=UNFmCnlXhPk&feature=related οχι το ντουντουκι που κανει σαν χαλασμενο. ξερω απο μηχανακια.. και οσα πρωταθληματα και να παρει μηχανη για δρομο δεν θα γινει ποτε. και μαγκια της. απορω αν θα εκελεινε η τραιομφ με τις λαδιερες αν σημερα ηταν οπως τοτε. χαρακτηας θα λεγατε.. πατε αγοραστε και bsa και norton. χαρατκτηρα αναμφιβολα εχουν. και φιλο μαστορα εχουν..

Shiatman
29/04/2012, 02:46
μιλανε ολοι μιλαν και τα γιαμαπα..

στο motoGP πάντως τα γιαμάπα μιά χαρά τα βλέπω τώρα τελευταία.... και χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες.

motomaniac
29/04/2012, 13:21
τελευταια. και χαρη σε γιατρο και τον μεγαλο τζερι μπορει ο αχωνευτος και οδηγει μηχανακι της προκοπης. δες τι εκαναν το 2003... εγιναν πλεον αξιολογα αλλα εχουν ενδοξες δεκαετιες που δεν εκαναν ΤΙΠΟΤΑ!!!!

immoral
29/04/2012, 14:23
ΕΓΩ πάντως εχω την δικιά μου άποψη σε αυτό το θέμα


χονδα για δεύτερα τρίτη τετάρτη πέμπτη παρασκευή
ντουκατι τα σαββατοκύριακα

νομίζω οτι θα συμφωνήσετε!!!!!!

motomaniac
29/04/2012, 14:52
ΕΓΩ πάντως εχω την δικιά μου άποψη σε αυτό το θέμα


χονδα για δεύτερα τρίτη τετάρτη πέμπτη παρασκευή
ντουκατι τα σαββατοκύριακα

νομίζω οτι θα συμφωνήσετε!!!!!!

τα λες καλα... ετσι δεν θα γραφει χλμ το ντουκ οποτε καλυτερα για την υγεια του.

chr1s_86
30/04/2012, 14:25
τελευταια. και χαρη σε γιατρο και τον μεγαλο τζερι μπορει ο αχωνευτος και οδηγει μηχανακι της προκοπης.


Νομίζω κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα... έχει ακόμα γεύση ;


Υπάρχει κι ένας άνθρωπος που λέγεται Masao Furusawa...

byron
30/04/2012, 14:55
Νομίζω κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα... έχει ακόμα γεύση ;


Υπάρχει κι ένας άνθρωπος που λέγεται Masao Furusawa...

Όντως υπάρχει ένας Masao Furusawa, αλλά η καραμέλα που πρέπει να σταματήσει έχει μια διάρκεια 30 χρόνων φτιάχνοντας τα μηχανάκια 4 ΠΠ (Spencer, Gardner, Doohan, Rossi) αλλά και κάτι άσημων του στυλ Mamola, Haslam κλπ.
Όσο να ΄ναι καραμέλα δεν τον λες....το κατσαβίδι ξέρει να το στρίβει. :wave2:

chr1s_86
30/04/2012, 15:11
Προφανώς και δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να μειώσω τις ικανότητες και τις γνώσεις του Burgess...


Αλλά όταν ο Lorenzo πρωταγωνιστεί με ένα καινούργιο 1000cc Yamaha δεν μπορούμε πια να λέμε ότι είναι το μηχανάκι "του Rossi"

:)


edit: Ο Furusawa νομίζω δεν είναι πλέον στη Yamaha και απ'ότι θυμάμαι ήταν ένας από τους λόγους που δεν έμεινε εκεί και ο Rossi. Κάτι λέει αυτό...

byron
30/04/2012, 15:20
Αλλά όταν ο Lorenzo πρωταγωνιστεί με ένα καινούργιο 1000cc Yamaha δεν μπορούμε πια να λέμε ότι είναι το μηχανάκι "του Rossi"

:)

Όντως δεν μπορεί να το λέει κανείς. Ο Lorenzo απέδειξε οτι εκτός από 1)ταλεντάρα και 2)αχώνευτος, μαθαίνει, δουλεύει και βελτιώνεται και ως οδηγός εξέλιξης. Άσχετα με το αν υπάρχει μια σωστή συνταγή που αλλάζει σε επι μέρους σημεία κάθε χρόνο, η ουσία είναι οτι σε αυτό το επίπεδο δεν αρκεί να είναι κάποιος μόνο χεράς αλλά να δουλεύουν όλα και όλοι τέλεια γύρω του.
Το μόνο περίεργο της υπόθεσης για μένα, είναι το πως ένα τόσο καλοστημένο μηχανάκι δεν μπορεί να το οδηγήσει ο Spies.
Αυτό είναι κουβέντα για άλλο thread αλλά τεσπα...

sniper
30/04/2012, 15:21
Eγώ πάντως έχω βλέπω περισσότερο θέαμα πλέον στην F1 παρά στα GP..

chr1s_86
30/04/2012, 15:34
η ουσία είναι οτι σε αυτό το επίπεδο δεν αρκεί να είναι κάποιος μόνο χεράς αλλά να δουλεύουν όλα και όλοι τέλεια γύρω του.
Το μόνο περίεργο της υπόθεσης για μένα, είναι το πως ένα τόσο καλοστημένο μηχανάκι δεν μπορεί να το οδηγήσει ο Spies.



Συμφωνώ :a10:

Ichigo
30/04/2012, 18:51
Eγώ πάντως έχω βλέπω περισσότερο θέαμα πλέον στην F1 παρά στα GP..

To οποίο θέαμα την τελευταία 10ετία έχει πέσει πολύ αλλά εξακολουθεί να είναι χαλαρά ο βασιλιάς του μηχανοκίνητου αθλητισμού :)

TROOPER
02/05/2012, 09:05
ΕΓΩ πάντως εχω την δικιά μου άποψη σε αυτό το θέμα


χονδα για δεύτερα τρίτη τετάρτη πέμπτη παρασκευή
ντουκατι τα σαββατοκύριακα

νομίζω οτι θα συμφωνήσετε!!!!!!

εγω παλι θα διαφωνησω μετα το σ/κ που μας περασε.

devil's animal
02/05/2012, 11:47
παντως οτι και να λετε φαινεται οτι η ducati ακολουθει τους Ιαπωνες αφου εβαλε περιμετρικο και αυτο ειναι μεγαλο πληγμα και για τα μηχανακια παραγωγης που βγαζει...
σκεψου εσυ να εχεις δωσει 20χιλιαρικα να εχεις το σουπερ ντουπερ panigale με το κινητηρα να εκτελει χρεη πλαισιου και η εργοστασιακη ομαδα να τρεχει με περιμετρικο αλουμινιου...:rolleyes:

motomaniac
02/05/2012, 11:54
παντως οτι και να λετε φαινεται οτι η ducati ακολουθει τους Ιαπωνες αφου εβαλε περιμετρικο και αυτο ειναι μεγαλο πληγμα και για τα μηχανακια παραγωγης που βγαζει...
σκεψου εσυ να εχεις δωσει 20χιλιαρικα να εχεις το σουπερ ντουπερ panigale με το κινητηρα να εκτελει χρεη πλαισιου και η εργοστασιακη ομαδα να τρεχει με περιμετρικο αλουμινιου...:rolleyes:

+600 επομενο βημα τι? να πανε sbk με Ι4?

sakis1098
02/05/2012, 15:15
παντως οτι και να λετε φαινεται οτι η ducati ακολουθει τους Ιαπωνες αφου εβαλε περιμετρικο και αυτο ειναι μεγαλο πληγμα και για τα μηχανακια παραγωγης που βγαζει...
σκεψου εσυ να εχεις δωσει 20χιλιαρικα να εχεις το σουπερ ντουπερ panigale με το κινητηρα να εκτελει χρεη πλαισιου και η εργοστασιακη ομαδα να τρεχει με περιμετρικο αλουμινιου...:rolleyes:



νομίζω ότι οι περισσότεροι φίλοι της Ducati σχεδόν αδιαφορούν για τα GP πόσο μάλλον όταν η εταιρία κάνει πλάκα σε ΟΛΟΥΣ (κι όταν λέμε όλους εννοούμε όλους) τους αντιπάλους στα WSB εδώ και κάμποσα χρόνια
γιατί μην ξεχνάμε αν πραγματικά θέλεις ένα μοτό όσο πιο κοντά γίνεται σε εργοστασιακό το 916/998/999/1098/1198/1199 είναι μονόδρομος
εκτός κι αν κάποιος νομίζει ότι το CBR έχει καμία σχέση με αγωνιστικό μοτό.:beer:

byron
02/05/2012, 15:29
αν πραγματικά θέλεις ένα μοτό όσο πιο κοντά γίνεται σε εργοστασιακό το 916/998/999/1098/1198/1199 είναι μονόδρομος


Εκτός απ΄τη Ducati, μάλλον μας κάνεις και εσύ πλάκα :tooth::tooth::tooth:

sniper
02/05/2012, 15:33
Εκτός απ΄τη Ducati, μάλλον μας κάνεις και εσύ πλάκα :tooth::tooth::tooth:

Όλοι οι κάτοχοι Ιταλικών διαθέτουν χιούμορ.. δεν το ξέρεις;

sakis1098
02/05/2012, 15:40
Εκτός απ΄τη Ducati, μάλλον μας κάνεις και εσύ πλάκα :tooth::tooth::tooth:



:) κάτσε συγγνώμη δηλαδή υπάρχει άνθρωπως που αγοράζει μοτό μόνο και μόνο γιατί πάει καλά στα GP?
κι αν ναι τι σχέση έχει ένα μοτοGP με ένα μοτό παραγωγής (μήπως τα ίδια σωληνάκια φρένων ;) )?
δηλαδή οι αγοραστές auto επηρεάζονται από την F1?????

sniper
02/05/2012, 15:41
:) κάτσε συγγνώμη δηλαδή υπάρχει άνθρωπως που αγοράζει μοτό μόνο και μόνο γιατί πάει καλά στα GP?
κι αν ναι τι σχέση έχει ένα μοτοGP με ένα μοτό παραγωγής (μήπως τα ίδια σωληνάκια φρένων ;) )?
δηλαδή οι αγοραστές auto επηρεάζονται από την F1?????

Για SBK ή GP μιλάμε;

sakis1098
02/05/2012, 15:51
Για SBK ή GP μιλάμε;



πιστεύω ειλικρινά ότι τα η αντιπαράθεση για τα GP δεν έχει νόημα γιατί μιλάμε για εξωπραγματικά μοντέλα με επίσης εξωπραγματικούς οδηγούς
από μόνο 3 εταιρίες
ενώ στα SBK από την άλλη έχουμε σχεδόν εξίσου δυνατά μοτό αλλά πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα μας
και πάλι πολλές :beer:

sniper
02/05/2012, 16:08
....
ενώ στα SBK από την άλλη έχουμε σχεδόν εξίσου δυνατά μοτό αλλά πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα μας
και πάλι πολλές :beer:

Mε νορμάλ οδηγούς.. :tooth:

byron
02/05/2012, 17:15
πιστεύω ειλικρινά ότι τα η αντιπαράθεση για τα GP δεν έχει νόημα γιατί μιλάμε για εξωπραγματικά μοντέλα με επίσης εξωπραγματικούς οδηγούς
από μόνο 3 εταιρίες
ενώ στα SBK από την άλλη έχουμε σχεδόν εξίσου δυνατά μοτό αλλά πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα μας
και πάλι πολλές :beer:

Νταξ, μην κοροίδευόμαστε με τα κολπάκια του marketing κάθε εταιρίας. Τα 1098/1198 είναι τα απλά μηχανάκια που τα αγοράζει ο καθένας. Τα 1198R που είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι για τοπικά πρωταθλήματα έχει κανα 40άρι χιλιάρικα. Με 120.000 ο σοβαρός αγωνιζόμενος θα αποκτήσει ένα 1198RS αλλά και πάλι δεν θα είναι ουτε κατα διάνοια κοντά σε εργοστασιακό μηχανάκι, μιας και τα 1198F10 (τουλάχιστον μέχρι το 10) ΔΕΝ πωλούνται και τα έχουν οι εργοστασιακοί αναβάτες. :beer:

georgio
02/05/2012, 17:19
Δεν έχω χρόνο τώρα, διαβάστε ΕΔΩ (http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=9893) για τα σχετικά με το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο και γιατί χρησιμοποιήθηκε.




[...]
σκεψου εσυ να εχεις δωσει 20χιλιαρικα να εχεις το σουπερ ντουπερ panigale με το κινητηρα να εκτελει χρεη πλαισιου και η εργοστασιακη ομαδα να τρεχει με περιμετρικο αλουμινιου...:rolleyes:

22 ξεκινάει το panigale :p

devil's animal
02/05/2012, 21:13
νομίζω ότι οι περισσότεροι φίλοι της Ducati σχεδόν αδιαφορούν για τα GP πόσο μάλλον όταν η εταιρία κάνει πλάκα σε ΟΛΟΥΣ (κι όταν λέμε όλους εννοούμε όλους) τους αντιπάλους στα WSB εδώ και κάμποσα χρόνια
γιατί μην ξεχνάμε αν πραγματικά θέλεις ένα μοτό όσο πιο κοντά γίνεται σε εργοστασιακό το 916/998/999/1098/1198/1199 είναι μονόδρομος
εκτός κι αν κάποιος νομίζει ότι το CBR έχει καμία σχέση με αγωνιστικό μοτό.:beer:

κανετε πλακα και σε κατι RSV4??:confused:
μηπως ειστε και πιο γρηγοροι απο κατι BMW S1000RR??:confused:
για πες, για πες....:a014:

βεβαια ολα αυτα σε θεωρητικο επιπεδο μιας και ιδιωτες που θα τα "πιουνε" και θα τα πανε στο οριο ειναι ελαχιστοι...
:wave2:

spyrakos35
02/05/2012, 21:19
......
βεβαια ολα αυτα σε θεωρητικο επιπεδο μιας και ιδιωτες που θα τα "πιουνε" και θα τα πανε στο οριο ειναι ελαχιστοι...
:wave2:

μην λες και πολλούς?

devil's animal
02/05/2012, 22:52
μην λες και πολλούς?


αναφερομαι ανα τον κοσμο, οπου ειναι και η παγκοσμια αγορα αυτων των μοτοσυκλετων...
υπαρχουν ιδιωτες που ειναι πααρα πολυ γρηγοροι και καταλαβαινουν διαφορες τετοιων μοτοσυκλετων, αλλα οπως ειπα...ειναι ελαχιστοι σε ολο τον κοσμο...
:beer:

sakis1098
03/05/2012, 08:02
κανετε πλακα και σε κατι RSV4??:confused:
μηπως ειστε και πιο γρηγοροι απο κατι BMW S1000RR??:confused:
για πες, για πες....:a014:

βεβαια ολα αυτα σε θεωρητικο επιπεδο μιας και ιδιωτες που θα τα "πιουνε" και θα τα πανε στο οριο ειναι ελαχιστοι...
:wave2:




κάνουμε πλάκα εννοείς εμείς οι κοινοί θνητοί με τα μοτό μας στα Aprilia και τα BMW?
όχι δεν νομίζω,αλλά αυτό δεν είναι και το ζητούμενο
γιατί δεν είναι μόνο αυτά πιο γρήγορα απο τα Ducati
και όπως λες κι απο πάνω οι απόλυτες διαφορές είναι για πολύ λίγους

αλλά η σηζήτηση περιστρέφετε γύρω από τις αγωνιστικές ομάδες και τι έχουν καταφέρει
σε αυτό την ερώτηση νομίζω ότι η απάντηση είναι προφανής
στα WSBK που υπάρχει ο απόλυτος ανταγωνισμός και θα έπρεπε να μας αφορά πιό πολύ λόγο του ότι παρόμοια μοτό μπορούμε να αγοράσουμε/οδηγήσουμε
η Ducati δεν έχει αντίπαλο
όσο για τα GP μιλάμε για πειραματικά μοτό από μόνο (το τονίζω) 3 εταιρίες που με τη διαφορά που έχουν στο γυρολόγιο δεν δικαιολογεί το πολαπλάσιο μπάτζετ
αυτά :)

spyrakos35
03/05/2012, 08:44
αναφερομαι ανα τον κοσμο, οπου ειναι και η παγκοσμια αγορα αυτων των μοτοσυκλετων...
υπαρχουν ιδιωτες που ειναι πααρα πολυ γρηγοροι και καταλαβαινουν διαφορες τετοιων μοτοσυκλετων, αλλα οπως ειπα...ειναι ελαχιστοι σε ολο τον κοσμο...
:beer:

:beer:

chr1s_86
03/05/2012, 15:12
όσο για τα GP μιλάμε για πειραματικά μοτό από μόνο (το τονίζω) 3 εταιρίες που με τη διαφορά που έχουν στο γυρολόγιο δεν δικαιολογεί το πολαπλάσιο μπάτζετ


Ένα δευτερόλεπτο στο γύρο σου φαίνεται "λίγο" ε; :lol:

cherokke
03/05/2012, 16:55
Ένα δευτερόλεπτο στο γύρο σου φαίνεται "λίγο" ε; :lol:

Να συγκρίνεις όμοια μεγέθη.Ο προυπολογισμός και τα κεφάλαια και οι πόροι του HRC είναι όσο είναι ολόκληρης της Ducati και όχι όσο του Ducati Corse...


ΚΑΙ ΝΑΙ...όταν έριξε στο grid τόσα λεφτά όσο όλοι οι υπόλοιποι μαζί,και έβαλε κορυφαίους 3 εργοστασιακούς,και άλλαξε 10 πλαίσια,και έφτιαξε/εξέλιξε/έβαλε κιβώτια που κοστίζουν 700.000 ευρώ το ένα x 3....ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ να πάρει 1 πρωτάθλημα.(το τελευταίο πρωτάθλημα των 800)....
Καμία από τις άλλες εταιρίες δεν ήτανε δυνατό να κάνουν αυτό στη τελευταία χρονιά των 800.

Μπράβο ρε...ξεκάθαρη τεχνολογική υπεροχή....ahahhaahhahahahahahahahahaha....Great Success...

Εκεί που δε παίζουν τέτοιες μαλακίες και τα μηχανάκια μιλάνε μόνα τους ...βλέπουμε τη τσαπού που τρώει το cbr και γενικά η μαμά Honda...και τη τεχνολογία του HRc τη βλέπουμε και στο δρόμο με τις μαλακίες που βγάζει εδώ και 4-5 χρόνια...

Το να μιλάτε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα είναι ένα θέμα.Το να συγκρίνετε τις εταιρίες,πρωτότυπα μηχανάκια,τεχνολογίες και οδηγούς του παγκοσμίου με τις μηχανές δρόμου είναι κάτι που ξεφύγει λογικής ή έχει τη λογική παιδιού δημοτικού...

Είναι σα να καμαρώνει κάποιος για το renault megane του επειδή η Renault σπέρνει στη Formula 1.

KostasV2
03/05/2012, 20:07
Κόψτε κάτι ρε ducatόφιλοι. Δηλαδή στα Motogp είναι αθέμιτος ανταγωνισμός από την πλούσια Honda που δεν ξέρει τι να κάνει τα λεφτά της και τα πετάει σε πλαίσια, σασμάν κλπ., αλλά είναι οκ στα SBK να κατεβάζει εργοστασιακή ομάδα η Ducati εναντίον ιδιωτικών ομάδων (έστω και με υποστήριξη από τα αγωνιστικά τμήματα των γιαπωνέζων); Μάλλον έχετε δύο μέτρα και δύο σταθμά...
Για να μη μιλήσω για τους σκανδαλωδώς ευνοϊκούς κανονισμούς που ίσχυαν επί χρόνια! Φαντάζομαι δε θέλετε να σας θυμίσω τι έγινε όταν η Honda αποφάσισε να παίξει το παιχνίδι των ιταλών... Ο Bayliss πάντως το θυμάται καλά!
Φιλικά πάντα! :)

devil's animal
03/05/2012, 21:03
αυτα που εγραψα τα εγραψα για το παρακατω σχολιο σου...



γιατί μην ξεχνάμε αν πραγματικά θέλεις ένα μοτό όσο πιο κοντά γίνεται σε εργοστασιακό το 916/998/999/1098/1198/1199 είναι μονόδρομος


οποτε απαντησα αυτο:


κανετε πλακα και σε κατι RSV4??:confused:
μηπως ειστε και πιο γρηγοροι απο κατι BMW S1000RR??:confused:
για πες, για πες....:a014:

βεβαια ολα αυτα σε θεωρητικο επιπεδο μιας και ιδιωτες που θα τα "πιουνε" και θα τα πανε στο οριο ειναι ελαχιστοι...
:wave2:

αλλα αν θες να μιλησουμε για αυτο:



αλλά η σηζήτηση περιστρέφετε γύρω από τις αγωνιστικές ομάδες και τι έχουν καταφέρει
σε αυτό την ερώτηση νομίζω ότι η απάντηση είναι προφανής
στα WSBK που υπάρχει ο απόλυτος ανταγωνισμός και θα έπρεπε να μας αφορά πιό πολύ λόγο του ότι παρόμοια μοτό μπορούμε να αγοράσουμε/οδηγήσουμε
η Ducati δεν έχει αντίπαλο
όσο για τα GP μιλάμε για πειραματικά μοτό από μόνο (το τονίζω) 3 εταιρίες που με τη διαφορά που έχουν στο γυρολόγιο δεν δικαιολογεί το πολαπλάσιο μπάτζετ
αυτά :)

η ducati με τα 1200 κυβικα της ειναι σαφες οτι πριν κατι χρονια δεν ειχε αντιπαλο, αλλα απο τοτε που βγηκε το rsv4 και τωρα που εξελισσεται (για να μην σπαει) το BMW δεν νομιζω οτι θα καταφερει πολλα πραγματα...
οι Ιαπωνες ειναι ξεκαθαρο οτι εχουν παρατησει το παιχνιδι εδω και πολλα χρονια...απλα δεν τους νοιαζει...
τωρα οσο για τα παρομοια μοτο που μπορουμε να αγορασουμε/οδηγησουμε ειναι προφανες οτι οι Ιαπωνες βγαζουν εκπληκτικα μηχανακια ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΑΤΑ σε ερασιτεχνικο επιπεδο με τα ducati και σε τρομερη τιμη (σε σχεση με τα ducati)...
τωρα αν θελει καποιος ιδιωτης το πακετο των ohlins (που δεν μπορει να εκμεταλλευτει), τα ηλεκτρονικα (που δεν ξερει να ρυθμιζει και να εκμεταλλευτει), το τρομερο design και το "ονομα ducati", παει και ξεπαραδιαζεται και παιρνει την κουδουνιστρα καμαρωνοντας σαν γυφτικο σκεπαρνι οταν παει σε κανα td...
το οτι θα μπορουσε να κανει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια γυρολογια με εναν ιαπωνα και να πληρωνε τα μισα λεφτα σε κοστος αποκτησης και συντηρησης, ισως του ειναι παντελως αδιαφορο αλλα οχι οτι θα κανει και την διαφορα για ολους τους υπολοιπους που τον βλεπουμε...

οσο για τα GP το γεγονος οτι η ducati τοσα χρονια το κυνηγαει και παει και ξοδευει 10 μυρια στον εναν οδηγο, και με εξαιρεση το πρωταθλημα του stoner (γιατι του stoner ηταν και οχι της ducati), παιρνει κατα συρροην τα @@ μου, δειχνει πολλα...
:wave2:

motomaniac
04/05/2012, 13:46
αυτα που εγραψα τα εγραψα για το παρακατω σχολιο σου...



οποτε απαντησα αυτο:



αλλα αν θες να μιλησουμε για αυτο:



η ducati με τα 1200 κυβικα της ειναι σαφες οτι πριν κατι χρονια δεν ειχε αντιπαλο, αλλα απο τοτε που βγηκε το rsv4 και τωρα που εξελισσεται (για να μην σπαει) το BMW δεν νομιζω οτι θα καταφερει πολλα πραγματα...
οι Ιαπωνες ειναι ξεκαθαρο οτι εχουν παρατησει το παιχνιδι εδω και πολλα χρονια...απλα δεν τους νοιαζει...
τωρα οσο για τα παρομοια μοτο που μπορουμε να αγορασουμε/οδηγησουμε ειναι προφανες οτι οι Ιαπωνες βγαζουν εκπληκτικα μηχανακια ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΑΤΑ σε ερασιτεχνικο επιπεδο με τα ducati και σε τρομερη τιμη (σε σχεση με τα ducati)...
τωρα αν θελει καποιος ιδιωτης το πακετο των ohlins (που δεν μπορει να εκμεταλλευτει), τα ηλεκτρονικα (που δεν ξερει να ρυθμιζει και να εκμεταλλευτει), το τρομερο design και το "ονομα ducati", παει και ξεπαραδιαζεται και παιρνει την κουδουνιστρα καμαρωνοντας σαν γυφτικο σκεπαρνι οταν παει σε κανα td...
το οτι θα μπορουσε να κανει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια γυρολογια με εναν ιαπωνα και να πληρωνε τα μισα λεφτα σε κοστος αποκτησης και συντηρησης, ισως του ειναι παντελως αδιαφορο αλλα οχι οτι θα κανει και την διαφορα για ολους τους υπολοιπους που τον βλεπουμε...

οσο για τα GP το γεγονος οτι η ducati τοσα χρονια το κυνηγαει και παει και ξοδευει 10 μυρια στον εναν οδηγο, και με εξαιρεση το πρωταθλημα του stoner (γιατι του stoner ηταν και οχι της ducati), παιρνει κατα συρροην τα @@ μου, δειχνει πολλα...
:wave2:




σταυρο!!! + οσα θες ρε... ετσι ακριβως νομιζω ειναι.. κι οπως εχει ηδη ειπωθει πιο πανω δεν ειναι ουτε κατα διανοια κοντα το ducati που παιρνει πρςωταθληματα με αυτο χαρβαλο που θα χρυσοπληρωσει ο καθε κακομοιρης.. το ειπε τελεια ο βυρων πριν:



Νταξ, μην κοροίδευόμαστε με τα κολπάκια του marketing κάθε εταιρίας. Τα 1098/1198 είναι τα απλά μηχανάκια που τα αγοράζει ο καθένας. Τα 1198R που είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι για τοπικά πρωταθλήματα έχει κανα 40άρι χιλιάρικα. Με 120.000 ο σοβαρός αγωνιζόμενος θα αποκτήσει ένα 1198RS αλλά και πάλι δεν θα είναι ουτε κατα διάνοια κοντά σε εργοστασιακό μηχανάκι, μιας και τα 1198F10 (τουλάχιστον μέχρι το 10) ΔΕΝ πωλούνται και τα έχουν οι εργοστασιακοί αναβάτες.


ναι βεβαια.. η ducati στα sbk δεν σκορπαει λεφτα. εκει τους ταιζουν με στραγαλια.. οταν εκει οι γιαπωνεζες ειναι βελτιωμενες μαμα (των 13.000ε κι οχι των 40.000) ασπο τις αντιπροσωπειες. ναι... κι ομως.. ειναι σαν να λεμε οτι ο σαρακακης τρεχει στο sbk..

sapila racing
04/05/2012, 13:48
Εσεις συμφωνείτε αλλά εγω διαφωνώ!

Μια που καβάλησα μηχανάκι κατηγορίας παγκοσμίου WSBK εποχής (955RS), να πω την γνώμη μου?
Δεν οδηγιέται αυτό το πράμα! :cry: Θέλει να είσαι κι εσύ αντίστοιχος οδηγός.
Ενα 916SPS με αρκετές βελτιώσεις ηταν πολύ ευκολότερο για κοινούς θνητούς.

cosgili
04/05/2012, 13:52
Τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους, φιλτατοι...;)

byron
04/05/2012, 13:57
Εσεις συμφωνείτε αλλά εγω διαφωνώ!

Μια που καβάλησα μηχανάκι κατηγορίας παγκοσμίου WSBK εποχής (955RS), να πω την γνώμη μου?
Δεν οδηγιέται αυτό το πράμα! :cry: Θέλει να είσαι κι εσύ αντίστοιχος οδηγός.
Ενα 916SPS με αρκετές βελτιώσεις ηταν πολύ ευκολότερο για κοινούς θνητούς.

βασικά δεν έχω καταλάβει που διαφωνείς και με ποιόν...:lol:

sapila racing
04/05/2012, 14:04
βασικά δεν έχω καταλάβει που διαφωνείς και με ποιόν...:lol:

Eιμαι αντιδραστικό στοιχείο, διαφωνώ διαγωνίως και καθέτως. :D

Η συζήτηση αυτή ειναι αέναη ούτως η άλλως, και συμπέρασμα δεν βγαίνει. ;)

Εγώ πάντως γουστάρω που η Ducati με ενα μηχανάκι (super εργοστασιακό βέβαια) παλαιας σχεδιάσης συγκριτκά, συνεχίζει και κερδίζει στα WSBK, αλλά πιο πολύ φχαριστιέμαι που ανεβαίνουν όλοι στο βάθρο. Και η Kawasaki βεβαίως βεβαίως.
Αυτό φυσικά συμβαίνει γιατί η Honda δεν εχει εργοστασιακή ομάδα, η Yamaha απέχει τελείως, η BMW και η Aprilia ειναι καραεργοστασιακές ομάδες που τα χώνουν κανονικά κι εξελίσσουν τα μηχανάκια τους και αυτό φαίνεται και στα αποτελέσματα.

Ας μην μιλήσω για τα GP όμως... :lol:

chr1s_86
04/05/2012, 14:05
Να συγκρίνεις όμοια μεγέθη.Ο προυπολογισμός και τα κεφάλαια και οι πόροι του HRC είναι όσο είναι ολόκληρης της Ducati και όχι όσο του Ducati Corse...

Δεν μου τα κοινοποίησαν τα χρηματικά ποσά που ξοδεύουν... Αν ξέρεις εσύ πες μας να κάνουμε καλύτερη σύγκριση... Αλλά έτσι κι αλλιώς η σύγκριση είναι εκ του αποτελέσματος...



ΚΑΙ ΝΑΙ...όταν έριξε στο grid τόσα λεφτά όσο όλοι οι υπόλοιποι μαζί,και έβαλε κορυφαίους 3 εργοστασιακούς,και άλλαξε 10 πλαίσια,και έφτιαξε/εξέλιξε/έβαλε κιβώτια που κοστίζουν 700.000 ευρώ το ένα x 3....ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ να πάρει 1 πρωτάθλημα.(το τελευταίο πρωτάθλημα των 800)....
Καμία από τις άλλες εταιρίες δεν ήτανε δυνατό να κάνουν αυτό στη τελευταία χρονιά των 800.

Μπράβο ρε...ξεκάθαρη τεχνολογική υπεροχή....ahahhaahhahahahahahahahahaha....Great Success...

Οι άλλοι δεν κάναν τίποτα νομίζεις δηλαδή; Κάθησαν με σταυρωμένα τα χέρια;; Κι επειδή λες για την και καλά υπεροχή των Honda, αν θυμάσαι, δεύτερος στο πρωτάθλημα ήταν ο Lorenzo. Χωρίς τον Stoner πάλι τα @@ μου θα έπαιρνε η Honda, έχω βαρεθεί να το λέω.




Εκεί που δε παίζουν τέτοιες μαλακίες και τα μηχανάκια μιλάνε μόνα τους ...βλέπουμε τη τσαπού που τρώει το cbr και γενικά η μαμά Honda...και τη τεχνολογία του HRc τη βλέπουμε και στο δρόμο με τις μαλακίες που βγάζει εδώ και 4-5 χρόνια...


Το Fireblade που βλέπεις στα WSBK είναι Castrol Honda ΙΔΙΩΤΙΚΗ ομάδα και όχι factory... αν σου λέει κάτι.




Το να μιλάτε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα είναι ένα θέμα.Το να συγκρίνετε τις εταιρίες,πρωτότυπα μηχανάκια,τεχνολογίες και οδηγούς του παγκοσμίου με τις μηχανές δρόμου είναι κάτι που ξεφύγει λογικής ή έχει τη λογική παιδιού δημοτικού...


Δεν το κάνω, δεν με αφορά.

sakis1098
04/05/2012, 16:02
λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα αντικείμενο αξίας χ μπορεί να σταθεί δίπλα σε ένα άλλο που η αξία του είναι χ+
κι εξηγούμαι
η αγορά έχει διαμορφοθεί έτσι αρκετά χρόνια τώρα
και το να συγκρίνεις ένα KIA με ένα BMW λέγοντας ότι αμάξι είναι το ένα αμάξι και το άλλο γιατί να πληρώσω παραπάνω?
δείχνει μόνο εμπάθεια (δεν θα πω μαλακία/ηλιθιότητα όπως αναφέρθηκε παραπάνω)
και είμαι σίγουρος για μία παλιά εμπορική παροιμία που έλεγε "το ακριβότερο δεν είναι πάντα το καλύτερο αλλά το φθηνότερο είναι πάντα το χειρότερο"
κι αυτό ισχύει σε όλα τα υλικά αγαθά όχι μόνο στα οχήματα
τώρα αν πιστεύει κάποιος ότι δεν χρειάζετε τα καλύτερα φρένα τις καλύτερες αναρτήσεις και την τεχνολογία αιχμής
κι οδηγά κάτι πιό σύγχρονο από ένα ΜΖ νομίζω ότι μας δουλεύει
πολλές μπύρες γιά όλους γιατί έβαλε και ζέστη
:beer::beer::beer::beer:

TROOPER
05/05/2012, 03:55
ακομα ασχολουμαστε με το ποσο καλα ειναι τα αουντι οταν δουλευουνε???

ενταξει οταν δουλευουνε εχουνε πλαισιαρα,φρεναρες,στησιμο κλπ κλπ.τοτε βεβαια λειπουν οι οδηγοι αλλα δε γαμιεται.

μεχρι στιγμης η μεγαλυτερη μαγκια της ντουντουκας ειναι οτι πηρε ΤΟΝ οδηγο με @@ και τον εχει κανει @@ οδηγο.

αντε φιλια στα ιταλικα κωλαρακια σας :owned:

ουτε μια αντιπαραθεση της προκοπης ρπμ....!

sakis1098
05/05/2012, 08:01
any way αν εξαιρέσουμε τα GP που τα έχουν κάνει ενιαίο

σε ΟΛΑ τα άλλα μηχανοκίνητα σπορ κάθοντε ΠΑΝΩ στο παγωτό

από μοτό/αυτοκίνητα/εξωλέμβιες μέχρι τα τηλεκατευθηνόμενα


κάναμε τίποτε τώρα TROOPER ??????????

TROOPER
05/05/2012, 09:06
..............


κάναμε τίποτε τώρα TROOPER ??????????

οτι και να κανετε....δε δουλευουν τα μπουρδελα σας λεμε ρεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!:lol:

devil's animal
05/05/2012, 09:27
λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα αντικείμενο αξίας χ μπορεί να σταθεί δίπλα σε ένα άλλο που η αξία του είναι χ+
κι εξηγούμαι
η αγορά έχει διαμορφοθεί έτσι αρκετά χρόνια τώρα
και το να συγκρίνεις ένα KIA με ένα BMW λέγοντας ότι αμάξι είναι το ένα αμάξι και το άλλο γιατί να πληρώσω παραπάνω?
δείχνει μόνο εμπάθεια (δεν θα πω μαλακία/ηλιθιότητα όπως αναφέρθηκε παραπάνω)
και είμαι σίγουρος για μία παλιά εμπορική παροιμία που έλεγε "το ακριβότερο δεν είναι πάντα το καλύτερο αλλά το φθηνότερο είναι πάντα το χειρότερο"
κι αυτό ισχύει σε όλα τα υλικά αγαθά όχι μόνο στα οχήματα
τώρα αν πιστεύει κάποιος ότι δεν χρειάζετε τα καλύτερα φρένα τις καλύτερες αναρτήσεις και την τεχνολογία αιχμής
κι οδηγά κάτι πιό σύγχρονο από ένα ΜΖ νομίζω ότι μας δουλεύει
πολλές μπύρες γιά όλους γιατί έβαλε και ζέστη
:beer::beer::beer::beer:

ή το παιζεις τρελιτσα ή οντως δεν καταλαβαινεις...
το να συγκρινεις ενα Κ9 και ενα 1198 και να λες οτι και τα 2 ειναι μηχανακια ειναι ατοπο. ποτε δεν ειπαμε κατι τετοιο...
ειπαμε οτι οταν οι περισσοτεροι ειναι κουλατζες γιατι ειναι ερασιτεχνες οδηγοι και πανε 2-3-4 φορες πιστα τον χρονο, θα κανουν την ιδια δουλεια και θα γραψουν τα ιδια γυρολογια με το Κ9..
τωρα αν γουσταρουν να τα βλεπουν τα ohlins και τις marchesini οταν πινουν καφε στην καφετερια ειναι αλλο καπελο...
και αν θες να κανουμε συγκριση με αμαξια ειναι σαν καποιος να ασχολειται με πιστα και να παει να παιρνει ενα porshe 911, ενω να ειναι τοσο κουλος που θα μπορει να κανει τα ιδια γυρολογια με ενα BMW M3...

τα καλυτερα φρενα και τις καλυτερες αναρτησεις τις συγκρινεις με τον ανταγωνισμο και οχι με ενα ΜΖ. αν παλι πιστευεις οτι μπορεις να τελειωσεις τις αναρτησεις ενος Κ9 να σου θυμισω το γυρολογιο του Swantz στις Σερρες που ηταν στο 1,24 με καραμαμα Κ7 και καπου ακουσα οτι δηλωσε οτι η πιστα ειναι για 1,17.:eyepop:
αντιλαμβανεσαι λοιπον οτι ολοι εμεις που παμε εκει και κανουμε γυρω γυρω ολοι, παιζουμε με τα πιστονακια μας (:a31:) κανονικοτατα...


τωρα νομιζω μπηκε αρκετο λαδι στην φωτια...

και φυσικα
ΜΠΥΡΕΣ...οχι για την ζεστη...για την χωνεψη...
:beer::beer::beer::beer:

anco
05/05/2012, 09:28
Τι διαφορα εχει μια Factory CBR 1000 δηλαδη απο την Ten Kate? ειναι ακυρη η συγκριση οτι το ενα ειναι εργοστασιακο και το αλλο οχι, και ας λενε οτι θελουν.

Οταν η Ohlins δινει και στην Ten Kate το πισω που το εχουν μονο οι εργοστασιακες ομαδες, RSP40, που δεν το περνει ευκολα ιδιωτικη ομαδα.

Τα ηλεκτρονικα ? τι δηλαδη δεν μπορει να παρει Marvel 4 της Marelli ?

Δεν μιλαμε για το μοτερ οτι με τους κανονισμους πλεον στα SBK, οτι μπορουν και οι ιδιωτικες ομαδες να βγαζουν χρονους χωρις να χρειαζεται προυπολογισμος κρατους....

Απο την στιγμη που ο στροφαλος δεν αλαζει πλεον.

Ζαντες ολοι αγοραζουν

Ψαλιδι η Ten Kate φοραει της KR κατι που με 5000 ευρω βαζει ο καθενας.

Φρενα ολοι τα ιδια εχουν.

anco
05/05/2012, 09:31
ή το παιζεις τρελιτσα ή οντως δεν καταλαβαινεις...
το να συγκρινεις ενα Κ9 και ενα 1198 και να λες οτι και τα 2 ειναι μηχανακια ειναι ατοπο. ποτε δεν ειπαμε κατι τετοιο...
ειπαμε οτι οταν οι περισσοτεροι ειναι κουλατζες γιατι ειναι ερασιτεχνες οδηγοι και πανε 2-3-4 φορες πιστα τον χρονο, θα κανουν την ιδια δουλεια και θα γραψουν τα ιδια γυρολογια με το Κ9..
τωρα αν γουσταρουν να τα βλεπουν τα ohlins και τις marchesini οταν πινουν καφε στην καφετερια ειναι αλλο καπελο...
και αν θες να κανουμε συγκριση με αμαξια ειναι σαν καποιος να ασχολειται με πιστα και να παει να παιρνει ενα porshe 911, ενω να ειναι τοσο κουλος που θα μπορει να κανει τα ιδια γυρολογια με ενα BMW M3...

τα καλυτερα φρενα και τις καλυτερες αναρτησεις τις συγκρινεις με τον ανταγωνισμο και οχι με ενα ΜΖ. αν παλι πιστευεις οτι μπορεις να τελειωσεις τις αναρτησεις ενος Κ9 να σου θυμισω το γυρολογιο του Swantz στις Σερρες που ηταν στο 1,24 με καραμαμα Κ7 και καπου ακουσα οτι δηλωσε οτι η πιστα ειναι για 1,17.:eyepop:
αντιλαμβανεσαι λοιπον οτι ολοι εμεις που παμε εκει και κανουμε γυρω γυρω ολοι, παιζουμε με τα πιστονακια μας (:a31:) κανονικοτατα...


τωρα νομιζω μπηκε αρκετο λαδι στην φωτια...

και φυσικα
ΜΠΥΡΕΣ...οχι για την ζεστη...για την χωνεψη...
:beer::beer::beer::beer:

ε δεν το ξερεις οταν οδηγαει ο Kevin η ECU ξερει οτι ειναι ΠΠ και αλαζει χαρτογραφηση....

σαν κατι νουμερα αμερικανους στο ducati.ms που ψαχνουν τα 200 αλογα στο 1098R γιατι δεν φτανουν τα 160 ροδα που εχει,,,,,,,

cherokke
05/05/2012, 12:47
Οι άλλοι δεν κάναν τίποτα νομίζεις δηλαδή; Κάθησαν με σταυρωμένα τα χέρια;; Κι επειδή λες για την και καλά υπεροχή των Honda, αν θυμάσαι, δεύτερος στο πρωτάθλημα ήταν ο Lorenzo. Χωρίς τον Stoner πάλι τα @@ μου θα έπαιρνε η Honda, έχω βαρεθεί να το λέω.

Αυτό δικαιώνει εμένα που δε βλέπω καμία τεχνολογική υπεροχή.




Το Fireblade που βλέπεις στα WSBK είναι Castrol Honda ΙΔΙΩΤΙΚΗ ομάδα και όχι factory... αν σου λέει κάτι.

Όσο ιδιωτικό είναι το Honda-Ten Kate άλλο τόσο ιδιωτικό είναι και το Ducati Althea.

chr1s_86
05/05/2012, 20:48
Αυτό δικαιώνει εμένα που δε βλέπω καμία τεχνολογική υπεροχή.



Όσο ιδιωτικό είναι το Honda-Ten Kate άλλο τόσο ιδιωτικό είναι και το Ducati Althea.


Ούτε εγώ είπα για τεχνολογική υπεροχή... Πιο γρήγορα στο γυρολόγιο των αγώνων motoGP είπα ότι είναι...


O Checa δεν βγήκε ποτέ να πει "είμαστε ιδιωτική ομάδα" και επίσης στο box της Ducati στα WSBK βλέπεις μηχανικούς κτλ από Ducati Corse και ομάδα motoGP.

O Jonathan Rea (που παλεύει μόνος του χωρίς σοβαρό teammate) έχει πει ότι είναι ιδιωτική η ομάδα (η έδρα τους είναι κοντά στο Assen) και δεν είδαμε ποτέ κανέναν από το HRC στα box της ομάδας!


πάντα φιλικά :beer::)

sakis1098
13/05/2012, 11:48
1 66 T. SYKES GBR Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10R
2 3 M. BIAGGI ITA Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory
3 2 L. CAMIER GBR FIXI Crescent Suzuki Suzuki GSX-R1000
4 91 L. HASLAM GBR BMW Motorrad Motorsport BMW S1000 RR
5 33 M. MELANDRI ITA BMW Motorrad Motorsport BMW S1000 RR
6 7 C. CHECA ESP Althea Racing Ducati 1098R 1'29.260 0.432
7 34 D. GIUGLIANO ITA Althea Racing Ducati 1098R 1'29.315
8 65 J. REA GBR Honda World Superbike Team Honda CBR1000RR
9 50 S. GUINTOLI FRA Team Effenbert Liberty Racing Ducati 1098R
10 84 M. FABRIZIO ITA BMW Motorrad Italia GoldBet BMW S1000 RR
11 96 J. SMRZ CZE Liberty Racing Team Effenbert Ducati 1098R
12 121 M. BERGER FRA Team Effenbert Liberty Racing Ducati 1098R
13 86 A. BADOVINI ITA BMW Motorrad Italia GoldBet BMW S1000 RR
14 58 E. LAVERTY IRL Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory
15 4 H. AOYAMA JPN Honda World Superbike Team Honda CBR1000RR
16 59 N. CANEPA ITA Red Devils Roma Ducati 1098R
17 19 C. DAVIES GBR ParkinGO MTC Racing Aprilia RSV4 Factory
18 60 P. HICKMAN GBR FIXI Crescent Suzuki Suzuki GSX-R1000
19 76 L. BAZ FRA Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10R
20 87 L. ZANETTI ITA PATA Racing Team Ducati 1098R
21 18 M. AITCHISON AUS Grillini Progea Superbike Team BMW S1000 RR
22 36 L. MERCADO ARG Team Pedercini Kawasaki ZX-10R
23 101 G. MASON GBR Team Pedercini Kawasaki ZX-10R


συγνώμη αλλά τι εννοείτε λέγοντας ότι τα DUCATI είναι εργοστασιακά και τα άλλα όχι???????????????????

motomaniac
14/05/2012, 14:21
οτι τα ντουφατη εχουν υποστηριξη επισημα η ανεπισημα απο το μητρικο εργοστασιο και κατασκευαζονται υλικα ειδικα γι'αυτους. ενω οι ιδωτικες ομαδες οσο καλες κι αν ειναι αγοραζουν εξαρτηματα σχετικα "εμποριου"..

chr1s_86
14/05/2012, 14:40
και τα άλλα όχι?


Δεν μίλησε κανένας για όλα τα "άλλα"... Για την ομάδα της Honda ήταν η κουβέντα. BMW-Aprilia-Kawa είναι εργοστασιακά απ' όσο ξέρω.

sakis1098
14/05/2012, 15:34
Δεν μίλησε κανένας για όλα τα "άλλα"... Για την ομάδα της Honda ήταν η κουβέντα. BMW-Aprilia-Kawa είναι εργοστασιακά απ' όσο ξέρω.



65 J. REA GBR Honda World Superbike Team Honda CBR1000RR

τα HONDA όχι??????????????????????

chr1s_86
14/05/2012, 15:59
65 J. REA GBR Honda World Superbike Team Honda CBR1000RR

τα HONDA όχι??????????????????????


http://www.crash.net/world+superbikes/news/178693/1/privateer_rea_riding_on_the_edge.html

sakis1098
14/05/2012, 16:08
http://www.crash.net/world+superbikes/news/178693/1/privateer_rea_riding_on_the_edge.html



ok δεν ήξερα ότι τον είχανε στο κλάσιμο sorry :lol::lol::lol:

chr1s_86
14/05/2012, 16:30
ok δεν ήξερα ότι τον είχανε στο κλάσιμο sorry :lol::lol::lol:

Είπα κάτι, το αμφισβήτησες (δικαίωμά σου), ρώτησες, απάντησα. Αν αυτό το συμπέρασμα έβγαλες απ'το link τι να πω :wave2: