Σύνδεση

View Full Version : Προβλημα με τζην Clover



peter86
01/05/2011, 15:05
Διαβάζοντας τις παραπάνω συζητήσεις με θέμα τις εγγυήσεις, αναφέρω το παρακάτω πρόβλημα:
Αγορασα πριν απο περιπου1 μήνα το τζην clοver sys απο γνωστο κατάστημα στην Αθηνα.
Στο μήνα αυτό και ενώ το έχω χρησιμοποιήσει περίπου 5-6 φορες κυρίως σε σαβ/κες αποδράσεις διαπίστωσα τις εξής φθορες:
1. φθορα στο πίσω μέρος του (στο κώλο δηλαδή).Στην στο ένα σημείο εχει τρυπήσει.
2. τα προστατευτικά κόκκαλα στο γόνατα παρουσιάζουν σκισίματα πάνω στην αρθρωσή τους.
Με αυτά στην ουσία καταλαβαίνετε μέτα απο χρήση 6 μηνών προφανώς 6 μηνών το τζην να έχει αχρηστευθεί...
Πήγαίνω λοιπόν πίσω στο κατάστημα γνωρίζοντας ότι διαθέτει εγγύση 1 ετους.όλα καλα μου λέει ο πωλητής, θα το στείλουμε πίσω και λογικα θα αντικατασταθει απο την εταιρια.
το κακό είναι πως για να γίνει αυτό πρέπει να του πάω τη αποδειξει αγοράς και τα ταμπελάκια που έιχε πανω το τζην και αναφέρονταν στην εγγύηση του.
Του έιπα ότι δε πρέπει να τα έχω κρατήσει και ότι θα πήγαινα σπίτι να ψάξω.
Προφάνως και δ τα βρήκα, δ ήξερα ότι επρεπε να κρατήσω τη εγγύηση από τον τζην.....Για την απόδειξη εχω ένα φταιξιμο αλλα και πάλι μπορούμε να βρούμε το αντιγραφό της απο τον υπολογιστή του καταστήματος....
Αυριο θα περάσω απο εκεί για να αφήσω το τζην ζητώντας την αμέση αντικαταστασή του.
Εχουν κάποια βάση τα όσα μου έιπε ο πωλητής????

notakos600
01/05/2011, 15:10
Η απόδειξη (που πολύ σωστά σκέφτηκες πως υπάρχει στον υπολογιστή του καταστήματος) ισχύει και σαν εγγύηση και αυτό είναι καρατσεκαρισμένο.

transalpblack
01/05/2011, 18:22
Απίσης, αν ο πωλητής θέλει, μπορεί και να στο περάσει με οποιαδήποτε απόδειξη πώλησης του ίδιου παντελονιού.

ΜΟΖΑΡΤ
02/05/2011, 11:54
ε νταξει δεν σου ζητησε και τιποτα παραλογο ρε φιλε ο πωλητης.
τωρα αν δεν τα βρηκες, αρκει η καλη διαθεση του για να σου περασει την εγγυηση.
παντως μου κανει εντυπωση πως τρυπησε στον κωλο. λινο να φορεσεις δεν τρυπαει με τιποτα.
μηπως επεσε χλωρινη ή καθησες σε τιποτα υγρα φρενων και μπαταριας?
παντως με λιγο ευγενεια θα σου το αντικαταστησει

peter86
02/05/2011, 16:36
Δεν ειπα οτι μου ζητησε κατι παραλογο,αναφερω απλα το γεγονος και ρωταω για το τι ισχυει (δ καταλαβαινω τον τονο σου, παντως.....)
το τζην δ εχει πλυθεί καμία φορα, δ επεσε χλωρινη, δ εκατσα πανω σε υγρα φρενων, (δ φοραω το τζην αυτο για να πλυνω τη μηχανη....)Απλα υπάρχει φθορα και ιδιως στο ενα σημείο φαίνεται σα να εχει τριφτει...ακομα και ο πωλητης απορρησε.....
αμα το φοραγα 3 χρονια τοτε θα μπορουσε να δικαιολογηθει τετοια φθορα.
Εννοειται πως παντα πρεπει να υπαρχει ευγενια,εσυ καταλαβες απο κάπου οτι πήγα να του σπάσω το μαγαζι????
Μαλιστα, μόλις γύρισα απο το κατάστημα έχοντας παραδώσει το τζην , και απλα αναμενω...
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου

ΜΟΖΑΡΤ
02/05/2011, 16:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86
Δεν ειπα οτι μου ζητησε κατι παραλογο,αναφερω απλα το γεγονος και ρωταω για το τι ισχυει (δ καταλαβαινω τον τονο σου, παντως.....)
το τζην δ εχει πλυθεί καμία φορα, δ επεσε χλωρινη, δ εκατσα πανω σε υγρα φρενων, (δ φοραω το τζην αυτο για να πλυνω τη μηχανη....)Απλα υπάρχει φθορα και ιδιως στο ενα σημείο φαίνεται σα να εχει τριφτει...ακομα και ο πωλητης απορρησε.....
αμα το φοραγα 3 χρονια τοτε θα μπορουσε να δικαιολογηθει τετοια φθορα.
Εννοειται πως παντα πρεπει να υπαρχει ευγενια,εσυ καταλαβες απο κάπου οτι πήγα να του σπάσω το μαγαζι????
Μαλιστα, μόλις γύρισα απο το κατάστημα έχοντας παραδώσει το τζην , και απλα αναμενω...
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου
δεν εχω κανενα τονο λαθος καταλαβες.

peter86
17/05/2011, 15:43
Επαναφερω το θέμα καθως έχω νεότερα.
Εχουμε και λεμε λοιπον:
Το συγκεκριμμένο τζην παραδόθηκε 2 εβδομάδες πριν στο κατάστημα απο το οποιο αγοράστηκε, λέγοντας μου ότι οι Ιταλοι της clover θέλουν το ταμπελάκι και παπαριές...Του απαντώ και του λέω, ότι οκ,οι Ιταλοί θέλουν το ταμπελακι,εσύ όμως σαν επαγγελματιας που είσαι με ενημέρωσες για αυτο???Η περίμενες πρώτα να γίνει η στραβή και μετά να μου το πεις???
Το τζην από οτι έμαθα σήμερα, εφύγε κατευθείαν για τον γενικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα (δ λέω ονόματα αν και θα έπρεπε γιατί αποδείχτηκαν μαλάκες..μπορω να αναφέρω για μην την πατήσει και άλλος κοσμάκις???).
Απο εκεί επικοινώνησαν με τους Ιταλούς οι οποίοι απο οτι μου λέει ο αντιπροσωπος δ δέχονται τίποτα χώρις το καρτελάκι εγγύησης....Το ξέρουν οι Ιταλοι ότι δ ενημερώνεται τους πελάτες σχετικά με αυτό??και στο κάτω κάτω εδώ είναι Ελλάδα και ο νόμος μιλά για την απόδειξη αγοράς και όχι για οποιοδήποτε καρτελακι.....τι με νοιαζει εμένα τι ισχύει στην Ιταλία???Σωστά????
Οπώς καταλάβαίνεται δ βρήκα άκρη, και τέλικα αφου με ειρωνευτηκαν , ιδίως στο κατάστημα πώλησης...(να αναφέρω ονόματα???), απευθύνθηκα ΙΝΚΑ για καταγγελία.Για να γίνει η καταγγέλια μου είπαν ότι χρείαζεται το αντίγραφο της απόδειξης (μην ξεχναμε ότι δ έχω την απόδειξη ,αλλα υπαρχει το αντίγραφο της στο κατάστημα πώλησης) τουλάχιστον.Ισχύει κατι τέτοιο???
Το θέμα είναι ότι δ μπορω πλέον να πάω και να του ζητήσω το αντίγραφο της απόδειξης μετά τα όσα λέχθηκαν....Ξέρετε,ε ''γεια σας, ήρθα γι ανα μου δώσετε το αντίγραφο της αποδειξης πάλι,έτσι ώστε να σας κάνω μετά καταγγελία''.......δ ξέρω ομώς αν νομικά είναι υποχρεωμένοι να μου την δώσουν.
Επόμενο βήμα είναι να στέιλώ ένα mail στα κέντρικα της clover και να της εξηγήσω και γω το γεγονός και να τους πω ότι δεν ενημερώθηκα για το ότι η εγγύηση τους είναι το καρτελάκι....
Τι μπορω κάνω???Με την καταγγελία καμια ιδέα???Θέλω όσο μπορώ να το τρέξω το θέμα γιατί και μου μίλησαν ασχήμα και δ είναι επαγγελματίες.......

hidefnick
17/05/2011, 16:13
Μπας και πλήρωσες με κάρτα?

zolotas
17/05/2011, 16:18
βλακεια σου.....επρεπε να το φορας με τα ταμπελακια ......και την αποδειξη ,πλαστικοποιηση και ραψιμο στο μπρατσο :bigcry:
α να χαθειτε απιθανοι ...μετα λεει δεν εχει δουλεια

peter86
17/05/2011, 16:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
Μπας και πλήρωσες με κάρτα?
οχι μετρητα!!

tifoso4ever
17/05/2011, 22:37
Δημοσιοποιησε τα ονοματα τους, και παροτρυνε οσους ξερεις να ΜΗΝ αγορασουν ποτε τιποτα απο το συγκεκριμενο καταστημα, ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ σου φερθηκαν αντιεπαγγελματικα, αφου οπως καταλαβαινω, ΔΕΝ ειναι ο εισαγωγεας / αντιπροσωπος. Οπως καταλαβαινεις, ενας εμπορος / μεταπραττης, ΔΕΝ ειναι δυνατο να ενοχοποιηθει για την ποιοτητα ενος προϊοντος, που και αυτος το αγοραζει απο τον επισημο αντιπροσωπο...
ΔΕΝ αξιζει κατα τη γνωμη μου να ασχοληθεις και να τρεχεις, για 200 ευρω (?), και να ξερεις οτι η καταγγελια θα σου φαει και πολυ χρονο, και χρημα, γιατι καποια στιγμη θα χρειαστεις δικηγορο...

Η καλυτερη τιμωρια ειναι να μην ξαναγορασεις τιποτα απο τη συγκεκριμενη φιρμα...

ΑΥΤΟ ποναει περισσοτερο...

ΥΓ. Κακως πεταξες απο την πρωτη στιγμη τα ταμπελακια, ασχετα αν ΔΕΝ σε ενημερωσαν σχετικα...Δεν ειναι μυστικο οτι αλλαγες / επιστροφες δεν γινονται χωρις αυτα σε ΚΑΜΜΙΑ μεγαλη εταιρεια ρουχων, μοτοσυκλετιστικα ή οχι...
ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ δεν φυλαξες την αποδειξη, ΠΑΝΤΑ την φυλαμε την αποδειξη, και εννοειται παντα ζηταμε αποδειξη, αυτο ειναι αυτονοητο...

imitrelos
18/05/2011, 01:03
Αν και λάθος που πέταξες τα ταμπελάκια και τήν απόδειξη ,

επρέπε να βοηθήση το κατάστημα που το πείρες δέν ήταν και δύσκολο αλλά απο ότι το κόβω παραεισαγωγή είναι (δηλαδή τα φέρνει το κατάστημα ανεξάρτητα και γιαυτο και η εταιρία εδώ κάνει τήν πάπια :evil:

δημοσίευσαι το όνομα και του καταστήματος αλλά και του αντιπροσωπου, καλά έκανες που έκανες καταγγελεία και καλά θα κάνεις να τους τρέξεις γιατί στήν τελική υπάρχουν και σωστοι επαγγελματίες και τους λάθος πρέπει να τούς βάζουμε στήν άκρη σιγά σιγά

Πές του στό κατάστημα ότι θα κάνεις καταγγελία ότι δέν σου έκοψε απόδειξη και θα δείς που θα σε παρακαλάει να τήν πάρεις :rotflmao: :rotflmao: :lol:

για διάφορους λόγους υποχρεούται να σου βγάλει αντίγραφο !!!!

GAGARIN
18/05/2011, 06:23
ΠΑΡΕ ΤΗΛ ΣΤΟ 1520(ΓΟΥΓΛΙΣΕΤΟ) ΚΑΝΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ ΣΥΝΤΟΜΑ...........ΕΓΩ ΒΡΗΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 10 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ 10,90€...........ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΛΟΓΟ ΠΟΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΣΦΑΛΑ ........

peter86
18/05/2011, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
Δημοσιοποιησε τα ονοματα τους, και παροτρυνε οσους ξερεις να ΜΗΝ αγορασουν ποτε τιποτα απο το συγκεκριμενο καταστημα, ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ σου φερθηκαν αντιεπαγγελματικα, αφου οπως καταλαβαινω, ΔΕΝ ειναι ο εισαγωγεας / αντιπροσωπος. Οπως καταλαβαινεις, ενας εμπορος / μεταπραττης, ΔΕΝ ειναι δυνατο να ενοχοποιηθει για την ποιοτητα ενος προϊοντος, που και αυτος το αγοραζει απο τον επισημο αντιπροσωπο...
ΔΕΝ αξιζει κατα τη γνωμη μου να ασχοληθεις και να τρεχεις, για 200 ευρω (?), και να ξερεις οτι η καταγγελια θα σου φαει και πολυ χρονο, και χρημα, γιατι καποια στιγμη θα χρειαστεις δικηγορο...

Η καλυτερη τιμωρια ειναι να μην ξαναγορασεις τιποτα απο τη συγκεκριμενη φιρμα...

ΑΥΤΟ ποναει περισσοτερο...

ΥΓ. Κακως πεταξες απο την πρωτη στιγμη τα ταμπελακια, ασχετα αν ΔΕΝ σε ενημερωσαν σχετικα...Δεν ειναι μυστικο οτι αλλαγες / επιστροφες δεν γινονται χωρις αυτα σε ΚΑΜΜΙΑ μεγαλη εταιρεια ρουχων, μοτοσυκλετιστικα ή οχι...
ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ δεν φυλαξες την αποδειξη, ΠΑΝΤΑ την φυλαμε την αποδειξη, και εννοειται παντα ζηταμε αποδειξη, αυτο ειναι αυτονοητο...


Eυχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες.Ειλικρινα δ γνώριζα τίποτα για τα ταμπελάκια.Αν γνώριζα δ ΄θα τα ειχα πετάξει σε καμία περίπτωση.Απο εδώ και πέρα πλέον ξέρω,δ θα πετάω τιποτα.....Τα καταστήματα είναι ο Ξύκης στην Μιχαλοκοπούλου και ο επίσημος αντιπροσωπος της clover στην Ελλάδα είναι ο Μπαξεβάνης στην Καλλιρόης.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας

cityfly
18/05/2011, 18:45
αυτό με τα ταμπελάκια μου κάνει λίγο κουλό
έχω αλλάξει μπουφάν χωρίς
την απόδειξη φυσικά την είχα αλλά τίποτα άλλο

PanVas
18/05/2011, 21:21
Αν είναι όλα όπως μας τα λες και με μεγάλη ευθύνη δικιά σου (έως και βλακεία) που δεν έχεις στα χέρια σου ακόμα την απόδειξη, αυτά περί ταμπελάκια είναι μεγάλο παραμύθι που σου λένε...

Την Παρασκευή που πέρασε, στο κατάστημα της Μπεμβέ στην Σόφια Βουλγαρίας, παρέλαβα τις καινούριες μπότες της κοπελιάς μου και το καινούριο μου παντελόνι, σε αντικατάσταση των παλιών όπου βγήκαν ελαττωματικά...

Οι μπότες είχαν αγοραστεί από την Βιέννη και το παντελόνι από την Πάτρα...
Το μόνο που χρειάστηκε ήταν οι αποδείξεις αγοράς (χωρίς καμία μετάφραση) και μιάμιση βδομάδα για να έρθουν στην Βουλγαρία... Με χαμόγελο και ευχάριστο κλίμα...

Ούτε κουτιά, ούτε ταμπελάκια, ούτε καν τα έπλυνα μετά από δεκαπενθήμερο ταξίδι, για να τα επιστρέψω...


Αν λοιπόν μας τα λες όλα όπως έχουν γίνει, δώστους άλλη μία ευκαιρία τυπώνοντας όλο αυτό το θρεντ και αν δεν αντιδράσουν θετικά κάντους ρόμπα σε όλα τα μοτοσικλετιστικά και μη στέκια...

peter86
18/05/2011, 22:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από PanVas
Αν είναι όλα όπως μας τα λες και με μεγάλη ευθύνη δικιά σου (έως και βλακεία) που δεν έχεις στα χέρια σου ακόμα την απόδειξη, αυτά περί ταμπελάκια είναι μεγάλο παραμύθι που σου λένε...

Την Παρασκευή που πέρασε, στο κατάστημα της Μπεμβέ στην Σόφια Βουλγαρίας, παρέλαβα τις καινούριες μπότες της κοπελιάς μου και το καινούριο μου παντελόνι, σε αντικατάσταση των παλιών όπου βγήκαν ελαττωματικά...

Οι μπότες είχαν αγοραστεί από την Βιέννη και το παντελόνι από την Πάτρα...
Το μόνο που χρειάστηκε ήταν οι αποδείξεις αγοράς (χωρίς καμία μετάφραση) και μιάμιση βδομάδα για να έρθουν στην Βουλγαρία... Με χαμόγελο και ευχάριστο κλίμα...

Ούτε κουτιά, ούτε ταμπελάκια, ούτε καν τα έπλυνα μετά από δεκαπενθήμερο ταξίδι, για να τα επιστρέψω...


Αν λοιπόν μας τα λες όλα όπως έχουν γίνει, δώστους άλλη μία ευκαιρία τυπώνοντας όλο αυτό το θρεντ και αν δεν αντιδράσουν θετικά κάντους ρόμπα σε όλα τα μοτοσικλετιστικά και μη στέκια...
Τα πράγματα είναι ακριβως οπως σας τα περιγράφω.Τίποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο.Δ εχω λόγο αλλωστε, το μόνο που θέλω είναι αυτό που έχω πληρώσει να ''λειτουργεί''......Έστείλα σήμερα mail στα κεντρικα της clover και περιμενω απάντηση.Αύριο που θα κατέβω κέντρο θα του ζητησω να μου δώσει την απόδειξη.
Το ξέρω,έκανα μεγάλη μαλακία που δεν έχω την απόδειξη, μέγα λάθος , αλλά και πάλι με τα όσα μου έιπαν οι καταστηματάρχες το πρόβλημα μου είναι τα ταμπελάκια.....Μπορέι η bmw να μην θέλει τα ταμπελάκια ίσως η clover να τα θέλει..Τι να πω,απλά αναμονη

Maira
19/05/2011, 19:34
Αν κάτσουμε να παρατηρήσουμε, πολλά προϊόντα έχουν κάποια χαρτιά στις συσκευασίες τους που γράφουν "Εγγύηση προϊόντος" Υποτίθεται ότι αυτό το χαρτί θα πρέπει να υπογράφεται από το κατάστημα αγοράς και να σφραγίζεται, κάτι που στην Ελλάδα δεν το κάνει κανένα κατάστημα. Για τις ξένες χώρες δεν ξέρω. Προφανώς αυτό το ταμπελάκι ζητάνε.

Βέβαια, από τη στιγμή που το κατάστημα δεν υπεγραψε και δεν σφράγησε κανένα ταμπελάκι.....
την ευθύνη την φέρει το κατάστημα το οποίο, θα πρέπει να κόψει ένα κομμάτι από αυτό και να το στείλει στην αντιπροσωπεία!

Όλα αυτά όμως δε γίνονται εδώ! Εδώ είναι Ελλάδα! Οπότε αν σου ξαναπούν από την εταιρεία για ταμπελάκια, πες τους....... "το κατάστημα δεν έκανε τις απαραίτητες ενέργειες! Δε γνωρίζω!"

Η καταγγελεία βέβαια είναι η λύση που θα φέρει αποτελέσματα!

Ελπίζω να βρεις άκρη και να γίνει η αντικατάσταση!!!

PanVas
27/05/2011, 10:13
Έχουμε κανένα νεότερο;