PDA

View Full Version : Μπερδεύοντας την... με την βούρτσα..



epp1640
07/05/2011, 02:05
Όπως λέει και ο τρισμέγιστος Λιακόπουλος :alien: ο καιρός γαρ εγγύς.. Αν ποτέ με το καλό αποφασίσουν να μας πληρώσουν από τη σχολή τα λεφτά που μας οφείλουν(από τον Γενάρη τπτ.. :lol:), σε 1, 1+1/2 μήνα λέμε να πάρουμε την πρώτη αληθινή μηχανή..

Μέχρι τώρα είχα στην κατοχή μου ένα honda MTX50 (6-7 μήνες) και ένα ybr 125 (3 χρόνια) της yamaha. Κάποιες βόλτες έκανα και με ένα super four βγάζοντας το δίπλωμα όμως δεν έχω εμπειρία από κάποιο μεγάλο. Ως εκ τούτου ψάχνω ένα μεσσαίο ευκολοδήγητο και όχι υστερικό μηχανάκι μάλλον στα 600cc..

Μέχρι στιγμής έχω σκεφτεί δύο σενάρια:

1) Να πάρω κάποιο street με ή χωρίς fairing όπως το bandit 650, το cbf 600 ή και το er-6 και ενδεχομένως να κρατούσα και το ybr που είναι μανούλα για την πόλη και καίει 2.5-3 lt/.100km..

Σε αυτή τη περίπτωση νομίζω ότι μπορώ να βρω και τα δύο στα ~ 3500, και με ABS κάπου στις ~ 4000 ευρώ.. χρήματα οριακά για εμένα.. Φυσικά αυτό θα μου έδινε την δυνατότητα να κάνω και κάποιο ταξιδάκι στο εξωτερικό μόλις νιώσω ότι μπορώ να το κάνω με ασφάλεια δικάβαλος ΚΑΙ κυρίως θα μου χάριζε αυτό τον γλυκό ήχο του 4κύλινδρου.. :o

2) Να ξεγράψω το δικάβαλο μεγάλο ταξίδι για την ώρα, να δώσω και το ybr και να πάρω με 2500-3000 κάποιο μονοκύλινδρο 650. Έχω βρει σε πολύ καλές τιμές δύο μοντέλα, το KLR650 και το FMX650.

Και στις δύο περιπτώσεις αυτό που με νοιάζει είναι η ποιότητα κατασκευής, η οικονομία στη χρήση και η ασφάλεια. Οι επιδόσεις δεν με νοιάζουν όσο μπορεί να ταξιδεύει δικάβαλο (εγώ 75 η κοπελιά 45-50) με 110-120 στον αυτοκινητόδρομο (και ας μην υπάρχει τέτοιος :lol: )



Στο πρώτο σενάριο αυτό που φοβάμαι πολύ είναι το κόστος χρήσης. Δεν είχα ποτέ κάποιο μεγάλο τετρακύλινδρο οπότε δεν είμαι σίγουρος ότι αντιλαμβάνομαι την διαφορά στο κόστος συντήρησης/καυσίμων πχ ενός gsf 650 και ενός fmx 650.. Μην φτάσω στο σημείο να την αγοράσω και να μην έχω λεφτά να πηγαίνω βόλτα.. Είπαμε αμοιβόμενος φοιτητής με υποτροφίες και συμβάσεις πείνας.. όταν πληρωνόμαστε..

Στο δεύτερο σενάριο αυτό που φοβάμαι είναι ο αέρας. Και εξηγούμαι.. Τώρα κάθε φορά που αποφασίζω να αφήσω το kia :lol: και να πάω μία βόλτα πχ Ηράκλειο - Άγιος Νικόλαος (μένω Κρήτη, σημαντικός νομίζω παράγοντας στο πρόβλημα και αυτό) παλεύω με τον άνεμο (βλέπε 110 κιλά το ybr) και κάποιες φορές νομίζω ότι απλά θα φύγω όπως έιμαι στη θάλασσα.. :lol: Ελπίζω να μην έχω το ίδιο πρόβλημα πχ με ένα FMX ή ένα KLR..


Last but not least, FMX, KLE, KLR τα βρίσκω και καινούρια stock, ~4500-5000 ευρώ.. Αξίζει μία τέτοια αγορά?

Να πω ότι στα χρήματα που μπορώ να διαθέσω δεν χρειάζεται να υπολογίσουμε εξάρτηση αφού εγώ μόλις αντικατέστησα ένα shark με ένα AGV T-2 και το μπουφάν με ένα δερμάτινο Spidi trackster και για την κοπελιά αν και ανεβαίνει 1 φορά το τρίμηνο στο ybr έχω ένα bering και ένα άλλο δικό της shark..)

Όπως λέει και ο MitsChios σημειώσατε.. :dizzy:





ΥΓ Ευχαριστώ που διαβάσατε τον παραλογισμό μου.. :lol:

DUKASII
07/05/2011, 07:45
pare kati me ligotera lefta metaxeirismeno afoy tha ne i proti soy megali moto..
na tis gamiseis ta prekia kai na mi ti lypase.
protimise kati se axiopisto mi pas se tipota exidikeymeno ktl kai exei o kairos gia nees kai pio akrives agores.

sto topo poy zeis..tha protimoysa kati me xomatines dinatotites ..kane eduroeides.

fmx pote kai gia kanena logo..krata kalytera to mtx..

klr pali gia kanena logo eixe to idio o mpotsaris...

Gi_4ce
07/05/2011, 08:05
εντουροειδες. τσεκαρε και κανενα dr 650... πιο παλιο, αλλα δεν θα το λυπασαι και ειναι και σκυλι...

giannis21
07/05/2011, 09:04
xt 660R ή X και θα εισαι μια χαρα.Αξιοπιστο ειναι,χαμηλο κοστος συντηρησης και αμα αποφασισεις να κανεις κανα ταξιδακι με λιγη υπομονη σε παει παντου ακομα και δικαβαλο!Ειναι και μεσα στο μπατζετ σου.Δες εδω:

http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=&make=270&variant=xt+660&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=&registration-to=&rg=4&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&created=

John Steed
07/05/2011, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
(εγώ 75 η κοπελιά 45-50)

Το κατάφερες το γκομενάκι γερομπισμπίκη? :rotflmao: :rotflmao:


Λοιπόν, στο θέμα μας!

Κατ'αρχήν, να ξεχωρίσουμε λίγο τι κατηγορία μηχανής θέλεις.

Θέλεις μία street, να απολαμβάνεις τις στροφές και να φτάνεις με σχετική ταχύτητα?

Θέλεις enduro να να κάνεις σούζες και να κλέβεις τσάντες?....εεεε, να πηγαίνεις και σε καμία απόμακρη παραλία, λίγο στο χώμα και να μην μασάει?

Θέλεις μια ταξιδιάρα on-off, να βάζεις τριβάλιτσο και την κοπελιά πάνω και να εξαφανίζεσαι?

Το ποσό που μπορείς να διαθέσεις πάντως είναι ικανοποιητικό για οποιαδήποτε κατηγορία!

:wave2:

devil's animal
07/05/2011, 09:37
να πω και εγω την π@παρια μου...

+1 στο μεταχειρο

θα προτιμουσα 400cc σε τετρακυλινδρο και 600 κυβικα σε μονοκυλινδρο.

και τα 2 κανουν ταξιδια. το ενα λιγο πιο ευκολα απο το αλλο, αλλα με λιγοτερες αξιωσεις στο χωμα.

αφου εχουμε αυτα τα δεδομενα. cb-1, cb souperfour, rvf 400 απο την μια.

fmx650, xt660, gs 650 dakar (το παλιο) απο την αλλη.

με τα τετρακυλινδρα οπως σου ειπα μπορεις να τους βαλεις ενα ζελατινακι (εκτος απ'το rvf που εχει ηδη) και να γυρισεις την κρητη ανετα...ΑΛΛΑ δεν θα μπαινεις χωμα...


με τα μονοκυλινδρα θα εχεις ενα θεμα με κραδασμους και τις μεγαλες αποστασεις αλλα θα μπορεις να ακολουθησεις σε εναν χωματοδρομο...


ολα ειναι αξιοπιστα. δλδ αλλαγη λαδιων, φιλτρων και βενζινη. και το κοστος περιπου ιδιο σε ολα.

the choice is yours...
:wave2:

nickald
07/05/2011, 09:43
Το FMX δεν θα το ελεγα τερας οικονομιας.....


Το μικρο Bandit ειναι μια πολυ καλη λυση για μηχανη γενικης χρησης (ταξιδακια, καθημερινη χρηση, μικρες βολτες, γρηγορες βολτες-αυτο ειναι διαφορετικο για τον καθενα- )

Και το κοστος χρησης συντηρησης δεν ειναι τρομακτικο (παλι διαφορετικο για τον καθενα) και ειναι αξιοπιστο εως αηδιας.......


Στα on-off παιζει το DR650-gs650-pegaso650(θελει λιγη περισσοτερη προσοχη η αγορα μεταχειρου)-KLR650(εχει ακουστει να τσιμπαει λαδακι)

Βασικο ειναι να αποφασισεις εσυ τι θες ομως......

imitrelos
07/05/2011, 10:22
Και εγώ κάτι σε enduro η on-off θα σου έλεγα , εγώ με τόν πήγασο βρήκα τήν ηρεμία μου και για ηράκλειο είναι ότι πρέπει κάτι σε 600 cc

είναι ότι πρέπει

Κοιτα κάτι σε Aprilia Pegaso (άμα δέν πενέψεις το μηχανάκι σου :D ) =καλο στήσιμο και κινητήρας αλλά θέλει ψάξιμο για ένα καλό , f650= πρακτικα το ίδιο μηχανάκι με το aprilia σε κινητήρα και αποδεδειγμένα αξιόπιστο ,africa = τί να πείς για τήν παλιά AFRICA τα λόγια είναι περιττά , klr = παλιάς τεχνολογίας αλλά τρομερά αξιόπιστο

για ktm και λοιπά ανεβένει το κόστος

* epp στείλε μύνημα όποτε θές για καφεδάκι και βολτούλα :beer: , δέν το πόσταρες πρίν το πάσχα έπαιζε ένας πήγασος του 02 σε καλή κατάσταση και σε ξεφτίλα τιμή αλλά πουλήθηκε γρήγορα με τήν τιμή που είχε (1500 ζητούσε με φρέσκο service σε συνεργείο παρουσία του καινούριου ιδιοκτήτη ) και αρκετά extra

daz
07/05/2011, 10:36
Εγώ προσωπικά θα πουλούσα το ybr και θα προσπαθούσα να βρω ένα suzuki freewin σε όσο καλύτερη κατάσταση μπορούσα.

Με κινητήρα από dr, τέρας αξιοπιστίας, οικονομικό και ικανό τόσο για χώμα, καθ' ότι σχετικά ελαφρύ, όσο και για μεγάλα ταξίδια και ταξίδια rtw.
Ιδανικό για την πόλη όσο και και για μικρές ή μεγάλες αποδράσεις με χαρακτήρα On-Off.

Από έχτρα μπορείς να βρεις οτιδήποτε για να το βελτιώσεις σε ότι δεν σε καλύπτει και ανταλλακτικά βρίσκεις και στο δρόμο πηγαίνοντας στο πέρα πουθενά.

Αξίζει να ψάξεις όσο περισσότερο μπορείς για να βρεις κάποιο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση και αξίζει να ασχοληθείς και το φτιάξεις όσο καλύτερα μπορείς.
Η τιμή του σου επιτρέπει να κρατήσεις και το ybr αν θέλεις αλλά δεν υπάρχει λόγος.

Αργότερα το κρατάς για 2ο μηχανάκι για μέσα στην πόλη και τις αποδράσεις του ΣΚ.


Εναλλακτικά f650gs, και αν είναι το twin spark (πιο καινούρια μοντέλα) ακόμα καλύτερα. Θα έψαχνα την έκδοση Dakar αλλά εγώ τουλάχιστον σε αυτή την περίπτωση θα κρατούσα το ybr και όταν θα ερχόταν ο καιρός για κάτι καλύτερο θα πουλούσα το bmw.

:wave2:

rockobok
07/05/2011, 10:54
Γειά σου φίλε μου.
Λοιπόν καταρχάς ήμουν κάτοχος Fmx και έμενα κρήτη
Δεν το λες και το πιό οικονομικό μηχανάκι ούτε απο
άποψη κατανάλωσης αλλά ούτε και απο πλευράς σέρβις
καθώς θέλει συνεργείο κάθε 3000 χιλ. Βέβαια θέλει δουλειά
που την κάνεις και μόνος σου αν έχεις όρεξη. Αυτό που
με ξενέρωνε είναι ότι δε μπορούσες να πάς χώμα
πράγμα που κατα τη γνώμη μου είναι μαστ για κρήτη αλλιώς χάνεις
πολλά όμορφα μέρη. Μετά το Fmx πήρα ένα speed four. Καλύτερη οδήγηση
σίγουρα πιο καλό μηχανάκι και έμενα πλέον
αθήνα οπότε σχεδίαζα να πηγένω και καμιά βόλτα προσ τα έξω
αλλά μια η βενζίνη μια τα σερβις που είναι λιγο πιο τσιμπιμένα δεν
είναι τελικά και ότι πιο εύκολο.
Γνώμη μου είναι να πάρεις το Gs 650 θα το βρείς φτηνά
δεν τα έχουνε σκίσει όπως Dr κτλ και θα σε πάει
παντού. Παντού όμως!

Ελπίζω να μη σε κούρασα!
Καλά ταξίδια ότι και να πάρεις!!:wave2: :wave2:

Εντιτ: το ybr μη το δώσεις για κανένα λόγο!

epp1640
07/05/2011, 13:00
Καταρχάς ευχαριστώ που απαντήσατε.. Το super four, επομένως σαν κατηγορία η street, street-naked μου άρεσε όμως θα μπορούσε κάλιστα να μου αρέσει και ένα on-off. Δεν είχα ποτέ συμβιώσει με κανένα από αυτά οπότε γενικά είμαι στη φάση που ανακαλύπτω.. Ίσως μία μεταγενέστερη αγορά να είναι πιο εύκολη αφού θα ξέρω τι με βολεύει (και θα έχω λεφτά :lol: ).

Απορρίπτω τα 400ρια καθαρά λόγω ηλικίας. Είναι πολύ παλιά και δεν θέλω να είμαι στο άγχος συνέχεια. Ούτως ή άλλως μπορεί το δικάβαλο ταξίδι να είναι δύσκολο αλλά δεν θέλω να ξεγράψω και το one man show.. ο κώλος και η πλάτη μου αντέχουν ακόμα :lol: οπότε πιστεύω ακόμα και με κάποιο σχετικώς άβολο μπορώ να φτάσω στην άλλη άκρη του κόσμου.. :wacko:

Επίσης νομίζω ότι απορρίπτω dr650 και drz γιατί με τέτοιες σέλες βλέπω την παντόφλα να ρχεται.. :lol: Με το xt μία καλή βόλτα και κάποιο ταξίδι ίσως να μπορούσαμε να κάνουμε, ίσως και με το κουλούρι.. με το dr αμφιβάλω..

Το F650 και το XT δυστηχώς τα δίνουν ακριβά.. Στα F650 ειδικά με ξενέρωσε ότι όσα είδα δεν τα προσέχουν οι ιδιοκτήτες τους. Μπορεί να είναι σε καλή κατάσταση μηχανικά αλλά δεν είδα ένα που να μην έχει σκουριές σε καλάμια κτλπ, τουλάχιστον σε λογική τιμή.. Σου δίνουν την αίσθηση ότι παίρνουν το μπεμπέ και μετά δεν το καθαρίζουν ποτέ..

Σκεφτόμουν κάποιο motard γιατί μου δίνουν την αίσθηση ότι έχουν πολύ πολύ καλύτερο κράτημα σε σχέση με τα ίδια μηχανάκια στην on-off εκδοχή.. Στην τελική έναν βατό χωματόδρομο (που τώρα δεν είναι στα προσεχώς μου) τον πατάνε με λίγοτερο ακραία λάστιχα..

Για να καταλάβω να το κάνω πιο συγκεκριμένο.. ένα XT, KLR, FMX κοστίζει Χ σε συντήρηση(κόστος αλυσιδογράναζων, λάστιχα, service κτλπ) + βενζίνη ενώ αντίστοιχα για ένα bandit 650 θα πληρώνω 2Χ? Και από ποιότητα κατασκευής τα KLR και FMX πως πάνε? Με ξενερώνουν πολύ σκουριές, ξεφτίσματα, σαπίσματα κτλπ κτλπ Επιμένω σε αυτά όπως και στο bandit, er-6, cbf 600 γιατί βρίσκω πρόσφατα, 07+ σε καλές τιμές..

Να τονίσω ότι δεν πρόκειται να σκίσω τπτ... ένας σκατόφλωρος και μισός είμαι.. :lol: Καλύπτομαι με την διαδρομή τον προορισμό τη φύση και τέτοιες λοιπές αηδίες..

gay post alert.. :bigcry:

ziggΥ
07/05/2011, 14:27
transalp, v-strom.. τέλος :smokin: :rotflmao:

ziggΥ
07/05/2011, 14:33
μοταρντ το μόνο "οικονομικο" και "βολικό" μου ρχεται μόνο το drz400.. αλλά όλο κάτι ακούω γι'αυτά τα πηνία του :look:

nobody
07/05/2011, 14:58
καλησπερα

θα ελεγα κι εγω να κινηθεις σε κανενα ον-οφ καλυτερα ,ουτως ωστε να πας και σε λιγο χωματοδρομο αν το θελησεις καποια στιγμη

στις 3 πρωτες σελιδες εδω,εχει καποιες ενδιαφερουσες προτασεις(ευρωπαικες και γιαπωνεζικες) για τα λεφτα που διαθετεις μεχρι 650 κυβικα με σχεδον ολα τα μοντελα που αναφερθηκαν πριν

επισης νομιζω πως το drz 400 δεν ειναι ακριβως το ιδιο με το dr650(μιας και το ανεφερες πριν)



:wave2:

MikeG
07/05/2011, 14:58
Ανδρέα, βρες ένα Transalp :winka:

daz
07/05/2011, 15:10
To freewin μόνο το κινητήρα έχει ίδιο με το dr.


225567

ziggΥ
07/05/2011, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
To freewin μόνο το κινητήρα έχει ίδιο με το dr.
:look: αν πάμε σ'αυτή τη κατηγορία, πέρα απ'το transalp, θα έλεγα δες κι αυτό.. τσεκαρισμένα, πολύ καλό σε όλα :wave2:


225570

0ldb0y
07/05/2011, 15:36
kawasaki versys

-Χαμηλή κατανάλωση,
-Ευέλικτο μέσα στην πόλη, άνετο σε ταξιδάκια,
-Σκυλί,
-Σαφώς πιο σύγχρονο από αυτά που κοιτάζεις χωρίς να ανεβαίνει πολύ σε τιμή γιατί δεν κρατάει και καμία "τρελή" αξία μεταπώλησης.

Στείλε το ybr νομίζω ότι θα είσαι άνετα μέσα στο budget σου!:)

Δες ενδεικτικά! (http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=&make=290&variant=versys&price-from=&price-to=&so=pr&or=a&registration-from=&registration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&created=)

daz
07/05/2011, 16:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από 0ldb0y
kawasaki versys


Δες ενδεικτικά! (http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=&make=290&variant=versys&price-from=&price-to=&so=pr&or=a&registration-from=&registration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&created=)

Ναι ναι το δεύτερο όπως εμφανίζονται οι αγγελίες είναι το πιο όμορφο versys που έχω δει! :D

rockobok
07/05/2011, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640


Απορρίπτω τα 400ρια καθαρά λόγω ηλικίας. Είναι πολύ παλιά και δεν θέλω να είμαι στο άγχος συνέχεια. Ούτως ή άλλως μπορεί το δικάβαλο ταξίδι να είναι δύσκολο αλλά δεν θέλω να ξεγράψω και το one man show.. ο κώλος και η πλάτη μου αντέχουν ακόμα :lol: οπότε πιστεύω ακόμα και με κάποιο σχετικώς άβολο μπορώ να φτάσω στην άλλη άκρη του κόσμου.. :wacko:

Triumph speed four έχω όχι το 400 το ηονδα!. Πάντος μακριά από 600 σσ ή γυμνά. δε κάνουν για κρήτη

camen
07/05/2011, 16:36
Αυτο:winka:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=116509


:beer: :wave2:

daz
07/05/2011, 17:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Αυτο:winka:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=116509


:beer: :wave2:

Ω ναι! :beer: :beer: :beer:

tifoso4ever
07/05/2011, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Αυτο:winka:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=116509


:beer: :wave2:

ή θα παρεις αυτο, που ειναι εγγυημενο απο τα χερακια του γνωστου ανακατασκευαστη ενταυθα...:eyepop: :lol:

ή θα βρεις ενα transalp 650 μεχρι 4.000 (βρες το πιο νεο....) και θα κανεις τα παντα, θα σε καλυψει σε ολα οσα ζητας...
Το YBR μην το δωσεις, κρατα το στην ακρη, το ΜΤΧ ΑΝ το εχεις ακομα, στειλτο μου αντικαταβολη σε μενα...:D

:beer: :beer: :beer:

epp1640
08/05/2011, 01:16
Το mtx δεν το έχω πια.. το έχει ο Johnpan.. :winka: Το πούλησα ο καράβλαχος για να πάω ένα ταξίδι αφού είχα ήδη το ybr.. Προφανώς μετά τα πρόσφατα restore το έχω μετανιώσει αλλά και να το είχα τώρα δεν θα είχα τα χρήματα να το επαναφέρω.. Καιρού επιτρέποντως και αν αποφασίσει να υπογράψει ο γαμώέφορος βλέπουμε στο μέλλον..

Clip on και ss εννοείται ούτε που τα σκέφτηκα ποτέ γιατί ακόμα και η Κρήτη να έκανε αυτά δεν κάνουν για μένα.. :winka: Απλά σιγά σιγά απορρίπτω μάλλον και τις street επιλογές..

Το bmw το έχω δει και είναι άψογο, για την ακρίβεια δεν έχω δει άλλο 650 σε τέτοια κατάσταση αλλά δεν θέλω να πάρω τώρα μία μοτοσυκλέτα του 1995.. προτιμώ να δώσω ένα 1000ρικο ακόμα και να πάρω κάτι πιο πρόσφατο..

Κρατάω transalp(που για κάποιο λόγο ενώ είναι η πιο λογική επιλογή με ξενερώνει), KLR650, FMX650, XTX660, Pegaso Strada και βλέπω να ανοίγω ψηφοφορία..

ziggΥ
08/05/2011, 01:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Κρατάω transalp(που για κάποιο λόγο ενώ είναι η πιο λογική επιλογή με ξενερώνει), KLR650, FMX650, XTX660, Pegaso Strada και βλέπω να ανοίγω ψηφοφορία..
το fmx, σε σχέση με τα άλλα τουλάστιχον, έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση..

ψηφίζω τρανσάλπ και στράντα :o :D :D

epp1640
08/05/2011, 01:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από ziggΥ
το fmx, σε σχέση με τα άλλα τουλάστιχον, έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση..

ψηφίζω τρανσάλπ και στράντα :o :D :D

Εγώ macgyver από τώρα δεν γίνομαι.. :lol: Ας επικεντρωθούμε στα super motard.. :winka:

FMX: 0
XTX: 0
KLR Supermoto: 0
Strada: 1

:p

daz
08/05/2011, 02:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Εγώ macgyver από τώρα δεν γίνομαι.. :lol: Ας επικεντρωθούμε στα super motard.. :winka:

FMX: 0
XTX: 0
KLR Supermoto: 0
Strada: 1

:p

Για ψήφισε και εσύ λοιπόν! Αν έπρεπε να ψηφίσεις, ποιο θα ήταν αυτό?

Shaolin Monk
08/05/2011, 02:28
Παρε ενα Banditt 650 να σωθεις. Οτι καλυτερο περνεις σε αυτα τα χρηματα. Αξιοπιστια, αξιοπρεπεις επιδοσεις, σε ταξιδακια δεν λεει οχι, σταθερο και θα σου κανει ολα τα χατηρια. Τρομερη επιλογη, δεν ξερω καποιον που να περασε απο τα χερια του και να το μετανιωσε. Και θα περασεις και ενα χαλαρο χωματοδρομο αν χρειαστει χωρις να εχεις προβλημα....


Ελα δες τα απο κοντα ολα οσα διαλεξες, οποτε θελεις. Σε μια καφεδοσυναντηση θα δεις και θα μαθεις τα παντα απο ιδιοκτητες... :wave2:



Με τα σουπερ μοταρντ θα κλειστεις παλι στην πολη σου... Δεν ειναι για ταξιδακια και ειναι πολυ κουραστικα.... Η Κρητη δει ειναι καποιο νησακι σαν τη Λερο, εχει αρκετες αποστασεις να διανυσεις αν γουσταρεις....

kerasaki
08/05/2011, 02:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ναι ναι το δεύτερο όπως εμφανίζονται οι αγγελίες είναι το πιο όμορφο versys που έχω δει! :D

CAGIVA Raptor

John Steed
08/05/2011, 14:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Με τα σουπερ μοταρντ θα κλειστεις παλι στην πολη σου... Δεν ειναι για ταξιδακια και ειναι πολυ κουραστικα.... Η Κρητη δει ειναι καποιο νησακι σαν τη Λερο, εχει αρκετες αποστασεις να διανυσεις αν γουσταρεις....


+ πολλά!

epp1640
08/05/2011, 15:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Παρε ενα Banditt 650 να σωθεις. Οτι καλυτερο περνεις σε αυτα τα χρηματα. Αξιοπιστια, αξιοπρεπεις επιδοσεις, σε ταξιδακια δεν λεει οχι, σταθερο και θα σου κανει ολα τα χατηρια. Τρομερη επιλογη, δεν ξερω καποιον που να περασε απο τα χερια του και να το μετανιωσε. Και θα περασεις και ενα χαλαρο χωματοδρομο αν χρειαστει χωρις να εχεις προβλημα....


Ελα δες τα απο κοντα ολα οσα διαλεξες, οποτε θελεις. Σε μια καφεδοσυναντηση θα δεις και θα μαθεις τα παντα απο ιδιοκτητες... :wave2:



Με τα σουπερ μοταρντ θα κλειστεις παλι στην πολη σου... Δεν ειναι για ταξιδακια και ειναι πολυ κουραστικα.... Η Κρητη δει ειναι καποιο νησακι σαν τη Λερο, εχει αρκετες αποστασεις να διανυσεις αν γουσταρεις....

Το Bandit 650 είναι η καλύτερη μου street, και σχεδόν μόνη, επιλογή μαζί με το ER-6n της kawasaki.. Το cbf το έβγαλα από την εξίσωση γιατί δεν μου πολυαρέσει και γιατί πρόσεξα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά...

Το πρόβλημα όμως με το bandit είναι ότι με το καλημέρα στοιχίζει 1500 ευρώ πάνω, με αναγκάζει να κρατήσω και το ybr για την πόλη γιατί από ότι καταλαβαίνω θα μου πέσει βαρύ οπότε φτάσαμε στις 2500 ευρώ διαφορά στο πορτοφόλι μου και αυτό που κυρίως φοβάμαι είναι ότι η συντήρηση του θα κοστίζει 2 φορές όσο ενός μονοκύλινδρου..

Πως να έρθω ρέθυμνο? Να ρθείτε εσείς εδώ που μου μεταφέρατε την έδρα του Κρητικού μοτό με τα restore :beer: :p

ΥΓ ούτως η άλλως φΗμες λένε ότι ο δόκτορας στο Ρέθυμνο - Ηράκλειο καμπυλώνει τον χωροχρόνο με το busa.. :lol:

arxaios
09/05/2011, 20:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Το Bandit 650 είναι η καλύτερη μου street, και σχεδόν μόνη, επιλογή μαζί με το ER-6n της kawasaki.. Το cbf το έβγαλα από την εξίσωση γιατί δεν μου πολυαρέσει και γιατί πρόσεξα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά...

Το πρόβλημα όμως με το bandit είναι ότι με το καλημέρα στοιχίζει 1500 ευρώ πάνω, με αναγκάζει να κρατήσω και το ybr για την πόλη γιατί από ότι καταλαβαίνω θα μου πέσει βαρύ οπότε φτάσαμε στις 2500 ευρώ διαφορά στο πορτοφόλι μου και αυτό που κυρίως φοβάμαι είναι ότι η συντήρηση του θα κοστίζει 2 φορές όσο ενός μονοκύλινδρου..

Πως να έρθω ρέθυμνο? Να ρθείτε εσείς εδώ που μου μεταφέρατε την έδρα του Κρητικού μοτό με τα restore :beer: :p

ΥΓ ούτως η άλλως φΗμες λένε ότι ο δόκτορας στο Ρέθυμνο - Ηράκλειο καμπυλώνει τον χωροχρόνο με το busa.. :lol:

eppάκο ....... συμφωνώ απόλυτα με το δόκτορα ....... μακριά απο το στράντα ....... μα πολύ μακριά λέμε ....... μακριά και από τα μοτάρντ ...... ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ....... όσο για το να κρατήσεις το YBR αν πάρεις το Bandit ....... δεν νομίζω ότι χρειάζεται ........ όλα συνήθεια είναι ....... μην ξεχνάς ότι το Ηράκλειο δεν έχει σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα και σταμάτα - ξεκίνα ..... άλλωστε η βασικότερη διαδρομή που κάνεις είναι από την παραλιακή .......

epp1640
02/06/2011, 02:13
Η ώρα πλησιάζει.. Προσπαθώ να περιμένω το τέλος της εξεταστικής μπας και πάρω πτυχίο ποτέ.. :lol:

Οπότε έχουμε και άλλες ερωτήΞεις.. Έχω βρει ένα hornet του 2000 και ένα του 02 όπως το κόβω.. Το πρώτο μου φαίνεται προσεγμένο όσο μπορώ να διακρίνω από τις φωτογραφίες (έχει κάποιες κοντινές σε αλυσίδα γρανάζια καλάμια κτλπ) όμως είναι φορτωμένο με 90.000 χλμ.. Το δίνει 1800 ευρώ δηλώνοντας ασφαλώς άριστη κατάσταση :p και δεκτό έλεγχο.. Επειδή όμως ο έλεγχος δεν είναι εύκολος και θέλω να μαζέψω 2-3-4 πιθανά ώστε να ανέβω Αθήνα να τα δω μαζεμένα (είμαι Κρήτη) ρωτάω..

Θα φτάσουμε τα 120-130.000 χλμ αν του έχει φερθεί καλά ή θα ψάχνω πιστόνια κυλίνδρους νέο μοτέρ κτλπ.. Είναι κάτι που μπορεί με ένα καλό ποσοστό επιτυχίας να μαντέψει ο μηχανικός που θα το στείλω να το ελέγξει?


Για πείτε οι κάτοχοι hornet.. τα έχετε φτάσει αυτά τα χλμ χωρίς εκπλήξεις?

Εδώ και το εν λόγω μηχανάκι..

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1428661/