View Full Version : Bmw s 1000rr
Ridertdm900
07/05/2011, 13:15
Τελικα η bmw s 1000rr ειναι η νεα πιο γρηγορη μηχανη παραγωγης?
gixxerpap
07/05/2011, 13:49
μέχρι να δούμε τι κάνει το zx-10 του 2011, είναι αναμφισβήτητα η πιο γρήγορη..
διπλο-τριπλοτσεκαρισμένα πλέον!
7gibernau
07/05/2011, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ridertdm900
Τελικα η bmw s 1000rr ειναι η νεα πιο γρηγορη μηχανη δρομου? ....
Arxagelos
07/05/2011, 17:42
Ήταν θες να πεις, το έχει ξεπεράσει το Aprilia RSV4 Factory APRC :beer:
http://www.youtube.com/watch?v=l4SFCokwH2M :winka:
Από οτι λένε σε απόλυτες επιδόσεις η μπέμπα είναι ακόμη κορυφή! :smokin:
Ναι αλλά σπάει ... :p :cool: :D :blush:
Arxagelos
07/05/2011, 20:15
Το καινούργιο Ninja 10R βγάζει 163άλογα ρόδα, άρα δεν περνάει το S1.
Εδώ έχει ένα ωραίο review
http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2011-kawasaki-zx10r-vs-2011-bmw-s1000rr-shootout-street-90638.html
Απο το review λένε.
To S1 καλύτερο στην πίστα.
Το 10R καλύτερο στο δρόμο.
takis-kk
07/05/2011, 20:31
Κι εγώ είμαι ο καλύτερος στη μακαρονάδα :rotflmao:
Warlord13
07/05/2011, 20:48
η συζητηση μου θυμιζει κουβεντα καφετεριας...τα μοτορια παρκαρισμενα απ εξω και αντε βρες ποιο ειναι πιο γρηγορο...αποψη μου...ειδικα για τους ελληνικους δρομους παραειναι υπερβολικα...δεν μπορεις να βγαλεις την πραγματικη τους δυναμη,ασε που και ο rossi κυνδινευει αν τ αοδηγησει στο ελλαντα...ξερω οτι οι θερμοαιμοι του σιτε θα διαφωνουν;) αλλα εγω και μονο στο ακουσμα των 200 αλογων στη γλιτσα της ελλαδας μουδιαζουν τα χερια μου απο φοβο:lol: ειναι παντως πανεμορφα και τα 2:beer:
gixxerpap
07/05/2011, 20:58
το παρόν θρέντ, ούτε για αντιπαραθέσεις δεν είναι, όπως εξελίσσεται .... νομίζω ότι ακούω το τσεκούρι, να σκίζει τον αέρα!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
οσα λιφτινγκ και να κανει η ντενιση , Ολγα Φαρμακη δε γινεται... :smokin:
Ρε 'σεις μη μπερδεύεστε.
Την πιο γρήγορη ζήτησε ο άνθρωπος όχι την πιο δυνατή. :D
giannis113
07/05/2011, 21:44
η πιο γρηγορη ειναι αυτη που μπορεις να την πας τερμα
τι ειπα παλι..:rotflmao:
... ναι αλλά νομίζω ότι η πιο γρήγορη είναι μπεμπέ:evil:
takis-kk
07/05/2011, 21:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
οσα λιφτινγκ και να κανει η ντενιση , Ολγα Φαρμακη δε γινεται... :smokin:
Δηλ. εσένα θα σε "χάλαγε" η Ντενίση??:smokin:
Εμένα πάντως αυτό το πιο δυνατή απ' όλες δε μου λέει κάτι. Μπορεί μια μηχανή να είναι η πιο δυνατή απ' όλες σε απόλυτα νούμερα, αλλά έχει στ' αλήθεια τόση σημασία αν αυτό συμβαίνει μόνο για 1000-1500 στροφές? Αν δηλαδή σε όλη την κλίμακα είναι ασθενέστερο εκτός από μια μικρή περιοχή εκεί κοντά στα κόκκινα, αυτό είναι καλό?
Θα μου πείτε ναι και θα συμφωνήσω μαζί σας αλλά υπό προϋποθέσεις. Μια τέτοια απόδοση θα ωφελήσει μόνο αυτόν που ψάχνει τα δεκατάκια μέσα σε μια πίστα. Και μάλιστα όχι τον χομπίστα αλλά κάποιον αγωνιζόμενο.
Και μετά είναι και το άλλο. Ο τρόπος που αποδίδει την δύναμη της η κάθε μηχανή. Αν οδηγήσει κάποιος το kx250 σε άμμο και μετά το ktm 520 στο τέλος θα πιστέψει πως το kx είναι δυνατότερο, και όμως είναι παντού πιο αδύναμο.
Το gs με την καινούρια κεφαλή και τους διπλούς εκκεντροφόρους είναι πιο αδύναμο απ' το προηγούμενο, και όμως, άνετα μπορεί να ξεγελάσει κάποιον ότι είναι δυνατότερο.
Και για να μην ξεφεύγουμε απ' την κατηγορία το ρ1 του 98 είναι πιο αδύναμο απ' αυτό του 08. Ειδικά κάτω απ' τις 7000 δεν υπήρχε τίποτα. Μετά όμως έτρωγες τέτοια κλωτσιά και ανέβαζε τόσο υστερικά που νόμιζες πως θα σου φύγει απ' τα χέρια. Αν ήθελες όμως να πας γρήγορα έπρεπε να κατήσεις τις στροφές ψηλά. Πόσοι μπορούσαν να ανοίξουν το γκάζι υπό κλίση μέσα σε μια πίστα με τέτοια απόδοση?
Και μετά περνάμε στο υπόλοιπο πακέτο. Κιλά ανά ίππο, βάρος, αίσθηση του βάρους, γεωμετρία, αναρτήσεις κτλ κτλ κτλ.
Τώρα πόσοι μπορούν να πουν στο παιδί ποια είναι η πιο γρήγορη μηχανή δρόμου?
Φίλε Ridertdm900 αυτό το δρόμου δεν το κατάλαβα καλά. Παραγωγής εννοούσες φαντάζομαι έτσι? Γιατί η πιο γρήγορη στο δρόμο είναι σίγουρα κάποια με λιγότερα κυβικά.
Έτσι για να ξεφύγουμε απ' την κουβέντα της καφετέριας. :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Εμένα πάντως αυτό το πιο δυνατή απ' όλες δε μου λέει κάτι. Μπορεί μια μηχανή να είναι η πιο δυνατή απ' όλες σε απόλυτα νούμερα, αλλά έχει στ' αλήθεια τόση σημασία αν αυτό συμβαίνει μόνο για 1000-1500 στροφές? Αν δηλαδή σε όλη την κλίμακα είναι ασθενέστερο εκτός από μια μικρή περιοχή εκεί κοντά στα κόκκινα, αυτό είναι καλό?
Θα μου πείτε ναι και θα συμφωνήσω μαζί σας αλλά υπό προϋποθέσεις. Μια τέτοια απόδοση θα ωφελήσει μόνο αυτόν που ψάχνει τα δεκατάκια μέσα σε μια πίστα. Και μάλιστα όχι τον χομπίστα αλλά κάποιον αγωνιζόμενο.
Και μετά είναι και το άλλο. Ο τρόπος που αποδίδει την δύναμη της η κάθε μηχανή. Αν οδηγήσει κάποιος το kx250 σε άμμο και μετά το ktm 520 στο τέλος θα πιστέψει πως το kx είναι δυνατότερο, και όμως είναι παντού πιο αδύναμο.
Το gs με την καινούρια κεφαλή και τους διπλούς εκκεντροφόρους είναι πιο αδύναμο απ' το προηγούμενο, και όμως, άνετα μπορεί να ξεγελάσει κάποιον ότι είναι δυνατότερο.
Και για να μην ξεφεύγουμε απ' την κατηγορία το ρ1 του 98 είναι πιο αδύναμο απ' αυτό του 08. Ειδικά κάτω απ' τις 7000 δεν υπήρχε τίποτα. Μετά όμως έτρωγες τέτοια κλωτσιά και ανέβαζε τόσο υστερικά που νόμιζες πως θα σου φύγει απ' τα χέρια. Αν ήθελες όμως να πας γρήγορα έπρεπε να κατήσεις τις στροφές ψηλά. Πόσοι μπορούσαν να ανοίξουν το γκάζι υπό κλίση μέσα σε μια πίστα με τέτοια απόδοση?
Και μετά περνάμε στο υπόλοιπο πακέτο. Κιλά ανά ίππο, βάρος, αίσθηση του βάρους, γεωμετρία, αναρτήσεις κτλ κτλ κτλ.
Τώρα πόσοι μπορούν να πουν στο παιδί ποια είναι η πιο γρήγορη μηχανή δρόμου?
Φίλε Ridertdm900 αυτό το δρόμου δεν το κατάλαβα καλά. Παραγωγής εννοούσες φαντάζομαι έτσι? Γιατί η πιο γρήγορη στο δρόμο είναι σίγουρα κάποια με λιγότερα κυβικά.
Έτσι για να ξεφύγουμε απ' την κουβέντα της καφετέριας. :winka:
και στο τελος...αμα εισαι "κουλος" τιποτα απο αυτα δεν εχει σημασια...:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Εμένα πάντως αυτό το πιο δυνατή απ' όλες δε μου λέει κάτι. Μπορεί μια μηχανή να είναι η πιο δυνατή απ' όλες σε απόλυτα νούμερα, αλλά έχει στ' αλήθεια τόση σημασία αν αυτό συμβαίνει μόνο για 1000-1500 στροφές? Αν δηλαδή σε όλη την κλίμακα είναι ασθενέστερο εκτός από μια μικρή περιοχή εκεί κοντά στα κόκκινα, αυτό είναι καλό?
Καλά όλα αυτά αλλά δεν έχω ακούσει πουθενά να λένε ότι το μπεμπε υστερεί του ανταγωνισμού πριν τα κόκκινα ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Καλά όλα αυτά αλλά δεν έχω ακούσει πουθενά να λένε ότι το μπεμπε υστερεί του ανταγωνισμού πριν τα κόκκινα ...
Μα δεν έγραψα αυτό :mad:
:lol:
Το ακριβώς αντίθετο έγραψα. Ότι μπορεί δλδ να είναι παντού ασθενέστερο εκτός απ' την περιοχή λίγο πριν τα κόκκινα όπου είναι σίγουρα δυνατότερο όλων.
Δεύτερον αυτό δεν το έγραψα με βάση το τι λένε στην πιάτσα αλλά ούτε και με βάση κάποια δυναμομέτρηση αφού δεν έπεσε καμιά στα χέρια μου. Πιο πολύ το έγραψα σαν παράδειγμα. Και δυναμομέτρηση να είχα όμως αυτή δεν θα μου έλεγε τον τρόπο που αποδίδει η κάθε μία.
Με λίγα λόγια αυτή η συζήτηση έχει νόημα μόνο αν μιλάμε για συμμετοχή στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ή για κάποιον που την θέλει αποκλειστικά για χρήση πίστας. Αν είναι έτσι την βρήκαμε την δυνατότερη όλων. :sun:
Πάμε να δούμε αν είναι όντως και η πιο γρήγορη. :wacko:
velisaris
07/05/2011, 23:05
Η γερμανικη δυναμομετρηση χωρις να σημαινει κατι βεβαια για το ποσο γρηγορη ειναι πραγματικα η μηχανη. Απλα δεν εχει χαλια μεσαιες η BMW, μην τρελλαθουμε κιολας. Δεν ειναι απλα σαν τα δικυλινδρα η σαν το χοντα . Αλλα ετσι κι αλλιως ολα αυτα ειναι θεωρητικες αντιπραθεσεις. Ολα γρηγορα ειναι...ας ειχαμε ενα κι ας ηταν το πιο σαπιο
225604
Ρε σουπιά , αυτό ακριβώς σου λέω κι εγώ ... Δεν έχει ακουστεί ότι το ββ είναι πιο αδύναμο απ τον ανταγωνισμό σε χαμηλότερες στροφές . Αυτό το "μπορεί " που λες δεν νομίζω να ισχύει .
Αρχικά δημιουργήθηκε από velisaris
Η γερμανικη δυναμομετρηση χωρις να σημαινει κατι βεβαια για το ποσο γρηγορη ειναι πραγματικα η μηχανη. Απλα δεν εχει χαλια μεσαιες η BMW, μην τρελλαθουμε κιολας. Δεν ειναι απλα σαν τα δικυλινδρα η σαν το χοντα . Αλλα ετσι κι αλλιως ολα αυτα ειναι θεωρητικες αντιπραθεσεις. Ολα γρηγορα ειναι...ας ειχαμε ενα κι ας ηταν το πιο σαπιο
Τώρα μιλάμε.. :beer: :beer: :beer:
Τώρα μπορούμε να σφαχτούμε ελεύθερα. :lol:
Ε ναι αυτό που βλέπω εγώ είναι τα δικύλινδρα να βαράνε δυνατά αλλά να τερματίζουν νωρίς και από τα υπόλοιπα ι4 μόνο το honda να έχει μικρό προβάδισμα για στροφές μέχρι ~9000 και μην ξεχνάς ότι είναι και το πιο σύγχρονο από τα υπόλοιπα μιας και δέχτηκε ριζική αλλαγή σε "δίχρονο" το 2009 . Προφανώς και δεν είναι νεκρό χαμηλά , απλά είναι το πιο δυνατό ψηλά . :nono: Για την ντενίση μιλάμε πάντα ε ... :eyepop:
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Ρε σουπιά , αυτό ακριβώς σου λέω κι εγώ ... Δεν έχει ακουστεί ότι το ββ είναι πιο αδύναμο απ τον ανταγωνισμό σε χαμηλότερες στροφές . Αυτό το "μπορεί " που λες δεν νομίζω να ισχύει .
:beer: :beer: :beer:
Το ktm φοβερό. Εκτός απ' τις γεμάτες χαμηλομεσαίες έχει και ροπάρα στα χαμήλα. Κρίμα να μην ακολουθεί και το υπόλοιπο σύνολο. Σύμφωνα πάντα με όσα ψιθυρίζονται έτσι? :smilea:
Νταξ το bmw τα σπάει. Απ' τις 5,000 μέχρι τις 10,000 στροφές τρώει μέχρι και 10 αλόγατα απ' το Honda ενώ κάτι ανάλογο γίνεται και με την ροπή. Μετά όμως.. Σχεδόν 20 ίπποι είναι η διαφορά. :dizzy:
http://www.youtube.com/watch?v=2ZlB2e3r4Fs
Με ευκαιρία την άφιξη της MV Agusta F4RR στο MCN την σύγκριναν με τις άλλες SS των 200 ίππων
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2011/September/sep0811-video-flat-out-new-mv-f4rr-zx-10r-s1000rr/
πάντως θα συμφωνήσω με τον ομιλών ότι η MV είναι πανέμορφη και θα ήταν η dream bike που θα ήθελα στο σαλόνι μου...
harisster
16/09/2011, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από takis-kk
Δηλ. εσένα θα σε "χάλαγε" η Ντενίση??:smokin:
egw ti na pw pou skizw edw kai 8 mhnes thn denish xaxaxaxxxa!
afou fantasteite exw perasei ta 12000 klm :)
tespa paidia to ergaleio einai se allh diastash se alous kosmous :P
Απλα να υπενθυμισω οτι το Aprilia τα μοντελα 2011+ εχει δεχθει αλλαγες στον κινητηρα και βγαζουν +14 αλογα απο τα προηγουμενα ( 2010, 2009 ) αρα η συγκριση ( δυναμομετρηση ) ειναι ατοπη ...
Εκτος αυτου τα καινουργια εχουν και το APRC SE το οποιο απλα μεταμορφωνει την μηχανη απο πιθυκο σε KING KONG στους ελληνικους δρομους αλλα και μεσα στην πιστα .
:beer: :beer:
MCN test
http://www.youtube.com/watch?v=fADBQD3t8W8&feature=player_embedded
Ολο κραζετε τα Honda οτι σερνονται, και ολο πρωτα βγαινουν σε σχεση με τα υπολοιπα Τζαπαν. :ninja:
http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?t=324896&highlight=s1000r
DrIoannis
30/09/2011, 21:05
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Mode : Rain,Awesome,Awesome,Awesome,Chuck Norris !!!!
Priceless !!!! :bigcry: :eek: :bawl:
the s1000r uses an rsv4 as a pitbike
:bawl: :bawl: :bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.