View Full Version : er6n vs transalp vs f650gs
γεια σας, εχω τρανσαλπ 650 2 χρονια.ηταν η πρωτη μου μηχανη και λογω υψουσ-ειμαι 1.67- την εχω μονο για ταξιδια.απλα την πηρα απο φοβο λογω του οτι δε παταγα καλα κατω. τωρα επειδη θελω να πηγαινοερχομαι αθηνα μεσα στη κινηση σκεφτηκα την er6n.
τα κριτιρια ειναι κυριως μεσα στη πολη και αρκετα ταξιδια κυριως τωρα το καλοκαιρι....
οποτε εχουμε και λεμε:
1.μαρεσουν ΤΡΕΛΑ!!! οι on-off...
2.εχω υψοσ 1.67
3.θελω να παταω καλα κατω.
4.εχω προβλημα με τη μεση...
αρα ειναι καλη επιλογη η er6n? η μηπως f? διοτι δεν ειναι πολυ σκυφτη...
gixxerpap
22/05/2011, 18:09
Κράτα το transalp. Από τις εναλλακτικές που αναφέρεις, καμία δεν έχει να σου προσφέρει κάτι παραπάνω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
Κράτα το transalp. Από τις εναλλακτικές που αναφέρεις, καμία δεν έχει να σου προσφέρει κάτι παραπάνω.
:a013:
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockxk
3.θελω να παταω καλα κατω.
Το pegaso trail που λέει ο τύπος παραπάνω :p είναι όντως χαμηλότερο. To gs ίσως κι αυτό λίιγο. Το kawa δεν το έχω δοκιμάσει καθόλου, αλλά από ό,τι ακούω είναι κι αυτό πιο χαμηλό. Γενικότερα δοκίμασέ τα, να δεις ποιο σε βολεύει σαν ύψος. Είναι και το πλάτος της σέλας του ΤΑ που δε βοηθάει στο να πατάς εύκολα.
Eisai 1.67 kai pires transalp gia na patas kalitera?????????
An psinese gia allagi tsimpa oti soy gialise, diaforetika kathese sta auga sou
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockxk
γεια σας, εχω τρανσαλπ 650 2 χρονια.ηταν η πρωτη μου μηχανη και λογω υψουσ-ειμαι 1.67- την εχω μονο για ταξιδια.απλα την πηρα απο φοβο λογω του οτι δε παταγα καλα κατω. τωρα επειδη θελω να πηγαινοερχομαι αθηνα μεσα στη κινηση σκεφτηκα την er6n.
τα κριτιρια ειναι κυριως μεσα στη πολη και αρκετα ταξιδια κυριως τωρα το καλοκαιρι....
οποτε εχουμε και λεμε:
1.μαρεσουν ΤΡΕΛΑ!!! οι on-off...
2.εχω υψοσ 1.67
3.θελω να παταω καλα κατω.
4.εχω προβλημα με τη μεση...
αρα ειναι καλη επιλογη η er6n? η μηπως f? διοτι δεν ειναι πολυ σκυφτη...
To er6n δεν ειναι ον-οφφ, οποτε παει αυτο.
Το f650 ειναι πιο χαμηλο απο το τρανσαλπ, αλλα το δευτερο ειναι κλασεις πανω απο το πρωτο. Κρατα το και εν αναγκη χαμηλωσε την σελλα (βγαλε αφρωδες)
PortisHead
23/05/2011, 12:21
Με ενα γρηγορο ψαξιμο που εκανα....
http://www.metisse.de/lowering-kits/sitzhohenreduzierung/lowering-kit-honda-xl-600-v-transalp.html
... και κρατας και το μηχανακι σου.
Θέλεις μεταχειρισμένο να πάρεις ή καινούργιο;
Εγώ θα προτείνω versys που είναι σχεδόν on off και cbf 600s που δεν είναι on off μεν, αλλά θα κάνεις τα πάντα.
επειδη τα οδηγησα ολα τα υποψηφια που προαναφερθηκαν κ επειδη ειμαι 1.74 μ. εχουμε και λεμε:
α) το transalp ειναι βαρυ, ξαναλεω βαρυ, (βαρια μηχανη ειπα? α..ναι..), δηλαδη δεν ειναι μανιτζεβελο, καρααξιοπιστη μεχρι εκει που δεν παει, μονο για χαλαρα και ανετα ταξιδια, ψοφαει στα ψηλα...αποψη μου. αφου εχεις προβλημα με το υψος ΔΩΣ' ΤΗΝ Χ-Ω-Ρ-Ι-Σ Σ-Κ-Ε-Ψ-Η, οπως εκανα κ γω...
β) το bmw 650gs ειναι ισως το πιο χαμηλο on-off που υπάρχει..βγαινει με σελα περιπου 72-75 εκατοστα, στην ευκολια ειναι παπι τελειως, μονοκυλινδρο, ροπιαζει απο χαμηλα (50 hp), δεν κουραζει, επισης κι αυτο οπως και με το honda παραπανω κανει χαλαρα ταξιδακια (οχι βεβαια διηπειρωτικα), οικονομικο κ θεωρω πως θα το χαρεις...
γ) er6n ή f...καλο μηχανακι, ιδιο κινητηρα με του versys, αποδιδει καλουτσικα απ' τις μεσαιες, χαμηλο καθόσον ανηκει σε αλλη κατηγορια φυσικα, στην πολη ειναι σκουτερακι κ παιχνιδιαρικο, το ειδα στριφτερουτσικο στις αργες στροφες, δεν σκυβεις πολυ αλλά οσο να πεις δεν ειναι on-off..αξιοπιστο δεν εχεις κατι να του προσαψεις...ειχα κ το versys αγορασμενο...θα σου λεγα μακρια καθως ειναι καπως ψηλο για το υψος σου και με τους 17αρηδες τροχους θα νιωθεις οτι θα σου γλυστρισει το μπροστινο...σκληρο κιβωτιο ταχυτητων-θα σου σπασει τα νευρα- αλλα κατα τ'αλλα σκυλος, στριφτερο, εχει up-side-down πιρουνι και πολυ παιχνιδιαρικο....
αποψη μου?????
μεταξυ των παραπανω παρε gs, λαμβανοντας αποκλειστικα κ μόνο ως γνώμονες το βαρος κ το ύψος της μηχανης....
p.s.: δεν πας να παρεις ενα v-strom 650 κ να 'σαι αρχοντας? στο ελευθερο εμποριο υπάρχουν κατι βιοτεχνιες που κανουν απιστευτα αναπαυτικες και χαμηλες σελες.. υποψιν εχω το vstrom 1000 που ειναι 250+ κιλα κ μπροστα στο transalp ειναι πουπουλο..... :a024:
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockxk
γεια σας, εχω τρανσαλπ 650 2 χρονια.ηταν η πρωτη μου μηχανη και λογω υψουσ-ειμαι 1.67- την εχω μονο για ταξιδια.απλα την πηρα απο φοβο λογω του οτι δε παταγα καλα κατω. τωρα επειδη θελω να πηγαινοερχομαι αθηνα μεσα στη κινηση σκεφτηκα την er6n.
τα κριτιρια ειναι κυριως μεσα στη πολη και αρκετα ταξιδια κυριως τωρα το καλοκαιρι....
οποτε εχουμε και λεμε:
1.μαρεσουν ΤΡΕΛΑ!!! οι on-off...
2.εχω υψοσ 1.67
3.θελω να παταω καλα κατω.
4.εχω προβλημα με τη μεση...
αρα ειναι καλη επιλογη η er6n? η μηπως f? διοτι δεν ειναι πολυ σκυφτη...
Αν δεν πατάς χώμα στα ταξίδια σου, πάρε ένα cbf 600s ή κάτι παρόμοιο. Το έχει ένας συνάδελφος, το έκανα μια βόλτα και διαπίστωσα οτι είναι πανεύκολο μηχανάκι. Ειναι πολύ χαμηλό και μαζεμένο και κρύβει πολύ καλά τα κιλά του. Στα 150-160 ταξιδεύει μια χαρά (με πιο ψηλή ζελατίνα) και σχετικά οικονομικά.
Στα +++ η πολύ καλή θέση οδήγησης.
Διαφορετικά κράτα το τρανσαλπάκι. Πόσο πιο γρήγορα θα ταξιδεύεις με το GS;
οσο αφορα τα χρηματα θα δωσω την τρανσαλπ 2800€ και αντε να δωσω κανα 3500αρι€ για το ερ6ν που σε αυτο κατεληξα.διοτι σε σχεση με το φ650γσ ειναι πιο καινουργιο μοντελο. το αβσ παιζει μεγαλο ρολο? αλλα εκει θα πρεπει να ανεβω στα 4000€.
πιστευω πως το ερ6ν θα μπορει να πηγαινει και σε απλο χωματοδρομο αμα χρειαστει ετσι?
οποτε επειδη εγω θελω να ειναι ειτε πρασινο ειτε πορτοκαλι ποιο ετοε πρεπει να κοιταω?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.