Σύνδεση

View Full Version : Vfr 400 αρρυθμια στο ρελαντι κ μπλεξιμο με τα καρμυρατερ



tragos
30/05/2011, 17:36
Καλησπερα σε ολους.
Εχω ενα vfr 400 nc21 ειναι το πρωτο μοντελο που βγηκε.
Το μηχανακι το ξεκινησα σαν project το 2006 με σκοπο να μου μεινει σαν συλλεκτικο.
Το προβλημα μου ειναι με τα καρμυρατερ. Μολις το μηχανακι ζεσταθει ανεβαζει ρελαντι. Οταν το μαρσαρω αργει να κατεβει μπορει να μεινει στις 2500rpm περιπου κ μετα να πρεσει στι 1300 που πρεπει να ειναι. Ειναι φυσιολογικο αυτο? σαν να τραβαει αερα το νιωθω.
Το αλλο προβλημα ειναι οτι ενεβαζοντας στροφες μετα τις 4500 κ μεχρι τις 6000 το μηχανακι δεν εχει καθολου δυναμη, δεν ακουει καλα στο γκαζι κανει περισσοτερο θορυβο σαν να γουργουριζει.
Τι λετε να ειναι?
Τα εχω βγαλμενα τα καρμυρατερ τωρα κ ειναι ευκαιρια να το ψαξω λιγο.
το υψος των φλοτερ ειναι σωστο τα ζιγκλερ οι βελονες τα σλαιντ ολα ειναι καλα.
το μονο που δεν εχω κανει ακομα ειναι συνχρονισμος. μπορει να επηρεαζει ετσι το ρελαντι?
Ρυθμισα κ βαλβιδες κ ειδα οτι ειχαν κλεισει παρα πολυ σε σημειο που δεν εμπενε ουτε το 0.05mm απο το φιλερ. μπορει αυτο να επιρεαζε τοσο την κατασταση?
Να τονισω οτι το μηχανακι ειναι 100% μαμα σε ολους τους τομεις. απο μανισιο φιλτρο, μανισια εξατμιση τα παντα.
μπορει καποιος να δωσει καμια ιδεα?

toyar
30/05/2011, 17:57
κολλαρα εισαγωγής;
μήπως είναι σκισμένα;

tragos
31/05/2011, 17:50
οχι.
δοκιμασα να τα ψεκασω με σπρει ενω το μηχανακι δουλεβει κ δεν επηρεαζει το ρελαντι.

lamoun
31/05/2011, 18:14
Η βίδα του μείγματος είναι στη σωστή θέση? Πόσες στροφές απο κλειστή?

Φυσικά εννοείτε οτι μιλάμε για καθαρά καρμπυρατέρ έτσι;

sapila racing
31/05/2011, 19:56
Eίχα μπλέξει κι εγώ άσχημα με αυτα τα καρμπυρατέρ σε παρόμοιο ΝC24.
Εφ όσον τα έχεις καθαρίσει σίγουρα καλά, και οι στάθμες είναι ΟΚ, το μόνο που μένει είναι να αλλάξεις τα κολλάρα.
Εφ όσον ειναι τα μαμα, αποκλείεται να είναι στεγανά αφού γίνονται κούτσουρα και τα καρμπ μπαινοβγαίνουν πολύ δύσκολα.
Θα δυσκολευτείς να τα βρείς όμως, εγω βρήκα 2 αμέσως και τα αλλα 2 μου πήρε 1 μήνα να τα βρώ.
Ο συγχρονισμός είναι λίγο μπέρδεμα επίσης, αλλά θα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε!

tragos
06/06/2011, 17:48
εξαλειφθηκε σε παρα πολυ μεγαλο βαθμο το εντονο flat spot που ειχα στις 4-6000rpm
το ρελαντι εγινε πολυ καλυτερο.
αλλαξα μπουζι κ ρυθμισα βαλβιδες δεν ξερω τι απο τα 2 εκανε την δουλεια αλλα οι βαλβιδες ηταν πολυ κλειστες σε σημειο που δεν εμπενε ουτε το 0,05mm.
καθαρισμος εγινε απο εμενα κ ειμαστε κομπλε.
το υψος τον φλοτερ ειναι σωστο
οι βιδες του αερα ειναι στις 2 στροφες ξεβιδωτες
φιλτρο μανισιο εξατμιση μανισια.
μου μενει ο συνχρονισμος κ εκει πιστευω οτι θα καταλαβω αν τρεβαει αερα απο πουθενα.
αν κ μετα τον συγχρονισμο εχω προβλημα τοτε θα παρω κολλαρα. εχω βρει αγγλια γνησια καινουρια με 32ε+μεταφ.
Σας ευχαριστω ολους, ολες οι αποψεις κ ιδεες δεκτες!