PDA

View Full Version : Μπιέλλα καπούτ...



THEOD
01/06/2011, 10:36
Αφού τα ρημάδια υποτίθεται ότι είναι σκυλιά, αφού του άλλαζα τα λαδάκια του, αφού δεν το έσκιζα...μπορείτε να μου πείτε γιατί το μαμημένο χθες μου έδωσε την μπιέλλα στο χέρι ??? :a37: :a37:


Και μιλάω φυσικά για το modenas 115...


Ρε φούστη μου... Σχεδόν 30 χρόνια με μηχανάκια πρώτη φορά μου συμβαίνει... Και απ' ότι φαίνεται η λυπητερή δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη... :bawl:

TROOPER
01/06/2011, 10:39
αντε ρε και τρομαξα...νομιζα ηταν το μεγαλο!

makis206
01/06/2011, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αντε ρε και τρομαξα...νομιζα ηταν το μεγαλο!

Τον ίδιο νταμπλά φάγαμε εμείς..:lol:

Πραγματικά είναι σπάνια η περίπτωσή σου Θανάση, τι να πεις.. ελπίζω να βρεθεί φθηνή λύση να το φτιάξεις ξανά.

:beer:

orion
01/06/2011, 17:50
Καπου ακουσα οτι τα kaze-r και τα kriss εχουν κατι νταλκαδες με τις μπιελες, οχι ολα αλλα μια παρτιδα, κι εγω παθον ειμαι εδω κι ενα χρονο. (kazer 115)

Περαστικα.

THEOD
01/06/2011, 17:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
κι εγω παθον ειμαι εδω κι ενα χρονο. (kazer 115)



Πόσο πήγε το μαλλί ???

orion
01/06/2011, 20:25
Δεν το εχω φτιαξει ακομα, εδω κι ενα χρονο χτυπαει κι οσο περναει ο καιρος ολο και πιο εντονα απλα δε το "στιβω".
Οι τιμες που πηρα ειναι απο 250 ως 400 για σωστη επισκευη απ'οτι μου ειπανε.(αλλαγη καδενας χρονισμου, τσιμουχακια βαλβιδων κτλ)

THEOD
01/06/2011, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Οι τιμες που πηρα ειναι απο 250 ως 400 για σωστη επισκευη απ'οτι μου ειπανε.(αλλαγη καδενας χρονισμου, τσιμουχακια βαλβιδων κτλ)

Και εμένα ο πρώτος-πρόχειρος προυπολογισμός λέει από 250min έως πάνω από 400 ανάλογα με το τι ζημιά έχει γίνει (δεν έχει ανοιχτεί ακόμα για να ξέρουμε-θα γίνει μάλλον μεθαύριο)...

Και είμαι πολύ προβληματισμένος. Αν η ζημιά τελικά φθάσει κανένα 400άρι μήπως πρέπει να αρχίσω να ψάχνω άλλες λύσεις ??? πχ βλέπω στην αγορά ολοκαίνουργια κομπλέ μοτέρ 125 Lifan με λίγο κάτω από 300 ή σε αγγελίες ολόκληρο μεταχείρω μοτέρ modenas ή kazer με κάτω από 150...
Δεν ξέρω τι να κάνω... :confused:

ns1982
01/06/2011, 21:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Και εμένα ο πρώτος-πρόχειρος προυπολογισμός λέει από 250min έως πάνω από 400 ανάλογα με το τι ζημιά έχει γίνει (δεν έχει ανοιχτεί ακόμα για να ξέρουμε-θα γίνει μάλλον μεθαύριο)...

Και είμαι πολύ προβληματισμένος. Αν η ζημιά τελικά φθάσει κανένα 400άρι μήπως πρέπει να αρχίσω να ψάχνω άλλες λύσεις ??? πχ βλέπω στην αγορά ολοκαίνουργια κομπλέ μοτέρ 125 Lifan με λίγο κάτω από 300 ή σε αγγελίες ολόκληρο μεταχείρω μοτέρ modenas ή kazer με κάτω από 150...
Δεν ξέρω τι να κάνω... :confused:

Μήν κάνεις το λάθος και βάλεις lifan μοτέρ επάνω. Σε αυτά δεν κάνεις σέρβις, πάς κατευθείαν για άλλο μοτέρ

Λύστο όσο πιο γρήγορα μπορείς γιατί όσο το αφήνεις ρισκάρεις να χαλάσεις και άλλα εξαρτήματα μέσα στο μοτέρ

Έχεις ρωτήσει και σε άλλα μαστόρια γιατί τα λεφτά μου φαίνονται πάρα πολλά

THEOD
01/06/2011, 22:01
Δεν ρισκάρω τίποτα γιατί απλά είναι ακινητοποιημένο...

όχι δεν ρώτησα αλλού (υπάρχει μια σχετική εμπιστοσύνη...), αλλά και να ρώταγα προφανώς κανένας δεν θα πεί τίποτα σίγουρο αν δεν το ανοίξει...

orion
01/06/2011, 23:24
Lifan μοτερ δε νομιζω να καθεται στα δικα μας τα παπια (δεν εχω δει κανενα τουλαχιστον) αλλα και να καθεται αποφυγετο.

Δες εδω...

http://www.car.gr/parts/view/1444308/

φαινεται καλη περιπτωση και ΝΟΜΙΖΩ οτι καθεται κουτι, αμα ειναι να φτασει στα 400 euro σκεψου το. :wave2:

THEOD
02/06/2011, 06:57
Ξέρεις αν το 125 μοτέρ μπαίνει στο Kriss 115 ??? Οπτικά φαίνεται ίδιο αλλά δεν ξέρω τι παίζει στις λεπτομέρειες...

Toumpas
02/06/2011, 08:26
Θανάση νόμιζα ότι το έφτυσε το μεγάλο και άρχισα να αναρωτιέμαι...


































..... οτι το έσκιζε λίγο το έσκιζε ΧΑΧΧΑΧΑ!! :beer:

THEOD
02/06/2011, 11:41
Σχεδόν 400 το μαλλί.... :cry: :bigcry: :cry:

τι κάνω τώρα ??? ... :sad: :sad: :sad:

orion
02/06/2011, 11:57
Αυτο το 125 καθεται ακριβως στις βασεις αλλα εχει αλλα ρευματα και μπορει να θελει μετατροπη στα πηνεια και βολαν, εχει και μοτερ απο τρακαρισμενα kriss γυρω στα 300.

makis206
02/06/2011, 11:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Σχεδόν 400 το μαλλί.... :cry: :bigcry: :cry:
τι κάνω τώρα ??? ... :sad:

Μάλλον αυτό Θανάση...

Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
σε αγγελίες ολόκληρο μεταχείρω μοτέρ modenas ή kazer με κάτω από 150...

Γιατί όμως τόσα πολλά; Σου εδωσαν τιμές ανταλλακτικών και εργασίας αναλυτικά; Πως καλή ώρα μαζεύτηκαν τόσα πολλά;:uplate:

giannis113
02/06/2011, 12:10
εγω στο κρυπτον, ειχα κατεβασει μοτερ εβγαλα κυλινδρο-κεφαλη

το πηγα οπως ηταν στο μαστορα, το ανοιξε στη μεση αλλαξε μπιελα (μηχανουργειο κλπ μεσα στην τιμη) το εδεσε και μου το εδωσε,

1 μερα μονο μου εφαγε και μου πηρε 40 ευρω τοτε για την δουλεια του μαζι με μηχανουργειο, σημερα αντε να παρει 60 ο ιδιος,

επειτα εδεσα κυλινδρο κεφαλη τα εβαλα πανω και ολα κομπλε

τιμες ανταλακτικων δε θυμαμαι αλλα ολη η ιστορια πανω απο 130 ευρω με τιποτα

THEOD
02/06/2011, 22:41
Λοιπόν τα νεότερα από το μέτωπο έχουν ως εξής...

Το μοτέρ ανοιχτηκε και επιβεβαιώθηκε το "κακό" σενάριο... :sad:

Μπιέλλα, ρουλεμαν στροφάλου, πιστόνι, ελατήρια, κύλινδρος κλπ όλα για πέταμα...Για κανένα 400άρι λέει ο προυπολογισμός-ίσως και λίγο παραπάνω... :cry: :cry:

Επειδή είναι πολλά, ψάχνω λύσεις όπως αλλαγή μοτέρ. Και εκεί όμως τα πράγματα δεν είναι ρόδινα. Βλέπω σε αγγελίες ολόκληρα μοτέρ από 120-150 ευρώ αλλά ακόμα και από τις φωτό δεν μου γεμίζουν το μάτι. Τα δίνουν πιτσιρικοκάγκουρες που σημαίνει ότι τους έχουνε πιεί το αίμα, και έχουν πάνω ότι μετατροπές μπορείτε να φανταστείτε... Δεν έχει νόημα να βάλω πάνω ένα μοτέρ που είτε άμεσα είτε σε λίγα χλμ θα χτυπήσει κι αυτό. Άσε που δεν έχουνε χαρτιά οπότε η προέλευσή τους είναι αμφίβολη...

Κοιτώντας από μαγαζιά (που τέλος πάντως έχεις μια εγύηση παραπάνω καθώς και χαρτιά νόμιμης αγοράς) βλέπω τιμές γύρω από τα 350. Που σημαίνει ότι πάλι πιάνεις το 400άρι. Πάντως από τις φωτό φαίνονται σε πολύ καλύτερη κατάσταση (εντάξει τα καθαρίζουν καλά και βγάζουν καλύτερες φωτό :D ) και ο έμπορος σκίζει τα ιμάτιά του ότι έχει-δεν έχει 3.000χλμ - αν θέλουμε το πιστεύουμε...Θεωρητικά πάντως δίνουν και 3μηνη εγγύηση.
Μπόνους εδώ το γεγονός ότι μπορείς να βάλεις το 125 μοτέρ που είναι λίγο πιο σύγχρονο και λίγο πιο δυνατό από το 115. Στις βάσεις κουμπώνει με την μια. Η μόνο μετατρπή που χρειάζεται είναι ότι επειδή αλλάζουν τα ρεύματα, άμα βάλεις το 125 πρέπει είτε να φορέσεις στο 125 τα πηνία-βολάν του 115 (εύκολο και απλό), είτε να αλλαχτούν τα πάντα πακέτο (ηλεκτρονική, ανορθωτής, πολλαπλασιαστής κλπ) με αυτά του 125.

Δεν ξέρω ακόμα ποιά λύση θα επιλέξω. Το ψάχνω μπας και βρώ κάτι καλό και φθηνό (πχ κανένα τρακαρισμένο σε καλή κατά τ' άλλα κατάσταση το οποίο θα το πάρω όλο σχετικά φθηνά και θα το κανιβαλίσω). Αν έχετε υπ' όψιν καμιά τέτοια περίπτωση σφυρίξτε... :wave2:

ilias s.m.
03/06/2011, 00:16
Φιλε μου τα χρηματα που λες για επισκευη μου φαινονται πολλα,μηπως να ρωταγες και σε καποιο αλλο συνεργειο?
Αν πας σε μαγαζι με ανταλλακτικα και ρωτησεις τιμες με (100 ευρω) περιπου παιρνεις ολα τα ανταλλακτικα που θες!
Ο μαστορας θελει 300 εργατικα:confused:
Πες του να κανει ψαλιδι:smokin:

lspiros
03/06/2011, 05:56
διατηρω μια επιφυλαξη γιατι δεν γνωριζω το συγκεκριμενο παπι,στην ανακατασκευη που εκανα στο glx και τα αλλαξα ολα μεσα στο μοτερ(και μιλαμε για τα καλυτερα υλικα)δεν εδωσα τετοια χρηματα,μηπως να ρωταγες και αλλου?:rolleyes:

Toumpas
03/06/2011, 06:34
Ρε Θανάσεν πολλά τα λεφτά για το Μοντένας...

THEOD
03/06/2011, 07:08
Δεν ξέρω αν είναι πολλά ή όχι...Πρώτη φορά εξ' άλλου χρειάζεται σε μηχανάκι μου να κάνω τέτοια πράγματα (ψέματα λέω...το είχα κάνει και σε ένα δίχρονο προ 25ετίας :blush: , αλλά προφανώς τα μεγέθη πια δεν είναι συγκρίσιμα, ακόμα και αν τα θυμόμουνα...).

Και δεν έχω ούτε τον χρόνο να ψάχνω δε-αρ, ούτε είναι και πρακτικά εφικτό. Το μηχανάκι είναι ήδη στο συνεργείο και το μοτέρ αναγκαστικά για να γίνει η διάγνωση είναι λυμένο στα εξ ών συνετέθη. Τι να κάνω ? Να το πάρω σε σακούλες και να αρχίσω να γυρνάω στα συνεργεία ??? Και εδώ που τα λέμε υπάρχει και μια εμπιστοσύνη στον μάστορα... Τον γνωρίζω αρκετά χρόνια και νομίζω ότι σε γενικές γραμμές δεν μου πιάνει τον πωπό. Και από εμπειρίες γνωστών, για μια σωστή ολική επισκευή λίγο-πολύ τέτοια νούμερα ακούω...

Πάντως Βασίλη έχεις δίκιο... Τα λεφτά είναι πολλά. Και ειδικά για ένα παπί εμπορικής αξίας 700-800 είναι ΠΑΡΑ πολλά. Γι αυτό ψάχνομαι για λύσεις εύρεσης ολόκληρου μοτέρ ει δυνατόν στα μισά... Αλλά όπως εξήγησα ούτε αυτό είναι εύκολο και έχει και μεγάλα ρίσκα στο τι θα σου βγεί...

Τέσπα... Δουλειά δεν είχα και δουλειά βρήκα μου φαίνεται... :sick:

Egle
03/06/2011, 11:13
Φιλε μου δεν ξερω για το modenas αλλα εγω πηρα ενα κολλημενο Astra Dream το ελυσα ολο μονος μου και του εκανα ανακατασκευη (μπιελα-πιστονι-βαλβιδες-ρουλεμαν-καδενες-τρομπα λαδιου-γραναζια μπρος πισω-αλυσιδα-φλατζες..δεν νομιζω να ξεχασα τιποτα) και συνολικα μου πηγε το κοστος γυρω στα 150 ευρω..Ειχα προμηθευτει ολα τα ανταλλακτικα απο τον Λουκα στην Νεα Ιωνια..Θεωρω οτι εκει πανε οι τιμες πανω κατω..Συγκρινε και πραξε αναλόγως..

Ισως αν πας και αγορασεις τα ανταλλακτικα μονος σου και τα πας στον μαστορα να μην σου πει κανενα αστρονομικο ποσο για εργατικα και να σου βγει πιο φθηνη η ιστορια..

:beer:

Toumpas
03/06/2011, 11:19
Λίγοι έχουν το χρόνο για κάτι τέτοιο, τον χώρο και το μαστοριλίκι.

Καταρχήν μόνο και μόνο να δεις τι χρειάζεται και να βγεις στην γύρα να αγοράσεις ανταλλακτικά θέλεις ένα μεροκάματο τουλάχιστον!

Egle
03/06/2011, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Λίγοι έχουν το χρόνο για κάτι τέτοιο, τον χώρο και το μαστοριλίκι.

Καταρχήν μόνο και μόνο να δεις τι χρειάζεται και να βγεις στην γύρα να αγοράσεις ανταλλακτικά θέλεις ένα μεροκάματο τουλάχιστον!


Το τι χρειαζεται του το εχει πει ο μαστορας..Και το μεροκαματο να χασει παλι πιο φθηνα θα του βγει νομιζω..Εκτος αν του πει 250 ευρα για εργασια..Ε τοτε του βαζεις οποιο κινητο εχεις προχειρο στον κ@λο και τον παιρνεις και τηλεφωνο...:smokin:

makis206
03/06/2011, 11:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Egle
Ε τοτε του βαζεις οποιο κινητο εχεις προχειρο στον κ@λο και τον παιρνεις και τηλεφωνο...:smokin:
Με ενεργοποιημένη τη δόνηση εννοείται.. γιατί αν περιμέναμε απ'τα παράσιτα της κεραίας..:D

Egle
03/06/2011, 12:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Με ενεργοποιημένη τη δόνηση εννοείται.. γιατί αν περιμέναμε απ'τα παράσιτα της κεραίας..:D


Βεβαίως Βεβαίως...:smokin:

THEOD
16/06/2011, 15:50
Στρώνω λέμε.... :cool:

Egle
16/06/2011, 17:04
Ωραιος........

Πως την εκανες την δουλεια τελικα..??

:smokin: :beer:

THEOD
16/06/2011, 17:52
Ολική επισκευή του δικού μου μοτέρ...Λίγο κάτω από 400 πήγε αλλά θεωρητικά είναι σαν καινούργιο...Θα δειξει το μέλλον :wave2:

Egle
17/06/2011, 11:32
Αθανατο σου ευχομαι και παντα ορθιος..

:beer: :beer: