PDA

View Full Version : Παπάκι και μανιβέλα.



malfadors
02/06/2011, 11:32
Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα. Αγόρασα πρόσφατα για πρώτη φορά ένα παπάκι modenas kristar 07' μεταχειρισμένο. Πώς έχουν τα πράματα... όταν πάω να βάλω με μανιβέλα ορισμένες φορές μου κολάει η μανιβέλα στη μέση και άλλες φορές ακούγεται κάτι σαν κρακ κράκ μεταλικό απο μέσα. Σπάνια θα πάρει με την πρώτη. Η μίζα το βάζει μπροστά αλλά όχι "τσακμάκι". Γυρίζει το μοτέρ για λίγο και μετά παίρνει. Επειδή εγώ είμαι άσχετος πάει το μυαλό σας κάπου; Υπάρχει περίπτωση το μηχανάκι να είναι "έτοιμο να κολλήσει" όπως είπε ένας φίλος; Μπορεί αυτό να έχει να κάνει με τους δίσκους;

Ευχαριστώ

McGyver
02/06/2011, 11:37
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=118224

OldMan
02/06/2011, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=118224
Τι διάγνωση είναι αυτή γιατρέ μου ..?? :confused:

Το παλικάρι πιθανότατα έχει πρόβλημα με τα (στυλ σώβρακου του μεγάλου ρεμαλιού) ελατήρια του πιστονιού...
(στην καλύτερη περίπτωση..) :winka:

malfadors
02/06/2011, 12:49
Το μυαλό σας στο δίσκο δεν πάει καθόλου; Να πώ οτι είμαι τελείως άσχετος με το αντικείμενο, τι να κάνω; Να το κυκλοφορώ; Πόσο λέτε να πηγαίνει η ζημιά;

sniper
02/06/2011, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από malfadors
Το μυαλό σας στο δίσκο δεν πάει καθόλου; Να πώ οτι είμαι τελείως άσχετος με το αντικείμενο, τι να κάνω; Να το κυκλοφορώ; Πόσο λέτε να πηγαίνει η ζημιά;

Ε αφού δηλώνεις άσχετος μην κάνεις διαγνώσεις κι άκου τι σου λένε..

Τι δίσκο ρε φίλε.. με ταχύτητα κουμπωμένη πας να βάλεις μπροστά;

Και η ζημιά θα πάει... όσο πάει όταν βρεις τι είναι..

malfadors
02/06/2011, 12:56
Αυτό μου το είπε κάποιος φίλος που το καβάλησε (για το δίσκο). Άρα το πάω σε μηχανικό! Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

sniper
02/06/2011, 13:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από malfadors
Αυτό μου το είπε κάποιος φίλος που το καβάλησε (για το δίσκο). Άρα το πάω σε μηχανικό! Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!