View Full Version : ABS στο cbf600??
TAKSIMIS
07/06/2011, 13:06
Εχω καποιες αποριες σχετικα με την καλη λειτουργια του abs στο cbf600..
Δεν ξαναειχα μηχανη με abs και δεν ειμαι σιγουρος αν δουλευει σωστα.
Αν καποιος το εχει τεσταρει, να μου λυσει 2-3 αποριες θα του ειμαι υποχρεος :beer:
nikos_abel
07/06/2011, 13:14
Άμα θες να σταματήσεις και δεν είσαι πλαγιασμένος, τραβάς τη μανέτα τέρμα και νιώθεις ένα
"γκρρρρρρρρρ" αλλά, ως εκ θαύματος, δε χάνεις το μπροστινό και δε σαβουριάζεσαι (βοηθάει
και το cbs αν πατάς και το πίσω φρένο).
Τώρα, αν "ξύνεις το πλαϊνό σταντ" τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα.
Τι μοντέλο έχεις?
Ρώτα και αν μπορούμε να βοηθήσουμε, ευχαρίστως.
:wave2:
TAKSIMIS
07/06/2011, 14:41
2008 μοντελο ειναι το δικο μου και δευτερο χερι σε μενα.
Ελπιζω να γινω κατανοητος:D
Δοκιμαζοντας το abs ευτυχως οχι σε συνθηκες πανικου,
παρατηρω πως το κρρρρρρ δεν κραταει μεχρι να ακινητοποιηθει το μηχανακι,
οπως συμβαινει στο αυτοκινητο δηλαδη. Το μπροστινο συστημα βυθιζεται και
ανα διαστηματα επανερχεται.. αυτο σταδιακα μεχρι να ακινητοποιηθει.
Το εχω δοκιμασει σε βρεγμενο αλλα και σε γυαλι στεγνο δρομο.
Λογικα δεν υπαρχει προβλημα αφου τελικα σταματαει, αλλα δεν μου δινει
τη σιγουρια οτι το ελενχω, μιας και τα μπροστινα πανε πανω κατω.
Να επισημανω πως κοκαλωνο μονο το μπροστινο..
Δεν θα επρεπε να επιβραδυνει με τις μπουκαλες συνεχομενα μεσα???
Αν ειναι οντως ετσι σε ολα, θελει λιγο εξασκηση για να μην
τρομαζεις κοκαλωνοντας το μηχανακι.
Εκτος αν αυτο συμβαινει πατωντας μονο το μπροστινο.
Για πειτε ρε παιδια μη βαζω το μαστορα να τσεκαρει, και με χρεωνει αδικα
:beer:
Hornet_08_ABS
07/06/2011, 15:07
και εμενα ετσι κανει οταν ο δρομος εχει πολυ καλη προσφυση, σε βρεγμενο δεν θυμαμαι να το δοκιμασα.
Αισθανεσαι οτι το χανεις λιγο κ μετα "χτυπανε" οι δαγκανες ποιο εντατικα κ αν εχεις χιλιομετρα μεσα... το κανει ξανα κ ξανα.
Αν ειχε προβλημα παντως ηλεκτρικο θα σου αναβε λαμπακι
nikos_abel
07/06/2011, 15:09
Αν και έχω άλλο μηχανάκι, δεν συμβαίνει ακριβώς αυτό που περιγράφεις.
Απλά επειδή σε αυτή τη περίπτωση (φρενάρισμα πανικού) τα χέρια άθελα σφίγγουν το τιμόνι,
μου κάνει κάτι ελαφρά ψιλοπεριέργα.
Α και πούσαι, Γκρρρρρρρρρρρ όχι κρρρρρρρρρρρ, γιατί μπερδευόμαστε :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TAKSIMIS
2008 μοντελο ειναι το δικο μου και δευτερο χερι σε μενα.
Ελπιζω να γινω κατανοητος:D
Δοκιμαζοντας το abs ευτυχως οχι σε συνθηκες πανικου,
παρατηρω πως το κρρρρρρ δεν κραταει μεχρι να ακινητοποιηθει το μηχανακι,
οπως συμβαινει στο αυτοκινητο δηλαδη. Το μπροστινο συστημα βυθιζεται και
ανα διαστηματα επανερχεται.. αυτο σταδιακα μεχρι να ακινητοποιηθει.
Το εχω δοκιμασει σε βρεγμενο αλλα και σε γυαλι στεγνο δρομο.
Λογικα δεν υπαρχει προβλημα αφου τελικα σταματαει, αλλα δεν μου δινει
τη σιγουρια οτι το ελενχω, μιας και τα μπροστινα πανε πανω κατω.
Να επισημανω πως κοκαλωνο μονο το μπροστινο..
Δεν θα επρεπε να επιβραδυνει με τις μπουκαλες συνεχομενα μεσα???
Αν ειναι οντως ετσι σε ολα, θελει λιγο εξασκηση για να μην
τρομαζεις κοκαλωνοντας το μηχανακι.
Εκτος αν αυτο συμβαινει πατωντας μονο το μπροστινο.
Για πειτε ρε παιδια μη βαζω το μαστορα να τσεκαρει, και με χρεωνει αδικα
:beer:
Από περιγραφές είναι δύσκολο να κάνεις διάγνωση, αλλά γενικά δεν μου φαίνεται κατι περίεργο σε αυτά που λες. Το ABS όταν ενεργοποιείται "αμολάει" τα φρένα με αποτέλεσμα να επαναφέρει το μποστινό (που μέχρι τότε ήταν συμπιεσμένο). Μετά τα "ξαναπιάνει", οπότε το μπροστινό συμπιέζεται πάλι, κ.ο.κ. Αν "αμολάει" περισσότερο απ' όσο πρέπει, δεν ξέρω, αλλά θα το θεωρούσα μάλλον απίθανο.
Να προσέξεις τα ακόλουθα (άσχετα με το ABS σου, που κατά πάσα πιθανότητα είναι μια χαρά):
- Αν το μηχανάκι έχει πάνω από 20-30 χιλ. χιλιόμετρα, ή πάνω από 2 χρόνια, άλλαξε μία λάδια στο μπροστινό σου. Αν θέλεις να μεταμορφωθεί τελείως, βάλε και ένα σετ αφτερμαρκετ ελατήρια της προκοπής (δεν κοστίζουν πολλά και είναι λεφτά που θα πιάσουν τόπο μέχρι το τελευταίο ευρώ, σε αντίθεση με εξατμίσεις και μαλακίες). Η αλλαγή ελατηρίων---από μόνη της---θα βελτιώσει την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα ΠΟΛΥ.
- Φρενάρεις παντά ΚΥΡΙΩΣ με το μπροστινό, το πίσω είναι καθαρά επικουρικό και περισσότερο σταθεροποιεί την μοτοσυκλέτα παρά συμβάλει (σημαντικά) στην επιβράδυνση. Και καλά, "ο κανόνας" λέει 75% μπροστινό, 25% πίσω. Εγώ σου λέω και 90% μπροστά, 10% πίσω, και λιγότερο ακόμη, μια χαρά είναι.
- ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ: Το ABS υπάρχει για να σε σώσει σε μια αναποδιά. ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΕ. Δεν τσαρουχιάζουμε ΠΟΤΕ το μπροστινό, ασκούμε προοδευτικά πίεση ώστε να προφτάσει να ολοκληρωθεί η μετατόπιση βάρους, "διαβάζουμε" τα μηνύματα της ανάρτησης ώστε να διαμορφώσουμε την πίεση ανάλογα και να μην μπλοκάρουμε τον τροχό. Το ABS θα σε σώσει αν κάτι δεν κάνεις καλά, αλλά δεν σε δικαιολογεί να φρενάρεις σαν κουλός.
- Το ABS βοηθάει μόνο όσο το μηχανάκι είναι όρθιο. Είναι (σχεδόν) άχρηστο όταν το μηχανάκι είναι πλαγιασμένο. Στρίψιμο (πλάγιασμα) και φρενάρισμα ΔΕΝ πάνε μαζί. Πρώτα το ένα και μετά το άλλο.
:wave2:
TAKSIMIS
08/06/2011, 00:12
Παιδες ευχαριστω για τη βοηθεια,
απο οτι συμπεραινω μαλλον δεν εχει καποιο λειτουργικο προβλημα,
και η αληθεια ειναι πως το ''τσαρουχιαζω'' στη δοκιμη..
Αν φρεναρω προοδευτικα σταματαει χωρις να τεθει σε λειτουργια,
ή μπαινει για ελαχιστο.
Ισως να χρειαζεται και αλλαγη στα λαδια μπροστα, γιατι ηταν σε ακινησια
αρκετο καιρο, αλλα προς το παρον δεν της κανω τα χατηρια..
περιοριζομαι στα τελειως απαραιτητα οσο αναφορα την συντηρηση.
Και παλι ευχαριστω:beer:
ΥΓ ..κρρρρρρ οχι Γκρρρρρρρρρρρ..λιγοτερη διαρκεια και χωρις Γ ...ειμαι σιγουρος:D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.