tthodor
16/06/2011, 00:53
Καλησπέρα,
Αγόρασα πριν κανα 2-μηνο ενα ΚΤΜ EXC-R 250 4T (2003) με 350 Big Bore Kit.
Αυτό που ανακάλυψα μετά την αγορά του :mad: , είναι ότι παίζει μεγάλο πρόβλημα με υπερχείλιση υγρών από τη τάπα του ψυγείου. Ακόμη και σε χαλαρές διαδρομές (αστικό δικτύο) σε 5-10 λεπτά (και κυρίως αμέσως μόλις σταματήσεις) θα πετάξει πολλά υγρά. Το τελευταίο ΣΚ σε μια (εντονη) εντουράδα στην πάρνηθα σε 35 περίπου χιλιόμετρα συμπλήρωσα σχεδόν ένα λίτρο αντιψυκτικό...
Στο τέλος τα φτυσε και ο συμπλέκτης, και από την θερμοκρασία έπαθε γενικό κοκομπλόκο και δεν έπαιρνε και μπροστά με τίποτα, αλλά αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία.....
Έχω δοκιμάσει τα εξής:
- Έβαλα βεντιλατέρ (που έτσι και ξεκινήσει δε σταματάει με τιποτα :a52:, σταματάει περίπου 10 λεπτά αφου σβήσεις το κινητήρα, με αποτέλεσμα να μου φάει τη μπαταρία)
- Άλλαξα κολάρα και θερμοστάτη
- Τσέκαρα/καθάρισα αντλία νερού
- Δοκίμασα διάφορα αντιψυκτικά....
Αποτέλεσμα .... μηδέν.... :bigcry:
στο ΝΕΤ έχω διαβάσει διάφορα (από ατάκες του στιλ, έτσι είναι τα 4-χρονα, μέχρι JD Rejetting (wtf is that... no idea...:sick: ), κάτι για αφαίρεση περιοριστή της εξάτμισης, φλάντζες κεφαλής, δοχεία υπερχείλισης κλπ)
Καλό είναι το χόμπι, αλλά μέχρι τώρα αυτό που έχω καταφέρει είναι να έχω ανοίξει μια μάυρη τρύπα που καταπίνει λεφτά :sad: ... οπότε πριν πειραματιστώ περαιτέρω θα ήθελα να ακούσω καμια γνώμη, εμπειρία, συμβουλή για μάστορα ... whatever that could help....
Αλλιώς, πείτε μου που έχει το καλύτερο γκρεμό να πάω να το τσουλήσω να φχαριστηθώ το κρότο που θα κάνει όταν σκάσει στο πάτο τουλάχιστον, να ησυχάσω.....:dizzy:
Αγόρασα πριν κανα 2-μηνο ενα ΚΤΜ EXC-R 250 4T (2003) με 350 Big Bore Kit.
Αυτό που ανακάλυψα μετά την αγορά του :mad: , είναι ότι παίζει μεγάλο πρόβλημα με υπερχείλιση υγρών από τη τάπα του ψυγείου. Ακόμη και σε χαλαρές διαδρομές (αστικό δικτύο) σε 5-10 λεπτά (και κυρίως αμέσως μόλις σταματήσεις) θα πετάξει πολλά υγρά. Το τελευταίο ΣΚ σε μια (εντονη) εντουράδα στην πάρνηθα σε 35 περίπου χιλιόμετρα συμπλήρωσα σχεδόν ένα λίτρο αντιψυκτικό...
Στο τέλος τα φτυσε και ο συμπλέκτης, και από την θερμοκρασία έπαθε γενικό κοκομπλόκο και δεν έπαιρνε και μπροστά με τίποτα, αλλά αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία.....
Έχω δοκιμάσει τα εξής:
- Έβαλα βεντιλατέρ (που έτσι και ξεκινήσει δε σταματάει με τιποτα :a52:, σταματάει περίπου 10 λεπτά αφου σβήσεις το κινητήρα, με αποτέλεσμα να μου φάει τη μπαταρία)
- Άλλαξα κολάρα και θερμοστάτη
- Τσέκαρα/καθάρισα αντλία νερού
- Δοκίμασα διάφορα αντιψυκτικά....
Αποτέλεσμα .... μηδέν.... :bigcry:
στο ΝΕΤ έχω διαβάσει διάφορα (από ατάκες του στιλ, έτσι είναι τα 4-χρονα, μέχρι JD Rejetting (wtf is that... no idea...:sick: ), κάτι για αφαίρεση περιοριστή της εξάτμισης, φλάντζες κεφαλής, δοχεία υπερχείλισης κλπ)
Καλό είναι το χόμπι, αλλά μέχρι τώρα αυτό που έχω καταφέρει είναι να έχω ανοίξει μια μάυρη τρύπα που καταπίνει λεφτά :sad: ... οπότε πριν πειραματιστώ περαιτέρω θα ήθελα να ακούσω καμια γνώμη, εμπειρία, συμβουλή για μάστορα ... whatever that could help....
Αλλιώς, πείτε μου που έχει το καλύτερο γκρεμό να πάω να το τσουλήσω να φχαριστηθώ το κρότο που θα κάνει όταν σκάσει στο πάτο τουλάχιστον, να ησυχάσω.....:dizzy: