PDA

View Full Version : exc 250 4Τ - Πρόβλημα Υπερθέρμανσης



tthodor
16/06/2011, 00:53
Καλησπέρα,

Αγόρασα πριν κανα 2-μηνο ενα ΚΤΜ EXC-R 250 4T (2003) με 350 Big Bore Kit.

Αυτό που ανακάλυψα μετά την αγορά του :mad: , είναι ότι παίζει μεγάλο πρόβλημα με υπερχείλιση υγρών από τη τάπα του ψυγείου. Ακόμη και σε χαλαρές διαδρομές (αστικό δικτύο) σε 5-10 λεπτά (και κυρίως αμέσως μόλις σταματήσεις) θα πετάξει πολλά υγρά. Το τελευταίο ΣΚ σε μια (εντονη) εντουράδα στην πάρνηθα σε 35 περίπου χιλιόμετρα συμπλήρωσα σχεδόν ένα λίτρο αντιψυκτικό...

Στο τέλος τα φτυσε και ο συμπλέκτης, και από την θερμοκρασία έπαθε γενικό κοκομπλόκο και δεν έπαιρνε και μπροστά με τίποτα, αλλά αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία.....

Έχω δοκιμάσει τα εξής:
- Έβαλα βεντιλατέρ (που έτσι και ξεκινήσει δε σταματάει με τιποτα :a52:, σταματάει περίπου 10 λεπτά αφου σβήσεις το κινητήρα, με αποτέλεσμα να μου φάει τη μπαταρία)
- Άλλαξα κολάρα και θερμοστάτη
- Τσέκαρα/καθάρισα αντλία νερού
- Δοκίμασα διάφορα αντιψυκτικά....

Αποτέλεσμα .... μηδέν.... :bigcry:

στο ΝΕΤ έχω διαβάσει διάφορα (από ατάκες του στιλ, έτσι είναι τα 4-χρονα, μέχρι JD Rejetting (wtf is that... no idea...:sick: ), κάτι για αφαίρεση περιοριστή της εξάτμισης, φλάντζες κεφαλής, δοχεία υπερχείλισης κλπ)

Καλό είναι το χόμπι, αλλά μέχρι τώρα αυτό που έχω καταφέρει είναι να έχω ανοίξει μια μάυρη τρύπα που καταπίνει λεφτά :sad: ... οπότε πριν πειραματιστώ περαιτέρω θα ήθελα να ακούσω καμια γνώμη, εμπειρία, συμβουλή για μάστορα ... whatever that could help....

Αλλιώς, πείτε μου που έχει το καλύτερο γκρεμό να πάω να το τσουλήσω να φχαριστηθώ το κρότο που θα κάνει όταν σκάσει στο πάτο τουλάχιστον, να ησυχάσω.....:dizzy:

chr1s_86
16/06/2011, 09:03
Άλλη τάπα δοκίμασες;

tthodor
16/06/2011, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Άλλη τάπα δοκίμασες;

Ναι, και τάπα άλλαξα, έβαλα 1.8.... καμμιά βελτίωση.

NAYAGOS
16/06/2011, 11:22
Τσεκαρισες αν γυριζει σωστα η αντλια νερου?
Μου ετυχε μια φορα οταν αγορασα μεταχειρισμενο εντουρο (kawasaki),να το εχει ανοιξει "μαστορας" και οταν το εκλεισε εβαλε λαθος το πλα'ι'νο καπακι (στο οποιο βρισκεται η αντλια νερου),για την ακριβεια δεν το εκατσε καλα και το ζορισε σφιγγοντας το με τις βιδες για να κλεισει με αποτελεσμα να σπασει το γραναζι της αντλιας και να εχω παρομοια συμπτωματα με εσενα.

Υ.Γ.: μια ιδεα ειπα,δεν ξερω αν ειναι αυτο,δεν χανεις τιποτα να το κοιταξεις ομως

OldMan
16/06/2011, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από tthodor
Αγόρασα πριν κανα 2-μηνο ενα ΚΤΜ EXC-R 250 4T (2003) με 350 Big Bore Kit.
Πολύ φοβάμαι ότι η ιστορία προκαλείται από ελλειπή ψύξη του κάτω μέρους του πιστονιού...
(δεν πάει όσο λάδι πρέπει ή και καθόλου..)

Το μαμήσι είναι ότι γι αυτό ευθύνεται ένα ακροφύσιο (Oil jet "60") που βρίσκεται μέσα στο δεξί καπάκι του μοτέρ και το οποίο ενώ πρέπει να ασφαλιστεί με Loctite 243 πολλοί δεν το κάνουν γιατί φοβούνται "φρακάρισμα" της τρύπας, με αποτέλεσμα να ξεβιδώνεται από τους κραδασμούς και να πέφτει υπερβολικά η πίεση του λαδιού που κρυώνει το πιστόνι...



Υ.Γ.
Την περίπτωση να φταίει η βαλβίδα bypass δεν θέλω να την σκεφτώ, γιατί τότε το μοτέρ σου ήδη παίζει τις καθυστερήσεις ... :(

tthodor
17/06/2011, 00:59
Ευχαριστώ φίλε OldMan... Όπως και να 'χει γενικά φαίνεται ότι πρέπει να λυθεί το μοτερ για να βγει καμμιά άκρη.... Αυτό από μόνο του ανεβάζει το budget αρκετά.... οπότε με βλέπω μετά το καλοκαίρι να το ψάχνω....:(

KaTaNaS
20/06/2011, 01:23
πήγαινε το στον Χελιώτη να το δεί...

ARISPEED1
20/06/2011, 11:39
Φλάντζα κεφαλής .............μάλλον..............

tthodor
11/11/2011, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
πήγαινε το στον Χελιώτη να το δεί...

Χωρίς να θεωρηθεί "διαφήμιση" θεωρώ ότι το καλό πρέπει να λέγεται...

(βέβαια και το κακό πρέπει... αλλά μάλλον αμα γράψω για τις @#$#$ του προηγούμενου μάστορα θα σβηστεί το Post... anyway)

Μόλις παρέλαβα το ΚΤΜ-ακι μου από το Δημήτρη

Η βλάβη τελικά ήταν ότι δε γύριζε η αντλία νερού. Δεν γυριζε γιατι απο εκεί που παίρνει κίνηση (εκκεντροφορος? μπορεί και να λέω βλακεία.. δεν το χω και πολύ το θέμα) είχε γίνει μια "πατούρα" και δεν έδινε κίνηση.
Δεν το χω δοκιμάσει ακόμη στο βουνο, (μόλις παρέλαβα) αλλά πριν δεν υπήρχε πρίπτωση να έρθει το μηχανάκι απο Ν. Κόσμο στην Αγια Παρασκευή χωρίς να βγάλει νερά. Τώρα όχι μόνο δεν έβγαλε σταγόνα, αλλά ούτε το βεντιλατέρ δεν πήρε μπροστά.

Επίσης καθάρισε / ρύθμισε καρμπιρατερ βαλβίδες κλπ(που και καλά είχε΄κάνει και ο προηγούμενος μαστορας :mad: ) και τώρα παίρνει μρ μια μιζιά και κρατάει και ρελαντι αμέσως...

και τέλος... και τιμούλα super.... δεν τον πίστευα όταν μου είπε πόσα ;)

Χίλια μπραβο και ευχαριστώ πάντως :beer: :beer: :beer:

taxydromos
11/11/2011, 15:55
αντε καλα χωματα ναχεις τωρα!:gaz:

Allst@rf
11/11/2011, 17:03
ρε παιδιά άσχετο...

Ο κος χελιώτης αναλαμβάνει ασφαλτινα;

ευχαριστω

taxydromos
11/11/2011, 17:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
ρε παιδιά άσχετο...

Ο κος χελιώτης αναλαμβάνει ασφαλτινα;

ευχαριστω

Nαί βέβαια!!

Allst@rf
11/11/2011, 17:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
Nαί βέβαια!!




:beer: :beer:

crfouras
11/11/2011, 17:36
Ο μαστρο Μητσος ειναι σωστος μαστορας!!! Νομιζω οτι μπορει να αναλαβει τα παντα.......:winka: