PDA

View Full Version : Moto3 Honda



latris mixanis
05/07/2011, 14:07
Η Honda έγινε ο πρώτος κατασκευαστής που ολοκλήρωσε την αγωνιστική μοτοσυκλέτα που θα προσφέρει και σε ιδιώτες για τη συμμετοχή στη νέα κατηγορία του παγκόσμιου πρωταθλήματος ταχύτητας.
Οι πωλήσεις της σχεδιάζεται να αρχίσουν από τον ερχόμενο Δεκέμβριο, ενώ ανακοινώθηκε και η τιμή της στη διάρκεια της δημόσιας παρουσίας της στο GP της Catalunya, η οποία στην Ισπανία θα κοστίζει 23.600 ευρώ παρακαλώ. Η NSF250R, όπως ονομάζεται, με τον τετράχρονο κινητήρα αποτελεί συνέχεια της δίχρονης RS125 που η Honda, ή καλύτερα το HRC, διέθετε και σε ιδιωτικές ομάδες. Το περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο και οι αναρτήσεις της νέας μοτοσυκλέτας έχουν προέλθει από την εξέλιξη του RS125, ενώ ο κινητήρας είναι φυσικά ολοκαίνουργιος, αποκλειστικά για αυτήν. Ο μονοκύλινδρος έχει δυο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες από τιτάνιο. Είναι πιο υπερτετράγωνος από της motocross CRF250R με διάμετρο 78 χιλιοστά και διαδρομή 52,3 (αντί 76,8 x 53,8) με την απόδοσή του να ανακοινώνεται ότι θα φθάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 48,3 ίππων στις 13.000 στροφές (για το δίχρονο RS το HRC ανακοίνωνε 43,8 ίππους…). Ο κινητήρας έχει ανεστραμμένη κεφαλή με την εισαγωγή του αέρα να γίνεται από το εμπρός μέρος, ώστε να εκμεταλλεύεται στην πλήρωση του κυλίνδρου και την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, ενώ η εξαγωγή γίνεται από το πίσω μέρος της κεφαλής. Ο κύλινδρος έχει κλίση 15ο προς τα πίσω για να βοηθηθεί η συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους. Ο κύλινδρος έχει επίστρωση νικελίου και καρβιδίων του πυριτίου, ενώ το κιβώτιο με τις έξι σχέσεις είναι τύπου κασέτας για ευκολότερες αλλαγές σχέσεων για την προσαρμογή της στις διάφορες πίστες. Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται βεβαίως από ψεκασμό και το ρεζερβουάρ χωράει έντεκα λίτρα, τρία λιγότερα από του RS 125. Το μεταξόνιο της NSF250R είναι 1.219 χιλιοστά και το βάρος της γεμάτης είναι 84 κιλά.

Xmmmm...

πηγη (http://www.motomag.gr/moto/index.php?option=com_k2&view=item&id=1847:%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%B7-%CE%B7-honda-%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF3&Itemid=112)

Αν έχει μπει... εγώ δεν το είδα.


230705

H.A.Balafoutre
05/07/2011, 14:24
Νέα τεχνολογία δηλαδή....όπως η Yamaha από πρόπερσυ...


230706

sapila racing
05/07/2011, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Νέα τεχνολογία δηλαδή....όπως η Yamaha από πρόπερσυ...

Λιγο ψηλό δεν είναι αυτό για ασφάλτινη πίστα? :lol:

Αν μιλας για την εισαγωγη απο μπροστά και την εξαγωγή από πίσω, δεν είναι νέα ιδέα.
Καθε άλλο μάλιστα.

H.A.Balafoutre
05/07/2011, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Λιγο ψηλό δεν είναι αυτό για ασφάλτινη πίστα? :lol:

Αν μιλας για την εισαγωγη απο μπροστά και την εξαγωγή από πίσω, δεν είναι νέα ιδέα.
Καθε άλλο μάλιστα.

Καλά, και η κάθετη μπιέλα...γιατί ας πούμε δεν αντέγραψαν την καινοτομία της Husaberg?

sapila racing
05/07/2011, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Καλά, και η κάθετη μπιέλα...γιατί ας πούμε δεν αντέγραψαν την καινοτομία της Husaberg?

Ισως να ειχε πρόβλημα στις 13000 στροφές?
Η μετατόπιση του κυλινδρου σε σχεση με τον στροφαλο εχει να κανει κυρίως με το φρένο που παρεχει ο κινητήρας (την μείωσή του δηλαδή).

Μακαρι να δούμε και ΚΤΜ και Yamaha κλπ σε αυτην την κατηγορία μην γίνει κανα ενιαίο Honda.

Δυστυχως για το θέαμα και τον ηχο οι αγωνες εχουν αλλάξει πολύ, και θα αλλάξουν κι άλλο...

Οποιος είχε δεί GP125, 250 και 500cc από κοντά σίγουρα καταλαβαίνει τι λέω. :sick:

ptc
31/01/2025, 06:59
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο; Πρακτικά πώς είναι να έχεις τέτοια μηχανή; (κυρίως για τη συντήρηση η ερώτηση)

Bowleno
31/01/2025, 10:41
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο; Πρακτικά πώς είναι να έχεις τέτοια μηχανή; (κυρίως για τη συντήρηση η ερώτηση)


Ξετρύπωσες πουθενά κανένα τέτοιο, Πέτρο;