whiteran
06/07/2011, 11:09
Όπως θα διαβάσετε και εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=119176&perpage=15&pagenumber=1) πριν λίγες μέρες αποχωρίστηκα μετά από 7 χρόνια απροβλημάτιστης συμβίωσης το R1150 GS μου.... ο κυριότερος λόγος ήταν τα 11 χρόνια που μετρούσε η μηχανή και ο πόθος για μια αλλαγή...
Βέβαια άλλαξα κατηγορία...
Πήγα σε μια μοτοσυκλέτα 11 χρόνια νεώτερη 60 κιλά ελαφρύτερη με έναν δικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει τα ίδια 85 άλογα πολύ πιο γραμμικά, πιο ροπάτα, πιο άνετα...
Ο λόγος για την BMW F800GS
Χθες παρέλαβα.... και βέβαια η πρώτη βόλτα επιβεβλημένη....
Οι πρώτες εντυπώσεις επιβεβαιώνουν την αίσθηση που είχα για τον κινητήρα με την κοντή μετάδοση και τα πολλά άλογα... ένοιωθα ότι καβαλούσα μοτοσυκλέτα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού με την άμεση απόκριση που είχε το γκάζι... πάντως δεν την πάτησα πάνω από 4.500 στροφές καθώς είμαι στην διαδικασία του ρονταρίσματος αλλά ο κινητήρας με προϊδεάζει για σπουδαία πράγματα... Σε αυτό συντελεί βέβαια η ελαφριά κατασκευή (αν μπορείς να το θέσεις έτσι για ένα τέρας που ξεπερνάει τα 200 κιλά... ) η οποία σε σχέση με το R 1150GS .... έχει τεράστια διαφορά...
Η θέση οδήγησης σε βάζει κυριολεκτικά πάνω στην μηχανή και όχι μέσα στην μηχανή (αίσθηση που είχα με το R1150 GS) και έχει σαφώς πολύ πιο επιθετική θέση οδήγησης.
Ο ανεμοθώρακας της μαμάς ανεπαρκής πάνω από τα 100 χλμ (πάντα σε σχέση με το R 1150GS που είχα και την προστασία που απολάμβανα...) όμως αυτό θα το διορθώσω άμεσα με αντικατάσταση με την ζελατίνα ergo της wunderlich (465 mm ύψος ενώ η εργοστασιακή έχει ύψος 305mm)
Υπάρχει και ο παράγοντας σέλα......
Εκεί οι εντυπώσεις για τον καλομαθημένο "ποπούλι" μου ήταν......
:eek: :a31: :a06: :a023: :a35: :a52: :a57: :a018: :a011: :yuck: :uplate: :hypnotize :nono:
Ότι έχει γραφτεί κατά καιρούς.... είναι ...... πέρα για πέρα αληθινό... :bawl:
Δεν λέω όμορφη... κόκκινη.... με ανάγλυφο σήμα... μέχρι εκεί όμως.... αυτό είναι και το μοναδικό αρνητικό της μηχανής από την αξιολόγηση που έκανα χθες...
Σε γενικές γραμμές οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, μια μηχανή φτιαγμένη για μέρη όπως είναι η Κρήτη με τα άπειρα χωμάτινα... τις ανεξερεύνητες παραλίες... τα δασάκια... τα βουνά και τις ορεινές διαδρομές... αλλά και για ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα (διορθώνοντας το θέμα σέλα, ζελατίνα πάντα με τα δικά μου γούστα....)
Αυτές είναι οι πρώτες μου εντυπώσεις από την μοτοσυκλέτα... βέβαια είναι ακόμα νωρίς και επιφυλάσσομαι για την συνέχεια αλλά αν εξαιρέσω την απαράδεκτη σέλα τελικά η μοτοσυκλέτα που επέλεξα να συμβιώσω για τα επόμενα χρόνια μαζί της... φαίνεται να ταιριάζει στις ανάγκες και τις απαιτήσεις μου...
Υ.Γ. Ακόμα μου φαίνεται πολύ παράξενο που δεν έχω το R 1150GS μου....
edit: ΤΟ ΠΟΣΤ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΜΠΗΚΕ ΠΑΡΑΚΑΤΏ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΣΒΙΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΈΣΩ..... 'ΕΤΣΙ Ο ΦΙΛΟΣ DMF ΜΟΝΟ ΜΛΚΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.... :wave2:
Βέβαια άλλαξα κατηγορία...
Πήγα σε μια μοτοσυκλέτα 11 χρόνια νεώτερη 60 κιλά ελαφρύτερη με έναν δικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει τα ίδια 85 άλογα πολύ πιο γραμμικά, πιο ροπάτα, πιο άνετα...
Ο λόγος για την BMW F800GS
Χθες παρέλαβα.... και βέβαια η πρώτη βόλτα επιβεβλημένη....
Οι πρώτες εντυπώσεις επιβεβαιώνουν την αίσθηση που είχα για τον κινητήρα με την κοντή μετάδοση και τα πολλά άλογα... ένοιωθα ότι καβαλούσα μοτοσυκλέτα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού με την άμεση απόκριση που είχε το γκάζι... πάντως δεν την πάτησα πάνω από 4.500 στροφές καθώς είμαι στην διαδικασία του ρονταρίσματος αλλά ο κινητήρας με προϊδεάζει για σπουδαία πράγματα... Σε αυτό συντελεί βέβαια η ελαφριά κατασκευή (αν μπορείς να το θέσεις έτσι για ένα τέρας που ξεπερνάει τα 200 κιλά... ) η οποία σε σχέση με το R 1150GS .... έχει τεράστια διαφορά...
Η θέση οδήγησης σε βάζει κυριολεκτικά πάνω στην μηχανή και όχι μέσα στην μηχανή (αίσθηση που είχα με το R1150 GS) και έχει σαφώς πολύ πιο επιθετική θέση οδήγησης.
Ο ανεμοθώρακας της μαμάς ανεπαρκής πάνω από τα 100 χλμ (πάντα σε σχέση με το R 1150GS που είχα και την προστασία που απολάμβανα...) όμως αυτό θα το διορθώσω άμεσα με αντικατάσταση με την ζελατίνα ergo της wunderlich (465 mm ύψος ενώ η εργοστασιακή έχει ύψος 305mm)
Υπάρχει και ο παράγοντας σέλα......
Εκεί οι εντυπώσεις για τον καλομαθημένο "ποπούλι" μου ήταν......
:eek: :a31: :a06: :a023: :a35: :a52: :a57: :a018: :a011: :yuck: :uplate: :hypnotize :nono:
Ότι έχει γραφτεί κατά καιρούς.... είναι ...... πέρα για πέρα αληθινό... :bawl:
Δεν λέω όμορφη... κόκκινη.... με ανάγλυφο σήμα... μέχρι εκεί όμως.... αυτό είναι και το μοναδικό αρνητικό της μηχανής από την αξιολόγηση που έκανα χθες...
Σε γενικές γραμμές οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, μια μηχανή φτιαγμένη για μέρη όπως είναι η Κρήτη με τα άπειρα χωμάτινα... τις ανεξερεύνητες παραλίες... τα δασάκια... τα βουνά και τις ορεινές διαδρομές... αλλά και για ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα (διορθώνοντας το θέμα σέλα, ζελατίνα πάντα με τα δικά μου γούστα....)
Αυτές είναι οι πρώτες μου εντυπώσεις από την μοτοσυκλέτα... βέβαια είναι ακόμα νωρίς και επιφυλάσσομαι για την συνέχεια αλλά αν εξαιρέσω την απαράδεκτη σέλα τελικά η μοτοσυκλέτα που επέλεξα να συμβιώσω για τα επόμενα χρόνια μαζί της... φαίνεται να ταιριάζει στις ανάγκες και τις απαιτήσεις μου...
Υ.Γ. Ακόμα μου φαίνεται πολύ παράξενο που δεν έχω το R 1150GS μου....
edit: ΤΟ ΠΟΣΤ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΜΠΗΚΕ ΠΑΡΑΚΑΤΏ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΣΒΙΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΈΣΩ..... 'ΕΤΣΙ Ο ΦΙΛΟΣ DMF ΜΟΝΟ ΜΛΚΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.... :wave2: