PDA

View Full Version : Kawasaki ZX12R vs GSXR1300 Hayabusa



idomeneas
08/07/2011, 00:07
Ότι λέει ο τίτλος
είσαι σε έναν ατελείωτο αυτοκινητόδρομο,
υπάρχουν μόνο αυτές οι δύο μηχανές,
και πρέπει να διαλέξεις μία,
ανάμεσα στις δύο ποια και γιατί...
Προσωπικά με κλειστά μάτια θα έπαιρνα το kawasaki,
είναι λίγο ποιο βαρύ, αλλά...
έχει αρκουδόγκαζο που σβήνει το χαγιαπ@ύτσα χαλαρά,
είναι ποιο μουράτο, ποιο αγωνιάρικο...
δεν το κυκλοφορεί ο κάθε σκατίφλωρας... (μακελιό θα γίνει) :rotflmao:
και πάνω από όλα είναι kawλasaki..
λεπόν για πείτε...

ΥΓ: αποδείξεις για αυτά που λέω υπάρχουν στο tube (http://www.youtube.com/results?search_query=zx12+vs+hayabusa&aq=0&oq=zx12+vs)
εδώ (http://www.aratausa.com/html/pdf/kawasaki/zx12r_99-06.pdf) αλλά και εδώ (http://www.aratausa.com/html/pdf/suzuki/gsxr1300_99-06.pdf)

idomeneas
08/07/2011, 00:10
...

http://www.motorbike-wallpapers.com/bulkupload/MotorBike/Kawasaki/Kawasaki-ZX12R-Black.jpg

idomeneas
08/07/2011, 00:11
...


230973

Viking
08/07/2011, 07:07
πιο γρήγορο δεν ξέρω αλλά πιο ελαφρύ είναι σίγουρα το kawa και μάλιστα κατά πολύ...

αν βέβαια ο δρόμος έχει έστω και μια στροφούλα ως πρωην κάτοχος ΖΧ-12 (01) θα προτιμούσα...





































το busa :D

TROOPER
08/07/2011, 08:40
ιεραξ

arxaios
08/07/2011, 09:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
Ότι λέει ο τίτλος


Ότι να'να !!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas

Προσωπικά με κλειστά μάτια θα έπαιρνα το kawasaki,


Και με το που τα ανοίγεις βλέπεις τι μαλακία έκανες !!! :lol:


Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas

έχει αρκουδόγκαζο που σβήνει το χαγιαπ@ύτσα χαλαρά,


Μπα να χαθείς !!! Με έκανες και γέλασα !!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέςςςς ;;; :lol:


Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas

δεν το κυκλοφορεί ο κάθε σκατίφλωρας... (μακελιό θα γίνει) :rotflmao:


:a36: :a36: :a36:


Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas

και πάνω από όλα είναι kawλasaki..
λεπόν για πείτε...


Καλά ρε όρνιο ......... γιατί δεν πήρες Καφασάκι τότε αλλά πήρες Τσόντα ;;; :confused: :confused: :confused:

Πάρε το καφασάκι ......... είναι και εύκολο στα σέρβιςςςςςςςς !!! Λύνεις μόνο το μισό μηχανάκι για να αλλάξεις μπουζί !!!
:lol: :lol: :lol:

manhunter
08/07/2011, 09:31
Hayabusa γιατί έτσι

(Έλα σβήστο και αυτό να πα να γ@μηθεί...)


:smokin:

arxaios
08/07/2011, 09:35
Να ρωτήσω και κάτι ακόμα ......... οι αποδείξεις που βάζεις ......... δίνουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη αλλά και ροπή στο μπούσα !!! :lol: :lol: :lol:
Τόσο νορμάλ όσο και με την αράτα !!!

Και που να βάλεις και το καινούργιο μπούσα !!!
:lol: :lol: :lol:

Να μην μιλήσουμε για πωλήσεις ...... :winka: :evil: :smokin:

idomeneas
08/07/2011, 13:49
αρχαίε είσαι πολύ fanboy τελικά...
και επειδή το 12άρι θα το πάρω...
τοίχο τοίχο μη σε πετύχω σε κάνα Μπάλιγκτον :D:D:D

manhunter
08/07/2011, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
αρχαίε είσαι πολύ fanboy τελικά...
και επειδή το 12άρι θα το πάρω...
τοίχο τοίχο μη σε πετύχω σε κάνα Μπάλιγκτον :D:D:D



Eχουμε κλάσει στα γέλια μεσημεριάτικα, σε καλό σου

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

idomeneas
08/07/2011, 14:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Viking
πιο γρήγορο δεν ξέρω αλλά πιο ελαφρύ είναι σίγουρα το kawa και μάλιστα κατά πολύ...

αν βέβαια ο δρόμος έχει έστω και μια στροφούλα ως πρωην κάτοχος ΖΧ-12 (01) θα προτιμούσα...
το busa :D

αυτό ακούγετε πολύ, και είναι σε μεγάλη αντίθεση με αυτά που λένε τα review ότι το zx12r είναι πολύ καλύτερο trackbike από το busa...
μπορείς να το κάνεις λιανά? μήπως είναι θέμα ρυθμίσεων-ανάρτησης?

gixxerpap
08/07/2011, 14:20
έχεις οδηγήσει άνθρωπέ μου zx-12 ποτέ?
:confused:


όχι για διαμάχη, ούτε για ανέκδοτο δεν κάνει το θέμα ...

sniper
08/07/2011, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
αυτό ακούγετε πολύ, και είναι σε μεγάλη αντίθεση με αυτά που λένε τα review ότι το zx12r είναι πολύ καλύτερο trackbike από το busa...
μπορείς να το κάνεις λιανά? μήπως είναι θέμα ρυθμίσεων-ανάρτησης?


Ρε συ ιδομενέα...

καλα εκείνα τα break in που δίνουν σε 954 30-40 άλογα...

Aλλά το ΖΧ12 καλυτερο trackbike από το μπουσα; :bawl: :bawl: :lol: :lol: :lol:

Βασικά ξεκίνα από το γεγονός ότι και τα δύο είναι για τον μπέο για πίστα.

Allst@rf
08/07/2011, 14:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper


Βασικά ξεκίνα από το γεγονός ότι και τα δύο είναι για τον μπέο για πίστα.

υπερβαλεις...


























...για το Daytona καλα ειναι!!!

:lol: :lol:

sniper
08/07/2011, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
υπερβαλεις...





...για το Daytona καλα ειναι!!!

:lol: :lol:

Κάτσε, θα μπουν οι υπέρμαχοι τώρα και θα γίνει μύλος το πράγμα.. που στρίβει έτσι και στρίβει αλλιώς.. και που να το δεις Μέγαρα και Σέρρες να περνάει τα SS :bawl: :lol:

dmf
08/07/2011, 14:47
απο εμφανιση νικαει το καφασι

arxaios
08/07/2011, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
αρχαίε είσαι πολύ fanboy τελικά...
και επειδή το 12άρι θα το πάρω...
τοίχο τοίχο μη σε πετύχω σε κάνα Μπάλιγκτον :D:D:D

Εγώ είμαι γέρος άνθρωπας, φίλε μου Ιντο ......... αλλά ........... παντού υπάρχει ένα αλλά ........ πρόσεχε μην σε πετύχει εσένα κανένας διοπτροφόρος κτηνίατρος εκ Ρεθύμνης και σου χαλάσει το αυγοτάραχο από το ζόρι σου .......... κατάλαβες τι εννοάω κεφαλόπουλό μου ;;;
Μετά να δω που θα βρεις μιτάτο να κρυφτείςςςςςςςςςςςς !!! :winka: :winka: :winka: :evil: :evil: :evil: :lol: :lol: :lol:

JIM_DADO
08/07/2011, 14:55
πάρε honda f4i (ποιο οικονομικο και στριβει καλύτερα) gia na patas ta busa http://www.youtube.com/watch?v=If8zC-3MOXA
:winka:

gixxerpap
08/07/2011, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κάτσε, θα μπουν οι υπέρμαχοι τώρα και θα γίνει μύλος το πράγμα.. που στρίβει έτσι και στρίβει αλλιώς.. και που να το δεις Μέγαρα και Σέρρες να περνάει τα SS :bawl: :lol:

έχεις περάσει πολλά?

T.R.E
08/07/2011, 15:04
Έχοντας οδηγήσει όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα,θα προτιμούσα σίγουρα το 12 απ'το παλιό Busa. Σε όλους τους τομείς.Εμφανισιακά το 12 ειδικά από πίσω δείχνει σαν SS,γκάζι έχουν παραπλήσιο αλλά το 12 είναι λίγο πιο γρήγορο κατά την γνώμη μου...

Το 12 σε μια μεγάλη βόλτα που το είχα πάει σε στοκ μορφή,μόνο με ολόσωμη,δεν με προβλημάτισε στο
ορεινό στροφιλίκι Δομοκός-Λαμία,όπου ήταν σταθερό υπο κλίση ( σε εκνευριστικό βαθμό),χωρίς βέβαια να έχω και τρελές απαιτήσεις στις αλλαγές κατεύθυνσης,όπου εκεί φαίνονται τα κιλά.
Με προβλημάτισε στις ευθείες όμως,όπου είχα μια τάση πλεύσης του πίσω μέρους στην Εθνική με 200+ που μάλλον προερχόταν απ'το πίσω αμορτισέρ... Ο ιδιοκτήτης συμφώνησε,αλλά μάλλον ήταν θέμα ρύθμισης της ανάρτησης.

Το καινούριο Busa είναι άλλη κατηγορία σε θέμα γκαζιού,αλλά από εμφάνιση μια απ'τα ίδια. Πάλι θα προτιμούσα ΖΖR1400,αν οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο μόνος λόγος απόκτησης,η θέση οδήγησης του ZZR είναι πιο σπορ,εξαφανίζει τα κιλά του μόλις ξεκινήσει και γενικώς απόλαυσα την οδήγηση περισσότερο απ'το Busa.

sniper
08/07/2011, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
έχεις περάσει πολλά?

Μπα, ένα ρίζλα είχα δει - έπεσε μόνο του.

Ένα δευτερο που οδηγούσε ένα παλικάρια με χέρια δεν τον περασε κανένας.. αλλά αν τα ίδια χέρια οδηγούν ένα μπουσα κι ένα SS ποιο λες θα κάνει καλύτερους χρόνους;

Όχι στη Daytona ε; :winka:

gixxerpap
08/07/2011, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Μπα, ένα ρίζλα είχα δει - έπεσε μόνο του.

Ένα δευτερο που οδηγούσε ένα παλικάρια με χέρια δεν τον περασε κανένας.. αλλά αν τα ίδια χέρια οδηγούν ένα μπουσα κι ένα SS ποιο λες θα κάνει καλύτερους χρόνους;

Όχι στη Daytona ε; :winka: ποια daytona ρε φίλε? αν ήταν για daytona θα ψήφιζα και γω χιλιάρι ... το μπούσα θέλει κλειστό στροφιλίκι για να δείξει τις αρετές του ...

sniper
08/07/2011, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ποια daytona ρε φίλε? αν ήταν για daytona θα ψήφιζα και γω χιλιάρι ... το μπούσα θέλει κλειστό στροφιλίκι για να δείξει τις αρετές του ...

Να το πουμε στη σουζούκι ρε συ.. να βάλει του χρόνου στα WSBK busa.. :lol: :wave2:

irinia
08/07/2011, 16:16
ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ..........ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ




Πού έχει λυθεί άπό καιρό....
Τό ZZR-1400 είναι πολύ κοντά μέ τό παλιό μπούζα...!!
Ύστερεί ΠΟΛΥ στήν άεροδυναμική ή όποία είναι
άπαραίτητη σέ ύψηλές ταχύτητες.
Τό ΖΧ-12 πάντα ήταν πίσω άπό τό παλιό μπούζα.
Έχουμε παραθέσει πίνακες καί πίνακες μέ τίς έπιδόσεις τους.
ΤΟ ΝΕΟ ΜΠΟΥΖΑ............
είναι άλλού....!!
Άπό κεί καί πέρα ό καθένας μπορεί νά δεί τό όνειρο του.....
ΕΛΕΥΘΕΡΑ...........
Γιαμάχα καί Χόντα πολύ πιό ξύπνιες..........έκαναν τό κορόιδο....!!!






:wave2:

irinia
08/07/2011, 16:21
:wave2:

gixxerpap
08/07/2011, 19:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ..........ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ




Πού έχει λυθεί άπό καιρό....
Τό ZZR-1400 είναι πολύ κοντά μέ τό παλιό μπούζα...!!
Ύστερεί ΠΟΛΥ στήν άεροδυναμική ή όποία είναι
άπαραίτητη σέ ύψηλές ταχύτητες.
Τό ΖΧ-12 πάντα ήταν πίσω άπό τό παλιό μπούζα.
Έχουμε παραθέσει πίνακες καί πίνακες μέ τίς έπιδόσεις τους.
ΤΟ ΝΕΟ ΜΠΟΥΖΑ............
είναι άλλού....!!
Άπό κεί καί πέρα ό καθένας μπορεί νά δεί τό όνειρο του.....
ΕΛΕΥΘΕΡΑ...........
Γιαμάχα καί Χόντα πολύ πιό ξύπνιες..........έκαναν τό κορόιδο....!!!






:wave2:


θα σε στενοχωρήσω ... οι φήμες λένε ότι μετά τα 200φεύγα και μέχρι την τελική, το zx-12 είναι πιο γρήγορο απο το παλιό μπούσα (πάντα σε στόκ μορφή). Αυτό βέβαια, είναι και το μοναδικό ''δυνατό'' του σημείο ...

DrBig
08/07/2011, 19:23
Αν παρεις το μπουσα ω Ιδομενευ, τουλαχιστον υπαρχει περιπτωση να μπορεις να το πουλησεις αν/οταν χρειαστει. Οι οποιες αλλες διαφορες ειναι ακαδημαικες και λυνονται με καμια σοβαρη δουλεια στις αναρτησεις, που ετσι κι αλλιως ειναι αμφοτερες μετριες. Οσον αφορα την ισχυ, το μπουσα την βγαζει σε ροπη, το 12 την βγαζει σε στροφες.
Pick your poisson!

blackbusa
08/07/2011, 19:30
δεν αφηνετε τα ποταμοπλοια να φορτισουμε καμμια μπαταρια λεω εγω....:evil:

DrBig
08/07/2011, 19:32
Βεβαια παντα υπαρχει και το ενδεχομενο να παρεις ενα απο τα δυο και να πεις τι μαλακια εκανα και εδωσα το 954. Συμβουλη μου. Ασε τις μ@λ@κιες, και παρε ενα PC και ενα σταμπιλιζατερ για το 954 αν σε καιει το ζεστο χρημα. Στο κατω κατω στη κρητη μενεις, οχι στη γερμανια.

idomeneas
08/07/2011, 22:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Έχοντας οδηγήσει όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα,θα προτιμούσα σίγουρα το 12 απ'το παλιό Busa. Σε όλους τους τομείς.Εμφανισιακά το 12 ειδικά από πίσω δείχνει σαν SS,γκάζι έχουν παραπλήσιο αλλά το 12 είναι λίγο πιο γρήγορο κατά την γνώμη μου...

Το 12 σε μια μεγάλη βόλτα που το είχα πάει σε στοκ μορφή,μόνο με ολόσωμη,δεν με προβλημάτισε στο
ορεινό στροφιλίκι Δομοκός-Λαμία,όπου ήταν σταθερό υπο κλίση ( σε εκνευριστικό βαθμό),χωρίς βέβαια να έχω και τρελές απαιτήσεις στις αλλαγές κατεύθυνσης,όπου εκεί φαίνονται τα κιλά.
Με προβλημάτισε στις ευθείες όμως,όπου είχα μια τάση πλεύσης του πίσω μέρους στην Εθνική με 200+ που μάλλον προερχόταν απ'το πίσω αμορτισέρ... Ο ιδιοκτήτης συμφώνησε,αλλά μάλλον ήταν θέμα ρύθμισης της ανάρτησης.

Το καινούριο Busa είναι άλλη κατηγορία σε θέμα γκαζιού,αλλά από εμφάνιση μια απ'τα ίδια. Πάλι θα προτιμούσα ΖΖR1400,αν οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο μόνος λόγος απόκτησης,η θέση οδήγησης του ZZR είναι πιο σπορ,εξαφανίζει τα κιλά του μόλις ξεκινήσει και γενικώς απόλαυσα την οδήγηση περισσότερο απ'το Busa.

Επιτέλους κάποιος που ξέρει 5-10-15-155 πράγματα...



Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αν παρεις το μπουσα ω Ιδομενευ, τουλαχιστον υπαρχει περιπτωση να μπορεις να το πουλησεις αν/οταν χρειαστει. Οι οποιες αλλες διαφορες ειναι ακαδημαικες και λυνονται με καμια σοβαρη δουλεια στις αναρτησεις, που ετσι κι αλλιως ειναι αμφοτερες μετριες. Οσον αφορα την ισχυ, το μπουσα την βγαζει σε ροπη, το 12 την βγαζει σε στροφες.
Pick your poisson!

να και άλλος ένας...

παλικάρια, το μηχανάκι το θέλω για να γουστάρω,
ούτε θα το πουλήσω, ούτε θα το βάλω πίστα...
Χαγιαπλούτσα δεν θα έπερνα με τπτ μια και έχει καταντήσει αηδία...
όλοι οι άσχετοι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων αυτά πάνε και αγοράζουν...
εκτός αυτού ειδικά το παλιό που παίζει για την τσέπη μου είναι επιεικώς ΕΚΤΡΩΜΑ...
παίζει να κρατήσω και το 954 αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω χώρο και για τα δύο...
είδη είμαι τσίμα-τσίμα...
και οι δυο με καλύψατε πλήρως με τις περιεκτικότατες απαντήσεις σας,
ένα πράγμα μόνο ακόμα, το 12άρι ζημιές βγάζει? και αν ναι τι?
κάτι ψιθύρους έχω ακούσει για στραβές μπιέλες και ελειπή λίπανση μεσαίων κυλίνδρων... ισχύουν?
danke :D

idomeneas
08/07/2011, 22:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Βεβαια παντα υπαρχει και το ενδεχομενο να παρεις ενα απο τα δυο και να πεις τι μαλακια εκανα και εδωσα το 954. Συμβουλη μου. Ασε τις μ@λ@κιες, και παρε ενα PC και ενα σταμπιλιζατερ για το 954 αν σε καιει το ζεστο χρημα. Στο κατω κατω στη κρητη μενεις, οχι στη γερμανια.

αυτά είναι είδη στο πρόγραμμα είτε δοθεί το μοτόρι είτε όχι,
απλά σκεπτόμουν αντί να δώσω ένα τριχίλιαρο στο 954
να βάλω κάτι ακόμα και να πάρω το 12άρι...

usabug
08/07/2011, 23:20
http://www.sportrider.com/bikes/146_0110_hayabusa_zx_12r_compared/index.html

Οτι θες να μαθεις το γραφει μεσα ...

idomeneas
09/07/2011, 00:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από usabug
http://www.sportrider.com/bikes/146_0110_hayabusa_zx_12r_compared/index.html

Οτι θες να μαθεις το γραφει μεσα ...

:beer:

dim_rac
09/07/2011, 00:52
υπαρχουν και τα καβαμπουσα βεβαια :p :p :p :p :p :p :p :p :p


231053

DrBig
09/07/2011, 01:26
δες κι αυτα...


http://www.visordown.com/road-tests/road-test-kawasaki-zx-12r-vs-suzuki-hayabusa/4499.html

http://www.visordown.com/road-tests/to-cannes-on-a-hayabusa-blackbird-and-zx-12r/15023.html

irinia
09/07/2011, 08:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
θα σε στενοχωρήσω ... οι φήμες λένε ότι μετά τα 200φεύγα και μέχρι την τελική, το zx-12 είναι πιο γρήγορο απο το παλιό μπούσα (πάντα σε στόκ μορφή). Αυτό βέβαια, είναι και το μοναδικό ''δυνατό'' του σημείο ...







MΑΚΑΡΙ ΟΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ ΜΟΥ............ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΡΦΗ





http://dixonarchive.com/hayabusa/performance.htm







Suzuki Hayabusa Performance Statistics - Page 1




Updated : 23 October 2009

An updated page on the performance of the Suzuki Hayabusa - Still officially the fastest motorcycle in the world (production class) even if it has a limiter now. These performance specs for the Hayabusa here are mainly for '99 & '00 models however I will try to indicate where it applies to other year models. The engine itself has not changed dramatically over the years.

See the other pages for the new 2008 performance figures and stats.

I have split the general specifications details off to a new page since it is getting rather long. Specifications for the Hayabusa can be found on Page 2.

Note that the top speed limiter as integrated into '01 models onwards does not effect the performance of the bike in anyway. Also note that your bike will probably differ in the various performance measurements not all bikes are the same.

Note I wish to thank everyone who has sent in dyno charts whether used here or not for taking to the time to scan and send ! You have made the world a better place. THANK YOU. Note that I have moved most of the charts to a new page for space reasons !

Fuel consumption :
City 5.6 litres (Premium) per 100kms
Highway 5.1 litres (Premium) per 100kms
Highway 5.4 litres (Premium) @ 160kph per 100kms
City 6.2 litres (Standard) per 100kms
Race - ???
These readings where taken from the onboard fuel computer.
Best ever record to date is 5.0 lts per 100k's on 19/6/2000
Variable speed @ variable throttle but never full throttle
at stead 160kph using premium Unleaded 94+
Standard unleaded petrol
No Choke starts - this is the tropics !
Light throttle.
Fresh fuel.
Recently serviced.
Figures recorded by myself in 2000 dry 27-32 degrees centigrade - but humid conditions.
Normal cruising range about 350km-400km per tank, using top gear as much as possible.
* All measurements are litres consumed per 100kms.

1st Gear :
2nd Gear :
3rd Gear :
4th Gear :
5th Gear :
6th Gear :
135 Kph
185 Kph
230 Kph
275 Kph
305 Kph
??? Kph

Performance :




These figures are as tested by various publications over the years.
Of course everyone knows the Suzuki claims 300kph plus or 200mph.
400m takes 10ish seconds
(All tests I've read are between 9.4 and 10.4 seconds)
Speed at 400m 235kph
(All test I've read are between 232 and 238km)
0-100 takes 3 seconds
(All tests I've read hover between 3 and 3.5 seconds)
Top speed : at least 300kph
(All test I've read hover between 291 and 317kph in varying conditions)

60 - 120km Hayabusa 4.9 secs
60 - 120km Blackbird 6.1 secs
60 - 120km GSX-R 6.8 secs
60 - 120km ZZ-R1100 7.2 secs
(Australian Performance Streetbike magazine)
(Buy the mag and read the article, its one of the better ones.)
0-200kph takes about 7.6 secs

Claimed power :
175bhp at 9800 rpm at the crank - 1999 stock version no mods.

Tests average :
157bhp at back wheel - 1999 stock version no mods.
There are now heaps of performance enhancements which show that with
appropriate mods 200 reliable bhp is although expensive relatively easy to
achieve.

Top Speed :
Claimed top speed is at least 200 MPH or about 321KPH for 1999 models.
Top speed is at least 189 MPH for late 2000 and 2001 models onwards.
Top Speed as measured by the Guinness Book of Records 2000 & 2004
edition is 317KPH

The Hayabusa has double the BHP and torque compared to the CBR600.
The CBR600 needs to rev to 10,000 rpm to generate the same power as the
Hayabusa at 5,500 RPM
The Hayabusa produces 20-25bhp more than the R1 at any given speed.

Information based on a large number or articles written here and overseas.
And Yes I'll be dyno testing my own bike within the year.
Due to the unavailability of a Dyno Machine where I live I am unable to dyno
my own machine.


Summary of Performance Stats
Stock 1/4 mile times and top speed times
With thanks from Andy.

1. CYCLEWORLD [June 2000]

Top Speeds
------------------------------------------
Suzuki GSX1300R Hayabusa 191 mph
Kawasaki ZX-12R 187 mph

Quarter Mile
--------------------------------------------
Suzuki GSX1300R 9.86 sec @ 145.80 mph [Performed by CycleWorld magazine rider]
Kawasaki ZX-12R 10.06 sec @ 142 mph [Performed by Ricky Gadson - Top Kawasaki Pro Drag racer]

2. PERFORMANCE BIKES [June 2000]

Top Speeds
------------------------------------------
Suzuki GSX1300R Hayabusa 190.3 mph
Kawasaki ZX-12R 188.9 mph

Quarter Mile
--------------------------------------------
Suzuki GSX1300R 10.3s @ 143.9
Kawasaki ZX-12R 10.4s @ 146.3

3. SPORTBIKE MAGAZINE [June 2000]

Top Speeds
------------------------------------------
Suzuki GSX1300R Hayabusa 191 mph
Kawasaki ZX-12R 187 mph

Quarter Mile
--------------------------------------------
Suzuki GSX1300R 9.93 sec @ 143.4 mph
Kawasaki ZX-12R 10.04 sec @ 143.8 mph

4. MOTORCYCLIST MAGAZINE [June 2000]

Top Speeds
------------------------------------------
Suzuki GSX1300R Hayabusa 184.2 mph
Kawasaki ZX-12R 183 mph
[Elevation 2400 feet above sea level]

Quarter Mile
--------------------------------------------
Suzuki GSX1300R 9.86 sec @ ~ 140.3 mph
Kawasaki ZX-12R 9.96 sec @ 142.3 mph

5. BIKENET Online <http://www.bikenet-racing.com/>

Top Speeds
------------------------------------------
Suzuki GSX1300R Hayabusa 196 mph
Kawasaki ZX-12R 194 mph

Quarter Mile - NA

6. BIKE MAGAZINE - UK [May 2000]

Top Speeds
------------------------------------------
Suzuki GSX1300R Hayabusa 189 mph
Kawasaki ZX-12R 180 mph

Quarter Mile
--------------------------------------------
Suzuki GSX1300R 10.31 sec
Kawasaki ZX-12R 10.04 sec

7. AMCN - AUSTRALIAN MOTORCYCLE NEWS

Top speed.
Hayabusa = 302 kph
Zx-12R = 297 kph

400m (1/4 mile).
Hayabusa = 10.5 sec.
Zx12R = 10.7 sec.

400m top speed.
Hayabusa = 228.2km/h.
Zx12R = 223km/h.

0-100km/h.
Hayabusa = 3.17 sec
Zx12R = 3.49 sec

0-160km/h (0-100mph).
Hayabusa = 5.7 sec.
Zx12 = 6.02 sec.

20-180kmh.
Hayabusa = 6.17 seconds
Zx12 = 6.43 seconds

8. BIKE MAGAZINE - Sweden [Not Bike mag from the UK]

Top speed
-----------------------------------------------
Hayabusa = 297.8 km/hr
ZX-12R = 293.7 km/hr

Quarter Mile
-----------------------------------------------
Busa - 10.32@222.6 km/hr
ZX-12 - 10.50@225.5 km/hr
CBR - 11.0@210 km/hr

9. SUPERWHEELS [Italy]

Busa - 191.6 mph
ZX-12 190.4 mph

10. MCN [Motorcycle News UK]

Busa - 189 mph
ZX-12R - 182 mph

1 PS :
1 HP :
1 kW :
1 PS :
1 kg/m :
1 ft/lb :
1 Nm :
1 Nm :
0.98 HP
1.014 PS
1.36 HP
0.735 kW
7.23 ft/lb
1.138 kg/m
0.737 ft/lb
0.102 kg/m

Dyno Charts have moved to the: Here!



Παραθέτω τά στοιχεία άπό μετρήσεις περιοδικών σέ όλο τόν κόσμο
μέ μορφή STOCK μηχανών....
Άν όλα αύτά τά περιοδικά είναι ψεύτες,τότε καί γώ είμαι μέ λάθος
πληροφόρηση...!!
Μέχρι καί στήν ίδια πίστα άπό τόν ίδιο όδηγό σέ ΗΠΑ έχουν δοκιμαστεί.
Έπειδή είναι παλιό τό θέμα κάποιοι τό έλυσαν πρίν άπό μάς.
Πάντα κάποια άπό τίς δύο έταιρίες άπαντούσε στήν άλλη.
Είχα στήν κατοχή μου 4 χρόνια ZZR-1100 τόν παππού τού ΖΧ-12.
Όπως καί τά άντίστοιχα 1100 Σουζούκι.
Νομίζω πλέον πώς ή άπάντηση έχει δοθεί στόν κόσμο μέ τί πιό άπλό..??
ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ HAYABUSA ΣΑΡΩΣΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΧΗ....!!
Άξιοπιστία,έπιδόσεις,τιμή.......!!!
Τό ZZR άγκομαχεί καί προσπαθεί νά άκολουθήσει...
Μάταια...........ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΛΑ....!!
Πωλήσεις ,έπιδόσεις......άξιοπιστία...!!
Τά μεγαλύτερα όπλα τού HAYABUSA...??
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ...............καί , ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ...........αύτό πού πολλοί δέν χωνεύουν.
Αύτή ή άσχήμια πού σέ κάνει νά νοιώθεις κολλημένος στό δρόμο μέ 300...!!
ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.........GEN-1
KAI ΤΩΡΑ............... GEN-2 ΠΟΣΑ...??
Έπειδή ή ίστορία μέ τό πετρέλαιο πάει πρός τή δύση της.....
καί οί έταιρίες στρέφονται πρός άλλες μορφές ένέργειας καί στίς μοτό
νομίζω πώς τό HAYABUSA θάναι ίσως άπό τά τελευταία κομμάτια
πού θά μείνουν στά μουσεία μέ 1400 κυβικά καί τέτοιες έπιδόσεις...!!
Όχι ότι δέν θάχει μαζί του καί το ZZR....!!
ΙΣΩΣ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΜΟΤΟ.....!!!
τουλάχιστον σέ αύτούς τούς κυβισμούς...
Ήδη οί άλλοι δύο έγκατέλειψαν τήν κούρσα.....
10 χρόνια περιμένουμε τόν άντικαταστάτη τού blackbird.
Κι αύτοί τό έριξαν στά V, καί πούλησαν 2 κομμάτια στή Θεσσαλονίκη
μέσα σέ 2 χρόνια..!!
Ή Γιαμάχα...??
Άπλά τελείωσε καί έξελίσσει τό φανταστικό FJR-1300 τό όποίο όμως
είναι άλλού....
Εύρω-πέοι....?? πολύ λίγοι γιά τέτοια κόλπα...!!





:wave2:

STOYBI
09/07/2011, 09:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
Εύρω-πέοι....?? πολύ λίγοι γιά τέτοια κόλπα...!! :wave2: [/B]


Aστους αυτους ..

Ποτε δεν καταλαβαν τι να τα κανεις τα 200 αλογα σε st μηχανακια αν δεν μπορεις να τα εχεις υπο τον ελεγχο σου....

Ειναι βλακες το εχουμε ξαναπει...!!!




:wave2:

irinia
09/07/2011, 10:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Aστους αυτους ..

Ποτε δεν καταλαβαν τι να τα κανεις τα 200 αλογα σε st μηχανακια αν δεν μπορεις να τα εχεις υπο τον ελεγχο σου....

Ειναι βλακες το εχουμε ξαναπει...!!!




:wave2:





ALTIUS..............FORTIUS................CITIUS






Aύτή είναι ή φύση τού άνθρώπου..........!!!






Βεβαίως ύπάρχει και τό Έλληνικότατον............

ΟΣΑ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ.........:rotflmao:


Παράδειγμα...?? τά 200 άλόγατα τού bmw 1000 SS
Μαζί μέ τό μηχανάκι,δώρο καί ένα μοτέρ..!!







:wave2:

devil's animal
09/07/2011, 10:06
εχει τρομερες αποριες αυτο το παιδι ωρες ωρες...:rolleyes: :ZZZ:

stamzx10
10/07/2011, 10:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
Επιτέλους κάποιος που ξέρει 5-10-15-155 πράγματα...




να και άλλος ένας...

παλικάρια, το μηχανάκι το θέλω για να γουστάρω,
ούτε θα το πουλήσω, ούτε θα το βάλω πίστα...
Χαγιαπλούτσα δεν θα έπερνα με τπτ μια και έχει καταντήσει αηδία...
όλοι οι άσχετοι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων αυτά πάνε και αγοράζουν...
εκτός αυτού ειδικά το παλιό που παίζει για την τσέπη μου είναι επιεικώς ΕΚΤΡΩΜΑ...
παίζει να κρατήσω και το 954 αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω χώρο και για τα δύο...
είδη είμαι τσίμα-τσίμα...
και οι δυο με καλύψατε πλήρως με τις περιεκτικότατες απαντήσεις σας,
ένα πράγμα μόνο ακόμα, το 12άρι ζημιές βγάζει? και αν ναι τι?
κάτι ψιθύρους έχω ακούσει για στραβές μπιέλες και ελειπή λίπανση μεσαίων κυλίνδρων... ισχύουν?
danke :D
Το μοτερ του ειναι πραγματικα διαμαντι για τα περιφεριακα του δεν ξερω να σε πληροφορισω....Αμα το γουσταρεις παρτο κ μη σκεφτεσαι αν θα σε περνανε τα busa απο θεμα γκαζιου ειναι τα ιδια κ τα δυο:beer:

DrBig
10/07/2011, 11:30
απλα μην παρεις καρμπυρατερατο 12αρι, τα ψεκαστα εχουν αρκετες βελτιωσεις στο κινητηρα, ειδικα στο συμπλεκτη, και στη ροπη αν θυμαμαι καλα.

Viking
10/07/2011, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
απλα μην παρεις καρμπυρατερατο 12αρι, τα ψεκαστα εχουν αρκετες βελτιωσεις στο κινητηρα, ειδικα στο συμπλεκτη, και στη ροπη αν θυμαμαι καλα.
καρμπυρατεράτο 12άρι?? :dizzy:

δεν νομίζω να υπάρχει δόκτωρα :beer: :beer:

κάτι τα μπάνια, ο ήλιος, κάτι το ΚΤΜ, πέταξε ο νους :p

DrBig
10/07/2011, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Viking
καρμπυρατεράτο 12άρι?? :dizzy:

δεν νομίζω να υπάρχει δόκτωρα :beer: :beer:

κάτι τα μπάνια, ο ήλιος, κάτι το ΚΤΜ, πέταξε ο νους :p

Τα 2000 και 2001 ηταν με καρμπυρατερ!

idomeneas
10/07/2011, 22:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Τα 2000 και 2001 ηταν με καρμπυρατερ!

σωστός και πάλι
2004 και μετά ψάχνω το οποίο έχει και καλύτερο ψεκασμό...
αν και για να πω την αλήθεια τα καρμπυρατεράτα μηχανάκια είναι ποιο κ@υλα...

@stamzx10

τα μπούσα θα φάνε π@υτσα...
αρχαίος ακούει? :lol: :lol: :lol:
το μοτέρι θα μπει μέσα 155 και θα βγει 180 κάτι για αρχή
και 200+ αργότερα... ατμοσφαιρικό πάντα...

Λευκάδιος
10/07/2011, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig ]Τα 2000 και 2001 ηταν με καρμπυρατερ! [/B] ολα τα ZX12 ηταν ψεκαστα:wave2: http://www.cmsnl.com/kawasaki-2000-zx1200-a1-zx-12r_model15677/partslist/66028.html http://www.zx11.info/zx12r/home.htm

Viking
10/07/2011, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Τα 2000 και 2001 ηταν με καρμπυρατερ!
no way, είχα του 2000 :winka:


231194

EVI
11/07/2011, 00:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
έχεις οδηγήσει άνθρωπέ μου zx-12 ποτέ?
:confused:


όχι για διαμάχη, ούτε για ανέκδοτο δεν κάνει το θέμα ...

εχω οδηγησει εγω και τα 2 και το 12ρι και το πλοιο , λοιπον? οντως δεν κανει για διαμαχη το θεμα αλλα μαλλον το λεμε για διαφορετικους λογους.


Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
... το μπούσα θέλει κλειστό στροφιλίκι για να δείξει τις αρετές του ...

ναι το πλοιο της αγαπης θελει κλειστο στροφιλικη , και ανοιχτες παρατεταμενες θελουν ενα... hypermotard ας πουμε , στην ευθεια βεβαια μονο με παπι βλεπεις 300χαω

:rotflmao:


επειδη το 9ρι το δικο μου φερνει πολυ στο 12ρι σαν γεωμετρια κλπ , για να μην λεμε οτι θελουμε οσον αφορα στριψιμο ολα στριβουν (εκτος απο τα χονδα ετσι λεει ο σνΑιπερ δε το πα εγω) αλλα δεν ειναι ολα τοσο ευκολα η δυσκολα. Θελει περισσοτερο γκαζι , περισσοτερο τσαμπουκα (αν και η εμπειρια μου με το ζχ9 ειναι λιγη ακομα και οι πληροφοριες μου φτωχες) οταν βγηκα εθνικη παντως και πηγα να στριψω οπως εστριβα με το gsxr απλα εμεινα ορθια :bawl:

επρεπε να αλλαξω συνηθειες στην οδηγηση αλλα το αποτελεσμα με αφησε ικανοποιημενη 100%.

για το πλοιο δεν θα μιλησω εκτος και θελουμε να μιλαμε για το 14ρι διοτι το 12 ειναι μια κατηγορια μονο του. Ουτε σσ ουτε σπορτ τουρινγκ αλλα κατι ενδοιαμεσο.

DrBig
11/07/2011, 01:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Viking
no way, είχα του 2000 :winka:


Προφανως εσφαλα! :wave2:

Warlord13
12/07/2011, 18:37
ρε φιλε,ειναι απλο.παρε αυτο που σε κ@@λωνει πιο πολυ.τελος.καθομαστε και συζηταμε για διαφορες που για μενα μονο οδηγοι αγωνων θα τις καταλαβουν.στις μηχανες μετραει περισσοτερο ο οδηγος και λιγοτερο το μηχανακι.παρε οτι γουσταρεις εσυ.να το βλεπεις παρκαρισμενο και να γουσταρεις
εγω που πηρα προσφατα ειπα:busa=κουτση μαρια{σορρυ για τους κατοχους αλλα ειναι πολλα μηχανακια και πολυ καγκουρες,κλπ που τα κυκλοφορουν}
zx12=πολυ κανβαλος και σκυψιμο για τα δικα μου δεδομενα
zzr1400=δεν ειχα τα λεφτα:p
εμενε blackbird και zzr1200 πηρα το δευτερο γιατι αυτο γουσταρα και ενιωσα καλα πανω του οταν εκατσα

Αλλα ο ελληνας που ειναι παντα χερας,γαμαω,πιλοτος,{επρεπε να τρεχω με το rossi},και αλλα τετοια περνει παντα την πιο γρηγορη:bigcry: :bigcry:

οτι και να παρεις φιλε παντα ορθιος και προσεκτικα γιατι ολα εμενα μου μοιαζουν θηρια

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

7gibernau
12/07/2011, 19:16
εγω ενα ξερω.......οτι το 12 του 2000 ειχε 340αρι κοντερ.......

































και τα χω κατεβασει ολα....:smokin:

manhunter
12/07/2011, 20:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
εγω ενα ξερω.......οτι το 12 του 2000 ειχε 340αρι κοντερ.......

































και τα χω κατεβασει ολα....:smokin:



το μπούσα του '99-'01 να δείς....
:smokin:

TheFace
12/07/2011, 22:41
Φιλε νομιζω αρχικα οτι συγκρινεις διαφορετικα μηχανακια. Οπως ειπε και καποιος παραπανω το 12 ειναι μια κατηγορια μονο του... ss δεν το λες, αλλα ουτε και sport touring (hayabusa). H σωστη συγκριση (βαση κατηγοριας) μπορει να γινει αναμεσα στο busa και το zzr1400.

Τωρα για το 'τι θα παρεις?
Μα φυσικα οτι σε κ@υλωνει περισσοτερο... το 12αρι δηλαδη! :beer:

PortisHead
12/07/2011, 22:49
"Οποιο" και να παρεις , αν σε περάσει το "άλλο"
σίγουρα δεν θα φταίει το μηχανάκι και οι δυνατότητες του.

:wave2:

H.A.Balafoutre
12/07/2011, 23:42
Ώρα για μελέτη αφού δεν υπάρχουν ντοκουμέντα στο griechnland....ντεμέκ έχουμε τους πιο τρελούς...αλλά μας λείπει η τεχνογνωσία......και η αυτογνωσία.....

http://www.youtube.com/watch?v=kdL5Yo2hUPU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZIKLvsrlUrs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=FpqanbdJv04&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=8YNTITkB8m0&feature=related

Toumpas
13/07/2011, 06:51
Το "MILF-Hunter" το παρακολουθούν πολλοί από ό,τι φαίνεται ;)


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: