Σύνδεση

View Full Version : Hydraulic Hand Brake μετατροπή για KTM LC4 640



MarD
09/07/2011, 09:33
Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα.

Είμαι κάτοχος ενός KTM 640 LC4 Supermoto και εδώ και κάποιο καιρό παλεύω να κάνω κάποια κόλπα, αλλά δυσκολεύομαι πολύ στη σούζα. Σαν πιτσιρικάς είχα μάθει κάποτε σούζα με φρενάκι στο αριστερό χέρι σε σκουτεράκι και δεν μπορώ τώρα να συνηθίσω με τίποτα το ποδόφρενο. Πολλές φορές όταν μου έρχεται ψήλα το KTM ασυναίσθητα πατάω συμπλέκτη. Νιώθω μεγάλη ανασφάλεια να το σηκώνω χωρίς φρένο και λόγω του ότι γλυστράνε κιόλας τα λάστιχά μου (Dunlop σκληρά), υπολογίζω και κάποιο σπινιάρισμα αλλά αν δεν σπινιάρει... έρχεται με πολύ φόρα επάνω.

Έτσι είπα δεν γίνεται και έκανα μια έρευνα στο ιντερνετ και ανακάλυψα πως πολλοί έχουν κάνει μια τέτοια τροποποίηση. Όπως μπορείτε να δείτε εδώ για παράδειγμα: http://www.stuntlife.com/forums/354-super-moto-motards/196241-motard-handbrake.html
Επίσης βρήκα και ΚΙΤ τροποποίησης της Rekluse εδώ: http://www.rekluse.com/lhbrakekit.html
Δυστυχώς όμως δεν κάνει επειδή δεν προορίζεται για υδραυλικό σύστημα που είναι το δικό μου αλλά για ντιζάτο. Οπότε και λύση από μόνος δεν βρήκα και κόλλησα εδώ. Δεν έχω ιδέα κατά πόσο σπάνια ή σύνηθες είναι αυτή η τροποποίηση αλλά ελπίζω κάποιος από εδώ να μπορέσει να με κατατοπίσει.


Ευχαριστώ εκ' των προτέρων και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο,
Μάριος

Vstrommer71
09/07/2011, 10:01
Χωρις να ειμαι και ο πλεον ειδικος στο αντικειμενο απο οτι καταλαβαινω πρεπει να αφηνεις πολυ αποτομα τον συμπλεκτη.Φανταζομαι οτι αυτο μπορεις να το ξεπερασεις με την εξασκηση.Κλασσικα βρες καποιο ερημο μερος χωρις κυκλοφορια με δυνατον καλη ασφαλτο και προπονησου
Δες και τον συμπλεκτη σου αν εχει υγρα αν απομονωνει πολυ αποτομα
Καλη επιτυχια!
Τωρα αν θες εντατικα να ασχοληθεις με stunt κολπα κανε οτι και οι επαγγελματιες.Βγαλε τα πιο πολλα πλαστικα απο το μηχανακι,φτιαξε δυο μπαρες για μπροστα και πισω και καλη δυναμη:beer:

MarD
09/07/2011, 10:17
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Δεν χρησιμοποιώ όμως καν συμπλεκτάρισμα για να το σηκώσω. Ξερογκαζιά με δευτέρα...
Το σκεφτόμουν να κάτσω να μάθω ποδόφρενο αλλά αξίζει τον κόπο;
Το λέω αυτό γιατί με ποδόφρενο μου φαίνεται δύσκολο μετά να μετατοπίσεις το βάρος σου ώστε να κατεύθυνεις την μοτοσυκλέτα πάνω στη σούζα... Θα πρέπει να έχεις την τάση να πιέσεις προς τα δεξιά στην θέση του φρένου.

Ευχαριστώ για την ευχή! :beer:

STOYBI
09/07/2011, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Χωρις να ειμαι και ο πλεον ειδικος στο αντικειμενο απο οτι καταλαβαινω πρεπει να αφηνεις πολυ αποτομα τον συμπλεκτη.Φανταζομαι οτι αυτο μπορεις να το ξεπερασεις με την εξασκηση.Κλασσικα βρες καποιο ερημο μερος χωρις κυκλοφορια με δυνατον καλη ασφαλτο και προπονησου
Δες και τον συμπλεκτη σου αν εχει υγρα αν απομονωνει πολυ αποτομα
Καλη επιτυχια!
Τωρα αν θες εντατικα να ασχοληθεις με stunt κολπα κανε οτι και οι επαγγελαμτιες.Βγαλε τα πιο πολλα πλαστικα απο το μηχανακι,φτιαξε δυο μπαρες για μπροστα και πισω και καλη δυναμη:beer:



Και αποτομα να μην αφηνει τον συμπλκτη παλι το 640 ....

Καπελο θα το τρωει... ( οποτε αν θα σου ερθει ποτε να κανεις καμμια σουζα.κανε μου την χαρη τον συμπλκτη να μην τον ακουμησεις εκτος αν μιλαμε για 3ες και πανω... :winka: )




Στο θεμα MarD ( με την ελπιδα οτι εχει γνωση ,οτι το καπακι ειναι απο τις ποιο ασχημες ,και επικινδυνες πτωσεις , με ασχημα αποτελεσματα ανεξαρτητων χιλμ...)

Οπου το προβλημα του δεν ειναι πως θα σηκωνει το μηχανακι αλλα πως δεν θα φαει καπακι οταν αυτο ερχεται σε οριακο σημειο....

Υπομονη λιγο καιρο και συνεχες προπονησουλες φιλε να συνιθισεις το ποδοφρενο ....

Διαφορετικα δεν γινεται.....


:wave2:

MarD
09/07/2011, 12:31
Έτσι ακριβώς είναι. Δυστυχώς έχω εμπειρία από καπάκι... ή ευτυχώς γιατί με έκανε να γνωρίσω τα όρια μου και να έχω τον φόβο για να μην ξεφύγω.

Να τονίσω επίσης πως δεν έχω ανέβει μέχρι σήμερα στο KTM (το έχω δυο χρόνια) ούτε για τσιγάρα πχ χωρίς κράνος. Όταν ψήνομαι δε για κόλπα, τότε φοράω και το spidi. Σίγουρα δεν σώζουν απλά θέλω να δώσω μια εικόνα του κατά πόσο σοβαρά τo βλέπω.
Όσο για το ποδόφρενο τώρα, θεωρώ πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρατήσεις πίεση στο συγκεκριμένο σημείο ειδικά αν είσαι και σε χωματόδρομο και σου τινάζει τα πόδια...

Πάντως αν είναι εφικτό και βρω την άκρη για το πως γίνεται να προσθέσω μια εξτρά μανέτα στο χέρι θα το κάνω. Αν δεν υπάρχει κάτι έτοιμο, τότε πάμε σε πατέντα. Μια σκέψη που έκανα είναι να βάλω μανέτα με ντίζα μέχρι ένα σημείο και μπουκάλα με υγρά λίγο πιο κάτω όπου θα συνδεθεί με διακλαδωτή στο ποδόφρενο. Όπως δηλαδή έχουν και τα Typhoon λόγω του περιορισμένου χώρου στο τιμόνι.

MarD
09/07/2011, 14:37
Ακολούθησα την συμβουλή σας και πήγα τώρα το μεσημέρι σε ένα αδιέξοδο με μια τεράστια ευθεία για να δω τι ακριβώς συμβαίνει. Είδα πως καταρχάς το πίσω φρένο θέλει πολύ δύναμη για να "ακούσει", πράγμα δύσκολο σε αυτές τις συνθήκες. Το άλλο είναι πως είναι εξαιρετικά δύσκολο χωρίς συμπλεκτάρισμα να παραμείνεις στη θέση σου ώστε να είναι και το πόδι εκεί που πρέπει. Εγώ επειδή το σηκώνω ξερογκαζιά πηδάω ολόκληρος και στην ουσία εγώ το σηκώνω. Εντωμεταξύ τα χέρια μου είναι κομμάτια, έγινα σαν τον ποπάϋ, τσάμπα γυμναστική.

Πάντως να έχεις 640 και να χαλβαδιάζεις 125 είναι φυσιολογικό; :wacko:
http://www.youtube.com/watch?v=Lj484kQ6k4U
Επίσης δείτε στην stunt edition έχει hand brake κάτω από τον συμπλέκτη (Βρε λες να μου κάνει κι εμένα αυτό; ).

ποπαϋ
09/07/2011, 15:06
δες εδώ http://www.thestuntfactory.com/rearhandbrakes.html

κι εδώ http://www.moto-heaven.com/store/Dual-Fitting-Rear-Hand-Brake-Kit.html

http://www.50stunt.com/50_STUNT_REAR_HANDBRAKE_KIT_CRF_50_p/mmst-0137.htm





:wave2:


βάλε και κανένα βιντεάκι να γουστάρουμε κι εμείς

MarD
09/07/2011, 15:25
Ωπ, να και ο ποπάϋ εκεί που το μελέταγα! :D
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και θα τα ψάξω όλα αυτά τα καλούδια αν και από πρώτη όψη δεν είδα κάτι συμβατό με KTM οπότε θα πρέπει να τους στείλω κανά email για να μάθω για συμβατότητα.

Τι βίντεο να βάλω, να ξεφτυλιστώ; :lol:
Προσπαθώ να μάθω ο άμοιρος ακόμα...

Allst@rf
09/07/2011, 15:56
προσπαθώ και γω εδώ και κανα χρόνο να μάθω σούζα με το ktm ,με γκάζι όμως.

Με πρώτη ταχύτητα το συγκεκριμένο σηκώνεται από μόνο του χωρίς να το θέλει ο αναβατης ,που σημαίνει ότι είναι εύκολο να σηκωθεί.

Κάτι εχω καταφέρει μέχρι τώρα αλλά με φόβο μην μου φέρει καπάκι και δε το τραβάω πολύ.δεν εχω καταφέρει ακόμα να βάλω το πίσω φρένο στην εξάσκηση ,συνέχεια το ξεχνάω,αν και τις περισσότερες φορές που παω για εξάσκηση το βάζω συνειδητά το πόδι πάνω.


Παντος εδώ (http://m.youtube.com/watch?gl=US&hl=el&client=mv-google&v=i3_Z96lxyUo) λέει ότι καλύτερα είναι να μάθουμε σούζα με χρήση συμπλέκτη,είναι πιο ασφαλές.

Δείτε το βίντεο είναι πολύ καλό...:wave2:

καλωσήρθες φίλε με το ktm...:beer:

panos1050
09/07/2011, 18:46
ο κολητος μου εχει το 950 sm απο αυτα που μου λεει ,
το ποδοφρενο ειναι η καλυτερη απιλογη
ο ιδιος το σηκωνει με πρωτη η δευτερα με ενα η δυο ατομα και παει παει παει παει
κανει και αλλαγες ταχ .στο αερα και ολα αυτα με την χρηση ποδοφρενου

MarD
09/07/2011, 20:53
Εγώ έχω στραβομάθει εξ' αρχής και το πρώτο και βασικό είναι που δεν κάνω συμπλεκτάρισμα, το οποίω κι εγώ θεωρώ πιο σωστό καθώς θα έρχεται πιο ομαλά και θα είναι καλύτερα ελεγχόμενο. Στο δικό μου με τρίτη όπως έλεγε και ο φίλος παραπάνω. Όπως και να 'χει όμως για τη χρήση που το θέλω το ποδόφρενο δεν θα μου κάνει δουλειά...

Βρήκα κάτι εδώ: http://slavensracing.com/products/brakes/left-hand-brake-kit-for-ktm-husaberg-by-revloc
Λέει όμως κι αυτό πως κάνει για μοντέλα 06-11 και το δικό μου είναι 04. Τοποθετείται λέει μαζί με το "Brembo clutch master cylinder".
Άραγε θα μπορούσα να το τοποθετήσω σε συνδιασμό με αυτό το κιτ: http://www.speedaway.co.uk/part/1322101/401-1322101-58313050100-repair-kit-cpl-d13mm

MarD
11/07/2011, 08:48
Άκυρο, πήρα απάντηση από τον μαγαζάτορα πως δεν υπάρχει κάτι για μένα.

Πάνο, τις αλλαγές ταχυτήτων ο κολλητός σου τις βάζει καρφωτές έτσι;

panos1050
11/07/2011, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από MarD
Άκυρο, πήρα απάντηση από τον μαγαζάτορα πως δεν υπάρχει κάτι για μένα.

Πάνο, τις αλλαγές ταχυτήτων ο κολλητός σου τις βάζει καρφωτές έτσι;

κανονικοτατα με συμπλεκτη,δουλευοντας πολυ ποδοφρενο

τοσα χρονια που το ξερω ακομα δεν εχω καταλαβει πως τα καταφερνει ο πουστης:confused:

LouCi4er
22/07/2011, 13:07
Γεια σας και απο μενα μαγκες.Εχω και εγω ενα Prestige του 04.Το μηχανακι σηκωνεται (χωρις να το ταλαιπωρησεις με συμπλεκταρισμα και τετοια) με δευτερα πολυ ανετα.Μετα συνεχιζεις καρφωτες εννοειτε παντα (πως τα καταφερνουν μερικοι και αλλαζουν στην σουζα ταχυτητες με συμπλεκτη δεν το εχω καταλαβει).Για τον φιλο που λεει οτι θελει να βαλει handbrake.Δεν αξιζει,κατσε και μαθε ποδοφρενο.Ειναι πολυ απλο και ευκολο.

nikolas1709
22/07/2011, 15:29
και εγω στην σουζα οταν κανω αλλαγες τισ κανω με συμπλεκτη κανονικα
KTM 950 SM

MarD
22/07/2011, 16:40
Παίδες το δουλεύω. Όντως παλούκι η μετατροπή και απογοητεύτηκα όσο το έψαχνα.
Πάντως είμαι σε καλό επίπεδο πιστεύω αφού λόγω εξάσκησης μου έρχεται πολύ πιο ομαλά. Πλέον μου πέφτει μόνο όταν σκάσει η ταχύτητα αλλά δεν τολμάω να κάνω αλλαγή χωρίς να μάθω καλά το ποδόφρενο. Έχω δρόμο ακόμα...

MarD
31/08/2011, 15:34
Ένα δοκιμαστικό βιντεάκι με την νέα μου κάμερα.
Θα ανεβάσω κι άλλα σύντομα.

http://www.youtube.com/watch?v=hbWFxtgy37E