View Full Version : Honda Cbr F4 I 2002/03 Τελικη Ταχυτητα
yiannis172
08/11/2012, 17:11
Στο 400ρι ειναι πιο πολυ το θεμα στησιμο παρα η απολυτη δυναμη οταν εχουμε να κανουμε με παρομοιες μοτοσυκλετες (ο οδηγος νοειται ο ιδιος σε ολες).Οσο πιο πολλα αλογα εχεις χωρις χαμηλωματα,τοσο περισσοτερο παλευεις.Και το 1,5,περιπου δευτερο, που εχουν διαφορα ειναι τεραστια σε αποσταση ωστε να δικαιολογησει τα 1000 κυβικα που εχουν τα Superbikes ;)
motomaniac
09/11/2012, 20:06
1.5s? που? ποιο?
yiannis172
09/11/2012, 20:22
Το 0-300 έδινε μεγαλύτερη τελική στο CBR.
273792
273793
273794
Γιαυτες εδω τις μετρησεις λεω.
motomaniac
09/11/2012, 20:26
11.2-3s 0-400m ποσο ειναι σημερα τα 600? και ποσο τα 1000?
yiannis172
09/11/2012, 21:05
Που θες να καταληξεις δε μπορω να καταλαβω,απλα....να δωσουμε τα 1000 να ξαναπαρουμε 600; :confused:
Σε τοσο μικρες,για αυτες τις μοτοσυκλετες που ειναι οι δυο κορυφαιες κατηγοριες απο πλευρας επιδοσεων,αποστασεις παιζει ρολο περισσοτερο ο οδηγος.Ενας καλος με 600 μπορει να περασει ενα μετριο-κακο με 1000.
Αλλα με ιδιους οδηγους η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη στο δρομο,ακομα και με τις μικρες διαφορες που βλεπεις στα χαρτια.Μην παραβλεπεις να κοιτας και την ταχυτητα εξοδου που παιζει τεραστιο ρολο. ;)
motomaniac
10/11/2012, 01:50
απλα σταθηκα εδω: πιο πολυ απ'ολα απο τις φωτο με εντυπωσιασαν τα 0-400 τους... παρα πολυ καλα νουμερα ακομα και για σημερα.. ουτε σημερα μαμα 1000αρα πεφτει κατω απο 10s..
Υποθετω
κανονικη συσκευη GPS, για με GPS A απο κινητο, μου εδειξε 1153 km/h :uplate:
αν ακουσες και μπαμ εσπασες και το φραγμα του ηχου:tooth:
endopandou
10/11/2012, 07:19
αν ακουσες και μπαμ εσπασες και το φραγμα του ηχου:tooth:
:tooth::tooth::tooth:
endopandou
10/11/2012, 07:41
απλα σταθηκα εδω: πιο πολυ απ'ολα απο τις φωτο με εντυπωσιασαν τα 0-400 τους... παρα πολυ καλα νουμερα ακομα και για σημερα.. ουτε σημερα μαμα 1000αρα πεφτει κατω απο 10s..
Οντως τότε έδιναν εξωφρενικά νούμερα και η πλάκα είναι πως τα έδιναν όλοι.
Εν μέρη αυτό δικαιολογείται απο το ότι τα μοτά είχαν περισσότερο στήσιμο δρόμου και λιγότερο πίστας. Πίστα σημαίνει πιο ψηλά το κέντρο βάρους των μοτοσακών (σε σχέση με την τότε αντίληψη στησίματος των εταιριών). Κάτι το οποίο μικραίνει έμμεσα το μεταξόνιο κι ας μην έχει αλλάξει αυτό ως προς τη διάσταση.
Ως γνωστόν τα πιο ψηλά στρίβουν και οι σαύρες εκκινούν. (ψηλά μέχρι ενός σημείου ε...)
Το R6 πχ που ήταν το πιο extreme αν το συγκρίνεις με τα σημερινά είναι ήπιο. Που φτάσαμε;
motomaniac
10/11/2012, 12:16
Οντως τότε έδιναν εξωφρενικά νούμερα και η πλάκα είναι πως τα έδιναν όλοι.
Εν μέρη αυτό δικαιολογείται απο το ότι τα μοτά είχαν περισσότερο στήσιμο δρόμου και λιγότερο πίστας. Πίστα σημαίνει πιο ψηλά το κέντρο βάρους των μοτοσακών (σε σχέση με την τότε αντίληψη στησίματος των εταιριών). Κάτι το οποίο μικραίνει έμμεσα το μεταξόνιο κι ας μην έχει αλλάξει αυτό ως προς τη διάσταση.
Ως γνωστόν τα πιο ψηλά στρίβουν και οι σαύρες εκκινούν. (ψηλά μέχρι ενός σημείου ε...)
Το R6 πχ που ήταν το πιο extreme αν το συγκρίνεις με τα σημερινά είναι ήπιο. Που φτάσαμε;
μη σας φανει περιεργολοιπον αν σε 400αρι φυγει ενα F4 απο ενα gsxr600k7... δεν ξερω τι θα εκανε με ενα R6 που εχει και πιο ανωμαλο φασμα αποδοσης αλλα με cbr 600 08 απλα δεν εχω ελπιδα.. δοκιμασμενο..
yiannis172
10/11/2012, 12:21
Εννοεις πως το F4 φευγει σε GSXR 600 και χανει απο CBR RR;
Πρακτικα ισοδυναμα ειναι με το Gixxer να ειναι λιγο μπροστα...
motomaniac
10/11/2012, 12:23
το πρακτικα ισοδυναμα στον δρομο εχει μεγαλη διαφορα...
yiannis172
10/11/2012, 12:28
Για να μη ξεφυγουμε εντελως του θεματος......Το CBR RR μπορει να φυγει υπο προυποθεσεις σε ενα gsxr 600,το F4 με τιποτα αν δεν ειναι εντελως αχρηστος ο οδηγος του gsxr.Δε το λεω για να μειωσω το F,ισα ισα που το θεωρω πολυ καλο αλλα η κατηγορια του ειναι αλλη,δεν μπορει να κοντραριστει με τα πιο καθαροαιμα αν μπορουμε να τα πουμε ετσι.
Και γενικα τα CBR ολων των κυβισμων,μεχρι την ελευση του 1000 το 2008,ηταν παντα πισω σε επιδοσεις απο τα ανταγωνιστικα μοντελα(με εξαιρεση το οπλο,400 RR ;) ).
motomaniac
10/11/2012, 12:43
για ψαξε καλυτερα.. το 600 του 07-08 που ηταν πισω? κι ομως οταν οι δοκιμες των περιοδικων αν οχι με τον ιδιο οδηγο τουλαχιστον με εφαμιλλο σου δινουν το πολυ μισο δευτερο διαφορα απο τοτε ως τωρα και γνωριζοντας ποσο ειναι μισο δευτερο στα 400 σου λεω οτι ανετα στον δρομο μπορεις να παρεις αυτην διαφορα με διαφορα οδηγου και χωρις να ειναι εντελως μαπα ο αλλος.. ειδικα αν μιλαμε για ρολαριστες πρωτες.. ουτε εγω ξερω να τρεχω.. ακομα το shift light εμπιστευομαι για τις αλλαγες...
thanos_s
10/11/2012, 12:46
για ψαξε καλυτερα.. το 600 του 07-08 που ηταν πισω? κι ομως οταν οι δοκιμες των περιοδικων αν οχι με τον ιδιο οδηγο τουλαχιστον με εφαμιλλο σου δινουν το πολυ μισο δευτερο διαφορα απο τοτε ως τωρα και γνωριζοντας ποσο ειναι μισο δευτερο στα 400 σου λεω οτι ανετα στον δρομο μπορεις να παρεις αυτην διαφορα με διαφορα οδηγου και χωρις να ειναι εντελως μαπα ο αλλος.. ειδικα αν μιλαμε για ρολαριστες πρωτες.. ουτε εγω ξερω να τρεχω.. ακομα το shift light εμπιστευομαι για τις αλλαγες...
Αφου ΔΕΝ ξερεις να τρεχεις, καλο ειναι να μην ποσταρεις οτι υποστηριζουν τα περιοδικα γιατι εκτιθεσαι..
yiannis172
10/11/2012, 12:57
για ψαξε καλυτερα.. το 600 του 07-08 που ηταν πισω? κι ομως οταν οι δοκιμες των περιοδικων αν οχι με τον ιδιο οδηγο τουλαχιστον με εφαμιλλο σου δινουν το πολυ μισο δευτερο διαφορα απο τοτε ως τωρα και γνωριζοντας ποσο ειναι μισο δευτερο στα 400 σου λεω οτι ανετα στον δρομο μπορεις να παρεις αυτην διαφορα με διαφορα οδηγου και χωρις να ειναι εντελως μαπα ο αλλος.. ειδικα αν μιλαμε για ρολαριστες πρωτες.. ουτε εγω ξερω να τρεχω.. ακομα το shift light εμπιστευομαι για τις αλλαγες...
Εγω ειχα R6 '04.Eιχε φιλος το F4 και ειχαμε κανει απειρα ανοιγματα και ολα σε πορεια,δηλαδη ρολλ που φαινεται καθαρα η δυναμη.Εφευγα παντα σε ολες τις ταχυτητες και μια φορα ειχα φυγει και διπλος.Κρατα το αυτο για τωρα.....Ανοιγω μετα απο καιρο με GSXR 600 K6 παλι σε βολτα εθνικη....απλα να σου πω οτι ξενερωσα λιγο και ειδικα οσο ανεβαιναν τα χλμ εφευγε ολο και περισσοτερο.Βγαλε ενα πρωτο αποδεδειγμενο,συμπερασμα απο τη δικη μου εμπειρια :beer:
motomaniac
10/11/2012, 13:52
Αφου ΔΕΝ ξερεις να τρεχεις, καλο ειναι να μην ποσταρεις οτι υποστηριζουν τα περιοδικα γιατι εκτιθεσαι..
δεν ξερω.. απλα αμα με προκαλεσουν τρεχω.. τα συμπερασματα ειναι δικα μου.
motomaniac
10/11/2012, 13:54
Εγω ειχα R6 '04.Eιχε φιλος το F4 και ειχαμε κανει απειρα ανοιγματα και ολα σε πορεια,δηλαδη ρολλ που φαινεται καθαρα η δυναμη.Εφευγα παντα σε ολες τις ταχυτητες και μια φορα ειχα φυγει και διπλος.Κρατα το αυτο για τωρα.....Ανοιγω μετα απο καιρο με GSXR 600 K6 παλι σε βολτα εθνικη....απλα να σου πω οτι ξενερωσα λιγο και ειδικα οσο ανεβαιναν τα χλμ εφευγε ολο και περισσοτερο.Βγαλε ενα πρωτο αποδεδειγμενο,συμπερασμα απο τη δικη μου εμπειρια :beer:
τι να πω.. τα R6 παντα μου φαινοντουσαν "κοντα" αλλαζαν ταχυτητες νωριτερα απο τα Hοnda, ισως να εφταιγε κι η ευστροφια τους γι'αυτο... μιλησα ομως για 400 αντε 500μ.. οχι εθνικη κι οχι πανω απο 3η ταχυτητα..
ArgirisVale
11/11/2012, 00:56
Με τα μαμα γραναζια 276-277 κ το gps εδειχνε 265-266 μονο με τελικο εξατμισης χωρις φιλτρο η κατι αλλο...
ArgirisVale
11/11/2012, 01:20
πιο ηταν το πιο δυνατο ΧΧ? ψεκαστο η οχι? :)
φιλες μου πως βγαζει μερικα αλογακια παραπανω? τα ψεκαστα εως το 02 ειναι κατω απο 96 ροδα...
160-60-17 φοραω πισω
το ψεκαστο μπορει να εχει 1000στροφες πιο ψηλο κοφτη αλλα η 6η δεν μπαινει κοφτη σε κανενα απο τα 2. συνεπως?
το καρπυρατερατο δουλευει χαμηλοτερα.και ξυπναει νωριστερα.
τα 200 τα εχει στις 9000 ενω το ψεκαστο κοντα στις 10000
οποτε δε βαριεσαι και αν εχεις ορεξη ελα να κανουμε κανα τεστ!!! κερνω καφε
6976441894 πανος
τα 01-02, 96 ροδα;;; μηπως ξεχνατε ρε παληκαρια οτι δυο ιδιες μηχανες να εχεις μπορει να εχουν κ διαφορα εως κ 5 αλογακια μεταξυ τους;;; γιατι το δικο μου μονο με τελικο κ μαμα γραναζια εδειξε 101,2 τροχο... κ προσφατα πατησα απο σταματημενοι κ ρολαριστοι κ gsx 1400 κ cb 1300 κ cb 1000r κ με r6 03,04 παιζαμε ροδα ροδα κ κατι ακομα για τον τυπο της εποχης οτι το cbr600f4i ηταν το πρωτο cbr600 που περασε τα 260 πραγματικα... το δικο μου με 276-277 σε ολη την διαδρομη απο Σχηματαρι-Καμμενα Βουρλα κ στην επιστροφη στο κοντερ... κ gps 265-266...
motomaniac
11/11/2012, 05:06
αν μηχανη με μηχανη εχουν εως5 αλογα διαφορα σκεψου τι συμβαινι με τους οσηογυς.. γι'αυτο εγω δεν λεω περσα Κ^. αλλαα τον ταδε με Κ6.. κι ετσι το κριμα στον λαιμο του... γιατι ετσι ειναι ο δρομος... ουτε οδηγος ουτε ασφαλτος.. οπου σε πετυχει κι οποιος ειναι πιο γρηγορος.. μετα πες οτι θες... σε περασε? με περασε? αυ7τος ηταν ο ταδε με το το ταδε... οχι χοντα η καφασακι η γιαμαπα... τα σουτζουνι δεν ...
endopandou
11/11/2012, 08:51
προσφατα πατησα απο σταματημενοι κ ρολαριστοι κ gsx 1400 κ cb 1300 κ cb 1000r κ με r6 03,04 παιζαμε ροδα ροδα
Κατάλαβα καλά; πήρες απο στάση ΚΑΙ ΡΟΛΑΡΙΣΤΑ Suzuki gsx1400 και Honda cb1300 και Honda cb1000r
Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος φίλος γιατί... :eyepop:
endopandou
11/11/2012, 08:54
το δικο μου με 276-277 σε ΟΛΗ την διαδρομη απο Σχηματαρι-Καμμενα Βουρλα κ στην επιστροφη στο κοντερ... κ gps 265-266...
Το εξηγείς κι αυτό αν θέλεις;
GiannisBlessed
11/11/2012, 09:31
Το εξηγείς κι αυτό αν θέλεις;
τι δεν καταλαβες φιλος?οπως εσυ εισαι εντο παντου ετσι και αυτος ειναι τελικιασμενος παντου!!:p:bawl:
παντως εγω μια φορα ειχα ανοιξει ρολαριστος με cb1300 και μεχρι τα 180 αν θυμαμαι καλα με ειχε μ@μησει.απο εκει και μετα εδειχνε να τον φτανω αλλα τελικα εκοψε ο τυπας.
ξεκινισαμε απο τα 80 περιπου και εγω με δευτερα.εκει δεν ειναι και η καλυτερη περιοχη για το δικο μου.αυτος λογο ροπης απομακρυνθηκε οσο απομακρυνθηκε το πρωτο δευτερολεπτο και μετα ειμασταν σταθερα.
devil's animal
11/11/2012, 11:03
τα 01-02, 96 ροδα;;; μηπως ξεχνατε ρε παληκαρια οτι δυο ιδιες μηχανες να εχεις μπορει να εχουν κ διαφορα εως κ 5 αλογακια μεταξυ τους;;; γιατι το δικο μου μονο με τελικο κ μαμα γραναζια εδειξε 101,2 τροχο... κ προσφατα πατησα απο σταματημενοι κ ρολαριστοι κ gsx 1400 κ cb 1300 κ cb 1000r κ με r6 03,04 παιζαμε ροδα ροδα κ κατι ακομα για τον τυπο της εποχης οτι το cbr600f4i ηταν το πρωτο cbr600 που περασε τα 260 πραγματικα... το δικο μου με 276-277 σε ολη την διαδρομη απο Σχηματαρι-Καμμενα Βουρλα κ στην επιστροφη στο κοντερ... κ gps 265-266...
ναι, εε??
και για πες ρε Στεφανακ'...:a014:
chr1s_86
11/11/2012, 12:35
Κατάλαβα καλά; πήρες απο στάση ΚΑΙ ΡΟΛΑΡΙΣΤΑ Suzuki gsx1400 και Honda cb1300 και Honda cb1000r
Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος φίλος γιατί... :eyepop:
Ε προφανώς οι άλλοι δεν ήξεραν τι γίνεται ή ξεκίνησαν σαν να φεύγουν από το βενζινάδικο... 273993
thanos_s
11/11/2012, 12:46
ναι, εε??
και για πες ρε Στεφανακ'...:a014:
τα 01-02, 96 ροδα;;; μηπως ξεχνατε ρε παληκαρια οτι δυο ιδιες μηχανες να εχεις μπορει να εχουν κ διαφορα εως κ 5 αλογακια μεταξυ τους;;; γιατι το δικο μου μονο με τελικο κ μαμα γραναζια εδειξε 101,2 τροχο... κ προσφατα πατησα απο σταματημενοι κ ρολαριστοι κ gsx 1400 κ cb 1300 κ cb 1000r κ με r6 03,04 παιζαμε ροδα ροδα κ κατι ακομα για τον τυπο της εποχης οτι το cbr600f4i ηταν το πρωτο cbr600 που περασε τα 260 πραγματικα... το δικο μου με 276-277 σε ολη την διαδρομη απο Σχηματαρι-Καμμενα Βουρλα κ στην επιστροφη στο κοντερ... κ gps 265-266...
Κλαιω με αυτα που διαβαζω.. Ο κολλητος μου εχει rsv mille (το εχει και αγγελια εδω) και 400μ ρολλ τρωει 2-3 κενα απο το cb τα οποια δεν προλαβαινει να μαζεψει ουτε στο χλμ..Περνας με το cbrf το rsv μηπως??
thanos_s
11/11/2012, 12:55
ναι, εε??
και για πες ρε Στεφανακ'...:a014:
αν μηχανη με μηχανη εχουν εως5 αλογα διαφορα σκεψου τι συμβαινι με τους οσηογυς.. γι'αυτο εγω δεν λεω περσα Κ^. αλλαα τον ταδε με Κ6.. κι ετσι το κριμα στον λαιμο του... γιατι ετσι ειναι ο δρομος... ουτε οδηγος ουτε ασφαλτος.. οπου σε πετυχει κι οποιος ειναι πιο γρηγορος.. μετα πες οτι θες... σε περασε? με περασε? αυ7τος ηταν ο ταδε με το το ταδε... οχι χοντα η καφασακι η γιαμαπα... τα σουτζουνι δεν ...
Καπως ετσι μπαινει μετα ο καθενας εδω και λεει οτι περασα με το 600 ενα 1000 ( το οποιο ανοιγε δυο πανω για πλακα μιας και ειδε οτι εχει να κανει με 600- το εχω κανει παρα πολλες φορες) και γινονται συζητησεις επι συζητησεων για το τιποτα...
motomaniac
11/11/2012, 22:21
παρεξηγησες Θανο... για κοντρα κανονικη μιλουσα.. οχι σε ειδα στο φαναρι κι ημουν καγκουρας κι ερχομουν με 3η γεματη αρα σε περασα..
pipe_smoker
12/11/2012, 01:33
ναι, εε??
και για πες ρε Στεφανακ'...:a014:
Με πεθανεεεεεεες!!!! :bawl::bawl::bawl::bawl:
Κατάλαβα καλά; πήρες απο στάση ΚΑΙ ΡΟΛΑΡΙΣΤΑ Suzuki gsx1400 και Honda cb1300 και Honda cb1000r
Μ'αρέσει που το έγραψες και με κεφαλαία για να το τονίσεις. Το "ρολλαριστά" σε πείραξε? :bawl:
Ρε μήπως αφού τους πέρασε κούμπωσε μετά και μια δευτέρα κι έγινε αυτό
αν ακουσες και μπαμ εσπασες και το φραγμα του ηχου
Θρεντάρα λέμε. Ή που θα πεταχτούν τα φίδια από την οθόνη να μας φάνε ή πάμε όλοι να αγοράσουμε cbr600f4. Σιγά σιγά πάει να πάρει τη θέση του v-strom ως ο Chuck Norris των μοτοσυκλετών.
harris_x
12/11/2012, 18:45
για ιστορίες με φίδια και κροκοδείλους εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132020)
Στο παρών μόνο αναφορά για τελικές και άντε κανα σχόλιο.
petros1972
03/02/2013, 16:40
δεν νομιζω οτι μπορει να βγαλει κανεις συμπερασμα για την τελικη παρα μονο ατομικα.μετρανε πολλα ρολο.κατασταση μηχανης-δρομος -λαστιχα-τελικο(αν και εδω εχω καποιες αμφιβολιες εκτος της ολοσωμης)-καιρικες συνθηκες.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.