View Full Version : Honda Cbr F4 I 2002/03 Τελικη Ταχυτητα
HONDA CBR F4 I 2002/03 Τελικη Ταχυτητα
Παιδια 255 km/h με 6η στις 13000 στροφες σταθερα (στροφες, ταχυτητα), αληθινα ή οχι?
Εγώ είχα δει 277 στο κοντέρ μετά την κόρινθο στην κατηφόρα προς πάτρα-τρίπολη
Χμ,
δεν εγραψα που ηταν, στη περιοχη "Πλατυκαμπος" καμπο Λαρισης, στα μεγαλα ισιαδεια.
Αυτα
που δειχνει κατα ποσο ειναι αληθινα, τι "λαθος" υπαρχει περιπου, ξερεις?
pilotos_xtreme
13/07/2011, 02:30
εγω ειχα δει 280 σε κατηφορα αρκετα μεγαλη αλλα οχι με μεγαλη κλιση. αλλα φοραγα 1 δοντι πιο κοντο γραναζι μπορστα οποτε υπολογιζω γυρο στα 250 τελικη μαξ.
με το GPS 262,στο κοντέρ είχα 271!!
Cpt. Haddock
13/07/2011, 08:15
Ευθειακηδες... :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
εγω ειχα δει 280 σε κατηφορα αρκετα μεγαλη αλλα οχι με μεγαλη κλιση. αλλα φοραγα 1 δοντι πιο κοντο γραναζι μπορστα οποτε υπολογιζω γυρο στα 250 τελικη μαξ.
Υποθετω
κανονικη συσκευη GPS, για με GPS A απο κινητο, μου εδειξε 1153 km/h :uplate:
petros1972
13/07/2011, 09:59
τα gps λενε την αληθεια.ακριβεια 3 μετρα αρκει η ταχυτητα να ειναι σταθερη.
Εγώ τότε είχα HTC p3300 και πάνω από 200km/h το gps την "άκουγε" οπότε δεν ξέρω. Πάντως το μηχανάκι ήταν "μαμά" με καθρέπτες και τα όλα.
Και
το δικο μου μαμα ειναι εκτος απο εξατμιση. Θα δοκιμασω καποια αλλη φορα με καποια αλλη εφαρμογη GPS A για το κινητο να δω ισως ειναι πιο ακριβης, δε χρειαζεται με τοσα km/h βεβαια.
Ευχαριστω
petros1972
13/07/2011, 14:01
ολα τα ταχυμετρα κλεβουν.η καλυτερη μετρηση εχει παρατηρηθει στα 2/3 της ταχυτητας τους.το gps ειναι ποιο ακριβειας απο το a-gps
road spirit
13/07/2011, 14:24
σε τεστ περιοδικών τότε (2002-2003), μέτρηση πραγματικής τελικής στα 250-255 χαω. Ένδειξη κοντέρ καμιά 20αριά παραπάνω
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
σε τεστ περιοδικών τότε (2002-2003), μέτρηση πραγματικής τελικής στα 250-255 χαω. Ένδειξη κοντέρ καμιά 20αριά παραπάνω
Στο FS είχα δει 282 αλλά βγάλε το 10% που κλέβει.. κάπου στα 255 :winka:
GiannisBlessed
13/07/2011, 15:09
τόσο νομίζω λέει και στο gearing commander.
sovaros_user
13/07/2011, 15:30
στο κοντερ 288 κ στο gps 530 απο την θαλασσα. :smokin:
Joyrider
13/07/2011, 16:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
στο κοντερ 288 κ στο gps 530 απο την θαλασσα. :smokin:
Μην σπαμάρεις φιλαράκι :smokin:
Αν και παλιά άλλα έλεγες
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101050&perpage=15&pagenumber=1
Καγκούρεψες και συ :lol:
sovaros_user
13/07/2011, 16:22
αχχαχαχαχαχχααχχα, κρατας ιστορικο ε.
καπου 240 τωρα... στις καλυβες κοντα :smokin:
ilias s.m.
13/07/2011, 20:03
250 στην Αττικη οδο σε επιπεδο με F4 του 99'
κοντερατα ε!:smokin:
petros1972
14/07/2011, 08:17
265 κοντερ στην θηβα
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
τόσο νομίζω λέει και στο gearing commander.
Κατσε καλα συνδεσμος!
GiannisBlessed
14/07/2011, 13:15
den ebala syndesmo.
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
den ebala syndesmo.
Ναι
λαθος διατυπωση, αλλα εβαλες το ονομα, οποτε!
GiannisBlessed
18/08/2011, 15:56
link (http://www.gearingcommander.com/)
246 για το ψεκαστο και 256 για το καρμπυρατερ.
250 k anevaze k allo alla polyyy arga pleon..den pige parapanw giati xreiastike na kopsw..
ithele k allo dromo..
DgCbrF4i
17/11/2011, 12:20
276κμ στις 14000 σ.α.λ στην εθνική βόλου λαρίσης
με ελαφρία κατηφορική κλιση μετά τα διόδια...
(δεν ξερω κατα πόσο ισχύει αλλα μου έκλεισε κ ο ένας καθρέφτης από τον αέρα :-P )
marmel.gr
01/11/2012, 19:11
επαναφορα θεματος
CBR600 F3 1998
288 στο αναλογικο ταχυμετρο στις 13500 στην ευθεια της θηβας...
200 παει στις 9000 με τα μαμα αλυσιδογραναζα προς επιβεβαιωση.
δεν προλαβε να κοκκινησει γιατι με εκοψαν. 300'400 μετρα ακομα και θα κοκκινιζε η εκτη γμτ... ανεβαζε ακομα...
φιλος παρεα ηταν ενα ψεκαστο fs1 του 2001 .εμεινε 1.5 κολωνα πισω και ειδε στο ψηφιακο του κοντερ 271
thanos_s
01/11/2012, 21:05
ελα να χαρουμε παλι 300αρια :D θα φοβαμαι να βγω με το zx10 εθνικη μη με περασει τελικες κανενα f4i
GiannisBlessed
02/11/2012, 00:57
ελα να χαρουμε παλι 300αρια :D θα φοβαμαι να βγω με το zx10 εθνικη μη με περασει τελικες κανενα f4i
xaxaxax
261 to diko mou ws twra!!!01 kitrino.
pragmatika omws file marmel amfibalw oti h honda ekane bhmata pisw sto 8ema epidwsewn.
ολα τα ταχυμετρα κλεβουν.η καλυτερη μετρηση εχει παρατηρηθει στα 2/3 της ταχυτητας τους.το gps ειναι ποιο ακριβειας απο το a-gps
Ξερω οτι ειναι εδω και ενα χρονο το ποστ αλλα και στα 2 πραγματα που λεει ειναι λαθος.
πρωτον περιπου 10% εχουν αποκλιση τα ταχυμετρα(φυσικα υπαρχουν και με λιγοτερο) οποτε οσο ανεβαινει η ταχυτητα ανεβαινει και η αποκλιση γιατι στα 20 εχιε αποκλιση 2χλμ στα 200 εχει 20χλμ κ.ο.κ.
Η διαφορα του gps με το a-gps ειναι οτι το δευτερο χρησιμοποιει το δικτυο της κινητης τηλεφωνιας για να κλειδωσει πιο γρηγορα.καμια αλλη.μπορεις καλλιστα να απενεργοποιησεις αυτη τη δυνατοτητα(ολα τα κινητα που το υποστηριζουν εχουν την επολογη) και απο a-gps να λειτουργει ως σκετο gps.αρα δεν στεκει οτι το ενα ειναι καλυτερο απο το αλλο γιατι ουσιαστικα ειναι το ιδιο.
sapila racing
02/11/2012, 11:24
επαναφορα θεματος
CBR600 F3 1998
288 στο αναλογικο ταχυμετρο στις 13500 στην ευθεια της θηβας...
200 παει στις 9000 με τα μαμα αλυσιδογραναζα προς επιβεβαιωση.
δεν προλαβε να κοκκινησει γιατι με εκοψαν. 300'400 μετρα ακομα και θα κοκκινιζε η εκτη γμτ... ανεβαζε ακομα...
φιλος παρεα ηταν ενα ψεκαστο fs1 του 2001 .εμεινε 1.5 κολωνα πισω και ειδε στο ψηφιακο του κοντερ 271
Το corolla πόσο παει? 388 ? :lol:
dankannn
02/11/2012, 12:39
260 με εξατμιση powercommander και φιλτρο
marmel.gr
03/11/2012, 20:55
xaxaxax
261 to diko mou ws twra!!!01 kitrino.
pragmatika omws file marmel amfibalw oti h honda ekane bhmata pisw sto 8ema epidwsewn.
τι υπονοει ο ποιητης? οτι καρμπυρατερατο χανει απο ψεκαστο? ρωταω γιατι η παρεα που ταξιδευαμε ηταν 3 4 ψεκαστα του 01 και 02. συνεχεια κολωνα πισω ηταν...
δεν αντιλεγω οτι οσο ανεβαινει η τελικη κλεβει και το κοντερ. εγω απλα αναφερα τα χιλιομετρα που ειδα μιας και εδω μιλαμε για τελικη CBR600. ημουν υπερβολικα σκυμενος και υπηρξε διαρκεια. ειπα οτι ημουν στην θηβα. οταν ανεβαζα το κρανος απο την ζελατινα το στροφομετρο επεφτε 200 στροφες. ξαναεσκυβα και ξαναανεβαινε 200 στροφες....
τα 600 πανε τελικη απο φερινγκ και οχι απο γκαζια. γυμνο χωρις φερινγκ ποτε δεν μπορεσα να το παω πανω απο 240!!!
αλωστε το CBR μου δουλευει ειναι ετοιμοπολεμο να αποδειξει τι μπορει να κανει σε ενα ψεκαστο. εχω τα μαμα γραναζια και ειχε δυναμομετρηθει πριν κατι χρονια 99.8 ροδα σε dynojet
το εχεις δυναμομετρησει ποτε σου να δεις οτι δεν θα βγαλει πανω απο 96αλογα ροδα?
στα 200κοντερ ποσες στροφες εχεις? νομιζω εχεις 10000. εμενα 200δειχνει στις 9000. γιατι να μην ειναι πιο γρηγορο ενα καρπυρατερατο δλδ?
παντως αν φιλε μου αμφιβαλεις για τα βηματα πισω της χοντα και εχεις ψεκαστο δεν εχεις παρα να δοκιμασεις....!!!!
marmel.gr
03/11/2012, 21:03
Το corolla πόσο παει? 388 ? :lol:
ειχα ενα ψεκαστο fs1 του 2001 παραλληλα με το CBR που εχω τωρα. το κρατησα 3 βδομαδες.πιστεψε με μαζι με κολητο μου τα πηγαμε 10 κοντρες. αλαζαμε οδηγους μπας και... αλλα το ψεκαστο οποιος και να το οδηγουσε ηταν συνεχεια πισω. χωρις να πιασουμε τελικες...
οσο για το συγκεκριμενο corolla αφου δεν ξερεις την ιπποδυναμη και αφου δεν ξερεις λεπτομερειες αφου δεν ξερεις το στησιμο του τι και πως καλυτερα να μην μιλας η να ειρωνευεσαι....
το συγκεκριμενο corolla χτυπαει evo9 χτυπαει carrera 911 χτυπαει cayenne χτυπαει πολλα και πανακριβα αυτοκινητα...
τελικη εχω δει 250+ αλλα επρεπε να κοψω γιατι η καροτσα δεν μπορει να ανταπεξελθει σε αυτες τις ταχυτητες.ειχε αλλες 400-500 στροφες εως τον κοφτη...
με gps που μετρηθηκε εως 200κμ το κοντερ εκλεβε 1κμ. αυτη ηταν η αποκριση
υπαρχουν corolla με 400 κυβικα λιγοτερα και με περνανε τελικες για πλακα.
για αυτο αμα δεν ξερουμε ας μην ειρωνευομαστε...
εκτος να εχεις και συ κατι καλο ωστε να δοκιμασεις να δαμασεις το συγκεκριμενο corolla!!!!
παντα φιλικα και χωρις παρεξηγησεις!!!!
πανος!!!
chr1s_86
03/11/2012, 23:36
επαναφορα θεματος
CBR600 F3 1998
288 στο αναλογικο ταχυμετρο στις 13500 στην ευθεια της θηβας...
Δεν παίρνεις κι ένα GPS μαζί την επόμενη φορά ;;
GiannisBlessed
03/11/2012, 23:45
το συγκεκριμενο corolla χτυπαει evo9 χτυπαει carrera 911 χτυπαει cayenne χτυπαει πολλα και πανακριβα αυτοκινητα...
χτυπαει φραπε...χτυπαει και μια ομελετα και αμα τυχει χτυπαει και κανα μπεργκερ να καρδαμωσει!:lol:
τεσπα αδερφε για το αμαξι δεν εχω αποψη.χιουμορ κανω...
τωρα για τα 600ρια το 288 σαν νουμερο ειναι αντε γεια.
δεν εχει τυχει ποτε να πετυχω στον δρομο και να ανοιξω με f3.
απο οσο ξερω το φ3 εχει κανα 15ρι κιλα παραπανω λογο υλικου πλαισιου.οποτε σε 0-100-200 λογικα υπολοιπεται.
τωρα τελικες ξερω οτι τα ψεκαστα εχουν κοντητερη πεμπτη και εκτη οποτε λογικα ανοιγουν καλυτερα.
τα 200 τα εχω στις 10.000 αλλα κοφτη εχω στις 14500 αρα θεωρητικα μπορω να παω μεχρι 290!
γαμω!:beer::evil:
yiannis172
04/11/2012, 08:23
Χωρις να ξερω συγκεκριμενα για το CBR,θα πω πως δεν ειναι λιγες οι φορες που το τελευταιο μοντελο δεν ειναι πιο γρηγορο απο το προηγουμενο.Ενα παραδειγμα που ξερω καλα ειναι το GSXR,που αποδεδειγμενα το γρηγοροτερο ειναι το Κ7-Κ8,απο ολη τη σειρα...(δεν εχω Κ8)
Οσον αφορα τη τελικη του F,επειδη ειχα R6 που ηταν απειρως δυνατοτερο και γρηγοροτερο,αποκλειεται να πηγαινει πανω απο 260 (αντε 270 αν εχει αναλογικο και κλεβει περισσοτερο).Ειδικα κατι για 280+ που βλεπω,μονο αν ειναι κοντυμενο το μηχανακι και δειχνει οτι θελει....
χτυπαει φραπε...χτυπαει και μια ομελετα και αμα τυχει χτυπαει και κανα μπεργκερ να καρδαμωσει!:lol:
τεσπα αδερφε για το αμαξι δεν εχω αποψη.χιουμορ κανω...
τωρα για τα 600ρια το 288 σαν νουμερο ειναι αντε γεια.
δεν εχει τυχει ποτε να πετυχω στον δρομο και να ανοιξω με f3.
απο οσο ξερω το φ3 εχει κανα 15ρι κιλα παραπανω λογο υλικου πλαισιου.οποτε σε 0-100-200 λογικα υπολοιπεται.
τωρα τελικες ξερω οτι τα ψεκαστα εχουν κοντητερη πεμπτη και εκτη οποτε λογικα ανοιγουν καλυτερα.
τα 200 τα εχω στις 10.000 αλλα κοφτη εχω στις 14500 αρα θεωρητικα μπορω να παω μεχρι 290!
γαμω!:beer::evil:
.. επειδή είχα πριν πολλαααααα χρόνια ένα F3 του 97
ένα βράδι, σκοτεινό και κρύο που το άνοιξα για τον χαβαλέ της υπόθεσης,
μπορεί να μου πήρε την μισή αττική για να ανοίξει αλλά είδα στο αναλογικό 280 χλμ τελικής ..
τώρα σε πραγματικά μπορεί να έδειχνε παπάδες .. αλλά σαν εικόνα ήταν εντυπωσιακό ..
ίσως ( σίγουρα δηλαδή ) το κοντέρ να έχανε τα αυγά και τα πασχάλια .. αλλά το έδειξε .. ! :D:a014::D
motomaniac
04/11/2012, 13:05
επαναφορα θεματος
CBR600 F3 1998
288 στο αναλογικο ταχυμετρο στις 13500 στην ευθεια της θηβας...
200 παει στις 9000 με τα μαμα αλυσιδογραναζα προς επιβεβαιωση.
δεν προλαβε να κοκκινησει γιατι με εκοψαν. 300'400 μετρα ακομα και θα κοκκινιζε η εκτη γμτ... ανεβαζε ακομα...
φιλος παρεα ηταν ενα ψεκαστο fs1 του 2001 .εμεινε 1.5 κολωνα πισω και ειδε στο ψηφιακο του κοντερ 271
F3 του 98 στην ευθεια της εγνατιας μετα τα διοδια του πολυμυλου για βεροια και μεχρι βαθια μεσα στο τουνελ 270-275 κοντερισια... με 13500σαλ κι εγω..
τωρα το F4i που εχω μεχρι 258 κοντερισια αλλα εχω εντελως μαυρη ζελατινα και δεν μπορω να σκυψω τελειως ωστε να ανεβει κι αλλο η τελικη. το F4ι το μετραω εγνατια απο βεροια προς θεσσαλονικη μεχρι τον κομβο της κουλουρας.
marmel.gr
04/11/2012, 21:37
χτυπαει φραπε...χτυπαει και μια ομελετα και αμα τυχει χτυπαει και κανα μπεργκερ να καρδαμωσει!:lol:
τεσπα αδερφε για το αμαξι δεν εχω αποψη.χιουμορ κανω...
τωρα για τα 600ρια το 288 σαν νουμερο ειναι αντε γεια.
δεν εχει τυχει ποτε να πετυχω στον δρομο και να ανοιξω με f3.
απο οσο ξερω το φ3 εχει κανα 15ρι κιλα παραπανω λογο υλικου πλαισιου.οποτε σε 0-100-200 λογικα υπολοιπεται.
τωρα τελικες ξερω οτι τα ψεκαστα εχουν κοντητερη πεμπτη και εκτη οποτε λογικα ανοιγουν καλυτερα.
τα 200 τα εχω στις 10.000 αλλα κοφτη εχω στις 14500 αρα θεωρητικα μπορω να παω μεχρι 290!
γαμω!:beer::evil:
ας αφησουμε τ αμαξι καλυτερα
για την τελικη τωρα εγω απλα ανεφερα οτι ειδα στο ταχυμετρο μου. ουτε ξερω αν κλεβει και ποσο κλεβει. δλδ αν ελεγα 260 θα μουν καλυμενος? αφου αυτα ειδα?
το ταχυμετρο μου εχει γραμμες εως 290. ηταν 1χιλιοστο πριν την τελευταια γραμμη.
μπορει το μηχανακι να ναι πιο βαρυ απο ψεκαστο αλλα το βαρος ειναι στιγμες οπως στην θηβα που βοηθαει σε τελικη. επισης σε τελικη βοηθαει το πισω στενο λαστιχο.160αρι
τελος το μηχανακι ειχε βγαλει 100ροδα που δεν ειναι ευκολο νουμερο. φοραει acrapovits και k&n πανελ
υπολειπεται σε 0-100 η 0-200? γιατι υπολειπεται φιλος?
και τοσα χρονια τοσες δοκιμες ταξιδια κοντρες που χουμε κανει ΖΩΝΤΑΝΑ στο δρομο ουτε στα περιοδικα ουτε στη θεωρια τι ειναι αυτα?
τελος παντων μας εχουν παρει και τα χρονια λιγο και δεν με ενδιαφερει αν γινει πιστευτο η οχι.
εδω μιλαμε για τελικες CBR και ανεφερα αυτο που ειδα...
και μπαι δε γουαιη το μηχανακι μου ειναι ετοιμοπολεμο για καθε ΤΕΣΤ!!!
marmel.gr
04/11/2012, 21:39
Δεν παίρνεις κι ένα GPS μαζί την επόμενη φορά ;;για να το αποδειξω σε σενα? :)
marmel.gr
04/11/2012, 21:41
Χωρις να ξερω συγκεκριμενα για το CBR,θα πω πως δεν ειναι λιγες οι φορες που το τελευταιο μοντελο δεν ειναι πιο γρηγορο απο το προηγουμενο.Ενα παραδειγμα που ξερω καλα ειναι το GSXR,που αποδεδειγμενα το γρηγοροτερο ειναι το Κ7-Κ8,απο ολη τη σειρα...(δεν εχω Κ8)
Οσον αφορα τη τελικη του F,επειδη ειχα R6 που ηταν απειρως δυνατοτερο και γρηγοροτερο,αποκλειεται να πηγαινει πανω απο 260 (αντε 270 αν εχει αναλογικο και κλεβει περισσοτερο).Ειδικα κατι για 280+ που βλεπω,μονο αν ειναι κοντυμενο το μηχανακι και δειχνει οτι θελει....
γιατι να κλειβει περισσοτερο το αναλογικο απο το ψηφιακο?
γιατι το κοντερ του R6 να δειχνει σωστα?
εχω μαμα γραναζια και μαμα διαστασεις λαστιχα
marmel.gr
04/11/2012, 21:46
F3 του 98 στην ευθεια της εγνατιας μετα τα διοδια του πολυμυλου για βεροια και μεχρι βαθια μεσα στο τουνελ 270-275 κοντερισια... με 13500σαλ κι εγω..
τωρα το F4i που εχω μεχρι 258 κοντερισια αλλα εχω εντελως μαυρη ζελατινα και δεν μπορω να σκυψω τελειως ωστε να ανεβει κι αλλο η τελικη. το F4ι το μετραω εγνατια απο βεροια προς θεσσαλονικη μεχρι τον κομβο της κουλουρας.
μην κουραζεσαι παληκαρι μου... ποτε δεν θα δειξει περισσοτερα το ψεκαστο. ειχα και τα δυο στο ιδιο διαστημα!!!
καρμπυρατερ φορ εβερ και δουλεμα superfourατο λεμε!!!! :)
GiannisBlessed
04/11/2012, 22:06
ας αφησουμε τ αμαξι καλυτερα γιατι τ αμαξι δαγκωνει σοβαρα...
για την τελικη τωρα εγω απλα ανεφερα οτι ειδα στο ταχυμετρο μου. ουτε ξερω αν κλεβει και ποσο κλεβει. δλδ αν ελεγα 260 θα μουν καλυμενος? αφου αυτα ειδα?
το ταχυμετρο μου εχει γραμμες εως 290. ηταν 1χιλιοστο πριν την τελευταια γραμμη.
μπορει το μηχανακι να ναι πιο βαρυ απο ψεκαστο αλλα το βαρος ειναι στιγμες οπως στην θηβα που βοηθαει σε τελικη. επισης σε τελικη βοηθαει το πισω στενο λαστιχο.160αρι
τελος το μηχανακι ειχε βγαλει 100ροδα που δεν ειναι ευκολο νουμερο. φοραει acrapovits και k&n πανελ
υπολειπεται σε 0-100 η 0-200? γιατι υπολειπεται φιλος?
και τοσα χρονια τοσες δοκιμες ταξιδια κοντρες που χουμε κανει ΖΩΝΤΑΝΑ στο δρομο ουτε στα περιοδικα ουτε στη θεωρια τι ειναι αυτα?
τελος παντων μας εχουν παρει και τα χρονια λιγο και δεν με ενδιαφερει αν γινει πιστευτο η οχι.
εδω μιλαμε για τελικες CBR και ανεφερα αυτο που ειδα...
και μπαι δε γουαιη το μηχανακι μου ειναι ετοιμοπολεμο για καθε ΤΕΣΤ!!!
εγω απλα σου ειπα οτι τα 288 που ειδες ειναι 20-30κμ μην σου πω και 40 κατω.
το βαρος στην τελικη δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο.
το 160ρι λαστιχο παιζει και αρκετα.
αν βρεθουμε ποτε δεν εχω κανενα προβλημα να κανουμε το τεστ.μαλιστα εχω αρκετη περιεργεια θα ελεγα...
απλα μου φαινεται περιεργο που ενα μοτερ με 1000 στροφες πιο ψηλο κοφτη(περιθωριο στροφων=περιοθωριο για κοντυτερες σχεσεις=αυξηση ιπποδυναμης) με ψεκασμο (ο οποιος δεν εχει πνιξιμο στις εισαγωγες για δημιουργεια βεντουρι και συνηθως βγαζει μερικα αλογακια παραπανω.) με ισως καλυτερη αεροδυναμικη(δεν ξερω.αλλα συνηθως οι εταιριες πανε μπροστα σε αυτα τα θεματα)
με πλαισιο και υποπλαισιο αλουμινιου να χανει και σε επιταχυνσεις και σε τελικες και παντου και παντα.
ασχετο τι λαστιχο εχεις πισω?
marmel.gr
04/11/2012, 22:12
εγω απλα σου ειπα οτι τα 288 που ειδες ειναι 20-30κμ μην σου πω και 40 κατω.
το βαρος στην τελικη δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο.
το 160ρι λαστιχο παιζει και αρκετα.
αν βρεθουμε ποτε δεν εχω κανενα προβλημα να κανουμε το τεστ.μαλιστα εχω αρκετη περιεργεια θα ελεγα...
απλα μου φαινεται περιεργο που ενα μοτερ με 1000 στροφες πιο ψηλο κοφτη(περιθωριο στροφων=περιοθωριο για κοντυτερες σχεσεις=αυξηση ιπποδυναμης) με ψεκασμο (ο οποιος δεν εχει πνιξιμο στις εισαγωγες για δημιουργεια βεντουρι και συνηθως βγαζει μερικα αλογακια παραπανω.) με ισως καλυτερη αεροδυναμικη(δεν ξερω.αλλα συνηθως οι εταιριες πανε μπροστα σε αυτα τα θεματα)
με πλαισιο και υποπλαισιο αλουμινιου να χανει και σε επιταχυνσεις και σε τελικες και παντου και παντα.
ασχετο τι λαστιχο εχεις πισω?
πιο ηταν το πιο δυνατο ΧΧ? ψεκαστο η οχι? :)
φιλες μου πως βγαζει μερικα αλογακια παραπανω? τα ψεκαστα εως το 02 ειναι κατω απο 96 ροδα...
160-60-17 φοραω πισω
το ψεκαστο μπορει να εχει 1000στροφες πιο ψηλο κοφτη αλλα η 6η δεν μπαινει κοφτη σε κανενα απο τα 2. συνεπως?
το καρπυρατερατο δουλευει χαμηλοτερα.και ξυπναει νωριστερα.
τα 200 τα εχει στις 9000 ενω το ψεκαστο κοντα στις 10000
οποτε δε βαριεσαι και αν εχεις ορεξη ελα να κανουμε κανα τεστ!!! κερνω καφε
6976441894 πανος
yiannis172
05/11/2012, 03:01
γιατι να κλειβει περισσοτερο το αναλογικο απο το ψηφιακο?
γιατι το κοντερ του R6 να δειχνει σωστα?
εχω μαμα γραναζια και μαμα διαστασεις λαστιχα
->Τα ψηφιακα στο 99% των περιπτωσεων ειναι πιο ακριβη
->Δεν ανεφερα ποσο εγραφε το δικο μου κοντερ,απλα αφησα να εννοηθει πως πανω απο 270 δεν πηγαινε και ειναι δυνατοτερο και γρηγοροτερο απο ενα CBR RR και ΠΟΛΥ σε σχεση με το F,το οποιο το ειχε και φιλος και εκανα απειρες μετρησεις roll απο ολα τα χλμ.
motomaniac
05/11/2012, 03:38
επειδη κι εχω ειχα και τα δυο να πω οτι η παλιογρια οντως ανεβαζε στροφες πιο προθυμα με 5η κι 6η απο οτι το ψεκαστο.. ισως και τελικη να ηταν πιο γρηγορη. επιταχυνση ομως δεν νομιζω... στην γρια μου φοραγα οπως και στο ψεκαστο μου φιλτρο αερα ΚΝ και εξατμιση μονο τελικο. (η γρια ειχε και κιτ dynojet στα καρμπ.) τοτε ειχα τρεξει με CBR600RR 06 και 08. το πρωτο ρολλαριστα το εφυγα μεχρι 3ες και μετα με ξεκωλιασε και το 2ο (08) με πηρε απο εκκινηση κι οσο τρεχαμε τοσο το χειροτερο... επειδη το συγκεκριμενο 08 ειναι του αδερφου και υπαρχει ακομα να πω οτι ουτε με ψεκαστο εχω ελπιδα αλλα η διαφορα ειναι σαφως μικροτερη.. το 08 ειναι εντελως μαμα...
εγώ είδα 299 :cool:
μεκοντάγρανάζιαμπροςπίσωαλλάαυτόδενέχεικαμίασημασί α
εγώ είδα 299 :cool:
μεκοντάγρανάζιαμπροςπίσωαλλάαυτόδενέχεικαμίασημασί α
γιατι ρε μλκ έχεις κοντά γρανάζια ΚΑΙ μπρος ΚΑΙ πίσω;
motomaniac
05/11/2012, 11:22
γιατι ρε μλκ έχεις κοντά γρανάζια ΚΑΙ μπρος ΚΑΙ πίσω;
για να κανει σουζες!
για να κανει σουζες!
Κατ' αρχάς ας μας πει τι εννοεί με τον όρο, κοντό γρανάζι...
Κατ' αρχάς ας μας πει τι εννοεί με τον όρο, κοντό γρανάζι...
1.67?
chr1s_86
05/11/2012, 13:45
για να το αποδειξω σε σενα? :)
Προφανώς όχι, δεν μιλάω ανταγωνιστικά. Αν απλά σε ενδιαφέρει μια ένδειξη ταχύμετρου και όχι η πραγματική ταχύτητα το αφήνεις ως έχει. :)
Κατ' αρχάς ας μας πει τι εννοεί με τον όρο, κοντό γρανάζι...
Έχει -1 μπροστά και +1 πίσω...
....
Έχει -1 μπροστά και +1 πίσω...
δλδ +4 πίσω; Δεν του βάζατε καλύτερα πίσω γρανάζι από CR; :moutza:
chr1s_86
05/11/2012, 14:26
δλδ +4 πίσω;
Ναι...
Δεν φταίμε εμείς, έτσι το είχε ο προηγούμενος ! :a014:
Ναι...
Δεν φταίμε εμείς, έτσι το είχε ο προηγούμενος ! :a014:
Να το αλλάξετε σε μαμά όταν μπορέσετε... καλό το +4 αλλά μόνο για τα Μέγαρα. Οπουδήποτε αλλού είστε χαμένοι.
Τα χλμ που βλέπεται είναι ονειρεμένα (μόνο στον ύπνο σας θα τα βλέπατε) και το μηχανάκι γράφει παραπάνω χλμ χωρίς να τα έχει κάνει. Επίσης, παίζει να μην καβαλάει τα 200χαω πραγματικά.. που δεν ειναι κακό με εσάς που το καβαλάτε :bawl:
chr1s_86
05/11/2012, 15:27
Να το αλλάξετε σε μαμά όταν μπορέσετε... καλό το +4 αλλά μόνο για τα Μέγαρα. Οπουδήποτε αλλού είστε χαμένοι.
Τα χλμ που βλέπεται είναι ονειρεμένα (μόνο στον ύπνο σας θα τα βλέπατε) και το μηχανάκι γράφει παραπάνω χλμ χωρίς να τα έχει κάνει. Επίσης, παίζει να μην καβαλάει τα 200χαω πραγματικά.. που δεν ειναι κακό με εσάς που το καβαλάτε :bawl:
Τα γνωρίζω όλα αυτά... Στα 160 και 200 του ταχύμετρου το GPS έχει 140 και 170... :p
Μέγαρα μια χαρά, μόνο ανάποδα τις ταχύτητες θέλει... :smokin:
Και στην πόλη βάζεις 6η στα 50 μέτρα από το φανάρι :lol:
Το τελευταίο τι σημαίνει ; :p
thanos_s
05/11/2012, 15:43
πιο ηταν το πιο δυνατο ΧΧ? ψεκαστο η οχι? :)
φιλες μου πως βγαζει μερικα αλογακια παραπανω? τα ψεκαστα εως το 02 ειναι κατω απο 96 ροδα...
160-60-17 φοραω πισω
το ψεκαστο μπορει να εχει 1000στροφες πιο ψηλο κοφτη αλλα η 6η δεν μπαινει κοφτη σε κανενα απο τα 2. συνεπως?
το καρπυρατερατο δουλευει χαμηλοτερα.και ξυπναει νωριστερα.
τα 200 τα εχει στις 9000 ενω το ψεκαστο κοντα στις 10000
οποτε δε βαριεσαι και αν εχεις ορεξη ελα να κανουμε κανα τεστ!!! κερνω καφε
6976441894 πανος
Το πιο δυνατο ΧΧ φιλε μου ηταν το πρωτο ψεκαστο με τα αναλογικα οργανα.
Οσο για τα αυτοκινητα και τους γρηγορους Η διαφορα ειναι στο ΧΡΗΜΑ.
Οταν πηρα 31.000 το evo, θα μπορουσα να παρω corolla με 9.000 και να την φτιαξω πολυ πιο γρηγορη απο το lancer οπως επισης και εκατονταδες αλλα μοντελα.
Αυτος που πηρε το cayenne καινουριο 60.000 θα μπορουσε να παρει ενα rallye, να το τουρμπισει, και θα του μεναν ρεστα να προσλαβει προσωπικο μηχανικο για τα επομενα 5 χρονια.
Οποιος πει οτι πηρε almera για να το κανει sr20det η ακομα και rb28 σε ακραιες περιπτωσεις, σιγουρα δεν εφτανε οικονομικα ενα αλλο αξιολογο μοντελο.Ολα τα αλλα ειναι @@.
Απλα ειχε το Χ, Υ, almera, σιγα σιγα το δυναμωνε, και κατεληξε να εχει ενα 400 αλογα αμαξι.ΚΑΙ? ειναι γαματος. Ο αλλος που οδηγαει το ttrs μαμα που τρωει απο το αλμερα δεν εχει την δυνατοτητα να αποκτησει 400 αλογα.... Κλαιω..
γιατι ρε μλκ έχεις κοντά γρανάζια ΚΑΙ μπρος ΚΑΙ πίσω;
γιατί μπορούσε ο προηγούμενος :smokin:
γιατί μπορούσε ο προηγούμενος :smokin:
Κάντε την χάρη στον εαυτό σας κι αλλάξτε τα.
Κάντε την χάρη στον εαυτό σας κι αλλάξτε τα.
we'll see
στα @@ μας.
we know already :moutza:
motomaniac
05/11/2012, 23:24
χαχαχαχα με κοντυτερο γραναζι πχ ενα δοντι πισω ισως και να εχεις μεγαλυτερες τελικες? λεω εγω.. ξερω μεχρι που μπορει να φτασει θεωρητικα με την σχεση στο σασμαν αλλα μηπως υψηλοτερο στροφαρισμα τελικα να δωσει χλμ? κι αν οχι παιζει να μεινεις στα ιδια με μεγαλυτερη επιταχυνση? αν ειχα τα λεφτα να μαλκιστω θα τα δοκιμαζα για μου φυγει η περιεργια και με μετρησεις καταναλωσης ταυτοχρονα..
GiannisBlessed
06/11/2012, 01:51
αν η 6η δεν γεμιζει μεχρι τα κοκκινα με τπτ τοτε πιθανο να γινει αυτο που λες.
αλλα ενα δοντι ειναι πολυ για μπροστα.
καλυτερα ενα δοντι πισω.
motomaniac
06/11/2012, 03:52
γιαννη πισω λεω...
endopandou
06/11/2012, 08:18
Το παρακάτω video είναι με CBR 600F4 στην Αττική οδό.
http://www.youtube.com/watch?v=ELO4Mn9pPh8&feature=g-upl
Εχει 47000 πιεσμένα χλμ και απο extra μόνο τελικό και ζελατίνα.
Τα κοντεράτα χλμ είναι:
Στο 1.20 σε ελαφρά ανηφορική ~265 (διόδια)
Στο 2.52 σε γερή ανηφόρα ~255 με 260 (γέφυρα Παιανίας)
Στο 3.30 σε ευθεία ελαφρά κατηφόρα με λίγο κόντρα άνεμο ~275 (Κάντζα)
Στο κατέβασμα στην αντίστοιχα γερή κατηφόρα είχα δει μέχρι ~285 χωρίς κάμερα δηλαδή καλύτερα ταμπουρωμένος.
Γιατί ειπώθηκε πως δεν υπάρχουν αυτά τα χλμ δεν ξέρω. :confused:
Ο τύπος της εποχής έδινε 255 πραγματικά σε ευθεία το ίδιο και το γραναζοσάιτ. Σε κατηφόρα το μοτό ανεβάζει ακόμα 500+ στροφές.
Για τα (Ιαπωνικά:cool:) χιλιάρια της εποχής (1999 έως 2003) αντίστοιχα ο τύπος έδινε 275 πραγματικά και 285 για το κτήνος GSXR του 01 με τα ram air. Στο xx αν θυμάμαι καλά έδιναν 288.
Η διαφορά φυσικά είναι στον τρόπο που βγαίνουν αυτά τα χλμ.
motomaniac
06/11/2012, 11:36
δεν το λες κι ελαφρια κατηφορα... καλα στα διοδια πληρωσες? αττικη οδος ομως.. δεν ξερω.. το ΧΧ το μοτο το εδινε 298. 289 ειχε το ZΖR1100 308 η πρωτη busa και 312 το πρωτο ZX12R ολα συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου ΜΟΤΟ. φυσικα και το θεμα ειναι πως τα βαζουμε τα χ.α.ω... η μαλλον ποτε... και μια φωτο με την γριουλα μου με το F3. με ενα χερι και το αλλο να κραταει το κινητο.. στα 270 η υποπιεση ηταν τοση πολλη που δεν μπορεσα να σταθεροποιησω το χερι για να βγαλω φωτο αλλλα βγηκε το στροφομετρο.. κι αυτο κουνημενο..
273606
273607
και μια τελευταια.. ετσι γιατι μου λειπει..
273608
thanos_s
06/11/2012, 12:07
Το γραναζοσιτε ειναι πραγματικα οτι ναναι...Εγω εχω 4 μηχανακια και σε ολα λεει οτι ναναι...αλλα τα βγαζει πολυ κοντυτερα αποτι ειναι και αλλα πολυ μακρυτερα...
endopandou
06/11/2012, 12:27
δεν το λες κι ελαφρια κατηφορα... καλα στα διοδια πληρωσες? αττικη οδος ομως.. δεν ξερω.. το ΧΧ το μοτο το εδινε 298. 289 ειχε το ZΖR1100 308 η πρωτη busa και 312 το πρωτο ZX12R ολα συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου ΜΟΤΟ. φυσικα και το θεμα ειναι πως τα βαζουμε τα χ.α.ω... η μαλλον ποτε... και μια φωτο με την γριουλα μου με το F3. με ενα χερι και το αλλο να κραταει το κινητο.. στα 270 η υποπιεση ηταν τοση πολλη που δεν μπορεσα να σταθεροποιησω το χερι για να βγαλω φωτο αλλλα βγηκε το στροφομετρο.. κι αυτο κουνημενο..
273606
273607
και μια τελευταια.. ετσι γιατι μου λειπει..
273608
Ελαφρά κατηφόρα είναι βρε. Τον έχω κάνει πολλές φορές τον δρόμο.
Οι φωτό απ το CBR σου ωραίες ;)
endopandou
06/11/2012, 12:30
Το γραναζοσιτε ειναι πραγματικα οτι ναναι...Εγω εχω 4 μηχανακια και σε ολα λεει οτι ναναι...αλλα τα βγαζει πολυ κοντυτερα αποτι ειναι και αλλα πολυ μακρυτερα...
Πάσο, για να το λες κάτι θα ξέρεις. Είχα την εντύπωση πως το μόνο τους λάθος ήταν στις στροφές που δίνουν την τελική, δεν ήξερα πως γράφουν ότι ναναι.
GiannisBlessed
06/11/2012, 14:26
στο γραναζοσιτε πρεπει να επιβαιβεωσετε με την βοηθεια του service manual ολους τους λογους προτεουσας μεταδοσης και σχεσεων καθως και να εισαγετε με ακριβεια την περιμετρο του πισω ελαστικου.
αυτο βγαζει οφ τα παντα.ειναι κατα προσεγγιση και συνηθως απεχει απο την πραγματικοτητα.
μερικεσ φορες πιο σπανια πρεπει να επιβεβαιωσετε οτι και το στροφομετρο υπολογιζει σωστα τις σαλ του κινητηρα καθως ακομα και αυτα μερικες φορες εχουν σφαλματα.
αν εξασφαλιστουν τα παραπανω τοτε η ακριβεια του προγραματος ειναι απιαστη.
Το παρακάτω video είναι με CBR 600F4 στην Αττική οδό.
Ακόμα και τώρα στα γεράματα είμαι φαν της τελικής αλλά...
σε αυτές τις ταχύτητες η αντίληψή του οδηγού μοτοσικλέτας πλησιάζει πιλότου μαχητικού.
Παρόλα αυτά φίλε μου ειναι αρκετά ριψοκίνδυνο με τόσα αυτοκίνητά στον συγκεκριμένο δρόμο διότι δεν έχουν την ικανότητα να υπολογίσουν πίσω τους την μότο που έρχεται (μόνο εκείνοι που έχουν οδηγήσει μοτοσυκλέτα κάνουν εγκαίρως δεξιά,φαντάσου να κάνουν όταν είσαι διπλα τους!) το μόνο που μετριάζει την κατάσταση είναι να οσμίζεσαι την βλακεία των οδηγών πριν την κάνουν!
πάντα όρθιος και προσοχή εκεί έξω!!!
endopandou
07/11/2012, 07:33
Ακόμα και τώρα στα γεράματα είμαι φαν της τελικής αλλά...
σε αυτές τις ταχύτητες η αντίληψή του οδηγού μοτοσικλέτας πλησιάζει πιλότου μαχητικού.
Παρόλα αυτά φίλε μου ειναι αρκετά ριψοκίνδυνο με τόσα αυτοκίνητά στον συγκεκριμένο δρόμο διότι δεν έχουν την ικανότητα να υπολογίσουν πίσω τους την μότο που έρχεται (μόνο εκείνοι που έχουν οδηγήσει μοτοσυκλέτα κάνουν εγκαίρως δεξιά,φαντάσου να κάνουν όταν είσαι διπλα τους!) το μόνο που μετριάζει την κατάσταση είναι να οσμίζεσαι την βλακεία των οδηγών πριν την κάνουν!
πάντα όρθιος και προσοχή εκεί έξω!!!
Σωστός και με προσεκτική διατύπωση. Οντως το μόνο που μετριάζει την κατάσταση είναι ο αναβάτης να οσμίζεται την πρόθεση των άλλων. Στην υποψία πως θα κάνουν αντίθετη κίνηση απο αυτήν που υπολογίσαμε στην αρχή κόβουμε. Αυτό γίνεται και στο video, δεν είναι τάπα παντού έχει αρκετά προσεκτικά και μαζεμένα κομμάτια τα οποία αφορούν σε λόγους που εκτιμήθηκαν εκείνη τη στιγμή.
Και εγώ στα γεράματα είμαι όπως και εσύ, αλλά για να φτάσουμε εδώ χρειάστηκε τύχη, λογική και εμπειρία. Η μαλακία μόνο δεν πήγε ποτέ κανέναν μακριά.
marmel.gr
07/11/2012, 19:38
το Φ3 του 98 μπορει να περασει τα 285 στο κοντερ του.και αν ο οδηγος το καταφερει σε μεγαλη ευθεια πχ θηβα, να το κοκκινησει θα γραψει 290 κοντερ σιγουρα!!!
μαμα γραναζια μαμα λαστιχα
επισης μπορει να περασει ψεκαστο ειτε σε τελικη ειτε σε 0-1000 μετρα
πως γινεται να μην τα πιανει οταν σε αναβαση σχιστου ας πουμε δειχνει 240-245 αναβαση 800 μετρων?
αλωστε δεκαδες βιντεο υπαρχουν στο utoube. ολα εχουν πιασει 280
yiannis172
07/11/2012, 22:27
Ναι αλλα τα video στο tube,δεν ξερεις αν δειχνουν κοντυμενα μηχανακια που πανωγραφουν.....Εγω με τη δυναμη που εχω δει παντως να εχει το F για πανω απο καθαρα 250 δε το εχω.Και εννοω να τα βγαζει παντου και παντα οχι σε γκρεμο καλοκαιρι περιμενοντας το φθινοπωρο ;)
devil's animal
07/11/2012, 23:07
εγω απορω γιατι το συζητατε ακομα...:confused:
ενα απο τα δυνατοτερα 600αρια, το Ninja 636 του 05, εγραφε περι τα 285 τελικη με ολοσωμη arrow full competition...ολα τ'αλλα μαμα...δυναμομετρημενο σε superflow 110 ροδα...
πως γινεται να πιανει τα ιδια χλμ ο ταφος το f4... δεν μπορω να το καταλαβω...:rolleyes:
yiannis172
07/11/2012, 23:39
Kι εγω οτι λεω το λεω συγκρινοντας με το R6 που ειχα...Και σε τελικη το Ninja ηταν κοντα και σε πολλα παλαιοτερα 1000ρια,ηταν οπλο το μηχανακι.
endopandou
08/11/2012, 07:46
Ορέ παλικάρια τι λέτε; Κοντεράτα είπε ο άνθρωπος απο την αρχή. Που το περίεργο να κλέβει το ένα κοντέρ περισσότερο απο το άλλο;
Γιάννη δεν ξέρω τι απαιτήσεις είχες απο το R6 σου και τι απο τα αντίπαλα μοτά, σου ξαναλέω όμως πως ο τύπος της εποχής έδινε 255 καθαρά και απο ότι ξέρω δεν τα μετράγανε σε γκρεμούς. Στο R6 έδιναν λιγότερο κάτι λογικό λόγω αεροδυναμικής. Αυτός είναι ο κύριος παράγοντας και όχι τα 5 άλογα διαφοράς όταν αναφερόμαστε σε αυτές τις ιπποδυνάμεις.
Διαβολικέ Τασμάνιε το πρώτο! 636 ήταν παντού πιο δυνατό από όλα τα 600 και στην τελική ήταν 260+ πραγματικά αν θυμάμαι καλά.
Τεσπα ξαναδιάβασα στο φόρουμ διαφωνίες για τελικές και είναι ανούσιο. Σε αυτό το θρέντ μπήκε video και πάλι δεν είναι αρκετό. Τι να πω; :whiteflag:
Αν θέλετε να βγάλω και φωτό απο τύπο της εποχής πείτε το. Καλημέρα :wave2:
devil's animal
08/11/2012, 08:01
εντομανιακε, και το 636 οταν ειχε κυκλοφορησει ο ειδικος τυπος εγραφε με μεγαλα γραμματα "το πρωτο 600αρι που γραφει 299"...
οντως το ειχαν φωτογραφισει οτι παει τοσο...
το δικο μου εγραψε 288 στην ευθεια της κατερινης και περιμενα αρκετη ωρα για να τα δω...
καποια πανε και 290 και παιζουν καπου εκει τελοσπαντων...
φυσικα και κλεβει το κοντερ, και οπως ειπες ειναι περι τα 260+ πραγματικα...οπως κλεβει και το f4...
αλλα ποσο περισσοτερο να κλεψει ενα κοντερ οταν διαβαζεις αυτο:
το Φ3 του 98 μπορει να περασει τα 285 στο κοντερ του.και αν ο οδηγος το καταφερει σε μεγαλη ευθεια πχ θηβα, να το κοκκινησει θα γραψει 290 κοντερ σιγουρα!!!
μαμα γραναζια μαμα λαστιχα
οποτε ή τα κοντερ των f3-f4 ειναι γτπκ και δειχνουν τα looney tunes...ή βρισκομαστε μπροστα σε μια αποκαλυψη...που και τα 2 μηχανακια (636-f4) βγαζουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 260+ χλμ...
αποφασιστε τι συμβαινει και ανακοινωστε το μας...
επισης, το οτι υπαρχουν βιντεο στον σωληνα δεν μου λενε τιποτα...με ενα γραναζακι σου κανω το cbf125 να 300αρισει...
:wave2:
endopandou
08/11/2012, 08:17
χαχαχα δεν συνομιλώ με ινδιάνους που δεν βιντεοσκοπούν τις βραδυνές καγκουριές τους στην πόλη... Εδώ μιλάμε μόνο με στοιχεία κύριέ μου :tooth::tooth::tooth::a22:
yiannis172
08/11/2012, 09:14
Ορέ παλικάρια τι λέτε; Κοντεράτα είπε ο άνθρωπος απο την αρχή. Που το περίεργο να κλέβει το ένα κοντέρ περισσότερο απο το άλλο;
Γιάννη δεν ξέρω τι απαιτήσεις είχες απο το R6 σου και τι απο τα αντίπαλα μοτά, σου ξαναλέω όμως πως ο τύπος της εποχής έδινε 255 καθαρά και απο ότι ξέρω δεν τα μετράγανε σε γκρεμούς. Στο R6 έδιναν λιγότερο κάτι λογικό λόγω αεροδυναμικής. Αυτός είναι ο κύριος παράγοντας και όχι τα 5 άλογα διαφοράς όταν αναφερόμαστε σε αυτές τις ιπποδυνάμεις.
Διαβολικέ Τασμάνιε το πρώτο! 636 ήταν παντού πιο δυνατό από όλα τα 600 και στην τελική ήταν 260+ πραγματικά αν θυμάμαι καλά.
Τεσπα ξαναδιάβασα στο φόρουμ διαφωνίες για τελικές και είναι ανούσιο. Σε αυτό το θρέντ μπήκε video και πάλι δεν είναι αρκετό. Τι να πω; :whiteflag:
Αν θέλετε να βγάλω και φωτό απο τύπο της εποχής πείτε το. Καλημέρα :wave2:
Ξερω ποσο το εδιναν τελικη αλλα λεω οτι αποκλειεται να ειχε παραπανω το CBR,γιατι αρκετες φορες σε ταξιδι ημουν διπλος και ο αλλος με το F μονος του και του εφευγα...
endopandou
08/11/2012, 09:27
Συνάδελφοι φιλόλογοι:cool: αυτές είναι μερικές φωτό απο τα 0-300 και MOTO της εποχής. Είχα και άλλα Ελληνικά και ξένα περιοδικά τότε, αλλά για διάφορους λόγους όχι πια.
Για αρχή μια γενική με τελικές απο πιο παλιά
273791
endopandou
08/11/2012, 09:33
Το 0-300 έδινε μεγαλύτερη τελική στο CBR.
273792
273793
273794
endopandou
08/11/2012, 09:40
Συνεχίζουμε με 0-300
273795
273796
273797
endopandou
08/11/2012, 09:48
Απο ΜΟΤΟ: CBR 600 F3 vs F4
273798
273799
273800
endopandou
08/11/2012, 09:57
Συγκριτικό ss600 απο ΜΟΤΟ
273801
273802
273803
το τελευταίο αφιερωμένο στους αδελφούς Gixxerάδες για να σταματήσουν οι ζηλιάρηδες να μας λένε πως τα κοντέρ των Gixxer κλέβουν πολύ :tooth:
endopandou
08/11/2012, 10:14
ΧΧ vs Hayabusa τελικές (απο ΜΟΤΟ)
273804
273805
273806
endopandou
08/11/2012, 10:24
Απο το ίδιο περιοδικό μικρά vs μεγάλα
273807
273808
273809
endopandou
08/11/2012, 10:26
μικρά vs μεγάλα τελευταία φωτό
273810
endopandou
08/11/2012, 10:28
διαφημίσεις :smokin:
harris_x
08/11/2012, 11:16
Παιδιά, το θέμα είναι για το CBR F4, αν επιθυμείτε να ασχοληθείτε και με τις τελικές άλλων, ανοίξτε ένα γενικότερο θέμα ;)
marmel.gr
08/11/2012, 14:32
θα βαλω ανω τελεια....
παντως το συντομοτερο δυνατο που θα μπορεσω θα αναρτησω δυναμομετρηση μου 100 αλογα τροχο....
και θα παω και μια θηβα να πιασω 285+ τελικης ταχυτητας. ειτε με βιντεο ειτε φωτο...
εστω και σε offtopic
επειδη δεν βρισκω που χω βαλει την τοτε δυναμομετρηση αν καποιος ξερει καποιο δυναμομετρο αθηνα η πειραια ας αναρτησει κανα τηλ. εστω με πμ να παω να δω τι γινεται...
ισως κανουμε ενα dyno day CBR
ευχαριστω!!!
devil's animal
08/11/2012, 14:43
χαχαχα δεν συνομιλώ με ινδιάνους που δεν βιντεοσκοπούν τις βραδυνές καγκουριές τους στην πόλη... Εδώ μιλάμε μόνο με στοιχεία κύριέ μου :tooth::tooth::tooth::a22:
ποιες καγκουριες?? ενα απλο βραδινο βολτακι πηγαμε...:a13:
οσο για το προκειμενο, παρ'οτι εχω καποιες επιφυλαξεις να εμπιστευτω τον ειδικο τυπο (και ειδικα τις τοτε εποχες) γιατι ειναι γνωστο οτι οι μισοι που εγραφαν ηταν υπαλληλοι του Ακατανομαστου...:lol:...οι φωτογραφιες (εκτος της 3ης) αποδεικνυουν αυτο που ελεγα.
6η φωτο: 277 κοντερ - 256 πραγματικα
9η φωτο: f4 270 κοντερ -253 πραγματικα και f3 275 κοντερ - 248 πραγματικα;)
επισης και η 13η φωτο και η 18η λενε ακριβως αυτα που λεει η 9η...δλδ 270 κοντερ - 253 πραγματικα
ποιος, που και ποτε ειδε 285 και μαλιστα κατεβαζει και 290 αν το κρατησεις κι'αλλο...:rolleyes:
και για να γινω και πιο τεκμηριωμενος:
1) εβαλες συγκριτικο με ninja 600 του 1999 ενω εγω μιλουσα για το υπερκυβισμενο 636 του 2005 οποτε θεωρω αδυνατο ενα μηχανακι του 1999 να ειναι το ιδιο γρηγορο με ενα του 2005...ασχετως μαρκας...ποσο δε μαλλον οταν μιλαμε και για 37cc παραπανω...
2) συμφωνα με την 3η φωτο σου το ninja του 99 εγραφε κοντερ 295 και πηγαινε πραγματικα 270...νταξ' το αλλο με τον τοτο το ξερεις??:bawl:
αρα ολα συγκλινουν στο οτι δεν παει το 'ρδελο πανω απο 270ψιλα κοντερ και ειναι απολυτα φυσιολογικο για τα κυβικα του και την χρονολογια του...
:wave2:
chr1s_86
08/11/2012, 14:47
και θα παω και μια θηβα να πιασω 285+ τελικης ταχυτητας. ειτε με βιντεο ειτε φωτο...
GPS μαζί ε; ;)
endopandou
08/11/2012, 15:30
:eyepop: 'ρδέλο το F4? ::pantofla: (δεν βρίσκω και κάνα εικονίδιο με μαστίγιο :a52:) :tooth:
Στο video έδειξε 275 εκτιμάς πως στο αντίθετο απο αλφα προς αεροδρόμιο δεν θα δείξει περισσότερα;
Απίστευτο με τι ασχολείται ο άνθρωπος αν δεν έχει τι να κάνει... :tooth:
yiannis172
08/11/2012, 16:04
ελα να χαρουμε παλι 300αρια :D θα φοβαμαι να βγω με το zx10 εθνικη μη με περασει τελικες κανενα f4i
Πλεον χρειαζεται ενα + ακομα,η παραθεση του Θανου....:smokin:
devil's animal
08/11/2012, 16:07
:eyepop: 'ρδέλο το F4? ::pantofla: (δεν βρίσκω και κάνα εικονίδιο με μαστίγιο :a52:) :tooth:
Στο video έδειξε 275 εκτιμάς πως στο αντίθετο απο αλφα προς αεροδρόμιο δεν θα δείξει περισσότερα;
Απίστευτο με τι ασχολείται ο άνθρωπος αν δεν έχει τι να κάνει... :tooth:
ενταξει θα δειξει 277...happy??:a12::lol:
υ.γ: οντως ειναι απιστευτο, αλλα αφου δεν εχουμε λεφτα για Μπετζινα να παμε να τα μετρησουμε, ας τα λεμε εδω...οπως κανουν οι γεροι το σεξ...λενε ενα "αντε γ@μησου" πριν κοιμηθουν και τελος...:tooth:
endopandou
08/11/2012, 16:11
:lol::lol::lol: όργιο
πιο πολυ απ'ολα απο τις φωτο με εντυπωσιασαν τα 0-400 τους... παρα πολυ καλα νουμερα ακομα και για σημερα.. ουτε σημερα μαμα 1000αρα πεφτει κατω απο 10s..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.