View Full Version : Επιλογή μεγάλης μηχανής...
γειά σας παίδες,με λένε Σταυρο και είμαι 29ετων, πριν μερικές μέρες πούλησα ένα R6 και ο λόγος ήταν ότι με είχε κουράσει το γεγονός ότι δεν μπορούσα να πάω μια άνετη βόλτα η ένα ταξίδι με έναν συνεπιβάτη..
έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα ή μάλλον 3 αλλα το τρίτο το έχω αποκλείσει κάπως για τούς λόγους που θα πω παρακάτω..
λοιπόν είμαι ανάμεσα σε Yamaha FZ1 (οχι Naked) ή σε Hayabusa K8. Το τρίτο ήταν το Tiger 1050 αλλά μετά από λίγο ψάξιμο έμαθα ότι είναι λίγο ιδιαίτερα μηχανάκια(3 κύλινδρο) και ότι παρουσιάζουν και βλάβες.επίσεις νομίζω πως δεν θα με κάλυπτε και από άποψη δύναμης..
Άρα, έχουμε και λέμε, Fazer 1000 2008 μοντέλο και άνω ή Hayabusa Κ8.
Η διαφορές τους πολλές αλλά χρηματικά για την αγορά τους είναι μικρή και γι'αυτο σκέφτομαι ένα από τα δύο. Περισσότερο καταλήγω στο Hayabusa απλά με τρομάζει λίγο σαν μηχανή και σκέφτομαι και το κόστος συντήρησις του, όπου βεβαία από την άλλη δεν νομίζω να έχει και τεράστια διαφορά με το FZ1.
H κοπέλα μου ψηφίζει Hayabusa και γι'αυτό καταλήγω περισσότερο προς εκεί και όπως και να το κάνουμε το Hayabusa είναι Hayabusa και πιστεύω πως ξεχωρίζει και κάνει την διαφορά από τα άλλα. Exω και ένα Ιnnova 125 για τις οικονομικές μετακινήσεις στην πόλη άρα θα είναι μόνο για βόλτες και ταξίδια..
περιμένω να ακούσω τις απόψεις σας πάνω στο θέμα και ιδιαίτερα από κατόχους Hayabusa...
ευχαριστώ
lazaros-p
22/07/2011, 11:54
εχεις π.μ.
Μεταξυ των 2 μονο?
Αν ναι τοτε μπουσα για τη δουλεια που λες
devil's animal
22/07/2011, 12:18
νομιζω το μπουσα θα σε καλυψει και σε αλλα πραγματα (λογω της παραπανω ροπης/δυναμης) σε σχεση με το FZ1...
παντως διαφορετικης φιλοσοφιας μηχανες. το μπουσα ειναι χιλιομετροφαγος αλλα ιδιαιτερης σχεδιασης και τροπου οδηγησης (κλιπ ον).
και το αλλο ειναι λιγο πιο all arround με αλλη φιλοσοφια (και θεση) οδηγησης (τιμονι)...
αν μπορει η γυναικα σου να κρατηθει μετα τα 220, παρε το μπουσα.
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
νομιζω το μπουσα θα σε καλυψει και σε αλλα πραγματα (λογω της παραπανω ροπης/δυναμης) σε σχεση με το FZ1...
παντως διαφορετικης φιλοσοφιας μηχανες. το μπουσα ειναι χιλιομετροφαγος αλλα ιδιαιτερης σχεδιασης και τροπου οδηγησης (κλιπ ον).
και το αλλο ειναι λιγο πιο all arround με αλλη φιλοσοφια (και θεση) οδηγησης (τιμονι)...
αν μπορει η γυναικα σου να κρατηθει μετα τα 220, παρε το μπουσα.
:beer: :beer: :beer:
έχεις δίκιο ότι είναι διαφορετικής φιλοσοφίας μηχανές..κατέληξα σε αυτές τις δυο μετά από πολύ ψάξιμο και οι δυο σχεδιαστικά μου αρέσουν..
τώρα σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θα πήγαινα 220 με την γυναίκα πίσω καθώς φοβάται πολύ και κάτι τέτοιο θα ήταν μεγάλη βλακεία μου..μόνος ίσως να πήγαινα 300 αλλά όχι με άλλο άτομο από πίσω, με ενδιαφέρει να μπορώ να ταξιδεύω άνετα με 150-160χλμ...
;)
devil's animal
22/07/2011, 12:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από SteveR6
έχεις δίκιο ότι είναι διαφορετικής φιλοσοφίας μηχανές..κατέληξα σε αυτές τις δυο μετά από πολύ ψάξιμο και οι δυο σχεδιαστικά μου αρέσουν..
τώρα σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θα πήγαινα 220 με την γυναίκα πίσω καθώς φοβάται πολύ και κάτι τέτοιο θα ήταν μεγάλη βλακεία μου..μόνος ίσως να πήγαινα 300 αλλά όχι με άλλο άτομο από πίσω, με ενδιαφέρει να μπορώ να ταξιδεύω άνετα με 150-160χλμ...
;)
το μπουσα μαζευει χλμ απο εκει που δεν το περιμενεις...οποτε μην σου φαινεται εξωπραγματικο το 200 ή το 220.
επισης αν δεν θες να εκμεταλλευτεις την δυναμη του (οπως και την ροπη του) δεν υπαρχει λογος να το παρεις.
γενικα ειμαι της φιλοσοφιας, να παιρνεις ενα μηχανακι για να το πηγαινεις οπως του αξιζει. το να παρεις ενα μπουσα και να το πηγαινεις με 150, ταχυτητα που μπορει (πλεον) να παει το 90% των μηχανων σημερα, δεν λεει κατι. ανεση ναι. αλλα το γκαζι ειναι γλυκο και θα σε προκαλει.
καλη επιλογη οτι και αν διαλεξεις..
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
το μπουσα μαζευει χλμ απο εκει που δεν το περιμενεις...οποτε μην σου φαινεται εξωπραγματικο το 200 ή το 220.
+1 :cry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
το μπουσα μαζευει χλμ απο εκει που δεν το περιμενεις...οποτε μην σου φαινεται εξωπραγματικο το 200 ή το 220.
επισης αν δεν θες να εκμεταλλευτεις την δυναμη του (οπως και την ροπη του) δεν υπαρχει λογος να το παρεις.
γενικα ειμαι της φιλοσοφιας, να παιρνεις ενα μηχανακι για να το πηγαινεις οπως του αξιζει. το να παρεις ενα μπουσα και να το πηγαινεις με 150, ταχυτητα που μπορει (πλεον) να παει το 90% των μηχανων σημερα, δεν λεει κατι. ανεση ναι. αλλα το γκαζι ειναι γλυκο και θα σε προκαλει.
καλη επιλογη οτι και αν διαλεξεις..
:wave2:
ναι σωστα αυτα που λες αλλα πιστευω πως εαν καποιος δεν μπορει να συγκρατισει τον εαυτο του να μην παει 200+ με αλλον απο πισω του τοτε δεν θα ερπεπε να καβαλαει ενα τετοιο εργαλειο γιατι απλα μετα γινετε επικυνδινος... ;)
κανε βολτα ενα Tuono
:smokin:
GIXXERAKIAS
22/07/2011, 13:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
κανε βολτα ενα Tuono
:smokin: Με τις βοηθητικές η χωρίς?:a22:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SteveR6
Το τρίτο ήταν το Tiger 1050 αλλά μετά από λίγο ψάξιμο έμαθα ότι είναι λίγο ιδιαίτερα μηχανάκια(3 κύλινδρο) και ότι παρουσιάζουν και βλάβες.επίσεις νομίζω πως δεν θα με κάλυπτε και από άποψη δύναμης..
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:smokin:
Όταν εγώ τα λέω :evil:
Εγώ θα έλεγα φίλε να προτιμήσεις το fazer αν θες ταξιδάκια δυνατό ροπάτο θα σε βολέψει μια χαρά. Το BUSA ιδιαίτερο μηχανάκι όχι ότι δε μπορείς να ταξιδέψεις αλλά εμένα προσωπικά δε μου κάθεται καλά :beer: :beer: :beer:
Το Fz1 θα σε ταλαιπωρήσει με την ανεμοκάλυψη (μιλάω για το Fazer) ενώ με το Busa θα είσαι αρχηγόπουλο!
Το Tiger είναι επίσης καλή επιλογή.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Το Fz1 θα σε ταλαιπωρήσει με την ανεμοκάλυψη (μιλάω για το Fazer) ενώ με το Busa θα είσαι αρχηγόπουλο!
Το Tiger είναι επίσης καλή επιλογή.
μιλάς για το naked η το αλλο??
συμπληρωματικο το σχολιο μου,
επειδη ειμαι hondakias δεν ειμαι αντικειμενικος ωστοσο η αληθεια ειναι οτι το fazer για naked ειναι σουπερ,αλλα η εξατμισεις κατω απο την σελα..σηκωνουν ψηλα τον πισω επιβατη ...και ειναι λες και καθεσε σε δρομου...για χαρην την ομορφια χανει λειτουργηκοτητα...
οποτε αναμεσα σε cbf fazer ...θα ελεγα το πρωτο με διαφορα(και ας χανει στους ιππους-δεν ειναι το ζητουμενο αυτο)...
απο την αλλη εχεις μια μηχαναρα και ζητας συγκριση...δεν υπαρχει συγκριση κατε με για το λογο που ειπα πριν(αφου χανει και στην ανεση του πισω επιβατη γιατι στα αλλα χανει σε ολα...υπαρχουν ομως τα χρηματα και αν θες να καθεσε πιο καθετα η οχι στην σελα
τελικά παιδιά ερωτευτικα ένα Κ8 και αυριο με το καλό το παιρνω στα χέρια μου...σας ευχαριστώ...
panos1050
03/08/2011, 15:41
ως πρωιν κατοχος tiger 1050 ,
εχω να σου πω οτι δεν παρουσιαζουν κανενα απολυτος προβλημα
ειναι παρα πολυ αξιοποιστα μηχανακια
με εναν κινητηρα διαμαντι,ελαστηκο με πολυ δυναμη για μηχανη τετοιου ιδους.
ειναι οτι πρεπει για ταξιδακια με δυο και μπαγκαζια
πολυ πιο χρηστικο απο τα αλλα δυο που εχεις στην λιστα
ειναι ενα μηχανακι που τα κανει ολα
οπα τωρα διαβασα οτι πηρες κ8 ,λιγο ασχετο αλλα καλοταξιδο:beer:
GIXXERAKIAS
04/08/2011, 08:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
ως πρωιν κατοχος tiger 1050 ,
εχω να σου πω οτι δεν παρουσιαζουν κανενα απολυτος προβλημα
ειναι παρα πολυ αξιοποιστα μηχανακια
με εναν κινητηρα διαμαντι,ελαστηκο με πολυ δυναμη για μηχανη τετοιου ιδους.
ειναι οτι πρεπει για ταξιδακια με δυο και μπαγκαζια
πολυ πιο χρηστικο απο τα αλλα δυο που εχεις στην λιστα
ειναι ενα μηχανακι που τα κανει ολα
οπα τωρα διαβασα οτι πηρες κ8 ,λιγο ασχετο αλλα καλοταξιδο:beer:
Σε ολα οσα εγραψες συμφωνω απολυτως....εκεινο το οτι δεν παρουσιαζουν κανενα απολυτως προβλημα τι το γραψες βρε Πανο?Ολοκληρα μοτερ κατεβαινουν για πιστονια απο το 2007 μεχτρι σημερα και δεν ειναι και λιγα.:p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.