PDA

View Full Version : Gagiva Navigator 1000 τα φωτα σας



Africaptan
23/07/2011, 11:18
Ξερει καποιος τι ρολο βαραει το συγκεκριμενο μηχανακι;
Εχω βρει ενα 10ετιας και ειναι σε καλη κατασταση.
Δεν μου πολυγεμιζει το ματι, αλλα δεν ξερω και πολλα περι τουτου. Τι λετε;
Τιμη; Ζημιες; Μεταπωληση; Κτλ;

el_hymador
23/07/2011, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Africaptan
Ξερει καποιος τι ρολο βαραει το συγκεκριμενο μηχανακι;
Εχω βρει ενα 10ετιας και ειναι σε καλη κατασταση.
Δεν μου πολυγεμιζει το ματι, αλλα δεν ξερω και πολλα περι τουτου. Τι λετε;
Τιμη; Ζημιες; Μεταπωληση; Κτλ;


To μηχανάκι είναι πολύ καλό ακόμη και αν το κρίνεις με τα σημερινά standards, με κορυφαία οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Ωστόσο έχει εκ γεννετής θέμα με τη τροφοδοσία, η ποιότητα κατασκευής είναι άθλια και ανταλλακτικά δεν βρίσκεις εύκολα. Ζημιές δεν βγάζει ο κινητήρας καθότι είναι γιαπωνέζικος (από Suzuki TL1000S). Μεταπώληση όπως τα γράφεις... σε καλή κατάσταση και τζάμπα...

Δεν είναι κακό, αλλά το παντρεύεσαι και θέλει φροντίδα... :wave2:

Africaptan
23/07/2011, 12:27
Μαλιστα. Δηλαδη για τα 2500 χιλιαρικα περιπου που το δινει συζητισημη, μαλλον δεν ειναι και κελεπουρι. Αληθεια, τι τιμες παιζουν, γιατι στο car που το εψαξα λιγο, δεν βρηκα.

el_hymador
23/07/2011, 15:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Africaptan
Μαλιστα. Δηλαδη για τα 2500 χιλιαρικα περιπου που το δινει συζητισημη, μαλλον δεν ειναι και κελεπουρι. Αληθεια, τι τιμες παιζουν, γιατι στο car που το εψαξα λιγο, δεν βρηκα.

Αυτά είναι υποκειμενικά, αν το μηχανάκι είναι προσεγμένο και έχει λίγα χιλιόμετρα τότε τα 2500 ευρώ μπορεί να είναι καλή τιμή. Άλλωστε συζητήσιμη λέει ο άνθρωπος, οπότε με 2200-2300 το παίρνεις...σε αυτά τα λεφτά τι να αγοράσεις; Transalp; Απλά να έχεις συνειδητοποιήσει τι αγοράζεις και γιατί :wave2:

πυξιδας990
23/07/2011, 19:53
ο kokkinos1 που ειναι και μελος του forum εχει ενα με 105.000χλμ ταξιδεμενο παντου και αρποβληματιστα.μιλαμε εχει σπασει ολα τα προγνωστικα.αν το εχεις βρει χτυπα το και συζητα λιγο την τιμη.

7gibernau
23/07/2011, 20:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από πυξιδας990
ο kokkinos1 που ειναι και μελος του forum εχει ενα με 105.000χλμ ταξιδεμενο παντου και αρποβληματιστα.μιλαμε εχει σπασει ολα τα προγνωστικα.αν το εχεις βρει χτυπα το και συζητα λιγο την τιμη.
μπα.....εδω εισαι συ?????


οπως λεει και ο απο πανω στειλε πμ στον κοκκινος1....
105.000 στο χαλαρο
σκυλι μαυρο το μοτοσακο λεμε..ασε που παει και συν 100 αλογατα αμα θες...
ΤL μοτερ..!!

catmaster
23/07/2011, 20:11
Εντελώς τυχαία έκανα έναν έλεγχο αυτή την εβδομάδα 2 Navigator για λογαριασμό πελάτη μου ...

+ κινητήρας (όντως υπάρχει ένα θέμα με σκορτσάρισμα στις χαμηλές στροφές αλλά λύνεται με τον ίδιο τρόπο με του TL )
+ πλαίσιο - αναρτήσεις δεν δείχνει καθόλου τα κιλά του σε σχέση με άλλα μαστόδοντα της κατηγορίας
+ τιμή τα σκοτώνουν


- φρένα δεν μου άρεσε η αίσθηση φοράει τις διπίστονες της Nissin που φορούσε το Cbr600 f3 αν δεν λαθεύω ... σίγουρα ένα σετ υψηλής και ίσως άλλη τρόμπα να βελτιώνουν τα πράγματα

- ποιότητα πλαστικών - βαφή ... ξεθωριασμένα και έχουν κάποιους τριγμούς δεν είναι σίγουρα η ποιότητα που βλέπεις στα γιαπωνέζικα

- επάρκεια ανταλλακτικών (μόνο ότι αφορά πλαστικά και περιφερειακά όμως) ότι μηχανικό φοράει Suzuki



γενικά στις τιμές που παίζουν αν βρεις κάποιο με καλό ιδιοκτήτη που να το πρόσεχε σίγουρα θα έχεις την αίσθηση ότι αγόρασες "πολύ" μηχανάκι για τα χρήματα που έδωσες

τώρα όσο της παντρειάς στις εποχές που είμαστε δεν τσουλάει κανένα μηχανάκι (βαραντέρο και βστρομ έχει πήξει ο τόπος και παρακαλάνε να φύγουν οι ιδιοκτήτες και οι μαντράδες) ... αλλά γενικά το Navigator είναι μηχανάκι που φαντάζομαι κάποιος θα το πάρει να το κρατήσει για να γράψει χλμ


α και ένα τελευταίο ... κανένα που είδα δεν είχε προστατευτικά κάγκελα ... έριξα μια ματιά σε sites και μόνο σε Hepco είδα κάτι αλλά πραγματικά δεν ξέρω αν κάνουν δουλειά ...και σίγουρα μια στατική τούμπα που θα σου κοστίσει ένα ντεπόζιτο και πλαινά πλαστικά είναι μεγάλο μείον για μένα

:wave2:

dim_rac
23/07/2011, 21:40
Πολυ καλο και αδικημενο μηχανακι!Ειχα καβαλησει πριν χρονια ενα τετοιο με βελτιωμενο κινητηρα κι εξατμιση γυρω στα 115 κατω.Οποτε γραφω ο τι θυμαμαΙ:

Μου εδωσε την εντυπωση οτι καβαλουσα καποιο σουπερ μοταρντ!Καλοζυγισμενο και ευελικτο..

Πολυ καλη και ανετη θεση οδηγησης,καλη προστασια απ τον αερα ειμαι (1.83) κι ολα αυτα με τη μοτερακλα απο το τλς η οποια βγαζει απο μεσα σου τον ινδιανο!!

Ενα μηχανακι το με το οποιο μπορεις να ταξιδευεις ανετα, να στριβεις, να κανεις καγκουριες ακομα και να μπεις χωμα..Αν παιξεις και λιγο με αναρτησεις και φρενα δε, ακομα και πιστα(σε λογικα πλαισια παντα...).

Κυριο αρνητικο η υψηλη καταναλωση οπως στα περισσοτερα μεγαλα v2.Επισης ειχα ακουσει για μικροπροβληματακια στα ηλεκτρικα.

Λευκάδιος
24/07/2011, 02:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
.

+ κινητήρας (όντως υπάρχει ένα θέμα με σκορτσάρισμα στις χαμηλές στροφές αλλά λύνεται με τον ίδιο τρόπο με του TL )
ο οποίος τρόπος είναι;:wave2:

EKEINOS
27/07/2011, 14:19
Υπαρχουν τα παντα απο ανταλακτικα. 10 ατομα εχουμε και γνωριζωμαστε ολοι. Τα πλαστικα που ειναι δυσκολα ειναι ιδια με το Gran Canyon. Καγκελα εμπρος 180 πισω 160. Τα σκορτσαρισματα ειναι σχετικα, ιδιως αν εχει σωστη συντηρηση. Το μηχανακι ειναι σαν ενας προγονος του KTM SMT χωρις μεγαλες αποστασεις οχι ομως Στρωμα σε περιπτωση που θες πολυ εθνικη οδο. Στα λευτα αυτα θα παρεις πολυ μηχανακι οπως ειπε πριν το παλικαρι.

Africaptan
27/07/2011, 14:33
Καλες οι απαντησεις σας. Δεν εχω επικοινωνησει ξανα μαζι του για να ψηθει λιγο και να ριξει τιμη. Κι αν το χασω, το εχασα...