PDA

View Full Version : Ελαστικά για motard



eL nizmortalo
25/07/2011, 20:02
Καλησπέρα συμφορουμίτες. Όντας ευτυχής κάτοχος yamaha dt 125 x μοταρντίου ήρθε η ώρα για

αλλαγή ελαστικών μιας και αυτά που φοράει πάνω τώρα ειναι ακατάλληλα ακόμα και για βόλτα ως

το περίπτερο.

Επειδή είμαι και ψιλοάσχετος από λάστιχα δρόμου (μια ζωή με χωμάτινα) ποιά θα μου προτείνατε

για καθημερινή χρήση στην πόλη τα οποία να μην κάνουν τσουλήθρα στα νερά και το δρόμο

πατινουάρ του Γέρακα? Αυτά που έχει πάνω είναι ένα ζευγάρι Pirelli Sport Demon με διαστάσεις

εμπρός 120/70-17

πίσω 140/70-17

Με ενδιαφέρει πάνω απ όλα να κρατάνε καλά και να έχουν μια γεωμετρία η οποία θα μου

επιτρέπει να το ξαπλώνω το κατα δύναμην ώστε να το μάθω και καλύτερα.

Αν υπάρχει και κάτι οικονομικό και καλό σε αυτή τη φάση τόσο το καλύτερο.

Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων :)

MavrosPan
25/07/2011, 23:37
ΜΤ 60, Pirelli.

To λαστιχο δεν εχει απλα προσφυση, τον δαγκωνει τον δρομο και δεν λεει να τον αφησει. Ειναι ο,τι πρεπει για μεσα στην πολη, χειμωνα καλοκαιρι. Κ στο βρεγμενο η αποδοση τους ειναι εξισου φοβερη. Αν εισαι νορμαλ θα σου αντεξουν. Αν του πισω παρολαυτα του πινεις το αιμα σαν εμενα ολη την ωρα θα σε αφησει γρηγορα, μιας και εχουν αρκετα μαλακη γομα και κρατανε λιγοτερο απο τα αλλα. Αλλα η αποδοση τους στο δρομο, για motard, ειναι εγγυημενη. Ειμαι βεβαιος πως οι περισσοτεροι εδω θα συμφωνησουν.
Απο οταν τα εβαλα στο ΧΤ, δεν εχω σκεφτει ποτε να αλλαξω τυπο ελαστικου. Στις στροφες μπαινουν ομορφα και η πληροφορηση τους, για τα δικα μου δεδομενα ειναι παρα πολυ καλη.

Σε γενικες γραμμες ενα εκπληκτικο ελαστικο που δεν θα σε προδωσει αλλα αν το πλακωνεις στα καγκουριλικια ολη την ωρα θα σκεφτεσαι, παλι λαστιχα θελω ρε π..στη μου..:smokin: :smokin:

eL nizmortalo
26/07/2011, 13:16
Σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση φίλε μου.