PDA

View Full Version : Ducati Extreme 1199- mod 2012



Σελίδες : [1] 2

Xrider
01/08/2011, 19:31
Οι πρωτες φωτο "κατασκοπευτηκες"...
το ιδιαιτερο ειναι οι εξατμησεις που βγαινουν χαμηλα μπροστα απο την πισω ροδα.
Το χρωμα ειναι φωτοσοπ για καποιο λογω...ισως καλυπτει καποιες αλλαγες στο φαιρινγκ.

Παντως φαινετε για "ΤΟ!! Εργαλειο" που θα καψει καρδιες


232882

Xrider
01/08/2011, 19:31
Extreme 1199


232883

banditgr
18/08/2011, 08:02
το χρώμα δεν είναι photoshop αλλα είναι ενα είδος παραλλαγής που κάνουν για να μην
γνωρίζονται έυκολα οι μοτο και οι αλλαγές τους.

McGyver
18/08/2011, 08:07
http://www.ducatinewstoday.com/2011/07/2012-ducati-1199-superbike-photos/

georgio
21/09/2011, 11:23
Είναι αυτοί οι Ιταλοί μανούλες στο μάρκετινγκ... βιντεο μας δείχνουν με το μηχανάκι και δεν μπορούμε να δούμε σχεδόν τίποτα!

http://ducati.com/1199_panigale/index.do

Θα το δούμε πάντως το Νοέμβριο στην έκθεση του Μιλάνου! :D

tomy
10/10/2011, 13:58
http://www.autofree.gr/ms.php?id=6687

θα μας τρελάνουν οι Ιταλοί

georgio
10/10/2011, 17:52
http://www.superquadro.ducati.com/en/

Πόσα;;; :hypnotize

Με βαλβίδες τιτανίου (εισαγωγής μόνο) και τελικά κίνηση εκκεντροφόρων με καδένα και όχι με γρανάζια όπως φημολογούνταν.

Gallos
07/11/2011, 16:28
http://www.infomotori.com/moto/2011/11/07/ducati-1199-panigale-s/2/4/

DrIoannis
07/11/2011, 21:19
Βιντεάκι φρέσκο φρέσκο
http://www.youtube.com/watch?v=vVKLl-ZBUwg&feature=youtu.be

jp7rgv
07/11/2011, 21:27
http://www.youtube.com/watch?v=ZiIcqZoQQwg&feature=player_embedded

:a8:

jimtarasxt660x
07/11/2011, 22:11
:a07: :a07: :a07:

Dodok edessa
08/11/2011, 07:43
βαλθηκε να με χαζεψει η ducati...:uplate: μετα το πανεμορφο diavel ηρθε και αυτο !!:a48: :a07:
Οκ ...το θελω ΚΑΙ αυτο !!:D :a46: :a25:

golis
08/11/2011, 11:29
ΕΠΙΣΗΜΟ - DUCATI PANIGALE 1199 microsite (http://www.1199panigale.ducati.com/en/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=1199_launch&utm_campaign=NL_20111108)


239534

Ζεύκας
08/11/2011, 14:39
τώρα θα γίνω σπασίκλας άμα πω ότι τα φώτα θυμίζουν έντονα zx636 του 2004? :lol:

alexxxcbr
08/11/2011, 14:47
Τι κ@υλ@ ειναι αυτη????



:a07: :a022:

mars696
08/11/2011, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τώρα θα γίνω σπασίκλας άμα πω ότι τα φώτα θυμίζουν έντονα zx636 του 2004? :lol:

Εμενα παλι η ουρα μου θυμιζει κατι, αλλααα δεν θα το πω γιατι θα με πουνε κακο και οτι τα κανω κρεμασταρια...:look: :look: :blush: :lol: :lol:

chr1s_86
08/11/2011, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τώρα θα γίνω σπασίκλας άμα πω ότι τα φώτα θυμίζουν έντονα zx636 του 2004? :lol:

+1... κι εξάτμιση από Buell και αμορτισέρ MT-03 :smokin:

mars696
08/11/2011, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
+1... κι εξάτμιση από Buell και αμορτισέρ MT-03 :smokin:

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

p@nos
08/11/2011, 15:49
fatsa 636


239546

p@nos
08/11/2011, 15:50
ontos miazi paaaara poli ine oloidia me to 636....pezi na ine ke idia mi sas po

edo i omoiotita ine emfanis


239547

p@nos
08/11/2011, 15:50
adi8eta den exoyn kamia sxesi me to 1098


239548

p@nos
08/11/2011, 15:51
oute fisika me ton prokatoxo


239549

p@nos
08/11/2011, 15:57
pados me ta xaraktiristika poy exi to moteur....


edo ine se video to proto anigma sto gazi meta to strosimo

:D :D :D


http://www.youtube.com/watch?v=-22tna7KHzI

THRESH
08/11/2011, 17:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
pados me ta xaraktiristika poy exi to moteur....


edo ine se video to proto anigma sto gazi meta to strosimo

:D :D :D


http://www.youtube.com/watch?v=-22tna7KHzI



"This is nothing compared to the bomb i dropped into the toilet today."

:rotflmao: :lol: :beer:

georgio
08/11/2011, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ontos miazi paaaara poli ine oloidia me to 636....pezi na ine ke idia mi sas po

edo i omoiotita ine emfanis

:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

dmf
08/11/2011, 20:14
Όντως τα φώτα δεν μου αρέσουν καθόλου. Σε σύγκριση δηλ με τα ΥΠΕΡΟΧΑ του 1198 αυτά μοιάζουν τουλάχιστον άσχημα :sad:
Δεν θα το πάρω :p

TheFace
08/11/2011, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Όντως τα φώτα δεν μου αρέσουν καθόλου. Σε σύγκριση δηλ με τα ΥΠΕΡΟΧΑ του 1198 αυτά μοιάζουν τουλάχιστον άσχημα :sad:
Δεν θα το πάρω :p

Εκτος απο τα φωτα και οι καθρεφτες του 1098 ειναι ομορφοτεροι απο το 1199... ουτε εγω θα το παρω:smilea:

Spyrious
09/11/2011, 17:36
Η πίσω ζάντα είναι 16,5;Κάπως πολύ μεγάλο μου φαίνεται το πίσω λάστιχο.

faraway
09/11/2011, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ontos miazi paaaara poli ine oloidia me to 636....pezi na ine ke idia mi sas po

edo i omoiotita ine emfanis

Ίδιο , ίδιο είναι ....:lol: :bawl: :lol: :bawl:

Acacius
09/11/2011, 18:58
Αυτή είναι η μοτοσυκλέτα που μοιράζεται την τεχνολογία πλαισίου η οποία έκανε το Rossi να μοιάζει φέτος με παραπληγικό μονόχειρα;


Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τώρα θα γίνω σπασίκλας άμα πω ότι τα φώτα θυμίζουν έντονα zx636 του 2004? :lol: Πάλι καλά, νόμιζα ότι είμαι μόνος που το σκέφτηκε. Πολύ άσχημο μούτρο.

Γενικά νομίζω ότι αν και κάποια κομμάτια είναι ωραία σα σύνολο δε δένει, ειδικά στο ντεπόζιτο δε μου αρέσει καθόλου.

p@nos
10/11/2011, 01:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Αυτή είναι η μοτοσυκλέτα που μοιράζεται την τεχνολογία πλαισίου η οποία έκανε το Rossi να μοιάζει φέτος με παραπληγικό μονόχειρα;

Πάλι καλά, νόμιζα ότι είμαι μόνος που το σκέφτηκε. Πολύ άσχημο μούτρο.

Γενικά νομίζω ότι αν και κάποια κομμάτια είναι ωραία σα σύνολο δε δένει, ειδικά στο ντεπόζιτο δε μου αρέσει καθόλου.


ne odos xalia ine....to cbr deni perisotero....ke to buzuki episis to panigale de blepete.....


edo fenete kseka8ara i anomiogenia.....


239646

Ζεύκας
10/11/2011, 12:20
και οι ζαντούλες....μμμ...ποίημα :bawl:

alexioannides
10/11/2011, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Spyrious
Η πίσω ζάντα είναι 16,5;Κάπως πολύ μεγάλο μου φαίνεται το πίσω λάστιχο.

6.00 * 17 zanta
me 200ari lastixo!

Acacius
11/11/2011, 04:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ne odos xalia ine....to cbr deni perisotero....ke to buzuki episis to panigale de blepete.....


edo fenete kseka8ara i anomiogenia..... Αμάν ρε Πάνο, τη γκόμενα σου θίξαμε; Δε μου αρέσει, σου αρέσει, όπως και στους περισσότερους. Υπέροχα, ούτως ή άλλως έχω περίεργα γούστα φαίνεται. Και πουθενά δεν είπα ότι είναι πιο άσχημη από τα τζαπόνια, αλλά αυτό δε λεέι πολλά, με τους Ιάπωνες κοντεύω να χάσω κάθε ελπίδα. Α, το CBR (προ facelift) ήταν ενδιαφέρον και αρκετά δεμένο κι ας ήταν αμφιλεγόμενο.

Η φωτό που έβαλες είναι καλή, αλλά η σούπεργ@μάτη μηχανή δεν είναι για εμένα (επίσης google: bakku-shan). Έχω αυτή την υποψία ότι αν η μηχανή ήταν λαχανί και έγραφε Kawasaki στο ντεπόζιτο, οι μισοί εδώ μέσα θα μιλούσαν όχι για τους θεούς της Bologna αλλά για τους τυφλούς του Akashi. Ειδικά το τσουτσούνι στην απόληξη του μούτρου είναι όλα τα λεφτά. Επιφυλάσομαι πάντως μεχρι να τη δω από κοντά.

Έδιτ-Υ.Γ: Όμορφη-άσχημη κάτσε να δούμε τι θα λέει από οδήγηση γιατί αν το πλαίσιο είναι τόσο μπελάς όσο τους βγήκε στα GP θα έχουν σοβαρό θέμα.

Sapadak
11/11/2011, 06:26
15k agglias to aplo
20k to S
23,5k to trikolore

RaGe_Raptor
11/11/2011, 07:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από mars696
Εμενα παλι η ουρα μου θυμιζει κατι, αλλααα δεν θα το πω γιατι θα με πουνε κακο και οτι τα κανω κρεμασταρια...:look: :look: :blush: :lol: :lol: ίσως και να σκεφτόμαστε το ίδιο πράγμα...:smokin:

alexioannides
11/11/2011, 07:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerman
ίσως και να σκεφτόμαστε το ίδιο πράγμα...:smokin:

eee as to pw egw tote afou eseis de to lete....

EINAI OYRA APO GSXR !!!!!

SUZUKI FOR EVER!!!!

kolpa tou berlouskoni einai auta na antigrafoun oi italoi tous iapones!!! gi auto exase kai thn 8esh tou!:rotflmao:

RaGe_Raptor
11/11/2011, 08:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexioannides
eee as to pw egw tote afou eseis de to lete....

EINAI OYRA APO GSXR !!!!!

SUZUKI FOR EVER!!!!

kolpa tou berlouskoni einai auta na antigrafoun oi italoi tous iapones!!! gi auto exase kai thn 8esh tou!:rotflmao: έχουμε και κάποιο τάκτ ρε φίλε...

alexioannides
11/11/2011, 09:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerman
έχουμε και κάποιο τάκτ ρε φίλε...
eee kala exeis dikio twra sigoura kapoioi 8a ebgalan spyria kai 8a exoun fagoures...
pantos h oura eidika apo to plai einai gsxr k6 +

p@nos
11/11/2011, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Αμάν ρε Πάνο, τη γκόμενα σου θίξαμε; Δε μου αρέσει, σου αρέσει, όπως και στους περισσότερους. Υπέροχα, ούτως ή άλλως έχω περίεργα γούστα φαίνεται. Και πουθενά δεν είπα ότι είναι πιο άσχημη από τα τζαπόνια, αλλά αυτό δε λεέι πολλά, με τους Ιάπωνες κοντεύω να χάσω κάθε ελπίδα. Α, το CBR (προ facelift) ήταν ενδιαφέρον και αρκετά δεμένο κι ας ήταν αμφιλεγόμενο.

Η φωτό που έβαλες είναι καλή, αλλά η σούπεργ@μάτη μηχανή δεν είναι για εμένα (επίσης google: bakku-shan). Έχω αυτή την υποψία ότι αν η μηχανή ήταν λαχανί και έγραφε Kawasaki στο ντεπόζιτο, οι μισοί εδώ μέσα θα μιλούσαν όχι για τους θεούς της Bologna αλλά για τους τυφλούς του Akashi. Ειδικά το τσουτσούνι στην απόληξη του μούτρου είναι όλα τα λεφτά. Επιφυλάσομαι πάντως μεχρι να τη δω από κοντά.

Έδιτ-Υ.Γ: Όμορφη-άσχημη κάτσε να δούμε τι θα λέει από οδήγηση γιατί αν το πλαίσιο είναι τόσο μπελάς όσο τους βγήκε στα GP θα έχουν σοβαρό θέμα.


afto to an egrafe kafasaki isxiei gia toys perisoteroys apo sas edo mesa poy iste 8imata.....


pados gia to look apalasese logo kakogoustias merikoi protimane ti basiliadoy apo ti bellucci :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

alexioannides
11/11/2011, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
merikoi protimane ti basiliadoy apo ti bellucci :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

AXXAXXAXAX:rotflmao:

mars696
11/11/2011, 10:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexioannides
eee as to pw egw tote afou eseis de to lete....

EINAI OYRA APO GSXR !!!!!

SUZUKI FOR EVER!!!!

kolpa tou berlouskoni einai auta na antigrafoun oi italoi tous iapones!!! gi auto exase kai thn 8esh tou!:rotflmao:


:winka: :lol: :lol: :lol:

Acacius
11/11/2011, 14:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
afto to an egrafe kafasaki isxiei gia toys perisoteroys apo sas edo mesa poy iste 8imata.....


pados gia to look apalasese logo kakogoustias merikoi protimane ti basiliadoy apo ti bellucci :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Μπα... ακόμα κι η Μπελούτσι μας πέφτει λίγη :p

Βασικά η μ@λακία είναι ότι γερνάω και γίνομαι περίεργος...

spyro
11/11/2011, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
.....

Έδιτ-Υ.Γ: Όμορφη-άσχημη κάτσε να δούμε τι θα λέει από οδήγηση γιατί αν το πλαίσιο είναι τόσο μπελάς όσο τους βγήκε στα GP θα έχουν σοβαρό θέμα.
κόψε κάτι....σιγά μη τη φτάσει κανένας στα όρια της αυτήν που θα καταλάβει οτι στο Apex της στροφής δεν τον πληροφορεί καλά και έχει πρόβλημα. Η' σιγά μην έχει καμία σχέση με την πρότυπη των gp.
:p



Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Μπα... ακόμα κι η Μπελούτσι μας πέφτει λίγη :p

Βασικά η μ@λακία είναι ότι γερνάω και γίνομαι περίεργος...


πφφφ

έλα μωρε με το πουρο τώρα ...

:smokin:

p@nos
11/11/2011, 18:21
paidia apo odigisi 8a ine skata opos ola ta ducati aloste.............

TWO_STROKE_HOOL
12/11/2011, 16:40
δηλαδη η αποψη σου ειναι πως ολα τα ducati ειναι σκατα απο οδηγηση???

taxydromos
12/11/2011, 16:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από TWO_STROKE_HOOL
δηλαδη η αποψη σου ειναι πως ολα τα ducati ειναι σκατα απο οδηγηση???

ναι ετσι ειναι,.....ευτυχως που μπηκες εδω μεσα κ το εμαθες πριν παθεις κανενα μεγαλο κακο..!

daz
12/11/2011, 17:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από TWO_STROKE_HOOL
δηλαδη η αποψη σου ειναι πως ολα τα ducati ειναι σκατα απο οδηγηση???

Τον P@no ρωτάς?

TWO_STROKE_HOOL
12/11/2011, 17:27
Τυχαινει ο πατερας μου να εχει καποια απο τα εν λογω μηχανακια και να τα εχω ζησει...και η γνωμη μου ειναι εντελως αντιθετη...

daz
12/11/2011, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από TWO_STROKE_HOOL
Τυχαινει ο πατερας μου να εχει καποια απο τα εν λογω μηχανακια και να τα εχω ζησει...και η γνωμη μου ειναι εντελως αντιθετη...

Του Πάνου να δεις! Έβγαλε στο σφυρί το ένα του νεφρό μαζί με κάτι άλλα για να το πάρει! :lol:


edit Τι έχει ο πατέρας σου?

TWO_STROKE_HOOL
12/11/2011, 18:09
εχει διαφορα.εχει καποια αγωνιστικα παλια και καποια καινουρια.τρεχαμε στο ελληνικο πρωταθλημα ταχυτητας με 749r μεχρι περσι αλλα φετως δεν παιζουν $...μεταξυ αλλων εχει 748sps 750f1 750ss ss9oo superlight monster 900 851sp 999r και αρκετα αλλα,πολλα μαζι με εναν φιλο του που εχει συνεργειο και ετρεχαν και μαζι.

georgio
12/11/2011, 18:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από TWO_STROKE_HOOL
εχει διαφορα.εχει καποια αγωνιστικα παλια και καποια καινουρια.τρεχαμε στο ελληνικο πρωταθλημα ταχυτητας με 749r μεχρι περσι αλλα φετως δεν παιζουν $...μεταξυ αλλων εχει 748sps 750f1 750ss ss9oo superlight monster 900 851sp 999r και αρκετα αλλα,πολλα μαζι με εναν φιλο του που εχει συνεργειο και ετρεχαν και μαζι.

:look: :blush:

:a07: :a07: :a07:

:cry:

Nazgul
12/11/2011, 18:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από TWO_STROKE_HOOL
εχει διαφορα.εχει καποια αγωνιστικα παλια και καποια καινουρια.τρεχαμε στο ελληνικο πρωταθλημα ταχυτητας με 749r μεχρι περσι αλλα φετως δεν παιζουν $...μεταξυ αλλων εχει 748sps 750f1 750ss ss9oo superlight monster 900 851sp 999r και αρκετα αλλα,πολλα μαζι με εναν φιλο του που εχει συνεργειο και ετρεχαν και μαζι.



:a18: :a19:

TWO_STROKE_HOOL
12/11/2011, 18:59
γενικα ημαστε της ευρωπαικης σχολης και εχουμε και καποια μηχανακια σταθμους κυριως αγωνιστικα...ειναι λιγοι που ξερουν τι θα πει παλια μοτοσυκλετα και ποσο ωραια αισθανεσε οταν την κοιτας...

Takata Dome
12/11/2011, 19:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από TWO_STROKE_HOOL
γενικα ημαστε της ευρωπαικης σχολης και εχουμε και καποια μηχανακια σταθμους κυριως αγωνιστικα...ειναι λιγοι που ξερουν τι θα πει παλια μοτοσυκλετα και ποσο ωραια αισθανεσε οταν την κοιτας...

Αν εχεις καποιο εκ των: Honda VFR 750 R ή Honda NR ΠΜ ΤΩΡΑ!!!!

TWO_STROKE_HOOL
12/11/2011, 19:11
nr σιγουρα οχι!vfr 750 θαρρω πως ναι αλλα αυτο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι πως δεν θα πουλιεται οπως και κανενα αλλο μηχανακι μας...ενδεχωμενος εαν θες ομως να βρουμε ενα...

Takata Dome
12/11/2011, 19:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από TWO_STROKE_HOOL
nr σιγουρα οχι!vfr 750 θαρρω πως ναι αλλα αυτο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι πως δεν θα πουλιεται οπως και κανενα αλλο μηχανακι μας...ενδεχωμενος εαν θες ομως να βρουμε ενα...

:eyepop: Εχεις το VFR 750 R RC30 δηλαδη? Εχεις ΠΜ!

daz
12/11/2011, 19:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από TWO_STROKE_HOOL
εχει διαφορα.εχει καποια αγωνιστικα παλια και καποια καινουρια.τρεχαμε στο ελληνικο πρωταθλημα ταχυτητας με 749r μεχρι περσι αλλα φετως δεν παιζουν $...μεταξυ αλλων εχει 748sps 750f1 750ss ss9oo superlight monster 900 851sp 999r και αρκετα αλλα,πολλα μαζι με εναν φιλο του που εχει συνεργειο και ετρεχαν και μαζι.

:eyepop:



P@no σε βλέπω με τεχνητά νεφρά φίλε! :lol:

Acacius
12/11/2011, 19:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
κόψε κάτι....σιγά μη τη φτάσει κανένας στα όρια της αυτήν που θα καταλάβει οτι στο Apex της στροφής δεν τον πληροφορεί καλά και έχει πρόβλημα. Η' σιγά μην έχει καμία σχέση με την πρότυπη των gp. Όταν είσαι η Ducati δε βγάζεις μηχανές με το σκεπτικό "έλα μωρέ, ποιος θα καταλάβει ότι δε σκίζει από κράτημα", κατασκευάζεις μερικές από τις πιο απόλυτες μηχανές οδήγησης. Εγώ αυτό που λέω είναι ότι το πλαίσιο της Ducati στα GP βγήκε προβληματικό και η 1199 έχει πλαίσιο που βασίζεται στην ίδια λογική. Αν έχει κι αυτή θέμα, τότε είναι πρόβλημα ακόμα κι αν το 99% των αναβατών δε μπορέσουν να το ανακαλύψουν ποτέ οι ίδιοι στο δρόμο. Για ένα όνομα ζούμε στο φινάλε και η Ducati δεν έκανε το δικό της χάρη στην... αξιοπιστία των ηλεκτρικών της.

Πιθανόν να κάνω λάθος αλλά μεχρι να διαβάσουμε πώς πάει δε μπορώ να μην κάνω τον παραπάνω συσχετισμό.




@TWO_STROKE_HOOL: Είσαι ανύπαντρος;.... Στο φύλο τα βρίσκουμε :lol:

TWO_STROKE_HOOL
12/11/2011, 19:24
οσο βασισμενο και να ειναι στο αγωνιστικο,πιστεψε με δεν εχει καμια σχεση...εδω τα 1198r με 1198 rs και 1198 f δεν εχουν σχεση...φυσικα και ειμαι ανυπαντρος...21 χρωνων ειμαι ακομα...την δευτερα τελειωσα τις υποχρεωσεις πρως την πατριδα:cool:

georgio
12/11/2011, 19:33
Ξεκαθαρίστε αν μιλάτε για το RC30 ή το RC36. :winka:

Takata Dome
12/11/2011, 19:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Ξεκαθαρίστε αν μιλάτε για το RC30 ή το RC36. :winka:

Κι ομως φιλε μου,ο Two Stroke μιλαει για το RC30.Για ρωτα τον και που το βρηκε σε ΠΜ,αν θες!

daz
12/11/2011, 19:36
Acacius αν το αγωνιστικό είναι φουλ ανθρακας για να είναι ελαφρύτερο αλλά απέτυχε διότι είναι εντελώς άκαμπτο ή ίσως δεν μπόρεσαν να πετύχουν την πληροφόρηση που χρειάζεται ο αναβάτης λες ότι μπορεί να έχει τα ίδια προβλήματα και το παραγωγής?

Λοιπόν μακάρι να είχα το πλαίσιο του Ρόσι και ας είχα και τα προβλήματα του! :winka:

georgio
12/11/2011, 19:52
Καλά δεν είναι και σίγουροι τι φταίει ακριβώς, το ψάχνουν ακόμα: http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=9397

Να θυμίσω ότι μέχρι πέρσι στο μέσον της χρονιάς, η Honda το έψαχνε και αυτή. Σε κάθε αγώνα άλλαζε στο μηχανάκι του Pedrosa θέση το μοτέρ στο πλαίσιο ώστε να έρθει πιο κοντά στο κέντρο μάζας ο στρόφαλος και να μειωθεί η επίδραση από το γυροσκοπικό κλπ.

Επίσης, η περσινή πρωταθλήτρια motogp, Yamaha, έβαλε στο R1 τον στρόφαλο από το M1 και βγήκε να είναι το πιο αργό...

Δεν πήραν το πλαίσιο της GP11 το τροποποιήσανε για να πιάνει στον V-2 αντί για τον V-4 βάλανε και τα φώτα και πάρτε το. Είναι λίγο υπεραπλουστεύσεις αυτά που λέτε ότι θα έχει τα ίδια προβλήματα που έχει και η GP11.

fkol k4
12/11/2011, 20:09
Και όμως ο Acacius έχει απόλυτο δίκιο και μου κάνει εντύπωση το ότι τα σχόλια σε όλο το thread αναφέρονται στο πως μοιάζει η μοτοσυκλέτα και όχι στο ότι φέρνει στον δρόμο μια εντελώς αποτυχημένη τεχνολογία .

Ναι , εμείς δεν είμαστε ο Rossi και ίσως να μην καταλάβουμε ότι κάτι δεν πάει καλά στο όριο . Μην ξεχνάτε όμως , ο κόσμος δεν περιφέρεται γύρω από εμένα και εσάς. Υπάρχουν και πολύ καλύτεροι "χεράδες" που θα οδηγήσουν την μοτοσυκλέτα στο όριο και θα καταλάβουν πολύ περισσότερα . Επίσης , υπάρχουν αγωνιστικές ομάδες που θα το αγοράσουν .

Η λογική " 'ντάξ' μωρέ , καλή ιδέα είναι το πλαίσιο χωρίς πλαίσιο , αλλά στο motogp το φτιάξαν σκληρό και κουλάνανε τον Ρόσι , αλλά τώρα να 'ουμ' θα κόψουνε λίγο υλικό να μαλακώσει και θα 'ναι τζιτζίκι .." , μπάζει από παντού .

Ναι , να κόψουνε λίγο υλικό , ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΚΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ; Το ότι "δεν το 'χει" η Ducati με το συγκεκριμένο πλαίσιο , βγάζει μάτια . Και για να μην πει κανένας ότι όλοι οι αναβάτες του motogp που δεν μπόρεσαν να το πάνε είναι κουλάντζες , ας ψάξουν και το πόσες τούμπες έφαγε ο stoner από τότε που του άλλαξαν το πλαίσιο .

Αλλά βλέπεις , αν άφηναν πάνω την σκαλωσιά που όντως είναι πλαισιάρα , δεν θα πούλαγαν τίποτα άλλο από design .

Άμα θέλει η Ducati να κάνει μια σοβαρή κίνηση , ας μάθει πρώτα πως να φτιάχνει τέτοια πλαίσια και μετά ας τα βγάλει στην αγορά .
Αλλά ξέχασα , πρέπει να το βγάλει τώρα γιατί από του χρόνου ξαναλλάζει τεχνολογία πλαισίου στα motogp και αυτό θα έμενε απούλητο.

Ρε καλά κάνουνε και τα χρεώνουνε χρυσάφι ...

Joyrider
12/11/2011, 20:16
Δεν νομίζω ότι αυτό που τους δυσκολεύει είναι το carbon αυτό καθεαυτό.

Ειδικά με τον κινητήρα μέρος του πλαισίου και έχοντας μόνο 6 κινητήρες έχουν περιορισμένο αριθμό αλλαγών και ρυθμίσεων που μπορούννα δοκιμάσουν.

Διαβάστε λίγο και τι έχει πει ο Preziosi:

http://www.msfree.gr/ms.php?id=24769

http://www.msfree.gr/ms.php?id=24799

fkol k4
12/11/2011, 20:34
Δεν έχει απολύτως καμμία σημασία τι είναι αυτό που τους δυσκολεύει.
Σημασία έχει ότι ενώ το ψάχνουν τόσο καιρό , τελικά δεν έχουν καν πλησιάσει στο να καταλάβουν τι φταίει , για λύση ούτε λόγος .
Αυτό σημαίνει ότι είναι μια τεχνολογία που τους είναι εντελώς άγνωστη και προχωράνε στα τυφλά .
Με αυτή την λογική , ας πάρουνε κανένα μέντιουμ για μηχανικό , μπορεί να καταφέρει περισσότερα .

Ε , λοιπόν , όταν πουλάς (και μάλιστα πανάκριβα) μια τεχνολογία που δεν την κατέχεις , δεν είσαι κατασκευαστής , παπατζής είσαι .

Το ότι το R1 με τον crossplane στρόφαλο ήταν πιο αργό από το προηγούμενο , δεν είναι καν επιχείρημα . Η Yamaha δεν το έβγαλε για πιο γρήγορο , αλλά για να αλλάξει οδική συμπεριφορά , κάτι που το είχε πετύχει και στους αγώνες και το πέτυχε και στο R1 .

Αν έτρωγαν οι οδηγοί του HRC την μία μετά την άλλη τις τούμπες λόγω "πρωτοπορειακού πλαισίου" , έχετε ιδέα τι θα άκουγε αν αυτό το "πρωτοπορειακό πλαίσιο" το φόραγαν στο CBR 1000 ;
Άσε που οι μισοί θα κάνανε χαρακίρι από την ντροπή τους .

Joyrider
12/11/2011, 20:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
Δεν έχει απολύτως καμμία σημασία τι είναι αυτό που τους δυσκολεύει.
Δεν είμαι δικηγόρος της ντουκάτι απλά λέω πως ίσως οι αγώνες με τους περιορισμούς που έχουν δεν τους βοηθούν στο να δουλέψουν και να εξελίξουν.

Αλλά που λέει ότι είναι ακριβώς το πλαίσιο του μότο τζι πι και όχι ένα αντίστοιχο για τις μοτοσυκλέτες παραγωγής? :confused:

RaGe_Raptor
12/11/2011, 20:43
μην είστε απόλυτοι μάγκες...μην τα ξέρετε όλα πριν καν δούμε περί τίνος πρόκειται...εικασίες μπορούμε να κάνουμε μόνο και να μιλάμε υποθετικά καταλήγοντας σε ,αν όχι εσφαλμένα, επισφαλή ως επί το πλείστον συμπεράσματα..

p@nos
12/11/2011, 20:46
TWO_STROKE_HOOL gia to boytso ta ducati oyte ena kafe tis prokopis de boroyme na pame na pioyme me ta xrepia briskoyn kato


to adalaso me z750 na isixaso


239794

georgio
12/11/2011, 20:50
Ένα ρητό λέει: Δεν απέτυχα. Απλά βρήκα 10.000 τρόπους που δεν δουλεύουν.

Διάβασε το πρώτο link του Joyrider, αν μη τι άλλο είναι μια λογική εξήγηση που άφησαν το "μη πλαίσιο".

Δεν πουλάνε μόνο το μονοκόκ, πουλάνε και το μηχανάκι γύρω από αυτό... το οποίο είναι μόλις 164 κιλά και βγάζει 195 ψωράλογα και έχει και ένα κάρο ηλεκτρονικά επάνω του. Μπορεί να σκορπάει κάθε τρεις και λίγο. Μαζί σου. Αλλά αυτό μένει να το δούμε.

Τον crossplane τον έβαλε για καλύτερη οδική συμπεριφορά; Βγήκαμε δεύτεροι αλλά δεν κούναγε τόσο στο άνοιγμα του γκαζιού στις εξόδους των στροφών...

Το HRC είχε και αυτό τα θέματα του. Μέχρι πέρσι το έψαχναν και αυτοί. Φέτος που ήταν θέμα τιμής να πάρουν τίτλο στα 800 κόντεψαν να το κάνουν ενιαίο Honda και έριξαν ένα σκασμό λεφτά. Έχεις ακούσει τιμές για το πρωτοποριακό τους κιβώτιο;

RaGe_Raptor
12/11/2011, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
TWO_STROKE_HOOL gia to boytso ta ducati oyte ena kafe tis prokopis de boroyme na pame na pioyme me ta xrepia briskoyn kato


to adalaso me z750 na isixaso
εσύ ρε φίλε τί βάλθηκες να μας αποδείξεις?(φιλικά πάντα έτσι?)

p@nos
12/11/2011, 20:56
oti se exo


ex8rika pada:evil:

RaGe_Raptor
12/11/2011, 20:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
oti se exo


ex8rika pada:evil: :rotflmao: :rotflmao: :lol: στο πληκτρολόγιο ......τσάμπα μάγκας(και πάλι φιλικά)

p@nos
12/11/2011, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerman
:rotflmao: :rotflmao: :lol: στο πληκτρολόγιο ......τσάμπα μάγκας(και πάλι φιλικά)


oxi ke apo koda se exo mi stenaxoriese :smokin: (ke pali ex8rika)

RaGe_Raptor
12/11/2011, 21:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
oxi ke apo koda se exo mi stenaxoriese :smokin: (ke pali ex8rika)
είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ:bigcry:

daz
12/11/2011, 21:02
Joy δεν είπα πως φταίει αυτό. Για την ακρίβεια δεν με ενδιαφέρει τι έφταιγε στον Στονερ ή τι φταίει στον Ροσι και δεν μπορεί να πάει γρήγορα.

Fkol καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά πιστεύεις πως τα προβλήματα που έχουν στο motogp είναι δυνατόν να έρθουν στο δρόμο? Όλοι ξέρουμε πως οι τεχνολογίες που εφαρμόζονται και δοκιμάζονται εκεί αφορούν ακραίες καταστάσεις. Μόνο το απόσταγμα των γνώσεων που αποκτούν μέσα απ' τους αγώνες ρίχνεται στην αγορά και αυτό μόνο όταν ωριμάσει αρκετά ώστε να μπορεί να γίνει μαζική παραγωγή. Γιατί η αγορά απαιτεί το κόστος να είναι λογικό οπότε και το προϊόν πάλι δεν θα έχει καμία σχέση με αυτό που υπήρχε στα αγωνιστικά λόγο διαφορετικών υλικών κτλ.

Κάνω λάθος?

p@nos
12/11/2011, 21:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerman
είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ:bigcry:


titanomegistoterastios 8es na grapsis :a01:

daz
12/11/2011, 21:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
TWO_STROKE_HOOL gia to boytso ta ducati oyte ena kafe tis prokopis de boroyme na pame na pioyme me ta xrepia briskoyn kato


to adalaso me z750 na isixaso

Γι' αυτό ρε κάνουμε μαύρα μάτια να σε δούμε όταν μαζευόμαστε για κανένα καφέ? :bigcry:

p@nos
12/11/2011, 21:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Γι' αυτό ρε κάνουμε μαύρα μάτια να σε δούμε όταν μαζευόμαστε για κανένα καφέ? :bigcry:


gia pion ap oloys toys logoys les? :p

daz
12/11/2011, 21:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
gia pion ap oloys toys logoys les? :p

Ναι σωστά, δεν διευκρίνισα. Εκτός απ' το ότι βρίσκει κάτω στις στροφές έχει και άλλα προβλήματα το ντουκάτι! :lol:

Aggelos_SV
12/11/2011, 21:15
Μωρέ είστε καλά?

Ποιά αποτυχημένη τεχνολογία,Rossηδες κουλομαρίες κλπ??

Το μηχανάκι φτιάχτηκε για να πάρει πρωτάθλημα στα SBK...αν δεν δοκιμαστεί στις μπίστες (και πιθανότατα να στεφθεί με άλλο ένα πρωτάθλημα για την Ducati :) ) πως το κρίνετε?

..άσε που παίζει να είναι και πιο γρήγορο από την gp 2011 ,όπως άλλωστε και το 1198 :lol:

p@nos
12/11/2011, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ναι σωστά, δεν διευκρίνισα. Εκτός απ' το ότι βρίσκει κάτω στις στροφές έχει και άλλα προβλήματα το ντουκάτι! :lol:



ne to xrepi 8a to adalakso me tdm na bro tin igeia moy :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


basika me psini ke varadero me 8ermenomena grip tora to ximona idika mamaei :lol: :lol: :lol:

el_hymador
12/11/2011, 21:30
Pedia goia sas moy aresi poli to mixanaki ayto tis dUCati exv ena papi GLX 110 kybica kai genika xerw na odhgaw skeftome na paro to ducati me doseis kai na to ksexreono me th doylia moy sto deliveri. uelw na rotiso an mporei na pari piso thermo8alamo gia soyvlakia kai pizzes an kseri kanis na mo pi.

daz
12/11/2011, 21:33
Εμένα μου αρέσει ο τρόπος που εξελίσσεται η συζήτηση όταν είμαστε στα λημέρια της Ντουκάτι σε σχέση με την συζήτηση που αφορά τα καινούρια Χόντα. :lol:

Στα χοντα μας φταίει που το ένα έχει 18λιτρο τεπόζιτο, το άλλο που δεν έχει usd, αν το 1000rr καίει λάδι ή αν είναι πιο γρήγορο απ' το rrrrrrr της bmw.

Εδώ δεν ξέρουμε αν μετέφεραν μαζί με την τεχνολογία απ' τους αγώνες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Όλο προβλήματα τα ντουκάτι! :lol:

fkol k4
12/11/2011, 21:39
Βασικά είχα γράψει ένα αρκετά μεγάλο ποστ , αλλά δεν βαριέσαι ...

Ok μάγκες , η Ducati έχει αποδείξει πέραν πάσης αμφιβολίας εδώ και χρόνια ότι ξέρει να φτιάχνει καλά μη-πλαίσια , οι αμέτρητες επιτυχίες της δε με μηχανάκια αυτής της τεχνολογίας αποδυκνείουν ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη για εμπορική εκμετάλλευση .

Καλύτερα τώρα ;:wave2:

daz
12/11/2011, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Pedia goia sas moy aresi poli to mixanaki ayto tis dUCati exv ena papi GLX 110 kybica kai genika xerw na odhgaw skeftome na paro to ducati me doseis kai na to ksexreono me th doylia moy sto deliveri. uelw na rotiso an mporei na pari piso thermo8alamo gia soyvlakia kai pizzes an kseri kanis na mo pi.

Εγώ θα σου πρότεινα να κρατήσεις το παπί για το ντιλίβερι γιατί το ντουκάτι καίει λίγο παραπάνω και δεν συμφέρει. Εξάλλου έτσι θα μπορείς να έχεις ένα μηχανάκι για όλες τις δουλειές και ένα αποκλειστικά για τον καφέ σου! Σε περίπτωση που δεν μπορείς να κρατήσεις και τα δύο ψάξε στην moularteck να βρεις αντάπτορα για θερμοθαλαμο Ντουκάτι. :wave2:

Ζεύκας
12/11/2011, 21:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Pedia goia sas moy aresi poli to mixanaki ayto tis dUCati exv ena papi GLX 110 kybica kai genika xerw na odhgaw skeftome na paro to ducati me doseis kai na to ksexreono me th doylia moy sto deliveri. uelw na rotiso an mporei na pari piso thermo8alamo gia soyvlakia kai pizzes an kseri kanis na mo pi.

Μήτρογλου? Εσύ?

daz
12/11/2011, 22:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
Βασικά είχα γράψει ένα αρκετά μεγάλο ποστ , αλλά δεν βαριέσαι ...

Ok μάγκες , η Ducati έχει αποδείξει πέραν πάσης αμφιβολίας εδώ και χρόνια ότι ξέρει να φτιάχνει καλά μη-πλαίσια , οι αμέτρητες επιτυχίες της δε με μηχανάκια αυτής της τεχνολογίας αποδυκνείουν ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη για εμπορική εκμετάλλευση .

Καλύτερα τώρα ;:wave2:

Όχι φυσικά. :lol:
Το διάβασα το ποστ σου. Εσύ διάβασες τι έγραψα? Πιστεύεις πως μπορούν να μεταφερθούν, τοσο εύκολα, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στα moto gp, στο δρόμο? Ακόμα και αν το προϊόν καταλήξει σε μια ερασιτεχνική ομάδα η οποία στήσει την μηχανή για αγώνες!

Ναι η σκαλωσιά είναι καλή αποδεδειγμένα. Το καινούριο μένει να το ανακαλύψουμε πόσο καλό είναι ή δεν είναι.

Ίσως σε επίπεδο Moto gp να μην έχουν λύσει κάποια προβλήματα. Σε επίπεδο παραγωγής ισχύει το ίδιο άραγε? Τις ίδιες δυνάμεις καλούνται να διαχειριστούν πλαίσια αναρτήσεις κτλ? Μπορούν (ακόμα και επαγγελματίες οδηγοί) να στήσουν έτσι την μηχανή ώστε να βγουν αυτά τα προβλήματα στην επιφάνεια? Και θα είναι τα ίδια προβλήματα άραγε? Γιατί τα υλικά για πχ δεν είναι ίδια.

Το είπε και Joy. Ποιος μας λέει ότι είναι ίδιο?

Εδώ δεν έχουν ανακαλύψει αυτοί τι τους φταίει! Βγάλαμε εμείς το συμπέρασμα πως το πλαίσιο δεν είναι καλό?

Εξ' άλλου η εξέλιξη ποτέ δεν σταματά. Το καινούριο μοντέλο κάπου θα πάσχει κάπου θα μειονεκτεί κάπου θα υπερέχει. Η εξέλιξη δεν τελειώνει. Διακόπτεται. Όταν παρουσιάζεις κάτι καινούριο σταματάς να εξελίσεις και να βελτιώνεις το παλιό και ξεκινάς με το καινούριο. Το οποίο το κάνεις όσο καλύτερο προλάβεις (ανάλογα με το χρήμα) για την χρήση που προορίζεται μέχρι να αντικατασταθεί με κάτι άλλο.

Ε. Αυτό δεν προορίζεται για moto gp. Εξελίχθηκε για μοντέλο παραγωγής. Για χρήση πίστας με συγκεκριμένη ιπποδύναμη, γεωμετρία, αναρτήσεις κτλ. Δεν μπορούμε να λέμε πως δεν θα είναι καλό γιατί η ντουκάτι αντιμετωπίζει προβλήματα στα gp.

el patron
12/11/2011, 22:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
Βασικά είχα γράψει ένα αρκετά μεγάλο ποστ , αλλά δεν βαριέσαι ...

Ok μάγκες , η Ducati έχει αποδείξει πέραν πάσης αμφιβολίας εδώ και χρόνια ότι ξέρει να φτιάχνει καλά μη-πλαίσια , οι αμέτρητες επιτυχίες της δε με μηχανάκια αυτής της τεχνολογίας αποδυκνείουν ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη για εμπορική εκμετάλλευση .

Καλύτερα τώρα ;:wave2:

Ναι έχεις απόλυτο δίκιο η Ducati είναι παρταλι , ούτε πλαίσιο ξέρουν να φτιάχνουν , τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα , και το μονοπώλιο στα sbk o Ψωμιάδης το έστησε τόσα χρονια, ημαρτον


Συνολικές pole positions για την Ducati: 155
Νίκες αναβατών Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike:_ 300
• Carl Fogarty (GB) 55
• Troy Bayliss (AUS) 52
• Doug Polen (USA) 26
• Raymond Roche (F) 23
• Troy Corser (AUS) 16
• Neil Hodgson (GB) 16
• Noriyuki Haga (JP) 16
• Pierfrancesco Chili (I) 13
• Giancarlo Falappa (I) 13
• Carlos Checa (ES) 12
• Ruben Xaus (ES) 11
• Régis Laconi (F) 10
• Ben Bostrom (USA) 7
• John Kocinski (USA) 5
• James Toseland (GB) 5
• ichel Fabrizio (I) 4
• Lorenzo Lanzi (I) 3
• Shane Byrne (GB) 2
• Mauro Lucchiari (I) 2
• Marco Lucchinelli (I) 2
• Stephane Mertens (B) 2
• Anthony Gobert (AUS) 1
• Garry McCoy (AUS) 1
• Andreas Meklau (A) 1
• John Reynolds (GB) 1
• James Whitham (GB) 1

Παγκόσμια Πρωταθλήματα Αναβατών Superbike με Ducati: 13
• Carl Fogarty (GB) 4
• Troy Bayliss (AUS) 3
• Doug Polen (USA) 2
• Troy Corser (AUS) 1
• James Toseland (GB) 1
• Raymond Roche (F) 1
• Neil Hodgson (GB) 1

Παγκόσμια Πρωταθλήματα Κατασκευαστή Superbike για την Ducati: 16
1. 1991
2. 1992
3. 1993
4. 1994
5. 1995
6. 1996
7. 1998
8. 1999
9. 2000
10. 2001
11. 2002
12. 2003
13. 2004
14. 2006
15. 2008
16. 2009

alexk
12/11/2011, 22:34
Εντάξει θα δούμε στην πράξη πόσο καλό είναι το 1199.

Τα 195 άλογα εμένα δεν με πείθουν πάντως, θα είναι σαν τα 180+ του 1198 :D

Για το πλαίσιο... οκ θα δούμε τι χρόνο κάνει στην πίστα.

fkol k4
12/11/2011, 22:41
E , ψιτ , παντρόν ,,,

Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
Αλλά βλέπεις , αν άφηναν πάνω την σκαλωσιά που όντως είναι πλαισιάρα , δεν θα πούλαγαν τίποτα άλλο από design
Διάβαζε λίγο σε τι απαντάς .:wave2:


daz , η ένστασή μου είναι η εξής , θα στην δώσω με παράδειγμα γιατί όταν αναφέρεται η λέγη Ducati όλο και κάποιος θα παρεξηγηθεί χωρίς καν να διαβάσει το κείμενο :

- Ας πούμε ότι χτίζεις σπίτι . Είσαι στα τελειώματα λοιπόν και ψάχνεις διακοσμητή .
Γνωρίζεις ένα πασίγνωστο και πανάκριβο διακοσμητικό γραφείο , με πολλές επιτυχημένες διακοσμήσεις σε πολλά σπίτια και βίλλες .
Αφού λοιπόν έχεις δει δείγματα της δουλειάς που έχουν κάνει και είναι καλή , πηγαίνεις από το γραφείο τους και ο υπεύθυνος που θα αναλάβει το σπίτι σου σου λέει την εξής φράση:
-"Αγαπητέ κύριε daz , εδώ και λίγο καιρό , το γραφείο μας έχει αλλάξει την αισθητική του προσέγγιση προς την διακόσμηση . Από "αυτό" το στυλ που προωθούσαμε , τώρα έχουμε περάσει στο "άλλο" , αλλά είμαστε ακόμα το σοβαρό γραφείο ... μπλα μπλα..."
- Ζητάς λοιπόν δείγμα της δουλειάς τους με το "άλλο" στυλ για να δεις τι γίνεται , και αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ένα αίσχος .
- Τους λες λοιπόν "ρε παιδιά , αυτό δεν είναι καλό" και σου απαντάνε "έχετε δίκιο , ξέρετε αυτή ήταν μόλις η πρώτη μας προσπάθεια , έγινε υπό ειδικές συνθήκες , το δικό σας σπίτι θα βγεί κούκλα" .
- Το δέχεσαι και λες "εντάξει , το δεύτερο δείγμα σας μπορώ να το δω"; Και παίρνεις την απάντηση "δεν υπάρχει δεύτερο δείγμα , εσείς θα είσαστε μόλις ο δεύτερος πελάτης μας που θα εφαρμοστεί το "άλλο" στυλ .

Εσύ θα του έδινες την δουλειά ή θα του έλεγες "μόλις δω ένα καλό δείγμα με το "άλλο" στυλ το ξανασυζητάμε" ;

el patron
12/11/2011, 22:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
E , ψιτ , παντρόν ,,,

Διάβαζε λίγο σε τι απαντάς .:wave2:


daz , η ένστασή μου είναι η εξής , θα στην δώσω με παράδειγμα γιατί όταν αναφέρεται η λέγη Ducati όλο και κάποιος θα παρεξηγηθεί χωρίς καν να διαβάσει το κείμενο :

- Ας πούμε ότι χτίζεις σπίτι . Είσαι στα τελειώματα λοιπόν και ψάχνεις διακοσμητή .
Γνωρίζεις ένα πασίγνωστο και πανάκριβο διακοσμητικό γραφείο , με πολλές επιτυχημένες διακοσμήσεις σε πολλά σπίτια και βίλλες .
Αφού λοιπόν έχεις δει δείγματα της δουλειάς που έχουν κάνει και είναι καλή , πηγαίνεις από το γραφείο τους και ο υπεύθυνος που θα αναλάβει το σπίτι σου σου λέει την εξής φράση:
-"Αγαπητέ κύριε daz , εδώ και λίγο καιρό , το γραφείο μας έχει αλλάξει την αισθητική του προσέγγιση προς την διακόσμηση . Από "αυτό" το στυλ που προωθούσαμε , τώρα έχουμε περάσει στο "άλλο" , αλλά είμαστε ακόμα το σοβαρό γραφείο ... μπλα μπλα..."
- Ζητάς λοιπόν δείγμα της δουλειάς τους με το "άλλο" στυλ για να δεις τι γίνεται , και αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ένα αίσχος .
- Τους λες λοιπόν "ρε παιδιά , αυτό δεν είναι καλό" και σου απαντάνε "έχετε δίκιο , ξέρετε αυτή ήταν μόλις η πρώτη μας προσπάθεια , έγινε υπό ειδικές συνθήκες , το δικό σας σπίτι θα βγεί κούκλα" .
- Το δέχεσαι και λες "εντάξει , το δεύτερο δείγμα σας μπορώ να το δω"; Και παίρνεις την απάντηση "δεν υπάρχει δεύτερο δείγμα , εσείς θα είσαστε μόλις ο δεύτερος πελάτης μας που θα εφαρμοστεί το "άλλο" στυλ .

Εσύ θα του έδινες την δουλειά ή θα του έλεγες "μόλις δω ένα καλό δείγμα με το "άλλο" στυλ το ξανασυζητάμε" ;

Ατυχής παρομιωση δυστυχώς , έχεις οδηγήσει ποτέ Ducati ?

fkol k4
12/11/2011, 22:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Ατυχής παρομιωση δυστυχώς , έχεις οδηγήσει ποτέ Ducati ?
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι ατυχής η παρομοίωση και να μου δώσεις μια δική σου που να είναι εγκυρότερη ;
Επίσης θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατί η δική σου παρομοίωση δεν θα είναι ατυχής σε αντίθεση με την δική μου .

Με επιχειρήματα παρακαλώ , όχι φράσεις "αυτό που λέω εγώ είναι το σωστό και αν δεν το βλέπεις είσαι άσχετος".

Δεν αμφισβητώ την αξία του πλαισίου καμμίας ducati που κυκλοφορεί ως τώρα , οπότε το αν έχω οδηγήσει είναι ψιλοάσχετο , αλλά ναι , αν και όχι στους ρυθμούς και το περιβάλλον που θα ήθελα .
Η εντύπωσή μου δε , αν και ατελής , ήταν άριστη . Αυτό δεν σημαίνει ότι έβαψα τα μάτια μου κόκκινα και προσκυνώ τον (εκάστοτε) μέγα κατασκευαστή .

daz
13/11/2011, 00:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
E , ψιτ , παντρόν ,,,

Διάβαζε λίγο σε τι απαντάς .:wave2:


daz , η ένστασή μου είναι η εξής , θα στην δώσω με παράδειγμα γιατί όταν αναφέρεται η λέγη Ducati όλο και κάποιος θα παρεξηγηθεί χωρίς καν να διαβάσει το κείμενο :

- Ας πούμε ότι χτίζεις σπίτι . Είσαι στα τελειώματα λοιπόν και ψάχνεις διακοσμητή .
Γνωρίζεις ένα πασίγνωστο και πανάκριβο διακοσμητικό γραφείο , με πολλές επιτυχημένες διακοσμήσεις σε πολλά σπίτια και βίλλες .
Αφού λοιπόν έχεις δει δείγματα της δουλειάς που έχουν κάνει και είναι καλή , πηγαίνεις από το γραφείο τους και ο υπεύθυνος που θα αναλάβει το σπίτι σου σου λέει την εξής φράση:
-"Αγαπητέ κύριε daz , εδώ και λίγο καιρό , το γραφείο μας έχει αλλάξει την αισθητική του προσέγγιση προς την διακόσμηση . Από "αυτό" το στυλ που προωθούσαμε , τώρα έχουμε περάσει στο "άλλο" , αλλά είμαστε ακόμα το σοβαρό γραφείο ... μπλα μπλα..."
- Ζητάς λοιπόν δείγμα της δουλειάς τους με το "άλλο" στυλ για να δεις τι γίνεται , και αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ένα αίσχος .
- Τους λες λοιπόν "ρε παιδιά , αυτό δεν είναι καλό" και σου απαντάνε "έχετε δίκιο , ξέρετε αυτή ήταν μόλις η πρώτη μας προσπάθεια , έγινε υπό ειδικές συνθήκες , το δικό σας σπίτι θα βγεί κούκλα" .
- Το δέχεσαι και λες "εντάξει , το δεύτερο δείγμα σας μπορώ να το δω"; Και παίρνεις την απάντηση "δεν υπάρχει δεύτερο δείγμα , εσείς θα είσαστε μόλις ο δεύτερος πελάτης μας που θα εφαρμοστεί το "άλλο" στυλ .

Εσύ θα του έδινες την δουλειά ή θα του έλεγες "μόλις δω ένα καλό δείγμα με το "άλλο" στυλ το ξανασυζητάμε" ;

Πολύ σωστά τα λες και αυτό ακριβώς θα έκανα! Θα περίμενα να δω ένα δείγμα που να μου κάνει πριν τα ακουμπήσω. Και αυτό είναι το πιο σωστό για όλους μας. Η ντουκάτι παρουσίασε ένα καινούριο μοντέλο που όπως είπα, από κάτι μπορεί να πάσχει να μειονεκτεί αλλά και να υπερέχει. Το θέμα είναι πως δεν ξέρω τι και που. Δεν ξέρω σχεδόν τίποτα. Το μόνο που ξέρω είναι ότι η προηγούμενη δουλειά ήταν αξιόλογη. Αυτή είναι?
Την ίδια σκέψη μπορεί να την κάνω όχι για ολόκληρη την μηχανή αλλά και για ένα επιμέρους τμήμα το οποίο αντικαταστάθηκε με κάποιο καινούριο, πλαίσιο πχ.
Εκεί που ίσως διαφωνούμε και φαντάζομαι πως και γι' αυτόν το λόγο ο πατρολ χαρακτήρισε το παραδειγμά σου ατυχές είναι το εξής.

Δεν νομίζω πως η αποτυχία της ντουκάτι στο gp συνιστά και το πρώτο αρνητικό δείγμα του νέου πλαισίου στο μοντέλο παραγωγής.

Μπορεί και να κάνω λάθος και ο συλλογισμός μου να είναι εσφαλμένος, και να έχεις δίκιο πως μια τεχνολογία που δεν δουλεύει κάπου δεν δουλεύει πουθενά. Αλλά θα τον αναλύσω για χάρη της συζήτησης.

Ακόμα και αν θεωρήσουμε πως όλα τα δεινά της ντουκάτι στους αγώνες οφείλονταν στο πλαίσιο (πράγμα που δεν το ξέρουμε).

Ακόμα και αν η τεχνολογία αυτή εφαρμοστεί επ' ακριβώς στο μοντέλο παραγωγής.. (με όλα τα αρνητικά της)

Δεν ξέρουμε ότι δεν θα δουλέψει.

Γιατί, για να φανερώσει όλα τα αρνητικά της στοιχεία χρειάζονται..

αναρτήσεις που ποτέ δεν θα δούμε.

Ιπποδύναμη που ποτέ δεν θα φτάσουμε.

Και η γεωμετρία που ποτέ δεν θα πετύχουμε..

Ώστε να φανερώσει το πλαίσιο τον κακό του εαυτό, τις ελλείψεις του, τις αδυναμίες του.

Μπορεί να είναι μάπα το καρπούζι μόνο σε επίπεδο gp. Εκεί που η παραμικρή λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. Εκεί που όλα κινούνται στο όριο, οδηγοί και μηχανές. Στο όριο της τεχνολογίας και των δυνατοτήτων τους. Για οτιδήποτε άλλο όμως να φτάνει και να περισσεύει άλλο τόσο.


Πόσο μάλλον όταν δεν ξέρουμε αν τόσα χρόνια στα gp το πρόβλημα ήταν το πλαίσιο.

Δεν ξέρουμε αν το πλαίσιο, τεχνολογία, οτιδήποτε δουλεύει άψογα σε ποσοστό που υπερκαλύπτει οτιδήποτε άλλο εκτός από gp. Και για τον λόγο αυτό στα gp ψάχνονται ακόμα ενώ για την παραγωγή είναι λαβράκι που σπαρταράει.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως η αποτυχία μιας τεχνολογίας στα gp δεν συνιστά και ότι αυτό το κάτι παρόμοιο ή ίδιο που θα βγει στο δρόμο θα είναι λίγο.

Και δεν ήταν ειρωνικό όταν σε ρώτησα προηγουμένως αν κάνω λάθος σε αυτό.

Μήπως η Ηοντα που έχει την καλύτερη και γρηγορότερη στους αγώνες έχει και την καλύτερη στο δρόμο?
Ίσως κάποτε δούμε ένα μικρό μέρος της τεχνολογίας των αγωνιστικών της (υπερ απλουστευμένο ώστε να διατηρηθεί το κόστος σε επίπεδα λογικά) και στον δρόμο με το σποτάκι "τεχνολογία moto gp, απ' την πιστα στην αυλή σας". Θα είναι όμως το ίδιο?

Πόσο ίδιο μπορεί να είναι το πλαίσιο της αγωνιστικής ντουκάτι με της παραγωγής? Και η τεχνογνωσία να υπάρχει στα "μη πλαίσια" και προβλήματα να μην υπάρχουν στο αγωνιστικό και τα ίδια υλικά να χρησιμοποιηθούν, αυτό της παραγωγής θα είναι πολύ χειρότερο μόνο και μόνο λόγο κόστους ή λόγο μαζικής παραγωγής.

p@nos
13/11/2011, 02:08
fkol k4 giati sigrinis ta gp me ta mixanakia paragogis?

spyro
13/11/2011, 07:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
E , ψιτ , παντρόν ,,,



- Ας πούμε ότι χτίζεις σπίτι . Είσαι στα τελειώματα λοιπόν και ψάχνεις διακοσμητή .
Γνωρίζεις ένα πασίγνωστο και πανάκριβο διακοσμητικό γραφείο , με πολλές επιτυχημένες διακοσμήσεις σε πολλά σπίτια και βίλλες .
Αφού λοιπόν έχεις δει δείγματα της δουλειάς που έχουν κάνει και είναι καλή , πηγαίνεις από το γραφείο τους και ο υπεύθυνος που θα αναλάβει το σπίτι σου σου λέει την εξής φράση:
-"Αγαπητέ κύριε daz , εδώ και λίγο καιρό , το γραφείο μας έχει αλλάξει την αισθητική του προσέγγιση προς την διακόσμηση . Από "αυτό" το στυλ που προωθούσαμε , τώρα έχουμε περάσει στο "άλλο" , αλλά είμαστε ακόμα το σοβαρό γραφείο ... μπλα μπλα..."
- Ζητάς λοιπόν δείγμα της δουλειάς τους με το "άλλο" στυλ για να δεις τι γίνεται , και αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ένα αίσχος .
- Τους λες λοιπόν "ρε παιδιά , αυτό δεν είναι καλό" και σου απαντάνε "έχετε δίκιο , ξέρετε αυτή ήταν μόλις η πρώτη μας προσπάθεια , έγινε υπό ειδικές συνθήκες , το δικό σας σπίτι θα βγεί κούκλα" .
- Το δέχεσαι και λες "εντάξει , το δεύτερο δείγμα σας μπορώ να το δω"; Και παίρνεις την απάντηση "δεν υπάρχει δεύτερο δείγμα , εσείς θα είσαστε μόλις ο δεύτερος πελάτης μας που θα εφαρμοστεί το "άλλο" στυλ .

Εσύ θα του έδινες την δουλειά ή θα του έλεγες "μόλις δω ένα καλό δείγμα με το "άλλο" στυλ το ξανασυζητάμε" ;




καλά όλα αυτά αλλά πές μας σε παρακαλώ τότε αν θες, εσύ γιατί πάς και αγοράζεις ένα μηχανάκι το οποίο εδω και χρόνια στα gp αλλά και στα υπόλοιπα πρωταθλήματα έχει αποδειχθεί επανειλημμένα ως παλτό.

ένα έχω να σου πω

"Αντωνίουουου......"


:D


πέρα απο τη πλάκα το δικό σου μηχανάκι είναι απο τα καλύτερα ss της αγοράς παρότι στα GP δε πάει μια. κανονικά δεν έπρεπε να αγοράζει κανένας πια το GSXR. και μη μου πεις οτι τα προβλήματα της σουτζούκι ήταν η έλλειψη δύναμης. μια χαρά δύναμη είχαν όλα τα χρόνια. με βάση τη συμπεριφορά τους όμως στα gp κάποιος με το σκεπτικό το δικό σας θα μπορούσε να ισχυριστεί κάλλιστα οτι "δεν στρίβουν" :a24:

fkol k4
13/11/2011, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
καλά όλα αυτά αλλά πές μας σε παρακαλώ τότε αν θες, εσύ γιατί πάς και αγοράζεις ένα μηχανάκι το οποίο εδω και χρόνια στα gp αλλά και στα υπόλοιπα πρωταθλήματα έχει αποδειχθεί επανειλημμένα ως παλτό.

ένα έχω να σου πω

"Αντωνίουουου......"


:D


πέρα απο τη πλάκα το δικό σου μηχανάκι είναι απο τα καλύτερα ss της αγοράς παρότι στα GP δε πάει μια. κανονικά δεν έπρεπε να αγοράζει κανένας πια το GSXR. και μη μου πεις οτι τα προβλήματα της σουτζούκι ήταν η έλλειψη δύναμης. μια χαρά δύναμη είχαν όλα τα χρόνια. με βάση τη συμπεριφορά τους όμως στα gp κάποιος με το σκεπτικό το δικό σας θα μπορούσε να ισχυριστεί κάλλιστα οτι "δεν στρίβουν" :a24:
Το αγόρασα για να στηρίξω τις μπατσίνες στα paddock :a30: :a07: :a8: , που όλοι μου είσαστε με τις Χόνδες και με τις Ντουντουκάτες , αλλά περιμένετε να πάει το πλάνο στην ομαδάρα μας για να ανοίξει το μάτι :a08:
Και λίγα για τον Αντωνίου αγαπούλα ... το παιδί βγάζει μάτια .. είναι μια όαση... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Πλάκα πλάκα , το δικό μου πρι-πρι , παίζει να είναι απο τα καλύτερα ss της αγοράς , ακριβώς επειδή δεν πάει μία. Είχα πάρει βόλτα μια φορά ένα ZX 636 και νόμιζα ότι οδηγούσα εφτάμιση .:D Από την άλλη όμως , είναι με τεράστια διαφορά το γραμμικότερο τετρακύλινδρο μοτέρ που έχω οδηγήσει και για σύγκριση να σου πω ότι ο αδερφός μου έχει ένα Honda CBR600F (όχι F-sport). Το παλιό , το καλό .

Για το ότι κανονικά δεν έπρεπε να αγοράζει κανένας πια το GSXR , συμφωνώ κι εγώ . Είναι πλέον κακάσχημα (σόρυ συνάδελφοι σουζουκάδες) .

Αλλά η αλήθεια είναι ότι το πρόβλημα της suzuki στους αγώνες δεν είναι η δύναμη , ούτε το πλαίσιο . Είναι ότι δεν μπορούν ποτέ να πετύχουν και τα 2 ταυτόχρονα .:lol: :lol:
Αυτό μπορείς να το παρατηρήσεις εύκολα. Αν δεις φωτογραφίες του John Hopkins (οδηγάρα!!) με την Suzuki, είναι εμφανές ότι ο άνθρωπος μπαίνει παντού με όση φόρα έχει , ενώ στις ευθείες τον πέρναγαν σαν σταματημένο . Καλά , ο άλλος ο Αυστραλός , άμα δεν έβρεχε δεν κατέβαινε καν στον αγώνα . Τι σκατά , uniroyal φόραγε για λάστιχα ;
Αντίθετα , όταν τα suzuki κατάπιναν τους πάντες στο WSKB , ο Troy Corser αναγκαζόταν να το πηγαίνει παντού με τις πάντες , ακριβώς επειδή το μηχανάκι πλέον δεν έστριβε .

Ασχετα με την περί της suzuki ανάλυσης όμως , εγώ δεν τα έχω με την Ducati. Ίσα ίσα όλοι όσοι με ξέρουν προσωπικά , ξέρουν ότι οι μόνες μοτοσυκλέτες που θα με έκαναν να άλλαζα την δική μου , είναι η Hayabusa και η 1098 , για διαφορετικούς λόγους η κάθε μία.

Με εμάς ως καταναλωτές τα έχω . Τα "εναλλακτικά πλαίσια" στην μοτοσυκλέτα , όσες φορές βρήκαν τον δρόμο τους στην αγορά και ειδικά σε σπορ μηχανάκια , απέτυχαν τουλάχιστον την 1η φορά .
Παραδείγματα πολλά για όποιον ασχολείται καιρό με τις μοτοσυκλέτες.
- Το "omega frame" της GTS 1000
- Τα ψαλίδια της Bimota Tesi
- Το Telelever (γόνατο Mc Pherson) της BMW.
- Το μονοκοκ της Kawasaki ΖΧ12

Ακόμα και η BMW διστάζει να βάλει το Duolever σε SS μηχανάκι , παρ' όλο που στα χαρτιά είναι το απόλυτο μπροστινό.

Όλα αυτά θα έπρεπε να μας κάνουν λίγο πιο επιφυλακτικούς στις προσδοκίες μας .
Ναι, μπορεί τα όρια στην χρήση δρόμου να είναι χαμηλότερα , οι ιπποδυνάμεις μικρότερες και όλα να πάνε καλά και το μηχανάκι να είναι τέλειο .Δεν το αποκλείω .
Παρ' όλα αυτά όμως , το γεγονός είναι ότι εμείς δεν έχουμε δει ακόμα μια επιτυχημένη εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας , άρα δεν δικαιολογείται η σιγουριά του ότι όλα θα είναι τέλεια .
Αυτό που θα δικαιολογούταν είναι μια απλά αισιόδοξη άποψη σαν του daz που λέει ότι σε πιο εύκολες συνθήκες είναι δυσκολότερο να κάνεις λάθος . Φυσικά σε αυτό συμφωνώ , αλλά αν δεις την αρχή του thread , υπάρχουν απόψεις όπως "θα κλάψουνε μανούλες" , "πάλι τα γ@μησε όλα η Ducati" , "όσοι έχετε άλλα μηχανάκια πετάχτε τα στη θάλασσα" και άλλα τέτοια και δεν καταλαβαίνω από που πηγάζει αυτή η τόσο μεγάλη σιγουριά.


@ panos
Καλά κρασά ...:a24:
Μπορείς να μου δείξεις το σημείο που κάνω κάτι τέτοιο ;

TWO_STROKE_HOOL
13/11/2011, 10:40
ρε παιδια να ρωτησω κατι??τοση ωρα μιλατε για το gp και για το ποσο ιδιο ειναι το 1199 με αυτο το παλτο κλπ κλπ...ποιος σας εχει πεισει οτι το μηχανακι ειναι τοσο ιδιο ποια...το ιδιο πραγμα που ειναι και το r1 με το m1?τι σχεση πιστευετε πως εχει το ενα με το αλλο?μηπως εχουν τις ιδιες απετησεις?τις ιδιες προσδοκιες...?οταν λεμε τεχνολογια απο τους αγωνες τη εννοουμε?οτι εγω κυκλοφοραω στον βυρωνα με το 888 του fallapa το 916 chili η του fogarty η μηπως του corser?απλα η ιδεα ειναι ιδια...και ακομα και να ηταν το μηχανακι στην τελικη ιδιο εχει να ανταποκριθει σε πολυ λιγοτερες απαιτησεις...οποιοσιποτε απο μας εαν καβαλησει το ποιο ελατωματικο gp θα νομιζουμε οτι κυκλοφορουσαμε με παπι τοσο καιρο...και τωρα γκρινιαζουμε οτι θα εχουμε τα προβληματα του rossi...???????:eyepop: παρα ταυτακαλο ειναι να κρινουμε και με γνομονα την κριτικη...η ducati εχει αποδειξει τι ειναι απειρες φορες...περα απο τα τελευταια 20 χρονια που μονοπολει στα sbk και το προσπαθει στα gp,ας κοιταξουμε και λιγο ποιο πισω για να δουμε τον paul smart το 72 και τον mike hailwood το 78 που ειχαν τρανταχτα αποτελεσματα...και ας ξανασκευτουμε για ποια εταιρεια μιλαμε και οτι ισως πρεπει να την αντιμετωπισουμε λιγο διαφορετικα...

spyro
13/11/2011, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
.........., αλλά αν δεις την αρχή του thread , υπάρχουν απόψεις όπως "θα κλάψουνε μανούλες" , "πάλι τα γ@μησε όλα η Ducati" , "όσοι έχετε άλλα μηχανάκια πετάχτε τα στη θάλασσα" και άλλα τέτοια και δεν καταλαβαίνω από που πηγάζει αυτή η τόσο μεγάλη σιγουριά.



σε αυτό μαζί σου

:beer:


εγώ απλά αντέδρασα στην όποια προσπάθεια παραλληλισμού των μοτο στα GP με αυτές που αγοράζουμε εμείς.