View Full Version : uvex vs shoei vs arai
panos1050
02/08/2011, 04:23
ειμαι αναμεσα στα τρια
uvex enduro carbon
arai tour x
shoei hornet ds
να πω εδω οτι η μηχανη που εχω ειναι ενα 950 adventure
και επειδη το κρανος που εχω τωρα ειναι ενα airoh και με εχει κουρασει αφανταστα
θελω οποσδηποτε αλλαγη
ευχαριστω
latris mixanis
02/08/2011, 09:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
ειμαι αναμεσα στα τρια
uvex enduro carbon
arai tour x
shoei hornet ds
να πω εδω οτι η μηχανη που εχω ειναι ενα 950 adventure
και επειδη το κρανος που εχω τωρα ειναι ενα airoh και με εχει κουρασει αφανταστα
θελω οποσδηποτε αλλαγη
ευχαριστω
Δοκιμάζεις, βλέπεις ποιο σου κάθεται καλύτερα και αναλόγως τα πόσα θες να χαλάσεις αγοράζεις.
Επίσης moto -> εύρεση/αναζήτηση -> λέξεις κλειδιά arai vs shoei κοκ -> αποτελέσματα από διάφορες συζητήσεις από μέλη που είχαν αντίστοιχους προβληματισμούς.Το arai ειναι καλο
:wave2:
PalLoukiLuke
02/08/2011, 09:36
pano εγψω εχω το arai και εχω να σου πω πως αν σου κατσει στο κεφαλι , τοτε ειναι κορυφη.
παρολο το γεισο εχει τρομερο κοψιμο και ειναι πολυ ανετο ακομα και στα 140-150
βεβαια ειμαι 1.78, δεν ειμαι και κανα ντερεκι για να προεξεχω απο τη ζελατινα πολυ..
τεσπα, οι ανθρωποι εχουν κανει δουλεια σε αυτο το κρανος.
αν περνας και θες τεστ ραιντ εδω ειμαι!
:beer:
skordastm
02/08/2011, 10:33
φιλτατε ειχα και γω το arai tour x
δεν ειχα ουτε γω προβλημα με γεισο και κοντρα απ τον αερα, βολικοτατο εσσωτερικα
το εχω κανει και crash test σε μια μπαριερα,επαθα εσωτερικη αιμοραγια στο κεφαλι(αν δεν φοραγα arai δεν ξερω πια θα ηταν η εξελιξη),να σου πω οτι το νουμερο του κρανους ηταν στο νουμερο του κεφαλιου μου xs 53εκατοστα μετριμενο το κεφαλι μου,το λεω για να μην σκεφτεις οτι φοραγα λαθος νουμερο φοραω arai κρανη τα τελευταια 10 χρονια!!
απο την πτωση δεν θυμαμαι τιποτα να σου πω ταχυτητες κλπ,αλλα μετα απο καιρο που ειδα το κρανος εχει μια γρατζουνιτσα 2-3εκατοστα μονο και ελαχιστο συρσιμο στα δεξια(δεν εχει φυγει το ουτε το χρωμα )
τωρα δεν ξερω αν αυτο ειναι θετικο η αρνητικο για να βγαλεις συμπερασμα......
καλη αγορα
mariosich
02/08/2011, 11:12
Φίλε μου είχα μια ζωή Arai, μέχρι που φόρεσα το Shoei του κολλητού μου και από τότε δεν τα ξανάβαλα τα Arai! Θεώρησα τα Shoei πιο ήσυχα από θέμα θορύβου και με καλύτερη ζελατίνα όπως και με μεγαλύτερο οπτικό πεδίο! Πια έχω ένα 1100 και βρήκα την υγειά μου, έχει και πολύ ανώτερο σύστημα εξαερισμού..
Για τα uvex δεν έχω δοκιμάσει αλλά ούτε νομίζω πως θα τύχει ποτέ...
Τώρα περί ορέξεως...
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
uvex
shoei
με εχει κουρασει αφανταστα
Είχα το uvex wing II και με είχε κουράσει αφάνταστα!
Δεν το είχα πολυ-συνειδητοποιήσει μέχρι που πήρα άλλο κράνος (shoei xr1000)
Δε μπορώ να σου προτείνω κάποιο, αλλά θα σου προτείνω να ΜΗΝ πάρεις uvex,
κατ'εμέ δεν είναι καθόλου άνετο/βολικό
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Είχα το uvex wing II και με είχε κουράσει αφάνταστα!
Δεν το είχα πολυ-συνειδητοποιήσει μέχρι που πήρα άλλο κράνος (shoei xr1000)
Δε μπορώ να σου προτείνω κάποιο, αλλά θα σου προτείνω να ΜΗΝ πάρεις uvex,
κατ'εμέ δεν είναι καθόλου άνετο/βολικό
+1
Έχω το Onyx Carbon [σκέψου το ~ σαν το Enduro χωρίς το γείσο].
Εκτός του βάρους του, που είναι ελάχιστο και την ζελατίνα που αν την προσέξεις/συντηρήσεις σωστά δεν θολώνει με την καμία, είναι πολύ θορυβώδες και έχει απαράδεκτους αεραγωγούς.
Θα επέλεγα ανάμεσα στα άλλα 2.
panos1050
02/08/2011, 16:34
και εγω πιο πολυ αναμεσα σε shoei και arai ειμαι
για το uvex δεν εχω ακουσει καλα απο κανεναν
εμπειρια απο shoei εχω αλλα απο xr 1000,το οπιο ηταν φανταστηκο και πολυ ησυχο
αλλα οποσδηποτε πρεπει να εχει μεγαλη διαφορα απο το hornet
λετε οτι μεχρι 140-150 ειναι οκ,επειδη η μηχανη μου ειναι 1000 και καποιες φορες θα το περασω το οριο αυτο ,απο εκει και πανω τι γινεται,αντεχεται σε ταξιδια γρηγορα ?
mariosich
02/08/2011, 16:42
...εγώ Πάνο είμαι ικανοποιημένος αλλά καβαλάω varadero, με ψηλή ζελατίνα και παρά τον όγκο μου (1.85 & 90 κιλά) δεν έχω πρόβλημα! Σίγουρα με το hornet είναι διαφορετικά τα πράγματα από θέμα θορύβου! Δεν μπορείς να δανειστείς από ένα φίλο σου το κρανάκι να το τσεκάρεις? Εκεί θα δεις πολλά και σίγουρα αν σου ταιριάζει με τη μοτό και το τρόπο οδήγησής σου...
...μη ξεχνάς πως λέμε απόψεις και είναι υποκειμενικές που ταιριάζουν σε εμάς, όχι σε όλους...
:beer: :beer: :beer:
panos1050
03/08/2011, 16:06
τελικα η αποφαση παρθηκε και η παραγγελια εγινε
υστερα απο αρκετο ψαξιμο,πηγα σημερα το πρωι δοκιμασα και τα τρια κρανοι
το uvex αποκλειστικε γιατι δεν μου εχει πει κανεις κατι καλο
το arai ειχε καλη εφαρμογη αλλα παρα πολυ ακριβο
και τελικα πηρα το shoei που μου εκανε τελεια εφαρμογη και γενικα μου αρεσε περισοτερο σαν κρανος.
233051
panos1050
13/09/2011, 16:33
πρωτες εντυπωσεις και μετα απο 1500 χλμ
(με γεισο)εχω να πω οτι οντως ειναι αρκετα ησυχο ,
μεχρι τα 130-140 δεν καταλαβαινει τιποτα
εχει μονο ενα θεμα με τους πλαγιους ανεμους
και με τον κοντρα ανεμο.
παρατηρησα μετα τα 120 ενα τριξιμο στο γεισο στο σημειο που ειναι ο εξαερισμος.
γενικα αν θες γρηγορα ταξιδια δεν κανει
(χωρις γεισο)ειναι αλλο κρανος,
οσο και αν ανεβουν τα χιλιομετρα δεν καταλαβαινει τιποτα
γυρνας το κεφαλι ανετα και στον κοντρα ανεμο δεν μασαει
και φυσικα ειναι ακομα πιο ησυχο.
οποτε εγω εχω επιλεξει μεσα στην πολη να κινουμε κανονικα με το γεισο
και στα ταξιδακια μου το βγαζω
υ.γ το να βγει και να μπει το γεισο ειναι παιχνιδι
Πανο, μπορεις να βελτιωσεις την αεροδυναμικη της ζελατινας της μηχανης σου, πολυ ευκολα αν τοποθετησεις κατι στην φιλοσοφια του 'laminar lip', που μπορει να ειναι και ιδιοκατασκευη με μηδεν κοστος.
Κατα τ'αλλα πολυ ωραιο το κρανακι, μπορεις να μας πεις (η εδω η πμ) που και ποσο?
Εκανες την καλυτερη επιλογη
Στην κατηγορια εντουροκρανη με ζελατινα το καλυτερο ειναι το SHOEI, μετα ερχεται το ARAI και μετα UVEX carbon - BMW
Τα SHOEI και ARAI εχουν τον καλυτερο αερισμο
Και το SHOEI εχει την καλυτερη αεροδυναμικη απο ολα τα εντουροκρανη με ζελατινα και ειναι το μονο που εχει δοκιμαστει σε αεροδυναμικη συραγγα στην κατηγορια του.
panos1050
13/09/2011, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Πανο, μπορεις να βελτιωσεις την αεροδυναμικη της ζελατινας της μηχανης σου, πολυ ευκολα αν τοποθετησεις κατι στην φιλοσοφια του 'laminar lip', που μπορει να ειναι και ιδιοκατασκευη με μηδεν κοστος.
Κατα τ'αλλα πολυ ωραιο το κρανακι, μπορεις να μας πεις (η εδω η πμ) που και ποσο?
σημερα το μεσημερι εβαλα 'laminar lip' της touratech
ελπιζω να κανει δουλεια
οσο για το κρανος το πηρα απο πατρα 420 ευρω
Αρχικά δημιουργήθηκε από mariosich
Φίλε μου είχα μια ζωή Arai, μέχρι που φόρεσα το Shoei του κολλητού μου και από τότε δεν τα ξανάβαλα τα Arai! Θεώρησα τα Shoei πιο ήσυχα από θέμα θορύβου και με καλύτερη ζελατίνα όπως και με μεγαλύτερο οπτικό πεδίο! Πια έχω ένα 1100 και βρήκα την υγειά μου, έχει και πολύ ανώτερο σύστημα εξαερισμού..
file afta poy les den isxioyn....
devil's animal
24/09/2011, 20:32
αραι αραι και ξανα αραι.
pados to 1100mou se sxesi me to gt exi aerodinamiki toybloy
i8ela na ksera oloi esis poy pinete nero sto onoma toy an exete bali pote allo kranos sto kefali sas :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Να κάνω μια ερώτηση επειδή είμαι ολίγον άσχετος. Αφού το θες για πόλη και ταξίδια όπως λες, τί προτερήματα έχει το enduro κράνος με ζελατίνα, σε σχέση με ένα κανονικό?? :confused:
panos1050
25/09/2011, 20:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Να κάνω μια ερώτηση επειδή είμαι ολίγον άσχετος. Αφού το θες για πόλη και ταξίδια όπως λες, τί προτερήματα έχει το enduro κράνος με ζελατίνα, σε σχέση με ένα κανονικό?? :confused:
η ζελατινα βοηθαει στα ταξιδια ,στο κρυο,κλπ
με enduro κρανος δεν κανεις το ταξιδι που κανεις με το αλλο
Οταν λεω κανονικο, εννοω ενα απλο full face κρανος (δρομου), οχι enduro χωρις ζελατινα.
Γιατι δηλ να παρει καποιος το Shoei Hornet και να μην παρει το Quest π.χ.
Εγώ δεν μπορούσα να επιλέξω ανάμεσα στα δύο μέχρι που βρήκα αυτό.
http://www.webbikeworld.com/r2/shoei/hornet/
http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/arai-xd/
To hornetακι ψιθυρίζεται πως είναι καλύτερο απ' το αντίστοιχο tourX. (XD in America)
Και δεν τίθεται θέμα arai vs shoei αλλά hornet vs tourX.
Προσωπικά δεν ξέρω αν είναι καλύτερο, αφού το Arai δεν το έχω δοκιμάσει. To hornet πάντως είναι φοβερό.
panos1050
25/09/2011, 23:00
τα κρανοι αυτα ειναι πολυμορφικα,
οταν λοιπον θες να κανεις λιγο απο ολα αναγκαστηκα η επιλογη ειναι ενα τετοιο κρανος,
στο χωμα βγαινει η ζελατινα,στο ταξιδι μπαινει,βγαινει το γισο,γενικα του κανεις οτι σου γουσταρει και οτι σε βολευει στην καθε περιπτωση
και βεβαια σημαντικο ρολο παιζει και το τι σου αρεσει,
εμενα προσωπικα με φτιαχνει πολυ το κρανος μου
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Να κάνω μια ερώτηση επειδή είμαι ολίγον άσχετος. Αφού το θες για πόλη και ταξίδια όπως λες, τί προτερήματα έχει το enduro κράνος με ζελατίνα, σε σχέση με ένα κανονικό?? :confused:
Τα προτερήματα του τα δείχνει στο χώμα. Ή γενικά όπου οι ταχύτητες είναι μικρές και η προσπάθεια μεγάλη. Τα πιο κύρια είναι το μεγάλο οπτικό πεδίο και ο φεβερός εξαερισμός. Τι εξαερισμός δλδ αφού στην ουσία είναι ανοιχτά! Το γείσο είναι και για τον ήλιο. Επίσης αν δεις καμιά πέτρα ή κανένα κλαδί να έρχεται κατεβάζεις το κεφάλι. Αν σκάσεις κάτω με τα μούτρα η βάση του σπάει και το γείσο κλείνει το άνοιγμα μπροστά.
Στην πόλη πάλι καλύτερα είναι. Οπτικό πεδίο, δροσιά, χαμηλές ταχύτητες.
Στο ταξίδι, ειδικά αν βγάλεις το γείσο, μπορείς να ταξιδέψεις άνετα με ταχύτητες που πιάνουν όλα τα on-off. Αν ο ρυθμός σου είναι κοντά στα 150 ούτε γείσο δεν χρειάζεται να βγάλεις ακόμα και αν η κάλυψη απ' την ζελατίνα δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Χωρίς το γείσο όμως έχεις λιγότερο θόρυβο και καλύτερη αεροδυναμική όταν γυρίζεις το κεφάλι κτλ. Εδώ τα κανονικά κράνη φυσικά είναι ότι καλύτερο ενώ τα εντουράδικα απλά επαρκεί.
Στο κρύο υπάρχει θέμα με τον αέρα που έρχεται από κάτω. Υπάρχουν όμως υποσιάγωνα, που κλείνουν τον την τρύπα κάτω απ' το σαγόνι αλλά και άλλες λύσεις που κλείνουν εντελώς τον αέρα που έρχεται από κάτω, δεν είναι μόνιμες και το κάνουν και πιο ήσυχο. Οι τελευταίες είναι οι ίδιες που υπάρχουν και για τα κανονικά κράνη, τα μη εντουράδικα.
Όπως βλέπεις αν οι ταχύτητες σου είναι μικρές, όπως των περισσοτέρων On-off δεν υπάρχει λόγος να μην έχεις τέτοιο κράνος ακόμα και αν δεν πατήσεις ποτέ χώμα.
Και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις παραπάνω περιγράφω περισσότερο τα ονοφάδικα κράνη. Τα διπλής χρήσης δλδ. Αυτά που έχουν και ζελατίνα. Τα καθαρά εντουράδικα/mxάδικα έχουν ακόμα μεγαλύτερο άνοιγμα στο σαγόνι. Συνεπώς ακόμα μεγαλύτερο γείσο και δεν έχουν ζελατίνα. Είναι μάλλον μόνο για το χώμα αλλά και για την πόλη το καλοκαιράκι.
edit. Ξέχασα είναι και λίγο πιο βαριά απ' τα κανονικά.
Ενδιαφέροντα daz. :eek: Thank you :a10:
daz epidi bgaineis e8nikes...
ase ta shoei trust p@nos :smokin: :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
daz epidi bgaineis e8nikes...
ase ta shoei trust p@nos :smokin: :p
Στην κατηγορία των on-off άδικων η απόφαση επάρθη. Όταν έρθει η ώρα να πάρω streetάδικο κρανάκι, ενώ στο μυαλό μου τριγυρίζει το Qwest, ειλικρινά θα το σκεφτώ πάλι.
Ένα παράπονο έχω μόνο απ' την Shoei. Επειδή ψάχνω το σωστό κράνος και μετά κοιτάω τα γραφικά, πάντα μα πάντα, τα κράνη που θεωρώ καταλληλότερα για μένα, έχουν τα πιο ηλίθια ή τα πιο αδιάφορα γραφικά. Τόσο που σε μερικά μοντέλα θα πλήρωνα και παραπάνω για να το πάρω μονόχρωμο. :lol:
Αεροδυναμική τούβλου? :bawl: :bawl: :bawl:
:beer:
panos1050
26/09/2011, 14:31
ολα οσα ειχα πει παραπανω για ορια 130-140 ,για τριξιματα,κλπ
σημερα τα αναιρεσα ολα,
μετα απο μια διαδρομη 300 χλμ που ειχε και αρκετη εθνικη με το varadero ενος φιλου
(μην κοροιδευετε ρε)τιποτα απο τα οσα ειχα παρατηρησει δεν συνεβει
αλλο κρανος.
οδηγουσα για αρκετη ωρα αναμεσα σε ταχυτητες 180-190(δεν ηξερα οτι πανε τοσο τα βαρκαντερο:lol: :lol: )
και το κρανος ηταν απιστετο,
ουτε τριξιματα ,ουτε το γισο ειχε καποιο προβλημα και παρα πολυ ησυχο
ρε λες??
μπαααααα:nono: :nono:
KernelPanic
26/09/2011, 14:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
ολα οσα ειχα πει παραπανω για ορια 130-140 ,για τριξιματα,κλπ
σημερα τα αναιρεσα ολα,
μετα απο μια διαδρομη 300 χλμ που ειχε και αρκετη εθνικη με το varadero ενος φιλου
Δέν είναι το κράνος αλλα η βάρκα που έκανε την διαφορά... :D
Ειδικα αν είχε και ψηλό ανεμοθώρακα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Στην κατηγορία των on-off άδικων η απόφαση επάρθη. Όταν έρθει η ώρα να πάρω streetάδικο κρανάκι, ενώ στο μυαλό μου τριγυρίζει το Qwest, ειλικρινά θα το σκεφτώ πάλι.
Ένα παράπονο έχω μόνο απ' την Shoei. Επειδή ψάχνω το σωστό κράνος και μετά κοιτάω τα γραφικά, πάντα μα πάντα, τα κράνη που θεωρώ καταλληλότερα για μένα, έχουν τα πιο ηλίθια ή τα πιο αδιάφορα γραφικά. Τόσο που σε μερικά μοντέλα θα πλήρωνα και παραπάνω για να το πάρω μονόχρωμο. :lol:
Αεροδυναμική τούβλου? :bawl: :bawl: :bawl:
:beer:
akribos...
δυστυχως ειπα να ακολουθησω τη μαζα...ολοι τα καλυτερα...γαμαει αεροδυναμικο σουπερ κλπ και γω ειχα 8εματα με τα βαραι δικα μου και ηθελα να παω σε αλλη μαρκα...
ημουν βεβαιος πως αεροδυναμικα το 1100 δε θα ητανα ανταξιο του gt αλλα επειδη δεν ειμαι περιεργοσ ανθρωπος (λεμε τωρα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ) φανταζομουν πως η διαφορα θα ηταν μικρη...βασιζομενος και στις βλακειες που διαβαζα εδω μεσα....
τελικα οχι μονο η διαφορα δεν ηταν μικρη, ειναι χαοτικη....το τοπ σοει ειναι το 1100 καθως μετα θεωρητικα παμε στο αγωνιστικο....
σε σχεση με το αραι οταν λεω τουβλο το εννοω....πρωτη φορα με επιασε ο σφερκος μου και ποναω 2 μερες....ειχα καλομαθει βεβαια....και το χρησιμοποιησα σε χαμηλοτερες ταχυτητες δε περασα καθολου τα 150...με το αραι πηγαινα με τοσα οταν εψαχνα βεζιναδικο :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
οποτε η αποψη μου....προτιμησε το βαραι...εντελως φιλικα...παθων και μαθων
ξεχασα πωλειται σοει χρ1100 φορεμενο εθνικη μια βολτα
το κρανος γαμαει ειναι σουπερ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
(σοβαρα το πουλαω μια βολτα αρκουσε :smokin: )
panos1050
26/09/2011, 16:13
εβαλες το 1100 και σε επιασε πονοκεφαλος??:confused:
δηλ αμα βαλεις κανα shark θα παθεις εγκεφαλικο??:lol: :lol:
νομιζω οτι εισαι λιγο υπερβολικος
δεν ειπα πονοκεφαλο ειπα σβερκο....
και η συγκριση ειναι αναμεσα στο αραι το αντιστοιχο(μαλιστα το περασμενο μοντελο) με το αντιστοιχο της σοει....η διαφορα ειναι χαοτικη αεροδυναμικα χωρις ιχνος υπερβολης....
εν ολιγης πεταμενα λεφτα....
kai den exo λογο να υποστηριξω το αραι δε το χω πλεον μου το κλεψανε....και εχω ηδη χρυσοπληρωσει το τουβλο....
δλδ ολα μεσα μου μου λενε πως πρεπει να στηριξω τον κουβα μιας και τον χρυσοπληρωσα και αν δε στηριξεις το σπιτι σου 8α σε πλακωσει...αλλα τι να κανουμε η πραγματικοτητα ειναι την πατησαμε....
Σε αυτο που μπορει να εχεις δικιο για την αεροδυναμικη ειναι οτι το shoei πρεπει να εχει μεγαλυτερο κελυφος απο το αντιστοιχο arai. Δηλ αν δεις καποιον με Large RX-7 και καποιον με Large X-spirit II ο δευτερος φαινεται σαν κεφαλας :p
Παντως στις υψηλες ταχυτητες εμενα δεν μου δημιουργει ιδιαιτερα προβληματα το xr. Στους πλαγιους ανεμους βεβαια εχει ενα θεμα λογω της μεγαλης επιφανειας του προφιλ του.
αμα βαλεις κανα quantum 8α παθεις εγκεφαλικο :winka:
επειδη ειναι καλο ή επειδη ειναι αθλιο? :confused:
to quantum adikatestise to viper gt :winka:
http://www.motoraid.eu/shop/images/sho_xr-1100_enigma_tc4_motoraid.jpg
poleite i kranara...
to kalitero kranos poy ixa ever :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
exi toyl orea grafika
:smokin:
krima na mi moy kani to noymero ke anagazome na to poylisoooooooooooo :bigcry: :bawl: :bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.