View Full Version : συμπληρωμα αντιψυκτικου
mixaleos
03/08/2011, 12:36
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ V STROM 650 '08,ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ ΣΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΑ???ΓΤ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ LOW..!!!
makis206
03/08/2011, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΣΕΛΑ!!!
Και το LOW εννοείται :lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Και το LOW εννοείται :lol: :rotflmao:
Αααα μεχρι εκεί δεν ξέρω...
Το "κάτω" από το LOW το έγραψε με όμικρον, οπότε μπορέι να σημαίνει κάτι που μου διαφευγει ...:winka:
Εχετλαίος
03/08/2011, 14:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixaleos
ΓΤ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ LOW..!!!
Nα το κοιτάξεις αυτό...δεν είναι αστείο
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixaleos
... ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ ...
Παίζει να παγώσει το υγρό ντάλα καλοκαίρι; :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Nα το κοιτάξεις αυτό...δεν είναι αστείο
:wave2:
Σε ένα V-Strom τίποτε δεν είναι αστείο ...:smokin:
nikos_abel
03/08/2011, 15:34
Σε αυτό το ΛΙΝΚ θα βρεις το σέρβις μάνουαλ του κινητήρα σου αναλυτικά.
Ψάξε για το Coolant και θα είσαι εντάξει.
Είμαι πολύ κακούλης!!!!
Εδώ είσαι :
233050
CBF- stratis
03/08/2011, 15:38
Μην συμπληρωσεις υγρο αν ειναι στο low.....καλοκαιρι ,ανεβαινουν στο ψυγειο.....αν θα βαλεις τωρα,με τα πρωτα κρυα θα στα πεταξει τα περισσεματα και μετα θα ψαχνεις να δεις τι φταιει......μεχρι το LOW ειναι καλα....
mixaleos
03/08/2011, 19:47
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΠΛΕ!!
ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!
nikos_abel
04/08/2011, 05:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF- stratis
Μην συμπληρωσεις υγρο αν ειναι στο low.....καλοκαιρι ,ανεβαινουν στο ψυγειο.....αν θα βαλεις τωρα,με τα πρωτα κρυα θα στα πεταξει τα περισσεματα και μετα θα ψαχνεις να δεις τι φταιει......μεχρι το LOW ειναι καλα....
Σε είδα στον ύπνο μου προσπαθώντας να κατανοήσω τι είπες. Δε μας το εξηγείς;
CBF- stratis
04/08/2011, 19:45
απο οσο ξερω,υπαρχουν 2 διαφορετικα κυκλωματα ψυξης.
τα ανοιχτα και τα κλειστα
τα ανοιχτα ειναι αυτα που συμπληρωνεις απο την ταπα του ψυγειου,και σχεδον ποτε δεν χρειαζονται εξαερωση.
τα κλειστα που χρησημοποιουν οι περισοτεροι κινητηρες σημερα, ειναι αυτα με το δοχειο διαστολης
και σε περιπτωση που χασουν σημαντικη ποσοτητα ψυκτικου, συνηθως χρειαζονται εξαερωση για να φυγει ο εγκλωβισμενος αερας.
Η ταπα του ψυγειου ,ανοιγει και κανει υπερχειλιση στο δοχειο διαστολης,
οταν η πιεση στο κυκλωμα ψυξης,φτασει σε μια ορισμενη πιεση.(διαφορετικη σε καθε μηχανη.)
γιαυτο αλλωστε δεν βαζουμε ποτε ταπα απο αλλο αυτοκινητο/μηχανη. ακομα και αν ταιριαζει.
Τωρα οταν η σταθμη του ψυγειου πεσει σε μια χαμηλη σταθμη,δημιουργειτε υποπιεση,και αυτη με την σειρα τις
τραβαει νερο απο το δοχειο διαστολης και ειδικα τους θερινους μηνες.
Γιαυτο αλλωστε και οι ταπες των δοχειων διαστολης ειναι στεγανες, μεχρι καποιου σημειου βεβαια.
αλλιως δεν θα δουλευε η υποπιεση.
για το ιδιο λογο υπαρχει και το max στα δοχεια διαστολης.για να βαζουμε μεχρι εκεινο το σημειο.αλλιως το κυκλωμα οταν σηκωσει παλι πιεση θα τα πεταξει απο οπου βρει διεξοδο.(δοχειο/ταπα/κολαρα κτλ)
συνηθως ελεγχουμε τα υγρα σε κατασταση μιας μεσης θερμοκρασιας του κινητηρα.
η ακομα και οταν ειναι κρυο.
οταν εχουμε σημαντικες διαφορες στο υψος τις σταθμης στο δοχειο διαστολης,αρχιζουμε να ψαχνουμε τι δεν παει καλα.
κατα προτερεοτητα,ταπα ψυγειου,ανεμιστηρα,θερμοστατη,κολαρα,φλαντζα,και παει λεγοντας.
ελπιζω να βοηθησα.
nikos_abel
05/08/2011, 06:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF- stratis
απο οσο ξερω,υπαρχουν 2 διαφορετικα κυκλωματα ψυξης.
Ομολογώ ότι πήγα να σε ειρωνευτώ αλλά με τάπωσες.
:beer: :beer: :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.