PDA

View Full Version : 2012-2014 Ktm



Σελίδες : [1] 2

fournas
06/08/2011, 09:24
το 2013 adv 1090 τον επομενο χρονο και 1290 ?:dizzy:

κλικ (http://hellforleathermagazine.com/2011/08/2012-2014-ktms-leak/)

πυξιδας990
06/08/2011, 22:50
αν ισχυουν αυτα βλεπω το 2013 ενα επαιτιακο adventure που να ειναι ιδιο εξωτερικα με το πρωτο 950 καθως θα κλεινουν 10 χρονια στην παραγωγη και μαλλον υπερκυβισμενο στα 1090 και απο το 2014 το καινουριο που φαινεται στο ολογραμμα απο κατω με μαλλον το μοτερ του rc8 ρυθμισμενο.εντυπωση μου κανει που δεν βλεπω που θενα μεσαιο για να χτυπησει τα 800αρια.anyway κορυφη θα ειναι το εργαλειο,οπως ειναι αυτο που υπαρχει τωρα εδω και 8 χρονια:alien: :alien:

DrBig
15/09/2011, 11:08
http://translate.google.hu/translate?sl=hu&tl=en&js=n&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Ftotalbike.hu%2Fhirek%2F2011%2F09%2F14%2Fjonnek_az_oriasok_de_minek%2F&act=url


235812

Ζεύκας
15/09/2011, 11:17
to link den douleuei dr.big...

DrBig
15/09/2011, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
to link den douleuei dr.big...

http://totalbike.hu/hirek/2011/09/14/jonnek_az_oriasok_de_minek/

φωτοσοπια ειναι, αλλα να'χουμε να βλεπουμε...

Joyrider
15/09/2011, 13:17
Δεν νομίζω να είναι έχει τόσο multistrada look αλλά αν καίει και κοστίζει λιγότερο από το SMT θα τα σπάει :cry:

dmf
15/09/2011, 14:32
Εχεις αρρωστησει με το smt. Παρ'το ρε να ησυχασεις :p

panos1050
19/09/2011, 14:45
εμενα μου αρεσει παρα πολυ
φανταζομαι οτι αν ειναι αληθεια αυτο θα πρεπει να βγει και εκδοση πιο off road

okourkoulos
23/09/2011, 15:43
Aυτό είναι το 690, για κοιτάξτε καλύτερα!

DrBig
24/09/2011, 15:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από okourkoulos
Aυτό είναι το 690, για κοιτάξτε καλύτερα!

Σαφως, αλλα θα μπορουσε το 800ρι να ειναι μονοκυλινδρο? Ιδου η απορια...

p@nos
24/09/2011, 16:44
afiste ta megala krisi leme




duke 350 :a016: :a016: :a016: :a016: :a016: :a016:

el patron
25/09/2011, 14:25
Το 800 θα ειναι δικυλινδρο με 98 ιππους και θα μοιαζει με το 690 rally..

idomeneas
25/09/2011, 16:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
http://translate.google.hu/translate?sl=hu&tl=en&js=n&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Ftotalbike.hu%2Fhirek%2F2011%2F09%2F14%2Fjonnek_az_oriasok_de_minek%2F&act=url

πολύ ενδιαφέρον...
λογικά θα βγει μαζί με το 1290adv...

Ζεύκας
25/09/2011, 17:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Το 800 θα ειναι δικυλινδρο με 98 ιππους και θα μοιαζει με το 690 rally..

1. καμιά πηγή?

2. έχεις adv-r με πινακίδα ΧΥΥ?

spyro
25/09/2011, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Το 800 θα ειναι δικυλινδρο με 98 ιππους και θα μοιαζει με το 690 rally..

μακάρι φίλε μου. όλοι αυτό ευχόμαστε....... αλλά ωσπου να παίξει καιμια σοβαρή πηγή και φώτο για επιβεβαίωση

.... θα ασχολούμαστε με του κάθε πικραμένου το photoshop .....

:wacko:

el patron
25/09/2011, 22:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
1. καμιά πηγή?

2. έχεις adv-r με πινακίδα ΧΥΥ?

Η 800 και η μεγαλη 1190 το καλοκαιρι ηταν στην γερμανια για τεστ , ο ανθρωπος που μου το ειπε ηταν ενας απο αυτους που την δοκιμασαν ,

ζευκα , οχι δεν εχω αυτα τα νουμερα πινακιδας..

dmf
25/09/2011, 23:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
ΧΥΥ?

Γνωστό και ως ανευπλοειδία. :p

panos1050
26/09/2011, 02:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
Η 800 και η μεγαλη 1190 το καλοκαιρι ηταν στην γερμανια για τεστ , ο ανθρωπος που μου το ειπε ηταν ενας απο αυτους που την δοκιμασαν ,

ζευκα , οχι δεν εχω αυτα τα νουμερα πινακιδας..

απο εμφανιση εχεις μαθει κατι ?

Joyrider
30/01/2012, 08:31
KTM Adventure 1290cc

Κατασκοπευτική φωτό 1


245876

Joyrider
30/01/2012, 08:31
Κατασκοπευτική φωτό 2


245877

Joyrider
30/01/2012, 08:32
Κατασκοπευτική φωτό 3


245878

DUKASII
30/01/2012, 08:36
adventure me 17" ..:uplate:

SVX
30/01/2012, 09:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
adventure me 17" ..:uplate:


mono ayto?



κι απο εμφανιση τα καναν ολα σκατα ... χαλασαν το γαματο DUke III και απο οτι φαινεται θα χαλασουν και το SMT που σαν design γαμοuσ3... :mad:

DUKASII
30/01/2012, 09:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
mono ayto?



κι απο εμφανιση τα καναν ολα σκατα ... χαλασαν το γαματο DUke III και απο οτι φαινεται θα χαλασουν και το SMT που σαν design γαμοuσ3... :mad: gamata.
to smt pos tha to kanoyn?exeis foto?

DrBig
30/01/2012, 09:32
Βρε αστερια :rotflmao:
1) αυτα ειναι pre-production κατασκευασματα για τεστ, δεν ειναι τα τελικα design
2) Ολα τα μεγαλα adventure εχουν 19/17 τροχους
3) Το 21/18 μοντελο της ΚΤΜ θα συνεχισει να βγαινει

DUKASII
30/01/2012, 09:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Βρε αστερια :rotflmao:
1) αυτα ειναι pre-production κατασκευασματα για τεστ, δεν ειναι τα τελικα design
2) Ολα τα μεγαλα adventure εχουν 19/17 τροχους
3) Το 21/18 μοντελο της ΚΤΜ θα συνεχισει να βγαινει Kala re man.
nomizo sti foto eida 17 kai mprosta.
to smt pos tha to kanoyn exoyme foto ?

SVX
30/01/2012, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Βρε αστερια :rotflmao:
1) αυτα ειναι pre-production κατασκευασματα για τεστ, δεν ειναι τα τελικα design


το Design σε ολες τις περιπτωσεις ειναι σχεδον απαραλλαχτο απο τις κατασκοπευτικες....

το μονο που λειπει ειναι οι καπλαντες..... οποτε .... μη περιμενεις να σχεδιασουν κατι ομορφοτερο (σε γραμμες και γωνιες)

το DUKE 690 π.χ. στις κατασκοπευτικες ειχε το ιδιο design αλλα ηταν καταμαυρο οπως και τα παραπανω ( κι ουτε που βελτιωθηκε αργοτερα με τα χρωματα )

DUKASII
30/01/2012, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
το Design σε ολες τις περιπτωσεις ειναι σχεδον απαραλλαχτο απο τις κατασκοπευτικες....

το μονο που λειπει ειναι οι καπλαντες..... οποτε .... μη περιμενεις να σχεδιασουν κατι ομορφοτερο (σε γραμμες και γωνιες)

το DUKE 690 π.χ. στις κατασκοπευτικες ειχε το ιδιο design αλλα ηταν καταμαυρο οπως και τα παραπανω ( κι ουτε που βελτιωθηκε αργοτερα με τα χρωματα ) TO DUKE 690 an thimase to xan bgalei 2 xronia tora san sxedio san stunt bike.mapa to karpoyzi ontos.o design manager sti ktm prepei na nai valtos apo alli eteria..

spyro
30/01/2012, 10:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Βρε αστερια :rotflmao:
1) αυτα ειναι pre-production κατασκευασματα για τεστ, δεν ειναι τα τελικα design
2) Ολα τα μεγαλα adventure εχουν 19/17 τροχους
3) Το 21/18 μοντελο της ΚΤΜ θα συνεχισει να βγαινει

συμφωνω ... αλλά:

1) δεν νομίζω να αλλάξει κατα πολυ
2) δεδομένου του απαίσιου νέου Δούκα, δείχνει σημάδια μιας γενικότερης μ@λακινσης του σχεδιαστικού τμήματος.


Κοινώς .... φοβίζει κόσμο λέμε .... :uplate:

SVX
30/01/2012, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
o design manager sti ktm prepei na nai valtos apo alli eteria..


αυτος που διωξαν απο τη Honda μετα το VFR1200 και Cross Runner /Tourer θα ειναι... :bigcry:

Allst@rf
30/01/2012, 10:27
ρε τι μας νοιαζει εμας με τα "παλια" ΚΤΜ ,μου λετε?

θα συνεχισουν τα μηχανακια μας να ειναι φρεσκαδουρες για πολλλλλλλλλλλλλλαα χρονια ακομα να η ΚΤΜ οντος υλοποιησει αυτα που δειχνουν οι κατασκοποι...


:lol:


:wave2:

el patron
30/01/2012, 11:09
Μόλις δείτε το 800 adv θα αλαξετε γνωμη.

Cpt. Haddock
30/01/2012, 11:13
Ελα με τις μπουρούχες

Παλι καλά που υπάρχει το τρανασαλπ λεμε :a17:

Allst@rf
30/01/2012, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ελα με τις μπουρούχες

Παλι καλά που υπάρχει το τρανασαλπ λεμε :a17:

τραβα πετα στη θαλασσα και τη δικη σου μπουρουχα ρε φιλε και αγορασε ενα crosstourer τοτε,μιας και σΕ αρεσει τοσο το transalp...

:p

Cpt. Haddock
30/01/2012, 11:17
hell yeaaaaaaaah !!! :a25:

MiltiadisK.D
30/01/2012, 11:48
αν οντως το μηχανακι ειναι αυτο που δειχνει ο joyrider στις φωτο τοτε σκατα τα κανανε οι αυστριακοι φιλοι μας,μονο ADVENTURE δε θυμιζει.τουλαχιστον δε μπαινουμε στη μπριζα να αλλαξουμε τα δικα μας μιας και οι καιροι ειναι δυσκολοι(λες να το κανει η ΚΤΜ για καλο σκοπο,χαχαχα:rotflmao: ):lol:

dmf
30/01/2012, 12:03
Εμένα μου φαίνεται σαν μεγαλύτερο sm-t. Το οποίο και όμορφο είναι, αλλά και adventure bike. Μόνο μου είναι για adventure πάνω στην άσφαλτο και όχι στο χώμα.

el_hymador
30/01/2012, 12:39
Καλά, την MCN μην την εμπιστεύστε και τόσο, μερικές φορές είναι σαν το μοτοσικλετιστικό αντίστοιχο της Daily Mirror. Αυτό που φάινεται στις φωτογραφίες μπορεί κάλλιστα να είναι το SMT 1290 και ουχί το Adv. :wave2:

Joyrider
30/01/2012, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Καλά, την MCN μην την εμπιστεύστε και τόσο, μερικές φορές είναι σαν το μοτοσικλετιστικό αντίστοιχο της Daily Mirror. Αυτό που φάινεται στις φωτογραφίες μπορεί κάλλιστα να είναι το SMT 1290 και ουχί το Adv. :wave2:
MCN stands for M(ore) C(rap) N(ews) indeed αλλά ότι έχουν άκρες, έχουν, γιατί πολλές φορές βγάζουν πρώτοι κάποιες ειδήσεις. Θα δείξει ο καιρός αν είναι μούφα.

Στο πρώτο ποστ δεν βλέπω πουθενά κάτι για νέο SMT αλλά και το adv1290 για το 2014 το προορίζουν οπότε ας μην βιαζόμαστε να καταλήξουμε στην τελική μορφή.

DrBig
30/01/2012, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
το Design σε ολες τις περιπτωσεις ειναι σχεδον απαραλλαχτο απο τις κατασκοπευτικες....

το μονο που λειπει ειναι οι καπλαντες..... οποτε .... μη περιμενεις να σχεδιασουν κατι ομορφοτερο (σε γραμμες και γωνιες)

το DUKE 690 π.χ. στις κατασκοπευτικες ειχε το ιδιο design αλλα ηταν καταμαυρο οπως και τα παραπανω ( κι ουτε που βελτιωθηκε αργοτερα με τα χρωματα )

Παντως οι 'κατα-σκοπικες' του 1200 big-T εδειχναν μηχανη για φτησιμο και δεν πιστευω η ΚΤΜ να ανοιγει τα χαρτια της ετσι ευκολα, ειδικα για μια μηχανη που ειναι 1+ χρονο απο την παραγωγη.

crfouras
30/01/2012, 13:07
Οπως κ να εχει παντως, ο τουρισταδικος στολος της μαμα ΚΤΜ, χρηζει ανανεωσης. Επιτελους μετα το 2003 και το 950 Adventure, να παρουσιασει κατι καινουργιο, φρεσκο, ανταγωνιστικο, ομορφο...........!!!! Θα ηθελα παρα πολυ να δω στην παραγωγη ενδεχομενως ενα 800ρι ή αντε ενα 690 Adventure ρε αδερφε, να βλεπω να τα τσακιζουν ολα λεμε στην αγορα...........αλλα δια λογους μαρκετινκ, πιστευω δεν εχουνε κατι τετοιο ακομα στα πλανα τους. Το παιχνιδι ακομα παιζετε στα μεγαλα, δια λογους κ μονον κυρους κ πιστευω τα μικρα θα αργησουν. Η ΚΤΜ εχει χωσει λεφτα στο αγωνιστηκο κομματι........πολλα περισσοτερα απο οτι αντεχει η τσεπη τους κ δεν υπαρχει φραγκο για εξελιξη σε νεα μοντελα μικρου κ μεσαιου κυβισμου!!! Θα θελανε κ θα θελαμε,,,,,, αλλα ο strategic manager εχει ριξει για αλλου μαλλον ρωτα κ δεν βλεπει στα αμεσα σχεδια τα μικρο-μεσαια!
Για αυτο υποθετω οτι ισως δουμε ενα νεο "μεγαλο" Adventure, μετα το 2012 κ που πιστευω θα φερει εναν ευνουχισμενο κινητηρα προερχομενος απο το RC8 κ αυτο θα ειναι ολο!! Για λογους οικονομιας ισως βγαινουν δυο εκδοσεις, βασισμενες στο "νεο" Adventure (αλλα Tiger 800 και BMW F800) με διαφορετικο σεταρισμα αναρτησεων κ διαμετρο τροχων. Ενα με 17ρια ή αντε 17/19 κ ενα 21/18.
Ολα αυτα βεβαια ειναι προσωπικες υποθεσεις......κ μεσω καποιων πληροφοριων απο "μεσα' απο τα Ινδικα εργοστασια!!! Καλα ρε με Ινδους σχεδιαστες τι περιμενετε να δουμε..........???? :wacko: :wacko: :wacko: ομορφιες?????

Παντως το μονο που δεν θα ηθελα ειναι να δω σε γραμμη παραγωγης, ειναι καποιο απο τα φωτο-μοντελα, γιατι δυστυχως ειναι ολες χαλια λεμε!!!!

ΥΓ. Οσοι ειστε κατοχοι ΚΤΜ 950/990 κρατηστε τα μαγκες............

Joyrider
30/01/2012, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από crfouras
πιστευω τα μικρα θα αργησουν

Αρχικά δημιουργήθηκε από crfouras
δεν υπαρχει φραγκο για εξελιξη σε νεα μοντελα μικρου κ μεσαιου κυβισμου!!!
http://www.asphaltandrubber.com/news/ktm-350-duke-2013-confirmed/

Αρχικά δημιουργήθηκε από crfouras
Καλα ρε με Ινδους σχεδιαστες τι περιμενετε να δουμε..........????
Οι σχεδιαστές νομίζω είναι αυτοί:
http://m.kiska.com/en/wedo/team/category/1
Kiska team, από το 1990. Δεν νομίζω να άλλαξαν λόγω Bajaj, η οποία παρεμπιπτόντως έχει μόνο το 39.26% των μετοχών της ΚΤΜ.


Δώσε λινκ στον λαό για κάτι νεότερο :beer:

daz
30/01/2012, 14:58
To +1000 cc δεν με ενδιαφέρει. Και φαντάζομαι αυτούς που ενδιαφέρει αυτή η μηχανή δεν θα τους χαλάσει ακόμα και αν έχει 17άρες βοηθητικές. :lol:

Το 690 adv και το 800 παρακαλώ!


ΑΠ' ΤΟ 2004 ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!! :mad: :mad: :mad:

Allst@rf
30/01/2012, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
To +1000 cc δεν με ενδιαφέρει. Και φαντάζομαι αυτούς που ενδιαφέρει αυτή η μηχανή δεν θα τους χαλάσει ακόμα και αν έχει 17άρες βοηθητικές. :lol:

Το 690 adv και το 800 παρακαλώ!


ΑΠ' ΤΟ 2004 ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!! :mad: :mad: :mad:

δλδ αν βγει πας ταμείο;


:p :p

Ζεύκας
30/01/2012, 15:59
σαν πρησμένο SMT είναι.
για την καμία δεν φαίνεται να υπάρχει adventure φιλοσοφία.

+1 για το 800adv.
κοντοζυγώνει κι έρχεται

daz
30/01/2012, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
δλδ αν βγει πας ταμείο;


:p :p

Ποτέ δεν ξέρεις!


Σίγουρα όμως, όχι άμεσα.

πυξιδας990
30/01/2012, 17:10
smt ειναι παιδια αυτο της mcn και λογικο να παει στα 1200 κυβικα.τα περισσοτερα κυβικα με λιγο κρατημενες επιδοσεις σε σχεση με το rc8 θα φερει και την πολυποθυτη βελτιωση στην καταναλωση.αλωστε και τα 1200 ειναι και πρεστιζ,πως να το κανουμε:wave2: :wave2:

crfouras
30/01/2012, 21:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
http://www.asphaltandrubber.com/news/ktm-350-duke-2013-confirmed/

Μικρου κ μεσαιου κυβισμου on-off...........

Οι σχεδιαστές νομίζω είναι αυτοί:
http://m.kiska.com/en/wedo/team/category/1
Kiska team, από το 1990. Δεν νομίζω να άλλαξαν λόγω Bajaj, η οποία παρεμπιπτόντως έχει μόνο το 39.26% των μετοχών της ΚΤΜ.

Δηλαδη με το 39.26% δεν μιλανε εεεεε??? Εχεις δικιο............

ΥΓ. Το σχεδιαστικο κομματι οντως το εχει η εν λογο ομαδα........


Δώσε λινκ στον λαό για κάτι νεότερο :beer:

MiltiadisK.D
31/01/2012, 16:50
τα αποτελεσματα θα τα δουμε συντομα,αντε γιατι αρχισα να ανησυχω για το μελλον των ADV!

Black Mamba
05/02/2012, 16:58
Ρε σεις παρτε ματι (μονομπρατσο, περικαλω) εργαλειο...

SDuke 1290


http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/February/feb0312-new-ktm-super-duke-1290-spied/


246557

dmf
05/02/2012, 17:00
Ποιο θελει να ανταγωνιστεί, το bking?
Θεόβαρο φαίνεται

alex k8
05/02/2012, 17:24
το 690 δεν το βγαζει τοσο καιρο adv γιατι πρεπει να αλλαξει το πλαισιο,το 690 εχει ντεποζιτο-υποπλαισιο με χωριτικοτητα μονο 12λιτρα,πολυ λιγα για adventure μηχανη

daz
05/02/2012, 17:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
το 690 δεν το βγαζει τοσο καιρο adv γιατι πρεπει να αλλαξει το πλαισιο,το 690 εχει ντεποζιτο-υποπλαισιο με χωριτικοτητα μονο 12λιτρα,πολυ λιγα για adventure μηχανη

Δεν το είχα σκεφτεί! Είναι πολλά τα λεφτά να σχεδιάσουν πλαίσιο που θα προορίζεται για 1 μόνο μηχανάκι. Προφανώς περιμένουν να μπουν στο σχεδιαστήριο τα 800 και βάλε για να δανείσουν μετά το πλαίσιό τους στο 690.
Πιθανότατα έχεις δίκιο Alex :beer:

Allst@rf
05/02/2012, 17:51
ναι αλλά στην αγορά υπάρχουν τεποζιτα desert για το 690 που το κάνουν ποιο αυτόνομο...

Δε μπορούσε ολόκληρη ktm να κάνει κάτι τέτοιο να βγάλει στην αγορά ένα 690 Αdv;


:winka:

panos1050
05/02/2012, 18:04
Θεοβαρο και ktm δεν παει
Ένα sd με μπόλικη δώσει υπερβολής
Γαματο είναι

daz
05/02/2012, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
ναι αλλά στην αγορά υπάρχουν τεποζιτα desert για το 690 που το κάνουν ποιο αυτόνομο...

Δε μπορούσε ολόκληρη ktm να κάνει κάτι τέτοιο να βγάλει στην αγορά ένα 690 Αdv;


:winka:

Αυτό που θα βγει στην αγορά όμως πρέπει να φορτώνεται σαν γαϊδούρι και να αντέχει. Συνεπώς θα έπρεπε να αλλαχθεί και το υποπλαίσιο. Ξέεεεερω'γω?!!!

Allst@rf
05/02/2012, 21:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Αυτό που θα βγει στην αγορά όμως πρέπει να φορτώνεται σαν γαϊδούρι και να αντέχει. Συνεπώς θα έπρεπε να αλλαχθεί και το υποπλαίσιο. Ξέεεεερω'γω?!!!


γιατί ρε τόλη ο vstromer λίγα του βάζει πίσω;μια χαρά το φορτώνει ,2 σαμαρια στο πλάι φουλ και μερικά με δίχτυ στην ουρά ...

στο κάτω -κάτω πόσα πράγματα πρέπει να χει ο καθένας για εκδρομικό εντούρο ;

μερικές αλλάξιες ρούχα ,πρώτες βοήθειες (σε survival κιτ παρακαλώ για να είναι κόμπακτ) ,λίγα φωτογραφικά ,υπόστρωμα ,σκηνακι και υπνόσακο...

Μέχρι και μικρα κάνιστρα του χει ο γάτος για μερική αυτονομία ακόμα...


:look: :look:






















μου φαίνεται πρέπει να κάνω τραμπα το δούκα με 690 πάραυτα...δεν είμαι καλά λέμε ,θέλω χώμα...


:hypnotize

daz
05/02/2012, 22:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
γιατί ρε τόλη ο vstromer λίγα του βάζει πίσω;μια χαρά το φορτώνει ,2 σαμαρια στο πλάι φουλ και μερικά με δίχτυ στην ουρά ...

στο κάτω -κάτω πόσα πράγματα πρέπει να χει ο καθένας για εκδρομικό εντούρο ;

μερικές αλλάξιες ρούχα ,πρώτες βοήθειες (σε survival κιτ παρακαλώ για να είναι κόμπακτ) ,λίγα φωτογραφικά ,υπόστρωμα ,σκηνακι και υπνόσακο...

Μέχρι και μικρα κάνιστρα του χει ο γάτος για μερική αυτονομία ακόμα...


:look: :look:


μου φαίνεται πρέπει να κάνω τραμπα το δούκα με 690 πάραυτα...δεν είμαι καλά λέμε ,θέλω χώμα...


:hypnotize


Κατ' αρχήν μόνο υποθέσεις κάνουμε. Σαν ενδεχόμενο το παρουσίασα και ουχί σαν διαπίστωση.

Δεύτερον συμφωνώ πως για το 690 είναι μια χαρά. Εγώ δεν μίλαγα για εκδρομικό εντουρο όμως αλλά για on-off. Θα αντέξει να είσαι δικάβαλος στους καρόδρομους της Ρουμανίας με 3 βαλίτσες που θα περιέχουν από γερμανοπολύγωνα και λεβιέδες μέχρι το αϊλαϊνερ της κυρίας και να ταξιδεύεις όλη μέρα?

Επιπλέον ο ίδιος ο Γιάννης νομίζω πως είχε πει ότι όσοι το ζόρισαν υπερβολικά είχαν πρόβλημα.

Vstrommer71
06/02/2012, 09:20
Mην μαλωνετε ρε σε ξενο αχυρωνα
Αμα ειναι να βγαλει το 690 σε εκδοση Adventure εχει ετοιμο το ατσαλινο υποπλαισιο απο το 690RR
Το απλο 690 φορτωνεται,αλλα χωρος για δευτερο πρακτικα δεν υπαρχει.Για αλλο πραγμα σχεδιαστηκε το μηχανακι,κανει πολυ καλα και χωματινο τουρισμο αλλα δεν εχει τις προδιαγραφες για δικαβαλλο συν μπαγκαζια.
Οι βασεις που στηριζουν το πλαστικο υποπλαισιο οντως εχουν θεμα,αλλα μονο μετα απο πολυ σκληρη χρηση(πολυ φορτωμα ή αλματα supercross) σπανε και θελουν αντικατασταση.Εμενα η δικια μου οπου να'ναι θελει αντικατασταση,γιατι εχει κολλησει και την εσωτερικη βιδα στηριξης,μετα βεβαια απο 40000+ χλμ με μενα επανω και παρκαρισμενη μονιμα εξω.
Το μεγαλο πλεονεκτημα του 690 για ταξιδιωτικη χρηση(εκτος των προφανων γκαζι,κρατημα,αναρτησεις,οικονομια) ειναι οτι ειναι συγκριτικα πολυ ελαφρυ-σε σχεση με αλλα τερατα-οποτε στα ζορικα(και στις τουμπες!) εχει το προσον οτι ειναι απο τα λιγα μηχανακια που τα σηκωνεις σχετικα ευκολα απο κατω ακομα και τιγκα φορτωμενο.Αυτο εκ πρωτης αποψης φαινεται ολιγον αστειο,αλλα αμα σε μια ζορικη διαδρομη με λασπες κλπ αναγκαστειτε να σηκωσετε κανα δεκαρι φορες το μηχανακι απο πεσμενο,θα το εκτιμησετε δεοντως!
Γνωμη μου ειναι οτι για οικονομοτεχνικους λογους η ΚΤΜ δεν θα βγαλει το 690 σε τουριστικη εκδοση,αλλα το νεο 800αρι μοτερ που ετοιμαζει.Αν τα εβγαζε και τα δυο θα ειχαν πρακτικα την ιδια τιμη και -για τον πολυ κοσμο-το 800αρι θα ειναι πιο κινησιμο εμπορικα(ασχετα αν εμενα το 690,με το μοτερακι το 2012 στα 700 κυβικα και με 70 αλογακια θα ηταν το ιδανικο μηχανακι για τα γουστα μου)

Allst@rf
06/02/2012, 11:43
τι δικαβαλο ρε πατε καλα???


:lol:

Stabak
06/02/2012, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τι δικαβαλο ρε πατε καλα???


:lol:

..και μετα σας φταινε τα στροματα :D

Allst@rf
06/02/2012, 12:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
..και μετα σας φταινε τα στροματα :D

γιατι μια χαρα δικαβαλο δε πηγαινουν και τα vstrom?

:lol:

Ζεύκας
06/02/2012, 12:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από black mamba
Ρε σεις παρτε ματι (μονομπρατσο, περικαλω) εργαλειο...

SDuke 1290


http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/February/feb0312-new-ktm-super-duke-1290-spied/


τι γκαύλα είναι αυτήηηη;;;

:a8: :a8: :a8: :a8:

sniper
06/02/2012, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τι γκαύλα είναι αυτήηηη;;;

:a8: :a8: :a8: :a8:

Απλησίαστη

Allst@rf
06/02/2012, 12:28
ρε δε ριχνετε λιγο νερο στο κεφαλι σας,κουνηστε το λιγο δεξια-αριστερα να συνελθετε λεω...


:p

Ζεύκας
06/02/2012, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Απλησίαστη

γιατί;

alex k8
08/02/2012, 22:23
κι ομως παει δικαβαλο!

daz
09/02/2012, 00:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
κι ομως παει δικαβαλο!

Ρε άλεχ παει πως δεν πάει! Αυτό έλειπε! Και δικάβαλο πάει και βαλίτσες μεταφέρει και γενικά όσο βάρος χρειάζεται για την χρήση που φτιάχτηκε. Η συζήτηση όμως ξεκίνησε για το αν μπορεί το ίδιο πλαίσιο να αντέξει σε άλλου είδους χρήση. Αν ο λόγος που δεν παρουσιάστηκε ακόμα το μονοκύλινδρο adv είναι ίσως επειδή χρειάζεται να σχεδιαστεί καινούριο πλαίσιο ή όχι.
Και μόνο υποθέσεις κάνουμε. Ίσως είναι αυτός ο λόγος, ίσως όχι. Ίσως δεν παρουσιαστεί ποτέ για να αποφευχθεί ο εσωτερικός ανταγωνισμός με 800. :beer:

Εχχχμμμ, ε να κάτι τέτοιο εννοούσα All*f

http://intotheworld.eu/blog/morocco/IMG_1765.jpg
http://intotheworld.eu/blog/morocco/IMG_1066.jpg

:smokin:

Allst@rf
09/02/2012, 00:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz

http://intotheworld.eu/blog/morocco/IMG_1765.jpg
http://intotheworld.eu/blog/morocco/IMG_1066.jpg

:smokin:


χεστηκαμε ρε φίλε για το τενερε...


:lol:

daz
09/02/2012, 00:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
χεστηκαμε ρε φίλε για το τενερε...


:lol:

Ι Know, i know! :cry:

Allst@rf
09/02/2012, 00:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ι Know, i know! :cry:

:a9:

charlie says
02/04/2012, 19:34
Δεν ξερω αν εχει ξαναπαιξει ,αλλα απο τα μηχανακια που πανε μαζι βολτα ,
ισως να ειναι το 800.

http://www.youtube.com/watch?v=N1FfTz-h1fc&feature=player_embedded

PalLoukiLuke
24/04/2012, 10:51
νεα λοιπον...

http://hellforleathermagazine.com/2012/04/this-is-the-2013-ktm-adventure-1290/

και εδω

http://forum.lc8.info/viewtopic.php?p=296721#296721

απο advrider

Allst@rf
24/04/2012, 11:05
:rolleyes:

πυξιδας990
24/04/2012, 11:36
νεα λοιπον...

http://hellforleathermagazine.com/2012/04/this-is-the-2013-ktm-adventure-1290/

και εδω

http://forum.lc8.info/viewtopic.php?p=296721#296721

απο advrider
ετσι και ετσι.λιγο ξενιζει μπροστα και το μπουρι πισω οτι πρεπει για σομπα.
καλα λεω εγω να το κανω 2-1

Gallos
24/04/2012, 13:29
Κάντε τα όλα 2000 κυβικά να τελειώνουμε!!!

Άντε να βγει να πέσει η τιμή και άλλο του υπάρχοντος, να το τσιμπήσω και να το έχω με τις ζελατίνες (για τα γεράματα)...

spyro
24/04/2012, 13:34
Κάντε τα όλα 2000 κυβικά να τελειώνουμε!!!

Άντε να βγει να πέσει η τιμή και άλλο του υπάρχοντος, να το τσιμπήσω και να το έχω με τις ζελατίνες (για τα γεράματα)...

το αυτό.



άντε να βγεί και το 2013 το adv για να το χουμε μέχρι το 2025 λέμε

PalLoukiLuke
24/04/2012, 16:25
αρε μανωλιιο ψαγμενε!!!

σα vstrom ειναι.. θελει δουλεια ακομα. δε θα βγει και ετσι με το μποιλερ πισω....πιστευω..

πυξιδας990
24/04/2012, 16:30
αρε μανωλιιο ψαγμενε!!!

σα vstrom ειναι.. θελει δουλεια ακομα. δε θα βγει και ετσι με το μποιλερ πισω....πιστευω..
μη το λες,αλλωστε και στον δουκα 690 την ιδια παπαρια κανανε.

υ.γ.την κυριακη κατα 80%καφε στα μερη σας.μαλλον απογευμα

Ζεύκας
24/04/2012, 21:10
μισό ρε παίδες.

εσείς που γκρινιάζετε για τα κυβικά τι μιλάτε? χιλιάρια δεν έχετε? σας πειράζει αν πάνε στα 1200-1300?
έλα παραδεχτείχτε το. το 90-95% των χιλιομέτρων των χιλιαριών σας σε άσφαλτο άντε πατημένο χώμα δεν το έχετε κάνει;


επίσης, θα βγάλει η ΚΤΜ δικύλινδρο 800άρι. δν είναι καλύτερη επιλογή για ον-οφφ από το 990?
μείνετε λοιπόν εσείς με ένα allarounder με 240 κιλά μέχρι τα γεράματά σας να μείνουν άλλοι με 210.

MiltiadisK.D
24/04/2012, 21:22
εαν βγει οπως ειναι στις φωτο,τοτε προσωπικη μου αποψη χαλια το κανανε,κινητηρας κλπ δε ξερω τι θα ειναι αλλα απο εμφανιση μονο για adv που δε μου κανει,anyway θα δειξει.

DrBig
24/04/2012, 21:25
εαν βγει οπως ειναι στις φωτο,τοτε προσωπικη μου αποψη χαλια το κανανε,κινητηρας κλπ δε ξερω τι θα ειναι αλλα απο εμφανιση μονο για adv που δε μου κανει,anyway θα δειξει.

Το μονο σιγουρο ειναι πως δεν θα ναι ετσι και πως θα γ@μει οπως κι ο προγονος του ;)

spyro
24/04/2012, 22:04
μισό ρε παίδες.



επίσης, θα βγάλει η ΚΤΜ δικύλινδρο 800άρι. δν είναι καλύτερη επιλογή για ον-οφφ από το 990?
μείνετε λοιπόν εσείς με ένα allarounder με 240 κιλά μέχρι τα γεράματά σας να μείνουν άλλοι με 210.

εξαρτάτε την εναλλακτική ρε Μπάμπη. 800 κυβικά για τα 800 κυβικά δε μου λεει τίποτα, όπως είμαι σίγουρος οτι δε λεει και σε σενα, άσχετα που για χάρη της internetικης επιχειρηματολογίας υπερβάλλεις

Ζεύκας
24/04/2012, 23:14
εξαρτάτε την εναλλακτική ρε Μπάμπη. 800 κυβικά για τα 800 κυβικά δε μου λεει τίποτα, όπως είμαι σίγουρος οτι δε λεει και σε σενα, άσχετα που για χάρη της internetικης επιχειρηματολογίας υπερβάλλεις

μα δεν είναι απλά 800 ρε Σπυράκο! το 800άρι που θα βγάλει η ΚΤΜ προβλέπεται να είναι τούμπανο, έχει συζητηθεί παλιότερα σε αυτό το θρεντ.

μίλησα για το 800άρι της KTM, όχι τα άλλα των υπόλοιπων εταιρειών.

επίσης πως υπερβάλλω; τι υπερβολικό έγραψα;

BLiTzER
24/04/2012, 23:23
ετσι και ετσι.λιγο ξενιζει μπροστα και το μπουρι πισω οτι πρεπει για σομπα.
καλα λεω εγω να το κανω 2-1

Κάνει μπαμ ότι πέταξαν 5 πλαστικά από πλειμομπίλ πάνω και ένα μπουρί σόμπας, απλά για να μην είναι σκέτο μοτέρ με ρόδες. Δε βγάζει τέτοια μηχανάκια η ΚΤΜ.

atom_smasher
25/04/2012, 02:40
Παροτι πολυ θα θελα να χα ενα ΣΜΤ νομιζω οτι θα βολευτω με ενα δουκα 350..

crfouras
25/04/2012, 10:09
H KTM, θελει με νυχια κ με δοντια να παρει μεγαλυτερο κομματι της αγορας απο την πιτα του On-Off, Touring, Adventure-ωειδων γενικοτερα..........κ παταει στα βηματα -απο οτι φαινεται- της BMW! Κατα αυτο τον τροπο, πιστευω θελει να την χτυπησει στα ισια. Επικεντρωνεται πλεον στις On-Off υποκατηγοριες πλεον με αντιστοιχους κυβισμους 800 & 1200 προσφεροντας ενα πακετο οπου τα γενικα χαρακτηριστικα, οδηγικα και μη, θα ειναι συνολικα ποιο ευκολο για την ΚΤΜ να κερδισει ποντους, στην κατα μετωπο συγκριση. Τωρα πιστευω το 1200 που ετοιμαζει δεν θα ειναι αυτο καθαυτο που βλεπουμε απο τις μπανηστηριτζιδικες φωτο, καθοτι το μοτο ειναι υπο καλυψη αποκρυψη κ συνηθως λογω R&D, οπου θελουν να επεμβαινουν, να διορθωνουν, να δοκιμαζουν. Απο οτι φαινεται παντως θα ειναι πιο τερατωδες απο το 990, αναμενομενα πιο ανετο, με διαφορετικη σελα - θεση οδηγησης-, μοτερ που θα εχει αρκετη ροπη, χαρην οδηγικης ευκολιας & απολαυσης κ επιτελους εξατμηση 2 σε 1!!! Υποθετω κ θελω να πιστευω, πως για τους βαμμενους "πορτοκαλι" θα ριξει στη μαχη το 800ρι οπου θα ειναι το πλεον καταλληλοτερο κ μαχημο on-off-αδικο μοτο που θα κυκλοφορει!! Με βαρος γυρω στα 200 κιλα (ευχομαι να ειναι λιγοτερα), περι τα 100hp, πλαισιο, αναρτησεις κ φρενα με χωματινες καθαρα καταβολες, θα κανει τα αλλα 800ρια να ψαχνουνε να κρυφτουνε!!!!!!!!

Φυσικα ολα αυτα ειναι προσωπικες εκτιμησεις, ή καλυτερα προσωπικες προσδοκιες, απο μια εταιρεια η οποια εχει ενα κοινο τοσα χρονια, πιστο κ ταγμενο στα πορτοκαλι. Ολοι περιμενουν κατι καινουργιο, κατι καλο, κατι δυνατο, διαφορετικο, κατι που να δηλωνει ΚΤΜ απο μακρια........οπως συνεμβαινε παλια με τα πρωτα 620, μετα 640 κ παει λεγοντας.......που ποτε δεν τα μπερδευες με κανενα αλλο μηχανακι βλεποντας τα απο μακρυα, αλλα αντιθετως ηξερες οτι ερχεται ενα ΚΤΜ. Για να δουμε θα το καταφερουν? :rolleyes:

πυξιδας990
25/04/2012, 10:14
H KTM, θελει με νυχια κ με δοντια να παρει μεγαλυτερο κομματι της αγορας απο την πιτα του On-Off, Touring, Adventure-ωειδων γενικοτερα..........κ παταει στα βηματα -απο οτι φαινεται- της BMW! Κατα αυτο τον τροπο, πιστευω θελει να την χτυπησει στα ισια. Επικεντρωνεται πλεον στις On-Off υποκατηγοριες πλεον με αντιστοιχους κυβισμους 800 & 1200 προσφεροντας ενα πακετο οπου τα γενικα χαρακτηριστικα, οδηγικα και μη, θα ειναι συνολικα ποιο ευκολο για την ΚΤΜ να κερδισει ποντους, στην κατα μετωπο συγκριση. Τωρα πιστευω το 1200 που ετοιμαζει δεν θα ειναι αυτο καθαυτο που βλεπουμε απο τις μπανηστηριτζιδικες φωτο, καθοτι το μοτο ειναι υπο καλυψη αποκρυψη κ συνηθως λογω R&D, οπου θελουν να επεμβαινουν, να διορθωνουν, να δοκιμαζουν. Απο οτι φαινεται παντως θα ειναι πιο τερατωδες απο το 990, αναμενομενα πιο ανετο, με διαφορετικη σελα - θεση οδηγησης-, μοτερ που θα εχει αρκετη ροπη, χαρην οδηγικης ευκολιας & απολαυσης κ επιτελους εξατμηση 2 σε 1!!! Υποθετω κ θελω να πιστευω, πως για τους βαμμενους "πορτοκαλι" θα ριξει στη μαχη το 800ρι οπου θα ειναι το πλεον καταλληλοτερο κ μαχημο on-off-αδικο μοτο που θα κυκλοφορει!! Με βαρος γυρω στα 200 κιλα (ευχομαι να ειναι λιγοτερα), περι τα 100hp, πλαισιο, αναρτησεις κ φρενα με χωματινες καθαρα καταβολες, θα κανει τα αλλα 800ρια να ψαχνουνε να κρυφτουνε!!!!!!!!

Φυσικα ολα αυτα ειναι προσωπικες εκτιμησεις, ή καλυτερα προσωπικες προσδοκιες, απο μια εταιρεια η οποια εχει ενα κοινο τοσα χρονια, πιστο κ ταγμενο στα πορτοκαλι. Ολοι περιμενουν κατι καινουργιο, κατι καλο, κατι δυνατο, διαφορετικο, κατι που να δηλωνει ΚΤΜ απο μακρια........οπως συνεμβαινε παλια με τα πρωτα 620, μετα 640 κ παει λεγοντας.......που ποτε δεν τα μπερδευες με κανενα αλλο μηχανακι βλεποντας τα απο μακρυα, αλλα αντιθετως ηξερες οτι ερχεται ενα ΚΤΜ. Για να δουμε θα το καταφερουν? :rolleyes:
+990,ετσι παντα διαφωρετικοι να ξεχωριζουμε

Allst@rf
25/04/2012, 12:14
δε ξερω αν διαβασατε τεστ για το νεο duke 690...

εγω επεσα απο τα συννεφα...αναρτησεις WP ΧΩΡΙΣ ρυθμισεις στο πηρουνι και μονο προφοριση στο αμορτισερ...

και φυσικα τιμη κοντα στα γιαπωνεζικα μοταρντ...

μαλλον η ΚΤΜ(BAJAJ) θελει να παρει κομματι απο την πιτα με τα χαμηλα βαλαντια σιγα-σιγα...

ξεχαστε τα μηχανακια READY TO RACE...

Vstrommer71
25/04/2012, 12:30
δε ξερω αν διαβασατε τεστ για το νεο duke 690...

εγω επεσα απο τα συννεφα...αναρτησεις WP ΧΩΡΙΣ ρυθμισεις στο πηρουνι και μονο προφοριση στο αμορτισερ...

και φυσικα τιμη κοντα στα γιαπωνεζικα μοταρντ...

μαλλον η ΚΤΜ(BAJAJ) θελει να παρει κομματι απο την πιτα με τα χαμηλα βαλαντια σιγα-σιγα...

ξεχαστε τα μηχανακια READY TO RACE...
Το αδικεις λιγο το μηχανακι,απο κοντα ειναι πιο ομορφο απο οτι στις φωτο
Επισης ΑΛΛΟ πραγμα αναρτησεις χωρις ρυθμισεις της WP και ΑΛΛΟ οι σουμιεδες που κυκλοφορουν σε αλλα μηχανακια.Τις φτιαχνεις στα μετρα σου οπως θες.Ευπροσδεκτο επισης ειναι οτι η ΚΤΜ εδωσε βαση(και χρηματα) στην εξελιξη του μοτερ το οποιο ΚΑΙ εχει το γκαζι της αρκουδας ΚΑΙ δεν καιει τιποτα(το βλεπω στο 690 μου,αυτο σιγουρα με τα δυο μπουζι και τον βελτιωμενο ψεκασμο καιει λιγοτερο)
Να μην μιλησουμε για την τιμη η οποια ειναι σουπερ
Να δουμε αν τυχον βγει το adventure με αυτο το υπεροχο μονοκυλινδρο μοτερακι(70 αλογακια,καταναλωση μικρη,μεγαλο ρεζερβουαρ,λιγα κιλα σε σχεση με τα τερατα).Μακαρι!

taxydromos
25/04/2012, 14:31
μα δεν είναι απλά 800 ρε Σπυράκο! το 800άρι που θα βγάλει η ΚΤΜ προβλέπεται να είναι τούμπανο, έχει συζητηθεί παλιότερα σε αυτό το θρεντ.

μίλησα για το 800άρι της KTM, όχι τα άλλα των υπόλοιπων εταιρειών.

επίσης πως υπερβάλλω; τι υπερβολικό έγραψα;

το 800 της ktm θα ειναι το adventure με 100 αλογα και 150-160 κιλα! αυτο περιμενουμε ολοι...το απολυτο οπλο!!!
GOD MERCY THE OTHER BIKES!

:smokin:

el patron
25/04/2012, 14:42
Θα βγουν 3 μοντέλα 800 ,1090, 1290. Το 800 με περίπου 100 άλογα θα μοιάζει με το 690 rally και θα είναι πολεμικό , έχει δοκιμαστεί στην Γερμανία και συνεχίζει να εξελίσσεται , το μεγάλο παει αλλού και έχει σαν στόχο πλέον πιο ταξίδιαρικεσ αρετές , θα είναι στην κορυφή σε σχέση με τα Αλλα σε ιπποδυναμη Αλλα θα εχει σαφώς κατώτερες δυνατότητες εκτός σε σχέση με το υπάρχων 990-950.

DrBig
25/04/2012, 14:44
το 800 της ktm θα ειναι το adventure με 100 αλογα και 150-160 κιλα! αυτο περιμενουμε ολοι...το απολυτο οπλο!!!
GOD MERCY THE OTHER BIKES!

:smokin:

150-160 κιλα πολιτικο μηχανακι δεν θα ειναι με τιποτα (θαυματα δεν γινονται), αλλα στα 185 γιοματο, μπορει. Οσο δηλαδη και το super enduro με ακραπες. Το μηχανακι που ολες ονειρευεστε, ναι, υπαρχει!:D

taxydromos
25/04/2012, 15:25
ναι,κοιμισου να δεις super ονειρα!:smokin:

MiltiadisK.D
25/04/2012, 17:58
Απο σημερα κανω οικονομιες :lol:,εαν ειναι οπως τα περιγραφετε ειδικα με το 800 (που θα ειμαι και στα κιλα του:lol:),ποτε υποτιθεται θα κυκλοφορησουν,το 2013? η 2014?παρακολουθω με αγωνια!:wave2:

Ζεύκας
25/04/2012, 18:41
150-160 κιλα πολιτικο μηχανακι δεν θα ειναι με τιποτα (θαυματα δεν γινονται), αλλα στα 185 γιοματο, μπορει.


ας είναι και 200 γεμάτο.

με abs(με διακοπτάκι) :D

DrBig
25/04/2012, 20:32
ναι,κοιμισου να δεις super ονειρα!:smokin:

Τα βλεπω και ξυπνιος! :a9:

MikeG
25/04/2012, 20:36
& πότε δηλαδή αναμένουμε το 800 στην αγορά?

Allst@rf
25/04/2012, 20:37
Τα βλεπω και ξυπνιος! :a9:



εγω παντος μαζι σου...ποιο σκληροτραχηλο εργαλειο το super enduro...

:a014:

taxydromos
25/04/2012, 20:55
βρε παιδια.....να μην ευλογουμε τα γενια μας..
καλως-κακως το se σταματησε να παραγεται απο τη ktm,οπως και το he απο την bmw για το λογο οτι δεν ειχαν λογο υπαρξης!;)
αναμφισβητητα ειναι πανεμορφη μοτοσυκλετα ειδικα αν της προσθεσεις powerparts απο αμερικη αλλα ως εδω..
οσο αφορα τη συμπεριφορα της στο χωμα εχει κατηγορηθει για ασαφεια του μπροστινου....εχετε δει σε κανενα μεγαλο αγωνα να τρεχει κανενα se?

ας μη το συγκρινουμε λοιπον με την επερχομενη ρουκετα της ktm!!!