View Full Version : New Moto έως 8500 Ευρώ
lilulilis81
10/08/2011, 08:55
Καλημέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα street - urban μηχανάκι, οπότε θα ήθελα να ακούσω και μια δεύτερη, τρίτη, τέταρτη γνώμη. Ενδιαφέρομαι για ένα μηχανάκι γύρω στα 600 - 800 κ.εκ., κατά προτίμηση γυμνό και τιμή έως 8500.
Το προηγούμενό μου (το πούλησα ήδη) ήταν ένα FMX650 της Honda πολύ καλό αλλά ψηλό, οπότε δεν με βόλεψε τελικά. Το πάλεψα 4,5 χρόνια αλλά ήρθε η ώρα του.
Αυτά που έχω στο μυαλό μου μέχρι τώρα είναι το Yamaha XJ6 Naked και το BMW F800R, κάτι να πατάω στα πόδια, καταλαβαίνετε. Οι γνώμες σας για αυτά τα δύο? Προφανώς και είμαι ανοιχτός σε προτάσεις αλλά αυτά τα 2 έρχονται ίσως πιο κοντά στα γούστα μου. Η κύρια χρήση που κάνω είναι εντός πόλης (καμια 50ριά χλμ την ημέρα τουλάχιστον). Οπότε με ενδιαφέρει και το θέμα κατανάλωση αλλά προφανώς και συντήρηση.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και περιμένω με τις απαντήσεις σας!
Μεταξύ των 2, το BMW προτείνω. Σε όλα είναι καλύτερη μηχανή αλλά και πιο ακριβή.
Triumph Street Triple . KTM Duke, Ducati 796 Monster κοίταξες?
Εχουν περίπου τα ίδιο κόστος με το F800R.
Καλοτάξιδος να είσαι!
Cpt. Haddock
10/08/2011, 10:56
Η κατηγορία βριθει επιλογων με τις πιο πολλές να ειναι πολύ καλές. Κανε μια γυρα και δες τα όλα και, όπου ειναι δυνατόν, οδήγησέ τα.
Οποιο σου κατσει καλα, παρτο :wave2:
lilulilis81
10/08/2011, 11:25
Έχω δει και αυτά που λέτε, ειδικά για Triumph, μου αρέσει πολύ. Το μείον του είναι τα 9000 και τα πολλά άλογα. Δεν θέλω να κάνω τρέλες και επίσης δεν ξέρω αν χρειάζεται μέσα στην πολη τόση δύναμη. Για BMW γνωρίζει κανείς κόστη συντήρηση, service κτλ? Τουλάχιστον αν είναι να δώσω τα 8500 να μην με γδίνουν κάθε τόσο στα service κτλ. Τώρα για το yamaha γιατί δεν σας κάνει κλικ?
makis206
10/08/2011, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από lilulilis81
Τώρα για το yamaha γιατί δεν σας κάνει κλικ?
Δεν συγκρίνεται με κανένα από τα υπόλοιπα απ'όπου και να το δεις, εκτός ίσως απ'την πλευρά της οικονομίας και της αξιοπιστίας..
Hornet;:smilea:
manhunter
10/08/2011, 11:33
Κοίτα επίσης πέρα απο το Hornet που ο λέει ο Μάκαρος από παν, και το fz8.
Aναφορικά με την δύναμη, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.Συνηθίζεται έυκολα. Καλυτερα να πάρεις κάτι πιο δυνατό σχετικά σε αυτή την κατηγορία, για να μην το βαρεθείς πιο γρήγορα.
Όλα πάνω κάτω το ίδιο κόστος θα έχουν, πέρα απο το BMW, που ίσως είναι πιο ακριβά τα service.
Oπως είπε και ο καπετάνιος, καβάλησε όσο πιο πολλά μπορείς, για να σχηματίσεις μια άποψη.
Καλή αγορά
:beer:
el_hymador
10/08/2011, 11:51
Αφού θα κυκλοφορείς μόνο πόλη, θα σου έλεγα να μην επιλέξεις τετρακύλινδρο. Δικύλινδρα όπως το BMW F800R που έχεις κατα νού αλλά και το Kawasaki ER 6n, είναι σαφώς προτιμότερα λόγω του ότι οι κινητήρες τους δουλεύουν στην καλή τους περιοχή εντός πόλης (δηλαδή χαμηλές - μεσαίες στροφές). Δεν σημαίνει βέβαια ότι με τα τετρακύλινδρα δεν θα μπορείς να εξυπηρετηθείς, απλά χαμηλά είναι λίγο φλατ.
Αν θες και μια εναλλακτική κοίτα για το BMW F 650GS (το δικύλινδρο). Είναι εκπληκτικό μηχανάκι, ανεβαίνει πεζοδρόμια και αντιμετωπίζει λακκούβες πολύ πιο άνετα από τα street και η σέλα του ρυθμίζεται στα 790 χλστ., σε ύψος δηλαδή που παίζουν και τα περισσότερα street / urban. Τσέκαρε το, παραγματικά αξίζει τον κόπο!
Το yamahaki είναι πολύ καλό και value for money και θα σου περισσέψουν και αρκετά απ τα 8500!
Αν σ'αρέσει βάζεις και αυτό στο παιχνίδι :beer:
233568
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Δεν σημαίνει βέβαια ότι με τα τετρακύλινδρα δεν θα μπορείς να εξυπηρετηθείς, απλά χαμηλά είναι λίγο φλατ.
Δεν είναι πάντα αλήθεια αυτό, το XJ6 παραδείγματος χάρη είναι τετρακύλινδρο μεν αλλά δουλεύει καλά στις χαμηλές και τις μεσαίες.
Είναι μια χαρά για αυτα που θες και είναι φτηνό και αξιοπιστο μηχανάκι
με τα χρήματα που σου περισσεύουν παίρνεις και πολλά extra που μπορεί να θελήσεις
και το bmw είναι μια χαρά αλλά γιατί να πληρώσεις περισσότερα χρήματα για τα ίδια άλογα και να έχεις και πιο ακριβά service και extra??
απλά πήγαινε καβάλα το και αν μπορείς πάρτο και βόλτα να δεις ότι σου κάνει και go for it
mariosich
10/08/2011, 14:45
Ρίξε και μία ματιά σε αυτό...
http://www.youtube.com/watch?v=iqXPwRc6-B0&feature=player_embedded
...φαίνεται εντυπωσιακό και είναι Honda άρα δεν θα θέλεις μάστορα συχνά!
:wave2: :wave2: :wave2:
el_hymador
10/08/2011, 14:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από mariosich
...φαίνεται εντυπωσιακό και είναι Honda άρα δεν θα θέλεις μάστορα συχνά!
:wave2: :wave2: :wave2:
Μάστορα όχι, αλλά δάνειο θέλει σίγουρα...
mariosich
10/08/2011, 14:54
...ναι, αλλά θα έχει μηχανάρα και όχι μηχανάκι!
Θα δεις τώρα πώς θα ξυπνήσουν οι άλλες εταιρίες για να κυνηγήσουν το θεριό!
Τα τελευταία χρόνια είχε πέσει πολλή ηρεμία και πουλούσαν νέα μοντέλα τα νέα χρώματα...
:smokin: :smokin: :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mariosich
...ναι, αλλά θα έχει μηχανάρα και όχι μηχανάκι!
Θα δεις τώρα πώς θα ξυπνήσουν οι άλλες εταιρίες για να κυνηγήσουν το θεριό!
Τα τελευταία χρόνια είχε πέσει πολλή ηρεμία και πουλούσαν νέα μοντέλα τα νέα χρώματα...
:smokin: :smokin: :smokin:
καλά αμα είναι να προτείνουμε έτσι υπάρχουν άπειρα μηχανάκια, το θέμα είναι να λαμβάνουμε υπόψιν αυτά που έγραψε ο φίλος πιο πάνω και νομίζω ότι έβαλε ταβάνι τα 8500 ευρώπουλα με προτίμηση στα γυμνά μοντέλα και όχι μεγάλο ύψος:wave2:
PetranGR
10/08/2011, 15:00
Πρόταση δική μου ?
1.Honda Hornet άνετα βρίσκεις με 8500 ευρώ και καινούργιο κιόλας εννοώ στο car.gr Θα δείς.
2.DucatT! Monster ! :)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11....
άντε στην 12. Θέση ας βα΄λω και το Naked της Yamaha.
mariosich
10/08/2011, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από CIRUS
καλά αμα είναι να προτείνουμε έτσι υπάρχουν άπειρα μηχανάκια, το θέμα είναι να λαμβάνουμε υπόψιν αυτά που έγραψε ο φίλος πιο πάνω και νομίζω ότι έβαλε ταβάνι τα 8500 ευρώπουλα με προτίμηση στα γυμνά μοντέλα και όχι μεγάλο ύψος:wave2:
Καλά τότε, μη βαράς! Κράτα τότε τις φράσεις μου:
"Θα δεις τώρα πώς θα ξυπνήσουν οι άλλες εταιρίες για να κυνηγήσουν το θεριό!
Τα τελευταία χρόνια είχε πέσει πολλή ηρεμία και πουλούσαν νέα μοντέλα τα νέα χρώματα..."
που αυτό σημαίνει δύο πράγματα αν έχεις να διαθέσεις 8.500 ευρώ!
α) Πως τα παλιά μοντέλα θα πέσουν σε λίγο κι άλλο, λόγω νέων μοντέλων...
β) Πως τα νέα μοντέλα λόγω οικονομικής κατάστασης για να πουλήσουν θα είναι με πιο λογικές τιμές!
Άρα όσο περιμένει λίγους μήνες ακόμα, σίγουρα θα πάρει σε πολύ καλύτερη τιμή ό,τι θέλει...
και στη τελική γιατί κάποιος να αγοράσει κάποια μοτό τεχνολογίας κάποτε,
αφού τώρα πάλι ξεκινούν να βγαίνουν νέα μοντέλα?
Με υπομονή μόνο κερδίζεις και ίσως να κερδίσεις και μία παρτίδα σκάκι...
:winka: :winka: :winka:
Joyrider
10/08/2011, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από CIRUS
καλά αμα είναι να προτείνουμε έτσι υπάρχουν άπειρα μηχανάκια
Και που να δεις στο mybike. Του προτείνανε από speed triple και gsxr, μέχρι touono...
:rotflmao: :bigcry:
John Steed
10/08/2011, 16:18
Hornet :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mariosich
Καλά τότε, μη βαράς! Κράτα τότε τις φράσεις μου:
"Θα δεις τώρα πώς θα ξυπνήσουν οι άλλες εταιρίες για να κυνηγήσουν το θεριό!
Τα τελευταία χρόνια είχε πέσει πολλή ηρεμία και πουλούσαν νέα μοντέλα τα νέα χρώματα..."
που αυτό σημαίνει δύο πράγματα αν έχεις να διαθέσεις 8.500 ευρώ!
α) Πως τα παλιά μοντέλα θα πέσουν σε λίγο κι άλλο, λόγω νέων μοντέλων...
β) Πως τα νέα μοντέλα λόγω οικονομικής κατάστασης για να πουλήσουν θα είναι με πιο λογικές τιμές!
Άρα όσο περιμένει λίγους μήνες ακόμα, σίγουρα θα πάρει σε πολύ καλύτερη τιμή ό,τι θέλει...
και στη τελική γιατί κάποιος να αγοράσει κάποια μοτό τεχνολογίας κάποτε,
αφού τώρα πάλι ξεκινούν να βγαίνουν νέα μοντέλα?
Με υπομονή μόνο κερδίζεις και ίσως να κερδίσεις και μία παρτίδα σκάκι...
:winka: :winka: :winka:
Φίλε μου ούτε διαφωνώ, ούτε συμφωνώ και σίγουρα δεν βαράω:lol: :lol: , πρότεινε ό,τι θες και πες την γνώμη σου ελεύθερα, απλά υπενθύμισα ότι ο φίλος έχει βάλει κάποια κριτήρια που θέλει να τηρούνται και καλό είναι να του προτείνουμε με βάση αυτά και όχι με βάση τα δικά μας.:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Και που να δεις στο mybike. Του προτείνανε από speed triple και gsxr, μέχρι touono...
:rotflmao: :bigcry:
Ε σε αυτή την περίπτωση προτείνω και γω Mv Agusta F4
πάρτο φίλε πληρώνεις κάτι παραπάνω δεν είναι γυμνό αλλά μαμεί και δέρνει :lol: :lol: :lol:
lilulilis81
12/08/2011, 14:08
Γεια σας και πάλι παιδιά. Πάντως από ότι διακρίνω ένα μπερδεματάκι υπάρχει. Από τη μία, οκ, να πάρεις το hornet π.χ. που ναι μεν είναι Honda, το οποίο σημαίνει προφανώς οικονομική συντήρηση και αξιοπιστία, από την άλλη δε είναι τετρακύλινδρο που μέσα στην πόλη ανέβάζει την κατανάλωση. Αν το συνδυάσεις και με το γεγονός ότι κάνω τουλάχιστον 1000 χλμ το μήνα μπορεί κάποιος να φανταστεί το κόστος σε βενζίνες κτλ.
Αν πας π.χ. στην επιλογή ενός δικύλινδρου (μιλάμε πάντα για naked μηχανάκι), τότε πάλι οι επιλογές σου είναι πολύ λίγες.
Το ζητούμενο είναι να πάρεις ένα μηχανάκι, να κάνεις τη δουλειά σου, να μην το λυπάσαι για την μετακίνηση στην πόλη.
Θέλει σκέψη το πράμα πάντως, γιατί όπως και να'ναι κάνεις μια επένδυση, τουλάχιστον να είναι σωστή, στο μέτρο του δυνατού πάντα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από lilulilis81
Γεια σας και πάλι παιδιά. Πάντως από ότι διακρίνω ένα μπερδεματάκι υπάρχει. Από τη μία, οκ, να πάρεις το hornet π.χ. που ναι μεν είναι Honda, το οποίο σημαίνει προφανώς οικονομική συντήρηση και αξιοπιστία, από την άλλη δε είναι τετρακύλινδρο που μέσα στην πόλη ανέβάζει την κατανάλωση. Αν το συνδυάσεις και με το γεγονός ότι κάνω τουλάχιστον 1000 χλμ το μήνα μπορεί κάποιος να φανταστεί το κόστος σε βενζίνες κτλ.
Αν πας π.χ. στην επιλογή ενός δικύλινδρου (μιλάμε πάντα για naked μηχανάκι), τότε πάλι οι επιλογές σου είναι πολύ λίγες.
Το ζητούμενο είναι να πάρεις ένα μηχανάκι, να κάνεις τη δουλειά σου, να μην το λυπάσαι για την μετακίνηση στην πόλη.
Θέλει σκέψη το πράμα πάντως, γιατί όπως και να'ναι κάνεις μια επένδυση, τουλάχιστον να είναι σωστή, στο μέτρο του δυνατού πάντα...
φίλε μου υπάρχουν αρκετά μηχανάκια για αυτό που θες, εγώ έχω το xj6 diversion και θα σου μιλήσω για αυτό αφού ενδιαφέρεσαι για το γυμνό. Το μηχανάκι είναι αξιόπιστο, είναι από τα πιο οικονομικά 600ρια σε κατανάλωση (5,5-7lt/100χλμ), έχει δύναμη από χαμηλά και είναι ξεκούραστο, είναι τετρακύλινδρο που σημαίνει πως δεν έχει κραδασμούς εν αντιθέση με τα δικύλυνδρα, είναι φτηνό και δεν έχει πολλά άλογα. Είναι πολύ γραμμικό μηχανάκι και είναι αρκετά στενό για να χωράει παντού στην πόλη. Επίσης είναι αρκετά χαμηλό για να πατάς κάτω και με τα δύο σου πόδια και αρκετά όμορφο.
τα αρνητικά τώρα, το ψαλίδι μπορεί να κάνει την δουλειά του μια χαρά αλλά είναι αρκετά παλιό. Με 2 άτομα δεν είναι τόσο άνετο. Η σέλα του δεν είναι πολύ αναπαυτική (βέβαια αυτό ισχύει για ταξίδια γιατί για μέσα στην πόλη είναι μια χαρά.)
Είναι budget μηχανάκι δεν θα βρεις κάτι φοβερά αρνητικό πάνω του όπως δεν θα βρεις και κάτι super θετικό (εκτός ίσως από την αξιοπιστία του). Για την τιμή του πάντως είναι μια πολύ καλή και τίμια πρόταση που σίγουρα δεν θα μετανιώσεις αν επιλέξεις. Εύχομαι ό,τι και να πάρεις να το ευχαριστηθείς:wave2:
makis206
12/08/2011, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από CIRUS
είναι τετρακύλινδρο που σημαίνει πως δεν έχει κραδασμούς εν αντιθέση με τα δικύλυνδρα
Θα συμφωνήσω απόλυτα μιας και πέρασα κάποτε από Τρανσάλπ σε CBF κι απ'το CBF στο νεότερο Τρανσάλπ (η συνταγή της επιτυχίας :lol: ).
Ο τετρακύλινδρος έχει λιγότερα σκορτσαρίσματα κι εδώ είναι η ουσία, λιγότερο συμπλεκτάρισμα, λιγότεροι κραδασμοί σε όλο το φάσμα. Στην πόλη μέσα δεν θέλεις τις ροπές, τι να τις κάνεις; Ή μήπως δεν θα σ'ανεβάσει στον οποιοδήποτε ανήφορο ακόμα κι αν είσαι διπλός και φορτωμένος διάφορα;
Ίσως κάποιοι σκεφτούν ότι ο τετρακύλινδρος ανεβάζει πιο σύντομα θερμοκρασίες, πράγμα που κάνει το μοτέρ να ανεβαίνει γολθοθά μέσα στην πόλη. Σάμπως όμως ο δικύλινδρος πάει πίσω; Όταν βρισκόμουν πόλη (σπάνιο μιας και χρησιμοποιούσα αρκετά τον πάπιο και το ποδήλατο), υπερωρίες δουλεύανε και τα τρία μου βεντιλατέρ (ένα για κάθε μηχανάκι ρεμάλια..:lol: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από lilulilis81
Γεια σας και πάλι παιδιά. Πάντως από ότι διακρίνω ένα μπερδεματάκι υπάρχει. Από τη μία, οκ, να πάρεις το hornet π.χ. που ναι μεν είναι Honda, το οποίο σημαίνει προφανώς οικονομική συντήρηση και αξιοπιστία, από την άλλη δε είναι τετρακύλινδρο που μέσα στην πόλη ανέβάζει την κατανάλωση. Αν το συνδυάσεις και με το γεγονός ότι κάνω τουλάχιστον 1000 χλμ το μήνα μπορεί κάποιος να φανταστεί το κόστος σε βενζίνες κτλ.
Αν πας π.χ. στην επιλογή ενός δικύλινδρου (μιλάμε πάντα για naked μηχανάκι), τότε πάλι οι επιλογές σου είναι πολύ λίγες.
Το ζητούμενο είναι να πάρεις ένα μηχανάκι, να κάνεις τη δουλειά σου, να μην το λυπάσαι για την μετακίνηση στην πόλη.
Θέλει σκέψη το πράμα πάντως, γιατί όπως και να'ναι κάνεις μια επένδυση, τουλάχιστον να είναι σωστή, στο μέτρο του δυνατού πάντα...
ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.........
Τά πέρασα όλα άπό κόσκινο.
ΓΙΑΜΑΧΑ...........
Μέ 6 χιλιάρικα κάνεις τό χόμπυ σου,τή δουλειά σου,τή βόλτα σου.
Τέλειο γιά τήν πόλη,άπό τίς 2500 στροφές τραβάει καί μέ 6η...!!
Πολύ πιό οίκονομικό στή συντήρηση άπό τά bmw , Tραίομφ κ.λ.π....
Μόνο τό Καβασάκι πού σού έβαλαν φωτό παραπάνω
στέκεται δίπλα, άλλά
οί 4 κύλινδροι στήν περίπτωση μας είναι πλεονέκτημα καί όχι μειονέκτημα
όταν έχεις ένα μοτέρ πού δουλεύει ήλεκτρικά σχεδόν στά 78 άλογα,
όταν τό ίδιο πουσαρισμένο έχει τά 100 άλογα σέ άλλα μηχανάκια γιά πλάκα..!!
Μέ 6500 θά βρείς τό Καβασάκι τό προηγούμενο όμως.
Τού 2010 ,7500 καί βάλε.
Δέν έχει ίμομπιλάιζερ τό Καβασάκι.Δικύλινδρο.
Ποιότητα κατασκευής..??
Ποτέ δέν ήταν τό δυνατό σημείο τής Καβασάκι σέ σχέση
μέ τούς άλλους Ίάπωνες.
Μοτέρ..??
Έντάξει άθραυστο..!!
Φρένα καλύτερα,άνάρτηση καλύτερη,στήσιμο όμως πιό off.
8500 ξεβράκωτο τό bmw καί 9000 τό Τράιομφ....??
30% πάνω...??
Έκανα 7000κμ. σέ μερικούς μήνες.
Τό μηχανάκι ,χρήση πόλη καί διαδρομές τών 50-60 χιλ.
Στήν πόλη φοβερό,σάν παπί.
Έξω ..??
Μέχρι τά 160 είναι βράχος,μετά μέχρι νά διακοσαρίσει καί βάλε
μέ δεύτερο άτομο δέ νοιώθεις σιγουριά.
Λίγο ή άνάρτηση,λίγο τό πλαίσιο κ.λ.π...
Γιά τά λεφτά του όμως είναι best value...!!
Μπές καί διάβασε γιά bmw.
Άν δέν είσαι άρρωστος fun θά σέ σκίσει....!!
Τό Τράιομφ είναι καινούργιο μηχανάκι μέ καινούργιο μοτέρ
καί όποιες παιδικές άσθένειες αύτό συνεπάγεται.
Ή άξιοπιστία τής Γιαμάχα ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ μέ κανένα
τόν κώλο τους νά βαράνε άπό κάτω....!!
Τό μηχανάκι είναι MADE IN JAPAN.
Έννοείται ότι τετρακοσάρι τό Γιαμάχα είναι πολύ δυνατό.
5 καί κάτι,κοντά στό fazer...!!
Γνωστή συνταγή ,μαζέματα άπό κοινά πλαστικά μέ άλλα παλιότερα
μηχανάκια,συμβατικές λύσεις σέ φρένα άναρτήσεις σκελετό
ΑΛΛΑ.........
ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
άπό κάποιο bmw πού πρέπει νά τό τρέχεις κάθε τρείς καί λίγο..!!
Άν δέ θές μόστρα καί θές έργαλείο,μήν άκούς κανέναν....ΠΑΡΤΟ.
Άμα είναι νά σέ κοιτάνε στό φανάρι καί νά λένε .....
νά περνάει ό VIP έ τότε δέν κάνει......:rotflmao:
Δέ θάδινα μέ τίποτε τά 9000 εύρώ πού θέλουν Τράιομφ καί bmw
τά όποία έχουν καί στήσιμο πιό πολύ off ,μέ τά ύπέρ καί τά κατά.
Γιαυτό πού έγραψες ότι τό θές, τό off σού είναι άχρηστο.
Αύτό μέ τά πεζοδρόμια,νά πάρω δηλαδή off μηχανάκι γιά τά πεζοδρόμια..??
Γιατί τό Γιαμάχα δέν άνεβαίνει..??:lol:
Έπίσης off μέ 200+ κιλά..??
Τό Γιαμάχα είναι 211 κιλά καί μόλις βάλεις 1η χάνονται...
Έλπίζω νά σέ βοήθησα νά έπιλέξεις,χωρίς ίχνος έγωισμού.
Τό δικό μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...!!
Έτσι κι άλλιώς δέν τά κρατάω καί πολύ,άπλά σού έγραψα τά ύπέρ του
σέ σχέση μέ τά 9χίλιαρα πού θά χώσεις άν έπιλέξεις τά άλλα..!!
Έμένα δέ μ'άρέσει ή σέλλα του,ή προστασία άπό τόν άέρα άνεπαρκής
όχι βέβαια σέ σχέση μέ bmw,άλλά v-strom,
καί τά λάστιχα έπειδή τό μηχανάκι είναι προσφοράς μπορεί νάναι παλιά
γιά άλλαγμα...!!!
Σέρβις άραιά ΚΑΘΕ 10000κμ. ,φτηνά
καί καίει μεικτή χρήση,μέ ταχύτητες έξω 140-160 περίπου 6lit. στά 100κμ..
Ά σ'αύτά τά off πρέπει νάσαι καί πάνω άπό 1.80-1.85
ΕΙΣΑΙ....?? Άλλιώς ....................γόβα δωδεκάποντη,στιλέτο..!!
:lol:
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.