View Full Version : Γιατί δε ζεσταίνεται το μπροστινό μου;;;
Το σενάριο έχει ως εξής...
Ξεκινάμε με κρύα λάστιχα στις σωστές πιέσεις (29psi εμπρός, 35psi πίσω).
Διανύουμε μία απόσταση 20 χιλιομέτρων αυτοκινητοδρόμου (Αττική Οδός) με normal ταχύτητες, ήτοι:
- μέση ωριαία 93 χ.α.ώ.
- διάρκεια "πτήσης" 16 λεπτά
- μέγιστη ταχύτητα (σε προσπέρασμα) 135 χ.α.ώ.
Λόγω μειωμένης και συνεχούς ροής κίνησης δε χρειάζεται να φρενάρουμε μέχρι την έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο. Τα φρένα μας περιορίζονται κατά τη στάση στο σταθμό διοδίων και στην λωρίδα επιβραδύνσεως της εξόδου μας και δεν είναι έντονα (απλά κλείνουμε γκάζι και κατεβάζουμε ταχύτητες).
Κατά την έξοδό μας (έξοδος 10β) έχουμε μια παρατεταμένη δεξιά στροφή, της οποίας τη γραμμή θεωρούμε πως γνωρίζουμε (μιας και τη χρησιμοποιούμε καθημερινά).
Στρίβοντας το λοιπόν στην έξοδό μας, normal και χωρίς να πιέζουμε πολύ, έχουμε ένα γλίστρημα του μπροστινού το οποίο μας ξαφνιάζει. Ο δρόμος δεν έχει κάτι εμφανές που να δικαιολογεί το γλίστρημα.
Μετά από 5 χιλιόμετρα και 5 λεπτά φθάνουμε στο γραφείο και ελέγχουμε άμεσα τα λάστιχα.
Το πίσω λάστιχο και η ζάντα "ζεματάνε" και η πίεση του ελαστικού είναι στα 39.5psi, ένδειξη πως έχει ζεσταθεί πλήρως.
Εν αντιθέσει με το πίσω, το εμπρός λάστιχο έχει κρύα αίσθηση και η πίεσή του είναι στα 30psi.
Πώς το αντιμετωπίζουμε αυτό;
α) Κάνουμε μερικά (fr)edo πλησιάζοντας τα διόδια για να ζεστάνουμε και το εμπρός ελαστικό;
β) Κατεβάζουμε πίεση στο εμπρός ελαστικό;
γ) Οδηγούμε καθήμενοι στο τεπόζιτο για να φορτίζουμε περισσότερο το μπροστινό;
δ) Αλλάζουμε το εμπρός λάστιχο σε δείκτη ταχύτητας "Η" πετώντας το ίδιο με δείκτη "V" που έχουμε βάλει (γιατί όταν αλλάξαμε δε βρήκαμε "Η");
ε) Μαθαίνουμε να στρίβουμε;
στ) Κάνουμε μαθήματα ανώδυνης πτώσης από lowside και ελέγχουμε την ποιότητα των προστατευτικών μας;
ζ) Αλλάζουμε διαδρομή για το γραφείο;
Μόνος ή δικάβαλλος στο ΤΑ?
ήτα) κόβουμε τις σούζες με το ΤΑ
παντου με σουζα :rotflmao: :rotflmao:
ευτυχως που ολα πηγαν καλα .. :beer:
Κι ο Rossi αυτό ψάχνει... και ο Stoner μάλλον κάτι ξέρει αλλά δεν το λέει... :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
[...]
δ) Αλλάζουμε το εμπρός λάστιχο σε δείκτη ταχύτητας "Η" πετώντας το ίδιο με δείκτη "V" που έχουμε βάλει (γιατί όταν αλλάξαμε δε βρήκαμε "Η");
[...]
Έχεις διαφορετικούς δείκτες μπροστά και πίσω; Η Honda λέει "H" και εσύ δεν βρήκες και έβαλες "V" μπροστά;
Επίσης τόση ώρα στην Αττική Οδό δεν είχε πατήσει στο πλάι το λάστιχο και ξαφνικά βρίσκεται σε δεξιά παρατεταμένη. Λογικό μου φαίνεται να είναι πιο κρύο στο πλάι από ότι στο κέντρο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μόνος ή δικάβαλλος στο ΤΑ?
Μόνος.
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Έχεις διαφορετικούς δείκτες μπροστά και πίσω; Η Honda λέει "H" και εσύ δεν βρήκες και έβαλες "V" μπροστά;
Ναι, έχω "H" πίσω αλλά "V" μπροστά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Επίσης τόση ώρα στην Αττική Οδό δεν είχε πατήσει στο πλάι το λάστιχο και ξαφνικά βρίσκεται σε δεξιά παρατεταμένη. Λογικό μου φαίνεται να είναι πιο κρύο στο πλάι από ότι στο κέντρο.
Γενικά ήταν κρύο το εμπρός λάστιχο (και αντίστοιχα καυτό το πισινό :blush: ).
Αυτό που λες είναι λεπτομέρεια για αναβάτες παγκοσμίου.
Θυμήθηκα κάτι τώρα.....:p
Τι ζάντες φοράς?
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Αυτό που λες είναι λεπτομέρεια για αναβάτες παγκοσμίου.
Κάνεις λάθος :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Θυμήθηκα κάτι τώρα.....:p
Τι ζάντες φοράς?
Τις μαμά (μη βαράς, έχεις δίκιο ό,τι κι αν πεις)...
Στη 10β που όντως έχει ωραία δεξιά στροφή αλλά και καλή πρόσφυση θεωρώ λίγο δύσκολο να το χάσεις :confused: . Σε 20χμ επίσης στην ΑΟ το λάστιχο σίγουρα έχει ζεσταθεί μια χαρά τι στο καλό; Μάλλον φταίει το γεγονός ότι έχεις μπροστά λάστιχο με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας! :look:
makis206
23/08/2011, 11:12
Παρεπιπτόντως μ'έβαλες να πάνα κοιτάξω τα λάστιχά μου και δεν βλέπω πουθενά δείκτη ταχύτητας, που στο διάτανο το γράφει μη γμσω και τη Μισελέν και τα καλά της;:lol:
Για να μην πω ότι το μπροστά είναι Made In Thailand και το πίσω Σπανιόλικο...:rotflmao:
Κι ένα ΥΓ: CBFάκι μου καλόοοοοο...!!!:cry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Κάνεις λάθος :wave2:
Άλλα μας είχαν πει στο Riding School (νομίζω).
Αυτά που βλέπετε να κάνουν (σ.τ.μ. ζιγκ ζαγκ) δεν έχουν και πολύ νόημα. Βγείτε σε μια μεγάλη ευθεία και πηγαίνετε για καμιά 10αριά χιλιόμετρα σταθερά χωρίς δεξιά αριστερά. Η τριβή του ελαστικού με την άσφαλτο θα το ζεστάνει πλήρως και στο κέντρο και στο πλάι.
Μήπως εννοούσαν μόνο το πίσω που φορτίζεται πολύ περισσότερο και διαρκώς;
Λίγο ο διαφορετικός δείκτης μπροστά, λίγο που δεν είχε πατήσει το λάστιχο στο πλάι δεξιά πόση ώρα, λίγο που είναι πισώβαρο το μηχανάκι, μπορεί να μπήκες και λίγο άτσαλα ή να το έριξες απότομα στην στροφή, μαζεύονται και να το το γλιστηματάκι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
....
Κατά την έξοδό μας (έξοδος 10β) έχουμε μια παρατεταμένη δεξιά στροφή, της οποίας τη γραμμή θεωρούμε πως γνωρίζουμε (μιας και τη χρησιμοποιούμε καθημερινά).
....
συνεχίζουμε να τη χρησιμοποιούμε μιας και η "γνωστές" είναι οι καλύτεροι δείκτες. Μπορεί να μη ξανασυμβεί αλλά αμά συμβαίνει συχνά, all other things being equal, σκεπτόμαστε να κάνουμε service τις αναρτήσεις μας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Παρεπιπτόντως μ'έβαλες να πάνα κοιτάξω τα λάστιχά μου και δεν βλέπω πουθενά δείκτη ταχύτητας, που στο διάτανο το γράφει μη γμσω και τη Μισελέν και τα καλά της;:lol:
Για να μην πω ότι το μπροστά είναι Made In Thailand και το πίσω Σπανιόλικο...:rotflmao:
Κι ένα ΥΓ: CBFάκι μου καλόοοοοο...!!!:cry:
Πέτα τα, τα λάστιχα
(μαζι και το μηχανάκι) :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
σκεπτόμαστε να κάνουμε service τις αναρτήσεις μας.
Κάτι τέτοιες σκέψεις επισύρουν το μένος του "Γέροντα" :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ...
makis206
23/08/2011, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrisioak
Πέτα τα, τα λάστιχα
(μαζι και το μηχανάκι) :rotflmao: :rotflmao:
Ρε'σείς πέρα απ'την πλάκα (ποια πλάκα δηλαδή που για γυαλό είναι το τριμπούρδελο ανάθεμάτο..:lol: )...
Γράφουν αυτά:
Εμπρός: M/C 57H DOT W8BN 488T
Πίσω:M/C 65S DOT HB9R 488T
Ποιος σκ@τά είναι ο δείκτης (και τι τον χρειάζεται τελικά το βουρδέλο:rotflmao: )
Κινδυνεύω ρε ή καλά πατώ; Μέχρι στιγμής μια χαρά με κρατάνε στις 70 μοίρες πάντως..:rotflmao:
Στις 70ο καλά πατείς ... :blush: :bawl:
makis206
23/08/2011, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Στις 70ο καλά πατείς ... :blush: :bawl:
Παίζει να θέλει καλιμπράρισμα το κλινόμετρο :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Άλλα μας είχαν πει στο Riding School (νομίζω).
Μήπως εννοούσαν μόνο το πίσω που φορτίζεται πολύ περισσότερο και διαρκώς;
Δεν ξέρω τι λένε στο RS, προσωπικά φροντίζω να είμαι προσεκτικός σε στροφές που έχει προηγηθεί μεγάλη ευθεία, μιας και συχνά νοιώθω μια νευρικότητα όταν στρίβω. Δεν ξέρω και για τι είδους στροφή μιλάς βέβαια....τάξης των 80 ή των 200? :look:
Πιθανότερο μου φαίνεται όμως το σενάριο του δείκτη V στο ΤΑ που φθάνει πιο δύσκολα σε θερμοκρασία λειτουργίας απ΄το Η (ειναι δυνατόν να μην βρίσκεις Η για μαμά ζάντες trans alp??? :confused: :confused: ).
Να το προσέξεις αυτό , μην πέσεις στις 69 ... δύσκολο νούμερο !!! :blush: :alien:
7gibernau
23/08/2011, 11:30
φυσαγε δυνατος ανεμος?
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Εμπρός: M/C 57H DOT W8BN 488T
Πίσω:M/C 65S DOT HB9R 488T
57H
65S
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Δεν ξέρω και για τι είδους στροφή μιλάς βέβαια....τάξης των 80 ή των 200?
60 - 70...
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Πιθανότερο μου φαίνεται όμως το σενάριο του δείκτη V στο ΤΑ που φθάνει πιο δύσκολα σε θερμοκρασία λειτουργίας απ΄το Η (ειναι δυνατόν να μην βρίσκεις Η για μαμά ζάντες trans alp??? :confused: :confused: ).
Φυσικά και υπάρχουν, απλά όταν φόρεσα τα Battlax δεν είχε ετοιμοπαράδοτο.
Ο δείκτης Η με το V βέβαια δεν έχουν και την τρελή διαφορά (210 με 240 χ.α.ώ.).
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
φυσαγε δυνατος ανεμος?
Δεν το κατάλαβα να σου πω την αλήθεια...
makis206
23/08/2011, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
57H
65S
Mόλις το τσάκωσα στον Γούγλη (πρόλαβα και τον Καπιτάνο:a54: ):lol:
Υπό ορισμένες συνθήκες υπάρχει θέμα με τους διαφορετικούς δείκτες; Θα μου πεις τώρα τι λέμε για Τρανσάλπ...:lol:
Αν και στις στροφές του δίνω και καταλαβαίνει λίγο, μη μου δώσει και καταλάβω εγώ καμμιά φορά όμως, μου τά'χει και πολλά μαζεμένα..:D
Κάτι τελευταίο, οι δείκτες Η και S σε τι ταχύτητες αντιστοιχούν;:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Κάτι τελευταίο, οι δείκτες Η και S σε τι ταχύτητες αντιστοιχούν;:p
http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code#Speed_rating
makis206
23/08/2011, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code#Speed_rating
Κατάλαβα, το πίσω με τριβάλιτσο και συμβία θα παίρνει φωτιά..:uplate:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Κάτι τελευταίο, οι δείκτες Η και S σε τι ταχύτητες αντιστοιχούν;:p
Το S είναι εύκολο να το καταλάβεις λόγω του σχήματος κουράδας. :lol:
makis206
23/08/2011, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το S είναι εύκολο να το καταλάβεις λόγω του σχήματος κουράδας. :lol:
Σιγά, και το V μοιάζει με χέστρα...:rotflmao:
για αρχη ριξε κανα ψι την πιεση να ζεσταινεται πιο γληγορα....
MG-KTiNoS
23/08/2011, 12:08
Αν κατάλαβα καλά με 60 70 σου γλίστρησε το μπροστινό με τρανς άλπ?
Γηράσκω αεί διδασκόμενος …
Αν δε πάτησες τίποτα που δεν το είδες, αν οι πιέσεις είναι οι σωστές, άλλαξε λάστιχα.
Αλλά μάλλον κάτι πάτησες για αυτά δε συμβαίνουν ποτές !
:beer:
βάλε ohlins μπροστινό, σφυρήλατες oz και carbon φτερό
brembo το ΤΑ έχει από τη μάνα του έτσι? :sun:
:rolleyes:
Πέρα από την όμορφη πλάκα που κάνουμε, στόχο του threadακίου (για μένα) δεν είναι να καταλάβω γιατί γλίστρησε μια φορά το μπροστινό. Αυτά συμβαίνουν, μπορεί να ήταν από ένα χαρτάκι που έτυχε να πατήσω μέχρι απλά να μην πήρα τη στροφή ακριβώς όπως έπρεπε και να πλάγιασα λίγο παραπάνω.
Απλά με αφορμή το συμβάν είδα διαφορά στη θερμοκρασία των ελαστικών και εδώ έγκειται η απορία μου. Δικαιολογείται τέτοια διαφορά μετά από 20 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου κάπουν χωλαίνουν οι πιέσεις / αναρτήσεις / τύπος ελαστικών / τρόπος οδήγησης;
Τα λάστιχά μου είναι 16 μηνών και έχουν κάτι λιγότερο από 7.000 χιλιόμετρα...
Edit: Αλλάζω και τον τίτλο για να είμαστε πιο ακριβείς...
road spirit
23/08/2011, 12:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Φυσικά και υπάρχουν, απλά όταν φόρεσα τα Battlax δεν είχε ετοιμοπαράδοτο.
Ο δείκτης Η με το V βέβαια δεν έχουν και την τρελή διαφορά (210 με 240 χ.α.ώ.)
battlewing εννοΆς μάλλον ... το οποίο είναι άθλιο ελαστικό και το οποίο δε ζεσταίνεται με τη καμία ...
παίζει και να πάτησες τπτ και να μη το πήρες χαμπάρι, κάνα λεκέ απο πετρέλαιο, καμιά γλίτσα ...
ipame rikse ena dio psi ke ksanades....tora to ti ke pos ine alli istoria den 8a gini ke epistimoniki erevna meso forum mi skalonete toso me leptomeries giati ine toso eno 8a eprepe na ine 1,4524*pi parapano....
sto dromo ke stin ka8imerinotita ola doylevoun bakalika dokimazis ama soy aresi ke se bolevi to afinis....
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
battlewing εννοΆς μάλλον ... το οποίο είναι άθλιο ελαστικό και το οποίο δε ζεσταίνεται με τη καμία ...
:nono:
Battlax BT-45
makis206
23/08/2011, 12:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
:rolleyes:
Πέρα από την όμορφη πλάκα που κάνουμε, στόχο του threadακίου (για μένα) δεν είναι να καταλάβω γιατί γλίστρησε μια φορά το μπροστινό. Αυτά συμβαίνουν, μπορεί να ήταν από ένα χαρτάκι που έτυχε να πατήσω μέχρι απλά να μην πήρα τη στροφή ακριβώς όπως έπρεπε και να πλάγιασα λίγο παραπάνω.
Απλά με αφορμή το συμβάν είδα διαφορά στη θερμοκρασία των ελαστικών και εδώ έγκειται η απορία μου. Δικαιολογείται τέτοια διαφορά μετά από 20 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου κάπουν χωλαίνουν οι πιέσεις / αναρτήσεις / τύπος ελαστικών / τρόπος οδήγησης;
Τα λάστιχά μου είναι 16 μηνών και έχουν κάτι λιγότερο από 7.000 χιλιόμετρα...
Δεν λύθηκε το θέμα βλέποντας τους δείκτες ταχύτητας των ελαστικών σου; Λογικά φταίει το μπροστινό "V"...
..αν όχι, χαρτάκι από τσίχλα πάτησες, εγώ το πέταξα αλλά μάλλον πως το παραμέρισες :lol:
road spirit
23/08/2011, 12:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Απλά με αφορμή το συμβάν είδα διαφορά στη θερμοκρασία των ελαστικών και εδώ έγκειται η απορία μου. Δικαιολογείται τέτοια διαφορά μετά από 20 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου κάπουν χωλαίνουν οι πιέσεις / αναρτήσεις / τύπος ελαστικών / τρόπος οδήγησης ....
η διαφορά μπορεί να δικαιολογείται απο το συνδυασμό πισόβαρης κατανομής-άθλιο μπροστινού (βλ προηγούμενο ποστ μου).
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
άθλιο μπροστινού (βλ προηγούμενο ποστ μου).
:a38:
To p.m. μου για το GPS το πήρες;
Διάβασα δύο φορές για "πισώβαρη" κατανομή...
Δεκτό, αλλά πώς το παλαντζάρουμε αυτό;
Μπας και είναι πολύ μαλακό το ελατήριο μου;
(Θα φάω κράξιμο τουλάχιστον από Oldman και TROOPER)...
road spirit
23/08/2011, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
:a38:
To p.m. μου για το GPS το πήρες;
το πήρα, επεξεργάζομαι την αγορά :) ... μια δοκιμή στο εΤρεξ θα τη κάνουμε με τη πρώτη ευκαιρία ...
ΥΓ: τι βαρά ρε ? πάντως στο fitment guide η bridgestone δεν δίνει μπατλαξ για τρανσαλπ, μόνο battlewing kai trailwing ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ΥΓ: τι βαρά ρε ? πάντως στο fitment guide η bridgestone δεν δίνει μπατλαξ για τρανσαλπ, μόνο battlewing kai trailwing ...
Το ξέρω, αλλά στα εξωτερικά λένε τα καλύτερα (για αποκλειστική ασφάλτινη χρήση βεβαίως)...
makis206
23/08/2011, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Διάβασα δύο φορές για "πισώβαρη" κατανομή...
Δεκτό, αλλά πώς το παλαντζάρουμε αυτό;
Μπας και είναι πολύ μαλακό το ελατήριο μου;
Εγώ πάντως το μηχανάκι το "σήκωσα" ρυθμίζοντας το παξιμάδι του ελατηρίου (όχι κανένα τρελό σφίξιμο), βρήκα την ευκαιρία όταν το πήγα για βαλβίδες διότι αν περιμένεις να το ρυθμίσεις χωρίς να βγάλεις το ντεπόζιτο...(πάλι για το CBF μου θα πω..:cry: )
Δεν παλευότανε δικάβαλο και με τριβάλιτσο Θωμά, σούζα σηκωνότανε. Μετά το σφίξιμο ήρθε στα ίσια του και αισθάνομαι πολύ καλύτερα το μπροστινό, ειδικά όταν είμαι μονός και χωρίς βαλίτσες.
Δες το αν και επιμένω ότι φταίει και ο δείκτης, ίσως και η διάσταση του μπροστινού σε αντίθεση με του πίσω (μικρότερη επιφάνεια τριβής), έστω και λίγο.
makis206
23/08/2011, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Το ξέρω, αλλά στα εξωτερικά λένε τα καλύτερα (για αποκλειστική ασφάλτινη χρήση βεβαίως)...
Στα εξωτερικά έχουν άσφαλτα Θωμάαααα....! Εδώ έχουμε άμυαλους που πετάνε τσιχλόχαρτα..:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Εγώ πάντως το μηχανάκι το "σήκωσα" ρυθμίζοντας το παξιμάδι του ελατηρίου (όχι κανένα τρελό σφίξιμο), βρήκα την ευκαιρία όταν το πήγα για βαλβίδες διότι αν περιμένεις να το ρυθμίσεις χωρίς να βγάλεις το ντεπόζιτο...(πάλι για το CBF μου θα πω..:cry: )
Δεν παλευότανε δικάβαλο και με τριβάλιτσο Θωμά, σούζα σηκωνότανε. Μετά το σφίξιμο ήρθε στα ίσια του και αισθάνομαι πολύ καλύτερα το μπροστινό, ειδικά όταν είμαι μονός και χωρίς βαλίτσες.
Δες το αν και επιμένω ότι φταίει και ο δείκτης, ίσως και η διάσταση του μπροστινού σε αντίθεση με το πίσω, έστω και λίγο.
Δε χρειάζεται να βγάλεις τεπόζιτο για να ρυθμίσεις προφόρτιση, αν ρωτούσες θα μάθαινες :winka: ...
Θέλω να ελέγξω τις αναρτήσεις μου, αλλά κάποιοι όταν τους στέλνουμε ένα που.μου. να μας καθοδηγήσουν μας βρίζουν :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ...
makis206
23/08/2011, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Δε χρειάζεται να βγάλεις τεπόζιτο για να ρυθμίσεις προφόρτιση, αν ρωτούσες θα μάθαινες :winka: ...
Μιλάς για τη βίδα στο πλάι με το + και το - ε;
Άσε είχα δοκιμάσει τα πάντα, Δεν γινόταν τίποτα. Μέχρι που λούστηκα με κάμποσα εργατικά παραπάνω..:lol:
road spirit
23/08/2011, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Το ξέρω, αλλά στα εξωτερικά λένε τα καλύτερα (για αποκλειστική ασφάλτινη χρήση βεβαίως)... δεκτόν, αλλά στο εξωτερικό η άσφαλτος έχει καλύτερο συντελεστή τριβής απο την ελληνική και αυτό παίζει το ρόλο του στη θερμοκρασία του ελαστικού... αλλά και η Α.Ο. έχει καλή άσφαλτο ...
sag έχεις φτιάξει ? :p :p :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μιλάς για τη βίδα στο πλάι με το + και το - ε;
Άσε είχα δοκιμάσει τα πάντα, Δεν γινόταν τίποτα. Μέχρι που λούστηκα με κάμποσα εργατικά παραπάνω..:lol:
Όχι, δες τα π.μ. σου...
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
sag έχεις φτιάξει ? :p :p :p
Όχι, έχεις κάποιο γενικό μπούσουλα γιατί η Honda ΔΕ δίνει τιμές για στατικό/δυναμικό;
gia arxi ftiakse tin profortisi toy amortiser fernodas to sag eki poy prepi.......profanos de nomizo na to xis kani
road spirit
23/08/2011, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Όχι, έχεις κάποιο γενικό μπούσουλα γιατί η Honda ΔΕ δίνει τιμές για στατικό/δυναμικό;
για στρητάδικα μηχανάκια, ο εμπειρικός κανόνας είναι 25-30 mm στατικό sag (πίσω) ...
για ον-οφφ δε ξέρω πως μπορεί να διαφοροποιείται, google is your friend?
(για το how-to, έχουμε το θρεντάκιο του ολντμαν)
makis206
23/08/2011, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
για ον-οφφ δε ξέρω πως μπορεί να διαφοροποιείται, google is your friend?
Αnd Road Spirit should be because he owns a three-bordel BMW-800GS!
Unless if BMW's technical guidances didn't left him time to fix his SAG..! :smokin:
YΓ: Σόρρυ φορ μάι μπαντ Ίνγκλις :D
devil's animal
23/08/2011, 13:26
εγω ο αδαης να ρωτησω γιατι εχετε διαφορετικους δεικτες στα ελαστικα σας?
και ο Μακης και ο Θωμας εχετε μπροστινο ελαστικο H και V αντιστοιχα (δλδ 210 και 240) ενω τα πισω σας :blush: ειναι S (δλδ 180).
δεν παει το μπροστινο με τα ιδια χλμ με το πισω?
και αν ειναι το πισω να ζεστενεται πιο ευκολα και να κανει και μεγαλυτερη φθορα δεν θα επρεπε να πισω να υπαρχει πιο "σκληρο" δλδ με μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας και μπροστα πιο "μαλακο" δλδ με μικροτερο δεικτη ταχυτητας για να ζεστενεται και αυτο πιο ευκολα??
οι δεικτες παιζουν σημαντικο ρολο οσον αφορα το ζεσταμα του ελαστικου. μπορει η διαφορα του 210 με το 240 να φαινεται μικρη αλλα αν το μηχανακι πηγαινει με 160 π.χ. το πρωτο θα ζεσταθει ικανοποιητικα ενω το δευτερο δεν θα ζεσταθει καθολου.
το ιδιο (περιπου) προβλημα εχω και εγω με το XR... δεν ζεστενονται τα λαστιχα αν δεν βγει σε ανοιχτο δρομο με τιποτα. :rolleyes:
road spirit
23/08/2011, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Αnd Road Spirit should be because he owns a three-bordel BMW-800GS!
Unless if BMW's technical guidances didn't left him time to fix his SAG..! :smokin:
YΓ: Σόρρυ φορ μάι μπαντ Ίνγκλις :D
:nono: τα 3mpourdela έχουν βρεταννική καταγωγή
δεν ασχολούμαι με το sag της BMW γιατί στρίβει "τραίνο" λέμε :smokin:
ΥΓ: Αϊ σπηκ ινγκλαντ βέρυ μπεστ αλσο
makis206
23/08/2011, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
:nono: τα 3mpourdela έχουν βρεταννική καταγωγή
δεν ασχολούμαι με το sag της BMW γιατί στρίβει "τραίνο" λέμε :smokin:
ΥΓ: Αϊ σπηκ ινγκλαντ βέρυ μπεστ αλσο
Πες καλύτερα ότι είσαι κwλόφαρδος και ταίριαξε ο σωματότυπός σου...:lol:
makis206
23/08/2011, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
εγω ο αδαης να ρωτησω γιατι εχετε διαφορετικους δεικτες στα ελαστικα σας?
και ο Μακης και ο Θωμας εχετε μπροστινο ελαστικο H και V αντιστοιχα (δλδ 210 και 240) ενω τα πισω σας :blush: ειναι S (δλδ 180).
Εγώ -όπως θα παρατήρησες βεβαίως βεβαίως- το ανακάλυψα μόλις πριν από λίγο!:uplate: :lol:
Εγώ να γράψω κάτι γενικό για τα ελαστικά της Bridgestone.
Γιατί δε ζεσταίνονται με τίποτα τα γ@μήδιααααααααα!!!!??? Έχω δοκιμάσει 3 διαφορετικά μοντέλα, και όλα το ίδιο.
Τώρα έχω τα Battlewing. Καλοκαίρι & δρόμοι εδώ σαν γυαλί, γ@μ@τ@. Το μπροστινό όλο το ψάχνω.. :lol: :lol: :lol:
Σύντομα όμως, μιας και μπαίνει και ο χειμώνας θα βάλουμε τα τακουνάκια μας & όλα καλά μετά. :blush:
makis206
23/08/2011, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Εγώ να γράψω κάτι γενικό για τα ελαστικά της Bridgestone.
Γιατί δε ζεσταίνονται με τίποτα τα γ@μήδιααααααααα!!!!??? Έχω δοκιμάσει 3 διαφορετικά μοντέλα, και όλα το ίδιο.
Τώρα έχω τα Battlewing. Καλοκαίρι & δρόμοι εδώ σαν γυαλί, γ@μ@τ@. Το μπροστινό όλο το ψάχνω.. :lol: :lol: :lol:
Καλά λόγια ακούω τελευταία από πολλούς για τα Dunlop Trailmax TR91... άσχετο με το θέμα μάλλον αλλά ίσως όχι και τόσο τελικά..
:beer:
Έχω ενα άφρικα εδω και κανα δίμηνο.
Ανέβαινα αυλώνα που ήμουν φαντάρος.
Στην εθνική το λάστιχο δεν ζεσταινόταν μια...
Όταν ήμουν απο παράδρομο, κάτι γινότανε...
Πιστεύω οτι είναι η αεροδυναμική της μηχανής...
Δεν εχει και την τρελη downforce... Ίσα ίσα που έχει αεροδυναμική περιπτέρου.
Πιστεύω οτι στην Εθνική και ειδικά με κόντρα αέρα, ελαφρώνει αρκετά το μπροστινό και δεν ζεσταίνει με τπτ...
Επίσης για το sag.
http://gi-4ce.blogspot.com/2010/08/sag.html
Joyrider
23/08/2011, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
Επίσης για το sag.
http://gi-4ce.blogspot.com/2010/08/sag.html
Πάρτε και ένα βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=CArBc2FJkao
:beer:
catmaster
23/08/2011, 21:45
Θωμάκο μάλλον το ελαστικό σου φταίει .... αν μπορείς πήγαινε βάλε ένα άλλο λάστιχο μπροστά έστω και μεταχείρο για να κάνεις μια δοκιμή και μετά άλλαξε το ... πλησιάζουν τα πρωτοβρόχια και είναι επικίνδυνα
p.s. Για τα BattleWing που κάποιος έγραψε κάτι - προσωπική μου άποψη- δεν υπάρχουν χειρότερες σκοτώστρες μπροστινά ελαστικά για τους ελληνικούς δρόμους τα πρώτα ήταν μεταχείρο όταν πήρα τη μηχανή και τα άλλαξα με καινούργια ... τα καινούργια τα πέταξα στο μαγαζί του λαστιχά μετά από 5οο χιλιόμετρα και 2 τούμπες σε επαρχιακό ... και στις 2 με πούλησε το μπροστινό χωρίς λόγο και εγώ ψαχνόμουνα με αποσβέσεις προφορτίσεις και ιξώδη ...
:wave2:
κι εδω το γιατρικό ειναι ΕΝΑ.
Μπείτε να κανετε χώμα να συνηθίσετε τα γλιστρήματα και να γουσταρετε να οδηγείτε παγωμενα λάστιχα (σαν τις μπυρες ενα πραγμα) :hypnotize
Παρεπιπτόνως εχω καβαλησει ΤΑ φιλου , ειναι αθλιότατο μηχανακι και δεν στρίβει με τίποτα. :sad:
kerasaki
23/08/2011, 23:56
Αν αναφερεστε στο τελευταιο μοντελο, στριβει και παραστριβει, αρκει να συνηθισεις το μηχανακι. Ειναι λογικο αν ανεβεις σε αυτο αυτο μετα απο κανενα ss να νομιζεις οτι οδηγεις μπανιερα αλλα μετα απο αρκετα χιλιομετρα και μερες πανω σε αυτο αλλαζεις γνωμη.
Αυτο που με ξενερωσε απιστευτα ειναι η πισω αναρτηση, απαραδεκτη κατασκευη, κουτσουρο
h_m_akis
29/08/2011, 16:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
κι εδω το γιατρικό ειναι ΕΝΑ.
Μπείτε να κανετε χώμα να συνηθίσετε τα γλιστρήματα και να γουσταρετε να οδηγείτε παγωμενα λάστιχα (σαν τις μπυρες ενα πραγμα) :hypnotize
Παρεπιπτόνως εχω καβαλησει ΤΑ φιλου , ειναι αθλιότατο μηχανακι και δεν στρίβει με τίποτα. :sad:
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.