Σύνδεση

View Full Version : ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ Ktm



nikos acab 13
23/08/2011, 13:25
Καλησπέρα σας

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τα ΚΤΜ και αυτό που ακούγεται γύρω από το ονομά τους ότι θέλουν πολλά λεφτα και δεν αξίζει νΑ πάρεις ένα γιατί πιο πολύ θα σου κοστίσει η συντήρηση απο την ευχαρίστηση που θα σου προσφέρει..ισχύει κατι τέτοιο ή απλά είναι λόγια τρίτων που δεν ξέρουν απο ΚΤΜ ?

Υ.Γ Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το επόμενο μηχανάκι μου να είναι κάποιο ΚΤΜ.Μέχρι τώρα είχα μόνο HONDA οπότε απο ΚΤΜ δεν ξέρω απολύτως τιποτα...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ. :D

SVX
23/08/2011, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos acab 13
ισχύει κατι τέτοιο ή απλά είναι λόγια τρίτων που δεν ξέρουν απο ΚΤΜ ?



κι αυτοί που μάθανε από KTM πάντως, δεν τους βλεπω να μιλάν και πολύ ... :a47:

Allst@rf
23/08/2011, 13:36
αν εισαι μαθημενος με μηχανακια που δεν ηθελαν ουτε αλλαγη λαδιων ,μη παρεις ΚΤΜ...

Allst@rf
23/08/2011, 13:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
κι αυτοί που μάθανε από KTM πάντως, δεν τους βλεπω να μιλάν και πολύ ... :a47:

εσυ ειπες να κανεις την κινηση καποια στιγμη αλλα φοβηθηκες ,οποτε μη το παιζεις τωρα δικηγορος του διαβολου...

:evil:

SVX
23/08/2011, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
εσυ ειπες να κανεις την κινηση καποια στιγμη αλλα φοβηθηκες ,οποτε μη το παιζεις τωρα δικηγορος του διαβολου...

:evil:


χαχα... ρε χαμενε αφου παω απο το κακο στο χειροτερο...

Ducati>Aprilia> ε θα το χτυπησουμε και το KTM ! :rotflmao:

nikos acab 13
23/08/2011, 13:53
Allst@rf αν εισαι μαθημενος με μηχανακια που δεν ηθελαν ουτε αλλαγη λαδιων ,μη παρεις ΚΤΜ...

Απο προβλήματα όμως πως πάνε?Βγάζουν συχνά?Και τι προβλήματα μεγάλες ζημιές η μικροπροβλήματα εύκολα στην αντιμετώπιση?

MikeG
23/08/2011, 13:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos acab 13

Απο προβλήματα όμως πως πάνε?Βγάζουν συχνά?Και τι προβλήματα μεγάλες ζημιές η μικροπροβλήματα εύκολα στην αντιμετώπιση?

Τα ΚΤΜ είναι μια χαρά αξιόπιστα μηχανάκια. Καμία σχέση πια με τα παλιά 640 που ράγιζαν κεφαλές πχ. Στα περισσότερα μοντέλα έχουν εξαληφθεί όλες οι ασθένειες και ότι δεν έχει, διορθώνεται αρκετά εύκολα.
Αν καβαλήσεις τέτοιο μηχανάκι & ευρωπαϊκό γενικότερα, δε θα θες να ξανακαβαλάσεις σχιστομάτικο μπουρδέλο :D

SVX
23/08/2011, 13:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos acab 13
Allst@rf αν εισαι μαθημενος με μηχανακια που δεν ηθελαν ουτε αλλαγη λαδιων ,μη παρεις ΚΤΜ...

Απο προβλήματα όμως πως πάνε?Βγάζουν συχνά?Και τι προβλήματα μεγάλες ζημιές η μικροπροβλήματα εύκολα στην αντιμετώπιση?


αν εχεις ενα μαστορα που ξερει να κανει σωστα τη δουλεια του (και οχι μπακαλικα) δεν εχεις προβλημα



αν το πας σε συνεργειο που "πιανουν" μονο παπια και κινεζικα Scooter, εννοειται πως δεν θα δοθει η προσοχη που χρειαζεται....

nikos acab 13
23/08/2011, 14:00
Φίλε MIKEG Όταν αναφέρεσαι στα παλιά 640 εννοείς μοντέλα όπωσ το LC4 SMC κ.λ.π ή ακόμα πιο παλιά μοντέλα? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΗΔΗ..:D

Allst@rf
23/08/2011, 14:04
εγω παντος την τελευταια αλλαγη λάδιων την εκανα "μονος" μου...

:smokin:

MikeG
23/08/2011, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos acab 13
Φίλε MIKEG Όταν αναφέρεσαι στα παλιά 640 εννοείς μοντέλα όπωσ το LC4 SMC κ.λ.π ή ακόμα πιο παλιά μοντέλα? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΗΔΗ..:D


Γενικά μέχρι μοντέλα του 2003. Γενικά τι ψάχνεις? Τι μοντέλο έχεις στο μυαλό σου?

nikos acab 13
23/08/2011, 14:13
Σκεφτόμουν για κάποιο LC4,SMC γενικά για κάποιο Motard μιας και η ΚΤΜ είναι η πιο δυνατή στην κατηγορία αυτη.

taxydromos
23/08/2011, 14:15
κοιτα η γνωμη μου ειναι να μη παρεις ktm..
γιατι αν πραγματικα ηθελες αυτη τη μηχανη δεν θα εκανες τετοιες ερωτησεις αλλα θα τρελενοσουν
απο την αναμονη!

ειναι σα να στη πεφτει μια διμετρη μοντελα κ εσυ να ρωτας αν ξοδευει πολλα για μανικιουρ....ελεος!!:smokin:


(παρε τον τζαπονε μη παθεις κανα εγκεφαλικο εν τελει)

OldMan
23/08/2011, 14:15
Το ξαναέχω πει αλλά δεν πειράζει ...


Άνθρωπος που σκέφτεται και ρωτάει αν θα πάρει ΚΤΜ, ΔΕΝ πρέπει να πάρει ΚΤΜ...!! :alien:

MikeG
23/08/2011, 14:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos acab 13
Σκεφτόμουν για κάποιο LC4,SMC γενικά για κάποιο Motard μιας και η ΚΤΜ είναι η πιο δυνατή στην κατηγορία αυτη.


Αν όντως το θες, κοίτα για μοντέλα αν σε παίρνει οικονομικά από 2005 και μετά. Αλλά κάθε 3000 με 4000 χλμ θα κάνεις τα λαδάκια τους και θα τσεκάρεις βαλβίδες ανά 6000 :winka: :wave2:

nikos acab 13
23/08/2011, 14:22
Να εξηγήσω κάτι..ΔΕΝ είναι ότι δεν μ αρέσει πολυ η ΚΤΜ απλά λόγο οικονομικού προβλήματος και πολύ μεγάλης στενότητας στα οικονομικά μου αυτήν την εποχή ρωτάω γιατί αν είμαι καθε εβδομάδ συνεργείο σίγουρα δεν θα βγαίνω και για τα ενοίκια και τους λογαριασμούσ κ.λ.π. Μόνο ως προσ αυτότο θέμα είμαι διστακτικός. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους φίλοι μου για τις απαντήσεις σας.

nikos acab 13
23/08/2011, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αν όντως το θες, κοίτα για μοντέλα αν σε παίρνει οικονομικά από 2005 και μετά. Αλλά κάθε 3000 με 4000 χλμ θα κάνεις τα λαδάκια τους και θα τσεκάρεις βαλβίδες ανά 6000 :winka: :wave2:

σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου MikeG για την παραπάνω βοηθεια σου...:beer:

paranoid
23/08/2011, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το ξαναέχω πει αλλά δεν πειράζει ...


Άνθρωπος που σκέφτεται και ρωτάει αν θα πάρει ΚΤΜ, ΔΕΝ πρέπει να πάρει ΚΤΜ...!! :alien:

Αν έχει οδηγήσει συμφωνώ. Αν δεν έχει οδηγήσει, ΠΡΕΠΕΙ να οδηγήσει..:rotflmao: :smokin:

MG-KTiNoS
23/08/2011, 15:37
Υπολόγισε ότι τα ΚΤΜ είναι μηχανάκια περίπου ρέντι του ρέις.
Ως εκ τούτου θέλουν φροντίδα και λεφτά.
Αν δεν έχεις λεφτά ξέχασε το.
Υπολόγισε ότι χρήσιμη είναι και η εμπειρία.
(να προλαβαίνεις ας πούμε κάποιες μικρές βλάβες μόνος σου ΠΡΙΝ γίνουν ζημιές)

Να σου δώσω ένα παράδειγμα 4 ΤΔΜ και ένα ΑDV πήγαν βόλτα στη Βουλγαρία.
Για κάθε 2 στάσεις για βενζίνη των ΤΔΜ το ADV ήθελε άλλη μία.
Όταν όμως μπήκαν στο χωματόδρομο το ΚΤΜ έβγαλε φτερά ενώ οι άλλοι έκλαψαν.
Στο γυρισμό εθνική το ΚΤΜ εξαφανίστηκε έτσι απλά.
Την άλλη μέρα όμως μπήκε συνεργείο για μια φλάτζα που δάκρυσε και κατέβηκε μοτέρ.
Έγιναν και κάτι πειράματα με εξόδους σε στροφές.
Είναι ανάξια λόγου (τσάι με λεμόνι και δυο μπισκότα)

Συμπέρασμα αν έχεις χρήμα, τρέλα, και σκοπεύεις να ασχοληθείς πάρτο και θα σου μείνει αξέχαστο.
Αν πονάς για το κάθε ευράκι που πληρώνεις και δεν ξέρεις από μηχανές ξέχασε το.
Πες απλά δεν είναι για μένα ΤΩΡΑ και πήγαινε παρακάτω.
Σε μερικά χρόνια ποιος ξέρει μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα.

billk
23/08/2011, 15:55
ειλικρινά νομίζεις πως με αυτή την γενική ερώτηση θέλεις κάποια τουλάχιστον αντικειμενική απάντηση;

γνώμη μου είναι πως πλέον δεν υπάρχει μηχανή που να μην παρουσιάσει κάποια "παιδική ασθένεια" ή κάποια που σου εγγυάται κανείς πως θα σου κρατήσει για μια ζωή ή δεν θα σου βγάλει προβλήματα

προσωπικά μάρεσαν πάρα πολύ τα sm της ktm και έτσι δεν άργησα να πάρω ένα 690.
Η τιμή των σέρβις του είναι σε κανονικά επίπεδα (άκουγα πάρα πολλά περί του θέματος) και ακόμα πιο χαμηλά αν επιλέξεις κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο και όχι εξουσιοδοτημένο. Τιμές ανταλλακτικών σε κανονικές τιμές με τον ανταγωνισμό και αν δεν ξεχνάς τα σέρβις και το προσέχεις δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Θυμίσου πως με την αγορά ενος ktm πληρώνεις και τα πολύ καλά της περιφερειακά(white power αναρτήσεις - brembo φρένα)

Στην τελική αποφάσισε τι μοντέλο θες και δες σε σχέση με τον ανταγωνισμό τι προβλήματα μπορεί να σου βγάλει. Μέσα στο φόρουμ υπάρχουν πολλές απόψεις από κατόχους και για μηχανάκια κτμ και για μηχανάκια άλλων εταιρειών.
Αν όμως το μόνο κριτήριο σου είναι αυτό, μόνο και μόνο από πλευράς ψυχολογίας ακόμα και τίποτα να μην σου βγάλει (που αν το προσέχεις πιστεύω πως είναι σίγουρο) πάρε καλύτερα κάτι άλλο.

Allst@rf
23/08/2011, 16:01
οι τιμές ανταλλακτικών της ktm είναι λίγο τσίμπημενες θα έλεγα...

Πρόσεξε ,όχι αναλώσιμων αλλά ανταλλακτικών...


Τουλάχιστον για τα μεγάλα κυβικά...

emix24
23/08/2011, 17:41
Ας πω και γω την γνωμη μου, μιας και ειχα ενα KTM 950Adv (του 2003 μαλιστα) και τωρα εχω ενα ΚΤΜ 950Super Enduro, μοντελο 2007.Πριν απ αυτα ειχα ενα BMW R1200GS του 2004.

Και τα δυο ΚΤΜ ηταν (και ειναι) μεταχειρισμενα
Στο Adventure με το που το πηρα εμεινα απο δευτερευον συμπλεκτη. Το αλλαξα με το evolutione και ησυχασα. (180ευρω με τα μεταφορικα απο Αμερικη).
Μετα ειχα προβλημα με το κομπλερ της μιζας.700ευρω για καινουργιο ανταλλακτικο!!!! Το εφτιαξα στου Χελιωτη με 150ευρω.

Με το Super Enduro μεχρι στιγμης δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα.

Φυσικα ολα αυτα με το Adv συνεβηκαν γιατι τα μοντελα 2003 και πριν (καποια μετα αλλα και καποια 990), ειχαν εργοστασιακες ασθενειες. Με τον καιρο και ειδικα απο τα μοντελα 2008 και μετα τα περισσοτερα προβληματα διορθωθηκαν.

Σε σχεση με το BMW που ειχα και δεν ασχολιομουν με τιποτα εκτος απο το να εχει λαδια η μηχανη, στα ΚΤΜ εχω παντα την εννοια αν εχει λαδια, αν εχει παραφλου, αν ειναι οκ το ενα, αν ειναι οκ το αλλο. Οχι οτι συμβαινει κατι, απλα νοιωθω οτι πρεπει να εχω το νου συνεχεια. Αυτο καποιους τους πειραζει καποιους αλλους οχι. Εμενα μ αρεσει, γιατι μπορω να εχω γνωση της μηχανης μου και οχι να οδηγω ενα μαυρο κουτι. Αλλωστε εχω την ικανοτητα να μπορω να το "πειραζω" αρκετα. Οποτε μ αρεσει.

Το bmw που ειχα, αν και ηταν μοντελο του 2004 με σερβο, 4,5 χρονια δεν μου εβγαλε απολυτως τιποτα, παρ ολο που μ αυτο εχω κανει και τα δυσκολοτερα χωματα και παρα πολλα ταξιδια. Προς το τελος ομως της σχεσης μου μαζι του (τους τελευταιους 6 μηνες απο τα 5 συνολικα χρονια που το ειχα), επηδηχθη η Διας!

Ρελες αντλιας (150ευρω κοστος), σερβο/abs μοναδα( 2200ευρω κοστος, ασχετα αν πληρωσα στο τελος 1100ευρω), δισκος συμπλεκτη (400ευρω).
Παντως σε φυσιολογικο σερβις της bmw, πανω απο 180ευρω δεν ειχα δωσει ποτε.
Σε ΚΤΜ ομως σιγουρα το 250 το εχεις στην τσεπη οταν το πας για σερβις.

Μ ολα αυτα που γραφω θελω να πω στον φιλο μας οτι ολα ειναι σχετικα. Σιγουρα ενα ΚΤΜ δεν ειναι και οτι πιο φθηνο να το εχεις, αλλα αν το εχεις και προπαντων ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ, ειναι μια μηχανη που θα την αγαπησεις πραγματικα και δυσκολα θα σκεφτεις να παρεις κατι αλλο.

Προχωρα λοιπον και παρε το ΚΤΜ που θες και αν ζοριζεσαι οικονομικα προσπαθησε να το χρησιμοποιεις με συνεση και μονο εκει που πρεπει. Εγω πλεον το εχω μονο για βολτες και καμια φορα δουλειες αλλα εκτος Αθηνας. Πολυ σπανια ομως. Πιο πολυ μονο για βολτα γιατι ετσι το επελεξα.

Καλη αγορα...!

yiannis172
23/08/2011, 23:50
Αν ειναι προσεγμενο (εφοσον μιλαμε για μεταχειρισμενο) θα εισαι μια χαρα αν το σεβεσαι και το συντηρεις σωστα.Ολα τα αλλα που λεγονται ειναι ΜΑΛ****Σ να περναει η ωρα.Εφοσον τωρα πας για καινουργιο τοτε προχρωρα με τα 1000,μια χαρα αξιοπιστια εχουν και οσον αφορα τις αλλες χαρες (γκαζια,στριψιμο,φρενα,εμφανιση) ειναι απο αλλο πλανητη (εκτος εμφανισης που ειναι υποκειμενικο).

Σου ευχομαι να ευχαριστηθεις οτι κι αν παρεις.
:beer: :beer:

taxydromos
24/08/2011, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από emix24
Ας πω και γω την γνωμη μου, μιας και ειχα ενα KTM 950Adv (του 2003 μαλιστα) και τωρα εχω ενα ΚΤΜ 950Super Enduro, μοντελο 2007.Πριν απ αυτα ειχα ενα BMW R1200GS του 2004.

Σε σχεση με το BMW που ειχα και δεν ασχολιομουν με τιποτα εκτος απο το να εχει λαδια η μηχανη, στα ΚΤΜ εχω παντα την εννοια αν εχει λαδια, αν εχει παραφλου, αν ειναι οκ το ενα, αν ειναι οκ το αλλο. Οχι οτι συμβαινει κατι, απλα νοιωθω οτι πρεπει να εχω το νου συνεχεια.
Σε ΚΤΜ ομως σιγουρα το 250 το εχεις στην τσεπη οταν το πας για σερβις.


????εχω δυο κτμ 250 κ 950....το 250 τοχω 5 χρονια κ το 950 7 χρονια..
και τις δυο μοτοσυκλετες τις οδηγω κυριως στο χωμα και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν τσεκαρα τα λαδια
η το παραφλου η οτιδηποτε αλλο....κ δεν ειχα κανενα προβλημα!
τωρα αυτο με τα σερβις να το κοιταξεις γιατι κατι κανεις λαθος..
:)

emix24
24/08/2011, 12:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
????εχω δυο κτμ 250 κ 950....το 250 τοχω 5 χρονια κ το 950 7 χρονια..
και τις δυο μοτοσυκλετες τις οδηγω κυριως στο χωμα και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν τσεκαρα τα λαδια
η το παραφλου η οτιδηποτε αλλο....κ δεν ειχα κανενα προβλημα!
τωρα αυτο με τα σερβις να το κοιταξεις γιατι κατι κανεις λαθος..
:)

Κοιτα, δεν ειπα οτι χανει λαδια,χανει παραφλου ή οτιδηποτε αλλο. Απλα εχω στο νου μου οτι καπου καπου πρεπει να τα κοιταω. Δεν ξερω, ισως ειναι και η ιδεα μου. Ομως εχω την αισθηση οτι πρεπει να τα κοιταω.

Στο 950Adv καποια στιγμη "εφτυνε" το παραφλου. Κοιταξα και αλλαξα ταπα στο ψυγειο και ευτυχως διορθωθηκε. Στο SE μια φορα στο βουνο ανεβασε θερμακρασια στο "θεο". Τελικα αποδειχθηκε οτι και εκει η ταπα ειχε θεμα και ειχε χασει παραφλου. Γενικα και αοριστα οπως ειπα ισως θελω να εχω το νου μου. Δεν ειπα οτι συμβαινει συνεχεια κατι.

Τωρα για το σερβις, να σου πω την αληθεια δεν προλαβα στο 950Adv να κανω μεγαλο σερβις γιατι το πουλησα και στο SE ακομα δεν εχω κανει. Απο αλλους γνωστους και φιλους που εχω, οποτε εχουν παει για μεγαλο σερβις καπου εκει δινουν. 200-250ευρω.

Vstrommer71
24/08/2011, 13:09
Κι εγω καλα το πηγα,απο Vstrom ξεκινησα και σε 690 enduro κατεληξα:smokin:
Οι εντυπωσεις ειναι αυτες ακριβως που περιμενα
Το μηχανακι ειναι πραγματικα σε αλλο κοσμο απο τα αντιστοιχα σε μοτερ-αναρτησεις-φρενα-οδικη συμπεριφορα παντου,ειναι πραγματικα 60% ασφαλτο και 80% χωμα:lol:
Ως ευρωπαικο μηχανακι ομως εχει μικροκουσουρια με τα περιφερειακα κυριως.Πχ σπανε απο τους κραδασμους οι καθρεφτες,η εξατμιση ΚΑΙΕΙ του θανατου,τα πισω φλας γεμιζουν λασπη(!) και η κορνα ειναι για παπι
Μετα απο 36000χλμ χωρις σοβαρα προβληματα μπορω να πω οτι το μοτερ τουλαχιστον δειχνει ακμαιο και ικανο να βγαλει τα διπλασια και βαλε χλμ
Οι τιμες αναλωσιμων ειναι λογικες,των ανταλλακτικων λιγο πιο ακριβες(αλλα πολυ φτηνοτερες απο πολλα Γιαπωνεζικα) και το σερβις παροτι τα αναλωσιμα δεν ειναι απλησιαστα εντουτοις ειναι ακριβη υποθεση γιατι ειναι συχνα τα διαστηματα(5000μικρο-10000μεγαλο)
Αλλα αν βγει αλλο μηχανακι με το στησιμο,τα γκαζια,το μικρο βαρος και την ποιοτητα των πραγματων που κουβαλει το ΚΤΜακι και την ιδια ωρα θελει service καθε 50000χλμ να μου πειτε να το παρω!:smokin:
Οποτε ενσυνειδητα κατεληξα στο μηχανακι αυτο και μεχρι ωρας εχει βγει απλα τελειο

taisteal
24/08/2011, 15:06
οσα ΚΤΜ οδηγησα ηταν αστερια και ερωτευσιμα.μικροθεματα εχουν,αλλα δεν ειναι τα μονα με παιδικες ασθενειες.το θεμα ειναι αν το ειδες και το καψουρευτηκες παρτο γιατι αν συμβιβαστεις με σχιστοματικο θα ξενερωσεις μετα.η καψουρα και η τσιπουρα πληρωνονται παντως

Black Mamba
24/08/2011, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από tommy dakar
οσα ΚΤΜ οδηγησα ηταν αστερια και ερωτευσιμα.μικροθεματα εχουν,αλλα δεν ειναι τα μονα με παιδικες ασθενειες.το θεμα ειναι αν το ειδες και το καψουρευτηκες παρτο γιατι αν συμβιβαστεις με σχιστοματικο θα ξενερωσεις μετα.η καψουρα και η τσιπουρα πληρωνονται παντως

+640 +690 +950 +990 :beer: :beer:

macdeath_s
24/08/2011, 19:52
O oldman μίλησε σωστά.

Greg_950 S
24/08/2011, 22:09
Αν τα οδηγήσεις μια φορά, κολλάς "πορτοκαλί" σύνδρομο στέρησης....:winka:

640 ADV + 640 Six Days + 450 EXC + 950 ADV S + 690 END.+...............+..........+.............:sun:

menelaos46
24/08/2011, 22:13
:yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck:

p@nos
24/08/2011, 22:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το ξαναέχω πει αλλά δεν πειράζει ...


Άνθρωπος που σκέφτεται και ρωτάει αν θα πάρει ΚΤΜ, ΔΕΝ πρέπει να πάρει ΚΤΜ...!! :alien:


nai alla bori na skeftete enalaktiki husqvarna, husaberg klp klp klp opote giati na mi rotisi

:D :D :D

menelaos46
24/08/2011, 22:29
κοιτα η γνωμη μου ειναι να μη παρεις ktm.. γιατι αν πραγματικα ηθελες αυτη τη μηχανη δεν θα εκανες τετοιες ερωτησεις αλλα θα τρελενοσουν απο την αναμονη! ειναι σα να στη πεφτει μια διμετρη μοντελα κ εσυ να ρωτας αν ξοδευει πολλα για μανικιουρ....ελεος!! (παρε τον τζαπονε μη παθεις κανα εγκεφαλικο εν τελει)

Αν στην πέφτει μια δίμετρη μοντέλα και τρελαθείς και την παντρευτείς εκεί να δεις μετά εγκεφαλικό............:bawl: :bawl: :bawl:

Zid
25/08/2011, 05:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
????εχω δυο κτμ 250 κ 950....το 250 τοχω 5 χρονια κ το 950 7 χρονια..
και τις δυο μοτοσυκλετες τις οδηγω κυριως στο χωμα και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν τσεκαρα τα λαδια
η το παραφλου η οτιδηποτε αλλο....κ δεν ειχα κανενα προβλημα!
τωρα αυτο με τα σερβις να το κοιταξεις γιατι κατι κανεις λαθος..
:)

Ελα να πάμε καμια βολτα καμια μέρα και στην επόμενη μη τσεκάρεις παραφλου να δουμε τι θα γίνει.. ...:bigcry:

Allst@rf
25/08/2011, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
:yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck:

εσυ τι επαθες ρε?


:confused: :confused:


το smr τις προαλλες ,κομπο το εκανες...


:lol:

taxydromos
25/08/2011, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Ελα να πάμε καμια βολτα καμια μέρα και στην επόμενη μη τσεκάρεις παραφλου να δουμε τι θα γίνει.. ...:bigcry:

παιρνουν παραφλου τα ποδηλατα?
..πριν βαλω το βεντιλατερ μου εχει πεταξει τα υγρα στη κιθαρα με 40c, τοτε που σας εχασα ορε!

megalexandros
25/08/2011, 23:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
παιρνουν παραφλου τα ποδηλατα?
..πριν βαλω το βεντιλατερ μου εχει πεταξει τα υγρα στη κιθαρα με 40c, τοτε που σας εχασα ορε!
1)Αν το θες παρτο!
2)Αν το θες αλλα..... μην το παρεις!
3)Πουλαω 640 θες;

menelaos46
26/08/2011, 05:09
εσυ τι επαθες ρε? το smr τις προαλλες ,κομπο το εκανες...

για μια νύχτα είναι καύλα...:beer:

MiltiadisK.D
29/12/2011, 17:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
για μια νύχτα είναι καύλα...:beer:
τα πολλα λογια ειναι φτωχια,ΚΤΜ και τα μυαλα στα καγκελα!!!,:a016: :a015: :a016: :a015:,συντηρηση στην ωρα τους,μηχανικοι που γνωριζουν τι σημαινει ευρωπαικο και πινε του το αιμα! :a023:

nikolas1709
29/12/2011, 17:28
απογορευετε hondaκιδες να παιρνουν KTM :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

chr1s73
29/12/2011, 17:32
Ειχα για το εντουρο 2χρονο και μετα πηρα 4χρονο κανενα προβλημα οσον αφορα την αξιοπιστια τους , φιλος με 450 εντουρο μοντελο 2005 το αλλαζει λαδια και το κανει σερβις μια φορα το χρονο και δεν εχει βγαλει τιποτα περα απο αναλωσιμα . Ολα τα μηχανακια θελουν την συντηρηση τους . Η κτμ παντως χρησιμοποιει κορυφαια υλικα οπως , wp , brembo , excel κλπ . Δεν ειναι τυχαιο που τα περισσοτερα μηχανακια στο βουνο ειναι πορτοκαλι :wave2:

Ktm.Prestige
29/12/2011, 19:18
Σε καλή κατάσταση να είναι , γιατι για μεταχείρο σε κόβω , στην ώρα τους τα service απο Μάστορες που γνωρίζουν το ευρωπαικό και θα είσαι με ενα μόνιμο χαμόγελο.

Άκουσα για supermotard οτι ενδιαφέρεσε , μη κάτσεις να ασχοληθείς καθόλου με τον ανταγωνισμό , τι να δεις δηλαδή , το ΧΤ ή το BMX ( FMX)?

Εκτός και πας στο άλλο το θηρίο (Aprillia SXV 550)

:beer:

taisteal
29/12/2011, 19:31
ΚΤΜ RULEZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allst@rf
29/12/2011, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από tommy dakar
ΚΤΜ RULEZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:lol: :lol:

σίγουρα τα βλέπεις και στον ύπνο σου εσυ...:beer:

taisteal
29/12/2011, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
:lol: :lol:

σίγουρα τα βλέπεις και στον ύπνο σου εσυ...:beer:

και στον υπνο μου και στο ξυπνιο μου:winka:

:beer: :beer: :beer:

Allst@rf
29/12/2011, 20:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από tommy dakar
και στον υπνο μου και στο ξυπνιο μου:winka:

:beer: :beer: :beer:

την υπογραφή μου την έχεις διαβάσει προσεκτικά;


:a13:

taisteal
29/12/2011, 20:36
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
[B]την υπογραφή μου την έχεις διαβάσει προσεκτικά;


ναι,ψαχνεσαι για χωματινο?

Allst@rf
29/12/2011, 20:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από tommy dakar
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
[B]την υπογραφή μου την έχεις διαβάσει προσεκτικά;


ναι,ψαχνεσαι για χωματινο?

έχεις π.μ.


:winka:

Hintro
15/02/2012, 20:27
Πρώτο μου μηχανάκι ΚΤΜ lc4 2002 το πέταξα όλο κράτησα μοτέρ και σκελετό και έγινε prestige του 2004. Συνεργείο δεν έχει πατήσει ποτέ και ούτε πρόκειται... Δεν ήξερα τίποτα από ΚΤΜ μου τα έμαθε όλα ένας φίλος μου αφού τραβηχτήκαμε και το φτιάξαμε μαζί και τώρα το σενιάρο σόλο. Επειδή έχουν μάθει όλοι και τα φτιάχνουν μόνοι τους στα συνεργεία σου πιάνουν τον κώλο. Αν περάσεις στην φάση ΚΤΜ να είσαι έτοιμος για αδρεναλίνη, δύναμη και γκαφρά για τις μικροζημιές που ΜΠΟΡΕΙ να βγάλει. (Του κολλητού μου το lc4 του 2005 δεν έχει ζητήσει τίποτα)

GiannisBlessed
16/02/2012, 01:12
καλα δε λεω παντως ουτε εγω κοιταω ποτε παραφλου ουτε λαδια ουτε τπτ μια φορα καπου καπου λαδωνω λιγο την αλυσιδα!!κομπλε!!:lol: :D


247611

Allst@rf
16/02/2012, 15:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
καλα δε λεω παντως ουτε εγω κοιταω ποτε παραφλου ουτε λαδια ουτε τπτ μια φορα καπου καπου λαδωνω λιγο την αλυσιδα!!κομπλε!!:lol: :D

κούκλα...


:beer:

GiannisBlessed
16/02/2012, 16:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
κούκλα...


:beer:

χαχαχα:lol:

οντως ειναι!!
αλλα δεν ειναι δικο μου:(

βλακειες λεω απο την ζηλεια μου!!:p