View Full Version : Η μαγεια της μοτοσυκλεττας 1931-1960
Το 997cc είχε 42 HP, 197 κιλά, και 4 ταχύτητες. :p
111725
peskandritsos
09/12/2008, 11:36
VINCENT
149845
peskandritsos
09/12/2008, 11:37
MATCHLESS 500 1957
149846
peskandritsos
09/12/2008, 11:38
KAI TO MOTEP TOY
149847
peskandritsos
09/12/2008, 11:40
Αυτος ο freestyle τι σας λεει???
149848
Το γκουγκλ στην προσπαθεια του να ψηφιοποιήσει ότι εχει τυπωθεί απο τον γκουτενμπεργκ και δωθε πηρε το περιοδικό LIFE και το κοτσαρε σε μια βολική δ/νση στο ιντερνετ.
http://images.google.com/hosted/life
πατας το λινκ γραφεις στο search box "motorcycles" (χωρις τα εισαγωγικά ή ότι άλλο θες σχετικό) και σου βγαζει απιστευτες φώτο.
χωρίς λεζάντες για ναξερεις τι είναι (αν ειναι καποιος τεσπα σα και μενα σιγουρα δε ξερει τι ειναι)
εχω περασει ώρες να τις χαζευω.
(συγχαρητηρια για το θρεντ με τις κουκλες παντως.
christostr
11/02/2010, 02:30
1932 BSA W32 sidecar
188533
christostr
11/02/2010, 02:30
...
188534
christostr
11/02/2010, 02:31
:smilea:
188535
christostr
11/02/2010, 02:32
:beer:
188536
christostr
11/02/2010, 02:33
:smokin:
188537
christostr
11/02/2010, 02:34
1938
TRIUMPH speed twin
188538
christostr
11/02/2010, 02:35
;)
188539
christostr
11/02/2010, 02:36
:eek:
188540
christostr
11/02/2010, 02:36
...
188541
christostr
11/02/2010, 02:37
Προσέξτε κρύσταλο
188542
christostr
11/02/2010, 02:40
1956
ARIEL Square 4 & garrard side car
188543
christostr
11/02/2010, 02:41
:eyepop:
188544
christostr
11/02/2010, 02:41
Λιμουζίνα λέμε
188545
christostr
11/02/2010, 02:42
;)
188546
christostr
11/02/2010, 02:43
..
188547
christostr
11/02/2010, 02:44
.
188548
IRAKLIS VOLOS
28/04/2012, 22:24
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ OPEL ΤΟΥ 1930 256094
IRAKLIS VOLOS
28/04/2012, 22:32
256096256097256098:D
Pardalotzatziki
21/12/2012, 12:35
1941 Indian Military Model 841
http://motorcyclerepublik.org/index.php/el/
Coyote.V
30/04/2015, 16:37
Όταν ο Φρανκενστάιν έχει κέφια... :lol:
334822
zannisvel
30/04/2015, 16:44
Πρεπει να βαζει φωτια στην ασφαλτο.... :yuck:
IRAKLIS VOLOS
05/05/2015, 19:13
335074ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΤΡΑ ΕΒΑΖΑ ΕΓΩ ΦΟΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟ 1983
sapila racing
06/05/2015, 09:20
335074ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΤΡΑ ΕΒΑΖΑ ΕΓΩ ΦΟΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟ 1983
Γιατί το λές σκοτώστρα το Aspes Juma φίλε?
Την φωτό παντως δεν την εβγαλες εσυ, εγω την εβγαλα. ;)
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=57192
IRAKLIS VOLOS
10/05/2015, 18:39
Γιατί το λές σκοτώστρα το Aspes Juma φίλε?
Την φωτό παντως δεν την εβγαλες εσυ, εγω την εβγαλα. ;)
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=57192
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΝΟΗΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΦΟΤΩ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΟΤΟΣΤΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ.ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!
http://motorcyclerepublik.org/index.php/el/
αλλαξε η συντομευση:
https://motorcyclerepublik.org/
sapila racing
08/10/2020, 09:00
Παρακαλώ σεβαστείτε το thread.
Τα άσχετα θα φευγουν με τη μια.
Zundapp 1955 μοντέλο
421585
421586
Zornapa22
09/10/2020, 10:47
Τα παλιά moelos είναι όμορφα
Μουσεια μοτοσυκλετας:
https://www.hellasdirect.gr/blog/ta-10-mouseia-motosukletas-pou-prepei-na-episkephtheis-bikes-blogpost/
Ο θείος μου με τη Horex Imperator του στην παγωμένη λίμνη της Καστοριάς τη δεκαετία του 50'...
448751
Τετρακοσάρα δικύλινδρη σε σειρά και κοντά 200 κιλά βάρος, όταν διέσχισε τη λίμνη για πρώτη φορά τον είχαν γράψει οι εφημερίδες και όταν έλεγα την ιστορία αυτή στο σχολείο γελούσαν όλοι μέχρι που βρέθηκε το παραπάνω αποδεικτικό :)
Από τη χρυσή εποχή της γερμανικής μοτοσικλέτας με δεκάδες μάρκες όπως Horex, Adler, Zündapp, NSU, Sachs να παράγουν πραγματικά αριστουργήματα πριν την έλευση των πρώτων προσιτών αυτοκινήτων που τις οδήγησαν είτε στο κλείσιμο, είτε στην αλλαγή αντικειμένου.
Η παραγωγή της Horex τερματίστηκε όταν εξαγοράστηκε από τη Daimler-Benz το 1960.
ΥΓ: Για να δείτε από τι οικογένεια κληρονόμησα το μικρόβιο, ο νεαρός της φωτό κυκλοφορεί ακόμη με δίκυκλο σε ηλικία σχεδόν 90 ετών και η συγχωρεμένη η μητέρα μου βόλταρε με την Horex πιτσιρίκα χωρίς να φτάνει να πατήσει κάτω, έκοβε ταχύτητα και τη σήκωναν από τη σέλα τα αδέρφια της :eek:
Ο ίδιος θείος με Adler 250 του 1955 – προσέξτε το pin striping στο ντεπόζιτο, το ρυθμιζόμενο ζελατινάκι και κυρίως το bar-end καθρεφτάκι :cool:
449514
Επίσης δικύλινδρη σε σειρά αερόψυκτη αλλά δίχρονη και πανάλαφρη, έβγαινε και σε μοντέλο S μονόσελο και με την εξάτμιση ψηλά.
Τέλη δεκαετίας του '50 και ελεύθερο πουλί - μόλις έχει απολυθεί (στην επάνω φωτό είναι ακόμα φαντάρος)...
Το αυτοκίνητο δίπλα και αυτό δίχρονο, τρικύλινδρο αλλά υδρόψυκτο, η DKW είχε αποφασίσει να παραμείνει δίχρονη μέχρι τέλους - o ένας εκ των τεσσάρων κρίκων του σήματος της Auto Union, της σημερινής Audi :)
doctoras
06/01/2024, 16:25
Ρισπεκτ για την ιστορική αναδρομή!!
Η περιγραφή αξία της εικόνας!!
ΥΓ: Για να δείτε από τι οικογένεια κληρονόμησα το μικρόβιο, ο νεαρός της φωτό κυκλοφορεί ακόμη με δίκυκλο σε ηλικία σχεδόν 90 ετών και η συγχωρεμένη η μητέρα μου βόλταρε με την Horex πιτσιρίκα χωρίς να φτάνει να πατήσει κάτω, έκοβε ταχύτητα και τη σήκωναν από τη σέλα τα αδέρφια της :eek:
:a23::a23::a23: Για τον θείο!
Να φτάσουμε κι εμείς σε τέτοια ηλικία και να καβαλάμε ακόμα! :beer:
Ρισπεκτ για την ιστορική αναδρομή!!
Η περιγραφή αξία της εικόνας!!
Όπως λέει και το τραγούδι, I heard your voice through a photograph - I thought it up and brought up the past...
Να είσαι καλά Χρήστο :beer:
:a23::a23::a23: Για τον θείο!
Να φτάσουμε κι εμείς σε τέτοια ηλικία και να καβαλάμε ακόμα! :beer:
Τώρα θέλει ηλεκτρικό, όχι τρίκυκλο, κανονικό!
Περιμένει (μάταια) να χαλάσει το Honda Lead του για να το πάρει :D
Πολύ όμορφες εικόνες Παντελή...το κείμενο ακόμη πιο όμορφο και νοσταλγικό...
Respect άπειρα φίλε!!
Πολύ όμορφες εικόνες Παντελή...το κείμενο ακόμη πιο όμορφο και νοσταλγικό...
Respect άπειρα φίλε!!
Να είσαι καλά φίλε μου, οι παλιές ιστορίες και φωτογραφίες έχουν πάντα τη δική τους γοητεία και χαίρομαι ιδιαίτερα για την ανταπόκριση :)
doctoras
09/01/2024, 21:26
Το θρεντ είναι όαση, ψάχνουμε την μηχανή του χρόνου…
Να φανταστείς τελευταία που ανοιγω το κουτί βλέπω μουσικό καφενείο με Τσιβιλίκα και νότες με Μαλβίνα, επειγόντως μια χρόνοκαψουλα….
...επειγόντως μια χρόνοκαψουλα...
Είναι άτιμα πράματα η φωτογραφία και η μουσική, όσο και υπέροχα.
Επικίνδυνες παγκόσμιες γλώσσες...
Μετά από...ανασκαφή, πάμε στην πρώτη Adler του θείου μου, Adler M 200 λοιπόν μία αλλοτινή Πρωτομαγιά, με το πανέμορφο leading link μπροστινό της σε πρώτο πλάνο :)
451216
Αερόψυκτη, δικύλινδρη σε σειρά και τετρατάχυτη παρακαλώ, μία μοτοσικλετάρα με τα όλα της, χάρμα οφθαλμών και αντικείμενο φθόνου για την εποχή!
Προσέξτε τις διπλές τάπες στο ρεζερβουάρ και το υπέροχο μπροστινό φτερό...
451217
Ο patient zero και super spreader του δίτροχου μικροβίου στην οικογένεια, ο παππούς μου, τη δανείστηκε για μία...βόλτα και έφτασε μέχρι την Κοζάνη με τη γιαγιά μου :lol:
Όπως καταλαβαίνετε ο δικύλινδρος σε σειρά που συναντάμε πλέον παντού δεν είναι κάποιο νέο φρούτο καθώς ήταν της μόδας από πολύ παλιά για τα πλεονεκτήματα που ξέρουμε σήμερα, αλλά και γιατί επέτρεπε την ευκολότερη χρήση μονού καρμπυρατέρ.
Επίσης παρόμοια πιρούνια με μοχλικό σύνδεσμο ήταν πολύ αποτελεσματικά, ελαφρύτερα και πιο καλά στους καρόδρομους της εποχής από τα τηλεσκοπικά πιρούνια, ειδικά όταν συνδυάζονταν με κάποιου είδους απόσβεση.
Μετά από λίγα χρόνια επικράτησε το υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, την πατρότητα του οποίου έχει η BMW αλλά διεκδικούν και άλλες τρεις εταιρίες, με την πρώτη να πειραματίζεται μέχρι και σήμερα με διαφορετικά μπροστινά συστήματα.
Ο «πατριάρχης» της δίτροχης ιστορίας της οικογένειας, Matchless G80S του 1950!
Μετά από εννέα χρόνια παγκοσμίων και εμφυλίων πολέμων, μέσα από τα ερείπια της ρημαγμένης Ελλάδας άρχιζε να φαίνεται η ελπίδα στα μάτια των ανθρώπων για μία καλύτερη ζωή…
454506
Στη μεταπολεμική Ελλάδα η εμφάνιση ακόμα και ενός ποδηλάτου, πόσω μάλλον μίας μεγάλης μοτοσικλέτας, σε κάποιο χωριό και όχι μόνο αποτελούσε γεγονός και αφορμή για φωτογραφία για μικρούς και μεγάλους!
Και τούτη ήταν ένα κανονικό βρετανικό τανκ, ένα πραγματικό thumper 500 κυβικών και απίστευτα άνετη και αξιόπιστη για την εποχή, με ψαλίδι (!!!) και αμορτισέρ πίσω – έστω και μικροσκοπικά, και μία πρώιμη εκδοχή υδραυλικού πιρουνιού κλειστού τύπου μπροστά που είχε εξελιχθεί για στρατιωτική χρήση. Τα 23 της άλογα ήταν διαθέσιμα άμεσα από χαμηλά καθώς η (θεωρητική) τελική των 130χλμ/ώρα ήταν ούτως ή άλλως επιστημονική φαντασία για τις συνθήκες της εποχής. Tετρατάχυτη με τον λεβιέ στα δεξιά κατά την αγγλική παράδοση!
https://www.youtube.com/watch?v=JNTeS6QHLVE&t=44s&ab_channel=ClassicSuperBikes
Λίγα χρόνια πριν ο συνονόματος παππούς μου είχε γυρίσει από τον πόλεμο με την υγεία του κατεστραμμένη, μία σαρδέλα στο μανίκι και ένα σαραβαλιασμένο ιταλικό ποδήλατο λάφυρο από το αλβανικό μέτωπο και από τότε το δίτροχο μικρόβιο δεν τον εγκατέλειψε ποτέ!
Με τη Matchless αυτή λοιπόν, τη Ματσόλα του όπως τη βάφτισε αυτομάτως, έγινε μοτοσικλετιστής, μηχανικός και ταξιδευτής μαζί τη γιαγιά μου γυρίζοντας όλη τη Βόρεια Ελλάδα σε μία εποχή το ταξίδι με μηχανή φάνταζε σαν κάτι… εξωγήινο.
Με τη στιβαρή κατασκευή, την άφθονη ροπή και κυρίως την μπροστά από την εποχή της ανάρτηση που πρόσφερε μοναδική άνεση στους τραγικούς δρόμους της εποχής, η Ματσόλα ήταν εγγύηση!
Το μόνο αρνητικό ήταν ότι με όσα τράβηξε στον πόλεμο ο παππούς μου έπινε πολύ, όπως και οι περισσότεροι άντρες εκείνες τις εποχές, και τη νύφη την πλήρωνε πάντα η γιαγιά μου που είχε περισσότερα σπασμένα κόκκαλα και από τον Ντούχαν :lol:
Οι ιστορίες που άκουγα μικρός από τους ίδιους άπειρες, με αποκορύφωμα τη βούτα από γεφύρι έξω από την Καστοριά και σε γκρέμι λίγο πριν την Καβάλα όπου ο παππούς είχε τη φαεινή ιδέα να σβήσει τη μηχανή για οικονομία σε κατηφορικές στροφές :plaf:
Και αρκετά χρόνια μετά τις ιστορίες αυτές είχα την τύχη να συναντήσω μία παρόμοια Ματσόλα στο μουσείο αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας του Ντόνιγκτον – προσέξτε και το φροντίδα και Προδέρμ ταψάκι με την άμμο από κάτω:
454507
Η εταιρεία τελικά συγχωνεύθηκε με τη Norton το 1966 και, δυστυχώς, το μεγάλο Μ δεν ξαναστόλισε έκτοτε άλλη μοτοσικλέτα.
Τελικά ο θείος δεν είχε αφήσει τίποτα στα νιάτα του, να και το mega scooter της εποχής - Heinkel Tourist στα μέσα της δεκαετίας του '50 :cool:
458820
Θυμάται ότι είχε μίζα άρα είναι το μοντέλο των 174 κυβικών και τετράχρονο παρακαλώ, και με αλυσίδα κλειστού τύπου μέσα στο ψαλίδι :)
458821
458822
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.