PDA

View Full Version : Ανορθωτής, μπαταρία ή κάτι άλλο?



ThanosMr
01/09/2011, 19:37
Καλησπέρα στους φίλους μοτοσυκλετιστές..

Μετά από ένα ταξίδι (βραδυνό) και χωρίς ένδειξη προβλήματος έφτασα σπίτι. Αφού ξεφόρτωσα τη μηχανή πήγα να την βάλω μπροστά χωρίς επιτυχία.
Τσέκαρα την μπαταρία και είδα ότι είναι ξεφόρτιστη.
Αφού την φόρτισα πλήρως την τοποθέτησα στην μηχανή και άρχισα τις μετρήσεις με πολύμετρο.
Σβηστή μου έδειχνε κανονικά 12,50ν. Με αναμένη τη μηχανή έδειχνε μέχρι 12,50ν. Όταν δε άναψα τα φώτα η ένδειξη ήταν μέχρι 11,98ν. Όσο ανέβαζα στροφές έπεφτε κι άλλο.

Κοίταξα τις φύσες του ανορθωτή και τα καλώδια χωρίς να διακρίνω κάτι καμμένο. Έδειχνε σε καλή κατάσταση.Έριξα και σπρέυ ηλεκτρικών επαφών και επαλήθευσα τα ανωτέρω χωρίς να αλλάξει κάτι από τις ενδείξεις.

ποιά η γνώμη σας και τι μπορεί να συμβαίνει?

(Τη μηχανή την έχω δύο μήνες και απ' ότι μου είπε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν είχε αλλάξει ανορθωτή. Επίσης δεν γνωρίζω και πόσο καιρό είναι η μπαταρία πάνω στη μηχανή)

castor
01/09/2011, 22:08
Καραμπινατος ανορθωτης :a015:

Αν δεν ηταν ,θα επρεπε οταν μετραγες με αναμενη μοτο και γκαζι ,να σου δειχνει 14-15 στο πολυμετρο !!!Δεν φορτιζει την μπαταρια !!!:beer:

ThanosMr
02/09/2011, 17:01
είχες δίκιο φίλε castor...
Στον ανορθωτή ήταν το πρόβλημα..
Αλλάχθηκε με καινούργιο από sxelectronics ...

Καλές βόλτες σε όλους ...



:wave2:

castor
03/09/2011, 15:48
Εεεεεεε,:winka: :winka:

Ειναι γνωστο πια,οτι το Αφρικα βγαζει ,ανορθωτη και τρομπα βενζινης !!
και ΤΙΠΟΤΕ αλλο !!!:sun: :sun:

Για αυτο κυκλοφορει ακομα στους δρομους,υστερα απο τοσα χρονια !! :beer: :beer:

Africaptan
17/12/2011, 22:55
Μαλλον ηρθε και η σειρα μου.
Και σαν παλιος Africaνος δεν θα ειχα καμια αμφιβολια, αν δεν υπηρχαν καποια...γεγονοτα.
Θ αρχισω απ την περασμενη βδομαδα που αρχισε να μου κανει καποια "νερα" με την τροφοδοσια.
Παντα την βαζω μπροστα με τσοκ. Μια βδομαδα περιπου τωρα, μιζαρω με τσοκ, δεν παιρνει και αρχιζουν οι κανονιες, μεχρι που στο τελος αδειαζει η μπαταρια (ok, εχει τα χρονακια της). Την φορτιζω και παρατηρω οτι αλλαξε συνηθειες και περνει μπροστα χωρις τσοκ (ασχετα οτι πρεπει να κραταω για λιγο το γκαζι με το χερι, αφου λογικο δεν κραταει ρελαντι).
Σκεφτηκα οτι ειναι θεμα τροφοδοσιας και την πηγα εχθες στο συνεργειο.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι δεν νομιζει να εχει κατι τετοιο και να αλλαξω βενζιναδικο και τα ξαναλεμε.
Τοτε σκεφτηκα οτι την περασμενη μερα, με αφησε και το αμαξι, και καπακι σκεφτηκα οτι ειχα φουλαρει και τα δυο οχηματα απο ενα καινουριο πρατηριο που ανοιξε στη γειτονια μου.
Ευχαριστω πολυ και φευγω. Ας βαλω και δυο "καλες" λαμπες Philips 5000 κεριων. Αλλαζω και λαμπες, γεμιζω βενζινη απο αλλο πρατηριο αφου ετσι κι αλλιως ειχα ελαχιστη απ την προηγουμενη και παω σπιτι. Κανενα προβλημα.
Σημερα ξυπνω και βαζω μπροστα. Ok, ολα καλα. Φευγω για μια αποσταση 50 χιλιομετρων.
Οδηγω σε αρκετα σβελτους ρυθμους (5-7000 στροφες) και με τα φωτα οπως παντα ανοιχτα.
Φτανω στον προορισμο μου, σβηνω για 1-2 λεπτα και επειδη ενοχλουσε εκει που την αφησα παω να την ξαναβαλω μπροστα, αλλα τζιφος.
Δευτερα, κατηφορα, ετοιμος. Αυτη τη φορα, σβηστα τα φωτα. Κανενα προβλημα, παρολο που οδηγουσα για 5 λεπτα και σταματουσα για μια ωρα.
Λογικα ειναι ανορθωτης, αλλα με βαζουν σε σκεψεις ολ αυτα τα παραξενα γεγονοτα...

spyrakos35
17/12/2011, 23:09
για μένα πάντως, προκειμένου να γίνεται σωστή δουλειά (και να μην αλλάζουμε μπαταρίες και ανορθωτές τσάμπα), θα πρέπει να μετράτε το ρευμα σε πηνία - ανορθωτη - μπαταρία προκειμένου να ελεγχεται όλη η "διαδρομή" του ρεύματος και να είστε 100% σίγουροι για το που είναι η βλάβη....



:beer: