View Full Version : νεοπας εδω...τη γνωμη σας κυριοι!
καταρχας καλως σας βρηκα :)
το στορι παει ως εξης: ειμαι 25 και πριν ενα χρονο εβγαλα διπλωμα για αυτοκινητο.ο λογος που αργησε τοσο πολυ ειναι οτι ποτε δε μου αρεσε το μεσο,παντα γουσταρα τις μηχανες,αλλα βαλε κατι η δουλεια που απαιτουσε καποια στιγμη να οδηγω αμαξι,βαλε και τις απειρες καταρες απο συγγενεις και φιλους του τυπου "θα σε σκοτωσουν με τη μηχανη,θα γινεις μακαριτης" και αλλα πολλα..."ωραια" εκανα τη βλακια και εβγαλα διπλωμα για αμαξι,χρεωθηκα και καμποσα φραγκα για μεταχειρισμενο το οποιο οσο μπορω αποφευγω να το οδηγω γιατι πολυ απλα δε τη γουσταρω την ολη φαση.εγω+αμαξι=δε κολλαμε.σκεφτομαι λοιπον αυτες τις μερες να αγνοησω τις καταρες και τα ξορκια και να ξεκινησω μαθηματα,για 125ρι αρχικα,μιας και δεν εχω καμια απολυτως εμπειρια σε μηχανη.ξερω ομως οτι το γουσταρω (ισως φταινε και τα γονιδια του μακαριτη του πατερα μου που ηταν μηχανοβιος στα νιατα του,who knows..).δε ξερω πως θα βγει,εχω ενα καλο προαισθημα παντως.αν και διαβαζοντας στο φορουμ ειδικα στο κομματι με τεχνικες κλπ,προβληματιστηκα λιγακι με ολα αυτα περι στροφων,τιμονια και ιστοριες.σιγουρα ενα παπι θα ειναι πιο ευκολοδηγητο,αλλα η ολη φαση τελικα εξαρταται πιο πολυ στη τεχνικη και λιγοτερο στο "feeling"?ειναι τοσο δυσκολο οντως?μηπως ειναι πολυ αργα απο αποψη ηλικιας να ασχοληθω?..επισης,επειδη οι πιο πολλες σχολες οδηγησης ειναι για τα μπαζα,θα ηθελα σε pm (για να μη λεμε οτι κανουμε και διαφημιση) καποια προταση για σχολη οπου τουλαχιστον για μηχανη θα μαθω 2 πραγματα τα οποια δε θα πρεπει να τα ξεχασω και να μαθω απ'την αρχη οπως εγινε με το αμαξι.τελος,τι ειναι καλυτερα για αρχη,παπι η σκουτερ?με προβληματιζει καπως το οδοστρωμα της αθηνας που ειναι ολο λακουβες,δε λεει να τρωω σαβουρδα σε καθε λακουβα....οκ αρκετα σας ζαλισα ευχαριστω οσους εχουν την υπομονη να διαβασουν το ποστ και να απαντησουν.
χαιρετω :)
Το καλυτερο για αρχη ειναι αυτο:
CBF250 4000 eyro
22458
Επειδη εχει μονο 20.4 αλογα, σε καλεθπτει και το διπλωμα, για Α1
Με το δίπλωμα που θα βγάλεις θα μπορείς να οδηγήσεις μοτοσυκλέτα μέχρι 31 άλογα.Καλύτερα είναι να ξεκινήσεις με μικρή μοτοσυκλέτα όπως Yamaha XT125X/R------Honda XR125L η CBR125R που αρχίζουν από 2.800 εως 3.300 και Yamaha DT125RE---Honda CBF250 γύρω στα 4.000+- Είναι όλα ευκολοδήγητα,ποιο ασφαλή από παπί και σκούτερ και θα αποκτήσεις εμπειρία για να πάρεις μετά μια μεγαλύτερου κυβισμού.
αν και διαβαζοντας στο φορουμ ειδικα στο κομματι με τεχνικες κλπ,προβληματιστηκα λιγακι με ολα αυτα περι στροφων,τιμονια και ιστοριες.σιγουρα ενα παπι θα ειναι πιο ευκολοδηγητο,αλλα η ολη φαση τελικα εξαρταται πιο πολυ στη τεχνικη και λιγοτερο στο "feeling"?ειναι τοσο δυσκολο οντως?
Τώρα που είναι αρχή μην αγχώνεσαι με αυτά.Σε αυτό που πρέπει να δώσεις βάση είναι στην ασφάλειά σου.Αγοράζεις προστατευτικό εξοπλισμό(κράνος,μπουφάν,μπότες,γάντια κτλ) και παίρνεις μια μυρωδιά απο το τι επικρατεί στους Ελληνικούς δρόμους(π.χ σταματάς σε κάθε στενό ακόμα και αν δεν έχεις εσύ STOP,προσέχεις τον ταρίφα,το βλάκα οδηγό που δεν ξύπνησε καλά κτλ κτλ).Μετά απο κάμποσα χιλιόμετρα αρχίζεις να ψάχνεσαι.
Την τεχνική την μαθαίνεις/σου την λένε/την διαβάζεις κάπου.Η διαφορά μάλλον είναι στο ''feeling'' δηλαδή στο πόσο εύκολα θα κάνεις πράξη αυτά που έμαθες και γενικα το ψάξιμο δεν τελειώνει ποτέ...όρεξη να χεις.
Καλως ήρθες στον κόσμο των 2 τροχών!!
:beer: :beer:
Καλώς μας ήλθες κι από εμένα!
:beer:
Όσον αφορά στο ποια μηχανή θα είναι η πρώτη σου, θα σε βοηθήσουν πολύ οι παλαιότεροι...
Επίσης, κάνε κι ένα search σε παλιότερα threads...
Θα βρεις σίγουρα πολλές πληροφορίες και γνώμες...
Προσωπικά, μετά από επτά χρόνια με αυτοκίνητο, το πούλησα και πήρα όλο τον εξοπλισμό, δίπλωμα και μηχανή (η σειρά δεν είναι τυχαία ;) )...
Επέλεξα το Varaderάκι (125cc) της Honda...
Μου άρεσε και το άντεξα οικονομικά (να 'ναι καλά το Corsa μου)...
Η άποψη των περισσότερων είναι πως είναι πολύ καλό σχολείο, αλλά πολύ ακριβό γι' αυτά που δίνει και θα το βαρεθώ γρήγορα...
Ό,τι και να αποφασίσεις πάντως, απαιτεί προσοχή, ψάξιμο και προπόνηση...
Σκέψου και τη λύση ενός σχολείου...
Εγώ θα πάω σε μονοήμερο road training που διοργανώνει η Moto Adventures σε συνεργασία με την BMW...
Φιλικά,
McGyver :wave2:
ΥΓ: Το μεσημέρι έφαγα γλυστρίδα :lol: !
ixnilatis
28/08/2005, 09:19
Ταπεινή μου άποψη είναι να μη συμβιβαστείς με κάτι μικρό επειδή είσαι αρχάριος.
Καλύτερα να πάρεις κάτι μεγάλο παρά να πάρεις ένα μικρό και μετά από λίγους μήνες που θα πάρεις τον αέρα του να το μετανοιώσεις.
Δυστυχώς ή ευτυχώς οι μοτοσικλέτες είναι ακριβό σπορ.
Θα πρέπει να σκεφτείς πριν προβείς στην αγορά της για ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ την θέλεις.
Για βόλτες μέσα στη πόλη;
Για ξεκαύλωμα;
Για ταξίδια;
Για περιπέτεια;
Για μούρη;
Για εξυπηρέτηση;
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ; :rotflmao:
Εγώ πριν 65 μέρες ακριβώς πήρα καινούργιο το μηχανάκι που βλέπεις στο avatar μου, χωρίς να έχω καμία προηγούμενη εμπειρία από μεγάλη μηχανή. Πάντα ήμουνα με πάπιες και μεγάλα scooters.
Δεν το μετάνοιωσα και ανταπεξήλθα στις απαιτήσεις της μηχανής και φυσικά η μηχανή στις δικές μου.
Keep contact και τα λέμε!
22469
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας :)
οσον αφορα το θεμα μηχανη,επειδη το διπλωμα θα ειναι για 125 τα μαθηματα θα ειναι σε παπι,επομενως δε ξερω κατα ποσο θα μπορω να κουμανταρω κατι διαφορετικο.τη μηχανη τη θελω για μετακινησεις στη πολη κυριως.αργοτερα,αναλογως την εμπειρια που θα αποκομισω,σιγουρα θα ηθελα να κανω και μικρα ταξιδακια εκτος πολης.παντως το xr125 πολυ μ'αρεσει....ωστοσο ολοι μου λενε για αρχη παπι η σκουτερ...μεταξυ των 2 τι προτεινετε?ειδικα στο θεμα λακουβες και κακο οδοστρωμα?ευχαριστω και παλι για το χρονο σας :)
Η άποψη των περισσότερων είναι πως είναι πολύ καλό σχολείο, αλλά πολύ ακριβό γι' αυτά που δίνει και θα το βαρεθώ γρήγορα...
Συμφωνο, πολυ ακριβο το μηχανακι, τοσα λεφτα, και τοσα αλογα, σε αυτο το βαρος:nono:
Φιλε μου το μηχανακι σου, h Honda επρεπε να το εβγαζε ακριβως ετσι οπως ειναι, αλλα 250cc. Τοτε θα ηταν τελειο για μικρο μηχανακι!
Αρχικά δημιουργήθηκε από oulas
Συμφωνο, πολυ ακριβο το μηχανακι, τοσα λεφτα, και τοσα αλογα, σε αυτο το βαρος:nono:
Φιλε μου το μηχανακι σου, h Honda επρεπε να το εβγαζε ακριβως ετσι οπως ειναι, αλλα 250cc. Τοτε θα ηταν τελειο για μικρο μηχανακι!
Να σου πω, λίγα τα λόγια σου για το θεριό μου...
Εντάξει;
Άντε για να μην πλακωθούμε... στις μπύρες!
Το ταΐζω και το φροντίζω και όταν μεγαλώσει θα γίνει Transalp!!!
:lol: :lol: :lol:
:beer:
Alexander
28/08/2005, 15:41
Τι τελική έχει το μικρό Varadero;
Εφόσον πληρούνται οι κάτωθι προϋποθέσεις:
1. Βενζίνη 100+ οκτανίων (στη ρεζέρβα!)...
2. Καλολαδωμένη αλυσίδα...
3. Κατηφόρα...
4. Ούριο άνεμο...
Έχω πατήσει τα 105 κοντερίσια χιλιόμετρα!
:lol: :lol: :lol:
Χωρίς πλάκα, στην Αττική Οδό κινούμαι άνετα με 80 έως 90 km/h...
Τα 105 που έγραψα παραπάνω, τα έχω δει στο κοντέρ στη μεγάλη κατηφορική ευθεία μετά την Παιανία, χωρίς αέρα και με το ρεζερβουάρ γεμάτο με super αμόλυβδη...
Σχόλια του στυλ
"είναι χρέπι",
"δεν πάει βήμα",
"σε κερνάνε τσαγάκι τα παπιά",
"βαψ' το μπλε και...",
"τι το 'θελες το ρημάδι",
και λοιπά...
ευπρόσδεκτα και γραμμένα κανονικά!
Εγώ και η μικρή μου σας αγαπάμε και σας χαιρετάμε όλους στο δρόμο κι ας μας σνομπάρετε!
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Τα 105 που έγραψα παραπάνω, τα έχω δει στο κοντέρ στη μεγάλη κατηφορική ευθεία μετά την Παιανία, χωρίς αέρα και με το ρεζερβουάρ γεμάτο με super αμόλυβδη...
Έχει κι άλλο.Εμένα τουλάχιστον χτύπαγε 122-123χλμ/ώρα μέχρι να μπει ο κόφτης.Σε δρόμο με κατηφορική κλίση(π.χ λεωφόρο Καβάλας μετά το Δαφνί μέχρι το Περίπτερο).
DUENTE δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα να οδηγήσεις XR125.Σε μια βδομάδα θα το έχεις συνηθίσει όπως όλοι μας.
Τώρα αν επιμένεις παπί ή σκούτερ εγώ λεω το δεύτερο.
Να τι θα έπαιρνα: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=11752
Αρχικά δημιουργήθηκε από HotDog
Έχει κι άλλο.Εμένα τουλάχιστον χτύπαγε 122-123χλμ/ώρα μέχρι να μπει ο κόφτης.Σε δρόμο με κατηφορική κλίση(π.χ λεωφόρο Καβάλας μετά το Δαφνί μέχρι το Περίπτερο).
Αντίστοιχες μαρτυρίες υπάρχουν και σε forums του εξωτερικού...
Είμαι σίγουρος πως μπορεί να ακουμπήσει τα 120...
Απλά δε μ' αρέσει να πιέζω τα μοτέρ στα όρια τους, ειδικά όταν δεν έχουν στρώσει...
:beer:
Τα 105 που έγραψα παραπάνω, τα έχω δει στο κοντέρ στη μεγάλη κατηφορική ευθεία μετά την Παιανία, χωρίς αέρα και με το ρεζερβουάρ γεμάτο με super αμόλυβδη...
Καταρχην φιλε δεν εχω τπτ μαζι σου και δεν σε σνομπαρω. Επειδη εχει τοσο μικρη τελικη, 105 υπο ιδανικες συνιηκες, αρα κανα 90-95 σε ισιωμα, και με το σκεπτικο οτι εχει 5000 euro, εεε κατσε...
Εχω διαβασει καποιο παλαιοτερο σου ποστ, σε μια εκδρομη σου, και ειχες αναφερει οτι ειχε τελικιαση στα 95.
Πας με αυτο εθνικη οδο και αν θα νε σκετος θανατος να προσπερασεις ενα λεωφορο, μια νταλικα!
Σου πα, το μηχανακι το δικο σου ειναι μια χαρα, αλλα επερεπε η εταιρεια να το εβγαζε στα 250.
Βεβαια αν το χρησιμοποιεις, για μενα, μονο και μονο για την πολη ειναι μια χαρα.:wave2:
Φίλε Δημήτρη, το ξέρω πως όλα λέγονται με καλή καρδιά...
Δεν παρεξηγώ τίποτε και ελπίζω να μην παρεξηγιούνται όσα γράφω...
Απλά, αυτοσαρκάζομαι...
Το μηχανάκι μου ήταν συνειδητή επιλογή, κατόπιν αρχικών σκέψεων για Yamaha XT660R και Kawasaki KLE500...
Δεν ξέρω ακόμα να οδηγώ μοτοσικλέτα και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ...
Σε ένα, δύο ή περισσότερα χρόνια θα αποκτήσω τη μηχανή που ονειρεύομαι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου: Honda Transalp!
Πάντα φιλικά,
McGyver...
:beer:
Καλε εκανες και πηρες αυτην την μηχανη, αφου οπως λες δεν ειχες προηγουμενη εμπειρια, ειναι καταλληλη για να μαθεις. Το να επερνες ετσι καφνικα οποιδηποτε 600αρι, μονο καθε θα σου εκανε και οχι καλο.
Εγω απλα στο ποστ μου παραπανω, αλλα και απο οτι εχω ακουσει απο αλλους, κρινοντας την μηχανη σαν μηχανη, δηλαδη στηνκατηγορια των 125cc, λενε ολοι οτι το συγκεριμενο μοντελο επρεπε να εβγανε απο την εταιρεια στα 250 για ευνοητους λογους.
Για το σκοπο που την πειρες, ειναι τελεια, αφου ειναι ευκολοδιγητη, και θα σου προσφερει, παρα πολυ καλο κρατημα, ανεση.
Και εγω εξαλου 2 μηνες οδηγαω μηχανη, πηρα ενα 250cc, με σκοπο αργοτερα, σε κανα δυο χρονια να παω στα 650cc. :wave2:
Να 'μαστε λοιπόν καλά, για να απολαύσουμε με τις καλές μας πολλά, απροβλημάτιστα και όρθια χιλιόμετρα!
:wave2:
Εγώ θα συμφωνήσω με την ψυχή που ανέφερε το CBFάκι (oulas εσύ δεν ήσουν? :D)
Είναι αρκετά όμορφο, ακόμη και για κάποιον που δε του αρέσουν τα γυμνά, σε αντίθεση με κάτι αποκρουστικά καφασάκια (lol)
Είναι σε λογική τιμή, 3996 ευρώ η κάτι τέτοιο αν θυμάμαι καλά
Για την λογική προαναφερθήσα τιμή, παίρνεις αρκετά καλό μηχάνημα (20.4 αλογάτα, αλλάζεις κ μια εξατμισούλα να σου βάλει αλλα 3-4, και το κρατάς κ για αρκετό καιρό)
Φέρνει πιο πολύ σε στύλ ss (θέση αναβάτη/ύψος/συμπεριφορά/etc) απ' ότι ενα Varadero 125 (δέν έχω κάτι με αυτό, απλά αναφέρθηκε)
Και κάποια μέρα (που θα πάει δε θα βγάλω το δίπλωμα?) θα είναι κ το δικο μου πρώτο μοτόρι :a08:
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Κ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, ΛΕΜΕ :smokin:
ΥΓ φίλε Duente, εδώ ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του, εσύ κοίτα να πάρεις αυτό που θα σου αρέσει και θα σε κάνει να νοιώθεις άνετα, κ καλές βόλτες :beer:
Αναμένουμε νέα ;)
Αρχικά δημιουργήθηκε από duente
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας :)
οσον αφορα το θεμα μηχανη,επειδη το διπλωμα θα ειναι για 125 τα μαθηματα θα ειναι σε παπι,επομενως δε ξερω κατα ποσο θα μπορω να κουμανταρω κατι διαφορετικο.τη μηχανη τη θελω για μετακινησεις στη πολη κυριως.αργοτερα,αναλογως την εμπειρια που θα αποκομισω,σιγουρα θα ηθελα να κανω και μικρα ταξιδακια εκτος πολης.παντως το xr125 πολυ μ'αρεσει....ωστοσο ολοι μου λενε για αρχη παπι η σκουτερ...μεταξυ των 2 τι προτεινετε?ειδικα στο θεμα λακουβες και κακο οδοστρωμα?ευχαριστω και παλι για το χρονο σας :)
ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΦΟΡΟΥΜΗΣΤΕΣ ΜΑΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ (ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ 125) ΚΑΠΟΙΟ ΧΤ 125, ΧR 125, CBR, ΚΛΠ... ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΠΥΔΗΣΕΙΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΧΑΝΗ (ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΠΙ Η' ΣΚΟΥΤΕΡ- ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ)ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΠΙ Η' ΣΚΟΥΤΕΡ-ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΑΠΙ!!! ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΑ ΜΙΚΟΡΟ serVICE, τα κανεις και μονος σου δηλαδη και παει μια χαρα mpompa!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.