PDA

View Full Version : Ερώτηση



Δευκαλίων
02/09/2011, 21:26
καλησπέρα παιδιά. Είμαι 40 ετών,αρχάριος στις μηχανές,και σκέφτομαι να βγάλω δίπλωμα για μηχανή. τι μου προτείνεται για μηχανάκι? εχω ξαναοδηγήσει μία φορά(παπάκι)όταν ήμουν φαντάρος(πρίν 22 χρόνια δηλαδή)

Takata Dome
02/09/2011, 21:28
Μηχανάκι=Παπάκι,σκουτεράκι,μικρη μηχανή? :confused:
Επίσης αν μπορείς,διαθέσιμο χρηματικό ποσό και για ποια χρήση το προορίζεις :wave2:

Δευκαλίων
02/09/2011, 21:33
μέχρι 1500 ευρώ με διακανονισμό βεβαίος

MG-KTiNoS
02/09/2011, 21:40
ποδήλατο έχεις σκεφτεί?

(χωρίς πλάκα)

Takata Dome
02/09/2011, 21:42
Yamaha Crypton? 1690 ευρώ αλλά παίρνεις κατι που ξέρεις απο που προέρχεται και είναι και καλό σε όλους σχεδόν τους τομείς.Σε κάθε περίπτωση,θα σου πρότεινα να αποφύγεις τα φθηνά κινέζικα μοντέλα γιατί η ποιότητα τους είναι απο επαρκής-αν πέσεις σε καλή περίπτωση-εώς προβληματική! :wave2:

Αν επιμένεις για κάτω απο 1500,θα σε έστελνα σε Daytona Sprinter 125.Απο ο,τι διαβάζω και ακόυω προβλήματα δεν βγάζει και οσα βγάζει,ειναι μικρά.Η ποιότητα είναι αρκετά καλή,δεν φτάνει βεβαια και τους ιάπωνες αλλα ειναι αξιοπρεπης.Στον τομεα τον αναρτησεων πασχει λιγο μονο,κατα τα αλλα αξιοπρεπεστατο και φθηνο,στα 1285.Επισης υπαρχει και λιγη γκρινια για τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης..δεν κρατανε και τοσο καλα.Αλλα ως ενα οικονομικο και ευελικτο μεσο μετακινησης ειναι μια χαρα,αν και δε θα αντεξει στο χρονο οσο ενα Crypton για παραδειγμα.Ελπιζω να βοηθησα! :wave2:

Δευκαλίων
02/09/2011, 21:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
ποδήλατο έχεις σκεφτεί?

(χωρίς πλάκα)


ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ(ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ). ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

MG-KTiNoS
02/09/2011, 21:50
Yamaha Crypton

κι εγώ

Δευκαλίων
02/09/2011, 21:51
το kawasaki joy-r?

Δευκαλίων
02/09/2011, 21:52
ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΡΙΟ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ?

Takata Dome
02/09/2011, 21:55
Ιδια τιμη εχουν πανω κατω...το Kawasaki εχει πιο ζωηρο κινητηρα.Περα απο αυτο δεν ξερω να σου πω...