PDA

View Full Version : αμπούλες Co2 για τα λάστιχα ?



road spirit
08/09/2011, 11:48
έχει κανείς εμπειρία απο αυτά?

κάνουν δουλειά ή άστο καλύτερα?

πόσο αέρα βάζουν στο λάστιχο? καμιά 10αριά psi η κάθε αμπούλα ?

STOYBI
08/09/2011, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
έχει κανείς εμπειρία απο αυτά?

κάνουν δουλειά ή άστο καλύτερα?

πόσο αέρα βάζουν στο λάστιχο? καμιά 10αριά psi η κάθε αμπούλα ?


Μεχρι 14-15 psi νομιζω ανεβαζουν.....!!


:wave2:

dukeandthecity
08/09/2011, 11:55
οι οδηγίες τους λένε ότι (εμπειρικά) θέλει 2 1/2 αμπουλες για το γεμισμα. Παιζει και ενα πιρπιτσόλι με ευκαμπτο σωλήνα (αντάπτορας) για να φουσκώνουν πιο έυκολα.

Δεν το εχω δοκιμάσει. Δεν ξερω και τι διάρκεια ζωής εχουν οι αμπούλες.

mpou
08/09/2011, 11:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Μεχρι 14-15 psi νομιζω ανεβαζουν.....!!


:wave2:

Εξαρτάται αν το βάζεις σε λάστιχο από νορμάλ μηχανάκι(ψηλόλιγνο και ψηλοτάκουνο) ή μαούνα:rotflmao:

McGyver
08/09/2011, 11:59
Εξαρτάται από τη χωρητικότητα κάθε αμπούλας.
Π.χ. η Genuine Innovations έχει αμπούλες 12, 16, 20, 25 και 45 γραμμαρίων.

Στο site της δίνει τον παρακάτω πίνακα...


235484

sapila racing
08/09/2011, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
έχει κανείς εμπειρία απο αυτά?

κάνουν δουλειά ή άστο καλύτερα?

πόσο αέρα βάζουν στο λάστιχο? καμιά 10αριά psi η κάθε αμπούλα ?

Κανουν δουλειά Γιάννη, αλλά για λάστιχο 180 χρειάζεσαι να έχεις τουλάχιστον 3-4 αμπούλες του κανονικού μεγέθους.
Σημαντικό είναι να εχεις και σωστό εύκαμπτο αντάπτορα που να μην σου κάνει διαρροή οταν ζορίζεται.
Γυρίζοντας από την ετήσια φέτος που μ έπιασε λάστιχο με το Hornet, το μπάλωσα με κορδόνι έβαλα 4αμπούλες και πήγα σχεδόν στα 15 psi, οπότε εφτασα σε βενζινάδικο και το φούσκωσα κανονικά. Ο αντάπτορας έχανε λίγο αν και τερμα σφιγμένος.
Να εχεις υπ οψιν οτι τα χερια κινδυνευουν απο εγκαυμα αν κρατας την αμπούλα με γυμνό χέρι! Ειδικά αν κανει διαρροή και αδειάσει γρήγορα.
:wave2:

sniper
08/09/2011, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κανουν δουλειά Γιάννη, αλλά για λάστιχο 180 χρειάζεσαι να έχεις τουλάχιστον 3-4 αμπούλες του κανονικού μεγέθους.
Σημαντίκό είναι να εχεις και σωστό εύκαμπτο αντάπτορα που να μην σου κάνει διαρροή οταν ζορίζεται.
Γυρίζοντας από την ετήσια φέτος που μ έπιασε λάστιχο με το Hornet, το μπάλωσα με κορδόνι έβαλα 4αμπούλες και πήγα σχεδόν στα 15 psi, οπότε εφτασα σε βενζινάδικο και το φούσκωσα κανονικά. Ο αντάπτορας έχαν λίγο αν και τερμα σφιγμένος.
Να εχεις υπ οψιν οτι τα χερια κινδυνευουν απο εγκαυμα αν κρατας την αμπούλα με γυμνό χέρι! Ειδικά αν κανει διαρροή και αδειάσει γρήγορα.
:wave2:

1. Δεν τα πιάνουμε ποτέ με γυμνά χέρια - frostbite
2. Θες όπως είπε ο μαστροΆρης 3-4 τουλάχιστον για να μην πατάει κατω το λάστιχο
3. Κάνουν δουλειά - δοκιμασμένα κι από εμένα
4. Μπορείς να τα βρεις (πιο φτηνά από τα κιτ που πουλάνε τα μοτομαγαζιά) σε είδη κυνηγίου για τα αεροβόλα
5. Τι σχεδιάζεις πάλι;

OldMan
08/09/2011, 12:31
Καλεεε... :blush:

4-5 αμπούλες πιάνουν περισσότερο χωρο από μια σπαστή ποδηλατική τρόμπα χεριού και πας άνετα πάνω από 15 p.s.i. :winka:


Υ.Γ.
Συν του ότι απλά δεν παίζεται η εικόνα ενός ιδρωμένου ημίγυμνου Γιαννάκη που τρομπάρει μεσημεριάτικα κάτω από τον καυτό ήλιο ...:a32: :a8:

road spirit
08/09/2011, 12:36
ευχαριστώ παίδες :beer:
δε το θέλω για το 180άρι του CBR, για 150άρι με σαμπρέλα μιλάμε


Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Καλεεε... :blush:

4-5 αμπούλες πιάνουν περισσότερο χωρο από μια σπαστή ποδηλατική τρόμπα χεριού και πας άνετα πάνω από 15 p.s.i. :winka:

Υ.Γ.
Συν του ότι απλά δεν παίζεται η εικόνα ενός ιδρωμένου ημίγυμνου Γιαννάκη που τρομπάρει μεσημεριάτικα κάτω από τον καυτό ήλιο ...:a32: :a8: καλεεε, πόσα τρομπαρίσματα πρέπει να κάνω με τέτοια τρόμπα για να φτάσω τα 15 psi? άνετα, πόσο άνετα? μισή ώρα τρομπάρισμα? :blush: μου βάζεις ιδέες :blush:

xristos x
08/09/2011, 12:44
Αν δεν βιαζεσαι να φουσκωσεις τα λαστιχα (π.χ αγωνας) καλυτερη λυση ειναι μια τρομπα και μαλιστα ποδος (με μανομετρο) ,ειναι πιο ξεκουραστη απο την χειροςπ.χ (http://www.specialbikes.gr/eshop/customer/product.php?productid=11&cat=&page=) και κοστιζει 7-10 ευρω

road spirit
08/09/2011, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Χρήστος Χ
Αν δεν βιαζεσαι να φουσκωσεις τα λαστιχα (π.χ αγωνας) καλυτερη λυση ειναι μια τρομπα και μαλιστα ποδος (με μανομετρο) ,ειναι πιο ξεκουραστη απο την χειροςπ.χ (http://www.specialbikes.gr/eshop/customer/product.php?productid=11&cat=&page=) και κοστιζει 7-10 ευρω

όχι αδερφέ, δε μιλάμε για αγώνες (θες να μη τελειώσει ποτέ η καζούρα του ολντμαν? :lol: ) ...

για βόλτα, εκδρομή, ταξίδι... και για τη τελευταία περίπτωση που ο διαθέσιμος χώρος στις αποσκευές παίζει σημασία, το θέμα είναι ποια λύση είναι ο καλύτερος συμβιβασμός ανάμεσα σε ευκολία χρήσης/αποτελεσματικότητα/βάρος-όγκο στις αποσκευές

chr1s_86
08/09/2011, 13:00
Αν θες να φουσκώνεις-ξεφουσκώνεις συνέχεια πάρε κανα τέτοιο αν χωράει http://www.ebay.co.uk/itm/Stop-and-Go-Mini-Air-Compressor-All-Connectors-Included-/360353244407?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53e6ba24f7 :)

xristos x
08/09/2011, 13:19
ειχα μια παρομοια ηλεκτρικη λιγο πιο μεγαλη αυτοκινητου και δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενος απο την πιεση του αερα,ασε που η δικια μου εγραφε στις οδηγιες οτι μετα απο 10 λεπτα χρηση χρειαζοταν 30 λεπτα για να κρυωσει το μοτερ και πριν την ξαναχρησιμοποιησεις. Ασε που χρησιμοποιει και ρευμα και παιζει να σου εξαντλησει την μπαταρια.

DrBig
08/09/2011, 13:37
Γιαννη, με 10-15 ευρω παιρνεις 12βολτη τρομπα, την οποια αν βγαλεις απο το πλαστικο κελυφος πιανει 0 χωρο και ειναι παναλαφρη.

DrBig
08/09/2011, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Χρήστος Χ
ειχα μια παρομοια ηλεκτρικη λιγο πιο μεγαλη αυτοκινητου και δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενος απο την πιεση του αερα,ασε που η δικια μου εγραφε στις οδηγιες οτι μετα απο 10 λεπτα χρηση χρειαζοταν 30 λεπτα για να κρυωσει το μοτερ και πριν την ξαναχρησιμοποιησεις. Ασε που χρησιμοποιει και ρευμα και παιζει να σου εξαντλησει την μπαταρια.


Εχω μια ηλεκτρικη της πλακας εδω και ενα χρονο και ποτε δεν ειχα προβλημα, ουτε με μπαταρια ουτε με πιεση. Μεχρι 45psi ανεβαζει ανετα σε πολυ λιγοτερο χρονο απο 10 λεπτα. Στην τελικη φουσκωνεις με την μηχανη αναμενη αν φοβασαι για την μπαταρια.

road spirit
08/09/2011, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Γιαννη, με 10-15 ευρω παιρνεις 12βολτη τρομπα, την οποια αν βγαλεις απο το πλαστικο κελυφος πιανει 0 χωρο και ειναι παναλαφρη. ναι, το ξέρω... μου φαίνεται προς τα εκεί καταλήγω

OldMan
08/09/2011, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Στην τελικη φουσκωνεις με την μηχανη αναμενη αν φοβασαι για την μπαταρια.
Δοθέντος του ότι στο ρελαντί δεν γλυτώνεις την μπαταρία, θα είχε πλάκα να βλέπαμε το ελικοφόρο του Γιαννάκη να είναι για κανένα 10λεπτο στις 4.500 - 5.000 σ.α.λ. ακίνητο ...:winka:

harris_x
08/09/2011, 14:29
Εγώ έχω αυτό (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=649) και δούλεψε μια χαρά κάποια στιγμή που το χρειάστηκε ένα φιλαράκι.

Τώρα βέβαια η ηλεκτρική τρόμπα φαίνεται καλύτερη ;)

7gibernau
08/09/2011, 14:30
στο 190αρι του τυονο 2 αμπουλες=15πιεση,δε θυμαμαι το μεγεθος της αμπουλας ομως.

road spirit
08/09/2011, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δοθέντος του ότι στο ρελαντί δεν γλυτώνεις την μπαταρία, θα είχε πλάκα να βλέπαμε το ελικοφόρο του Γιαννάκη να είναι για κανένα 10λεπτο στις 4.500 - 5.000 σ.α.λ. ακίνητο ...:winka: προτιμάς το χειροκίνητο σύστημα και τον ιδρώτα λεπόν ... kinky :blush:

MikeG
08/09/2011, 14:48
& η σαμπρέλα πως αλλάζει....? :smokin: :look:

sapila racing
08/09/2011, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
προτιμάς το χειροκίνητο σύστημα και τον ιδρώτα λεπόν ... kinky :blush:

Nαι αλλά να έχεις κι ένα παρέα να τραβάει το video. :p

Εχω φουσκώσει 180 λαστιχο με μικρή τρόμπα ποδηλάτου. Με διαλείμματα έκανα μισή ώρα, μιλάμε για πολύ τρομπάρισμα. :bigcry: :bigcry: :bawl:

road spirit
08/09/2011, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
& η σαμπρέλα πως αλλάζει....? :smokin: :look: ρε μπούλη, ακόμα στα προκαταρκτικά είμαστε, εσύ κατευθείαν στο 'τι σου κάνω μάνα μου" ? :smokin:

DrBig
08/09/2011, 17:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δοθέντος του ότι στο ρελαντί δεν γλυτώνεις την μπαταρία, θα είχε πλάκα να βλέπαμε το ελικοφόρο του Γιαννάκη να είναι για κανένα 10λεπτο στις 4.500 - 5.000 σ.α.λ. ακίνητο ...:winka:

Την γλιτωνεις, υπο την εννοια οτι δεν σβηνεις για να χρειαστει να ξαναβαλεις μπροστα.

sniper
08/09/2011, 18:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δοθέντος του ότι στο ρελαντί δεν γλυτώνεις την μπαταρία, θα είχε πλάκα να βλέπαμε το ελικοφόρο του Γιαννάκη να είναι για κανένα 10λεπτο στις 4.500 - 5.000 σ.α.λ. ακίνητο ...:winka:

Βάζω τα παιδάκια..

:smokin:

Cpt. Haddock
08/09/2011, 18:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Βάζω τα παιδάκια..

:smokin:

Βάλε και διαλυτικά μη μας παρεξηγήσουν... :look:

nibo
08/09/2011, 19:12
Ειδικα σε μερη που δεν παιζουν βουλκανιζατερ π.χ. βουνο-χωμα οι αμπουλες ειναι απο τα πιο χρησιμα πραγματα που μπορεις να παρεις μαζι για σκασμενο λαστιχο, και ειδικα για το ζανταρισμα, επαιδη ο αερας μπενει υπο πιεση και ζανταρεις πιο ευκολα.
Το φουσκωμα μπορει να γινει και με τρομπα χειρος, αλλα εγω παντα πεταω και μια αμπουλα στο τελος για να ζανταρω το λαστιχο.

VALES
08/09/2011, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
προτιμάς το χειροκίνητο σύστημα και τον ιδρώτα λεπόν ... kinky :blush:







Έλιωσα. :bigcry: :bawl:

route 66
08/09/2011, 20:01
εγώ πάντως κάνοντας φέτος ένα ταξίδι Αθήνα-καστοριά με ένα cbf 500 λίγο πριν από λαμία έσκασε το πίσω λάστιχο.
είχα όλο το κιτ με δύο αμπούλες νομίζω.
πραγματικά σωτήριο.Φαντάσου να μένεις πάνω στην εθνική στη μέση του πουθενά.
το μόνο πρόβλημα είναι ότι θέλεις περισσότερες αμπούλες γιατί το λάστιχο δε φουσκώνει τελείως(κάπου τέσσερεις)αλλά και με δύο πας σε βενζινάδικο και το φουσκώνεις.
μιά τρόμπα είναι πιό καλή λύση και πιό οικονομική, αν έχεις χώρο να την μεταφέρεις.