Σύνδεση

View Full Version : ''Μικρό'' vs CBF 600S



georgemark
13/09/2011, 13:56
Καλησπέρα ,
να ακούσω ρε παιδιά και τις γνώμες σας για κάτι που με προβληματίζει , έχω ένα cbf 600s και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η μόνη χρήση του είναι σπίτι -δουλειά (Αγ.Στέφανος ) και το αντίστροφο, σύνολο 32 χλμ καθημερινά με τα 31 στην εθνική, ταξίδια δεν κάνω πλέον (και ιδίως από Νοέμβριο και μετά που θα έρθει η κόρη).
Σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με κάτι μικρότερο και οικονομικότερο σε όλα (service-αναλώσιμα-βενζίνες) αλλά που να μπορεί να κάνει και το δρομολόγιο αξιοπρεπώς.

Τί θα λέγατε εσείς και τι θα μου προτείνατε;

Ευχαριστώ

makis206
13/09/2011, 14:02
Δύσκολος προβληματισμός.. το μυαλό μου πάει κατ'ευθείαν σε σκούτερ αλλά ίσως δεν είναι τελικά και τόσο πιο οικονομικό.. θα σε βόλευε κάποιο εντουράκι 250άρι ίσως; Μήπως κάτι σε CBF/YBR 250;

Τι περίπου έχεις στο νου μήπως και μας έρθει καμμιά ιδέα κι εμάς;

Sapadak
13/09/2011, 14:25
Παρε μονοκυλινδρο μεχρι 250 κυβικα

Οπως σου πε ο Μακης απο πανω

Με cbf 250 εχω παει αρκετες φορες 350χλμ αυθημερον χωρις προβληματα.


Για 30 χλμ τη μερα ειναι μια χαρα

Μεχρι 110 παει ανετα και αν το ζορισεις παει και 130+

ilias s.m.
13/09/2011, 14:45
Παρε ενα pcx 125 :D
Μηδενικη καταναλωση,εχει πολυ καλο γκαζι για 125 και αν το παρεις καινουριο θα εχεις και 2 χρονια το κεφαλι σου ησυχο!
Εγω για μεσα στην πολη το λιγουρευομαι:smilea:

nikos_abel
13/09/2011, 14:50
Αν το δικό σου έχει ABS εδώ είμαι....


(στο τέλος θα με μπανάρουν, το ξέρω! )

Volo
13/09/2011, 14:51
Xr-125 :smokin:
Tα κάνει όλα και έχει αστεία συντήρηση. Λίγο τα φρένα του δεν είναι για πολλά (πίσω έχει ταμπούρα) αλλά έτσι και αλλιώς για 125cc καλά είναι.
Καθημερινά το χρησιμοποιώ στην Εθνική για τη δουλειά (50χλμ), το έχω 4 χρόνια και μόνο μία πίπα άλλαξα γιατί του εργοστασίου έμπαζε νερά στις βροχές.
100-110 χλμ πάει χαλαρά. Από εκεί και ύστερα θέλεις και τη βοήθεια του αέρα :lol:


235714

alex14
13/09/2011, 15:02
Φιλε μου εγω εκανα 70 χλμ καθημερινα (τα περισσοτερα Εθνικη/Αττικη οδο) με το Bandit 650. Για οικονομια πηρα ενα παπι 125 για την ιδια δουλεια, το σιχαθηκα και το εδωσα.
Τελικα κατεληξα σε ενα burgman 200 και ειμαι ευχαριστημενος. Προστασια απο νερα, "κοβει" το πολυ κρυο που σου ριμαζει τα γονατα, χωροι στα υπερ.
Ταξιδευει πολυ ανετα με 100-110, αλλα μεχρι εκει. Μοτοσυκλετα δεν ειναι. Εαν πας να το στριψεις σβελτα αργα η γρηγορα θα πας για γυψους.

Εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις κατι σε σκουτερ.

:wave2:

edit : Οσον αφορα την καταναλωση εμενα μου το φερνει περιπου 3lt/100km

panos1050
13/09/2011, 15:06
ενα XT Artesia

400cc ειναι ,

μικρη συντηρηση,

μικρη καταναλωση,

και το δρομολογιο που θες το κανει ανετα

αυτα αν θες μηχανη.




αλλιως σκουτερ εως 250 cc ειναι οτι πρεπει

SoulGR
13/09/2011, 15:28
αν το ζητουμενο ειναι η οικονομια και η ανεση....και γω ενα σκουτερακι 150-200 cc θα σου ελεγα να παρεις:beer:

georgemark
13/09/2011, 15:44
Σκέφτομαι για παπί 125-135 cc ,
σε συζήτηση με τον μηχανικό μου βέβαια μου είπε ότι ναι μεν τα κόστη πέφτουν αισθητά αλλά τα μικρά έχουν πιο συχνά επισκέψεις , π.χ κάθε 10000χλμ service-κάθε 2000 χλμ λάδια κτλ , αν τα ανάγεις σε περιόδους 20-30 χιλ χλμ η οικονομική διαφορά δεν είναι τελικά τόσο μεγάλη.
Στο θέμα της βενζίνης με τον τρόπο που οδηγώ εγώ (100-110) είμαι τώρα στα 5,3-5,5 lit/100 ,
με το μικρό θα είμαι στα 3,5 lit/100 , διαφορά το μήνα περίπου 11,5 λίτρα.

Εάν την δώσω (δεν ξέρω έχω μπερδευτεί)......να πάρω μεταχειρισμένο ή καινούργιο ( ; (αν δεν πτωχεύσουμε)

Αυτά με πιάνουν Τρίτη και 13

:lol: :lol: :lol:

sovaros_user
13/09/2011, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgemark
Καλησπέρα ,
να ακούσω ρε παιδιά και τις γνώμες σας για κάτι που με προβληματίζει , έχω ένα cbf 600s και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η μόνη χρήση του είναι σπίτι -δουλειά (Αγ.Στέφανος ) και το αντίστροφο, σύνολο 32 χλμ καθημερινά με τα 31 στην εθνική, ταξίδια δεν κάνω πλέον (και ιδίως από Νοέμβριο και μετά που θα έρθει η κόρη).
Σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με κάτι μικρότερο και οικονομικότερο σε όλα (service-αναλώσιμα-βενζίνες) αλλά που να μπορεί να κάνει και το δρομολόγιο αξιοπρεπώς.

Τί θα λέγατε εσείς και τι θα μου προτείνατε;

Ευχαριστώ


Για την διαδρομη που θελεις μονο ενα με μεγαλυτερο κυβισμο θα αποδειχθει οικονομικοτερο.

BLiTzER
13/09/2011, 16:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Για την διαδρομη που θελεις μονο ενα με μεγαλυτερο κυβισμο θα αποδειχθει οικονομικοτερο.

CBF 1000 λοιπόν. Problem solved.

DrBig
13/09/2011, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgemark
Καλησπέρα ,
να ακούσω ρε παιδιά και τις γνώμες σας για κάτι που με προβληματίζει , έχω ένα cbf 600s και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η μόνη χρήση του είναι σπίτι -δουλειά (Αγ.Στέφανος ) και το αντίστροφο, σύνολο 32 χλμ καθημερινά με τα 31 στην εθνική, ταξίδια δεν κάνω πλέον (και ιδίως από Νοέμβριο και μετά που θα έρθει η κόρη).
Σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με κάτι μικρότερο και οικονομικότερο σε όλα (service-αναλώσιμα-βενζίνες) αλλά που να μπορεί να κάνει και το δρομολόγιο αξιοπρεπώς.

Τί θα λέγατε εσείς και τι θα μου προτείνατε;

Ευχαριστώ


F650GS με ABS :wave2:

eagleye101
13/09/2011, 17:54
Ριξε μια ματια στο ατζιλιτακι μου...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=120872

καιει περιπου στα 3/100, φθηνα σερβις και παει ανετα μεχρι 100χμ/ωρα, για τα 110 ζοριζεται αλλα τα πιανει

Αλλιως τα honda sh ειναι πολυ καλα για τη περιπτωση σου, εχει φιλος μου το 150αρι και κανει καθημερινα τετοιες αποστασεις (αθηνα-ολυμπιακο χωριο) και ειναι πολυ ευχαριστημενος.

sovaros_user
13/09/2011, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
CBF 1000 λοιπόν. Problem solved.

Ακριβως, αν θελει να πηγαινει με την ταχυτητα που πηγαινει τωρα. :wave2:

taxidriver109
13/09/2011, 20:48
Τζαμπα θα το σκοτωσεις το cbf και θα παρεις μια πλαστικουρα σκουτερ και θα βαλεις και απο πανω ευρα,εγω εχω το 1000 και η δουλεια μου ειναι 5χλμ πανε ελα οταν ειχα παρει και ενα παπακι το σιχαθηκα,τι κοστος σερβις εχει το 600 μηδενικο ανα 10000 χλμ λαδια και τιποτε αλλο

nikos_abel
13/09/2011, 21:11
Να πω και γω τη μλκ μου, κι ας μη με συμφέρει.

Γιατί νομίζεις ότι πουλάω ένα βολικότατο πολυθρονάτο σούπερ ντούπερ σκούτερ;

Μια χαρά τούρινγκ μηχανάκι είναι το silverwing κι ας λένε οι μηχανόβιοι.

Η καρδούλα μου όμως κάνει κρα κάθε φορά που κινδυνεύω να πέσω, πιο πολύ φοβάμαι
τα πλαστικά που θα πληρώνω παρά τα κόκκαλά μου.

Οικονομία στη βενζίνη, 5lt/100Km δε θα πετύχω βέβαια με το cbf, αλλα τα λεφτά στα σέρβις μόνο που
θα γλιτώσω μου κάνουν απόσβεση μια χαρούλα.

Εντάξει, δε συζητάμε για την άνεση, αν εξαιρέσουμε ότι με το 14άρι τροχό κάθε λακούβα στοιχίζει
και ένα σπόνδυλο σε μένα και 2-3 στο συνεπιβάτη.

Σκέψου το καλά, γιατί τα μικρότερα από το δικό μου είναι μεγάλη αλλαγή στη ζωή σου.

Tomahawk
14/09/2011, 00:46
Τα δραματοποιείται πολύ τα πράγματα...
Πλέον υπάρχουν άφθονα scooters με 16αριδες τροχούς και καλές αναρτήσεις.
Επίσης τα service τους δεν είναι ακριβά!
Νομίζω με ένα 200-300αρι scooter θα είσαι μια χαρά.

dimzan
14/09/2011, 01:41
αν προσπαθησεις να κανει οικονομια απο 12 λιτρα το μηνα τοτε δε σωζεσαι...

επισης και απο ασφαλειες-τελη λαστιχα αλυδιδα πανω απο 400 ευρω κερδος το χρονο δε θα χεις.

Αξιζει λοιπον για 400ευρω κερδος να πας σε παπακι? κατα τη γνωμη μου οχι!

Επισης αμφιβαλλω αν το cbf600 καιει μονο 5 γιατι εγω οσους ρωταω μου λενε τρελα νουμερα. Βεβαια κινεισαι εκτος πολης...

sovaros_user
14/09/2011, 02:06
Στον αγιο στεφανο απο αττικη οδο δεν πηγαινεις ?
Για αρχη μην πληρωνεις διοδια (2,5 ευρω [ουτε θυμαμαι ποσα ζητανε αχαχαχα] πηγαινε-ελα επι 20 ημερες εργασιας = 50 ευρω αυξηση)


για τον απο πανω: φυσικα καιει 5 λιτρα με ταχυτητες 100-110, το δικο μου καιει κ λιγοτερο κ ειναι γυμνο.



γνωμη μου: για να γλυτωσεις (το πολυ) 30 ευρω τον μηνα να δωσεις οχημα που σε παει παντου κ να παρεις μια μλκια που θα σου βγαζει την καθε διαδρομη ξινη... δεν λεει.

nikos_abel
14/09/2011, 06:20
Αφήστε τον ρε να πουλήσει!!!











Ότι λένε οι από πάνω, οι διαφορές είναι μικρές στα λεφτά.

georgemark
14/09/2011, 06:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Στον αγιο στεφανο απο αττικη οδο δεν πηγαινεις ?
Για αρχη μην πληρωνεις διοδια (2,5 ευρω [ουτε θυμαμαι ποσα ζητανε αχαχαχα] πηγαινε-ελα επι 20 ημερες εργασιας = 50 ευρω αυξηση)


για τον απο πανω: φυσικα καιει 5 λιτρα με ταχυτητες 100-110, το δικο μου καιει κ λιγοτερο κ ειναι γυμνο.



γνωμη μου: για να γλυτωσεις (το πολυ) 30 ευρω τον μηνα να δωσεις οχημα που σε παει παντου κ να παρεις μια μλκια που θα σου βγαζει την καθε διαδρομη ξινη... δεν λεει.

Δεν βγαίνω από Αττική οδό , από Αγ.Αναργύρους βγαίνω εθνική , με 110 όντως καίει περίπου 5lit/100.

η τελευταία παράγραφος σου νομίζω ότι είναι απολύτως σωστή , αλλά έθεσα και το ερώτημα για να ακούσω και γνώμες από φίλους που έχουν πράξει αυτή την αλλαγή.

panagath
14/09/2011, 07:27
Πάντως για μικρό μην το σκέφτεσαι καθόλου. Εγώ εχω ένα παπί 130cc και όταν ανεβαίνω την κηφισίας κάθε πρωι για να πάω δουλειά, για να μπορέσω να ακολουθήσω την κυκλοφορία (όταν δεν είναι πηγμένη βέβαια) πρέπει να έχω 90 στο κοντέρ και 7000rpm για 4-5 χιλιόμετρα. Οπότε το μηχανάκι τρώει μεγάλο διάστημα στα κόκκινα και μη νομίζεις, όταν πάω έτσι καίω 3,5/4 l /100km (2 χρονών μηχανάκι , όχι κανα παλιό). Από τη στιγμή που έχεις το cbf που πρέπει να είναι φοβερό για τη διαδρομή που κάνεις, ΜΗΝ το αλλάζεις. Δε θα γλυτώσεις τα πολλά με το μικρότερο. Για 30 ευρώ το μήνα δεν τα αξίζει. Ούτε για 50 ούτε και για παραπάνω μη σου πω .... Εγώ το δίνω το παπί στον αδερφό μου και πάω για 600άρι...

ghostkon
14/09/2011, 15:50
οτι σου λενε οι περισσοτεροι πιο πανω φιλε μου...αν πουλουσες αυτοκινητο για να πας σε μικρο
μηχανακι ναι, εκει θα εβλεπες διαφορα...απο 600αρι σε μικρο, σιγουρα θα δεις καποια διαφορα
αλλα δεν ειναι και τοσο σημαντικη για να γλιτωσεις πολλα εξοδα + οτι περι ασφαλειας κανενα
μικρο δεν μπορει να συγκριθει με μοτοσυκλετα σαν το cbf...και με το σκεπτικο οτι θα δωσεις
για καινουριο τουλαχιστον 3000€ και περιπου 1500-2000€ για μεταχειρισμενο, ε οχι ρε γ@μωτο
δεν αξιζει γιατι σκεψου και ποσο θα δωσεις το cbf...προσωπικη εμπειρια δεν εχω αλλα φιλαρακι
μου εχει κανει τετοια αλλαγη δυο φορες, και τις δυο το μετανιωσε και ξαναπηρε μεγαλο...αν βεβαια
το εχεις αποφασισει, σε παπι θα προτεινα το Modenas X CITE 130 γιατι εχει καλη τιμη με πολυ καλο
μοτερ, σε scooter το Sym HD 200 για τον ιδιο λογο και σε μοτοσυκλετα το Yamaha ybr 125 ή 250cc

georgemark
15/09/2011, 13:17
Μάλλον πρέπει να ξεχάσω το μικρό σύμφωνα με τα λεγόμενά σας....
οι διαφορές τους στα αναλώσιμα και service ποιες είναι ;

dimzan
15/09/2011, 13:38
συνολικα γλυτωνεις γυρω στα 500 ευρω το χρονο με το παπακι.

το τι κερδιζεις με τη μηχανη νομιζω ειναι πολυ προφανες, ειδικα αν εχεις και abs

TROOPER
15/09/2011, 15:06
honda pcx 125

taksidiotis25
17/09/2011, 17:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgemark
Μάλλον πρέπει να ξεχάσω το μικρό σύμφωνα με τα λεγόμενά σας....
οι διαφορές τους στα αναλώσιμα και service ποιες είναι ; στην θεση σου καθε τετοια σκεψη θα μου εφευγε απο το μυαλο.δε θα εδινα το cbf για ενα ματσο πλαστικα ουτε και για κατι παλιοτερο,xt η οτιδηποτε αλλο.
η μηχανη σου ειναι αξιοπρεπεστατη....

Ichigo
19/09/2011, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
συνολικα γλυτωνεις γυρω στα 500 ευρω το χρονο με το παπακι.

το τι κερδιζεις με τη μηχανη νομιζω ειναι πολυ προφανες, ειδικα αν εχεις και abs

Ναι αλλά ξεχνάς και τον παράγοντα πιθανή πτώση (χτύπα ξύλο) οπότε θέλει κι ένα 500+αρι χαλαρά για να το φτιάξει.
:winka:

Κι εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά το παπί για πήγαινέλα στη δουλειά διότι πέρα από την οικονομία σε κατανάλωση μ έτσουξαν στην τσέπη δυο απανωτές πτώσεις αυτό το καλοκαίρι και με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μάλιστα :sick:

nikos_abel
19/09/2011, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ichigo
Ναι αλλά ξεχνάς και τον παράγοντα πιθανή πτώση (χτύπα ξύλο) οπότε θέλει κι ένα 500+αρι χαλαρά για να το φτιάξει.
:winka:

Κι εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά το παπί για πήγαινέλα στη δουλειά διότι πέρα από την οικονομία σε κατανάλωση μ έτσουξαν στην τσέπη δυο απανωτές πτώσεις αυτό το καλοκαίρι και με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μάλιστα :sick:

Τα μανιτάρια δεν κάνουν 500 ευρώ και γλυτώνεις αρκετά έτσι.

Ichigo
19/09/2011, 18:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Τα μανιτάρια δεν κάνουν 500 ευρώ και γλυτώνεις αρκετά έτσι.

Ναι αλλά τα fairing θα γρατζουνιστούν και οι μπίλιες στις μανέτες και οι καθρέπτες/φλας μαζί με τα μανιτάρια/κάγκελα πιθανότατα θα γδαρθούν/σπάσουν. Και το κόστος δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο :winka:

nikos_abel
19/09/2011, 18:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ichigo
Ναι αλλά τα fairing θα γρατζουνιστούν και οι μπίλιες στις μανέτες και οι καθρέπτες/φλας μαζί με τα μανιτάρια/κάγκελα πιθανότατα θα γδαρθούν/σπάσουν. Και το κόστος δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο :winka:

Σίγουρα. Αλλά σύγκρινε το κόστος με τα πλαστικά από ένα σκούτερ. Η διαφορά είναι μεγάλη.
Γνώμη μου πάντα έτσι;:beer:

devil's animal
19/09/2011, 18:42
μην το αλλαξεις.
για οικονομια πηγαινε με 6η και 3000 στροφες/λεπτο....
:wave2:

sovaros_user
19/09/2011, 18:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
μην το αλλαξεις.
για οικονομια πηγαινε με 6η και 3000 στροφες/λεπτο....
:wave2:

:eyepop:


Δεξαμενη γνωσεων το moto.gr

p_sapelas
19/09/2011, 20:18
Φίλε μου έχω ένα majesty 250 '98 καθώς και ένα CbF600 S10. Επειδή κάνουμε περίπου τα ίδια χλμ καθημερινά θα σου παραθέσω τα εξής μιάς και ήδη τα έχω βάλει κάτω για να δώ τί με συμφέρει.
Με χρήση του Majesty πληρώνω 25 ευρώ το μήνα λιγότερα από το Cbf κινούμενος με ~100 Km/h, όταν είμαι με το Cbf δεν κοιτάω κοντέρ οπότε... τεσπα. Στο Yamaha θέλω ανά 3000km περίπου 30ευρώπουλα για service ενώ στο honda ~80ευρώ ανά 6000km (αν δεν ήμουν σε εγγύηση θα πήγαινα στο 50ri ΜΑΧ). Τα μεγάλα service όπως και να έχει πονάνε καθώς ανα 15000 το Yamaha θέλει ένα 120ρι καθώς πάμε σε υμάντες , μπουζί και λοιπές βλακείες... Στο Cbf θα πληρώσω στα 24000Km ένα 500ρι (άν είμαι στην εγγύηση). Τέλη κυκλοφορίας 25 ευρώ διαφορά και ασφάλειες ένα 100ρικο διαφορά (το χρόνο). Με καθημερινή χρήση του μικρού και χρήση του μεγάλου Σ/Κ όπως τα υπολογίζω αξίζει να συντηρώ το Majesty που ήδη έχω, δέν γλυτώνω τπτ αφού συντηρώ 2 μηχανάκια όμως τα 400ευρώ το χρόνο εμένα προσωπικά δε μου κάνουν διαφορά χάνοντας την μηχανή μου και κυκλοφορόντας με ένα βεσπάκι. (Να σημειώσω ότι δεν έχω αμάξι και ότι πλέον το Majesty δεν το αποχωρίζομαι για κανένα λόγο..) Αν κάποια στιγμή κάνω κάποια κίνηση απλά θα αντικαταστήσω το παλιό σκούτερ με ένα 200ri οικονομικό όπως Agility (2200 με τα όλα του) απόσβεση προφανώς δεν θα κάνω ποτέ.

nikos_abel
19/09/2011, 20:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από p_sapelas
... ενώ στο honda ~80ευρώ ανά 6000km (αν δεν ήμουν σε εγγύηση θα πήγαινα στο 50ri ΜΑΧ)...

Γιατί ρε παιδιά στις 6.000 χλμ; Αφού κάθε 12.000 λένε όοοολα τα μάνουαλ!

(εκτός και είναι πολύ παλιό)

schumifer
20/09/2011, 00:49
Δεν κάνω 30 χιλιόμετρα τη μέρα κάθε μέρα αλλά 10-15 και πού και πού τυχαίνει και παραπάνω.
Κινούμαι με ένα κρύπτονΧ που αγόρασα μτχ το Δεκέμβρη του 2010.
Του αλλάζω λάδια μόνος μου κάθε 5.000 και όσο και αν το έχω πατήσει μαύρα δε βγαίνουν. (800cc= λίγο κάτω από 10 ευρώ)
Αλυσίδες γρανάζια επίσης μόνος αλλά περιέργως αν και έχουν χρονίσει αντέχουν (αν και έρχεται η ώρα τους)
Μέση κατανάλωση 3lt/100km αλλά υπολόγιζε 3.5 αν πηγαίνεις με 100 όλη την ώρα.
Δόξα τω Θεώ δε φαίνεται να ζητάει τίποτα. Φρένα, στις συνθήκες που περιγράφεις θα κάνεις πολύυυυυυ καιρό να αλλάξεις, τα λάστιχα με εγκατάσταση κάπου στα 70-80 ευρώ.
Με λίγα λόγια, δεν μπορεί να συγκριθεί το άτιμο σε οικονομία
Και μην το συγκρίνεις -σε οικονομία πάντα- με σκούτερ. Τα σκούτερ πονάνε στην τσέπη

ΑΛΛΑ

δε θα μπορέσεις ποτέ να κάνεις ταξίδια
ο πωπούλης σου θα ενοχλείται πιο γρήγορα από ο,τι με το μεγάλο (φαντάζομαι δηλαδή, αν και έχω κάτσει και σε φοβερές σέλες...)
Άλλα λάστιχα-ενεργητική ασφάλεια έχει το μεγάλο.

..
Συνολικά πρέπει να αποτιμήσεις το κόστος της ενεργητικής ασφάλειας που σου προσφέρει το 600άρι

ΚΑΙ
να συνυπολογίσεις την αξεπέραστη ξενέρα που θα φας μόλις νιώσεις τι άφησες για να πάρεις το -οποιοδήποτε- μικρό (εκτός και αν καταλήξεις σε κάνα σκούτερ γκαζιάρικο, στην οποία περίπτωση δε βλέπω να έχεις ιδιαίτερα οικονομικά οφέλη...!!!)

georgemark
20/09/2011, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
μην το αλλαξεις.
για οικονομια πηγαινε με 6η και 3000 στροφες/λεπτο....
:wave2:

Πλάκα κάνεις τώρα ε;

με 5000 και 6η είναι στα 100/ώρα .

teogtp
20/09/2011, 23:34
Να παραθεσω και εγω την αποψη μου!Ειμαι κατοχος XMAX 250 3ετιας αγορα καινουργιο.Σχεδον καθημερινα κανω περιπου 15χιλ. σε συνθηκες πολης και η καταναλωση που εχω δει ειναι απο 4.6 εως 5l/km.Ποιο συμπαγες απο παπι ειναι αλλα ΔΕΝ ειναι μοτο και θα το καταλαβεις στην πρωτη γρηγορη στροφη που θα θελησεις να παρεις (κατανομη βαρους,γεωμετρια κτλ)Σερβις μεχρι τωρα, πισω τακακια 2φορες (6000 και 13000χιλ)λαδια βαλβολινες και μπουζι περιπου 250ευρω(το μηχανακι εχει 13000)Αν σωνει και ντε θες σκουτερ μη παρεις sym σε 2 χρονια θα φαινετε για 50ετιας πλαστικα μαπα και σκουριες.

golis
21/09/2011, 08:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
honda pcx 125 :lol:

Που να βγεί ρε μάστορι με την Κινέζικη μπανιέρα για την Εθνική όπως λέει ;
Θα τον ψάχνουν στα χαντάκια.
Την παπαρΙά το πψχ αποκλειστικά για πολύ κοντινές αποστάσεις μέσα στον αστικό ιστό και μόνο αν έχεις κατάθλιψη,γεροντική ανοία κτλ :ZZZ:

georgemark
21/09/2011, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
:lol:

Που να βγεί ρε μάστορι με την Κινέζικη μπανιέρα για την Εθνική όπως λέει ;
Θα τον ψάχνουν στα χαντάκια.
Την παπαρΙά το πψχ αποκλειστικά για πολύ κοντινές αποστάσεις μέσα στον αστικό ιστό και μόνο αν έχεις κατάθλιψη,γεροντική ανοία κτλ :ZZZ:

Μπήκα σε ένα forum ελληνικό με συζητήσεις αποκλειστικά για scooters ,κοίταξα τιμές πλαστικών
για το συγκεκριμένο....................και βγήκα αμέσως:lol: :lol: :lol: :lol:

Δεν τόλμησα να κοιτάξω για άλλα μοντέλα.

nikos_abel
21/09/2011, 13:29
Εμ, εγώ γιατί νομίζεις ότι θα το γυρίσω σε μηχανή; :a024:

Πούλα το εσύ σε μένα και σου δίνω το δικό μου να ξεκ@λώσεις....

alexxxcbr
21/09/2011, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
:lol:

Που να βγεί ρε μάστορι με την Κινέζικη μπανιέρα για την Εθνική όπως λέει ;
Θα τον ψάχνουν στα χαντάκια.
Την παπαρΙά το πψχ αποκλειστικά για πολύ κοντινές αποστάσεις μέσα στον αστικό ιστό και μόνο αν έχεις κατάθλιψη,γεροντική ανοία κτλ :ZZZ:




+649

Ακριβως αυτο.Κρατα το μηχανακι σου και θα εισαι μια χαρα και πανω απο ολα ΑΣΦΑΛΗΣ.


:wave2: :wave2: :wave2:

devil's animal
21/09/2011, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgemark
Πλάκα κάνεις τώρα ε;

με 5000 και 6η είναι στα 100/ώρα .


και τι μου το λες?
εσυ θελεις οικονομια....

ε, η οικονομια επιτυγχανεται με την μεγαλυτερη σχεση στο κιβωτιο και τις λιγοτερες δυνατες στροφες*...
*τοσες, ουτως ωστε να μην σκορτσαρει το μηχανακι...

επειδη λοιπον ειναι ελαστικος ο κινητηρας σου, με 3000 νομιζω οτι θα εισαι καλα, μπορει να χρειαστει να πας και με 3500:wacko: ...

αν βγαινεις σε ανοιχτο δρομο, δεν θα εχεις προβλημα, πλην της βαρεμαρας...

επισης πηγαινοντας με λιγοτερα χλμ/ωρα θα γλιτωσεις και την γρηγορη φθορα απο τα αναλωσιμα, οπως λαστιχα, τακακια και αλυσιδογραναζα...
:wave2:

georgemark
21/09/2011, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
και τι μου το λες?
εσυ θελεις οικονομια....

ε, η οικονομια επιτυγχανεται με την μεγαλυτερη σχεση στο κιβωτιο και τις λιγοτερες δυνατες στροφες*...
*τοσες, ουτως ωστε να μην σκορτσαρει το μηχανακι...

επειδη λοιπον ειναι ελαστικος ο κινητηρας σου, με 3000 νομιζω οτι θα εισαι καλα, μπορει να χρειαστει να πας και με 3500:wacko: ...

αν βγαινεις σε ανοιχτο δρομο, δεν θα εχεις προβλημα, πλην της βαρεμαρας...

επισης πηγαινοντας με λιγοτερα χλμ/ωρα θα γλιτωσεις και την γρηγορη φθορα απο τα αναλωσιμα, οπως λαστιχα, τακακια και αλυσιδογραναζα...
:wave2:

Δίκιο έχεις για την οικονομία αλλά έβαλα ερώτημα μεταξύ cbf και μικρού , αν το πάω με 3000-3500 δηλαδή 50-70 χλμ/ώρα θα είμαι πιο αργός και από την καθυστέρηση, μέχρι και οι άδειες σακούλες (άμα έχει αέρα ) θα με περνάνε.:ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

devil's animal
21/09/2011, 18:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgemark
Δίκιο έχεις για την οικονομία αλλά έβαλα ερώτημα μεταξύ cbf και μικρού , αν το πάω με 3000-3500 δηλαδή 50-70 χλμ/ώρα θα είμαι πιο αργός και από την καθυστέρηση, μέχρι και οι άδειες σακούλες (άμα έχει αέρα ) θα με περνάνε.:ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

εστω οτι παρεις ενα μικρο τυπου παπι ή σκουτερ 125cc ποσο νομιζεις οτι θα πηγαινεις με μεση ωριαια?
αν το σκιζεις ολη μερα με 100-120 θα σου καψει και αυτο.

αυτο που σου λεω ειναι οτι μπορεις να γινεις "οικονομικος" με το υπαρχον μηχανακι που εχεις, αρκει να αλλαξεις τροπο οδηγησης.
εσυ θελεις να αλλαξεις μηχανακι για να ειναι πιο αργο αλλα και παλι στα ιδια χλμ γυρνας απλα με μικροτερη ενεργητικη ασφαλεια.

τι δεν καταλαβαινεις?:confused:

nikos_abel
21/09/2011, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
εστω οτι παρεις ενα μικρο τυπου παπι ή σκουτερ 125cc ποσο νομιζεις οτι θα πηγαινεις με μεση ωριαια?
αν το σκιζεις ολη μερα με 100-120 θα σου καψει και αυτο.

αυτο που σου λεω ειναι οτι μπορεις να γινεις "οικονομικος" με το υπαρχον μηχανακι που εχεις, αρκει να αλλαξεις τροπο οδηγησης.
εσυ θελεις να αλλαξεις μηχανακι για να ειναι πιο αργο αλλα και παλι στα ιδια χλμ γυρνας απλα με μικροτερη ενεργητικη ασφαλεια.

τι δεν καταλαβαινεις?:confused:

Το αυτό.

sovaros_user
21/09/2011, 20:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
και τι μου το λες?
εσυ θελεις οικονομια....

ε, η οικονομια επιτυγχανεται με την μεγαλυτερη σχεση στο κιβωτιο και τις λιγοτερες δυνατες στροφες*...
*τοσες, ουτως ωστε να μην σκορτσαρει το μηχανακι...



Μεγαλο λαθος,

αν οι στροφες ειναι 3.000, για να περπαταει το μηχανακι θα χρειαζεται 80% του γκαζιου...
Τοτε λοιπον καιει τα αντερα του, το σωστοτερο ειναι:

Η οικονομια επιτυγχανεται με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο, αρκετες στροφες ωστε να μην χρειαζεται -πολυ- γκαζι :wave2:
(μπορει δηλαδη να ειναι και 6.000 ή και 9.000, φορτωμενος σε ανηφορα πχ )

Υγ. η οικονομια δεν καθοριζεται απο τις στροφες αλλα απο το ποσο τραβηγμενο εχεις το γκαζι. :wave2:

dimzan
21/09/2011, 21:26
η μεγιστη οικονομια επιτυγχανεται στις στροφες που εμφανιζεται η μεγιστη ροπη.

το cbf εχει 6κιλα ροπης στις 8000σαλ οποτε αν καποιος πηγαινει με 3000 δεν κανει καθολου οικονομια.

επειδη στις 8000 με 6η εχει περι τα 120-130 και οι αεροδυναμικες τριβες ειναι εντονες εικαζω πως η μεγιστη οικονομια σε αυτο το μηχανακι ειναι στα 80-90χλμ περιπου με 5000σαλ κια ισως εκει καταφερει να γραψει και κατω απο 5.

Στο δικο μου που ειναι παραπλησιας λογικης με ροπες χαμηλα στα 100σταθερα και 4,5 με 5000σαλ περιπου κι ας εχω τη μεγιστη ροπη στις 9000

schumifer
21/09/2011, 23:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
η μεγιστη οικονομια επιτυγχανεται στις στροφες που εμφανιζεται η μεγιστη ροπη.

το cbf εχει 6κιλα ροπης στις 8000σαλ οποτε αν καποιος πηγαινει με 3000 δεν κανει καθολου οικονομια.

επειδη στις 8000 με 6η εχει περι τα 120-130 και οι αεροδυναμικες τριβες ειναι εντονες εικαζω πως η μεγιστη οικονομια σε αυτο το μηχανακι ειναι στα 80-90χλμ περιπου με 5000σαλ κια ισως εκει καταφερει να γραψει και κατω απο 5.

Στο δικο μου που ειναι παραπλησιας λογικης με ροπες χαμηλα στα 100σταθερα και 4,5 με 5000σαλ περιπου κι ας εχω τη μεγιστη ροπη στις 9000

Αυτή η λογική μπάζει, αλλά δεν είμαι μηχανικός για να το υποστηρίξω με επιστημονικά επιχειρήματα. Αλλά λιγότερες στροφές/μεγαλύτερη σχέση ->μικρότερη κατανάλωση.
Τη ροπή τη χρειάζεσαι για να επιτα-χύνεις

p@nos
21/09/2011, 23:46
re pedia oi apadisis sas me elaxistes ekseresis ine mia ke mia oles


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



sto arxiko erotima now

file gia sena ke oxi mono exoyn ftiaxti ta pio fadastika polixristika mixanakia ever...

megascooter

bori na miazoyn me banieres alla ine apistefta bolika...de brexese...de krionis...striboyn frenaroyn exoyn xoro gia krani psonia ke i anesi poy exoyn ti briskis mono se poli akribes toyristikes moto...

opote pas se ena mega scooter liga kibika mexri 300

service pano kato ta idia opos oles oi moto...dld ladia mia sto toso :rotflmao:

ta eksoda poy glitonis oysiastika ta kerdizis apo benzines ke loipa pagia opos asfalies teli klp klp klp


prosopika mia apo tis agapimenes moy klasobanieres ine to kymco xciting poli kalo piotika sindiasmena frena abs klp klp klp xoros portbagaz apo kato +diafora mikra 8ikakia...


http://www.car.gr/classifieds/bikes/?make=287&offer_type=sale&or=a&registration-from=%3E2009&so=pr&variant=xciting+300

arazw.ara.zw
22/09/2011, 01:15
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
[B]


επειδη στις 8000 με 6η εχει περι τα 120-130 και οι αεροδυναμικες τριβες ειναι εντονες εικαζω πως η μεγιστη οικονομια σε αυτο το μηχανακι ειναι στα 80-90χλμ περιπου με 5000σαλ κια ισως εκει καταφερει να γραψει και κατω απο 5.



Καταναλώσεις της τάξης των 4,5-5 λίτρων είναι απολύτως εφικτές με το 600!!Στις 6000 στροφές έχει 130 χιλιόμετρα (στις 8000 έχει περίπου 170) οπότε αν κινείσαι με 90-120 σταθερά χωρίς ανοίγματα έχεις σίγουρα 4,5-5 λίτρα.


Στο δικό μου έχω δει μέχρι και 420 χιλιόμετρα με ένα τεπόζιτο!! Μιλάμε πάντα για το ψεκαστό μοντέλο εννοείται.....
Τώρα αν το χέρι σου είναι βαρύ....το πράγμα αλλάζει αλλά παρ'όλα αυτά είναι ένα από τα οικονομικότερα street 600 με ό,τι τρόπο και να το δουλεύεις!!

sovaros_user
22/09/2011, 03:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumifer
λιγότερες στροφές/μεγαλύτερη σχέση ->μικρότερη κατανάλωση.



οχι.

Για να καταλαβεις...
Αν προσπαθησεις να ξεκινησεις την μηχανη σου με 3-4η σχεση, θα βγαζει καπνο απο την εξατμιση (θα καιει τ' αντερα του δηλαδη με πολυ λιγες στροφες)

Αφηστε τις στροφες στην ακρη... πρεπει να ειναι τοσες.. ωστε να μην χρειαζεται πολυ γκαζι το μηχανακι.




Και ενα αλλο κολπακι για να ξερεις αν εχεις "οικονομικη σχεση" στο κιβωτιο ειναι το εξης:
οπως ταξιδευεις, δοκιμασε να πατησεις τον συμπλεκτη ΧΩΡΙΣ να αφησεις καθολου το γκαζι, αν οι στροφες ανεβουν στον θεο, σημαινει οτι πρεπει να πας μια κατω, αν οι στροφες ανεβουν μονο λιγακι εισαι σωστος

:D

schumifer
22/09/2011, 03:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
οχι.

Για να καταλαβεις...
Αν προσπαθησεις να ξεκινησεις την μηχανη σου με 3-4η σχεση, θα βγαζει καπνο απο την εξατμιση (θα καιει τ' αντερα του δηλαδη με πολυ λιγες στροφες)

Αφηστε τις στροφες στην ακρη... πρεπει να ειναι τοσες.. ωστε να μην χρειαζεται πολυ γκαζι το μηχανακι.




Και ενα αλλο κολπακι για να ξερεις αν εχεις "οικονομικη σχεση" στο κιβωτιο ειναι το εξης:
οπως ταξιδευεις, δοκιμασε να πατησεις τον συμπλεκτη ΧΩΡΙΣ να αφησεις καθολου το γκαζι, αν οι στροφες ανεβουν στον θεο, σημαινει οτι πρεπει να πας μια κατω, αν οι στροφες ανεβουν μονο λιγακι εισαι σωστος

:D

Μήπως λες αυτό που έγραψα κι εγώ?Τι σχέση έχει εξάλλου η οικονομία με την εκκίνηση με 4η?
Λες λοιπόν ότι πρέπει να πατάμε ελάχιστα (κατά το δυνατόν) το γκάζι.
Όταν λοιπόν πατάς ελάχιστα το γκάζι (έτσι ώστε αν πατήσεις συμπλέκτη οι στροφές να ανέβουν μόνο λίγο***)τι είναι πιο πιθανό? Να έχεις πολλές ή λίγες στροφές στον κινητήρα.
Μην το ταλαιπωρούμε και χαλάμε και το θέμα του παιδιού.
Αν θέλετε να δείτε πώς μεταβάλλεται η κατανάλωση (ορθώς μετρούμενη) ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα μπείτε σε ένα τουτούνι με συνεχή μέτρηση κατανάλωσης και παίξτε με το γκάζι κοιτάζοντας την οθονούλα...
Για δεδομένη ταχύτητα σε km/h όσο πιο χαμηλές οι στροφές τόσο πιο χαμηλή η κατανάλωση.
Για δεδομένη σχέση στο κιβώτιο -είναι αυτονόητο- όσο μικρότερες στροφές του κινητήρα τόσο μικρότερη η κατανάλωση.
Όλα αυτά με δεδομένες εξωτερικές συνθήκες

sovaros_user
22/09/2011, 03:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumifer
Όταν λοιπόν πατάς ελάχιστα το γκάζι (έτσι ώστε αν πατήσεις συμπλέκτη οι στροφές να ανέβουν μόνο λίγο***)τι είναι πιο πιθανό? Να έχεις πολλές ή λίγες στροφές στον κινητήρα.

Μην το ταλαιπωρούμε και χαλάμε και το θέμα του παιδιού.


Αν πηγαινεις γρηγορα ή εισαι φορτωμενος ή ανηφοριζεις... θα εχεις πολλες στροφες.

Ειμαι σιγουρος 100% οτι αν το κανεις το... κολπο, θα καταλαβεις τι συμβαινει.

Τελος παντων... εγω προσπαθησα παντως. :beer: :wave2:

schumifer
22/09/2011, 04:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Αν πηγαινεις γρηγορα ή εισαι φορτωμενος ή ανηφοριζεις... θα εχεις πολλες στροφες.

Ειμαι σιγουρος 100% οτι αν το κανεις το... κολπο, θα καταλαβεις τι συμβαινει.

Τελος παντων... εγω προσπαθησα παντως. :beer: :wave2:

Εμ για αυτό μίλησα για εξωτερικές συνθήκες..τέσπα...καληνύχτα

georgemark
22/09/2011, 06:56
Καλημέρα σε όλους,
παρακολουθώ τις απόψεις σας και ειδικά τα γραφόμενα του sovaros_user θα προσπαθήσω να τα εφαρμόσω στην πράξη , όπως έγραψα και κάτι μέρες πριν την μεγαλύτερη οικονομία που μπόρεσα να επιτύχω στη μηχανή (χωρίς τα χλμ να είναι κάτω από 80/ώρα) είναι με 4500-5000 στροφές και τα χλμ /ώρα να κυμαίνονται 90-110 (με 6η).

την άποψη του devil's animal δεν την έχω εφαρμόσει ώστε να δω αποτελέσματα γιατί στην εθνική δε μπορώ να πηγαίνω με 3000 rpm , βαριέμαι και φοβάμαι όλους που θα με προσπερνάνε.

sovaros_user
23/09/2011, 19:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumifer

λιγότερες στροφές/μεγαλύτερη σχέση ->μικρότερη κατανάλωση.




Αρχικά δημιουργήθηκε από schumifer
Εμ για αυτό μίλησα για εξωτερικές συνθήκες.




Θεωρω οτι η δικη μου προσεγγιση ειναι ποιο σωστη κ κυριως ποιο απλη.
Περιλαμβανει κ εξωτερικες συνθηκες και τα παντα.

Αλλα δεν καταλαβαινω, γιατι ειναι τοσο δυσκολο να πει καποιος "οκ, λαθος"... και αντ' αυτου προσπαθει απλως να το περιπλεξει. Τελος παντων :beer:






georgemark Πιστευω οτι με την ταχυτητα που κινεισαι (4500-5000 στροφές και τα χλμ 90-110) ειναι η καλυτερη για ταξιδι.

Σε καθε περιπτωση παντως (οχι μονο σε ταξιδι, αλλα κ μεσα στην πολη) ΞΕΧΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣ τις στροφες που εχει μεσα ο κινητηρας, το μονο που σε απασχολει ειναι να τραβας λιγοτερο το γκαζι.

Οσο λιγοτερο γκαζι -> μικροτερη καταναλωση


Υγ. Ο πατερας μου πχ, που δεν εχει συνηθησει σε μηχανες μεγαλου κυβισμου (600)... οταν παιρνει την δικη μου πηγαινει με 4η μεσα στην πολη, επειδη βαριεται να εχει "ελαφρυ" χερι.. (με 2α πχ κανει "βατραχακια")
Του εξηγω του κωλογερου συνεχεια οτι καλυτερα περισσοτερες στροφες κ ελαφρυ χερι, παρα λιγες κ τσιτα το γκαζι :lol:

devil's animal
23/09/2011, 21:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Μεγαλο λαθος,

αν οι στροφες ειναι 3.000, για να περπαταει το μηχανακι θα χρειαζεται 80% του γκαζιου...
Τοτε λοιπον καιει τα αντερα του, το σωστοτερο ειναι:

Η οικονομια επιτυγχανεται με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο, αρκετες στροφες ωστε να μην χρειαζεται -πολυ- γκαζι :wave2:
(μπορει δηλαδη να ειναι και 6.000 ή και 9.000, φορτωμενος σε ανηφορα πχ )

Υγ. η οικονομια δεν καθοριζεται απο τις στροφες αλλα απο το ποσο τραβηγμενο εχεις το γκαζι. :wave2:


τι λες ρε μεγαλε??
πως δεν θα τραβαει το μηχανακι??

εδω λεμε οτι το βγαζει σε ανοιχτο δρομο και κανει χλμ...
πως θα επιτυχεις χαμηλη καταναλωση αν δεν μειωσεις τις στροφες του κινητηρα??

δεν ειπαμε να ξεκιναει με 6η...
ουτε να "πνιγει" το μηχανακι με χαμηλη ταχυτητα και μεγαλη σχεση...

ξεκινημα φυσιολογικο, αλλαγες στις 3500 και μολις βρεις ανοιχτο δρομο... 6η με 3-3,5χιλ στροφες....
αν υπαρχει ανηφορα ή φορτωμα κλπ επιλεγει την καταλληλη σχεση για να τραβαει το μηχανακι χωρις να σκορτσαρει αλλα παντα με τις χαμηλοτερες δυνατες στροφες στον κινητηρα...

τωρα εσυ τι εννοεις σε ολα τα μηνυματα σου "τραβαω το γκαζι" μονο εσυ το ξερεις...
εγω τραβαω το καζανακι, οχι το γκαζι.
το γκαζι το ανοιγουμε ή καλυτερα το περιστρεφουμε...
:wave2:

sovaros_user
23/09/2011, 21:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal

πως θα επιτυχεις χαμηλη καταναλωση αν δεν μειωσεις τις στροφες του κινητηρα??



Το ιδιο λεμε... "μεγαλε", κ με τον δικο μου τροπο -σαφως και- οι στροφες ειναι μειωμενες,
ειναι ΛΑΘΟΣ ομως να βλεπεις τις στροφες σε ταξιδι ή σε πολη.
Το σωστο ειναι να σε απασχολει το γκαζι.

Ο λογος ? Διαβαστε κατωθεν



Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal

ξεκινημα φυσιολογικο, αλλαγες στις 3500 και μολις βρεις ανοιχτο δρομο... 6η με 3-3,5χιλ στροφες....



Αν η μηχανη εχει πανω 250 κιλα κ ξεκιναω σε ανηφορα, ισχυει το... ιδιο ?
Αν ειμαι δικαβαλος με μπαγκαζια... ταξιδευω με 6η με 3-3,5 χιλ. στροφες ?
Αν βρω ανηφορα (σε εθνικη & πολη εχει πολλες) συνεχιζω με 3,5 χιλ και τερματιζω το γκαζι ?


Η μηπως τοτε αλλαζει ο... "κανονας", λιγοτερες στροφες -> μικροτερη καταναλωση
:hypnotize


Υγ. Το μονο που μπορω να υποθεσω, ειναι οτι εχεις μηχανη 1000cc, εκει σαφως το στροφομετρο "υπακουει" περισσοτερο το γκαζι λογω μεγαλης ροπης. :wave2:

devil's animal
23/09/2011, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user


Αν η μηχανη εχει πανω 250 κιλα κ ξεκιναω σε ανηφορα, ισχυει το... ιδιο ?
Αν ειμαι δικαβαλος με μπαγκαζια... ταξιδευω με 6η με 3-3,5 χιλ. στροφες ?
Αν βρω ανηφορα (σε εθνικη & πολη εχει πολλες) συνεχιζω με 3,5 χιλ και τερματιζω το γκαζι ?


Η μηπως τοτε αλλαζει ο... "κανονας", λιγοτερες στροφες -> μικροτερη καταναλωση
:hypnotize


Υγ. Το μονο που μπορω να υποθεσω, ειναι οτι εχεις μηχανη 1000cc, εκει σαφως το στροφομετρο "υπακουει" περισσοτερο το γκαζι λογω μεγαλης ροπης. :wave2:

1) ποσες φορες θα ξεκινησεις σε ανηφορα?
2) αν εισαι δικαβαλος με μπαγκαζια θα ταξιδεψεις με τις λιγοτερες δυνατες στροφες και την τελευταια σχεση ετσι ωστε να μην σκορτσαρει ο κινητηρας..
3) αν βρεις ανηφορα στην εθνικη θα συμπεριφερθεις αναλογα. δεν θα αυξησεις τις στροφες αν δεις οτι δεν τραβαει. απλα θα κατεβασεις ταχυτητα και θα συνεχισεις με λιγες στροφες. το ποσες ταχυτητες θα κατεβασεις εξαρταται απο τις συνθηκες. μπορει να μην ειναι π.χ. 5η (απο 6η που εχεις) και να χρειαστεις να κατεβασεις 4η μεχρι να τελειωσει η ανηφορα ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΟΡΤΣΑΡΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.

και εν κατακλειδι ο φιλος που ανοιξε το thread θελει οικονομια στην δουλεια του. οχι σε ταξιδι και φορτωμενος κλπ...

αλλα και παλι, τα ιδια ισχυουν οπως εγραψα και απο πανω. παντα πρεπει να εχεις λιγες στροφες, τοσες ωστε να μην σκορτσαρει ο κινητηρας και αναλογων συνθηκων παιζεις με τις σχεσεις του κιβωτιου....

αλαμπουρνεζικα μιλαω ρπμ??:confused:


Υ.Γ. εχω και μηχανη 1000cc αλλα δεν εχει να κανει με τα κυβικα και την ροπη το θεμα. εχει να κανει με τροπο οδηγησης. μονο αν αλλαζεις ταχυτητες στις 3-3,5 (για τετρακυλινδρα μιλαμε) ξερεις ποσο χαμηλοτερη καταναλωση θα εχεις??

p@nos
23/09/2011, 22:05
pedia ikonomia sinepagete ikonomiko oxima ola ta alla ine boyrdes


ama ine na paei ikonomika me goldwing na troei ena sanduits ke na to pigeni sproxto :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sovaros_user
23/09/2011, 22:15
Το ιδιο πραγμα λεμε εκτος απο αυτο:





Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal

2) αν εισαι δικαβαλος με μπαγκαζια θα ταξιδεψεις με τις λιγοτερες δυνατες στροφες και την τελευταια σχεση ετσι ωστε να μην σκορτσαρει ο κινητηρας..


Με μηχανη 1000cc ισως να κοιτας στροφομετρο, κ να ειναι κ οικονομικο,
με 600ρι που για τις "λιγοτερες δυνατες στροφες δηλαδη 3,5-4.0 χλ" & 6η... χρειαζεται 100% γκαζι για να περπαταει... Θα καψει ενα τεποζιτο σε 150 km, το ξερω γιατι κ εγω καποτε νομιζα αυτο που λες, τελικα εκανα λαθος.



Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal



Υ.Γ. εχω και μηχανη 1000cc αλλα δεν εχει να κανει με τα κυβικα και την ροπη το θεμα. εχει να κανει με τροπο οδηγησης. μονο αν αλλαζεις ταχυτητες στις 3-3,5 (για τετρακυλινδρα μιλαμε) ξερεις ποσο χαμηλοτερη καταναλωση θα εχεις??
Εχει να κανει ΚΥΡΙΩΣ με τα κυβικα κ την ροπη το θεμα μας :D





Προσωπικα τα 5 λιτρα στα 100 km δεν ειναι τραγικο νουμερο, τοσο κανω -σχεδον- παντα, μιλαμε για κατεχακη - λεωφορο κηφισιας πρωι & μεσημερι απο 30km κ αλλα 5-6 αττικη οδο, φανταζεσαι για τι κινηση λεμε.
Ταξιδι παμε στα 5-6 λιτρα φορτωμενος κ φυσικα οχι την τελευταια σχεση. (αν ειμαι μονος... φυσικα με 6η)

devil's animal
23/09/2011, 22:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Το ιδιο πραγμα λεμε εκτος απο αυτο:






Με μηχανη 1000cc ισως να κοιτας στροφομετρο, κ να ειναι κ οικονομικο,
με 600ρι που για τις "λιγοτερες δυνατες στροφες δηλαδη 3,5-4.0 χλ" & 6η... χρειαζεται 100% γκαζι για να περπαταει... Θα καψει ενα τεποζιτο σε 150 km, το ξερω γιατι κ εγω καποτε νομιζα αυτο που λες, τελικα εκανα λαθος.


Υγ. Προσωπικα τα 5 λιτρα στα 100 km δεν ειναι τραγικο νουμερο, τοσο κανω -σχεδον- παντα, μιλαμε για κατεχακη - λεωφορο κηφισιας πρωι & μεσημερι απο 30km κ αλλα 5-6 αττικη οδο, φανταζεσαι για τι κινηση λεμε.
Ταξιδι παμε στα 5-6 λιτρα φορτωμενος κ φυσικα οχι την τελευταια σχεση. (μονος ναι)


ας ξεκαθαρισουμε οτι εγω ΔΕΝ οδηγαω ετσι... :lol:
με οτι και αν εχω, ειτε το cb1, ειτε το τζιξερ, ειτε το XR, ειμαι παντα σπασμενος σε ολες τις ταχυτητες και με ολες τις συνθηκες (κινηση, εθνικη, στροφες, φορτωμενος, ξεφορτωτος, κλπ)...

αν θελω να παω οικονομικα το κανω εμπειρικα. και συμφωνα με το μηχανακι που εχω. ο καθενας ξερει ποτε τραβαει και ποτε οχι το μηχανακι του. και στις ποσες στροφες δεν σκορτσαρει...

παντως οταν εστρωνα το 636 που πηγαινα για 1000χλμ με 5χιλ στροφες ειδα τρελα νουμερα στην αυτονομια...
και δεν εχει να κανει τοσο με το φορτωμα. σε τετρακυλινδρα ανω των 600cc μια χαρα τσουλας με 3,5χιλ στροφες. (μπορει στα ss 600cc που ειναι ρυθμισμενα να βγαζουν τα αλογα ψηλα, να χρειαστει να πηγαινεις με 4-4,5 αλλα μεχρι εκει)

sovaros_user
23/09/2011, 22:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal


αν θελω να παω οικονομικα το κανω εμπειρικα. και συμφωνα με το μηχανακι που εχω. ο καθενας ξερει ποτε τραβαει και ποτε οχι το μηχανακι του. και στις ποσες στροφες δεν σκορτσαρει...



Κ αυτο που λεω να εφαρμοσεις, πανω απο 4-5 χιλ στροφες δεν θα πας ποτε.
Το να κοιτας το γκαζι, κ οχι το στροφομετρο ομως, ειναι το ποιο πρακτικο για ολες τις περιπτωσεις.

Γιατι να ξερεις ποτε τραβαει το μηχανακι... κανεις το ποιο απλο, κρατας τοσες στροφες ωστε να χρειαζεται το 10-20% του γκαζιΟΥ.
Ποσες στροφες θα ειναι ? συνηθως μεχρι 4-5χιλ το πολυ... ομως ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ. :wacko:

dimzan
24/09/2011, 01:05
εμενα παντως το μηχανακι παει ανετα με 6η και 30. Χαμηλοροπο τετρακυλ γαρ. Τοτε πεφτουμε σε αστειες καταναλωσεις εντος πολης. 1η 3η 6η κι ας δουλευει πολυ το αριστερο ποδι.


φιλε η πιο οικονομικη οδηγηση ειναι παντα κοντα στις στροφες που εμφανιζεται η μεγιστη ροπη με το ελαχιστο δυνατο γκαζι (και την τελευταια σχεση στο κιβωτιο).

Τα ψεκαστα μοντελα εχουν πολυ καλη ειδικη αποδοση σε ολο το φασμα των στροφων οποτε και σε πολυ χαμηλες στροφες να εισαι δεν καιει τον αμπακο χωρις λογο. Αμα εισαι με καρμπυρατερ τοτε ειναι προβλημα διοτι δε θα λειτουργει απολυτα στοιχειομετρικα, οποτε θα κατεβαζεις πολυ ακαυστη στις χαμηλες στροφες.

sovaros_user
24/09/2011, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
εμενα παντως το μηχανακι παει ανετα με 6η και 30. Χαμηλοροπο τετρακυλ γαρ. Τοτε πεφτουμε σε αστειες καταναλωσεις εντος πολης. 1η 3η 6η κι ας δουλευει πολυ το αριστερο ποδι.



Αν ειχες μηχανημα που να σου λεει καταναλωση, με 6η & 30 km/h θα σου εγραφε ενα ωραιο 15 L/100...





Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan


φιλε η πιο οικονομικη οδηγηση ειναι παντα κοντα στις στροφες που εμφανιζεται η μεγιστη ροπη με το ελαχιστο δυνατο γκαζι (και την τελευταια σχεση στο κιβωτιο).



Καντο ποιο απλο:
Η πιο οικονομικη οδηγηση ειναι με το ελαχιστο δυνατο γκαζι (τα υπολοιπα προκυπτουν ετσι κ αλλιως) :wave2:

dimzan
24/09/2011, 16:02
για να καψω 15 με 6η πρεπει να εχω 4κυλ 250αρι του 90 με καρμπς. Το δικο μου μια χαρα ροπη εχει χαμηλα και αμα το πατησω με 6η δινει αμεσως και δεν μπουκωνει οπως τα παλια με τα καρμπς. Ειχα cb400 και καταλαβαινω τι λες. Τωρα ομως με το ψεκαστο δεν τιθεται θεμα. Οσα αλογα μου λειπουν ψηλα τα εχω χαμηλα. Ανεβηκα δικαβαλο στο λυκαβηττος με 3η-4η και 20-40χλμ. Αν θες το δοκιμαζουμε.

τεσπα βαριεμαι να τσακωνομαι..


injection ρυθμισμενο σωστα εχει το μηχανακι μου. αμα θες τα πιστευεις αυτα που γραφω αν δε θες οχι.

TROOPER
24/09/2011, 18:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
:lol:

Που να βγεί ρε μάστορι με την Κινέζικη μπανιέρα για την Εθνική όπως λέει ;
Θα τον ψάχνουν στα χαντάκια.
Την παπαρΙά το πψχ αποκλειστικά για πολύ κοντινές αποστάσεις μέσα στον αστικό ιστό και μόνο αν έχεις κατάθλιψη,γεροντική ανοία κτλ :ZZZ:

κινεζικη μπανιερα το πισιεξ???

για αλλο σκουτερ θα μιλας....:rolleyes:

http://www.cityauto.gr/moto/article.citymoto.gr?aid=2294

ματζοβολο,οικονομικο,βολικο.

επιμενω για την δουλεια που το θελει ειναι ιδανικο!!!

:wave2:

sovaros_user
24/09/2011, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan

τεσπα βαριεμαι να τσακωνομαι..


injection ρυθμισμενο σωστα εχει το μηχανακι μου. αμα θες τα πιστευεις αυτα που γραφω αν δε θες οχι.

Τελικα εισαι ηλιθιος, δεν εχει νοημα να εξηγω τα αυτονοητα :wave2:


(Εντιτ: εισαι κ νεο ηρακλειο, σε ξερω.. :lol: :lol: )

dimzan
24/09/2011, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Τελικα εισαι ηλιθιος, δεν εχει νοημα να εξηγω τα αυτονοητα :wave2:


(Εντιτ: εισαι κ νεο ηρακλειο, σε ξερω.. :lol: :lol: )


να σαι καλα...


εγω σε ξερω??