PDA

View Full Version : 255?



BillFtw
17/09/2011, 09:21
Γεια σας το όνομα μου είναι Βασίλης. Είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις.

Είμαι 17 ετών και σε 6 μήνες περίπου θα μπω στα 18,

Είμαι τελείως άσχετος από μηχανές, μόνο 1 φορά είχα οδηγήσει 50cc αυτόματο.

Διάβασα κάποια threads σχετικά με τα διπλώματα σε αυτό το φόρουμ, και θα ήθελα να ρωτήσω.

Η kawasaki 250R μπορεί να οδηγηθεί και με το δίπλωμα τον 125cc? δλδ είναι κάτω από το όριο? Επίσης υπάρχουν άλλα στοιχεία τα οποία χρειάζομαι σχετικά με την αγορά μιας μηχανής ??

(Δεν θέλω σχόλια σχετικά με την μηχανή που θέλω να πάρω (εχω διαβασει και εχω δει τους κινδύνους οπότε δεν θελω επανάληψη :D) το thread einai σχετικό μόνο για πληροφορίες.)

Ευχαριστώ πολύ

MavrosPan
17/09/2011, 09:46
Αν μιλαμε για το ninjaki τοτε ειναι 24kw πραγμα που σημαινει οτι με το μικρο διπλωμα εισαι καλυμενος. Και μιας που μας λες χυμα στο κυμα οτι δεν σε ενδιαφερουν οι αποψεις μας (και σε ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σου λογια :evil: ), δεν χρειαζεσαι καμμια ιδιαιτερη πληροφορια για την αγορα της μηχανης περαν των οσων ηδη γνωριζεις.

:wave2: :wave2:

DimChios
17/09/2011, 09:48
το 255 τι ειναι?

Εκτος απο νουμερο :winka:

MavrosPan
17/09/2011, 09:51
Τα 3 τελευταια ψηφια του παλιου μου κινητου. τωρα περασα σε 278.
23 ολοκληρες ανοδικες μοναδες.

georgemark
17/09/2011, 11:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από BillFtw

(Δεν θέλω σχολεια σχετικά με την μηχανή που θέλω να πάρω το thread einai σχετικό μόνο για πληροφορίες και όχι για απόψεις)


ΣχόλΙα μπορεί να μην θες αλλά σχολείο θες σίγουρα.....άποψή μου.

Ωπ ...τώρα είδα ότι δεν θες ούτε απόψεις.

MavrosPan
17/09/2011, 11:42
Τωρα γιατι το γ@μας το thread ?

georgemark
17/09/2011, 11:54
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από MavrosPan
Τωρα γιατι το γ@μας το thread ? [/QUOTΕ

Εντάξει...άφησα και λίγη ποιότητα πίσω :lol: :lol: :lol:

sniper
17/09/2011, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από BillFtw
....