View Full Version : Hayabusa-ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Καλησπερα σε ολους.Αγορασα πριν απο μερικες μερες ενα busa του 2006 με πολυ λιγα χιλιομετρα σε εξαιρετικη κατσταση ομολογουμενως.Μου κανει ομως ενα προβλημα και δεν ξερω απο που προερχεται.Με σταθερο γκαζι και μονο απο 1500-2800 στροφες και ειδικα οταν ζεσταινεται η μηχανη μου κανει κοψιματα(σαν μικρα ρεταρισματα και διακοπες).Μου ειπαν φιλτρο αερα..το ανοιξα και ειναι πραγματικα πεντακαθαρο.Υπαρχει περιπτωση να ειναι μπουζι?Και εαν δεν ειναι μποθζι τι αλλο μπορει να ειναι?Σε δυο χιλιαδες χιλιομετρα η μηχανη μπαινει για γενικο service.Εχει 13000 χιλιομετρα τωρα....
menelaos46
20/09/2011, 23:26
Δε θέλω να είμαι αρνητικός αλλά hayabusa του 2006 με 13000χλμ μου φαίνεται ύποπτο...
Τώρα για το πρόβλημα, χωρίς να είμαι μηχανικός, νομίζω ότι είναι θέμα τροφοδοσίας και όχι μπουζί. Που σημαίνει κάτι σε ψεκασμό η εισαγωγή αέρα η μείγματος γενικότερα.
Εαν την δεις απλως θα καταλαβεις.Την ειχε ενας ανθρωπος μεγαλος σε ηλικια τα δισκοφρενα ειναι απατητα τελειως και το χρωμα εργοστασιακο χωρις κανενα ιχνος στριψιματος βιδων πουθενα.Οι λαιμοι της εξατμισεις δεν εχουν ουτε ενα ιχνος ταλαιπωριας επανω.Το μηχανακι ειναι με κλειστες βαλβιδες ακομα.Τι αλλο να σου πω.Και εγω αυτο νομιζω που ειπες με την τροφοδοσια...μετα ανοιγει κανονικα παντως...στα μεσαια και στα ψιλα εννοω
menelaos46
20/09/2011, 23:31
Ίσως είναι τότε επειδή καθόταν πολύ (φαντάζομαι)....
seth2769
20/09/2011, 23:32
για κοιταξε αν το φιλτρο αερα ειναι KN και αν ειναι δοκιμασε ενα εργοστασιακο ,εμενα μου το εκανε στο blackbird και μολις το αλλαξα ολα οκ!
το φιλτρο ειναι εργοστασιακο.Ολοι μου εχουν πει να βαλω ΚΝ...
seth2769
20/09/2011, 23:38
τοτε κοιτας για τροφοδοσια!! αν εχει μαμα εξατμισεις το κν δεν θα σου κανει κατι
Ποιες ειναι οι καλυτερες εξατμισεις αφτερμαρκετ για το συγκεκριμενο μοντελο?Εχω δει πολλοι βαζουν γιοσιμουρα.... η ακραποβιτς?
seth2769
20/09/2011, 23:50
YoSHI -ARATA-μετα ολες οι αλλες !αυτο λενε ολοι και ολα τα φορουμ για busa που ξερω!
Shaolin Monk