View Full Version : Hayabusa-ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Καλησπερα σε ολους.Αγορασα πριν απο μερικες μερες ενα busa του 2006 με πολυ λιγα χιλιομετρα σε εξαιρετικη κατσταση ομολογουμενως.Μου κανει ομως ενα προβλημα και δεν ξερω απο που προερχεται.Με σταθερο γκαζι και μονο απο 1500-2800 στροφες και ειδικα οταν ζεσταινεται η μηχανη μου κανει κοψιματα(σαν μικρα ρεταρισματα και διακοπες).Μου ειπαν φιλτρο αερα..το ανοιξα και ειναι πραγματικα πεντακαθαρο.Υπαρχει περιπτωση να ειναι μπουζι?Και εαν δεν ειναι μποθζι τι αλλο μπορει να ειναι?Σε δυο χιλιαδες χιλιομετρα η μηχανη μπαινει για γενικο service.Εχει 13000 χιλιομετρα τωρα....
menelaos46
20/09/2011, 23:26
Δε θέλω να είμαι αρνητικός αλλά hayabusa του 2006 με 13000χλμ μου φαίνεται ύποπτο...
Τώρα για το πρόβλημα, χωρίς να είμαι μηχανικός, νομίζω ότι είναι θέμα τροφοδοσίας και όχι μπουζί. Που σημαίνει κάτι σε ψεκασμό η εισαγωγή αέρα η μείγματος γενικότερα.
Εαν την δεις απλως θα καταλαβεις.Την ειχε ενας ανθρωπος μεγαλος σε ηλικια τα δισκοφρενα ειναι απατητα τελειως και το χρωμα εργοστασιακο χωρις κανενα ιχνος στριψιματος βιδων πουθενα.Οι λαιμοι της εξατμισεις δεν εχουν ουτε ενα ιχνος ταλαιπωριας επανω.Το μηχανακι ειναι με κλειστες βαλβιδες ακομα.Τι αλλο να σου πω.Και εγω αυτο νομιζω που ειπες με την τροφοδοσια...μετα ανοιγει κανονικα παντως...στα μεσαια και στα ψιλα εννοω
menelaos46
20/09/2011, 23:31
Ίσως είναι τότε επειδή καθόταν πολύ (φαντάζομαι)....
seth2769
20/09/2011, 23:32
για κοιταξε αν το φιλτρο αερα ειναι KN και αν ειναι δοκιμασε ενα εργοστασιακο ,εμενα μου το εκανε στο blackbird και μολις το αλλαξα ολα οκ!
το φιλτρο ειναι εργοστασιακο.Ολοι μου εχουν πει να βαλω ΚΝ...
seth2769
20/09/2011, 23:38
τοτε κοιτας για τροφοδοσια!! αν εχει μαμα εξατμισεις το κν δεν θα σου κανει κατι
Ποιες ειναι οι καλυτερες εξατμισεις αφτερμαρκετ για το συγκεκριμενο μοντελο?Εχω δει πολλοι βαζουν γιοσιμουρα.... η ακραποβιτς?
seth2769
20/09/2011, 23:50
YoSHI -ARATA-μετα ολες οι αλλες !αυτο λενε ολοι και ολα τα φορουμ για busa που ξερω!
Shaolin Monk
20/09/2011, 23:57
Arata αν το αντεχει η τσεπη... Yoshi μετα... :wave2:
AKIS BUSA
22/09/2011, 19:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από MWAMETH
Καλησπερα σε ολους.Αγορασα πριν απο μερικες μερες ενα busa του 2006 με πολυ λιγα χιλιομετρα σε εξαιρετικη κατσταση ομολογουμενως.Μου κανει ομως ενα προβλημα και δεν ξερω απο που προερχεται.Με σταθερο γκαζι και μονο απο 1500-2800 στροφες και ειδικα οταν ζεσταινεται η μηχανη μου κανει κοψιματα(σαν μικρα ρεταρισματα και διακοπες).Μου ειπαν φιλτρο αερα..το ανοιξα και ειναι πραγματικα πεντακαθαρο.Υπαρχει περιπτωση να ειναι μπουζι?Και εαν δεν ειναι μποθζι τι αλλο μπορει να ειναι?Σε δυο χιλιαδες χιλιομετρα η μηχανη μπαινει για γενικο service.Εχει 13000 χιλιομετρα τωρα....
Καλοταξιδο!! αδελφε
Λες << ειδικα οταν ζεσταινεται στις 1500 εως 2800>> ειναι δηλαδη τοσο ζεστο που εχει ανοιξει το βεντιλατερ??
Αν ναι, τοτε στο κανει απο ρευμα, ολα τα busa κανουν μικρο διακοπες οταν ανοιγει το βεντιλατερ σε αυτες τις στροφες!!
Αν οχι, τοτε πιθανον (μιας και ειναι στην κατασταση που λες) αν εχει φιλτρο στην βενζινη να εχει καποια σκουπιδακια, αλλιως ειναι ψιλο μπουκωμενο λογω ακινησιας και θελει να ανοιξεις-"σκησεις" λιγο να ξεμπουκωσει!!
Οσο για τα μπουζι, αλλαγη-ελεγχο σε αυτα τα μοντελα (Gen1) θελει καθε 24000 χιλ.
:beer:
....ενα αλλο θεμα που μου βγηκε εχθες για πρωτη φορα...μεσα στην κινηση ξαφνικα ενω δεν μου το εκανε ποτε πριν ειδα τον δεικτη θερμοκρασιας στα κοκκινα!Το βεντιλατερ δουλευε αλλα ειναι ρυθμισμενο να ανοιγει μονο για 5-6 δευτερα.Πανικοβληθηκα και την εσβησα.Λετε να θελει συμπληρωμα ψυκτικου?Και εαν θελει απο που βαζουμε?Πρεπει να κατεβουν φερινγκ η μπαινει απο καποιο αλλο σημειο?Ας βοηθησει καποιος..ευχαριστω
AKIS BUSA
25/09/2011, 17:06
....ενα αλλο θεμα που μου βγηκε εχθες για πρωτη φορα...μεσα στην κινηση ξαφνικα ενω δεν μου το εκανε ποτε πριν ειδα τον δεικτη θερμοκρασιας στα κοκκινα!Το βεντιλατερ δουλευε αλλα ειναι ρυθμισμενο να ανοιγει μονο για 5-6 δευτερα.Πανικοβληθηκα και την εσβησα.Λετε να θελει συμπληρωμα ψυκτικου?Και εαν θελει απο που βαζουμε?Πρεπει να κατεβουν φερινγκ η μπαινει απο καποιο αλλο σημειο?Ας βοηθησει καποιος..ευχαριστω
Λοιπον..........
Αυτο που καταλαβαινω απο αυτα που λες ειναι............
1ον. πρεπει να κοιταξεις τον θερμοστατη σου
2ον. για να δεις αν θελει ψυκτικο, θα κοιταξεις απο την αριστερη μερια της μηχανης το δοχειο υγρου που ειναι κατω αριστερα μεσα απο το φερινγκ..........
3ον. αν θελει πρεπει να ανοιξεις-λυσεις το αριστερο φερινγκ
ευχαριστω πολυ..παω να δω..
panos1050
26/09/2011, 02:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από MWAMETH
Καλησπερα σε ολους.Αγορασα πριν απο μερικες μερες ενα busa του 2006 με πολυ λιγα χιλιομετρα σε εξαιρετικη κατσταση ομολογουμενως.Μου κανει ομως ενα προβλημα και δεν ξερω απο που προερχεται.Με σταθερο γκαζι και μονο απο 1500-2800 στροφες και ειδικα οταν ζεσταινεται η μηχανη μου κανει κοψιματα(σαν μικρα ρεταρισματα και διακοπες).Μου ειπαν φιλτρο αερα..το ανοιξα και ειναι πραγματικα πεντακαθαρο.Υπαρχει περιπτωση να ειναι μπουζι?Και εαν δεν ειναι μποθζι τι αλλο μπορει να ειναι?Σε δυο χιλιαδες χιλιομετρα η μηχανη μπαινει για γενικο service.Εχει 13000 χιλιομετρα τωρα....
ΜΠΟΥΖΙ - ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ
στανταρ,τσεκαρε και θα δεις:beer: :beer:
για την θερμοκρασια αν ειναι κολημενος θερμοστατης μπορεις ευκολα να το καταλαβεις αν οι σωληνες που πανε στο ψυγειο ειναι χλιαρες οταν το μοτο ειναι ζεστο.για τις διακοπες του κινητηρα αν η μοτο δεν δουλευε καιρο ισως θελει καθαρισμα το φιλτρο της αντλιας ή και η ιδια η αντλια καυσιμου.και τα 2 βρισκονται μεσα στο ντεποζιτο
Παντως για να αλλαξεις μπουζι εχει ψιλοταλαιπωρια.....δεν ειχα τοσα εργαλεια και τα παρατησα..Εχω αλλαξει μονος μου μπουζι σε 10 διαφορετικα μηχανακια,αυτο το πραγμα δεν το εχω ξαναδει....
AKIS BUSA
08/10/2011, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από MWAMETH
Παντως για να αλλαξεις μπουζι εχει ψιλοταλαιπωρια.....δεν ειχα τοσα εργαλεια και τα παρατησα..Εχω αλλαξει μονος μου μπουζι σε 10 διαφορετικα μηχανακια,αυτο το πραγμα δεν το εχω ξαναδει....
Και που εισαι........ακομα!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από MWAMETH
[BΤο μηχανακι ειναι με κλειστες βαλβιδες ακομα. [/B]
:confused: :confused: :confused:
οτι μου ειπαν οι μηχανικοι γραφω και εγω....................
ΑΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΚΙΝΗΤΟ............
Μπορεί νά βγούν διάφορα......άλλά μιλάμε γιά πάνω άπό 6 μήνες.
Άπό χαλασμένη βενζίνη μέχρι νά κολλάει ότι κινείται ,κάτι διακόπτες κ.λ.π..
Είδικά έκεί πού δέ λιπαίνεται.
Έξαρτάται καί πού ήταν τό μηχανάκι.
Άν ήταν σέ κάποιο μέρος όπου οί θερμοκρασία έπεφτε πολύ χαμηλά
κάτω άπό τό μηδέν ίσως έκεί νά έχεις τό πρόβλημα.
ΤΟ ΧΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΘΡΑΥΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ έκτός άν πέσει στά χέρια
μεγάλου κάγκουρα,πού καί αύτός πρέπει νά τό παλέψει πολύ...!!
Ή άλλη έκδοχή είναι αύτή πού σού είπαν κάποια παιδιά.
ΟΤΙ ΛΑΜΠΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ.......
Καλά ξεμπερδέματα,όπως καί νά έχει.
Νά ξέρεις ότι δέν είναι μηχανάκι πού τό βάζεις εύκολα χέρι.
Ένα φέριγκ γιά νά βγάλεις άν δέν τό κατέχεις μπορεί νά σού μείνουν
πλαστικά στό χέρι...!!
ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ...??
NO COMMENTS.......:rotflmao: :rotflmao:
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.