View Full Version : Ταλαντώσεις και πως τις αποφεύγουμε.
sapila racing
29/09/2011, 11:45
Κατα καιρούς όλο και κάποιος ρωτάει γιατί του κουνάει το τιμόνι στα λίγα χιλιόμετρα οταν αφήνει τα χέρια, η γιατί κουνάει στα πολλά στην ευθεία.
Στις παλιότερες μοτοσυκλέτες αυτα τα φαινόμενα ηταν συχνότερα, και ισως αυτό το video του Murray Walker να βοηθήσει πολύ κόσμο.
Μην μασάτε επειδή οι μοτο είναι του 70 και του 80, οι ίδιες αρχές διέπουν την συμπεριφορά τους, απλά σήμερα εχουμε καλύτερα πλαίσια, αναρτησεις και λάστιχα που καλύπτουν το πρόβλημα.
Αν καταλάβετε πως λειτουργεί το σύστημα σίγουρα εχετε να κερδίσετε.
Eχει και ωραία μηχανάκια για τους αρχαιολάγνους, Z900, XS11, Laverda, GT750, R90S κλπ.
:beer:
http://www.youtube.com/watch?v=fvsDIq3WwVA&feature=player_embedded#!
edit: Το θέμα για τις ταλαντώσεις ξεκινάει απο το 4ο λεπτο και μετα.
H.A.Balafoutre
29/09/2011, 13:41
Πολύ ωραίο βίντεο, διδακτικό και διαχρονικό μετά από 30 χρόνια. Στοιχειώδης συμβουλές....που ακόμη και σήμερα ισχύουν στο ακέραιο. :beer:
Allst@rf
29/09/2011, 13:55
αρη,στα σχολια απο κατω λεει ...
"Great documentary by the legend Murray Walker."
ποιος ειναι(ηταν?)αυτος ρε φιλε που τον λεει μυθικο?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
αρη,στα σχολια απο κατω λεει ...
"Great documentary by the legend Murray Walker."
ποιος ειναι(ηταν?)αυτος ρε φιλε που τον λεει μυθικο?
Από ένα πρόχειρο ψάξιμο
http://www.bbc.co.uk/programmes/b011vnlj
http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_Walker
sapila racing
29/09/2011, 14:17
O Murray Walker είναι ο πιο γνωστός σχολιαστής αγωνων F1, αλλά εχει πολύ πλούσιο βιογραφικό και σε αλλους τομείς.
Ηταν ο σχολιαστής του Isle of Man TT στο ραδιόφωνο το 1960 πχ και επίσης σε πολλούς αλλους αγώνες μοτοσυκλέτας.
Ζει ακόμα ο άνθρωπος.
http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_Walker
+1000 Άρη, για το αρχικό σου πόστ...
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
δηλαδη μονο εγω βρηκα το βιντεακι γεματο κενα και ασαφειες?
sapila racing
29/09/2011, 15:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
δηλαδη μονο εγω βρηκα το βιντεακι γεματο κενα και ασαφειες?
Το βιντεάκι δεν εχει επιστημονικού ενδιαφέροντος περιεχόμενο, απλά εξηγεί πως μπορείς να αποφύγεις κάποιες δυσάρεστες καταστάσεις.
Αν δεν σου έφτασε μπορείς να συνεχίσεις εδω:
http://books.google.com/books?id=rJTQxITnkbgC&printsec=frontcover&hl=el#v=onepage&q&f=false
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το βιντεάκι δεν εχει επιστημονικού ενδιαφέροντος περιεχόμενο, απλά εξηγεί πως μπορείς να αποφύγεις κάποιες δυσάρεστες καταστάσεις.
Αν δεν σου έφτασε μπορείς να συνεχίσεις εδω:
http://books.google.com/books?id=rJTQxITnkbgC&printsec=frontcover&hl=el#v=onepage&q&f=false
Αν καβαλας 950SE τοτε αναγκαζεσαι να κατανοησεις απολυτα το φαινομενο :)
Πολύ καλό το βιντεο. Πάντως το κοσκίνισμα του τιμονιου σε συγκεκριμένο φάσμα ταχυτήτων στις σημερινές μηχανές έχει να κάνει περισσότερο με κατασκευαστικές ατέλειες στα ελαστικά πιστεύω (παθών από Continental).
Σήμερα έμαθα κάτι παραπάνω.:beer: :beer: :beer: :beer:
GYROSCOP FENOM
29/09/2011, 20:07
Μπραβο ρε αρη μας κανεις καλυτερους οδηγους.
Πηρα απαντηση σε κατι που με απασχολουσε καιρο.
κερασμενες :beer: :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.