View Full Version : ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΕ 50cc η ΜΕ 125 cc
giorgos1994
01/10/2011, 10:30
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΙΠΛΩΜΑ Α1. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΙ ΠΟΣΑ ΚΥΒΙΚΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ 50ΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΦΟΥ ΠΑΡΩ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΠΑΡΩ 125 ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΡΥΘΜΙΖΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ 50ΑΡΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ. ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΜΚΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΠΑΠΙ ΝΑ ΠΑΡΩ? ΑΛΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΠΑΡΩ GLX ΑΛΛΟΙ DAYTONA ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ CRYPTON. ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΜΩΣ ΤΗ CBR 125 ΚΑΙ ΤΗ ΥΑΜΑΗΑ ΥΒΡ 125 ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.
να ξεκινησεις κανοντας μαθηματα και τα υπολοιπα τα συζηταμε αφοτου ανεβεις στο μηχανακι για τα μαθηματα :wave2:
nassosxlvbros
01/10/2011, 11:14
Αν είσαι παντελώς άσχετος (και 16 χρονος) βγάλε βασικά άδεια ικανότητας οδήγησης,και ξεκίνα με το 50άρι...Αν δεις ότι το καταφέρνεις, ή το αναβαθμίζεις αργότερα πολύ φτηνά σε 100άρι ή στα 18 σου πας κατ'ευθείαν σε 125 ειδικά αν μένεις σε τίποτα ανηφοροκατηφόρες...όλα τα παπιά είναι σκυλιά αν τα συντηρείς ευλαβικά...Καλό είναι να αποφύγεις τα εντελώς άγνωστα κινέζικα. Honda,Yamaha,Suzuki,Kawasaki,Modenas,Daytona κλπ με αυτή τη σειρά σχεδόν ας είναι οι προτιμήσεις σου ιεραρχικά και χρηματικά.Σαν αρχάριος πάρε κάτι ολοκαίνουργιο να το μάθεις και να το χαρείς και όχι να πληρώνεις αμαρτίες άλλων επειδή το βρήκες φτηνά...πχ: μιά γενική μοτέρ και 2 ζάντες με λάστιχα πάνε 500€ με τα εργατικά και αν το έχεις πάρει 800 το μεταχειρισμένο καμάρι σου θα σου έρθει σχεδόν σα να το πήρες καινούργιο....
Και μη ξεχνάς πως οι περισσότεροι που πουλάνε παπί φτηνά κατά 99% το έχουν σκίσει,ένα μεγάλο ποσοστό έχει ξεχάσει άπειρες φορές να αλλάξει λάδια,και ένα σεβαστό ποσοστό τό έχει απλά στην κυριολεξία "λιώσει"στο μεροκάματο...ότι και να πάρεις καλή επιλογή και ένα καλό κράνος! :beer:
giorgos1994
01/10/2011, 11:26
ΕΙΜΑΙ 17 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΓΙΝΟΜΑΙ 18 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ 125. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑΝ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΛΙΓΑ ΛΙΓΑ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ CBR 125 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΙ 1200 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ GLX H INNOVA?
nassosxlvbros
01/10/2011, 11:28
Ωραία....πας για 125 τότε,δεν έχει νόημα το 50άρι εκτός αν το θες για λόγους οικονομίας και χαμηλό κόστος κίνησης (βενζίνης, ασφαλίστρων κλπ)
Αν θα πας για παπί θα έχεις ένα παπί πάντα...εξυπηρετικό άθραυστο και εύκολο στο χειρισμό και τα διάφορα μικροκουβαλήματα γιατί δεν έχει συμπλέκτη...αν θες κάτι πιο "έτσι" πας σε μοτοσυκλέτα 125-250 και είσαι άρχοντας και στην κίνηση και σε ταξιδάκια.Η καρδιά σου αλλά και η τσέπη σου θα κάνουν την επιλογή!
Και για τα διπλώματα:
Κατηγορία Α1 (Αυτόματο - Παπί ):
Δικαίωμα οδήγησης για: Μοτοσικλέτα έως 34 PS (Ίππους) = 25 KW ή 0.16 KW/kg. Μετά από 2 έτη μετατρέπεται σε κατηγορία Α απεριορίστων κυβικών (Σταδιακή πρόσβαση αλλά για αυτόματη ή ημιαυτόματη μοτοσικλέτα). Το ελάχιστο όριο ηλικίας για την απόκτησή του είναι το 18ο έτος και ισχύει έως το 65ο έτος. Αν ο οδηγός έχει και κάποια από τις κατηγορίες Γ ή Δ ή Β+Ε ή Γ+Ε ή Δ+Ε ή ΤΑΞΙ ισχύει για 5 χρόνια.
Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα: 21 θεωρητικά ΚΟΚ (αν δεν έχεις άλλο δίπλωμα), 11 θεωρητικά ΜΟΤΟ και 10 πρακτικά ΜΟΤΟ .
Κατηγορία Α1 Σταδιακής Πρόσβασης:
Δικαίωμα οδήγησης για: Μοτοσικλέτα έως 34 PS (Ίππους) = 25 KW ή 0.16 KW/kg. Μετά από 2 έτη μετατρέπεται σε κατηγορία Α απεριορίστων κυβικών (Σταδιακή πρόσβαση). Το ελάχιστο όριο ηλικίας για την απόκτησή του είναι το 18ο έτος και ισχύει έως το 65ο έτος. Αν ο οδηγός έχει και κάποια από τις κατηγορίες Γ ή Δ ή Β+Ε ή Γ+Ε ή Δ+Ε ή ΤΑΞΙ ισχύει για 5 χρόνια.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σύμφωνα με τα παραπάνω, ο κυβισμός δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, στην πραγματικότητα υπάρχουν και μοτοσικλέτες 500 cc που μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα Α1 (π.χ. γνωστή 500άρα έχει ισχύ 26,5 kw και βάρος 168 Κgr. Άρα: 26,5kw/168kg=0.157< 0.16kw…!) Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα: 21 θεωρητικά ΚΟΚ (αν δεν έχεις άλλο δίπλωμα), 11 θεωρητικά ΜΟΤΟ και 10 πρακτικά ΜΟΤΟ .
:wave2:
giorgos1994
01/10/2011, 13:42
ΓΙΑ 125 ΠΑΩ. ΑΛΛΑ ΔΕ ΞΈΡΩ ΤΙ ΠΑΠΊ ΝΑ ΠΆΡΩ. ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕΡΙΚΆ ΠΆΠΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΞΈΡΩ ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΜΈΝΑ. ΝΑ ΣΟΥ ΔΏΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙΣ ΘΈΛΩ ΝΑ ΚΆΝΩ ΜΙΑ ΑΠΌΣΤΑΣΗ 60ΧΛΜ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ. ΚΑΙ ΌΣΟΝ ΑΦΟΡΆ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ.ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΟΔΗΓΉΣΩ ΠΡΟΤΙΜΏ ΤΑ ΠΆΠΙΑ ΓΙΑΤΊ ΠΟΛΛΟΊ ΖΗΤΑΔΕΣ ΔΕ ΞΈΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΔΙΠΛΏΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΏΩ ΚΛΉΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΑ ΤΖΆΜΠΑ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos1994
ΘΈΛΩ ΝΑ ΚΆΝΩ ΜΙΑ ΑΠΌΣΤΑΣΗ 60ΧΛΜ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ.
Με τόσα χλμ την μέρα πάς κατευθείαν σε 125+ και σε μαμίσιο, μήν μπλέξεις με φτιαγμένα...δέν λέω καλά είναι τα glxάκια και φτιάχνονται τούμπανο αλλά εγώ θα σου πρότεινα να πας στο crypton x που νομίζω κάνει το δίπλωμα για το 125
MG-KTiNoS
01/10/2011, 14:30
με τι θες να πέσεις πρώτα ?
:D
bladedancer
01/10/2011, 14:30
duke 125 τελος:beer:
giorgos1994
01/10/2011, 14:31
Η ΤΣΈΠΗ ΜΟΥ ΔΕ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ. ΨΆΧΝΩ ΜΈΧΡΙ 1500 ΕΥΡΏ. ΕΧΩ ΒΆΛΕΙ ΣΤΟ ΜΆΤΙ ΤΟ DAYTON NOVA 125 ΚΑΙ ΤΗ HONDA CBR 125.
bladedancer
01/10/2011, 14:34
τοτε φιλε πας στο crypton x135 special edition αλλα πεζει στα 1800 ευρω,αξιζει ομως
236943
giorgos1994
01/10/2011, 15:00
ΦΊΛΕ ΔΕ ΘΈΛΩ ΝΑ ΓΊΝΟΜΑΙ ΑΧΆΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΆ ΔΕ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΤΣΈΠΗ ΜΟΥ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΌΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΆΡΩ ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΈΝΑ ΧΑΡΤΖΙΛΊΚΙ ΖΩ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ ΚΆΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos1994
ΦΊΛΕ ΔΕ ΘΈΛΩ ΝΑ ΓΊΝΟΜΑΙ ΑΧΆΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΆ ΔΕ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΤΣΈΠΗ ΜΟΥ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΌΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΆΡΩ ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΈΝΑ ΧΑΡΤΖΙΛΊΚΙ ΖΩ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ ΚΆΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ
κατι το οποιο θα αγορασεις φθηνα στην αρχη μπορει να το πληρωσεις ακριβα σε σερβις και συντηρηση σε βαθος χρονου.
το crypton-x ειναι αριστη επιλογη για σενα διοτι θες πολλα χλμ τη μερα και εχεις χαμηλο budget. Πιθανον και με κανα innova να κανεις δουλεια, στη θεση σου θα κοιτουσα και το adress.
cbr125 με 1200 λιγα μου φαινονται, ψαξτο καλα και πηγαινε με καποιον που ξερει απο μηχανες
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos1994
ΦΊΛΕ ΔΕ ΘΈΛΩ ΝΑ ΓΊΝΟΜΑΙ ΑΧΆΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΆ ΔΕ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΤΣΈΠΗ ΜΟΥ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΌΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΆΡΩ ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΈΝΑ ΧΑΡΤΖΙΛΊΚΙ ΖΩ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ ΚΆΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ
Πάρε μεταχειρισμένο, με 1500-1600€ βρίσκεις
Δέν παθαίνει τιποτα, το έχει φίλος μου. Δέν θα το μετανιώσεις
giorgos1994
02/10/2011, 12:56
Τα daytona πόσα λίτρα περνούν στο ντεποζιτο. Και θα προτιμούσα να πάρω ένα παπί αξιόπιστο και καινουριο.
giorgos1994
02/10/2011, 13:13
Βλέπω κάθε μέρα στο δρόμο daytona να κυκλοφορούν και μου αρέσουν περισσότερο από τα crypton και φαντάζομαι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο όσο ένα crypton. Επίσης είναι πιο φθηνό και φαντάζομαι πως θα χωράει τα ίδια λίτρα στο ντεποζιτο με ενα crypton .
chriscrypton
03/10/2011, 01:05
Αφου ενδιαφερεσαι για καινουριο daytona Η crypton μπορεις να κανεις μια ερευνα αγορας απο διαφορα reviews & αφου βγαλεις τα συμπερασματα σου, τα ζυγισεις & δεις τι σου ταιριαζει καλυτερα το αγοραζεις.
Π.χ. Βλεπε για daytona :http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/67842.asp
Για crypton :http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/80190.asp?pageprint=true&
Aν πας για μεταχειρισμενο να ξερεις πως πρεπει να σου κατσει-βρεις ευκαιρια..
Πχ εγω ειχα παρει ενα crypton του 1999 μοντελο μεταχειρισμενο 800ευρω & να το σουλουπωσω-συμμαζεψω να το κανω σωστο με το καιρο εδωσα αλλα τοσα...
Οταν εψαχνα & 2ο παπι (για τη συζυγο) βρηκα ενα kazer kawasaki 115 1000 ευρω με 6000χλμ τζι τζι-& περα απο κοστη συντηρησης-καταναλωσης δε ζηταει φραγκο.
Για να κλεινω με το θεμα του μεταχειρισμενου, αν το επιλεξεις, το υποψηφιο παπι θα το πας σε συνεργειο ΔΙΚΗ σου επιλογης για ελεγχο να σε ενημερωσει σε τι κατασταση ειναι.
Τελος & βασικοτερο ολων, οι 2 τροχοι πανε πακετο με προστατευτικο εξοπλισμο ΠΑΝΤΑ. Κρανος fullface,μπουφαν με προστασια & γαντια ειναι απαραιτητα 1000% μιας & κανεις και αποστασεις μεγαλες (60χλμ/μερα)
Δες εδω για μπουφαν: http://www.leather100.com.gr/dermatina/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=89&lang=el ειναι οικονομικη & καλη λυση σε πρωτη φαση
Ελπιζω να σε βοηθησα
:wave2:
giorgos1994
03/10/2011, 14:03
οσον αφορα τα μεταχειρισμενα θα μποροθσα να παρω ενα παπι με ζημια να το παω σε ενα συνεργειο που το εμπιστευομαι για να μου το φτιαξει. αυτο θα το κανω με τη λογικη οτι θα το παρω για να μαθω και μετα αν δε τραβαει αλλο το πεταω και περνω ενα κανουριο. ο πατερας μου μου το προτεινε.
Kotsis23
03/10/2011, 14:20
125cc απλα,το 50 ειναι πολυυυυυυ μικρο
φιλε παρε ενα 50αρακι να κανεις την δουλεια σου και να μαθεις να οδηγας γιατι εχει πολυ λιγα εξοδα και οταν το βαρεθεις το πουλας και πας σε κατι μεγαλυτερο δοκιμασμενη τεχνικη :)
universalgr1
03/10/2011, 14:43
Φιλε μου εγω αγορασα το Daytona πριν απο 2,5 χρονια.
Του εχω ριξει 55.000 χλμ. κανοντας και διανομη το βραδυ. (εχει περασει απο πολυ σκισιμο γενικα)
Με καλη συντηρηση (λαδακια κλπ στην ωρα τους..) το μηχανακι δεν εχει κανει κιχ.
Και ταχυτητα καλη εχει.. και καλο ψηλο τιμονι-φιλικο για αρχαριο οδηγο και ασφαλες..
Γενικα πολυ ευχαριστημενος..
Για τα χρηματα του 1.100 € το θεωρω best value for money... +το οτι αγοραζεις και καινουριο μηχανακι!!!
Απλα καλο ειναι τα μαμισια λαστιχα του (Nylon) να αλλαχθουν γρηγορα..γιατι δεν κανουν για βροχη..
Στο συνιστω ανεπιφυλακτα.
:wave2:
ybr 125 μεταχειρισμένο. Φτηνό στη συντήρηση σαν παπί, το βρίσκεις πιο φτηνά από παπί, μαθαίνεις και συμπλέκτη ενώ σε ένα παπί όχι και είναι μηχανάκι και καλύτερο σε στήσιμο από παπιά. Έχει επίσης και μεγάλο τεπόζιτο σε σύγκριση με παπιά οπότε δεν βάζεις κάθε λίγα χιλιόμετρα βενζίνη. Τέρας αξιοπιστίας, το έχω σαν δεύτερο μηχανάκι και δεν καταλαβαίνει χριστό όπως και να του συμπεριφερεσαι.
πολύ καλό σχολείο για σένα πιστεύω και όταν το βαρεθείς παίρνεις ένα περισσότερα κυβικά.
με 1000 ευρώ παίρνεις ένα σε πάρα πολύ κατάσταση 2008 και μετά προτίμησε που βγήκε ψεκαστό. Και τα υπόλοιπα 500 παίρνεις κρανάκι, μπουφανάκι και γαντάκια και είσαι αρχηγός.
Ο λόγος που το βρίσκεις τόσο φτηνά είναι ότι οι πιτσιρικάδες δεν το προτιμούν γιατί δεν είναι τόσο cool σε εμφάνιση όσο τα παπιά και έτσι έχει χαμηλή μεταπώληση γιατί δεν υπάρχει ζήτηση.
πχ να ένα με 890 ευρώ του 2008: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1725562/
έχει πολλά, ψάξτο λίγο και να πας σε μάστορα να το δει πριν το πάρεις. Ουδε μία σχέση έχω με τον πωλητή σαν παράδειγμα το έβαλα.
universalgr1
03/10/2011, 15:17
Αν παει τοσα το ybr-ακι.. Συνυπογραφω κι εγω!! Ασε που εγω το βρισκω και πιο μουρατο απο ενα παπι.. Εχει ενα ομορφο ρετρο look.. Κ φυσικα ειναι μοτοσυκλετα.. Αλλη γεωμετρια,αλλα φρενα.. Και μια 5η ταχυτητα να πηγαινει ξεκουραστα στα πολλα..
Ψαξτο φιλε!
:wave2:
giorgos1994
03/10/2011, 15:51
κατι αλλο που επρεπε να ρωτησω πρωτα ειναι ποσο κανει ενα διπλωμα για 125?
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos1994
κατι αλλο που επρεπε να ρωτησω πρωτα ειναι ποσο κανει ενα διπλωμα για 125?
εγω βρηκα 300 τα μαθηματα και μετα ειναι και 120 τα παραβολα και ενα 40αρι για το νεο διπλωμα + κατι φωτογραφιες διαβατηριου για το διπλωμα και τους γιατρους
giorgos1994
05/10/2011, 09:52
αν επαιρνα ενα παπι με ζημια μχ ενα astrea και το πηγαινα σε ενα μηχανικο εμπιστοσυνης να μου το φτιαξει. αυτο κρυβει ρισκο?
giorgos1994
05/10/2011, 09:54
πχ θελω να πω
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos1994
αν επαιρνα ενα παπι με ζημια μχ ενα astrea και το πηγαινα σε ενα μηχανικο εμπιστοσυνης να μου το φτιαξει. αυτο κρυβει ρισκο?
τώρα αυτή είναι ερώτηση???:rolleyes: :rolleyes:
Όχι δεν πειράζει αν είναι τρακαρισμένο δεν κρύβει κανένα ρίσκο αγόρασε το και μην ανησυχείς καθόλου:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
έχω ένα τρύπιο προφυλακτικό που του έβαλα ζελοτέιπ στην άκρη, να γ@μήσω με αυτό ή εμπεριέχει ρίσκο???
giorgos1994
05/10/2011, 10:02
εγω ρωταω με την εννοια μη του μεινει κανενα κουσουρι και τρεχω συνεχεια για να το φτιαξω
Εχετλαίος
05/10/2011, 10:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos1994
εγω ρωταω με την εννοια μη του μεινει κανενα κουσουρι και τρεχω συνεχεια για να το φτιαξω
Γύρευε κοπέλι μου τη δουλειά σου
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos1994
εγω ρωταω με την εννοια μη του μεινει κανενα κουσουρι και τρεχω συνεχεια για να το φτιαξω
η λέξη τρακαρισμένο είναι αλληλενδετη με τη λέξη ρίσκο.
μπορεί να είναι τρακαρισμένο και να μην έχει τίποτα ιδιαίτερο και να συμφέρει να το φτιάξεις, μπορεί αυτό που έχει να μην συμφέρει να το φτιάξεις ή να έχει πάρει πλαίσιο οπότε να είναι επικύνδινο να το φτιάξεις γιατί απλά δεν φτιάχνεται ό,τι και να κάνεις όπως πριν. Μπορεί να αφήσει κουσούρι μετά το φτιάξιμο, μπορεί και όχι.
Επειδή Μαντης δεν είσαι ούτε εσύ, ούτε εμείς ειναι χαζό να ρωτάς αν υπάρχει ρίσκο και βέβαια υπάρχει, το θέμα είναι το ρισκάρεις ή όχι......
εγώ δεν θα το ρίσκαρα πάντως εκτός αν έπαιρνα κάτι σε εξευτελιστική τιμή και είχα γνώσεις, χρόνο και μεράκι να το φτιάξω μόνος μου όχι να πληρώνω μάστορες.
giorgos1994
05/10/2011, 11:43
με λιγα λογια κανουριο και παλι καινουριο για να μην εχω τρεχαματα
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos1994
με λιγα λογια κανουριο και παλι καινουριο για να μην εχω τρεχαματα
δεν είπα να πάρεις καινούργιο, χωρίς ζημιά είπα.
giorgos1994
05/10/2011, 14:51
καταλαβα λαθος
giorgos1994
06/10/2011, 10:11
αν ξεκινουσα με διχρονο πιστευετε οτι θα ηταν σωστο?
universalgr1
06/10/2011, 10:50
Εχεις πελαγωσει, ετσι??
Μια μας λες Cbr 125 μετα λες διχρονο..
Συγκροτησε λιγο τις σκψεις σου.. Και το κυριοτερο μη ρωτας τι ΠΡΕΠΕΙ να παρεις..
Σκεψου τι ΘΕΛΕΙΣ να παρεις..
κι επειτα το συζηταμε..
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.