PDA

View Full Version : Νέο μονοκύλινδρο 650 sertao



G/S
05/10/2011, 21:05
Νέο μοντέλο , 650 ο διάδοχος των 650 dakar ??

http://bmwmcmag.com/2011/10/bmw-introduces-g650gs-sertao/

AUFGEBRACHT
05/10/2011, 21:11
Ουσιαστικά είναι το G650GS με τον παλιό καλό μονοκύλινδρο και το πρόσφατο face lifting...το παλιό πάντως το θεωρώ προσωπικά πιο όμορφο...

SVX
05/10/2011, 21:27
μηπως κυκλοφορησει μονο στην αγορα της Βραζιλιας?

AUFGEBRACHT
05/10/2011, 21:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
μηπως κυκλοφορησει μονο στην αγορα της Βραζιλιας?

Λόγω του πορτογαλλικού ονόματος;;; Δεν προορίζεται μόνο για μια αγορά,απλά μάλλον έκριναν ότι το όνομα dakar στο συγκεκριμένο μοντέλο δε θα τσουλήσει...

Lamnian
06/10/2011, 10:10
Είδα ένα κόκκινο πριν 2 μέρες στην Πειραιώς , οπότε μάλλον εισάγεται κανονικά ..

Πολύ πιο όμορφο από το παλιό !

ktmakis
06/10/2011, 10:40
Προσωπικά το βρήσκω το ίδιο άσχημο με το παλιό.
Ασε που η μούφα εξάτμιση πάντα με χάλαγε.
Καλό χρυσο μηχανάκι αλλά πανάσχημο....

G/S
06/10/2011, 11:39
Εγω το βρίσκω όμορφο , τώρα θα μου πείς περί ορέξεως .....γούστα είναι αυτά.
Θυμάμαι όταν βγήκε το πρώτο gs1100 το 93 όλοι λέγαν πόσο άσχημο ήταν ,οι πωλήσεις του τους διέψευσαν όλους ,όπως και οι πωλήσεις όλων των f560gs μέχρι σήμερα.:beer:

fantacid
06/10/2011, 13:42
ειναι αληθεια οτι χρειαζονται εναν σχεδιαστη χωρις καταρακτη σε αυτη την εταιρια....
κατα προτιμηση με 2 ματια....

:yuck:

rockobok
06/10/2011, 14:12
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/index.html
Αυτό εδώ δεν είναι?

omega
06/10/2011, 14:45
Παλιά η συνταγή με κάποιες μικρές αισθητικές παρεμβάσεις.Ο 21 τροχός μπροστά κλείνει το μάτι στους χωμάτινους.

Βασικό για εμένα το ΠΟΥ θα παίξει οικονομικά.
Αν ακολουθήσει την χρόνια τιμολογιακή πολιτική της BMW να πουλάει KAI σήμα τότε καλά κρασιά..

Αν σκεφτούν έξυπνα και κρατήσουν τιμή δίπλα στα εξ Ανατολής πιστεύω ότι θα έχει καλό μερίδιο.

Πολλοί ήταν εκείνοι που με τα παλιά 650gs είχαν τριβάλιτσα και έγραφαν πολλάααα χιλιόμετρα οn αλλά και off.

Να δούμε..

daz
08/10/2011, 20:43
Εν ειν άσχημο..

Και με κινητήρα ροταξ ε?

arazw.ara.zw
09/10/2011, 16:09
Αν ο κινητήρας συνεχίσει να κατασκευάζεται στη Κίνα μάλλον και η τιμή θα είναι ανάλογη του πρώτου G 650gs....

CIRUS
09/10/2011, 16:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
ειναι αληθεια οτι χρειαζονται εναν σχεδιαστη χωρις καταρακτη σε αυτη την εταιρια....
κατα προτιμηση με 2 ματια....

:yuck:


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

tifoso4ever
10/10/2011, 18:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Εν ειν άσχημο..

Και με κινητήρα ροταξ ε?

:nono:
100% MADE IN CHINA....

Απ'την κορφη ωωωως τα τακουνια...:lol:

peskandritsos
02/04/2012, 13:33
Εμένα μου φαίνεται μια χαρά μηχανή.
Το μοτεράκι τι πρόβλημα έχει βγάλει και μιλάτε απαξιωτικά?
Ίσα ίσα που είναι οικονομικό και δεν βγάζει και ζημιές απ' όσο ξέρω.
Μόνο τα πηρούνια με χαλάνε που δεν τα έχουν ντύσει με τίποτα, και η τιμή από Έλληνες αντιπρόσωπους.9700???:uplate:

AUFGEBRACHT
02/04/2012, 18:53
:nono:
100% MADE IN CHINA....

Απ'την κορφη ωωωως τα τακουνια...:lol:


:nono: ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με συναρμολόγηση στην Κίνα πλέον, εξαρτήματα από Αυστρία, συναρμολόγηση κινητήρα στο Spandau, Βερολίνο, εκτός κι αν έχει Spandau και η Κίνα...Από το 2010 σταμάτησε η συναρμολόγηση στην Κίνα.
http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2010/10/BMW_G_650_GS_EN.pdf

Υ.Γ. Υποστηρίζεται ότι η GS μέχρι το 2010 ήταν κινέζικη γιατί η συναρμολόγηση του κινητήρα γινόταν στο εργοστάσιο της Loncin. Κατά τη λογική αυτή το μουράτο i-phone της Apple δεν θα έπρεπε να είναι κινέζικο, ο MacΒοοκ κινέζικος, o Ηewllett Packard κινέζικος κ.ο.κ.;;;

tzarot
02/04/2012, 19:42
Εμένα μου αρέσει και μάλιστα πολύ.
Επίσης το σκέφτομαι σαν επόμενο, θέλοντας να συνεχίσω στο στυλ της μικτής χρήσης που έχω στη σημερινή μου μοτοσυκλέτα. Καθημερινά στη δουλειά και το ΣΚ αλλάζοντας απλά λάστιχα, εντουράδα. Μακάρι να υπήρχε κάτι άλλο να διαλέξω.

Για τα καλάμια και μένα με χαλάνε αλλά πιστεύω ότι μια φυσούνες και είσαι ΟΚ.

Τι με χαλάει χοντρά:
Ο ελληναράς "αντιπρόσωπος", που ξύπνιος γαρ, όταν του είπα ότι ενδιαφέρομαι μόνο για την βασική έκδοση, χωρίς τίποτα επάνω (ABS, θερμαινόμενα...), μου άρχισε τα "δεν φέρνουμε την έκδοση αυτή" και "θα πρέπει να περιμένεις", και "μα μειώνεις την αξία μεταπώλησης του" κλπ. Έλεος σε ποιους απευθύνονται και τι θράσος είναι αυτό που θα εκφράσει άποψη για το τι θέλει ο υποψήφιος πελάτης.

peskandritsos
02/04/2012, 21:50
Εμένα μου αρέσει και μάλιστα πολύ.
Επίσης το σκέφτομαι σαν επόμενο, θέλοντας να συνεχίσω στο στυλ της μικτής χρήσης που έχω στη σημερινή μου μοτοσυκλέτα. Καθημερινά στη δουλειά και το ΣΚ αλλάζοντας απλά λάστιχα, εντουράδα. Μακάρι να υπήρχε κάτι άλλο να διαλέξω.

Για τα καλάμια και μένα με χαλάνε αλλά πιστεύω ότι μια φυσούνες και είσαι ΟΚ.

Τι με χαλάει χοντρά:
Ο ελληναράς "αντιπρόσωπος", που ξύπνιος γαρ, όταν του είπα ότι ενδιαφέρομαι μόνο για την βασική έκδοση, χωρίς τίποτα επάνω (ABS, θερμαινόμενα...), μου άρχισε τα "δεν φέρνουμε την έκδοση αυτή" και "θα πρέπει να περιμένεις", και "μα μειώνεις την αξία μεταπώλησης του" κλπ. Έλεος σε ποιους απευθύνονται και τι θράσος είναι αυτό που θα εκφράσει άποψη για το τι θέλει ο υποψήφιος πελάτης.Εγώ σου είπα και από κοντά ότι δε συμφωνώ με την ανταλλαγή αυτή.
Θα δώσεις μια διαφορά 4000 ευρώ για μια ίδια μηχανή σε χαρακτήρα και απόδοση για να κάνεις λίγη οικονομία σε βενζίνη.
Και πότε θα κάνεις απόσβεση από την βενζίνη στα 4 χιλιάρικα?
Εκτός και άν έχεις πάθει την πλάκα σου με το μπε εμ βε.