PDA

View Full Version : 20/10 Lidl Φορτιστής



golis
13/10/2011, 09:53
Την ερχόμενη Πέμπτη 20/10 επιστρέφει στα Lidl ο φορτιστής μπαταριών :

Lidl Φορτιστής 20/10 (http://www.lidl.gr/cps/rde/xchg/lidl_gr/hs.xsl/index_13525.htm)

SVX
13/10/2011, 10:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Την ερχόμενη Πέμπτη 20/10 επιστρέφει στα Lidl ο φορτιστής μπαταριών :

Lidl Φορτιστής 20/10 (http://www.lidl.gr/cps/rde/xchg/lidl_gr/hs.xsl/index_13525.htm)


ειχε φυγει? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ? Αποδημητικό σαν τα χηνάρια ? :bigcry: :bigcry:

jimmis5
13/10/2011, 10:57
Τα ισοθερμικα που εχει αξιζουν το κοπο και το χρημα τους?
http://www.lidl.gr/cps/rde/xchg/lidl_gr/hs.xsl/index_13467.htm

camen
13/10/2011, 11:00
"Τρωγεται" ή θα την μπουρλωτιασει ρε? Να παω να τον παρω αν ειναι γτ μου χρειαστηκε κ δεν ειχα...:mad:

vaska
13/10/2011, 11:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
"Τρωγεται" ή θα την μπουρλωτιασει ρε? Να παω να τον παρω αν ειναι γτ μου χρειαστηκε κ δεν ειχα...:mad:

Μα με την Ιταλική φριτέζα που έχεις εγώ απορώ για της βάζεις βενζίνη, σύμβαση με πάροχο ηλεκ. ενέργειας (πχ ΔΕΗ) κάνε και όλα καλά.



:wave2: :wave2: :wave2:

OldMan
13/10/2011, 11:54
Για όλες τις μπαταρίες οχημάτων και μοτοσικλετών 6 V ή 12 V και 1,2 - 120 Ah

Μάλιστα...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση φορτιστής με switching τροφοδοτικό που να βγάζει 15 Amperes max και να κοστίζει 20€... :winka:


Ρεεεεεεεεεεεε... Συνέλθετε λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :smokin:

camen
13/10/2011, 12:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Για όλες τις μπαταρίες οχημάτων και μοτοσικλετών 6 V ή 12 V και 1,2 - 120 Ah

Μάλιστα...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση φορτιστής με switching τροφοδοτικό που να βγάζει 15 Amperes max και να κοστίζει 20€... :winka:


Ρεεεεεεεεεεεε... Σύνελθετε λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :smokin:

Δλδ για μια φορα το χρονο που μπορει να χρειαστει κ για τα 20Ε δεν αξιζει?! Δεν θα κανει την δουλεια του?!

usabug
13/10/2011, 12:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
[I]
Ρεεεεεεεεεεεε... Σύνελθετε λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :smokin:

Δηλαδη ?????

OldMan
13/10/2011, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Δλδ για μια φορα το χρονο που μπορει να χρειαστει κ για τα 20Ε δεν αξιζει?! Δεν θα κανει την δουλεια του?!
Αν είναι για μια φορά τον χρόνο, σταμπάρισε μια κατηφόρα και τράβα παίξε τα 20€ στο μπαρμπουτάδικο του Αντρέα του κουλού στα Μποζαϊτικα...:winka:

camen
13/10/2011, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αν είναι για μια φορά τον χρόνο, σταμπάρισε μια κατηφόρα και τράβα παίξε τα 20€ στο μπαρμπουτάδικο του Αντρέα του κουλού στα Μποζαϊτικα...:winka:


Μενω σε ισαδι ...:D

OldMan
13/10/2011, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από usabug
Δηλαδη ?????
Αν το "δηλαδή" πηγαίνει στο ποιο είναι το απαραίτητο ρευμα φόρτισης μιας 12βολτης μπαταρίας με χωρητικότητα 120Ah και αν αυτό είναι δυνατόν να παραχθεί από ένα switching παλμοτροφοδοτικό των 20€ την στιγμή που μόνο ο επεξεργαστής του έχει λιανική γύρω στα 15€ (απρογραμμάτιστος) και μόνο τα απαιτούμενα chokes του τροφοδοτικού έχουν άλλα τόσα, γίνεται αυτομάτως "διότι" ...
:winka:

sovaros_user
13/10/2011, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Τα ισοθερμικα που εχει αξιζουν το κοπο και το χρημα τους?
http://www.lidl.gr/cps/rde/xchg/lidl_gr/hs.xsl/index_13467.htm

Δεν δειχνει στο λινκ ποια εννοεις, παντως ενα μπουφαν που ειχα τσιμπισει (χειμερινο κανα 90ρι ?) ακομα το φοραω κ ειναι πολυ καλο.

Επισης κατι γαντια που τσιμπισε ο αδερφος μου απο εκει 12 ευρω μοιαζουν λες κ ειναι απο το moto gp, το θεμα ειναι να τα πετυχεις ολα αυτα γιατι φευγουν σε 10 λεπτα.
Ουρες κανουν το πρωι για να τα παρουν.

gsgs
13/10/2011, 15:04
εγώ πάντως που είχα πάρει πέρσι το φορτιστή και τον χρειάστηκα την Ανοιξη, δούλεψε μια χαρά. Εβαλα την μπαταρία και σε μερικές ώρες ήμουν έτοιμος για βόλτες.

fantacid
13/10/2011, 15:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Δεν δειχνει στο λινκ ποια εννοεις, παντως ενα μπουφαν που ειχα τσιμπισει (χειμερινο κανα 90ρι ?) ακομα το φοραω κ ειναι πολυ καλο.

Επισης κατι γαντια που τσιμπισε ο αδερφος μου απο εκει 12 ευρω μοιαζουν λες κ ειναι απο το moto gp, το θεμα ειναι να τα πετυχεις ολα αυτα γιατι φευγουν σε 10 λεπτα.
Ουρες κανουν το πρωι για να τα παρουν.

κ τα redbull που εχει στο διπλα ραφι μοιαζουν λες κ ειναι απο F1!!!
τα κολ@χαρτα απεναντι δε μπορω να θυμηθώ με τι μοιαζουν λες κ ειναι.............





:lol: :lol: :lol:

sovaros_user
13/10/2011, 16:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
[...]

Εσυ να περιμενεις την σειρα σου, μη βιαζεσαι :a9:

virus
13/10/2011, 16:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Τα ισοθερμικα που εχει αξιζουν το κοπο και το χρημα τους?
http://www.lidl.gr/cps/rde/xchg/lidl_gr/hs.xsl/index_13467.htm

τα εχω παρει αυτα τα ισοθερμικα.

καταρχας να ξερεις οτι ειναι σχεδον 100% λυκρα. πραγμα που εγω το θεωρω εντελως ακαταληλο για ισοθερμικο.

γιατι το πηρα; ε δεν ηξερα και σαν λαλακας τα πηρα.

ομως τα εχω για εφεδρικα η για ωρα αναγκης.

μετα πηγα κολορι και πηρα ενα σετακι. απειρως ανωτερα και σε λογικη τιμη :winka:

:beer:

SVX
13/10/2011, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από virus72
τα εχω παρει αυτα τα ισοθερμικα.

καταρχας να ξερεις οτι ειναι σχεδον 100% λυκρα. πραγμα που εγω το θεωρω εντελως ακαταληλο για ισοθερμικο.

γιατι το πηρα; ε δεν ηξερα και σαν λαλακας τα πηρα.

ομως τα εχω για εφεδρικα η για ωρα αναγκης.



ή για χορογραφία Νουρέγιεφ με χαμηλό φωτισμό...

:wacko:

jimmis5
13/10/2011, 17:47
:a10: virus72 ευχαριστω φιλε θα κοιταξω να δω κατι καλυτερο μιας και χρειαζονται τα ρημαδια τον χειμωνα:beer: :beer:

virus
14/10/2011, 17:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
ή για χορογραφία Νουρέγιεφ με χαμηλό φωτισμό...

:wacko:

ισως η σωστοτερη τοποθετηση :bigcry: :bigcry:

paramedic
14/10/2011, 22:56
Εχει ενα φιλαράκι εναν τέτοιο και πριν κανένα μήνα που τον χρειάστηκα δεν άναβε οταν πάταγες το κουμπί για να φορτίσει. Τελικά πήρα εναν με 70€ και έκανα δουλειά και θα μου μείνει και μια ζωή αν κρίνω απο την διαφορά στην ποιότητα του δικού μου με του φιλαρακίου :rotflmao:

VASOS
15/10/2011, 08:39
Φορτιστές CTEK made in Sweden. Ποιοτικοί και σε καλές τιμές.

KostasV2
15/10/2011, 09:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από VASOS
Φορτιστές CTEK made in Sweden. Ποιοτικοί και σε καλές τιμές.

Οι CTEK είναι όντως καλοί, αλλά είσαι σίγουρος ότι έχουν καλές τιμές; Γύρω στο κατοστάρικο πρέπει να παίζουν...

VASOS
15/10/2011, 09:14
Πριν από 2 χρόνια αγόρασα τον XS 3600 γύρω στα 70Ε. Νομίζω από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει.

paramedic
15/10/2011, 10:32
Τον CTEK XS 4003 πήρα απο motoraid πριν 1,5 μήνα με 80€. Μου ανέστησε την μπαταρία την οποία είχα για πεθαμένη.

KostasV2
15/10/2011, 10:40
70-80E είναι οκ. Νόμιζα πως κοστίζουν περισσότερο. Τους χρησιμοποιούμε επαγγελματικά ως συντηρητές μπαταριών σε γεννήτριες, χωρίς προβλήματα.
Πάντως αν αυτός του Lidl δουλεύει, είναι ευκαιρία...

Arxagelos
15/10/2011, 12:21
Έχω τον φορτιστή απο τα Lidl εδώ και 2 χρόνια και τον έχω μόνιμα τον χειμώνα πάνω στην μηχανή χωρίς το παραμικρό πυρόβλημα! Ένα θέμα με το κουμπί το έβγαλε, δηλαδή δεν αρπάζει αμέσως αλλά δουλεύει μια χαρά.
Μου ανέστησε και την μπαταρία που είχε πέσει τελείως.
Για 2 χρόνια τα λεφτά του τα έβγαλε με το παραπάνω.
Τους CTEK τους ζαχαρώνω και γω, όταν κλατάρει θα χτυπήσω έναν.

camen
20/10/2011, 09:55
Παιδες εγω τον φορτιστη τον τσιμπησα...Προσεγμενη και η συσκευασια του και ο φορτισης...
Τωρα τι να πω,αν λαμπαδιασει θα σας το πω...:D

Πολυμήχανος
20/10/2011, 10:08
Εγώ που τον έχω από προηγουμενη φορά, μπορώ εκ του αποτελέσματος να πω, ότι μια χαρά φορτιστής και συντηρητής είναι.

Για μπαταρία αυτοκινήτου θέλει ένα 24ωρο για πλήρη φόρτιση, σε 2-3 ώρες την έχει φορτίσει αρκετά για να δώσει γερή μιζιά και να εκκινήσει το αυτοκίνητο. Αν δεν βιαζόμαστε το λοιπόν, μια χαρά φορτίζει.

Για μοτό μπαταρίες είναι εξαιρετικός.

Ένα μειονέκτημα έχει μόνο. Όταν τον βάλεις σε μπαταρία που είναι εντελώς ξεθεωμένη και βγάζει στον αέρα 2-3 Volt, μπερδεύεται και την νομίζει εξάβολτη, και δυστυχώς δεν δέχεται αλλαγή από τα κουμπιά σε αυτήν την περίπτωση.

Όχι για 20 και 60 ευρώ να είχε, πάλι αξίζει, πάρτε το άφοβα.

Arxagelos
20/10/2011, 12:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Ένα μειονέκτημα έχει μόνο. Όταν τον βάλεις σε μπαταρία που είναι εντελώς ξεθεωμένη και βγάζει στον αέρα 2-3 Volt, μπερδεύεται και την νομίζει εξάβολτη, και δυστυχώς δεν δέχεται αλλαγή από τα κουμπιά σε αυτήν την περίπτωση.


Δεν νομίζω να μπερδεύεται, αν θυμάμαι καλά στο Manual αναφέρει οτι αν η μπαταρία είναι απο 7volt και κάτω δεν παίρνει μπροστά. :winka:
Και την μπαταρία του αυτοκινήτου μου ανέστησε που είναι με υγρά.
Και τελικά δεν έχει πρόβλημα το κουμπί, οταν τον ανάβεις δεν νιώθει με την μια, πρέπει να περιμένεις κάποια δευτερόλεπτα και μετά πατάς το κουμπί.

virus
20/10/2011, 14:01
τωρα το παρατηρησα. οι φορτιστες που πουλουσε πριν το λιτλ ηταν TRONIC τωρα ειναι αλλη μαρκα. :winka:

OldMan
20/10/2011, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
σε μπαταρία που είναι εντελώς ξεθεωμένη και βγάζει στον αέρα 2-3 Volt,
Ντεν κανει ξεθεώνεις μπαταρία 12βολτη κάτω από 10.5 Volts.. Κακό, πολύ κακό για μπαταρία και τσέπη σου ...:winka:

Πολυμήχανος
20/10/2011, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Arxagelos
Δεν νομίζω να μπερδεύεται, αν θυμάμαι καλά στο Manual αναφέρει οτι αν η μπαταρία είναι απο 7volt και κάτω δεν παίρνει μπροστά. :winka:
Και την μπαταρία του αυτοκινήτου μου ανέστησε που είναι με υγρά.
Και τελικά δεν έχει πρόβλημα το κουμπί, οταν τον ανάβεις δεν νιώθει με την μια, πρέπει να περιμένεις κάποια δευτερόλεπτα και μετά πατάς το κουμπί.

Eπειδή εγραψα τι ΚΑΝΕΙ η συσκευή που έχω στα χέρια μου, ενώ γράφεις τι ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι κάνει η συσκευή που διάβασες στο μάνιουαλ, το ξαναλέω με όσο πιο απλά λόγια μπορώ.

Η συσκευή όταν της βάλεις εντελώς ξελιγωμένη μπαταρία (π.χ. αυτοκίνητο που το ξεχάσαμε 2-3 μέρες με τα φώτα αναμμένα), που δείχνει τάση 2-3 volt μόνο, μπερδεύεται, νομίζει ότι είναι 6volth και μπαίνει από μόνη της στο 6v mode.

Δυστυχώς όσο η συσκευή νομίζει ότι έχει να κάνει με 6V μπαταρία, δεν αφήνει να την πας σε άλλο mode, όσο και να πατήσεις τα κουμπιά των αλλων modes (12V μοτο, 12V auto, 12V auto winter)

(το ίδιο κάνει και όταν καταλάβει ότι έχει να κάνει με 12V μπαταρία, όσα κουμπιά και να πατήσεις, στο 6V mode δεν πρόκειται να πάει)

Μιλάω για ΑΥΤΗΝ την συσκευή, τώρα μπορεί να έχει αλλάξει


238098

camen
20/10/2011, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος

Μιλάω για ΑΥΤΗΝ την συσκευή, τώρα μπορεί να έχει αλλάξει

Nαι αυτη ειναι η συσκευη...:winka:

typhoon
20/10/2011, 16:03
Εγω ρε παιδια που τον έχω πάνω απο χρόνο τώρα δε μπορώ να πω ότι είμαι 100% ικανοποιμένος. Οποτε και να τον συνδέσω πάντα μου δείχνει την πράσινη ένδειξη. Ακόμη και σε ταλαιπωρημένη μπαταρία αυτοκινήτου (οχι 2-3volt αλλά δεν είχε δυναμη να βάλει μπρος τ αμάξι κι ας γυρναγε την μίζα) αναβει το κόκκινο λαμπάκι και σε 5 με 10 δευτερόλεπτα ανάβει το πράσινο και κάλα ότι δεν χρειάζεται φόρτιση. Ολη νύχτα την άφησα, το πρωί μια απο τα ίδια, σα να μην υπήρχε. Γι αυτό παραξενέυομαι που γράφετε ότι είναι κορυφη.

Ενας παλιός φορτιστής που έχει ο πατέρας μου(δεν ξέρω μάρκα) το κλασικό κουτί με την βελόνα να δείχνει πιο αξιοπιστος μου φαίνεται...

Arxagelos
20/10/2011, 18:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Eπειδή εγραψα τι ΚΑΝΕΙ η συσκευή που έχω στα χέρια μου, ενώ γράφεις τι ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι κάνει η συσκευή που διάβασες στο μάνιουαλ, το ξαναλέω με όσο πιο απλά λόγια μπορώ.

Η συσκευή όταν της βάλεις εντελώς ξελιγωμένη μπαταρία (π.χ. αυτοκίνητο που το ξεχάσαμε 2-3 μέρες με τα φώτα αναμμένα), που δείχνει τάση 2-3 volt μόνο, μπερδεύεται, νομίζει ότι είναι 6volth και μπαίνει από μόνη της στο 6v mode.

Δυστυχώς όσο η συσκευή νομίζει ότι έχει να κάνει με 6V μπαταρία, δεν αφήνει να την πας σε άλλο mode, όσο και να πατήσεις τα κουμπιά των αλλων modes (12V μοτο, 12V auto, 12V auto winter)

(το ίδιο κάνει και όταν καταλάβει ότι έχει να κάνει με 12V μπαταρία, όσα κουμπιά και να πατήσεις, στο 6V mode δεν πρόκειται να πάει)

Μιλάω για ΑΥΤΗΝ την συσκευή, τώρα μπορεί να έχει αλλάξει

Η εξωτερική εμφάνιση αλλάζει δεν ξέρω ο μηχανισμός αν είναι ίδιος, αλλά τα ίδια ακριβώς που αναφέρεις κάνει και εμένα όταν η μπαταρία είναι ξελιγωμένη, πάει σε 6volt mode και δεν δουλεύει, και διαβάζοντας το manual είδα αυτό που σου λέω για τα 7volts.
Το ίδιο πράγμα λέμε στην ουσία, οτι η συσκευή σε ξελιγωμένες μπαταρίες δεν παίρνει μπροστά λέω γω και το manual όταν είναι κάτω απο 7volt και οτι μπερδεύεται λες εσύ. Το ίδιο και το αυτό. Γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά στο manual να δεις τι λεει?

killbill
20/10/2011, 20:33
Παιδια μην τον πάρετε, δεν βλέπω να δουλέυει σωστά.

Πήρα το τελευταίο κομμάτι που βρήκα στο κατάστημα τον συνέδεσα σε παλαιά μπαταρία κλειστού τύπου της μοτο Yuasa, μετράω την μπαταρία 9,2 V δουλέυει το παλμικό την πάει στα 10.8 V μετά γύρισε σε stand-by και πάω να την φορτίσω κανονικά όπως λεει το manual και απευθίας αφου σε ένα δευτερόλεπτο μένει στην φορτιση μου την βγάζει Fully Charged και τις κάνει συντήρηση.

Θα την αφήσω κάποιες ώρες να δώ αλλα δεν το βλέπω να δουλέυει σωστά.

καλύτερα να δώσετε παραπάνω λεφτά και να πάρετε καναν τις προκοπής.

Σημειώνω ότι έχω και τον παλαιό φορτιστή της lidl με τα 9.99 Ευρώ, εκείνος δούλευε μια χαρά με μικρές ανοικτού τύπου άλλα έλεγε ρητά ότι δεν κάνει για κλειστού τύπου μπαταρίες.

Αυτά!

Τσάμπα το 20ρικο

Arxagelos
20/10/2011, 20:52
Το ίδιο κάνει και σε μένα μετά απο λίγο περνάει σε συντήρηση αλλά δεν παει να πει οτι δεν δουλεύει, το έχω ξαναγράψει και παλιότερα. Το λάθος που έκανα και γω ήταν να τον αφήνω 1 με 2 ώρες, εκει δεν έκανε τίποτα. Τελικά τον άφησα μια μέρα ολόκληρη και είδα έκπληκτος οτι είχε αναζωογονήσει την μπαταρία και ας είχε περάσει σε συντήρηση απο το πρώτο λεπτό.
Άστο για μια μέρα ολόκληρη και μετά ξανατσέκαρε την μπαταρία.

Acacius
21/10/2011, 03:40
Το φορτιστή τον αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, όταν η μάρκα λεγόταν ακόμα Tronic, το Lidl απλά αποφάσισε να αλλάξει αυτοκόλλητο, αλλιώς εξωτερικά τουλάχιστον μοιάζουν ίδιοι. Συνέφερε αρκετά τη Yuasa μου καθώς και μια μπαταρία από UPS που δοκίμασα να φορτίσω. Για 20€ τον θεωρώ καλή αγορά για περιστασιακή χρήση αλλά τελικά μάλλον θα έδινα τα παραπάνω για να πάρω έναν CTEK αφού με δύο πιο παραμελημένες μπαταρίες που δοκίμασα δεν είδα προκοπή.

Ο φορτιστής έχει δύο (πολύ) κακά σημεία, όπως τουλάχιστον τα παρατήρησα εγώ:
α) Δε νομίζω ότι φορτίζει τη μπαταρία πλήρως. Αντί να την πάει στα 13.4V όπως ο "χαζός" φορτιστής μου, κόβει κάπου στα 12.7V.

β) Συχνά θεωρεί ότι μία μπαταρία είναι ΟΚ και δεν ξεκινάει να τη φορτίζει, ενώ αυτή θέλει λίγο. Μάλλον συνδέεται με το α).


@oldman: Κοίταξα από περιέργεια το manual και λέει ότι δίνει max 3.8A. Τα 15A πού τα διάβασες;

Arxagelos
21/10/2011, 09:16
Acacius απο όσο ξέρω μια μπαταρία όταν είναι 100% φορτισμένη δίνει απο 12,9volt με 13,1 το πολύ.
Τα 13,4 που αναφέρεις είναι υπερβολή δεν έχω δει ποτέ τόσα volt σε μπαταρία μοτοσυκλέτας ακόμα και σε καινούργια που έχω αγοράσει. Δες και τον παρακάτω πίνακα. :confused:
Εκτός και αν εννοείς τα volt Που χρειάζεται η μπαταρία για να φορτίσει, εκεί είναι 14,0+ όχι 13,4. Αν εννοείς αυτό εγώ έχω δει τον φορτιστή να πάει πάνω απο 14volt, όπως πάνω απο 14 δίνει και η μηχανή όταν δουλευει άμα την έχεις μετρήσει.
Και στην μπαταρία μετράς τα volt όχι αμέσως όταν βγει απο τον φορτιστή η επιστρέφοντας απο την βόλτα, την αφήνεις για κανα μισάωρο με μια ώρα και μετά μετράς τα πραγματικά "resting volts" που λέμε.
Το οτι αργεί πολύ να φορτίσει μια μπαταρία και δίνει πολύ χαμηλά Amber εγώ το θεωρώ καλό γιατί δεν την ξεπατώνει.


238157

OldMan
21/10/2011, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
@oldman: Κοίταξα από περιέργεια το manual και λέει ότι δίνει max 3.8A. Τα 15A πού τα διάβασες;
Πουθενά...

Αλλά τόσα χρειάζονται για να φορτιστεί ικανοποιητικά μια μπαταρία 120Ah που αναφέρεται στις προδιαγραφές του φορτιστή... :winka:

sniper
21/10/2011, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πουθενά...

Αλλά τόσα χρειάζονται για να φορτιστεί ικανοποιητικά μια μπαταρία 120Ah που αναφέρεται στις προδιαγραφές του φορτιστή... :winka:


Οι προδιαγραφές του φορτιστή αναφέρουν μπαταρίες 120Αh; :rolleyes:

OldMan
21/10/2011, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Arxagelos
Acacius απο όσο ξέρω μια μπαταρία όταν είναι 100% φορτισμένη δίνει απο 12,9volt με 13,1 το πολύ.
Τα 13,4 που αναφέρεις είναι υπερβολή δεν έχω δει ποτέ τόσα volt σε μπαταρία μοτοσυκλέτας ακόμα και σε καινούργια που έχω αγοράσει.
Πάμε once again ... :(

Για να μπορέσει μια μπαταρία να "βγάζει" πάνω από 12.8 Volts φορτισμένη ΠΡΕΠΕΙ η τάση φόρτισης να είναι πάνω από 14 Volts - ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ ...!!!

Φορτιστής ο οποίος δεν κάνει αυτού του είδους την φόρτιση (topping charge Ελληνιστί..) ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ την μπαταρία σε βάθος χρόνου (βαθμιαία θειίκωση, διαφυγή υδρογόνου στις "κλειστές", ανομοιόμορφη φθορά πλέγματος κ.λ.π.)


Υ.Γ.
Ας δούμε τα ηλεκτρονιάκια σαν μόρια νερού ...

Όταν σε ένα υδραυλικό κύκλωμα επικρατεί πίεση π.χ. 10 p.s.i. για να βάλεις κι άλλο νεράκι μέσα χρειάζεται να το ζΜπρώχνεις με πίεση μεγαλύτερη των 10 p.s.i.
Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά μεταξύ των 2 πιέσεων, τόσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά θα βάλεις το επιπλέον νεράκι που θέλεις, μέχρι να φτάσει να εξισωθεί η μικρότερη πίεση με την μεγαλύτερη ...
Κοινώς, όσο και να κάνουμε τα βυζιά μας τιράντες, δεν πρόκειται να φτάσουμε μια μπαταρία στην τάση που θέλουμε αν την φορτίζουμε με τάση ίση ή μικρότερη της επιθυμητής (και δεν λαμβάνουμε υπόψη κανενός είδους; απώλειες, όπως αυτοεκφόρτιση, αλλαγή ωμικής αντίστασης με την θερμοκρασία περιβάλλοντος αλλά και μπαταρίας, πτωση απόδοσης φορτιστή με τον χρόνο λειτουργείας κ.λ.π.)

OldMan
21/10/2011, 11:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Οι προδιαγραφές του φορτιστή αναφέρουν μπαταρίες 120Αh; :rolleyes:
Ooohhh Yesssssssssss... :smokin:

Για όλες τις μπαταρίες οχημάτων και μοτοσικλετών 6 V ή 12 V και 1,2 - 120 Ah

OldMan
21/10/2011, 11:55
Κορίτσια, επειδή τα λέμε και τα ξαναλέμε αλλά προκοπή δεν βλέπω... :winka:

Ένας στοιχειωδώς ικανοποιητικός φορτιστής (για τις μπαταρίες που μιλάμε..) πρέπει να κάνει τα εξής:

Να παρέχει σταθερό ρεύμα (ρυθμιζόμενο) όσο η τάση είναι ανοδική μέχρι αυτή να φτάσει σε συγκεκριμένη τιμή (ρυθμιζόμενη). (Bulck charge)
Να διατηρεί αυτήν την τάση μέχρι το ρεύμα φόρτισης να πέσει κάτω από μια συγκεκριμένη τιμή (ρυθμιζόμενη) (Topping charge)
Να κάνει "μεταγωγή" τάσης σε μια συγκεκριμένη τιμή (ρυθμιζόμενη) (Trickle ή Floating charge) για όσο διάστημα παραμένει πλέον η μπαταρία συνδεδεμένη με τον φορτιστή.

Επειδή όλα τα "ρυθμιζόμενα" αφορούν σε ιδιότητες της μπαταρίας όπως χωρητικότητα, τύπος, χρήση, ετοιμότητα κ.λ.π. έιναι μάλλον εύκολο να καταλάβουμε ότι κανένας fix φορτιστής δεν κάνει για όλες τις μπαταρίες - ή θα έχει αρκετά κουμπάκια για χειροκίνητες ρυθμίσεις ή αν βασιστούμε στον μικροεπεξεργαστή του υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να την κάτσουμε ασχημα την βαρκα...

vaska
21/10/2011, 12:29
Και για συμπλήρωμα στα παραπάνω, να ξέρετε ότι για να φορτίσεις μία μπαταρία μολύβδου ψευδαργύρου, πρέπει θεωρητικά ο φορτιστής να μπορεί να δίνει ρεύμα εντάσεως το 1/10 της χωρητικότητας της μπαταρίας. Αν λοιπόν θέλουμε να φορτίσουμε μπαταρία χωρητικότητας 120 Ah πρέπει να έχουμε φορτιστή που να μπορεί να δίνει ρεύμα εντάσεως 12Α. Το κλανιστίρι που αναφέρετε μπορεί να δώσει μόνον μέχρι 3,5Α, οπότε ποτέ δεν θα δείτε μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας πλήρως φορτισμένη με το εν λόγω εργαλείο.


Αυτά έχω να δηλώσω και γράμματα γνωρίζω....


:D :D :D

Arxagelos
21/10/2011, 12:39
Δεν θα διαφωνήσω μιας και δεν γνωρίζω τα τεχνικά που αναφέρετε, εγώ αυτό που ξέρω είναι οτι ο συγκεκριμένος φορτιστής μου κρατάει ζωντανή την YUASA στο R1(4 χρονών μπαταρία) που με είχε αφήσει αρκετές φορές όπως επίσης και του αυτοκινήτου μου(4+χρονών μπαταρία)όπου ήδη τον χρησιμοποιώ πάνω τους πάνω απο χρόνο.
Άρα αν ήταν να τις χαλάσει θα τις είχε χαλάσει και άσχημα δεν έχει κάτσει η βάρκα, αντιθέτως δουλεύουν ρολόι και οι 2 και με τα κρύα παρακαλώ.
Απο κει και πέρα ο καθένας μπορεί να κρίνει μόνος του.

bogart
28/10/2011, 22:03
να πω κι εγώ την ιστορία μου για τον φορτιστή των Lidl...

τον αγόρασα κι έκανα πρώτη δοκιμή στην μπαταρία του αυτοκινήτου που έκανε κάτι διακοπές...
τον άφησα 2 ημέρες γιατί δεν γυρνούσε στην ένδειξη full απλά ποτέ...
η μπαταρία δεν φόρτισε ποτέ...

πάμε στην μπαταρία της μοτό που έκανε κι αυτή κάτι διακοπές...
την βγάζω, την συνδέω στον φορτιστή, και μετά απο 1 λεπτό δείχνει full...
λέω δεν μπορεί λάθος θα'ναι, ξανά τα ίδια, ξανά τα ίδια, τελικά άλλαξα μπαταρία μετά από μερικές μέρες γιατί κόντευα να μείνω...

η γνώμη μου είναι ότι ο συγκεκριμένος φορτιστής δεν είναι καλός και προτείνω να τον αποφύγετε...

orizontas
01/11/2011, 00:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πάμε once again ... :(

Για να μπορέσει μια μπαταρία να "βγάζει" πάνω από 12.8 Volts φορτισμένη ΠΡΕΠΕΙ η τάση φόρτισης να είναι πάνω από 14 Volts - ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ ...!!!

Φορτιστής ο οποίος δεν κάνει αυτού του είδους την φόρτιση (topping charge Ελληνιστί..) ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ την μπαταρία σε βάθος χρόνου (βαθμιαία θειίκωση, διαφυγή υδρογόνου στις "κλειστές", ανομοιόμορφη φθορά πλέγματος κ.λ.π.)


Υ.Γ.
Ας δούμε τα ηλεκτρονιάκια σαν μόρια νερού ...

Όταν σε ένα υδραυλικό κύκλωμα επικρατεί πίεση π.χ. 10 p.s.i. για να βάλεις κι άλλο νεράκι μέσα χρειάζεται να το ζΜπρώχνεις με πίεση μεγαλύτερη των 10 p.s.i.
Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά μεταξύ των 2 πιέσεων, τόσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά θα βάλεις το επιπλέον νεράκι που θέλεις, μέχρι να φτάσει να εξισωθεί η μικρότερη πίεση με την μεγαλύτερη ...
Κοινώς, όσο και να κάνουμε τα βυζιά μας τιράντες, δεν πρόκειται να φτάσουμε μια μπαταρία στην τάση που θέλουμε αν την φορτίζουμε με τάση ίση ή μικρότερη της επιθυμητής (και δεν λαμβάνουμε υπόψη κανενός είδους; απώλειες, όπως αυτοεκφόρτιση, αλλαγή ωμικής αντίστασης με την θερμοκρασία περιβάλλοντος αλλά και μπαταρίας, πτωση απόδοσης φορτιστή με τον χρόνο λειτουργείας κ.λ.π.)





:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :smokin: :rotflmao:

tai
01/11/2011, 17:39
μαλλον εχει να κανει με τυχη
εγω κρατάω μια ψόφια μπαταρία 6 ετών ζωντανή, μιας και δεν τσουλαω την μηχανή το 2010 σχεδόν καθόλου.

απ'οτι καταλαβαίνω αλλα δουλευουν και αλλα οχι.
ζαριά ειναι