View Full Version : Cb 600 Στρογγυλοφάναρο;
Καλησπέρα παιδιά! :wave2:
Νέος και στο φόρουμ και στα δίτροχα, αλλά φαίνεται ότι την δάγκωσα για τα καλά τη λαμαρίνα... Εκεί που έλεγα ότι εγώ δεν τις γουστάρω τις μηχανές και απλά θα πάρω ένα scooter για καθαρά πρακτικούς λόγους και το καθημερινό πήγαινελα στη δουλειά, εδώ και μερικές μέρες δεν μπορώ να βρω ησυχία...
CB 600! Τη θέλω γαμώ το κέρατό μου! Την βλέπω στον ύπνο μου! Τη μέρα που θα την καβαλήσω θα τρακάρω γιατί θα κάθομαι να κοιτάω την αντανάκλασή μου σε βιτρίνες και παράθυρα! Θα ανεβαίνω πάνω της και θα είμαι ο άρχοντας του σκότους, ο γιος του πάρτα όλα, ο ρούχλας είναι λα! :p *Παραλήρημα mode off*
Το θέμα είναι ότι από αισθητική άποψη, η μητερή μούρη δεν μου αρέσει καθόλου, τη θέλω οπωσδήποτε στρογγυλοφάναρη. Αν δεν κάνω λάθος το τελευταίο στρογγυλοφάναρο μοντελο είναι του '04; Οπότε μοναδική επιλογή είναι η αναζήτηση μεταχειρισμένης σε καλή κατάσταση; Τα καινούρια μοντέλα που βγαίνουν με τη μυτερή μύτη μπορούν να μετατραπούν σε στρογγυλοφάναρα; Και αν ναι, το κόστος είναι λογικό ή δεν αξίζει καν να μπεις στη διαδικασία;
Sorry για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά όπως είπα και πιο πάνω είμαι νέος στο χώρο και δεν ξέρω σχεδόν τίποτα (εκτός από το ότι θέλω το CB :D).
Ευχαριστώ όποιον βρει το χρόνο να μου απαντήσει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sele
Αν δεν κάνω λάθος το τελευταίο στρογγυλοφάναρο μοντελο είναι του '04; Οπότε μοναδική επιλογή είναι η αναζήτηση μεταχειρισμένης σε καλή κατάσταση; Τα καινούρια μοντέλα που βγαίνουν με τη μυτερή μύτη μπορούν να μετατραπούν σε στρογγυλοφάναρα; Και αν ναι, το κόστος είναι λογικό ή δεν αξίζει καν να μπεις στη διαδικασία;
Ρε κουλάδι, χτες δε σου πα ότι το τελευταίο στρογγυλοφάναρο είναι το '05? :P Αν θυμάμαι καλά 1998 βγήκε το πρώτο, '03 άλλαξε και '05 ξανάλλαξε (όλα αυτά με στρογγυλό φανάρι και μικρές διαφορές, το τελευταίο πχ είχε ένα μικρό μασκάκι). 2007 νομίζω βγήκαν τα πρώτα με τη σημερινή μάσκα.
Όλες οι μετατροπές μπορούν να γίνουν, αλλά ακούγεται πολύς κόπος και χρήμα, χωρίς λόγο. Πάρε στρογγυλοφάναρο.
Ρε παλιοτρόλ μη μου σκοτώνεις το thread!
Αφ' ενός εσύ πρόδωσες το κουκλί σου για τον κακάσχημο το δούκα, οπότε έχεις φάει ήδη κόκκινη κάρτα και αφ' ετέρου ρωτάω κυρίως αν ξέρει κανά παλικάρι λεπτομέρειες για το θέμα της μετατροπής, γιατί υποθέτω δεν είναι εύκολο να βρεις μηχανή 7-8 χρόνων σε πολύ καλή κατάσταση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sele
για τον κακάσχημο το δούκα
Ομορφότερο μηχανάκι στους δρόμους κάρρεντλι.
Και ναι θα δυσκολευτείς να βρεις '03-04 (η καλύτερη επιλογή κατ'εμέ) σε άψογη κατάσταση, αλλά γενικότερα είναι δύσκολο να βρεις καλό μεταχειρισμένο :P Όλα χρειάζονται καλό ψάξιμο και όχι βιασύνες.
route 66
13/10/2011, 22:06
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1780876/
καίνε όμως, έχουν καρμπυρατέρ,ο μόνος λόγος πού δεν το αγοράζω, κατά τα άλλα...
Ευχαριστώ route66 αλλά δεν παίζουν αυτή τη στιγμή λεφτά για άμεση αγορά.
Απλά θέλω να ξέρω τις επιλογές μου για όταν μπορέσω και κυρίως σε ό,τι αφορά το θέμα της μετατροπής σε στρογγυλοφάναρο.
Αισθητικά νομίζω ότι το μοντέλο του '04 μου αρέσει περισσότερο απ' όλα, αλλά αν είναι δυνατή και προσιτή η μετατροπή δεν θα με χαλούσε και νεώτερο μοντέλο κυρίως για ABS.
sapila racing
14/10/2011, 11:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από route 66
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1780876/
καίνε όμως, έχουν καρμπυρατέρ,ο μόνος λόγος πού δεν το αγοράζω, κατά τα άλλα...
Στα ίδια χρήματα πουλιόταν πρόσφατα εδω μέσα ενα πολύ καλό Hornet 900 του 2004 που είναι αλλο πράμα, πολύ καλύτερη μοτο σε όλα.
giannis113
14/10/2011, 11:49
μη παρεις το 600 το καρμπυρατερ, το ειχα γιαυτο σου λεω..
το sv εκαιγε το 1/3 βενζινης σε πορεια..
παρε το 900αρι που ειναι πολυ πιο μπροστα σε ολα..
γκαζι εχει πολυ το 600 αρκετο αλλα δε συμφερει καθολου
route 66
14/10/2011, 11:53
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Στα ίδια χρήματα πουλιόταν πρόσφατα εδω μέσα ενα πολύ καλό Hornet 900 του 2004 που είναι αλλο πράμα, πολύ καλύτερη μοτο σε όλα. [/QUOTE
ναι,έτσι είναι αλλά καίνε πολύ(και λόγω καρρπυραρατέρ), αλλιώς θα έπαιρνα ένα hornet σίγουρα.
τώρα μάλλον θα βολευτώ με ένα kawasaki er 6 που είναι σίγουρα πιο κάτω κλάση αλλά καίει πολύ λίγο για 650cc μοτοσυκλέτα.
άσε που αρχίζουν και θεσπίζονται νόμοι που θα επιβαρύνουν με έχτρα τέλη λόγω ρύπων τις μοτό με παλία τεχνολογία...ότι νάναι μιλάμε κάνουνε οι άνθρωποι αρκεί να τα πάρουνε
Προηγούμενη εμπειρία? Γιατί ειδικά το 900 είναι πολύ μηχανάκι για έναν άπειρο αναβάτη.. :winka:
sapila racing
14/10/2011, 12:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από route 66
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Στα ίδια χρήματα πουλιόταν πρόσφατα εδω μέσα ενα πολύ καλό Hornet 900 του 2004 που είναι αλλο πράμα, πολύ καλύτερη μοτο σε όλα. [/QUOTE
ναι,έτσι είναι αλλά καίνε πολύ(και λόγω καρρπυραρατέρ), αλλιώς θα έπαιρνα ένα hornet σίγουρα.
τώρα μάλλον θα βολευτώ με ένα kawasaki er 6 που είναι σίγουρα πιο κάτω κλάση αλλά καίει πολύ λίγο για 650cc μοτοσυκλέτα.
άσε που αρχίζουν και θεσπίζονται νόμοι που θα επιβαρύνουν με έχτρα τέλη λόγω ρύπων τις μοτό με παλία τεχνολογία...ότι νάναι μιλάμε κάνουνε οι άνθρωποι αρκεί να τα πάρουνε
Το 900 ειναι ψεκαστό και ροπατο οσο δεν παίρνει, καιει αν το ανοίγεις φυσικά αλλά οχι τραγικά. Παντως δεν ειναι και οικονομικό σίγουρα.
Το εχω 6 χρόνια τωρα.
Οσο για προηγούενη εμπειρία, ναι το 900 είναι μαλλον too much για αρχάριο, εχει ροπή σαν δικύλινδρο 1000ρι περιπου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Προηγούμενη εμπειρία? Γιατί ειδικά το 900 είναι πολύ μηχανάκι για έναν άπειρο αναβάτη.. :winka:
Ναι αυτό ήθελα να γράψω. Η μόνη μου εμπειρία από δίτροχο είναι σε σκούτερ, οπότε ουσιαστικά θα είναι η πρώτη μου μηχανή και φοβάμαι ότι είναι λίγο too much το 900. Δεν είμαι κανένα καυλωμένο παιδαρέλι για να κάνω μαλακίες και να πλακώνομαι στα γκάζια αλλά και πάλι... Για πείτε την άποψή σας περί αυτού ως πιο έμπειροι.
sapila racing
14/10/2011, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sele
Για πείτε την άποψή σας περί αυτού ως πιο έμπειροι.
Αστο το 900, παρε 600. :wave2:
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο το καρμπυρατέρ, όσο η αεροδυναμική. Αν σου αρέσει να κινείσαι με ταχύτητες πάνω από 150, τότε, ναι, πίνει αρκετά. Κατά τ΄άλλα με ένα τεπόζιτο το οποίο παίρνει 17 λίτρα μέχρι να μείνεις κάνεις περίπου 260 -270 χιλιόμετρα...(όχι κι άσχημα για καρμπυρατέρ....)
Από εκεί και πέρα, το τελευταίο στρογγυλοφάναρο είναι το '06, το οποίο δεν είναι τόσο ρετρό, όσο το προηγούμενο μοντέλο, μιας και έχει αλλαγές στα σημεία, για να μην μοιάζει παράταιρο δίπλα στα Z που μεσουρανούσαν τότε...;)
Το μόνο κακό, είναι ότι επειδή οι μηχανές αυτές τα κάνουν όλα και είναι πολύ βολικές, σίγουρα όλες θα είναι φορτωμένες με χιλιόμετρα. Σκέψου εγώ το δικό μου το είχα δύο χρονια και το πούλησα με 72.000. Άρα αν θες οποσδήποτε 03 - 04 πρέπει να ψαχτείς αρκετά μην πάρεις κανα παλτό...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αστο το 900, παρε 600. :wave2:
Οκ κατανοητό!
Σχετικά με τη μετατροπή σε στρογγυλοφάναρο έχεις καμιά εικόνα sapila; Αν δεν κάνω λάθος από threads για μετατροπές που έχω δει είσαι κι εσύ φαν του στρογγυλού. Είναι δυνατή η μετατροπή ώστε να έχω επιλογή και από καινούρια μοντέλα;
sapila racing
14/10/2011, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sele
Οκ κατανοητό!
Σχετικά με τη μετατροπή σε στρογγυλοφάναρο έχεις καμιά εικόνα sapila; Αν δεν κάνω λάθος από threads για μετατροπές που έχω δει είσαι κι εσύ φαν του στρογγυλού. Είναι δυνατή η μετατροπή ώστε να έχω επιλογή και από καινούρια μοντέλα;
Πολύ μεγαλο το κόστος και αμφίβολο το αποτέλεσμα, μια και ειναι αλλο όλο το μηχανακι. Ειμαι φανατικός στρογγυλοφάναρος, αλλά δεν συστηνω μετατροπή. Θελει και οργανα και βασεις κλπ.
Ψαξε για καλό 600ρι πριν το τελευταίο μοντελο, θα βρείς αν εχεις υπομονη και χρηματα ετοιμα.
Οκ παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απόψεις και τις συμβουλές!
Ελπίζω σύντομα να βρεθώ στην ευχάριστη θέση να ανοίξω thread με τίτλο "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ!" :beer: :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.