View Full Version : Triumph explorer 1200
spyrakos35
23/12/2011, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Τελικά σε αυτή την τιμή θα βγεί...????
14490 Ε (http://argyropoulosmoto.gr/?section=1775&language=el_GR&itemid1494=1991)
δεν είναι κακιά η τιμή....
αλλο αν οι εποχές είναι κακές...
peskandritsos
23/12/2011, 14:37
Τελικά νομίζω ότι το δίλημα παραμένει ίδιο σε όσους θέλουν να μπαίνουν και λίγο χώμα: KTM ADV, BMW gs
mixalakis
25/12/2011, 18:40
Υποτίθεται ότι αν θες να μπαίνεις και λίγο χώμα το tiger θα είναι μια χαρά.
Αν θες να οργώσεις τότε δεν υπάρχει δίλημμα, μόνο ΚΤΜ.
http://www.youtube.com/watch?v=mSTYD_GlwEY&feature=youtube_gdata_player
Φρεσκο πραμα! http://www.youtube.com/watch?v=kRBctHefwWQ&feature=player_embedded
PalLoukiLuke
02/03/2012, 09:00
Μου αρεσει..
δε θεωρω οτ μοιαζει μα το gs.
Ουτε μικρο σαν το duc. ουτε μεγαλο σαν gs. , λιγα πλαστικα, πιστευω οτι εχει χαρακτηρα δικο του και θα το προτιμουσα απο το αναλατο honda η το επιτηδευμενο yamaha.
To T απο κιλα τι λεει?
κατι για 257 γεματο διαβασα . παντως κι εγο το ζαχαρωνω...
Δεν θέλω να μπω σε θεωρίες συνωμοσίας...αλλά σ΄αυτό , οι πίσω μαρσπιέδες είναι βιδωτοί στο σασί....:D
el_hymador
04/03/2012, 08:40
Ρε σεις μην γραφετε ανοιχτα οτι σας αρεσει και οτι θα το αγορασετε...15000 ευρω μηχανακι! Οι καιροι ειναι δυσκολοι και μπορει να σας την πεσουν, ποτε δεν ξερεις. Προτεινω να δωσουμε κωδικες ονομασιες σε ολα τα νεα μηχακια π.χ. αυτο το Explorer να ειναι το στρογγυλοφαναρο C50 η ακομα καλυτερα να λεγεται μισο κιλο ρυζι η φακες χυμα. :lol: :lol: :lol:
15 μαρτιου ερχεται, θα ειναι διαθεσιμο κ για test ride στους official dealers...
τιμη στα 14790 χωρις καλουδια πανω του. αλλα εχει ενα καταλογο γεματο αξεσουαρ!
λεφτα να υπαρχουν... λεμε τωρα... :D
Τα "alarm" περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ ; γιατί δεν παρατήρησα κάτι στα γκριπ.
Τα "alarm" περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ ; γιατί δεν παρατήρησα κάτι στα γκριπ.
Από όσο γνωρίζω υπάρχει Κοινοτική Οδηγία που υποχρεώνει τους κατασκευαστές να διαθέτουν όλα τα μοντέλα στο βασικό εξοπλισμό.
Cpt. Haddock
05/03/2012, 23:00
Τα "alarm" περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ ; γιατί δεν παρατήρησα κάτι στα γκριπ.
H triumph εχει καταργησει τα αλαρμ
H triumph εχει καταργησει τα αλαρμ
???
Και δηλαδή τι?
Άγγλοι ρε φούστοι μου....
H triumph εχει καταργησει τα αλαρμ
Αυτο θα πει "διαφορετικοτητα"!:D
alarm μπαινουν απο τον συναγερμο...
νομιζω αυτο ισχυει για ολες τις triumph, πιθανως εχει γινει για εξοικονομηση ρευματος - μπαταριας...
mixalakis
06/03/2012, 18:14
Αυτο το 250 κιλά δεν μου αρέσει καθόλου.
Αυτο το 250 κιλά δεν μου αρέσει καθόλου.
Εγώ που είμαι αλλεργικός στα πολλά κιλά λέω πως δεν είναι και άσχημα. Δεν είναι εύκολο να κρατηθούν τα κιλά χαμηλά χωρίς να ξεφύγει η τιμή και επιπλέον οι μηχανές σε αυτή την κατηγορία δεν είναι πολεμικά μοντέλα αλλά big tourer. Το S10ere είναι 280.
Με 250 αν έχει και σωστή κατανομή μια χαρά θα είναι.
Όποιος δεν ψαρώνει με την καμπάνια των adventure και ξέρει πως δεν οδηγεί πύραυλο (παντός) εδάφους εδάφους δεν θα τον απασχολήσουν πολλές φορές τα κιλά της.
Αλλιώς υπάρχει και το ντουκ ντουκ ντουκ κάτι ©
*Copyright © All Rights Reserved by cap10
Cpt. Haddock
07/03/2012, 08:47
:a013: :lol:
Τα κιλά ειναι νορμάλ για την κατηγορία του. Δε θα μπορούσαν να ειναι πολύ λιγότερα, εδω 225 περίπου ειναι το 1050 και 260+ ήταν το 955 που τα είχε όλα ψηλα (με το ντεποζιτο των 24 λιτρων :uplate: )
Σκεφτείτε οτι τα κιλα περιλαμβάνουν και πραγματα/καλούδια που στα άλλα μηχανακια ειναι έξτρα, πχ το διπλό σταντ (κανα 5κιλο απο μονο του)
???
Και δηλαδή τι?
Άγγλοι ρε φούστοι μου....
Αφού τα μηχανάκια τους είναι γρήγορα ρε συ τι να τα κάνουν τα alarm; :look:
:rotflmao::bawl::bawl::lol:
BLACKGAS
07/03/2012, 09:32
Αφού τα μηχανάκια τους είναι γρήγορα ρε συ τι να τα κάνουν τα alarm; :look:
:rotflmao::bawl::bawl::lol:
Ναι και δεν μένουνε ποτέ, είναι γνωστό αυτό!
Όταν όμως περιμένουνε τα πιο αργά στην άκρη του δρόμου, τι κάνουνε? Βγάζουν το τρίγωνο, που πωλείται σαν έξτρα?
:smokin:
Cpt. Haddock
07/03/2012, 09:36
Τι να σας πώ ρε παιδια, 3.5 χρονια τώρα δε με απασχόλησαν τα αλαρμ πουθενα... Δε θα το 'βαζα σαν κριτήριο αγοράς (ελεος δλδ)
BLACKGAS
07/03/2012, 09:43
Πέρα από την πλάκα, το μηχανάκι με αλαρμ ή όχι, με 250 κιλά κλπ κλπ κλπ, το παίρνω ΤΩΡΑ!!!,
αρκεί να βρεθούν 15Κ €
:(
panos1050
08/03/2012, 00:01
Δηλαδή έχετε τα λεφτά και κολλατε στα αλαρμ;
υγ. Όντως το 955 ειναι 260+ κιλα;
taksidiotis25
23/03/2012, 15:25
Το χέι δει κανείς απο κοντα?σαν μέγεθος ειναι σαν το gs περίπου?
Τρεχάτε
Από 30/3 έως και 1/4/2012 η Triumph έχει οργανώσει ένα τριήμερο εκπλήξεων για όσους από εσάς έρθετε να γνωρίσετε τη νέα συναρπαστική Tiger Explorer 1200 από κοντά στα καταστήματα της Αθήνας! Θα μπορέσετε να δείτε τη νέα μοτοσυκλέτα, να την οδηγήσετε και να συζητήσετε για τους ευνοϊκούς τρόπους απόκτησής της.
Οι άνθρωποι των καταστημάτων μας θα περιμένουν να σας γνωρίσουν σε μια όμορφη, φιλική ατμόσφαιρα, με μουσική, αναψυκτικά, snacks και πολύ κέφι.
Οι μεγάλες εκπλήξεις του τριημέρου περιλαμβάνουν:
Δώρα αξίας €880 σε γνήσια αξεσουάρ για όποιον πελάτη κλείσει την αγορά μίας Explorer κατά τη διάρκεια του τριημέρου (ψηλή ζελατίνα, χούφτες, κάγκελα, συναγερμός)!
Δώρα έκπληξη που θα κληρωθούν σε τρεις τυχερούς από τους πελάτες που θα κάνουν test ride τη μοτοσυκλέτα!
Σας περιμένουμε!
Αθήνα: ΠΙΕΡΡΑΚΟΣ, Μιχαλακοπούλου 167, τηλ. 210-7488251
Πειραιάς: INTERMOTO, Ομηρίδου Σκυλίτση 24-26, τηλ. 210-4173235
Άλιμος: ΠΙΕΡΡΑΚΟΣ, Λ. Καλαμακίου 104, τηλ. 210-9824821
Cpt. Haddock
23/03/2012, 18:16
Pap, καλορίζικο :lol:
spyrakos35
23/03/2012, 20:01
Ναι και δεν μένουνε ποτέ, είναι γνωστό αυτό!
Όταν όμως περιμένουνε τα πιο αργά στην άκρη του δρόμου, τι κάνουνε? Βγάζουν το τρίγωνο, που πωλείται σαν έξτρα?
:smokin:
ρε φιλο, τόση διαφορά που έχουν κάνει από τον πρώτο κουτάκια, ε, του κερατά, θα προλάβουν οι πιο αργοι δίτροχοι μέχρι να εμφανιστεί ο πρώτος κουτάκιας.....
αλλιώς θα το πάρουμ όλοι να μην εχουμ ανάγκη κανέναν....
gixxerpap
24/03/2012, 01:57
ο παπ σήμερα δεν πρόλαβε για μερικά λεπτά ...
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τα καταφέρει αύριο.
Αναμείνατε για εντυπώσεις.
Από κοντά πάντως είναι συμπαθητικούλι...
Δίπλα βέβαια, στεκόταν ένα κατακόκκινο thruxton!
Το ξέρω, είναι η ώρα για το χάπι μου ...
Την Κυριακή μην κανονίσεις κάτι, δεν έχεις μηχανή :rotflmao::rotflmao::rotflmao:
ο παπ σήμερα δεν πρόλαβε για μερικά λεπτά ...
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τα καταφέρει αύριο.
Αναμείνατε για εντυπώσεις.
Από κοντά πάντως είναι συμπαθητικούλι...
Δίπλα βέβαια, στεκόταν ένα κατακόκκινο thruxton!
Το ξέρω, είναι η ώρα για το χάπι μου ...
Την Κυριακή μην κανονίσεις κάτι, δεν έχεις μηχανή :rotflmao::rotflmao::rotflmao:
Ωχ! :eek::lol:
Cpt. Haddock
24/03/2012, 08:43
[...]Την Κυριακή μην κανονίσεις κάτι, δεν έχεις μηχανή :rotflmao::rotflmao::rotflmao:
:a7:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=126957
LOUKILOUK
24/03/2012, 13:20
Το χέι δει κανείς απο κοντα?σαν μέγεθος ειναι σαν το gs περίπου?
Τό είδα πριν μερικές μέρες στο ΜSN Scotish Μotorbike Show και μπορώ να πω ότι μου άρεσε...(με τέτοια αμηχανία βέβαια που μου έχει δημιουργήσει στερητικό σύνδρομο, χάρλει ακούω και γυρνάω το κεφάλι σαν λιγούρης...τεσπά). Το καβάλησα κιόλας τρομάρα μου... στιβαρό μηχανάκι λίγο γκουμούτσα η εξάτμιση αλλά για ταξίδια δικάβαλα, φορτωμένο μια χαρά φαινότανε... μέγεθος αντίστοιχο του GS σίγουρα...
Αυτό πάντως που διαπίστωσα είναι ότι όσο μεγαλώνουν και θεριέβουν τόσο τα συνηθίζουμε και στο μάτι και στο μυαλό και τώρα δεν μας φαίνονται τόσο μεγάλα και βαριά κτλ... το μάρκετινγκ μια χαρά τα πάει λοιπόν και εμείς χαρούμενοι...
Το ΚΤμάκι μου πλέον φαντάζει μικρομεσαίο σε κυβικά και μέγεθος...:confused:
Τα χρήματα βέβαια είναι πλέον κάτι που δεν μας απασχολεί πλέον και αυτό είναι ευχάριστο μιας και κάνουν τέτοιου είδους κουβέντες ποιο ανάλαφρες και χαλαρές...:lol:
gixxerpap
27/03/2012, 14:38
το δοκίμασα σήμερα, εντυπώσεις το βραδάκι!
το δοκίμασα σήμερα, εντυπώσεις το βραδάκι!
:D.
harris_x
27/03/2012, 16:55
το δοκίμασα σήμερα, εντυπώσεις το βραδάκι!
αναμένουμε :)
το δοκίμασα σήμερα, εντυπώσεις το βραδάκι!
Please talk
ο ηλιος εδυσε...:rolleyes:
gixxerpap
28/03/2012, 01:52
Λοιπόν το explorer είναι μεγάλο! Ναι, κάτι είχα ψuλιαστεί από τις φωτογραφίες, αλλά ειδικά όταν κάθεται στο διπλό στάντ δείχνει θεριό!, ωραίο θεριό όμως, μη φανταστείτε καμια άχαρη ντουλάπα … έχει ωραίες γραμμές, δείχνει μυώδες, γυμνασμένο! Τα εξτρά προβολάκια δε, του πάνε πολύ, του προσθέτουν λίγη ακόμα αγριάδα, ό,τι πρέπει! Όσο τα κοροϊδεύω όταν τα βλέπω στα GS, τόσο τα γουστάρω στο Explorer. Εχει και πανέμορφους τροχούς! Εχει και τη σχάρα στο ίδιο επίπεδο με τη σέλα (χρήσιμο)
Δεν έχω όμως χρόνο για χάζεμα, το κατεβάζω από το στάντ να δούμε τι κάνει…Παναϊα μ’ αυτό είναι βαρύ! Ζυγισμένο μεν, αλλά βαρύ! Βολεύομαι στη σέλα και χωρίς καν να ξεκινήσω, το βάρος εξαφανίζεται! Εντάξει, έχουμε πλέον συνηθίσει ότι οι περισσότερες σύγχρονες μοτοσυκλέτες κρύβουν το βάρος τους μόλις αρχίσουν να κυλάνε, αλλά τούτο δω το παίζεις ανάμεσα στα πόδια σου με ευκολία που δεν περίμενες από 1200.
Αρχίζει η βόλτα λοιπόν και η πρώτη διαπίστωση είναι ότι το τιμόνι κόβει πολύ, κάτι που διευκολύνει μέσα στην κίνηση, όμως μην περιμένετε να χωρέσει εκεί που θα περάσει ένα transalp-tiger 800-bmw 800 …
Το τιμόνι του είναι υπέρ του δέοντος φαρδύ, βέβαια από την άλλη προσφέρει πολύ καλό μοχλό, συμβιβασμοί είναι αυτοί, κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις. Η πρώτη εντύπωση του άριστου ζυγίσματος επιβεβαιώνεται όσο προσπαθώ να ξεφύγω από την κίνηση της μιχαλακοπούλου και επιτέλους βγαίνω Κατεχάκη:
Ναι, η απόκριση στο γκάζι είναι αμεσότατη
Ναι, ο ψεκασμός δουλεύει τέλεια, στα ανοιγοκλεισίματα.
Ναι, το πραγμα μαζεύει χλμ πολύ εύκολα.
Όχι, δεν έχει τη ροπή που περίμενα διαβάζοντας τις παρουσιάσεις και τα διαγράμματα και μετά τις 6000-7000 ‘’φλατάρει’’ από δύναμη.
Βέβαια, πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι το οδόμετρο γράφει μόλις 500 χλμ.
Δεν το ζόρισα μέχρι τέρμα, μιας και ήθελα να σεβαστώ την επιθυμία του ιδιοκτήτη του. Οπότε δεν μπορώ να έχω πλήρη εικόνα.
Εξάλλου, δεν ήταν η δύναμη αυτό που μ΄εκαιγε, ήθελα να δώ πως θα συμπεριφερθεί στο σύντομο στροφιλίκι του Καρέα. Εχω στο νού μου ότι είναι αρκετά πιο δυνατό από τα μηχανάκια που ξέρω (1200gs, Caponord, Varadero, KTM), οι αναρτήσεις όμως συνεχίζουν να έχουν ονοφάδικες διαδρομές …
και μπορεί ακόμα να μην έχω καταλάβει λακκούβα χάρη σ΄αυτές, αλλά τι θα γίνει μόλις το πατήσω στο λαιμό?
Πρέπει να παραδεχτώ ότι μάλλον το παράκανα. Φτάνοντας στην πρώτη ανηφορική δεξιά του Καρέα με μπόλικα χλμ πλακώνομαι στα φρένα, κατεβάζω μια και το μπροστινό βυθίζεται ενοχλητικά πολύ για τα γούστα μου. Αυτό βέβαια το ήξερα ότι θα συμβεί, οπότε δεν πτοούμαι, και κατευθείαν το ρίχνω δεξιά και παίρνω όλο το γκάζι σχεδόν ακαριαία. Το θεριό αλλάζει πολύ εύκολα πορεία και κλειδώνει πολύ ευχάριστα στην κλίση που του ζητάς. Το traction δούλεψε ανεπαίσθητα (μάλλον χωρίς λόγο επειδή ήταν στην πρώτη από τις δύο σκάλες), και το explorer κρατάει μια χαρά την τροχιά του. Δεν ενοχλήθηκε ούτε όταν αναγκάστηκα να ''βγάλω κώλο'' για να κρατηθώ στη λωρίδα μου.Μέχρι να τελειώσει η στροφή βέβαια τα χλμ είχαν ανέβει αρκετά και τα κουνήματα στο τιμόνι δεν έλειπαν, προφανώς λόγω αναρτήσεων. Δεν προκαλούν ανησυχία, αλλά υπάρχουν για να σου θυμίζουν ότι δεν είναι και η καλύτερη του. Η πληροφορία πάντως που παίρνεις όπως αποδείχτηκε και στις επόμενες στροφές είναι πολύ καλή και προσωπικά προτιμώ το κούνημα, από την αναισθησία του συστήματος της BMW.
Όπως φάνηκε και απο μια γρήγορη επιθεώρηση των ελαστικών μετά τη βόλτα, αν και on-off έχει και πολύ μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς να ανησυχείς μήπως βρει το στάντ.
Σε πολύ γλιστερή άσφαλτο το traction δουλεύει υπερωρίες, αφήνοντας όμως αρκετά γλιστρήματα στην αρχή, μάλλον περισσότερα από το bmw. Από την άλλη όμως δεν κόβει και τόσο απότομα όσο το σπαστικό σύστημα του gs. Τέλος πάντων, δεν είμαι και ο πλέον κατάλληλος για να εκφέρω άποψη για το traction control, μιας και ποτέ δεν το συμπάθησα σε αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών.
Η προστασία από τον αέρα φαίνεται να είναι πολύ καλή, η σέλα μου έδωσε την εντύπωση ότι θα είναι ιδιαίτερα ξεκούραστη (αν και μόνο σε ταξίδι μπορεί να φανεί αυτό), το γκάζι είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, ο συμπλέκτης όσο βαρύς πρέπει, ούτε κουράζει, ούτε έχει εκείνη την ψεύτικη, αέρινη αίσθηση που έχουν πολλές καινούργιες μοτοσυκλέτες.
Στο φρενάρισμα έχεις αίσθηση του τι γίνεται, το σασμάν είναι ακριβές, αλλά θορυβώδες (είπαμε πρόκειται και για άστρωτη μοτό).
gixxerpap
28/03/2012, 01:53
Ευχάριστη έκπληξη ο άξονας, που τον καταλαβαίνεις μόνο από το χαρακτηριστικό σφύριγμα σε κάποιες στροφές. Ούτε αναπηδήσεις, ούτε περίεργα σηκώματα-βυθίσματα σε επιτάχυνση & επιβράδυνση, απλά τέλειος!
Παράπονο? Το δεξί μου καλάμι, έβρισκε συνεχώς στο καπάκι του κινητήρα και με ενοχλούσε αρκετά. Πιθανότατα όμως να είμαι εγώ υπερευαίσθητος, μιας και ακουμπούσε ακριβώς στο κάταγμα που του κατάφερα πέρυσι. Επίσης το τιμόνι μου έπεσε λίγο ψηλό, αλλά απ΄ότι μου είπαν μετά στην αντιπροσωπεία, είχαν κατεβάσει τη σέλα, ώστε να είναι πιο εύκολο για όσους θα το δοκιμάσουν. Προσωπικά, θα την ανέβαζα χωρίς δεύτερη σκέψη
Προσωπικό συμπέρασμα? Μάλλον το πιο ολοκληρωμένο on-off αυτή τη στιγμή (περιμένοντας το Crosstourer) .
Θα το αγόραζα? Όχι, γιατί δεν είναι ΚΤΜ adventure …
taksidiotis25
28/03/2012, 02:37
Πολυ καλος στην ανάλυση σου.
Να σε ρωτήσω,έχει όρθια θέση η μηχανη κατα την οδήγηση?το σωμα εννοω,η σου δίνει κλίση προς το τιμόνι,δηλαδη ενα κλικ σκυφτος
................
Θα το αγόραζα? Όχι, γιατί δεν είναι ΚΤΜ adventure …
σε γ@μησ@ τσογλανε!!!!!!!!!!!!!!!:a26::a26::a26:
υ.γ.ευχαριστουμε για τη παρουσιαση αλλα δε σωζεσαι!!!
argy_kap
28/03/2012, 10:22
Thank you για το report...κανένα ολοκληρωμένο τιμοκατάλογο έχουμε? :wave2:
Thank you για το report...κανένα ολοκληρωμένο τιμοκατάλογο έχουμε? :wave2:
http://www.triumphmotorcycles.gr/accessories/create-my-triumph
μπαινεις εδω, "δημιουργεις" το μηχανακι οπως θες, βαζεις αξεσουαρ κλπ, κ σου δειχνει κ τιμες...
ή http://www.triumphadventure.com/el/ τσεκαρεις εδω.....
ή παιρνεις τηλ σε official dealer (210 7488251) κ ρωτας οτι θες...
ή ερχεσαι στο ιβεντ το π-σ-κ http://www.triumphmotorcycles.gr/el/triumph-world/events/explorer1200-athens-presentation
κ κανεις κ ενα τεστ ραιντ
αυτα.... :smokin:
Cpt. Haddock
28/03/2012, 11:04
Όπως φάνηκε και απο μια γρήγορη επιθεώρηση των ελαστικών μετά τη βόλτα, αν και on-off έχει και πολύ μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς να ανησυχείς μήπως βρει το στάντ.
:bigcry::bigcry::bigcry:
chr1s_86
28/03/2012, 11:24
Αυτό είναι review ! :beer:
argy_kap
28/03/2012, 11:31
http://www.triumphmotorcycles.gr/accessories/create-my-triumph
μπαινεις εδω, "δημιουργεις" το μηχανακι οπως θες, βαζεις αξεσουαρ κλπ, κ σου δειχνει κ τιμες...
αυτα.... :smokin:
Thank you bonnie.....χρειάζομαι λοιπόν κάπου στα 16 και χιλιάρικα.......:bigcry:
gixxerpap
28/03/2012, 14:13
:bigcry::bigcry::bigcry:
:lol:
εννούσα χαμένε ότι παρόλο που το οδήγησα αρκετά επιθετικά, τα λάστιχα είχαν ακόμα αρκετό περιθώριο μέχρι να τερματίσουν.
Αν και με την πρώτη ματιά σου φαίνονται πολύ στενά (ίσως κοροϊδεύει ο όγκος της μοτοσυκλέτας), τελικά είναι επαρκέστατα και απολύτως ακριβή & σταθερά στις κλίσεις που θα τους ζητήσεις
:lol:
εννούσα χαμένε ότι παρόλο που το οδήγησα αρκετά επιθετικά, τα λάστιχα είχαν ακόμα αρκετό περιθώριο μέχρι να τερματίσουν.
Αν και με την πρώτη ματιά σου φαίνονται πολύ στενά (ίσως κοροϊδεύει ο όγκος της μοτοσυκλέτας), τελικά είναι επαρκέστατα και απολύτως ακριβή & σταθερά στις κλίσεις που θα τους ζητήσεις
Αλλά ψαρεύουν.. κι έλεγα ποιο αεροπλανοφόρο είδε ο Trooper.
gixxerpap
28/03/2012, 14:19
Πολυ καλος στην ανάλυση σου.
Να σε ρωτήσω,έχει όρθια θέση η μηχανη κατα την οδήγηση?το σωμα εννοω,η σου δίνει κλίση προς το τιμόνι,δηλαδη ενα κλικ σκυφτος
κλίση πρός τα εμπρός δεν υπάρχει. Η θέση είναι η κλασσική ευρύχωρη όρθια θέση που έχουμε συνηθίσει στα μαστόδοντα της κατηγορίας.
Εχει αρκετό μήκος αν θέλεις να κάτσεις πιο πίσω, αλλά δεν βολεύει πολύ (πέφτει το τιμόνι λίγο μακριά & ψηλά).
Όσο για πλάτος έχει ακριβώς όσο πρέπει. Όσο χρειάζεται φαρδιά για να μένει ξεκούραστο το κωλαράκι, όσο πρέπει στενή, για να μπορείς να πατάς κάτω με ασφάλεια χωρίς να ανοίγουν τα πόδια.
Ισως αν ανεβάσεις τη σέλα στην ψηλότερη θέση, να πετυχαίνεις την κλίση που θές, αλλά δεν το δοκίμασα
gixxerpap
28/03/2012, 14:28
Αλλά ψαρεύουν.. κι έλεγα ποιο αεροπλανοφόρο είδε ο Trooper.
Για τα κουνήματα μάλλον δεν ευθύνονται τα λάστιχα. Η αίσθηση που μου έμεινε είναι ότι φταίνε οι διαδρομές και ίσως η ενδοτικότητα του μπροστινού.
Για να μη βγάλω σκάρτο το μηχανάκι, να ξεκαθαρίσουμε ότι όταν λέω ότι το ζόρισα, εννοώ ότι του ζητούσα να κάνει πράγματα, για τα οποία δεν είναι φτιαγμένο να κάνει,
και πάντως μπορεί να οδηγηθεί σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς.
Για τα κουνήματα μάλλον δεν ευθύνονται τα λάστιχα. Η αίσθηση που μου έμεινε είναι ότι φταίνε οι διαδρομές και ίσως η ενδοτικότητα του μπροστινού.
Για να μη βγάλω σκάρτο το μηχανάκι, να ξεκαθαρίσουμε ότι όταν λέω ότι το ζόρισα, εννοώ ότι του ζητούσα να κάνει πράγματα, για τα οποία δεν είναι φτιαγμένο να κάνει,
και πάντως μπορεί να οδηγηθεί σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς.
Σίγουρα..
gixxerpap
28/03/2012, 14:33
Σίγουρα..
αν δεν ήταν άστρωτο, θα του ζητούσα κι άλλα:lol:
Για τα κουνήματα μάλλον δεν ευθύνονται τα λάστιχα... η αίσθηση που μου έμεινε είναι ότι φταίνε οι διαδρομές και ίσως η ενδοτικότητα του μπροστινού
:a029:
Χαμηλό κι αυτό :( ...
Δεν τρώγεσε.. Πάρε αυτό
251389
gixxerpap
28/03/2012, 15:09
:a029:
γιατί ρε?
gixxerpap
28/03/2012, 15:12
Δεν τρώγεσαι.. Πάρε αυτό
251389
υπάρχει διαθέσιμο για test ride?
αυτό ρε συ δεν έχει αλυσίδα, τζάμπα έβγαζε τα μάτια του να διαβάζει reviews για όλα τα αυτόματα συστήματα λίπανσης που θα κυκλοφορήσουν μέχρι και τα επόμενα 10 χρόνια?
υπάρχει διαθέσιμο για test ride?
αυτό ρε συ δεν έχει αλυσίδα, τζάμπα έβγαζε τα μάτια του να διαβάζει reviews για όλα τα αυτόματα συστήματα λίπανσης που θα κυκλοφορήσουν μέχρι και τα επόμενα 10 χρόνια?
το ένα κοντό, το άλλο μακρύ, το άλλο σκυφτό, το παράλλο με άξονα, το άλλο με αλυσίδα...
Είναι η μόνη λύση γι αυτόν λέμε (ή ένα Κ9 να καταλάβει ότι δεν καβαλάει μηχανάκι).
taksidiotis25
28/03/2012, 16:23
κλίση πρός τα εμπρός δεν υπάρχει. Η θέση είναι η κλασσική ευρύχωρη όρθια θέση που έχουμε συνηθίσει στα μαστόδοντα της κατηγορίας.
Εχει αρκετό μήκος αν θέλεις να κάτσεις πιο πίσω, αλλά δεν βολεύει πολύ (πέφτει το τιμόνι λίγο μακριά & ψηλά).
Όσο για πλάτος έχει ακριβώς όσο πρέπει. Όσο χρειάζεται φαρδιά για να μένει ξεκούραστο το κωλαράκι, όσο πρέπει στενή, για να μπορείς να πατάς κάτω με ασφάλεια χωρίς να ανοίγουν τα πόδια.
Ισως αν ανεβάσεις τη σέλα στην ψηλότερη θέση, να πετυχαίνεις την κλίση που θές, αλλά δεν το δοκίμασα
Μα αυτο θελω,όρθια θέση οδήγησης,χωρις καθόλου σκυψιμο.
Στο μέγεθος δηλαδη ειναι σαν το gs ας πούμε η σαν το super tenere.έχει τον όγκο του.
Πρέπει να αξίζει το μηχανημα
γιατί ρε?
Λαθος εμοτικον! :wave2:
(κανενα θεμα με τα λεγομενα σου!)
gixxerpap
28/03/2012, 17:15
Λαθος εμοτικον! :wave2:
(κανενα θεμα με τα λεγομενα σου!)
ε βάλε το σωστό και τσακωνόμαστε μετά:lol:
Μάλιστα.
Δηλαδή από αναρτήσεις μάπα ε; σαν το τίγρη...:sick:
gixxerpap
29/03/2012, 14:23
Μάλιστα.
Δηλαδή από αναρτήσεις μάπα ε; σαν το τίγρη...:sick:
απο που το βγαλες αυτό το συμπέρασμα ακριβώς? ως mega on-off, ταξιδιάρικο μηχανάκι, έχει υπέροχες αναρτήσεις ( όσο μπορώ να κρίνω απο τα ελάχιστα χλμ που το δοκίμασα).
τι mega ON-OFF ρε Γιώργη;
ένα ψηλό πρησμένο street είναι
δν το έχω οδηγήσει αλλά όταν μου λες για υπερβολικά βυθίσματα του μπροστινού και παίξιμο του τιμονιού...ε τι μου θυμίζει...τι μου θυμίζει...
και στην τελική Triumph είναι γαμώτη...όχι τζαπάν. το θες πιο σπορ το εργαλείο.
τέσπα θα το καβαλήσω και θα δω
τι mega ON-OFF ρε Γιώργη;
ένα ψηλό πρησμένο street είναι
δν το έχω οδηγήσει αλλά όταν μου λες για υπερβολικά βυθίσματα του μπροστινού και παίξιμο του τιμονιού...ε τι μου θυμίζει...τι μου θυμίζει...
και στην τελική Triumph είναι γαμώτη...όχι τζαπάν. το θες πιο σπορ το εργαλείο.
τέσπα θα το καβαλήσω και θα δω
250+ κιλά σπορ; Από πότε;
Δεν είπα να είναι καθαρά σπορ.
να είναι πιο σπορ από αυτό που φαίνεται να είναι τώρα
Δεν είπα να είναι καθαρά σπορ.
να είναι πιο σπορ από αυτό που φαίνεται να είναι τώρα
Εχω δει βαραντέρο (μαμά) και τίγρη της πρώτης γενιάς να πηγαίνουν σε στροφιλίκι κλειστό (όχι και πολύ, μεσαίου μεγέθους :lol: ) παρέα με SS (με όχι και τόσο άχρηστους αναβάτες) και να τα κυνηγάνε.. τα έρμα τα χεράκια..
Εχω δει βαραντέρο (μαμά) και τίγρη της πρώτης γενιάς να πηγαίνουν σε στροφιλίκι κλειστό (όχι και πολύ, μεσαίου μεγέθους :lol: ) παρέα με SS (με όχι και τόσο άχρηστους αναβάτες) και να τα κυνηγάνε.. τα έρμα τα χεράκια..
Που να δεις και κανα caponord να στριβει το καρανυχτερι δηλαδης 251522
Εχω δει βαραντέρο (μαμά) και τίγρη της πρώτης γενιάς να πηγαίνουν σε στροφιλίκι κλειστό (όχι και πολύ, μεσαίου μεγέθους :lol: ) παρέα με SS (με όχι και τόσο άχρηστους αναβάτες) και να τα κυνηγάνε.. τα έρμα τα χεράκια..
μου φαίνεται απόλυτα λογικό.
επίσης όσο για τον συνδυασμό βάρος-σπορ οδήγηση δεν θα σου πω εγώ τίποτα
μιας και είμαι κουλάτζα αλλά....ρώτα τον Γιώργη να σου πει την γνώμη του για
μηχανάκι 360+ κιλών σε στροφιλίκι...
gixxerpap
29/03/2012, 21:28
να το κάνω πιο λιανά ...
Αν με ένα varadero μπορείς να ακολουθήσεις ss στο στροφιλίκι (συχνό φαινόμενο), με το Explorer πιθανότατα να μπορείς να το περάσεις κιόλας.
Δείχνει πραγματικά πολύ καλοστημένο, απλά, οι αναρτήσεις, τα ελαστικά, οι μεγάλοι τροχοί, το βάρος θέτουν τα όρια και είναι απολύτως λογικό.
Το έγραψα ακριβώς για ανθρώπους, που έχουν στο μυαλό τους ότι επειδή η εταιρεία ανακοίνωσε 30 άλογα πάνω απο τον ανταγωνισμό, ότι θα οδηγήσουν ένα mega on-off με συμπεριφορά supermotard.
να το κάνω πιο λιανά ...
Αν με ένα varadero μπορείς να ακολουθήσεις ss στο στροφιλίκι (συχνό φαινόμενο), με το Explorer πιθανότατα να μπορείς να το περάσεις κιόλας.
Δείχνει πραγματικά πολύ καλοστημένο, απλά, οι αναρτήσεις, τα ελαστικά, οι μεγάλοι τροχοί, το βάρος θέτουν τα όρια και είναι απολύτως λογικό.
Το έγραψα ακριβώς για ανθρώπους, που έχουν στο μυαλό τους ότι επειδή η εταιρεία ανακοίνωσε 30 άλογα πάνω απο τον ανταγωνισμό, ότι θα οδηγήσουν ένα mega on-off με συμπεριφορά supermotard.
Δεν κατάλαβες.. τα SS το κυνηγούσαν :lol: αλλά ο αναβάτης ήταν ο τελευταίος μοϊκανός και παλιότατο μέλος τουτουνού του φόρουμ, τότε που ακόμα για φρένα ρίχναν άγκυρες..
Τον τίγρη τον καβάλαγε άλλο παλαιό μέλος του μοτό,γλυκό αγόρι και πισταδόρος μέγας στα Σέρρας.. "Είσαι αμαρτωλή" κλπ.. :lol:
taksidiotis25
30/03/2012, 18:01
Βρε Άμα είναι κανείς χεράς κι έχει και κανένα μηχάνημα με ψυχή μπορεί να το πάει όπως γουστάρει,συνήθως βέβαια με τον σταυρό στο χέρι καθώς πολλοί έχουν και λίγο υπερτιμημένή την ικανότητα τους
Δείχνει πραγματικά πολύ καλοστημένο, απλά, οι αναρτήσεις, τα ελαστικά, οι μεγάλοι τροχοί, το βάρος θέτουν τα όρια και είναι απολύτως λογικό.
Δε θα μπορουσε αυτη η συμπεριφορα να οφειλεται σε κακο-ρυθμισμενες αναρτησεις?
Δε θα μπορουσε αυτη η συμπεριφορα να οφειλεται σε κακο-ρυθμισμενες αναρτησεις?
Ρυθμίζονται;
LOUKILOUK
31/03/2012, 15:09
Ρυθμίζονται;
Αυτό είναι σοβαρό ερώτημα...και ουσιαστικό...αν έπλεε λιγο μονοκάβαλο τότε φορτωμένο δικάβαλο θα χαλάσει πολύ η οδηγική συμπεριφορά...
Τώρα για τα χέρια...τα έχουμε ξαναπεί...ειδικά στο ελληνικό ορεινό στροφιλίκι έχουν πέσει μεγάλες πλάκες ακόμα και με κάτι μονοκύλινδρα...χαχα:lol: Μηχανή την σήμερον ημέρα αγοράζει όποιος έχει τα φράγκα και όχι τα χέρια ή την ψυχή...
:wave2:
Ο υπογράφων στο 1.18 με Αφρικα.
http://www.youtube.com/watch?v=W_xN_K3mYrs
Είμαι μέτριος οδηγός (Μεγαρα εχω μπει μονο 3 φορές με 636 05 και εχω γυρισει στο 1.11) και ειχα στα χέρια μου οτιδήποτε είδος μηχανακι (ss γυμνό, on off, motard).
Η ευκολία χειρσιμού που εχουν τα on off, ειναι άλλο πράμα. Θα το έχουν διαπιστώσει όσοι με κανα SS δοκιμάσανε να κυνηγήσουν κανα Adve στο 36ωρο...
Στα χέρια του μέσου αναβάτη ολα στρίβουν, ανεξαρτήτως κιλών και ίππων.
taksidiotis25
01/04/2012, 21:02
Ρυθμίζονται;
Ρυθμίζονται κανονικα
gixxerpap
02/04/2012, 02:21
νομίζω τι κάναμε θέμα χωρίς να υπάρχει, και μάλλον φταίω εγώ. Αναφέρομαι σε κουνήματα αναμενόμενα απο μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, ακόμα και το ΚΤΜ που έχει θεϊκές αναρτήσεις σε στροφές των 140+ χλμ βγάζει κουνήματα, η διαφορά είναι ότι με το ΚΤΜ για κάποιο λόγο γίνονται μέρος της διασκέδασης ενώ με τούτο δω, δεν σου αρέσουν. Προφανώς με ρύθμιση η κατάσταση θα βελτιώνεται.
Δε νομίζω πάντως να είχε παίξει κάποιος με τις ρυθμίσεις σε μια μοτοσυκλέτα με 500 χλμ στο οδόμετρο.
Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι και στο Tiger 1050, το μαμά αμορτισέρ είναι για τον κάλαθο των αχρήστων απο καινούργιο και στο 675 daytona τα έπαιζε σχεδόν αμέσως ...
spyrakos35
02/04/2012, 13:14
να το θέσω εύκολα, αλλιώς....
θα το αγόραζες?
να το θέσω εύκολα, αλλιώς....
θα το αγόραζες?
ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ
Σωστή ερώτηση σε λάθος άνθρωπο.
gixxerpap
03/04/2012, 00:12
να το θέσω εύκολα, αλλιώς....
θα το αγόραζες?
αν είχα 15 χιλιάρικα για μοτοσυκλέτα? Όχι
Θα έπαιρνα ένα μπούσα και ένα gsx ...
όχι, όχι, ένα μπούσα ... και ένα ΚΤΜ 950!
μάλλον όχι ... ένα μπούσα και .... και ... και ένα boneville!!!
Χμμμ, τώρα που το σκέφτομαι μήπως να έπαιρνα μόνο το μπουσάκι και να έκανα πύραυλο το brosaki?
Μπερδεύτηκα ..... TROOPER, ΚΟΙΜΑΣΑΙ?????? ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ!!!!
''να το θέσω εύκολα'' λέει ...
Δεν είμαι αυτής της κατηγορίας γενικώς, οπότε δε μπορώ να σου απαντήσω ...
Πάω να χαζέψω καμια βιτρίνα:a02:
:vroum:
........
Μπερδεύτηκα ..... TROOPER, ΚΟΙΜΑΣΑΙ?????? ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ!!!!
...........
ξυπνιος ημουνα ρε μπινε και σε ειδα οταν ποσταρες αλλα ειχα κατεβασει και μισο μπουκαλι ρακι και δεν ημουνα να λογκαρω για να σου απαντησω γιατι θα ηθελες να παμε μαζι στις βιτρινες βραδυατικο και αδυνατουσα να καβαλησω στη κατασταση που ειχα βρεθει.
εννοειται οτι αν επαιρνες τηλεφωνο θα ετρωγες γειωμα απο δω μεχρι αυριο (και παλι λογω μεθης) :beer::wave2:
υπαρχει και ενα συγκριτικο μεταξυ BMW R 1200 GS - Triumph Tiger Explorer 1200!
Τωρα για το ποιος βγαινει νικητης......!
:)
http://dottv.gr/bmw-r-1200-gs-vs-triumph-tiger-explorer-1200/
πρώην κάτοχος triumph νυν ΚΤΜ, ένα έχω καταλάβει. Τα παιξίματα σε καινουργιο μηχανάκι δεν έρχονται γιατι κατι δε πάει καλά στις αναρτήσεις. έρχονται γιατι το μηχανάκι είναι στημένο λάθος. στο adv με 21' μπροστά και 160+ όλα είναι είναι μια χαρά εκτός και αν έχει τσαμπουκαλευτεί η μπροστινή σου ζάντα. Απο ότι γνωρίζω μια χαρά είναι και η συμπεριφορά του GS αλλά και του varadero sta 160+ όταν είναι καινούργια.
Αυτές οι συζητήσεις του στυλ "κάτι δε πάει καλά" με τα παιξίματα στo Triumph εμένα άλλα μου λένε.
ελα και το XC...
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/September/sep0312-triumph-unveil-new-explorer-xc/
267442
Lioulios
25/01/2013, 09:22
Mε τσαμπουκά
280347
taksidiotis25
16/04/2013, 03:19
Πάντως φαινεται αξιόλογο μηχάνημα,έχετε ακούσει κατι για την αξιοπιστία?
Lioulios
16/04/2013, 14:02
Kαλό είναι ,αλλά ξεχνάς τα χώματα .Μονο για άσφαλτο κάνει
dimperd7
05/10/2013, 10:35
nice!!!
:D
Το 2014 αποτέλεσε την πιο επιτυχημένη χρονιά από πλευράς πωλήσεων,στην 30ετή πορεία της Triumph.
Πούλησε 54,432 μηχανές,αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 4.5% και ξεπερνώνταςτις 52,909 πωλήσεις του προηγούμενου έτους.
Μετά την αναβάθμιση του φετινού νέου 800αριού της,σειρά έχει το tiger explorer 1200.
Tα πρώτα spy shots έκαναν την εμφάνισή τους,από το δεύτερης γενιάς explorer που φάνηκε στους δρόμους της Βαρκελώνης σε σχεδόν τελική μορφή παραγωγής.
330177
330178
330179
Το νέο explorer αναμένεται να ανακοινωθεί στις επόμενες εκθέσεις ΕΙCMA κ INTERMOT και να βγεί στις αγορές το 2016.
Άντε με το καλό :)
Πηγές:
http://therideadvice.com/2016-triumph-tiger-explorer-spotted/
http://motorcyclefeed.com/2016-triumph-explorer-1200-spotted-testing-in-barcelona-3780/
Manalishi
27/08/2015, 12:02
Δεν θέλω να μπω σε θεωρίες συνωμοσίας...αλλά σ΄αυτό , οι πίσω μαρσπιέδες είναι βιδωτοί στο σασί....:D
Ξεθάβω......
Και στο GS1200, οι πίσω μαρσπιέδες δεν είναι κολλημένοι στο σασί??????
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.