PDA

View Full Version : Ερώτηση για Gs 1200



kordix
29/10/2011, 09:44
Εχω ένα συνάδελφο που θέλει σώνει και καλά να πάρει για πρώτη μηχανή το GS 1200. Δεν κατάφερα να τον μεταπίσω να πάρει κάτι πιο κατάλληλο για νέο στον χώρο των 2 τροχών και το 800ρι δεν του αρέσει.

Μπορεί να διαθέσει μέχρι 10000 για μεταχειρισμένο. Για περισσότερο θα χρειαστεί να πάρει δάνειο που νομίζω ότι σε τέτοιες εποχές είναι μεγάλο ρίσκο.




Εχει βρει ένα μοντέλο 12/του 06 με 19.000 και του ζητούν 8.000. Τι πρέπει να προσέξει και τι να τσεκάρει-ρωτήσει για το εν λόγω μοντέλο;

Εσείς ποιας χρονιάς μοντέλο θα επιλέγατε για μεταχειρισμένο από την σειρά 1200.






Ευχαριστώ προκαταβολικώς.

DrBig
29/10/2011, 09:57
Βασικα να μην παρει αυτο με τα σερβοφρενα. Κατα τ'αλλα οσο πιο καινουργιο μοντελο, τοσο το καλλιτερο. Θα προτεινα επισης να μην παρει με αναρτησεις ESA και να επιλεξει (αν βρισκει) κατι με ohlins, WP etc
Ακομα, θα ελεγα να μη διαθεσει με την καμια πανω απο 7-8000 το πολυ. Με λιγο παζαρι βρισκεις ενα σε καλη κατασταση και χιλιομετρα γι'αυτα τα χρηματα.

πχ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1885728/
(καμια σχεση με τον πωλητη)

MikeG
29/10/2011, 10:10
Θα πρότεινα να κοιτούσε για κάτι νεότερο.
Γενικότερα να τσεκάρει :

- Σε τι κατάσταση βρίσκονται το ball joint μπροστά, αλλά και η τσιμούχα του διαφορικού μαζί με τη "φυσούνα" της.
- Αν έχει περάσει όλες τις τυχόν ανακλήσεις.
-Αν έχει αλλάξει βαλβολίνες διαφορικού, ρουλεμάν διαφορικού.
-Να δει προφανώς το βιβλιαράκι του service με όλες τις εργασίες που έχουν γίνει.
- Αν έχει αλλάξει ποτέ τρόμπα βενζίνης & σε τι κατάσταση είναι η υπάρχουσα.

Προς το παρόν δε σκέφτομαι άλλα.

:wave2:

DrBig
29/10/2011, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG

Προς το παρόν δε σκέφτομαι άλλα.

:wave2:

-Δισκους συμπλεκτη, μια και ειναι απο τα πλεον ακριβα (απο εργατικα) σερβις για αυτη τη μηχανη.
-Σερβις στις αναρτησεις επισης (αλλα αυτο ισχυει για ολες τις μηχανες)...
-Λαστ μπατ νοτ λιστ, σε περιπτωση που παρει μοντελο με ακτινωτους τροχους, να κοιταξει οτι ειναι σωστοι. Οι ακτινολογηση τους δεν ουτε ευκολη ουτε φτηνη υποθεση.

Cpt. Haddock
29/10/2011, 10:31
Εχετε υποψη σας οτι μιλάμε για ανθρωπο που ΔΕΝ έχει μηχανη και δε ειχε ποτέ οπως λέει ο Κώστας, οποτε αυτα που του λέτε να κοιταξει πιθανον να μην ξερει τί ειναι.

Το μονο ουσιαστικό Κώστα, ειναι να ειναι το μοντέλο χωρίς τα σερβόφρενα που λέει κι ο Μπιγκουλας γιατι πηδούσαν τη μπαταρία. Απο εκει και πέρα 8,000 για μηχανη 5 ετων μου φαινονται ΠΑΡΑ πολλα...

Τεσπα :wave2:

kordix
30/10/2011, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Εχετε υποψη σας οτι μιλάμε για ανθρωπο που ΔΕΝ έχει μηχανη και δε ειχε ποτέ οπως λέει ο Κώστας, οποτε αυτα που του λέτε να κοιταξει πιθανον να μην ξερει τί ειναι.

Το μονο ουσιαστικό Κώστα, ειναι να ειναι το μοντέλο χωρίς τα σερβόφρενα που λέει κι ο Μπιγκουλας γιατι πηδούσαν τη μπαταρία. Απο εκει και πέρα 8,000 για μηχανη 5 ετων μου φαινονται ΠΑΡΑ πολλα...

Τεσπα :wave2:


ΟΚ Eυχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.


-Ξέρουμε μέχρι πια χρονιά έβγαινε με τα σερβόφρενα;

-ΔΕΝ αναλαμβάνω την ευθύνη να του τσεκάρω το μηχανάκι γιατί πραγματικά φοβάμαι οτι λόγω της απειρίας θα έχει ασχημη κατάληξη αυτή η ιστορία. Τώρα καβαλάει σκούτερ 125 με μικρούς τροχούς.

Είδατε τι κάνει το μάρκετινγκ; Του πρότινα να πάει σε 650-800, π.χ. F650gs, F800gs, XC800, Vstrom, transalp κτλ αλλά δεν του αρέσουν.



Θα του κάνω μια λίστα με αυτά που πρέπει να τσεκάρει και θα του ευχηθώ καλή τύχη.

DrBig
30/10/2011, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
-Ξέρουμε μέχρι πια χρονιά έβγαινε με τα σερβόφρενα;


Νομιζω μεχρι το 06

iliask
31/10/2011, 22:39
KostasYZ,
Εχω ένα GS1200, '06 και είναι διαθέσιμο προς πώληση κυρίως λόγω περιορισμένης χρήσης.
Είναι κρίμα να κάθετε οπότε λέω να το αποχωριστώ και επειδή είδα το μήνυμά σου σε ενημερώνω.

Εχει 10.800 Km, ναι, αλήθεια.
Μόλις έκανε το σέρβις 10.000. Αν ενδιαφέρει το φίλο σου κάτι σε άριστη κατάσταση (πάντα σε γκαράζ), με 2 ταξίδια μόνο, και τιμή 9000 στείλε ένα pm.

Είμαι διαθέσιμος αν θέλει να περάσω να το δεί και απο κοντά και να καταλάβει κάποια πράγματα απο μεγάλες μηχανές. Οσο για την μπαταρία, σωστά το λένε τα παιδιά, είναι γνωστό το θέμα αλλα εύκολα λύνεται με μια φόρτιση το χρόνο και γιαυτό δίνω και το φορτιστή μαζί δώρο.

fantacid
31/10/2011, 22:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG

- Σε τι κατάσταση βρίσκονται το ball joint μπροστά,
:wave2:

ποσο ακριβα ειναι τα μπαλακια δλδ??

:rolleyes:

kordix
04/11/2011, 14:31
Ακυρο γιατί τελικά αγόρασε Τiger 1050.

Το μηχανάκι ήταν φίλου του και σε υπεράριστη κατάσταση.

xampos
07/11/2011, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
ποσο ακριβα ειναι τα μπαλακια δλδ??

:rolleyes:

το ποσο το πουλαει η BMW αστο καλυτερα :rolleyes: ....υπαρχει μαστορας παντως που φτιαχνει ιδια με της BMW κ μπορεις να το εχεις με 10 ευρω :D

xampos
07/11/2011, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Ακυρο γιατί τελικά αγόρασε Τiger 1050.

Το μηχανάκι ήταν φίλου του και σε υπεράριστη κατάσταση.

το νου του στα πιστονια γιατι κατι ακουσα πως ειναι απο βουτηρο κ λιωνουνε :lol:

G/S
08/11/2011, 12:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Ακυρο γιατί τελικά αγόρασε Τiger 1050.

Το μηχανάκι ήταν φίλου του και σε υπεράριστη κατάσταση.

Είχα ακούσει οτι τα πρώτα καίγαν λάδι αρκετό.Πές του να ρίχνει μια ματιά στα λάδια ,μην έχει εκπλήξεις ο άνθρωπος.

kordix
12/11/2011, 12:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από G/S
Είχα ακούσει οτι τα πρώτα καίγαν λάδι αρκετό.Πές του να ρίχνει μια ματιά στα λάδια ,μην έχει εκπλήξεις ο άνθρωπος.




Αν και σπαμάρουμε τον εχω ενημερώσει πως θα τσεκάρει τα λάδια στο 1050 και τα σχετικά.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές.

Πάντως εκανα μια βόλτα το 1050 (έχει και ελεύθερη εξάτμιση) και μου άρεσε πολύ. Είναι ενα από τα μηχανάκια που ίσως αγόραζα αν δεν είχα αυτή τη ρημάδα εξάρτηση με τις χωμάτινες διαδρομές.