PDA

View Full Version : οδηγηση στο χωμα με βαρυ street μηχανακι



intruder
31/10/2011, 21:43
θα ηθελα γνωμες κ ''κολπα'' απο οσους ξερουν για την συγκεκριμενη κατασταση.

καταρχην να πω οτι με το τσοπερ (suzuki intruder 200 κιλα, χαμηλο κεντρο βαρους ,μεγαλη ροδα 21'' μπροστα κ λεπτη κ μαλακες αναρτησεις ) εχω παει σε παρα πολλες χωματινες διαδρομες (χαλικοδρομους ,δασικους δρομους ,εχω περασει χειμαρους κτλ ακομα κ διπλοκαβαλος κ φορτωμενος χωρις κανενα σοβαρο προβλημα.μην φανταστητε τιποτα ακραιο motocross:D αλλα να βγει η διαδρομη.
κανοντας αρκετες αποπειρες για μερικα κομματια χαλικοδρομου κ βατου χωματοδρομου ασ πουμε με το μεγαλο bandit f ειδα πολυ μεγαλες δυσκολιες.
1.τα λαστιχα νομιζω οτι θα εκραγουν.να μειωσω τις πιεςεις?
2.γλιστραει αρκετα πιο πολυ απο το τσοπερ.κ αυτο οφειλεται στις πιεσεις λεω εγω αλλα κ στα πιο φαρδια λατιχα ?
3.παιζει ρολο η αναρτηση ?η διαδρομη οκ ειναι μικρη αλλα η σκληροτητα?
4.ειναι πολυ πιο βαρυ απο το τσοπερ κ οχι τοσο χαμηλο κεντρο βαρους(δεν υπαρχει λυση)

τι να κανω για να απαληνω αυτα τα μερικα χλμ χωματος?

μην ΜΕ πειτε αλλαξε μηχανακι -παρε on-off ,παρε εντουρο/καθαρο, παρε τζιπ, παρε αλογο κτλ:nono:

απλα εμπειριες η γνωμες κ tips & tricks απο οπιον ενδιφερεται η τον απασχολει:beer:

fantacid
31/10/2011, 22:35
πριν μπεις στο χωματοδρομο ειχεις δυο επιλογες
χαμηλωσε πιεση μπας και....
μολλις βγεις κοιτα συμπληρωσεις

οπως κ να χει το μηχανακι σου δεν ειναι για χωματοδρομο κ μονο κακο του κανεις με παρατεταμενη χρηση

αν σαρεσει το χωμα παρε εντουρο
ή εστω ποδηλατο!

Ichigo
31/10/2011, 23:39
Έχουμε πει τα κάνει όλα και συμφέρει! :smokin:
Αλλά μην τσαρουχώσεις τα φρένα γιατί σε βλέπω να πηγαίνεις άκλαφτος :bigcry: :lol:
Γενικότερα σε σαμαράκια ανασηκώσου λίγο από τη σέλα. Όπως θα έκανες και στο δρόμο.
Σοβαρά τώρα για πολλά χλμ δεν ενδείκνυται τέτοιου τύπου χρήση πάντως :dizzy:

Αλλά αν υπάρχει "κακή" θέληση όλα γίνονται! :smokin:


239004

fkol k4
01/11/2011, 06:18
Όλα παίζουν ρόλο . Το ύψος του κέντρου βάρους , η διαφορά ελαστικών , όλα .
Για τα περισσότερα , δεν μπορείς να κάνεις κάτι , ευθύνεται το ότι η φύση ενός Intruder διαφέρει πολύ από ενός Bandit .

Ναι , αν χαμηλώσεις τις πιέσεις (τουλάχιστον μπροστά) κάτι θα ψιλοκαταφέρεις .
Αυτό που διαφέρει κυρίως ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες που αναφέρεις , είναι το μπροστινό , το οποίο στις συγκεκριμένες συνθήκες στο Bandit παρουσιάζει μόνο μειονεκτήματα .
1. Μικρότερος τροχός (μικρότερη τάση να διατηρεί την πορεί του)
2. Μικρότερη γωνία κάστερ (μικρότερη τάση να επανέρχεται ο τροχός σε ευθεία θέση)
3. Μικρότερο ίχνος (αμεσότερο τιμόνι , κάτι που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν βοηθά)
4. Πιο μεγάλη κατανομή βάρους μπροστά (κάτι που τείνει να βυθίσει περισσότερο το μπροστινό στο χαλίκι)

Τι μπορείς να κάνεις ;
1. Μπορείς να χαμηλώσεις την πίεση (στο μπροστινό τουλάχιστον) ώστε να αυξήσεις την επιφάνεια επαφής του και να απλώσεις το βάρος του σε μεγαλύτερη επιφάνεια .
2. Αν έχεις ρυθμίσεις αποσβέσεων στις αναρτήσεις , ρύθμισέ τις προς το μαλακότερο .
3. Κάτσε λίγο πιο πίσω στην σέλα.
4. Μην φορτίζεις ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ το τιμόνι με το βάρος σου . Επίσης , χαλάρωσε τα χέρια σου ώστε να μην μεταφέρεις τους κραδασμούς του μπροστινού σε όλο το μηχανάκι
5. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ , όπως κάθεσαι , ρίξε περισσότερο από το βάρος σου στα μαρσπιέ και λιγότερο στο κώλο . Ξέρω , πονάνε τα πόδια , αλλά βοηθάει . ΜΗΝ σηκωθείς εντελώς από την σέλα . Δεν καβαλάς εντούρο .
6. Στα δύσκολα κομμάτια που βλέπεις ότι το μπροστινό βυθίζεται , διατήρησε όσο μπορείς μια ελαφρά επιτάχυνση ώστε να αποφορτίσες το μπροστινό .

Εντούρο δεν θα κάνεις , αλλά όλα αυτά θα σε βοηθήσουν .

STOYBI
01/11/2011, 07:21
Καλη τυχη....... :wave2:


( Σε εσενα & το καρτερ σου....!!! )


:wave2:

KaTaNaS
01/11/2011, 09:36
Αν θες να κανεις καποιο αναγκαστικο πέρασμα μεσα απο φλαταδούρι με την bandit καλυτερα θα ηταν να εχεις καποια εμπειρία απο χωμα, αν δεν ... με προσοχή και μικρές ταχυτητες δεν θα παθεις τιποτα.


δε χρειαζεται να κανεις καμμια αλλαγη ρύθμισης και φυσικά να μην ξεφουσκώσεις τα λάστιχα και βεβαια το οτι μπορεις εσυ και η μοτο να κανεις μια μικρη διάσχυση πατημενου χωματόδρομου δε σημαινει πως πρεπει να το κάνεις σύστημα γιατι καταπονείς πολυ τα λάστιχα και γενικότερα κινδυνευεις να πέσεις στατικά.


σε καθε απόπειρα αυτο που χρειαζεται είναι


-να διαλέγεις ευλαβικά την γραμμη που θα ακολουθήσεις
αποφεύγοντας φυτευτές πέτρες που μπορουν να ακουμπήσουν στο καρτερ,
αποφευγοντας σαθρά σημεία όπου θα χασεις ευστάθεια,
αποφεύγοντας νερα και λάσπες όσο το δυνατόν

-κατα την πορεία της μοτο διατηρεις χαμηλες ταχύτητες και κρατας όσο γίνεται πιο σταθερό το γκάζι , δεν ανεβαζεις πανω απο 3η , και γενικοτερα δεν ξεψαρώνεις...

- προσπαθεις να εχεις τα χέρια χαλαρα στο τιμόνι αλλα ακαριαια κλειδωμένα σε περίπτωση βιαιης αλλαγης κατευθυνσης του τιμονιου απο καποια φυτευτη πέτρα

-το σώμα σου ειναι αναλαφρο και ελευθερο και σπάς την μέση σου συνεχως προσπαθωντας να βοηθησεις το κεντρο βαρους να διατηρηθεί σταθερό σχετικά.


σε περίπτωση που γλυστρίσεις προλαβαίνεις την πτώση με το πόδι, οπότε να εισαι προετοιμασμενος να στηριχθείς σταθερά και με δύναμη και βεβαια να φορας σφιχτά μποτακια.



εγω εχω εμπειρία πλέον στο χωμα απο μηχανες εντούρο, όταν χρειαστει καμμια δυο φορές να μπω σε φλαταδούρια δικάβαλος με την suzuki gsx750f δεν συναντησα κανενα θέμα.

απλά ειναι κρίμα για τα λαστιχα και τον κινητηρα.

:wave2:

sober
01/11/2011, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS


εγω εχω εμπειρία πλέον στο χωμα απο μηχανες εντούρο, όταν χρειαστει καμμια δυο φορές να μπω σε φλαταδούρια δικάβαλος με την suzuki gsx750f δεν συναντησα κανενα θέμα.

απλά ειναι κρίμα για τα λαστιχα και τον κινητηρα.

:wave2:

ρωτα και τη συνοδηγο....

:lol: :lol: :beer: :beer: :beer:

tai
01/11/2011, 17:33
σημάδευε χαλαρά με τον μπροστινό την ευθεία και άσε ελεύθερο τον "κωλο" να κάνει οτι θέλει κρατώντας μια συνεχή αλλα μικρη επιταχυνση
εχω περάσει με blackbird ποταμι και εχω κανει με τριβαλιτσο καμια 40χλμ
ολα στο μυαλο ειναι :smilea: :wave2:

christof40
01/11/2011, 18:59
παρε ss για να πηγαινεις χωμα:eek: :eek:


239055

intruder
01/11/2011, 23:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
παρε ss για να πηγαινεις χωμα:eek: :eek:


:eyepop: :eyepop: :beer: :beer: :beer: μπραβο στον πιλοτο



ευχαριστω για τις απαντησεις σε ολους.το χωμα το εχω πατησει αρκετα με ολα τα μεσα αλλα με τετοιου ειδους μηχανη ποτε.η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι το στοιχειο της κ παει τζαμπα. αλλα μερικες διαδρομες υποχρεωνουν το να κανεις 10-20-30 χλμ χωμα .
μπρος τα κοψιδια τι ειναι το εντουρο με street? :D

Billymuse
29/11/2011, 13:56
σκεύτομαι παρόμοια όπως ο intruder,με τη διαφορά ότι εχω cbf500,και θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνω μια ύπεια διαδρομή σε χώμα,απο κεί και πέρα έχω την εξής απορία η πίσω ανάρτηση ρυθμίζεται σε 7 θέσεις απο την πρώτη θέση είναι η επιλογή για σοφτ μέχρι την 7η που είναι πολύ σκληρή,αν θελήσω να πάω σε χώμα τι ρύθμιση θα πρέπει να κάνω?

SVX
29/11/2011, 13:58
γιατι δεν αγοραζετε Vstrom ? βαρυ street μηχανακι ειναι που ισως να βγαλει και χωματοδρομους... :cool:

Billymuse
29/11/2011, 14:03
συμφώνω SVX το v-strom είναι μια άριστη επιλογή ειδικά το 650DL που προσφέρει πολλά.Αλλά απο κει και πέρα έιναι και θέμα μικροβιού,δηλαδή δε θα ήθελα και τόσο μια μηχανή που πετυχένεις κάθε 2 φανάρια...θα προτιμούσα το tiger δεν σου λέω για το 1050 που είναι top,αλλά και ο μικρός αδερφός μια χαρα τα πάει,
by the way πέτυχα γκόμενα να καβαλάει mulistrada του 07 στην περιοχή του π.φαλήρου :eyepop: :eyepop:

TheFace
29/11/2011, 22:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
παρε ss για να πηγαινεις χωμα:eek: :eek:

Δεν εχω λογια... :a23:

Αναρωτιεμαι μονο με τι ψυχολογια βαζεις τα πανακριβα φερινγκ μεσα στις πετρες και στα χωματα! Δεν θα μπορουσα με τιποτα!

ΥΓ. Νοικιασμενο το 'χεις? :lol:

MG-KTiNoS
29/11/2011, 22:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από TheFace


Αναρωτιεμαι μονο με τι ψυχολογια βαζεις τα πανακριβα φερινγκ μεσα στις πετρες και στα χωματα! Δεν θα μπορουσα με τιποτα!



Κοίτα είναι απλό…
Δεν είναι ακριβά για εκείνον (για σένα είναι μια άλλη ιστορία)

:lol: