Σύνδεση

View Full Version : Super Duke 990 '06



Σελίδες : 1 [2]

Stabak
29/11/2011, 21:42
νομιζω οτι το γραφει και το μανιουαλ.... οντως στα 1000 θελει τσεκαρισμα και συσφιξεις... και κοστιζει....

ειναι το πιστοποιητικο της ποιοτητας του εργοστασιου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

DrBig
29/11/2011, 22:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
νομιζω οτι το γραφει και το μανιουαλ.... οντως στα 1000 θελει τσεκαρισμα και συσφιξεις... και κοστιζει....

ειναι το πιστοποιητικο της ποιοτητας του εργοστασιου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Εσενα σε πληρωνουν για την δυσφημιση, η το κανεις τσαμπα? :p

lc8ergr1
30/11/2011, 08:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από panjimnakos
Ρωτησα για το πρωτο servise κ μου ειπε ο μαστορας οτι στο μοντελο (06) που ειναι το δικο μου, πρεπει να κανει συσφιξη στις κεφαλες κ οτι εχει πολυ εργασια...
Μονο στο 06-07 απο 08 και μετα δε χρειαζεται! Το εχετε ξαναακουσει αυτο? Στα 1000χλμ μολις?


:rolleyes: :rolleyes:

ο μαστορας ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ βρισκεται ΜΗΠΩΣ ΜΗΠΩΣ ΜΗΠΩΣ καπου στα μεσα της βουλιαγμενης κοντα στον αγιαννη?

συνηθιζει να ψαρωνει τους "νεους" χωρις λογο αλλα φυσικα για τα φραγκα
περισσοτερες αμαρτιες αν θες να μαθεις στειλε π.μ να σου πω το "έργο"

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ

ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ - ΕΧΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ - αν οντος ισχυει κατι τετοιο - ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ ΔΩΡΕΑΝ

ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΤΟ 500 ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΓΙΑ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

...και εισαι jet

panjimnakos
30/11/2011, 08:19
δεν Είναι πρόβλημα, απλα μου είπε ότι πρέπει να γίνουν αυτές οι εργασίες στα πλαίσια της συντήρησης! ότι είναι οδηγία της KTM! θα πάρω Πάντως την KTM να το διασταυρωσω! το συνεργείο Είναι το hellinservice 002. νταης Θωμάς! στην νεα ιωνια! μου φάνηκε ότι ήταν γνωστης Πάντως! θα δω... Έχω μπερδευτεί!

lc8ergr1
30/11/2011, 14:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από panjimnakos
δεν Είναι πρόβλημα, απλα μου είπε ότι πρέπει να γίνουν αυτές οι εργασίες στα πλαίσια της συντήρησης! ότι είναι οδηγία της KTM! θα πάρω Πάντως την KTM να το διασταυρωσω! το συνεργείο Είναι το hellinservice 002. νταης Θωμάς! στην νεα ιωνια! μου φάνηκε ότι ήταν γνωστης Πάντως! θα δω... Έχω μπερδευτεί!

φιλε μην δωσεις ουτε σεντ εχεις ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ οπως και για την magura και οποια παιδικη ασθενεια.....

και διαλεξε απο την αρχη καλο μαστορα ....!!!!!!

,,,,και δεν ειναι απαραιτητο να ειναι εξουσιοδοτημενος σονι και καλα..

simple76
04/08/2012, 10:18
2


239314

βλέπω ανακλαστήρα στο πιρούνι η αμερικανοι δεν τα έχουν ετσι τα μηχανάκια τους ?

booktsio
05/08/2012, 17:23
γεια σας παιδιά:

θα ηθελα να ρωτησω αν μπορειτε να μου πειτε τις βασικες διαφορες στα μοντέλα super duke χρονολογιες 06/08/ face lift(ετσι το αναφέρει η αντιπροσωπεια)/ 10 και έκδοση R. αν υπάρχουν link, ευπροσδεκτα. Σκεφτομουν να κανω κίνηση για αγορα (το παλιο του 06 ή 07 το δινουν καινουριο 6500 πλέον...) Εκτός από το τεπόζιτο που ειναι σημαντικό ζήτημα το 15αρι, αν αξίζει να δώσω 2-3 χιλιαρικα παραπανω για να παρω έκδοση νεότερη. (το face lift οπως το λενε το δινουν στα 9 χιλιαρικα νομιζω αλλά δεν εβγαλα ακρη ποιας χρονολογιας ειναι, δεν ειχα και χρονο να περιμένω στην αντιπροσωπεια.

αυτα, νομιζω καταλάβατε.

ευχαριστω.

DrBig
05/08/2012, 17:34
Νομιζω οι βασικες διαφορες των πρωτων μοντελων ειναι το τεποζιτο οπως ειπες και οι ακτινικες δαγκανες. Τα 'R' εχουν λιγο παραπανω αλογα, διαφορετικη ουρα (χωρις σελλα συνεπιβατη), πιο σκληρες αναρτησεις και μεγαλυτερου μηκους πισω αναρτηση για πιο οξεια γεωμετρια.

booktsio
19/09/2012, 23:56
Τελικά το πήρα. 6490 η τελική τιμή. τα τελικά-akrapovic- θα μπουν μετά το στρώσιμο. Όπως και η αναβάθμιση για τον κινητήρα. Καμιά πρόταση; (για αξεσουάρ, σκάλισμα, αναρτήσεις κτλ κτλ) ;

Black Mamba
20/09/2012, 09:27
Τελικά το πήρα. 6490 η τελική τιμή. τα τελικά-akrapovic- θα μπουν μετά το στρώσιμο. Όπως και η αναβάθμιση για τον κινητήρα. Καμιά πρόταση; (για αξεσουάρ, σκάλισμα, αναρτήσεις κτλ κτλ) ;

H τιμη αυτη κολαζε και αγιο!!!
Καλα εκανες και το πηρες, τετοια μηχανακια δεν προκειται να ξαναβγουν.
Λοιπον, αφου θα βαλεις τα τελικα και φορτωσεις τον χαρτη της Akrapovic, η επομενη κινηση ειναι
το φιλτροκουτι που εκει εχεις πολλες λυσεις απο Αμερικη(Motohooligan, Rotweiller) ή Ελλαδα (DNA).
Αν δεν περασεις τον χαρτη της Akrapovic, καλο ειναι να το πας σε δυναμομετρο που διαθετει TuneEcu
για να στο κανει οπως πρεπει.
Αναρτησεις μην ακουμπησεις, ειναι μια χαρα εκτος και αν το κανεις trackbike.
Μπες εδω http://www.superduke.net/forum/ για περισσοτερα...
Καλοταξιδο:wave2:

booktsio
23/09/2012, 21:52
H τιμη αυτη κολαζε και αγιο!!!
Καλα εκανες και το πηρες, τετοια μηχανακια δεν προκειται να ξαναβγουν.
Λοιπον, αφου θα βαλεις τα τελικα και φορτωσεις τον χαρτη της Akrapovic, η επομενη κινηση ειναι
το φιλτροκουτι που εκει εχεις πολλες λυσεις απο Αμερικη(Motohooligan, Rotweiller) ή Ελλαδα (DNA).
Αν δεν περασεις τον χαρτη της Akrapovic, καλο ειναι να το πας σε δυναμομετρο που διαθετει TuneEcu
για να στο κανει οπως πρεπει.


Αναρτησεις μην ακουμπησεις, ειναι μια χαρα εκτος και αν το κανεις trackbike.
Μπες εδω http://www.superduke.net/forum/ για περισσοτερα...
Καλοταξιδο:wave2:


thanks για τις προτάσεις! Θα βάλω την αναβάθμιση που δίνει η KTM που προέρχεται νομίζω από το R. Μαζί με τα τελικά. (εκτός κι αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα και δεν το ξέρω! δηλαδή αναβάθμιση από το R = αναβάθμιση Akrapovic)

δεν βρήκα πουθενά στο manual οδηγίες για στρώσιμο. Όχι ότι τις χρειάζομαι απαραίτητα, αλλά μου έκανε εντύπωση. Στα 1000 km λέω να το ανοίξω παραπάνω. Τώρα έχω 900. Σήμερα που γύρναγα από Σέρρες- είχε Πανελλήνιο- το πηγαινα 5-7000 στροφές με ξεσπάσματα που και που μέχρι τις 9000. Ελπίζω να μην το έσκισα πολύ. Πάντως όλα μέχρι στιγμής τα μηχανάκια μου τα έστρωνα ψιλοάγρια, αλλά δεν ήταν ΚΤΜ... (τα EXC μου είχαν έτσι κι αλλιώς αγωνιστικό στρώσιμο, άλλη ιστορία)

Εννοείται, κάθε άλλη ιδέα ευπρόσδεκτη!

:beer: